Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 20:02

Koning Jay Fullbright

Ze knikte toen hij zei dat ze moesten gaan en ze liep naar de deur, hij voelde zijn hart sneller kloppen. 'Wacht...' mompelde hij. Hij drukte haar zachtjes tegen de deur aan, het was duidelijk dat hij zo voorzichtig was omdat ze Killian vast had, anders had hij echt iets anders gedaan. Nu zoende hij haar weer, langzaam gleden zijn lippen af naar haar nek. Hij wist uiteindelijk met moeite op te houden en hij keek haar doordringend aan. 'Het is gewoon te lekker,' verklaarde hij met een grijnsje op zijn gezicht.

Koning Stephen Lahero

Fay was naar buiten gegaan en hij had binnen wat spullen opgeruimd. Het was een verschrikkelijk mooi huis, hij was Kayton dankbaar dat ze hier even terecht konden. Het lag midden in het bos, het was hier heerlijk rustig, precies wat hij nodig had. Hij liep naar buiten toe en hij zag dat Fay in slaap was gevallen op het bankje. Hij glimlachte even, ze zag er zo mooi uit, zo in het zonlicht. Hij keek op toen er iemand verscheen, al ontspande hij weer wat meer toen hij zag dat het Myles was. De jongen gaf aan dat Chayenne hem geschreven had en Stephen knikte even. 'Ze is binnen, geloof ik,' zei hij tegen Myles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 20:13

Koningin Esmeralda Fullbright
Ineens zei hij dat ze moest wachten, ze draaide zich om om hem aan te kijken, maar hij drukte haar al zachtjes tegen de deur aan. Ze werd weer door hem gezoend, zijn lippen gleden naar haar nek, het was heerlijk en ze sloot genietend haar ogen even. Hij zei dat het gewoon te lekker was en ze grinnikte zacht.
"Klopt..." Fluisterde ze hem zacht toe. Ze drukte haar lippen nogmaals op die van hem.



Chayenne Lahero

Ze hoorde nu Myles, haar raam stond op een kiertje en daarom kon ze hem horen, ze opende het raam en keek naar buiten, Fay sliep op een bankje en Myles liep net naar binnen. Ze grijnsde breed en sloot het raam weer om vervolgens zijn richting alvast uit te lopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 20:17

Koning Jay Fullbright

Ze zei fluisterend dat het klopte, daarna voelde hij weer haar lippen op die van hem. Dat zorgde ervoor dat hij eigenlijk gewoon niet meer op kon houden. Het was dat hij haar niet naar zich toe kon trekken omdat ze Killian vast had, maar anders had hij dat zeker gedaan. Nu bleef hij haar heel heftig zoenen en raakte hij haar aan waar hij kon, maar hij bleef enorm voorzichtig. De zoen was wel wild en onstuimig, maar daar zou hun zoon niet zo veel last van hebben, waarschijnlijk.

Koning Stephen Lahero

'Ze heeft je vast geschreven omdat je de nieuwe ijsbaan uit moet proberen?' vroeg hij met een glimlach op zijn gezicht aan de jongen. Hij wilde hem wel wat beter leren kennen, zeker als Chayenne vaker met hem om zou gaan. Myles knikte. 'Dat is precies wat ze gedaan heeft,' zei hij, waardoor Stephen grijnsde. 'Nou, laat haar maar niet te lang wachten,' zei hij, Myles liet zich dat geen tweede keer zeggen en die liep naar Chayenne toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 20:26

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zoende haar nu heftig en ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan, toch kon ze haar kindje nog makkelijk vast houden, hij deed vreselijk voorzichtig. Ze vond het fijn dat hij zo deed, dat hij nog zo lief was. Ze zoende hem net zo wild terug, maar bouwde de zoen langzaam af om daarna zijn lippen los te laten. Ze glimlachte naar hem. "Sorry..." Mompelde ze zachtjes tegen hem.



Chayenne Lahero

toen ze Myles zag, grijnsde ze breed en sloeg ze haar armen om zijn nek heen en knuffelde hem even. Ze moest toegeven dat ze hem echt gemist had, echt niet normaal dat ze hem in zo'n korte periode al kon missen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 20:30

Koning Jay Fullbright

Esmeralda ging net zo wild mee in de zoen, waardoor alle gevoelens nog veel heftiger werden. Hij merkte aan zichzelf dat het moeilijker werd om zich in te houden, hij kreeg het al bijna niet meer voor elkaar. Langzaam werd het minder, tot ze uiteindelijk ophield. Hij keek haar verlangend aan, maar hij wist ook wel dat hij helemaal niets kon nu. Ze zei zacht sorry, waardoor hij kort langs haar gezicht streelde. 'Maakt niet uit,' zei hij zacht. 'We gaan,' voegde hij er meteen aan toe. Het was makkelijker als ze met andere mensen waren. Hij nam haar dus ook meteen mee de kamer uit.

Myles Samira

Hij zag Chayenne nog niet eens echt, maar ze stond opeens bij hem en hij werd door haar geknuffeld. Hij glimlachte daardoor. 'Jij bent duidelijk blij dat ik er ben... is het zo saai hier?' plaagde hij haar een beetje. Hij was eigenlijk ook heel erg blij om haar te zien, daarom was hij ook meteen gekomen toen hij haar brief ontvangen had. Hij vond het ook leuk om te schaatsen, dus dat kwam mooi uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 20:37

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij streelde kort langs haar gezicht en ze sloot haar ogen heel even, het maakte niet uit, ze gingen. Ze knikte daardoor en sloeg de deur achter hun dicht. Trots met hun kindje liep ze door de gangen heen, overal kwamen felicitaties vandaan en ze was zo trots als een pauw.


Chayenne Lahero

Myles plaagde haar en vroeg of het zo saai was hier. "Niet eens echt... ik heb je denk ik gemist." Zei ze zacht tegen hem. "Was mijn vader aardig voor je?" Wilde ze van hem weten. Ze pakte zijn hand en nam hem mee naar de schaatsbaan, ze liep nog wel wat stijfjes, maar op zich ging het wel goed.
"Kan jij eigenlijk schaatsen?" Vroeg ze breed glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 20:40

Koning Jay Fullbright

Het was duidelijk dat iedereen het geweldig vond, maar hij was nu een beetje meer met zichzelf bezig. Hij reageerde wel overal heel vriendelijk op, maar toch had hij zijn aandacht er niet echt bij. Misschien was het verstandig om zo even te gaan trainen, al wist hij niet of Esmeralda het een goed idee vond, want dan zou ze alleen bij Killian zijn en misschien wilde ze juist nog wel even rusten. Hij hield de deur van de eetzaal voor haar open en daarna stapte hij zelf ook naar binnen.

Myles Samira

Ze zei heel zacht dat ze het niet zo saai vond hier, maar dat ze dacht dat ze hem gemist had. Hij glimlachte daardoor even en hij pakte haar hand vast. 'Ik jou ook,' zei hij tegen haar. Ze vroeg of haar vader aardig voor hem was geweest en hij knikte langzaam. 'Hij zei niet zo heel veel, maar hij was wel aardig,' zei hij tegen haar. Hij werd meegenomen door haar, ze vroeg of hij eigenlijk wel kon schaatsen, daardoor grijnsde hij. 'Natuurlijk kan ik dat,' zei hij plagend. 'Niet geweldig, ben ik bang, maar wel een beetje...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 20:49

Koningin Esmeralda Fullbrigh

Ze merkte de afwezigheid bij Jay op. "Ga anders straks nog even lekker trainen, liefje, daar ben je wel aan toe, denk ik." Zei ze zachtjes. In de eetzaal kwam Layka naar hun toe.
"Gefeliciteerd, wat een dropje zeg." Sprak ze liefdevol naar hun kindje. "Ik voel me eigenlijk ook wel een beetje oma." Zei ze zacht en ze streek met haar vinger langs het gezichtje van het kindje.
"Dat ben je ook wel een beetje hoor, Layka." Sprak Esmeralda met een grijns.


Chayenne Lahero

HIj dacht dat hij haar ook gemist had. Haar vader had niet zo veel tegen hem gezegd, maar hij was wel aardig, daardoor knikte ze.
"Mooi, gelukkig maar." Glimlachte ze hem toe. Hij zei dat hij natuurlijk kon schaatsen, niet geweldig, maar wel een beetje.
"Zo natuurlijk is het helemaal niet hoor, ik kon het namelijk niet." Zei ze grijnzend. ze zag dat iemand de balen stro in de hoeken had gelegd, waarschijnlijk haar vader of Fay, al zag ze Fay hier wel voor aan. Ze ging op een baal zitten, wat stijfjes en begon haar schaatsen aan te trekken die ook al voor haar klaar lagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 20:53

Koning Jay Fullbright

Esmeralda zei dat hij straks nog even moest gaan trainen, ze dacht dat hij daar wel aan toe was. Hij glimlachte daardoor, ze vond het dus geen probleem. Hij wist dat het wel verstandig was, anders zou hij binnen de kortste tijd niet meer te genieten zijn en dat wilde hij nu juist niet. Layka kwam naar hun toe, ze werden gefeliciteerd, maar hij reageerde er niet echt op. Hij had eigenlijk zijn aandacht er helemaal niet meer bij, hij volgde het gesprek ook helemaal niet.

Myles Samira

'Waarom zou hij niet aardig doen dan?' vroeg hij nu zacht aan haar. Ze vroeg er zo duidelijk naar, dat hij zich afvroeg of er misschien iets aan de hand was. 'Jij hebt het zeker weer binnen een uurtje geleerd en nu ben je de beste?' plaagde hij haar daarna een beetje. Hij ging naast haar zitten en hij trok ook zijn schaatsen aan, daarna keek hij even opzij. 'Hoe komt het dat je zo stijf bent? Door de kou?' vroeg hij nu ietwat bezorgd aan haar. Normaal was ze juist zo soepel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 20:59

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij reageerde al nauwelijks op de complimentjes van Layka. "Ga nu anders maar." Zei ze zacht en lief tegen Jay. Ze ging bij Layka en haar vader aan tafel zitten.
"Is Myles er niet?" Vroeg ze nu, hij was tot slot van rekening haar halfbroertje en de zoon van Layka.



Chayenne Lahero

"Ik ben gewoon benieuwd wat jullie van elkaar vinden en of hij geen stomme of rare dingen over mij gaat vertellen." Sprak ze met een grijns tegen Myles.
"Zoiets ja." Lachte ze door zijn geplaag. Daarna vroeg hij wat bezorgd hoe het kwam dat ze zo stijf was.
"Nee, niet door de kou, ik ben gisteren gevallen toen ik die balen stro hier neer wilde zetten, Fay zei dat het kantje boord was..." Sprak ze zacht en eerlijk tegen Myles.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 21:04

Koning Jay Fullbright

Esmeralda zei dat hij nu anders alvast moest gaan, hij knikte langzaam. Hij kwam overeind en hij drukte zacht en heel voorzichtig zijn lippen op de wang van Esmeralda, maar de enige reden dat hij zo voorzichtig deed, was dat hij doodsbang was dat hij in één keer helemaal te ver zou gaan. Hij liep eigenlijk meteen weg de eetzaal uit, hij liep direct naar het trainingsveld.

Duke Samira

Hij zag Esmeralda en Jay binnenkomen, samen met hun zoon. Esmeralda kwam eigenlijk al meteen naar hun toe, maar Jay ging weg. Zodra Esmeralda zat, keek hij haar dus ook wat vragend aan, Jay ging niet zomaar weg. 'Nee, Myles is naar Chayenne toe,' zei Duke tegen haar, omdat hij eigenlijk net weg was. 'Ze gingen schaatsen, of zo iets...' zei hij daarna glimlachend. Myles was heel erg snel vertrokken en had even gehaast verteld waar hij heen ging, maar niet meer dan dat.

Myles Samira

'Hij heeft geen stomme of rare dingen verteld en ik weet nog niet zo goed wat ik van hem vind, want ik ken hem nog niet,' zei hij plagend tegen haar. Hij dacht wel dat haar vader heel aardig was, maar hij dacht ook dat hij best wel eens heel boos zou kunnen worden, dus hij wist nog niet goed wat hij er van moest vinden. Ze vertelde wat er was gebeurd en hij keek haar nog wat bezorgder aan. 'Is het dan wel slim om te gaan schaatsen?' vroeg hij nu aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 21:11

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze zag de vragende blik van haar vader en ze haalde even diep adem.
"Hij moet even zijn energie kwijt." sprak ze met een glimlach. "Het leek mij verstandiger als hij dan gaat trainen." Knikte ze. Hij vertelde haar dat Myles naar Chayenne was, ze gingen samen schaatsen.
"Toe maar." Sprak ze plagend. Ze pakte haar zoontje en keek haar vader aan. "Wil je je eerste kleinkind even vasthouden?" Vroeg ze wat plagend aan hem.


Chayenne Lahero

Hij plaagde haar weer en ze knikte even, door wat ze vertelde keek hij nog bezorgder, hij vroeg haar of het dan wel slim was om te gaan schaatsen nu. Ze keek hem even doordringend aan.
"Dan ben je voor niets hierheen gekomen." Sprak ze wat zachter, dat vond ze wel sneu, dat ze hem dan voor niets helemaal hierheen had laten komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 21:14

Duke Samira

Hij zag Esmeralda diep ademhalen, wat hem eigenlijk al wel liet zien wat er aan de hand was. Ze vertelde daarna ook dat hij zijn energie kwijt moest en dat hij daarom was gaan trainen. Hij knikte even langzaam. 'Als ik iets kan doen... dan moet je het zeggen...' zei hij zacht tegen haar. Hij wilde wel dat ze wist dat hij altijd voor hun klaar stond. Ook voor Jay, als dat nodig was. 'Ja, natuurlijk wil ik hem vasthouden,' zei hij daarna enthousiast. Hij vond het geweldig.

Myles Samira

'Ik ben toch voor jou hier naar toe gekomen?' vroeg hij nu. 'Ik ben hier niet om te schaatsen, ik ben hier voor jou. Schaatsen kan morgen ook nog...' zei hij glimlachend tegen haar. 'Kom, we gaan gewoon lekker wat anders doen... er zijn hartstikke veel dingen die we kunnen doen, waarbij het risico iets minder groot is dat er weer wat gebeurd,' plaagde hij haar een klein beetje. Hij vond het helemaal niet erg, hij vond het gewoon gezellig om bij haar te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Meredithx 5/1/2015, 21:17

Luna Moral

Hij zei dat hij haar dan hoorde komen door het contact dat ze met de aarde maakte. "Wauw, dat is wel gaaf..." Zei ze vol bewondering tegen hem. "Je praat erover alsof het niets is Nathan, maar hij klinkt echt fantastisch." Zei ze enthousiast tegen hem. Toen hij zei dat het wel een keer wilde laten zien knikte ze. "Graag, ik ben heel erg benieuwd." Zei ze tegen hem. Opnieuw ging haar handen kort even onder zijn shirt, waar ze zacht over zijn bespierde lichaam heen streelde. Ze was voorzichtig, maar ergens vond ze het ook wel spannend. Ze waardeerde het ook heel erg hoe Nathan met haar om ging. Het was duidelijk dat hij niet op één ding uit was.
Meredithx
Meredithx

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-12-14
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 21:19

Nathan Gerono

'Het is voor mij niet meer dan normaal,' zei hij lachend tegen haar. Ze was heel erg benieuwd, daardoor werd de grijns op zijn gezicht wat groter, al sloot hij zijn ogen toen hij haar handen opnieuw onder zijn shirt verdwenen. Hij voelde haar vingers over zijn spieren heen glijden en hij ademde diep in. 'Bevalt het je?' vroeg hij met een ietwat schorre stem. Hij vond het heel erg fijn, maar hij wilde ook graag weten wat ze hier zelf van vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Meredithx 5/1/2015, 21:25

Luna Moral

"Niet meer als normaal..." Sprak ze hem plagend aan. "Voor mij is het niet normaal, voor mij is het speciaal Nathan. En het is ook speciaal." Zei ze vastbesloten en tikkeltje eigenwijs. Ze merkte dat Nathan genoot van haar aanrakingen en toen hij vroeg of het haar beviel grijnsde ze even. Kort kleurde haar wangen even een klein beetje rood. "Ja, het bevalt me..." Zei ze uiteindelijk tegen hem. "Nu is het nog te hopen dat het jou ook bevalt." Zei ze plagend terug tegen hem. "Als ik iets doe wat jij niet wilt dan moet je het ook zeggen he," Voegde ze er wel uitdrukkelijk aan toe.
Meredithx
Meredithx

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-12-14
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 21:27

Nathan Gerono

Hij grijnsde doordat ze zo eigenwijs was, blijkbaar was dat iets dat hij juist leuk vond. 'Ik ben gewoon niet anders gewend, ik vind het daardoor niet zo bijzonder meer...' zei hij plagend tegen haar. Ze zei gelukkig dat het haar beviel, ze hoopte dat het hem ook beviel. 'Meer dan dat...' zei hij zacht. Ze zei dat hij het moest zeggen als ze iets deed dat hij niet wilde. 'Oh, ik wil alles, maak je maar geen zorgen,' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht. Hij pakte haar gezicht vast en hij zoende haar weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 21:39

Koningin Esmeralda Fullbright

haar vader vroeg dat als hij iets kon doen, ze het moest zeggen tegen hem. Ze knikte daardoor even, wat bedenkelijk. Hij wilde zijn kleinzoon wel vasthouden en daardoor gaf ze hem voorzichtig aan hem en keek ze er even wat dromerig naar, hij was echt haar kleine schatje en nu al van zo'n ongelooflijke kostbare waarde voor haar.
"Ik weet nu pas wat je echt voelt, papa." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Ze zou Killian ook met alles en altijd willen helpen en ondersteunen, zoals haar vader bij haar had gedaan.
"Zouden jij en Layke een uurtje op hem willen passen, straks? Dan geef ik hem eerst te eten, maar dan heb ik even een momentje met Jay alleen. Het is zoveel allemaal ineens, ook voor hem." Gaf ze aan.


Chayenne Lahero

Hij was voor haar hier naartoe gekomen, niet om te schaatsen, dat kon morgen nog. "Echt waar?" Vroeg ze aan hem, ze had verwacht dat hij het schaatsen gewoon heel erg leuk vond en daarom was gekomen, dat ze dan samen waren was wel leuk, maar ze dacht dat hij dat gewoon wel gezellig vond. Hij zei haar dat ze wat anders gingen doen, dan was het risico iets minder groot dat er weer wat zou gebeuren. Ze grinnikte daardoor zachtjes.
"Zullen we samen door het huis lopen? Ik heb ook nog niet alles gezien hier en het schijnt nu van mijn opa te zijn, maar vroeger hoorde het bij de vader van Jay." Vertelde ze Myles nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Meredithx 5/1/2015, 21:45

Luna Moral

Het was duidelijk dat hij haar wat eigenwijze opmerking niet kwalijk nam. Hij ging er zelf nog even op door en daardoor grijnsde ze. "Ja, ja..." Mompelde ze nog zachtjes. Daarna vertelde hij dat hem meer dan beviel en ze grijnsde even. Het gaf haar weer wat meer zelfvertrouwen. "Gelukkig maar," Zei ze dan ook zacht tegen hem. Toen ze zijn handen rond haar gezicht voelde en hij haar weer zoende ging ze er passievol in mee. Toen ze stopte trok ze voorzichtig zijn shirt uit waarna haar vingers weer over zijn warme huid heen streelde. "Helemaal niet slecht," Zei ze plagend tegen hem. "Je kunt zien dat je nog als smid hebt gewerkt." Voegde ze er aan met een brede grijns op haar gezicht aan toe.
Meredithx
Meredithx

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-12-14
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 21:54

Duke Samira

Ze zei dat ze nu pas echt wist wat hij voelde, daardoor glimlachte hij. 'Ik weet zeker dat jij het beter zal doen dan ik gedaan heb, jij bent echt een geweldige moeder...' zei hij zacht tegen haar. Ze vroeg of Layka en hij even op zouden willen passen, dan had ze een momentje met Jay alleen. Het was heel veel ineens, ook voor hem. Hij knikte langzaam. 'Natuurlijk, geen probleem. Doe je wel voorzichtig, lieverd?' vroeg hij zacht aan haar. Hij wist als geen ander hoe Jay kon zijn, hij wilde dat ze wel voorzichtig deed.

Myles Samira

'Ja, natuurlijk!' zei hij lachend tegen haar. Had ze dat echt niet zo ingezien? Hij kwam niet om te schaatsen, hij kwam voor haar. Ze stelde voor om samen door het huis te lopen, het was van haar opa, maar het was vroeger van de vader van Jay. Hij knikte langzaam. 'Ja, natuurlijk, ik doe alles zolang ik het gezellig heb met jou,' zei hij, daarna knipoogde hij even. Hij kwam overeind en hij hielp Chayenne ook overeind.

Nathan Gerono

De zoen werd gestopt en daarna trok ze zijn shirt uit. Hij ademde weer diep in, ondanks dat ze niet zo veel ervaring had, leek ze heel goed te weten wat ze deed. Haar vingers gleden weer over zijn huid en ze zei dat het helemaal niet slecht was, ze kon zien dat hij nog als smid gewerkt had. Hij grijnsde daardoor even. 'Gelukkig maar,' plaagde hij haar daarna. Zijn handen gleden nu langzaam over haar lichaam heen en hij zoende haar weer. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij werd langzaam wat gretiger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 22:03

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat zij het beter zal doen dan hij ooit gedaan heeft, hij vond haar een geweldige moeder en daardoor begon ze toch wel te stralen. “Dankjewel... maar ik ben nooit wat tekort gekomen bij jou, papa.” Zei ze zacht tegen hem. Hij vond het geen probleem om op Killian te passen, maar ze moest van hem wel voorzichtig doen, ze knikte.
“Dat doe ik toch altijd?” Vroeg ze met een grijns. Ze begon nu wat te eten.


Chayenne Lahero

“Dat is eigenlijk best lief.” Zei ze zacht, maar met een glimlachje rond haar lippen. Hij leek het wel leuk te vinden en daarna gaf hij aan dat hij alles deed, zolang hij het gezellig had met haar. Ze kreeg een knipoog en daardoor ontstonden er toch wel blosjes op haar wangen. Ze liet zich door hem omhoog helpen en ze rekte zich even uit


Fay Fuego

Ze werd ineens weer wakker en ze wreef even in haar ogen en rekte zich uit. Rondom de plek waar ze zat, was het warm en de sneeuw was gesmolten, er kwamen zelfs wat kleine bloemetjes door, blij met haar warmte. Ze glimlachte er even door en plukte een van de bloemetjes om hem even te bestuderen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 22:15

Duke Samira

'Ik had het nog beter kunnen doen, Esmeralda,' zei hij zacht tegen haar. Hij had ook dingen fout gedaan. Hij had haar laten stikken. Hij was vertrokken en hij had haar achtergelaten, dat zou hij zichzelf nooit vergeven. Ze zei dat ze toch altijd voorzichtig was, daardoor schudde hij zijn hoofd. 'Nee, helemaal niet zelfs. Alsjeblieft, Esmeralda. Ik wil niet dat het fout gaat, beloof mij dat je voorzichtig doet...' zei hij nu, een stuk serieuzer.

Myles Samira

'Ik ben ook eigenlijk best wel lief,' zei hij glimlachend en lichtelijk plagend tegen haar. Hij kon zien dat ze iets rood werd, daardoor keek hij haar lichtelijk onderzoekend aan. Ze rekte zich uit en daardoor grijnsde hij heel even. 'Nou, laten we maar gaan dan, ben je er klaar voor?' vroeg hij plagend aan haar. Hij had wel zin om wat te doen, ook al hoefde dat dan geen schaatsen te zijn. Rondlopen in huis was goed genoeg voor hem.

Koning Stephen Lahero

Hij liep langzaam naar Fay toe, hij zag haar een bloemetje pakken. Hij pakte haar vast en hij draaide haar naar zich toe. 'Ik miste je al,' zei hij zacht tegen haar. Zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen, maar ze bleven stil liggen op haar buik. Het ging toch wel erg hard nu, maar hij vond het alleen maar mooi. Hij had Felicia ook erg mooi gevonden tijdens de zwangerschap, hij vond hetzelfde van Fay. Al vond hij het ook helemaal niet verkeerd om naar haar strakke figuur te kijken. Hij glimlachte een beetje om zijn eigen gedachten, zo zou hij vroeger nooit gedacht hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 22:25

Koningin Esmeralda Fullbright

"Klopt, maar dat is verleden tijd, het enige dat telt is dat je nu alles voor me over hebt en dat waardeer ik heel erg en dat vind ik ontzettend fijn." Sprak ze zacht tegen hem. Hij zei dat ze helemaal niet voorzichtig was, hij wilde niet dat het fout ging en ze moest hem beloven dat ze voorzichtig deed. Ze sloeg daardoor haar armen om zijn nek heen en drukte een kus op zijn wang.
"Ik beloof het." Fluisterde ze.


Chayenne Lahero

Plagend zei hij dat hij ook wel best lief was. Daarna vroeg hij of ze er klaar voor was en ze knikte, ja, ze was er zeker wel klaar voor. ze pakte haast automatisch zijn hand en liep weer met hem naar binnen toe om alles eens te onderzoeken.


Fay Fuego

Ze werd naar Stephen toegetrokken met de woorden dat hij haar al miste. Ze glimlachte en voelde zijn handen over haar lichaam glijden en uiteindelij bleven ze op haar buik liggen.
"Het wordt al aardig wat he." sprak ze wat onwennig en plagend, ze wist soms nog niet zo heel erg goed wat ze ervan vond en ze was ook zo ongelooflijk nieuwsgierig naar het kleine wondertje in haar buik.
Ze liet het bloemetje plagend achter zijn oor glijden en drukte zacht een kus op zijn lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2015, 22:33

Duke Samira

HIj werd door haar omhelsd en hij voelde haar lippen op zijn wang, waardoor hij glimlachte. Ze beloofde het. 'Nou, ga dan maar snel, wij letten wel op Killian. Het komt helemaal goed,' zei hij tegen haar. Hij keek even naar Layka, daarna keek hij naar zijn kleinzoon. Het was zo'n prachtig kindje, hij was echt heel trots. Hij hoopte nu dat het ook goed kwam met Esmeralda en met Jay, dat ze hier uitkwamen, hij wist dat het wat veel was voor de jongen. Te veel, misschien.

Myles Samira

Hij keek even op toen ze zijn hand vast pakte, hij wist niet zo goed hoe hij zich moest gedragen als ze zo deed. Bovendien wist hij ook niet goed wat haar vader hier van zou vinden, hij wilde niet dat de koning boos zou worden. Dat leek hem geen goed idee. Toch liep hij wel gewoon met haar mee het huis in, hij vergat al snel alles wat hij net bedacht en hij keek even glimlachend opzij naar haar.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het al aardig wat werd, daardoor grijnsde hij. 'Ik hou wel van aardig wat...' plaagde hij haar even. het was gewoon te makkelijk. Hij voelde wat ze deed en daarna kreeg hij een kus, hij trok haar voorzichtig wat naar zich toe. 'Hm, ik kan hier geen genoeg van krijgen...' zei hij zacht. 'Zullen we een stukje gaan wandelen? Chayenne is samen met Myles, ik gun die twee ook wel even wat rust samen en ik wil graag even hier de omgeving bekijken...' stelde hij voor. Hoewel hij eigenlijk liever Chayenne contant in de gaten hield, wist hij dat het er voor zou zorgen dat hij helemaal gek werd, dat was juist niet de bedoeling.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2015, 22:39

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dankjewel papa! Ik hou van jullie." Zei ze en ze gaf haar zoontje nog een klein kusje op zijn voorhoofd en ze glimlachte even naar Layka die naast Duke kwam zitten, daarna liep ze naar buiten toe en zocht ze op het trainingsterrein naar haar man.


Chayenne Lahero

Hij liep met haar mee door het huis heen, door de keuken, de woonkamer, er waren zelfs verblijven voor de dienstmeiden en keukenhulpen, tot ze bij een grote zaal aankwamen. "Wauw..." Fluisterde ze.
In de zaal hingen overal spiegeltjes, een echte spiegelzaal... ze draaide even een rondje en keek naar zichzelf.


Fay Fuego

Hij hield wel van aardig wat en daardoor grinnikte ze zachtjes, ze werd naar hem toegetrokken en hij zei dat hij hier geen genoeg van kon krijgen. Ze glimlachte daardoor.
"Wat ben je lekker ontspannen." Sprak ze met een grijns. Hij vroeg haar of ze een stukje gingen wandelen, Chayenne was samen met Myles en hij gunde die twee ook wat tijd samen.
"Ja, ik loop graag met je mee, het is hier echt zo betoverend." Fluisterde ze en ze legde haar hoofd tegen zijn schouder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum