Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

5 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 22:09

Fay Fuego

Ze moest van Stephen voorzichtig doen en ze knikte hier door.
"Natuurlijk doe ik voorzichtig, je kent me toch?" Plaagde ze hem nu vrolijk. En ze glimlachte breed naar hem.
Hij had het leuk gevonden om toe te kijken. "Krijg je er inspiratie van?" Plaagde ze hem nog meer.
"Wat is er zo leuk aan kijken? Meedoen is toch veel en veel leuker?" Grinnikte ze nu. Ze voelde zijn vingers over haar lichaam gaan en ze zoende hem daarna zacht en vol liefde terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 22:12

Koning Stephen Lahero

'Ja, ik ken je, daarom zeg ik ook dat je voorzichtig moet zijn,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Ze plaagde hem men hij schudde zijn hoofd even. 'Misschien wel, ja...' zei hij daarna. Ze vroeg wat er zo leuk aan was, meedoen was veel leuker. 'Hm, meedoen is ook leuk, maar toch anders...' zei hij daarop. 'Ik kan niet echt uitleggen wat ik er leuk aan vind, geloof ik...' zei hij daarna. Hij vond het gewoon leuk. Hij voelde de liefde in de zoen, het was zo ontzettend fijn. Het was voor hem goed dat ze duidelijk liet merken hoe veel verschil er zat tussen hem en Nathan, dat gaf hem een hoop vertrouwen. Zijn lippen gleden naar haar hals en hij bleef haar daar zoenen, zijn handen gleden stevig over haar rug naar beneden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2014, 00:06

Koning Jay Fullbright

Hij had vrij rustig geslapen, nu hij niet meer zo ontzettend veel pijn had ging dat ook een stuk beter, al had zijn lichaam de rust ook wel erg hard nodig. Het maakte niet zo veel uit, hij werd alsnog wel redelijk vroeg wakker. Hij zag dat Kenzo alweer bij hun in de kamer zat, hij glimlachte even naar hem, daarna probeerde Jay wat moeizaam overeind te komen. Zijn hele lichaam voelde stijf aan, zijn spieren leken ook een flinke opdonder gekregen te hebben, maar dat merkte hij pas nu hij weer wat meer bewoog. Hij keek even naar Esmeralda naast hem, meteen verscheen er een glimlachje op zijn gezicht. Hij ging weer naast haar liggen en hij sloeg zijn armen stevig om haar lichaam heen, het was eigenlijk veel te lekker om gewoon zo te liggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 18/12/2014, 07:46

Devlyn Stratton
Hij kreeg even kort een kleine grijns op zijn gezicht bij het ophalen van de schouders van Chayenne en het horen dat Myles ook gewoon een vriend is. 'Gewoon een nieuwsgierige check.' legde hij kort uit. Er werd gevraagd of hij mee ging en hij dacht even na. Lichamelijk was hij moe, maar zijn hersenen konden nog wel wat leeswerk aan. 'Ik zal mij even omkleden, deze kleren gaan op een gegeven moment nogal stinken. En daarna wil ik wel met je mee lopen naar de bibliotheek.' antwoordde hij. Hij stapte de kamer binnen en liet de deur open staan. Hij had niet echt iets te verbergen en zo kon Chayenne in de gaten houden hoe lang het nog duurde. Hij trok als eerst het shirt uit dat hij aan had en onderweg naar de kleine badkamer greep hij een schoon shirt uit de kast. Hij friste zichzelf even snel op, trok het schone shirt aan en liep weer een rondje door de kamer en greep een schonere broek uit de kast om zich daarna in de badkamer van broek te wisselen. Dat hield hij wel nog liever een beetje privé. Met schone kleren liep hij terug naar Chayenne. 'Zo, nu ga ik niet binnen enkele minuten enorm stinken.' zei hij, als teken dat hij klaar was om mee te lopen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2014, 08:42

Fay Fuego

Het was heel erg fijn geweest met Stephen, ze hadden het gewoon echt goed gemaakt samen en dan was de seks nog een stapje beter, echt fantastisch. Nu lag ze dromerig naast hem, haar ogen vielen haast dicht en ze lag dicht tegen hem aangekropen.
"Stephen..." fluisterde ze heel erg zacht. "Ik denk dat ik zwanger ben..." mompelde ze. Ze glimlachte en er schitterden zelfs tranen in haar ogen, ze vond het fantastisch, het was iets wat ze al heel erg lang gewild had.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde de armen van Jay stevig om haar heen en daardoor werd ze lichtelijk wakker.
"Hmm..." zei ze zacht, ze hield haar ogen gesloten en kroop tegen hem aan. Zacht drukte ze haar lippen in zijn hals en pakte een van zijn handen om die op haar buik te leggen.
"Ik voelde net iets..." fluisterde ze, ze had beweging in haar buik gevoeld, ze keek nu stralend naar hem op.



Chayenne Lahero

Zodra Devlyn zich weer bij haar voegde, prikte ze plagend in zijn buik.
"Ik wist niet dat jij nog zulke spieren had." Plaagde ze hem nu vrolijk. Natuurlijk had ze stiekem even naar hem zitten gluren.
"Kom, we gaan." Tornado rende alvast een stukje vooruit door de gangen en kwam daarna weer slippend terug rennen.
"Gekke hond." Lachte Chayenne en ze speelde wat met het dier.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2014, 09:05

Koning Stephen Lahero


Hij had zijn arm losjes om Fay heen liggen en hij had zijn ogen gesloten, maar hij sliep niet, hij lag gewoon heel lekker zo. Fay zei opeens zijn naam, waardoor hij wel zijn ogen opende en op keek naar haar. Ze zei uit het niets dat ze dacht dat ze zwanger was, waardoor er eerst een glimlach doorbrak op zijn gezicht, maar daarna werd zijn blik iets serieuzer. 'Van mij?' Vroeg hij zacht. Hij streelde met zijn vingers over haar huid heen en hij bleef haar even doordringend aankijken, daarna drukte hij zacht zijn lippen op haar wang. Hij ging weer normaal liggen en hij keek naar haar gezicht. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2014, 09:40

Koning Jay Fullbright

Esmeralda leek nog wel lekker te liggen, maar toch werd zijn hand vastgepakt. Hij voelde hoe ze die zacht op haar buik legde en hij gleed er voorzichtig met zijn vingers overheen. Ze dacht dat ze iets voelde, daardoor liet hij zijn hand stil liggen. Na een tijdje leek hij ook heel zacht iets te voelen en meteen keek hij haar ietwat geschrokken maar wel stralend aan. Het voelde heel raar, alsof het nu echt was. Hij gleed met zijn vingertoppen wat naar boven, hij had een plagende grijns op zijn gezicht en hij hield het wel onder de dekens, Kenzo zat in dezelfde kamer en die hoefde niets te zien, al leek hij zich niet echt met hun bezig te houden maar meer met het klaarmaken van eten. Jay drukte heel zacht zijn lippen in haar hals en nu pakte hij met een uitdagende grijns haar hand vast en hij legde die op zijn onderbuik neer. ‘Wil je voelen?’ vroeg hij plagend aan haar, hij had een fonkeling in zijn ogen staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2014, 10:36

Fay Fuego

Hij wilde weten of het van hem was en ze knikte. "Ik geloof het wel, toen je me genezen hebt, heb ik niets meer met Nathan gedaan, alleen vandaag, dus het is als het goed is wel van jou." Grijnsde ze hem toe.
"Oh wat fijn... ik ben zo blij, Stephen... zo ongelooflijk blij..." fluisterde ze hem toe en ze knuffelde hem. Ze had gedacht nooit zwanger te kunnen worden en nu, nu was ze ineens zwanger, ze had het allemaal te danken aan Stephen.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2014, 10:44

Koning Stephen Lahero

Ze geloofde het wel, toen hij haar genezen had ze daarna niets meer met Nathan gedaan, alleen vandaag. Dus het was van hem. Ze was zo blij, hij werd daarna geknuffeld en hij grijnsde even. 'Ik ben ook blij,' zei hij tegen haar. 'Ik kan het nog niet echt geloven, maar ik vind het geweldig...' zei hij zacht. Hij zoende haar heel even, daarna keek hij haar weer aan. 'Als Lucius het hoort...' mompelde hij zacht. Hij hoopte maar dat de man hun gewoon met rust zou laten, dat hij zou geloven dat het over was tussen hun, maar hij was bang dat Lucius daar nooit in ging trappen. 'Misschien moeten we gewoon maar samen met hem gaan praten, het moet ooit duidelijk voor hem worden dat we van elkaar houden en dat we samen blijven...' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2014, 10:51

Fay Fuego

Hij was ook blij, hij kon het nog niet echt geloven, maar hij vond het geweldig. Ze zoende hem vurig terug en keek hem met een gelukkige blik aan, hij had het over Lucius en ze slikte daardoor even.
Misschien moesten ze samen met Lucius gaan praten... het moest ooit duidelijk voor hem worden dat ze van elkaar hielden en niet uit elkaar te krijgen waren. Ze knikte even.
"Ik weet het... we kunnen het proberen, hij heeft nu wel zo'n beetje alles geprobeerd toch? En we zijn alleen maar sterker geworden..." Vertelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2014, 11:05

Koning Stephen Lahero

Ze konden het proberen, hij had volgens haar nu wel zo'n beetje alles geprobeerd en ze waren alleen maar sterker geworden. 'Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Maar ik vind het lastig, ik weet dat hij niet echt van het opgeven is. Maar nu je zwanger bent... ik wil gewoon normaal samen met je kunnen zijn, het liefste trouwen, gewoon normaal kunnen leven. Daar moet hij zich maar bij neer leggen...' zei hij tegen haar. Hij streelde zacht met zijn vingers langs haar gezicht en hij drukte daarna zijn lippen kort op haar wang. 'Ik hou van je, Fay. We gaan morgen wel met hem praten en dan maken we hem duidelijk dat hij hier mee ophoudt of dat hij oprot. Ik hoef hem hier niet, ook al is hij mijn vader. Juist daarom zou hij dit moeten accepteren....' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2014, 11:13

Fay Fuego

"Dat wil ik ook..." sprak ze dromerig en liefdevol tegen Stephen toen hij zei dat hij met haar samen wilde zijn en wilde trouwen.
Hij was zo lief voor haar, ze voelde zijn vingers langs haar gezicht en ze sloot haar ogen eventjes.
"Ik hou ook van jou, Stephen, zielsveel..." fluisterde ze tegen hem terug. Ze keek hem weer aan met een doordringende blik in haar ogen. Ze kreeg een glimlach rond haar lippen door zijn woorden.
"Zo ken ik je weer!" Sprak ze en ze zoende hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2014, 11:17

Koning Stephen Lahero

Ze hield ook zielsveel van hem en daarna zei ze dat ze hem zo weer kende. Daardoor grijnsde hij, hij vond het leuk om te horen. 'Af en toe ben ik gewoon even niet echt mijzelf, ik merk dat alles toch wel aardig wat invloed op mij heeft. Ik denk dat het wel minder zal worden als ik aan alles wen en als ons leven weer wat rustiger wordt, ik weet gewoon dat ik mijn kracht meer de ruimte moet geven, maar dat vind ik vreselijk...' zei hij eerlijk tegen haar. Hij ging weer mee in de zoen, daarna sloeg hij zijn armen stevig om haar heen. 'We moeten misschien maar wat gaan slapen...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2014, 13:03

Fay Fuego

"Kun je niet gaan zwemmen ofzo, om er wat meer aan gewend te raken? Het water is een deel van jou, het moet vast heel erg fijn voelen om in het water te liggen." Glimlachte ze hem toe. "We gaan gewoon leuke dingen doen als we van Lucius af zijn, elkaar opnieuw leren kennen." Glimlachte ze hem toe. Ze moesten gaan slapen vertelde hij en ze knikte daardoor.
"Goed plan, welterusten liefje... ik hou heel erg veel van jou en we komen hier wel uit, zeker weten." Ze gaf hem nog een klein kusje en kroop daarna tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2014, 13:43

Koning Stephen Lahero

'Hm, zwemmen is eigenlijk best wel een goed idee...' zei hij glimlachend tegen haar. Het klonk nog niet zo verkeerd. 'Gaan we dan wel samen, of heb jij echt een hekel aan het water?' vroeg hij daarna. Hij vond het leuker om samen te doen, maar als ze het niet fijn vond, dan ging hij wel alleen. 'Ja, dat gaan we doen, ik denk dat het helpt. Ik weet het bijna zeker.' zei hij daarna. Ze wilde gaan slapen, wenste hem nog welterusten en ze zei dat ze hier wel uit kwamen. 'Wij komen overal wel uit...' zei hij zacht. hij kreeg een kusje en daarna kroop ze tegen hem aan, hij sloeg zijn armen weer om haar heen en hij ademde diep in. Het voelde geweldig zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2014, 14:05

Fay Fuego

"Ik vind zwemmen het afschuwelijkste wat er bestaat." Sprak ze met een grinnik. "Ik kan mijn kracht dan niet gebruiken, het wordt dan gedoofd. Regen en sneeuw kan ik nog wel tegen, maar echt zwemmen? Ik wil best met je mee, maar je krijgt mij niet vrijwillig het water in." Lachte ze naar hem. Daarna sloot ze haar ogen en viel ze langzaamaan met een grote glimlach in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2014, 14:30

Koning Stephen Lahero

Hij schudde nog even zijn hoofd door wat ze zei. Ze kon ook gewoon op de kant gaan liggen en naar hem kijken, natuurlijk. Hij sliep heel snel, maar hij sliep heerlijk rustig. Hij lag dicht tegen haar aan. Hij droomde vrij normaal, de laatste dagen had hij wat onrustig geslapen, maar nu was dat niet meer zo. Hij werd wel heel vroeg in de ochtend wakker, maar hij vond het niet erg om gewoon naar Fay te kijken en te blijven liggen. Ze zouden straks met Lucius praten en hij vond het toch een stuk fijner om met haar in bed te liggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 18/12/2014, 18:05

Devlyn Stratton
Hij werd in zijn buik geprikt, daardoor hij een klein beetje in elkaar dook. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht toen gezegd werd dat Chayenne niet wist dat hij zulke spieren had. 'Tja, ik moet toch iets te doen hebben als ik even alleen ben.' zei hij daar op terug. 'Ik wist niet dat jij zo maar naar binnen mag gluren.' plaagde hij terug, waarbij hij een lichte duw terug gaf. Niet dat hij iets gedaan heeft of heeft laten zien dat hij geheim wilde houden. Hij liep met Chayenne mee toen ze zei dat ze gingen en keek hoofdschuddend toe hoe de hond heen en weer begon te rennen. 'Weet je zeker dat hij net ook al heeft kunnen rennen buiten?' vroeg hij, doelend op de drukke hond.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2014, 15:12

Fay Fuego

Wanneer ze wakker werd, rekte ze zichzelf lui even uit. Ze gaapte nog even en draaide daarna opzij naar Stephen. "Goedemorgen knappe koning." Plaagde ze hem een beetje, ze kroop tegen hem aan en sloeg haar armen om hem heen. "Hmm..." Sprak ze zacht mompelend tegen hem. Hij was zo lekker warm en hij rook gewoon heerlijk, altijd eigenlijk... Ze had nog helemaal geen zin om het bed te verlaten.


Chayenne Lahero

Ze grinnikte toen hij aangaf dat ze niet zomaar mocht gluren. "Hé! De deur stond wagenwijd open." Plaagde ze terug en ze gaf hem ook een duw terug. Daarna vroeg hij of Tornado al wel echt naar buiten was geweest.
"Ja, ik weet het zeker." Knikte ze met een grijns rond haar lippen. Ze sloeg de deuren van de bibliotheek open.
"Hoi, Myles." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 19/12/2014, 15:26

Devlyn Stratton
'Ik was gewoon te lui de deur voor je neus dicht te slaan. Het was geen uitnodiging om mee te kijken.' plaagde hij nog een keer terug, na de duw van Chayenne. Al was ook wel duidelijk ondertussen dat hij er niet echt mee zat dat ze zijn blote bovenlichaam gezien had. Het zal vast niet de eerste mannelijke borstkas geweest zijn die ze kon zien. Tenminste, in de zomer waren er wel eens mannelijke ridders geweest die in hun eentje trainden met slechts een broek aan op Black Castle. Dat zal vast niet veel verschillen met de ridders op White Castle.
De deuren van de bibliotheek gingen open dankzij Chayenne en Myles werd ook al snel begroet door Chayenne. 'Hallo broertje.' zei hij, nog een heel klein beetje onwennig. Hij wilde niet precies hetzelfde zeggen als Chayenne, maar het idee dat Myles zijn broertje is en Duke zijn vader was nog steeds een beetje nieuw en raar. Al bedoelde hij het niet slecht, zoals hij de begroeting uitsprak.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2014, 16:11

Koning Stephen Lahero

Fay werd wakker, door haar begroeting grijnsde hij. 'Jij bent degene die knap is. Je zou ook nog eens koningin kunnen worden... jammer dat je dat niet zo interessant vindt...' zei hij tegen haar met een glimlachje op zijn gezicht. Hij zoende haar even zacht, ze kroop dicht tegen hem aan en hij bleef haar vrij stevig vasthouden. Hij drukte zijn lippen in haar nek en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik heb het idee dat jij nog helemaal niet uit bed wilt...' zei hij plagend tegen haar.

Myles Samira

Hij zat een boek te lezen, het ging over zwaardvechten, dat vond hij toch altijd wel leuk om te lezen. Het verveelde niet snel, maar hij werd toch uit zijn concentratie gehaald door de deur die open vloog. Het was Chayenne samen met Devlyn. 'Hey,' begroette hij hun allebei, daarna klapte hij het boek dicht. Als ze hier met zijn drieën waren kon hij toch onmogelijk meer lezen, daarvoor was er gewoon rust nodig en Devlyn en Chayenne zouden waarschijnlijk allebei gaan praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2014, 18:38

Fay Fuego

Zij was degene die knap was volgens hem, ze zou ook nog eens koningin kunnen worden, hij vond het jammer dat ze het niet zo interessant vond en daardoor haalde ze haar schouders een beetje op.
"Als ik met je trouw, word ik automatisch koningin, dus wat dat betreft heb ik er wel interesse in, maar het lijkt me raar als mensen me zo gaan noemen." Glimlachte ze hem toe en ze voelde zijn lippen in haar nek, het was heerlijk. Hij had het idee dat ze nog helemaal niet uit bed wilde en ze knikte even.
"Ik weet dat als we er eenmaal uit zijn, we naar Lucius moeten gaan..." Daarom had ze geen zin om uit bed te gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Meredithx 19/12/2014, 18:51

Hoi, hoi!

Ik weet niet zo goed waar het anders moet, maar bij deze wil ik mij even voorstellen! Ik ben Meredith, 16 jaartjes oud. Ik woon ergens in het zuiden van Nederland, mijn vader komt eigenlijk uit Engeland dus daar breng ik ook veel tijd door. Ik heb al wel wat ervaring met het RPG'en, maar het is een tijdje geleden en ik wil het graag weer oppakken. Hiervoor zocht ik eigenlijk een niet te drukke RPG, zeker om er weer een beetje in te komen.

Ik weet niet of ik met deze RPG mee kan doen? Of is deze al te lang bezig. Het onderwerp spreekt me in ieder geval wel aan en ik kan natuurlijk terug lezen. Wink

Jullie moeten het maar even laten weten!

Groetjes,

Meredith
Meredithx
Meredithx

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-12-14
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2014, 19:21

Hoi Meredith,

Je zou wel mee kunnen doen met de RPG, maar eigenlijk hebben we een soort van regels dat niet iedereen zomaar mee doet. Dus dat je eerst laat zien dat je een bepaald niveau hebt, dit is dus eigenlijk ook een soort van besloten site, haha. Maar als je mij even een privé berichtje wilt sturen zal ik je alles uitleggen, ben ook wel benieuwd hoe je bij ons terecht bent gekomen dan Wink

Groetjes,

Nikky
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2014, 22:06

Koning Stephen Lahero


'Weet ik, maar het is niet dat wat je ooit wilde. Waarschijnlijk zelfs liever niet...' Zei hij zacht tegen haar. Hij streelde even langs haar gezicht, misschien was het juist wel fijn dat ze er nooit interesse in had gehad. Dat zorgde ervoor dat hij haar wat meer vertrouwde en dat deed hem gewoon goed. Dat had hij ook nodig. Hij zoende haar weer zachtjes, ze wist dat ze naar Lucius moesten als ze uit bed gingen. 'Hm, het kan geen kwaad om nog even te blijven liggen...' Zei hij zacht. Hij wilde ook nog helemaal niet uit bed, hij lag veel liever hier dan dat hij moest praten met Lucius. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum