Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 17:51

Koningin Esmeralda Fullbright

"Jij moet er toch ook mee leren omgaan en ik zou het heel erg fijn vinden als je samen met papa er wat van wilt maken." Zei ze nu met een glimlachje. Hij reageerde verder niet meer maar legde zijn hoofd tegen haar aan. Ze streelde zacht door zijn haren heen en sloot ook haar ogen.
"Hier maak je me al blij en gelukkig mee." Fluisterde ze zachtjes. "Weet je nog... de dag dat Killian geboren was? Wat waren we toen gelukkig..." Fluisterde ze. "Na onze trouwdag is dat de gelukkigste dag van mijn leven."



Lolita Fullbright

Leroy knikte wat en ze hield hem stevig vast. "Ik weet dat het je pijn doet, lieverd... het is ook echt niet leuk om zoiets van je kind te horen... ik snap dat het je onzeker maakt." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Hij gaf aan dat het niet uitmaakte, dat hij graag hielp en zij moest zich met Jay en Esmeralda bezighouden, dat kon hij niet.
"Jawel, dat kan jij ook en ik zie dat dit je opvreet, dus we gaan vanaf nu alles samen doen, goed?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 18:56

Koning Jay Fullbright

'Dat wil ik wel,' zei hij heel zacht tegen haar. Ze streek door zijn haren heen en door wat ze daarna zei ademde hij trillend in. Hij pakte haar nu helemaal vast en hij huilde, het deed hem zo veel pijn. Hij miste Killian verschrikkelijk, hij had dit nooit verwacht en nu zouden ze nooit meer nog een kindje krijgen. Ze zouden nooit een gezin hebben en die gedachte maakte hem helemaal gek, want hij had er constant nog op gehoopt, maar het zou niet meer gebeuren. Misschien kwam daardoor ook wel dat hij geen zin had in seks. Het was nu toch nutteloos. Hij ademde trillend in, dit deed echt pijn.

Leroy Fullbright

Ze zei dat ze wist dat het hem pijn deed en het was ook echt niet leuk om te horen, ze begreep dat het hem onzeker maakte. 'Het is mijn eigen schuld,' fluisterde hij. Ze zei dat het wel uitmaakte, ze zag dat dit hem opvrat dus gingen ze vanaf nu alles samen doen. Hij knikte daardoor, het was inderdaad misschien toch beter, want nu ging het niet goed en dit ging hij nooit lang volhouden. Hij legde zijn handen in haar hals en hij zoende haar nu iets heftiger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 19:56

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij pakte haar vast en huilde, zachtjes huilde ze met hem mee en verstopte ze haar hoofd tegen zijn borst aan. "Het is niet dat je het verwerkt en hem dan minder mist, Jay, ik mis hem vreselijk..." Snikte ze zacht tegen hem. Ze sloeg haar armen stevig om hem heen en wanneer het wel weer een beetje ging, keek ze hem met waterige ogen aan.
"Ik dacht... misschien... wanneer je het verwerkt hebt en weer behoefte hebt aan een kindje, misschien kunnen we dan een kindje uit het dorp adopteren, er is nog zoveel ellende, zoveel ouders die te vroeg doodgaan en waarbij het kind aan zijn lot over wordt gelaten, ik dacht als er een keer zo'n kindje komt dan kunnen we ervoor zorgen dat die van ons wordt... bovendien wordt dan ook het gen van woede en agressie die jij, jouw vader en zelfs jouw opa had niet doorgegeven." Fluisterde ze zachtjes tegen hem.
"Maar alleen als jij het ook wilt.."



Lolita Fullbright

"Sst... je hebt nog kansen om alles goed te maken, Leroy..." Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze streelde even langs zijn wang. Daarna voelde ze zijn handen in haar hals en zoende hij haar heftiger. Ze legde haar armen om zijn middel heen en zoende hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 20:20

Koning Jay Fullbright

Het was niet zo dat als je het verwerkte, dat je hem niet meer miste. Eigenlijk wilde hij zeggen dat hij dit niet meer wilde bespreken, dat het zo wel klaar was, hij voelde gewoon hoe erg hij in paniek raakte door zijn eigen gevoelens en daar was hij heel erg bang voor, maar hij wilde haar niet achter laten, ze moesten dit oplossen, anders zou het fout gaan en was er niets meer van hun relatie over. Ze sloeg haar armen stevig om hem heen en door wat ze daarna zei ademde hij langzaam in. 'Ik... ik heb er nooit over nagedacht... ik weet het niet... ik weet niet of ik het kan,' fluisterde hij, heel eerlijk. Hij wist niet of hij het kind zou kunnen behandelen als zijn eigen kind en de gedachte maakte hem doodsbang, maar misschien zou het wel wennen.

Leroy Fullbright

'Ik heb zo veel fout gedaan, ik weet niet of het nog wel te herstellen is... als ik hem zo zie... het doet mij zo veel pijn... hij had veel gelukkiger kunnen zijn als ik hem anders behandeld had...' fluisterde hij. Hij voelde daarna haar armen om zijn middel heen en ze ging mee in de zoen. Zijn handen gleden over haar rug naar haar heupen en hij trok haar dichter tegen zich aan. De zoen werd heftiger en hij liet zijn handen nu helemaal over haar lichaam glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 20:26

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij fluisterde haar toe dat hij er nooit over na had gedacht, hij wist ook niet of hij het kon. Ze knuffelde hem eventjes. "Ik weet ook niet of ik het kan, maar het is een poging waard, toch?" Vroeg ze hem nu. "Maar wel pas als we ons goed voelen en gelukkig zijn, nu is het sowieso geen slim idee, of misschien maakt het ons juist gelukkig? Ik weet het niet... jij moet je er goed bij voelen." Vertelde ze hem zachtjes.


Lolita Fullbright

"Misschien is het wel niet te herstellen, Leroy, maar het zorgt er misschien wel voor dat zijn beeld over jou veranderd, dat hij gelukkig kan zijn..." Vertelde ze hem zachtjes. Hij ging echt helemaal op in de zoen en zijn handen gleden over haar lichaam heen, ze vond het heerlijk en genoot er met volle teugen van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 20:35

Koning Jay Fullbright

'Ik weet het echt niet... ik vind het heel lastig, ook door het kasteel... ik weet niet of ik dat wil nalaten aan iemand die geen familie is... ik weet niet of ik dat kan...' fluisterde hij. Hij vond het heel verwarrend allemaal. 'Zullen we het anders morgen met Leroy en Lolita bespreken? Ik wil er nog even over na kunnen denken en er even over kunnen slapen... ik vind het wel een grote beslissing om te nemen...' zei hij zacht. Hij vond het ook gewoon heel erg eng, wat als het kindje weer dood zou gaan als ze van hem gingen houden? Dat kon hij niet meer aan.

Leroy Fullbright

'Hm, ik zal mijn best doen,' mompelde hij zacht. Hij wist het wanneer Lolita iets fijn vond en wanneer niet, nu leek ze er heel erg van te genieten en daardoor werd hij nog wat heftiger. Hij duwde haar naar het bureau toe, hij zoende haar heftig en hij duwde haar op het bureau, zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij keek haar even doordringend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 20:40

Koningin Esmeralda Fullbright

"Denk er nog maar rustig over na, lieve Jay. Ik wil het morgen best bespreken met ze, geen probleem." Glimlachte ze hem nu toe en ze streelde even langs zijn wang.
"Het is ook wel een beetje eng natuurlijk allemaal..." Fluisterde ze hem toe, dat vond ze zelf ook.
"Ik hou zoveel van je..." Sprak ze hem nu met een kleine glimlach toe en ze keek hem liefdevol aan.



Lolita Fullbright

"Daar ben ik blij mee." Glimlachte ze toen hij aangaf zijn best te doen. Ze werd richting het bureau geduwd door Leroy en ze schoof papieren aan de kant om erop te gaan zitten. Zijn handen gleden over haar lichaam en ze keek in zijn doordringende ogen, daarna zoende ze hem in zijn hals en gingen haar handen door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 20:48

Koning Jay Fullbright

'Ik hou ook van jou, ik vind het gewoon heel moeilijk allemaal, maar ik ben stapelgek op je en ik wil er alles aan doen om dit te laten werken, maar ik vind het enorm moeilijk... ik ben zo ontzettend bang dat ik fouten ga maken en dat ik weer dingen verkeerd zal doen. Dat gaat hoe dan ook gebeuren... vergeet alsjeblieft nooit dat ik van je hou en dat ik je nooit echt pijn zou willen doen,' fluisterde hij.

Leroy Fullbright

Hij werd in zijn hals gezoend en daardoor kreunde hij zacht, haar handen gleden door zijn haren en hij sloot zijn ogen om hier van te genieten. Het was heerlijk en dat was ook wel aan hem te zien. Na een tijdje pakte hij haar kin vast en zoende hij haar heftig, daarna begon hij haar jurk los te maken, hij had enorm veel zin in haar. Misschien juist omdat het werken niet goed ging, dan was afleiding wel heel erg fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 20:53

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij was stapelgek op haar en wilde het wel echt laten werken maar hij vond het gewoon heel erg moeilijk, bang om fouten te maken en verkeerde dingen te doen.
"Daar hoef je niet bang voor te zijn, ik maak ook fouten... echt, iedereen maakt fouten, niet bang zijn, ik weet dat je van me houdt en me nooit pijn zou willen doen, maar jij moet ook weten dat ik op dit moment echt een beetje onzeker over alles ben... maar ik ben ook echt gek op jou, je bent echt zo lief en leuk." Glimlachte ze hem nu toe en ze gaf hem weer een knuffel.



Lolita Fullbrijgt

Hij kreunde door haar en ze vond het leuk om hem te zien genieten. Na een tijdje werd ze weer heftig door hem gezoend en ze vond het heerlijk. Hij begon met het losmaken van haar jurk, ze liet dat maar al te graag toe, haar handen streelden over zijn lichaam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 21:06

Koning Jay Fullbright

'Ik snap het wel...' fluisterde hij. Ze zei ook nog dat ze hem zo lief en leuk vond, daardoor grijnsde hij een beetje. 'Jij ook,' zei hij zacht. Hij streek langs haar gezicht en hij drukte zijn lippen nu heel kort op die van haar. Hij wilde haar laten zien dat hij hier echt aan werkte, dat hij er serieus mee bezig was. Hij genoot even van de knuffel en daarna keek hij weer aan. 'Mag ik bij je liggen?' vroeg hij heel zachtjes. Hij vond het allemaal heel moeilijk, maar hij wilde het zo graag.

Leroy Fullbright

Hij trok haar jurk uit en daarna ademde hij diep in. 'Je bent zo verschrikkelijk mooi,' zei hij zacht tegen haar. Hij drukte zijn lippen in haar hals en zijn handen gleden over haar huid heen. Hij pakte haar vast en hij zoende haar weer, daarna trok hij zin overhemd uit, heel erg gehaast. 'Als ik je pijn doe moet je het zeggen....' fluisterde hij. Hij was bang dat het ging gebeuren omdat hij zich niet goed voelde. Hij wilde het niet, hij wilde haar geen pijn doen, maar hij wist niet of hij het kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 21:22

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond haar ook lief en leuk en hierdoor grijnsde ze, ze kreeg een klein kusje en hij leek zelfs haar knuffel echt fijn te vinden, daarna wilde hij bij haar komen liggen.
"Wauw, mijn moeder verricht echt wonderen met jou." Sprak ze hem nu lichtelijk verbaasd toe. "En ik vind het super leuk." Ze glimlachte en schoof een stukje op. Ze sloeg de dekens open zodat hij naast haar kon gaan liggen.
"Er is altijd plek voor jou..."


Lolita Fullbright

Hij zei zacht dat hij haar verschrikkelijk mooi vond. "Hmm... dat is lief van je..." Fluisterde ze. Ze voelde zijn lippen in haar hals en zijn handen over haar lichaam. Zijn overhemd ging gehaast uit en ze moest het zeggen wanneer hij haar pijn deed, er ging een rilling over haar rug heen.
"Ja, zal ik doen." Klonk het fluisterend en ze streelde over zijn huid heen met haar vingers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 21:33

Koning Jay Fullbright

'Ze schijnt goed te weten wat ze doet...' fluisterde hij. 'Ze heeft al die tijd kunnen oefenen op mijn vader natuurlijk,' fluisterde hij. Hij kwam bij haar liggen en hij sloeg de dekens weer over hun heen. 'Ik hou van je,' mompelde hij zacht. Hij was gek op haar en hij wilde het haar nu vooral ook heel erg laten merken, want dat ze verdiende ze enorm. Lolita had gelijk, hij had zo veel om voor te vechten en hij was echt gek op haar. Hij wilde dat dit goed kwam, dat was belangrijk, verder had hij niemand.

Leroy Fullbright

'Soms ben ik lief,' zei hij plagend tegen haar. Ze zou het aangeven en hij wist dat ze bang was. Hij kon de rilling voelen en daardoor ademde hij langzaam in. 'Misschien is het beter om het niet te doen...' fluisterde hij. Hij wilde haar geen pijn doen, maar dan was dit misschien niet het beste moment. Zijn vingers trilden en hij sloot zijn ogen even. 'Het gaat niet goed, Lolita... we kunnen het beter niet nu doen,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 21:38

Koningin Esmeralda Fullbright

"Ja, ze kan het heel goed." Glimlachte ze nu. Jay kwam bij haar liggen en sloeg de dekens weer over hun heen, ze kroop voorzichtig tegen hem aan, het ging lastig met haar been, als ze die stootte deed het nog behoorlijk veel pijn. Hij zei zacht dat hij van haar hield.
"Hmm... ik ook van jou, ik vind het heel fijn, Jay... je bent nu ook weer zachter, niet meer zo gespannen." Ze wilde maar al te graag laten merken hoe erg ze dit waardeerde en op prijs stelde. Ze was hier zo onwijs blij mee.


Lolita Fullbright

"Vaak wel." Glimlachte ze nu. Ineens zei hij dat het misschien beter was om het niet te doen, het ging niet goed met hem. Hierdoor keek ze hem doordringend aan.
"Leroy, we kunnen het beter wel doen, het word anders alleen maar erger en dan zie ik het echt niet meer zitten, ik weet dat je je wel kan inhouden, ik vind het alleen een beetje eng als je dan dit soort dingen zegt." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 21:44

Koning Jay Fullbright

Ze kroop tegen hem aan en hij ademde diep in.' Doe nou voorzichtig,' fluisterde hij. Hij wilde niet dat ze zichzelf pijn deed. Ze vond het heel erg fijn allemaal en daardoor glimlachte hij weer. Hij drukte nog eens zachtjes zijn lippen op die van haar, maar daar hield hij het bij, zijn gevoelens werden anders veel te verwarrend.

Leroy Fullbright

Ze zei dat ze het beter wel konden doen, anders werd het erger en ze wist dat hij zich wel in kon houden, ze vond het alleen een beetje eng als hij het zei. 'Oké,' fluisterde hij. 'Maar het gaat wel heftig worden...' zei hij zacht tegen haar. Hij zou zeker zijn best doen om zich in te houden, maar het was wel lastig. Hij drukte haar hard op het bureau en zijn handen gingen aardig ruw over haar huid heen. Er bleven rode strepen achter, die hij alleen nog maar mooier vond. Hij vond het walgelijk dat hij er zo over dacht, maar het was wel zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 21:50

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze moest voorzichtig doen van Jay en hierdoor grijnsde ze even naar hem. "Ik wil dicht tegen je aanliggen." Sprak ze tegen hem terug. Ze kreeg nog een klein kusje van hem en daarna legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan, ze zuchtte zachtjes, gewoon omdat ze dit zo fijn vond.
"Is het heel erg als ik nu al ga slapen?" Wilde ze van hem weten.


Lolita Fullbright

Hij fluisterde dat het goed was, maar dat het wel heel heftig zou gaan worden. "Dat is niet erg." Sprak ze met een lichte glimlach. Ze werd hard op het bureau gedrukt en zijn handen gleden ruw over haar lichaam heen. Zachtjes kreunde ze, dit vond ze nog oké, dit was prima en dit vond ze ook nog best lekker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 21:58

Koning Jay Fullbright

'Je mag nu slapen, graag zelfs...' fluisterde hij. Hij was zelf ook helemaal kapot en hij wilde heel graag slapen. Hij wilde het liefste alles vergeten en als hij goed sliep, dan deed dat hem ook echt goed. Hij streek heel zachtjes met zijn vingers over haar arm heen, zodat ze helemaal lekker in slaap kon vallen. Hij wilde haar weer met alles helpen, nu vond hij het weer belangrijk. Hij wist dat het heel belangrijk was, hij wist dat het zomaar om kon slaan, maar nu voelde hij zich goed.

Leroy Fullbright

Het was niet erg. Ze kreunde, hij wist dat ze dit nog wel kon hebben. Hij wist alleen niet hoe ver het zou gaan nu. Hij gooide zijn zwaard ver van zich af en hij maakte zijn riem los. Hij schraapte met zijn tanden langs haar hals en daarna beet hij in haar schouder, het was niet echt hard, het was duidelijk dat hij zich aardig inhield. HIj trilde wel helemaal, hij had het enorm moeilijk en deze gevoelens waren heel erg verwarrend allemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2015, 22:15

Koningin Esmeralda Fullbright

"Jij bent ook moe..." Fluisterde ze tegen hem terug toen hij had dat ze graag ging slapen. Hij streek over haar arm heen en ze kroop tegen hem aan.
"Welterusten, allerliefste Jay." Sprak ze zachtjes, daarna sloot ze haar ogen en viel ze langzaam in slaap.


Lolita Fullbright

Zijn zwaard en riem gingen af en ze zag zijn broek naar beneden zakken, zijn tanden schraapten langs haar hals en ze kreunde, dit was nog lekker. Hij beet zacht in haar schouder, zolang hij niet echt doorbeet, was alles fijn en vond ze het lekker. Hij trilde wel en ze trok hem dicht tegen haar aan met een blik vol vertrouwen in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2015, 22:19

Leroy Fullbright

Hij werd tegen haar aangetrokken en haar blik liet hem inzien dat het nog goed ging, dit kon ze nog hebben. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar heel erg heftig, het was enorm wild en hij voelde hun tanden weer tegen elkaar aan klappen, maar dit leek hij nu gewoon nodig te hebben. Zijn handen gleden weer heel wild over haar lichaam heen, ondanks dat hij zich probeerde in te houden. Hij drong bij haar naar binnen en hij haalde trillend adem. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij schraapte nu harder met zijn tanden over haar huid, hij pakte haar stevig vast, zijn greep aardig krachtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/10/2015, 02:18

Lolita Fullbright

Ze voelde hun tanden tegen elkaar klappen elke keer, erg lekker was het niet, het was net een standje te wolf, maar ze accepteerde het gewoon. Het was nu even niet anders. Wanneer hij bij haar binnendrong, pakte hij haar ontzettend stevig vast. Waarschijnlijk kreeg ze daar wel blauwe plekken van. Ze kreunde even zachtjes en leunde wat achterover op het bureau. Haar ogen hield ze gesloten en ze besloot het maar gewoon te laten komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/10/2015, 07:15

Leroy Fullbright

Hij was zich er goed bewust van dat dit voor Lolita waarschijnlijk te heftig was om het nog echt lekker te vinden, maar hij kreeg zichzelf niet nog rustiger, hij wilde eigenlijk nog wilder zijn, maar hij wist zich redelijk in te houden. Zijn handen gleden ruw over haar lichaam heen, maar na een tijdje werd hij iets kalmer en drukte hij wat zachter zijn lippen op die van haar en zoende hij haar iets rustiger. Hij bereikte zo na een tijdje zijn hoogtepunt en hij moest toegeven dat het hem nog mee viel. Hij had haar waarschijnlijk wel pijn gedaan, maar dat had nog zo veel erger kunnen zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/10/2015, 07:20

Koning Jay Fullbright

Hij werd langzaam wakker, hij lag met Esmeralda in zijn armen en daardoor glimlachte hij een beetje. Hij had heel fijn geslapen, al had hij nu wat spanning in zijn lichaam. Hij wilde gaan trainen, maar ze lag nog zo lief dat hij besloot op een andere manier rust te vinden. Hij streek langs haar gezicht en daarna gleden zijn vingers over haat arm en over haar rug heen, heel zachtjes. Hij vond het zelf ook fijn, maar nu ze lag te slapen kon hij hier ook nog eens heel erg goed aan wennen..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/10/2015, 08:12

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze werd heel rustig en fijn wakker, dat was onwijs lang geleden en ze keek direct in het gezicht van Jay, ze glimlachte hem liefdevol toe en werd echt vrolijk dat hij naast haar lag.
"Goedemorgen knapperd, hoe gaat het met jou?" Vroeg ze met een glimlach rond haar lippen ze kroop nog even Iers dichter tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/10/2015, 08:16

Koning Jay Fullbright

Esmeralda werd wakker en door wat ze zei grijnsde hij zelfs. 'Met mij gaat het goed... Heb jij een beetje lekker geslapen?' Vroeg hij haar. Hij dacht van wel, want anders was ze wel eerder wakker geworden. Hij drukte heel zacht zijn lippen op die van haar, het was kort, maar hij keek haar daarna glimlachend aan.' Je bent zo lief als je slaapt...' Zei hij plagend tegen haar. Hij streek liefdevol langs haar gezicht. 'Hoe gaat het met de pijn?' Vroeg hij nu wat bezorgd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/10/2015, 08:28

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat het goed met hem ging en wilde weten of ze een beetje lekker had geslapen. "Natuurlijk... ik vind het heerlijk om naast jou te slapen." Grijnsde ze nu. Hij gaf haar een klein en kort kusje, maar die vond ze fijn. Hij plaagde haar dat ze lief was als ze sliep.
"Jij ook, maar dat heb ik vannacht niet kunnen zien, misschien snurkte je wel." Plaagde ze hem nu. Zijn vingers gleden langs haar gezicht en hij vroeg voor het eerst hoe het met haar ging. Ze staarde hem met een glinstering in haar ogen aan.
"Die voel ik niet eens als jij zo lief tegen me doet..." Fluisterde ze nu zacht.


Lolita Fullbright

Na een tijdje werd Leroy eindelijk rustiger en ze haalde even diep adem, dit kon ze wel volhouden, maar hij bereikte al veel te snel in dit rustige tempo zijn hoogtepunt, dus zelf had ze er vrij weinig aan. Ze knuffelde hem eventjes en trok hem naar haar toe.
"Zullen we nu gaan eten dat je na het eten mij gaat verwennen?" Vroeg ze glimlachend, maar wel een beetje voorzichtig aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/10/2015, 08:42

Leroy Fullbright

Hij werd geknuffeld en door wat ze daarna vroeg bleef hij even stil en knikte hij langzaam. Hij wist wel dat dit het voor Lolita niet echt zou doen en dat hij hierin behoorlijk egoïstisch was, maar soms was hij zich daar niet zo heel er bewust van en hij kon ook niet echt anders. Hij wilde het wel, maar het zou waarschijnlijk gewoon lastig voor hem blijven. Hij drukte heel zacht zijn lippen in haar hals en hij streek langs haar gezicht. 'Ik zal het na het eten goedmaken... Hoop ik...' Zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht.

Koning Jay Fullbright

'Ik snurk helemaal niet.' Zei hij plagend tegen haar. Ze leek het allemaal wel echt heel erg fijn te vinden en dat was weer heel goed voor hem. Hij voelde zich hier gewoon een stuk zekerder door. 'Daar ben ik blij om... Ik hoop dat het snel hersteld...' Fluisterde hij. Vanaf dat punt zouden ze weer verder kijken, maar dat vond hij verschrikkelijk lastig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum