Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

5 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 11:04

Fay Fuego

Hij wilde het ook, anders ging hij zich vreselijk eenzaam voelen. Ineens zei hij dat Nathan meer met haar wilde en daardoor zuchtte ze.
“Ja... ik vraag me af waar hij mee bezig is... ik voel me niet meer zo op mijn gemak bij hem als hij me elke keer probeert te zoenen.” Mompelde ze zachtjes tegen Stephen.
Hij kon het niet bijleggen met Lucius, niet als zij niet constant hier was. Hij klonk in paniek en ze legde haar hand op zijn schouder. Ze was diep in gedachten en voelde hoe hij haar naar zich toe trok en haar zachtjes zoende, ze zoende met hem mee en leunde daarna tegen Stephen aan.
“Weet je wat? Dan ga ik naar Lucius toe, ik zeg dat hij gewonnen heeft en dat ik nooit meer op het kasteel zal verschijnen, dat hij zijn zin heeft gehad. Maar stiekem zal ik in onze kamer blijven. Dan ben ik constant bij je... ik zal me hier schuilhouden en ervoor zorgen dat niemand weet dat ik nog hier ben.” Zei ze nu zacht.


Chayenne Lahero

Ze zag Devlyn bij zijn deur staan en ze zuchtte even zachtjes. Ze voelde zich schuldig, ze had hem niet zo moeten behandelen die dag...
“Devlyn..” Zei ze zijn naam en ze liep zijn richting op. “Het spijt me heel erg... ik had je niet zo weg moeten sturen, het was niet aardig.” Zei ze zachtjes tegen hem. Tornado was weer aan haar zijde en hield zijn hoofd iets schuin terwijl hij ook naar Devlyn keek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 11:09

Koning Stephen Lahero

Ze vertelde over Nathan en hij knikte langzaam. Hij had al wel zoiets verwacht. ‘Je hebt niet door hoe mooi je eigenlijk bent, Fay,’ zei hij met een lieve glimlach op zijn gezicht tegen haar. ‘Maar ik denk dat we zo met hem moeten praten,’ voegde hij er aan toe. Hij wilde Nathan en Fay een voorstel doen, misschien dat het het allemaal iets makkelijker maakte, ook voor Nathan. Ze stelde daarna voor om naar Lucius te gaan en hij luisterde naar haar idee. ‘Dat zou wel kunnen werken…’ zei hij. Dan waren ze nog heel veel samen en dat vond hij belangrijk, hij zou haar gewoon niet kunnen missen. ‘Ik…’ begon hij daarna zacht, het was meteen duidelijk dat hij iets ging zeggen wat hij lastig vond, hij vond het nog steeds niet echt normaal om over dit soort dingen te praten. ‘Ik wilde eigenlijk voorstellen dat je Nathan wel mag halen. Ik wil sowieso even met hem praten en wie weet…’ zei hij zacht. Het idee dat Fay iets met Nathan deed had steeds meer invloed op hem, maar dat het achter zijn rug om gebeurde maakte hem wantrouwend. Dat was niet goed. Hij zag het veel liever, want dan had het alleen maar een positieve uitwerking op hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 17/12/2014, 11:12

Devlyn Stratton
Hij tilde net zijn voet op om een stap in zijn kamer te zetten, maar zette die weer terug naast zijn andere voet zonder zijn kamer al te betreden. Zijn naam werd genoemd en hij keek dan ook opzij. Excuses werden aangeboden door Chayenne. 'Geeft niet. Je was overstuur.' zei hij met een kleine glimlach. Al was die glimlach ook weer snel van zijn gezicht. 'Ik ben ook niet echt een belangrijk persoon.' voegde hij er nog mompelend aan toe. Hij zuchtte daar ook even zacht bij. 'Hoe gaat het nu met je, beter?' vroeg hij. Chayenne zag er beter uit, in ieder geval niet meer overstuur.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 11:55

Fay Fuego

Stephen zei dat ze niet doorhad hoe mooi ze eigenlijk was. “Dat is het niet, ik wil gewoon Nathan als een vriend, hij moet dit soort dingen niet doen.” Vertelde ze. Ze moesten zo met Nathan praten en daardoor knikte ze een beetje, hij had gelijk. Hij vond dat haar idee wel zou kunnen werken en daardoor glimlachte ze breed.
“Fijn.” Zei ze zacht en lief tegen hem. Ze was blij dat ze weer normaal samen konden praten. Ze keek hem doordringend aan toen hij wat wilde zeggen. Ze moest Nathan halen.
“Wat wil je dan doen? Hij zal me willen zoenen.” Ze begreep niet waarom ze Nathan moest halen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 11:59

Koning Stephen Lahero

‘Ik weet het, daarom moeten we dat ook gescheiden houden. Dat is precies waar ik het met hem over wil hebben. Ik vind het wel wat hebben als jullie iets doen, maar wel als het álleen gebeurd waar ik bij ben. Dat moet hij weten. Daarom wil ik daar afspraken over maken. Ik vind het ook niet leuk als hij de hele tijd zo doet en als hij te ver gaat, ben ik in staat om hem weg te sturen. Zo ver wil ik het niet laten komen, ik weet dat hij belangrijk voor je is en ik mag hem ook graag. Maar daarom moeten we hier duidelijker in zijn, misschien hadden we dat van te voren al wat meer moeten doen. Hij moet het aangeven als hij iets wil, dan kunnen jullie dat bijvoorbeeld één keer in de twee weken doen, met mij er bij. Maar dan moet hij verder met zijn poten van je af blijven en zich daar ook bij neer leggen. Als we daar duidelijk in zijn, is het voor hem ook makkelijker, dan weet hij wat hij wel en niet mag,’ legde hij haar uit. Hij wilde zien wat ze er van vond, als ze het niets vond was het ook prima, maar dan zou hij Nathan wegsturen, want op deze manier ging het niet, ook voor hem niet. ‘Hij mag je zoenen, als ik er bij ben. Ik wil zien wat er gebeurd en natuurlijk wil ik dat je daarna precies hetzelfde bij mij doet,’ zei hij plagend tegen haar. Hij hield het liever ontspannen nu, hij wilde niet dat ze opnieuw ruzie zouden krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 13:37

Fay Fuego

Hij vond het goed als ze iets deden, maar alleen waar hij bij was. Ze keek hem wat verrast aan, maar zo zou ze zich wel uit kunnen leven en dat zou wel erg prettig zijn, daar was ze namelijk wel echt aan toe. Als ze er duidelijk over waren, dan is het voor Stephen en Nathan makkelijker en ze knikte, dat begreep ze wel.
"Je verrast me, Stephen, het lijkt me wel wat." Knikte ze nu naar hem. Hij plaagde haar een beetje en ze sloeg haar armen om zijn nek. "Ik hou van je..." Fluisterde ze nu tegen hem en ze gaf hem een kus op zijn lippen. Daarna liet ze hem weer los.
"Dan haal ik Nathan wel, zodat hij zich uit kan leven." Sprak ze plagend tegen Stephen. Ze ging de deur weer uit en klopte opnieuw aan bij Nathan.
"Nathan... ga je met me mee?" Vroeg ze, ze opende de deur en keek hem met twinkelende ogen aan.
"Wel wachten tot we bij Stephen zijn." Grinnikte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 17/12/2014, 14:43

Devlyn Stratton
Hij tilde net zijn voet op om een stap in zijn kamer te zetten, maar zette die weer terug naast zijn andere voet zonder zijn kamer al te betreden. Zijn naam werd genoemd en hij keek dan ook opzij. Excuses werden aangeboden door Chayenne. 'Geeft niet. Je was overstuur.' zei hij met een kleine glimlach. Al was die glimlach ook weer snel van zijn gezicht. 'Ik ben ook niet echt een belangrijk persoon.' voegde hij er nog mompelend aan toe. Hij zuchtte daar ook even zacht bij. 'Hoe gaat het nu met je, beter?' vroeg hij. Chayenne zag er beter uit, in ieder geval niet meer overstuur.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 14:54

Koning Stephen Lahero


Hij keek haar met een grijnsje op zijn gezicht aan, hij vond het eigenlijk echt wel leuk... Het had wel wat, hij vond het idee steeds leuker. Fay leek het ook leuk te vinden en dat maakt het nog veel leuker voor hem. Hij vond het gewoon wel uitdagend en daar hield hij toch wel van. Fay verscheen weer met Nathan, Stephen kon al goed zien dat de man erg veel aandacht voor Fay leek te hebben. Dat had hij ook al wel verwacht. 'Nathan, ik wil dat je alleen dingen doet met haar als ik er bij ben. Dan mag je doen wat je wilt, maar niet zonder mij. Ik wil zien wat er gebeurd...' Zei hij duidelijk, Nathan knikte enthousiast, waardoor Stephen even grijnsde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 15:51

Fay Fuego

Stephen legde het even uit aan Nathan wat er gedaan moest worden, hij mocht doen wat hij wilde, maar alleen als Stephen er zelf bij was. Hij wilde het zien. Nathan knikte daardoor enthousiast.
Ze drukte een kusje op de wang van Stephen en streek even langs zijn gezicht. Daarna keek ze Nathan doordringend aan, haar ogen vulden zich met verlangen en lust en het vuur in haar laaide op, nu ze zich mocht laten gaan, zou het heftiger zijn dan ooit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 16:28

Nathan Gerono


De blik die Fay hem gaf zorgde ervoor dat hij haar meteen vastgreep. Hij trok haar tegen zijn lichaam aan en hij zoende haar heftig. Hij wilde het zo graag en nu mocht hij gewoon zijn gang gaan, het voelde heel goed. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij drukte zijn lippen al heel snel in haar hals. Hij keek even naar Stephen, die vrij ontspannen naar hun keek. Het leek wel alsof hij het echt leuk vond om naar te kijken. Dan had Nathan het dus toch voor elkaar gekregen. Hij begon de jurk van Fay los te maken en hij liet meteen zijn handen over haar lichaam heen glijden.  

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 18:52

Fay Fuego

Hij trok haar tegen zijn lichaam aan en ze voelde de hete vlammen door haar lichaam razen, haar ogen werden vurig, evenals haar haren. Ze zoende net zo heftig en onstuimig terug. Daarna voelde ze zijn lippen in haar hals, Ze kreunde en ze streelde eerst door zijn haren heen, maar daarna pakte ze die stevig vast. Haar jurk werd losgemaakt en ongeduldig trok ze die uit, daarna begon ze aan zijn kleding. Ze rukte alles uit en van zijn lichaam af en schraapte met haar tanden over zijn borstkas heen die hete plekken achterlieten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 19:09

Nathan Gerono


Hij begon langzaam te vergeten dat Stephen hier ook was en hij had alleen maar aandacht voor Fay. Ze was zo ontzettend heftig, het stak hem alleen maar aan. Dat hij het nu ook gewoon mocht, maakte dat nog veel sterker. Hij kreunde diep door wat ze deed, maar hij nam niet echt de tijd om daar heel erg van te genieten. Hij liet zich op de bank zakken en hij trok Fay meteen naar zich toe. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij zoende haar weer, daarna keek hij toch even naar Stephen. Hij had nog steeds wel een rustige blik in zijn ogen, ook al zaten ze nu dichtbij. Het beviel hem dus echt. Het zorgde er voor dat het voor hem extra leuk was. Hij vond dit wel een leuk spel. Eens zien hoe erg ze Stephen hiermee uit konden dagen. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 19:13

Fay Fuego

Hij ging op de bank liggen en ze kroop al meteen bovenop hem. Ze werd weer door hem gezoend, maar ze wilde meer. Ze liet hem in haar glijden en ging met haar tanden langs zijn hals en haar nagels zette ze in zijn borstkas. Ze gromde af en toe even en leek compleet van de wereld te zijn voor eventjes, ze wilde hem gewoon nu... Tussendoor beet ze in zijn oorlel en daarna zoende ze hem weer vurig.


Chayenne Lahero

Het gaf niet volgens Devlyn, ze was overstuur geweest en daarna zei hij dat hij niet belangrijk was.
“Niet voor papa en Fay, maar je bent toch gewoon een vriend van mij?” Zei ze nu tegen hem met een glimlach. Hij vroeg of het beter ging en ze knikte.
“Ja, ik heb met mijn vader gepraat, nu gaat het weer.” Vertelde ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 17/12/2014, 19:50

Devlyn Stratton
Chayenne zei dat hij niet belangrijk is voor haar vader of Fay, maar voor Chayenne wel gewoon een vriend is. Gewoon een vriend, niet zo heel belangrijk dus. Ze zal vast meer gewone vrienden hebben. Daarna gaf ze antwoord op zijn vraag. 'Dat is fijn om te horen.' zei hij daar op terug. Hij glimlachte toch weer even. Hij ging daarna even kort door zijn hurken om de jonge hond even aan te halen. Die had hij nog niet begroet en die leek al een tijd lang er bijna om te vragen. 'Ga je hem uitlaten, of heb je dat net gedaan?' stelde hij een vraag, vooral om een wat neutraler onderwerp te kiezen. Hij ging ook weer recht staan.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 19:58

Nathan Gerono

Hij kreunde diep en hij voelde de nagels van Fay in zijn huid krassen, maar hij vond het echt alleen maar lekker. Ze liet zich duidelijk helemaal gaan, hij wist wel dat ze dit waarschijnlijk niet echt met Stephen kon. Of nog niet, het kwam wel goed, maar Stephen moest gewoon wat meer wennen aan alles, hij kon wat dit betreft veel meer hebben. Voor hem was het allemaal een stuk normaler. Hij voelde haar tanden bij zijn oorlel en hij kreunde nog eens, hij vond dat echt ontzettend lekker en dat liet hij ook duidelijk merken. Hij werd vurig gezoend, daarom was het misschien wel zo leuk met Fay. Het was een stuk heftiger omdat ze krachten hadden, hij vond het net wat specialer zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 20:07

Fay Fuego

Ze hoorde hem kreunen en zelf liet ze zich ook echt helemaal gaan. Ze beet af en toe verlangend in zijn lip en was behoorlijk onstuimig met haar aanrakingen, ook bewoog ze heftig en wild. Ze leek helemaal van de aardbodem verdwenen te zijn en Stephen merkte ze echt al niet meer op. Totaal niet meer. Het was alleen Nathan en het was heerlijk.


Chayenne Lahero

Hij begon Tornado te aaien en ze keek met een glimlach naar de hond.
"Ik heb hem net uitgelaten, ik was nu eigenlijk onderweg naar de bibliotheek, volgens mij is Myles daar ook." Vertelde ze aan Devlyn. Tornado keek even naar haar en ze glimlachte, ze was helemaal verliefd op het dier en nam hem overal met haar mee naar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 20:10

Nathan Gerono

Het was echt geweldig, hij hoopte dat het Stephen ook beviel en dat ze dit toch met enige regelmaat zouden kunnen doen, maar hij had wel het gevoel dat dat ook de intentie van Stephen was, dat beviel hem wel. Na een tijdje waren ze klaar en hij bleef even uithijgen, daarna keek hij met een glimlachje op zijn gezicht naar Fay. Hij hoopte dat het voor haar net zo geweldig was als voor hem, maar dat idee had hij toch wel. Het leek echt alsof ze het af en toe nodig had, misschien ook één van de redenen dat Stephen dit liet gebeuren. Hij zoende haar nog even, daarna keek hij opzij naar Stephen. De man zat nog steeds gewoon hetzelfde in de stoel, hij glimlachte zelfs even naar Nathan, die daardoor toch wat opgelucht was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 17/12/2014, 20:32

Devlyn Stratton
Er werd verteld dat ze net terug was van uitlaten en nu op weg was naar de bibliotheek, omdat Myles daar waarschijnlijk ook zit. 'Ga je weer lezen, of heeft het meer te maken met Myles?' vroeg hij, nu toch met een iets plagender toontje. Stiekem hoopte hij eigenlijk niet dat er te veel speelde tussen Myles en Chayenne. Hij had in de gaten dat hij zich graag in Chayenne's omgeving begaf, en het liefst ook meer wilde worden dan gewoon een vriend. Maar ergens knaagde het ook aan hem dat hij waarschijnlijk geen kans had vanwege zijn achtergrond.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 20:42

Fay Fuego

Hijgend liet ze zich eerst op hem zakken, ze zag hem glimlachen naar haar en ze gaf hem nog een klein kusje op zijn lippen en kwam daarna van hem af.
"Ik heb je hopelijk geen pijn gedaan?" Vroeg ze nog aan Nathan, ze was behoorlijk wild geweest. Nu keek ze naar Stephen, vol liefde. Ze kon de twee heel erg goed uit elkaar halen. Ze kwam langzaam overeind van Nathan af en drukte haar lippen vol liefde op de zijne.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 20:45

Koning Stephen Lahero

Fay kwam naar hem toe, de blik die ze hem gaf zorgde ervoor dat hij helemaal warm werd. Toen ze hem zoende trok hij haar dichter naar zich toe, zodat ze bij hem op schoot kwam zitten. Hij hoorde Nathan nog zeggen dat hij wel wat kon hebben, daarna zag hij nog dat hij zijn kleding aan begon te trekken. Stephen liet zijn handen langzaam over haar rug glijden, hij voelde haar hete huid onder zijn vingers. Het voelde zo vertrouwd, hij wist dat hij echt nooit meer zonder haar wilde, hij zou alles doen om het goed te laten gaan tussen hun. Hij zoende haar zacht in haar nek en daarna keek hij haar weer even aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 20:51

Chayenne Lahero

"Meer met Myles te maken?" Herhaalde ze zijn woorden vragend en ze haalde haar schouders op.
"Myles is ook gewoon een vriend hoor." Vertelde ze hem. "Ga je mee of niet?" Wilde ze van Devlyn weten. Door die woorden stond tornado meteen naast haar, hij wilde altijd graag met haar mee, dat was duidelijk te zien.


Fay Fuego

Ze werd naar Stephen toe getrokken en ze nam weer op zijn schoot plaats.
"Gelukkig maar." Zei ze tegen Nathan en ze keek hem met een grijns aan. "Het was heerlijk." Gaf ze toe, ze had het echt heel erg nodig gehad.
Ze voelde de lieve aanrakingen van Stephen over haar rug gaan en ze leunde tegen hem aan. Dit vond ze misschien wel net zo lekker. Het ging haar gewoon om het idee, om de liefde...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 20:57

Koning Stephen Lahero

Hij gleed met zijn vingers langs haar gezicht en hij ademde diep in. Ze zei tegen Nathan dat ze het heerlijk vond, hij zag gewoon dat Nathan even grijnsde, alsof hij wilde zeggen dat hij dat ook wel wist, maar het niet hardop uitsprak. 'Ik zal jullie even alleen laten,' zei de man daarna. Nathan vertrok en Stephen keek weer naar Fay. 'Ik hou van je,' zei hij zacht tegen haar. Hij zoende haar weer langzaam, hij vond het heerlijk om gewoon rustig met haar te kunnen zoenen, daar genoot hij enorm van. Nu hoefde hij tenminste niet echt meer te doen, al moest hij toegeven dat het wel echt veel met hem gedaan had. Het werd eigenlijk steeds erger, maar dat was misschien ook wel gewoon goed. Hij werd er niet jaloers van als ze het deden als hij bij hun was, dus dan was het alleen maar positief. 'Heb je nu geen energie meer?' vroeg hij met een glimlachje aan haar, lichtelijk plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 17/12/2014, 21:13

Devlyn Stratton
Hij kreeg even kort een kleine grijns op zijn gezicht bij het ophalen van de schouders van Chayenne en het horen dat Myles ook gewoon een vriend is. 'Gewoon een nieuwsgierige check.' legde hij kort uit. Er werd gevraagd of hij mee ging en hij dacht even na. Lichamelijk was hij moe, maar zijn hersenen konden nog wel wat leeswerk aan. 'Ik zal mij even omkleden, deze kleren gaan op een gegeven moment nogal stinken. En daarna wil ik wel met je mee lopen naar de bibliotheek.' antwoordde hij. Hij stapte de kamer binnen en liet de deur open staan. Hij had niet echt iets te verbergen en zo kon Chayenne in de gaten houden hoe lang het nog duurde. Hij trok als eerst het shirt uit dat hij aan had en onderweg naar de kleine badkamer greep hij een schoon shirt uit de kast. Hij friste zichzelf even snel op, trok het schone shirt aan en liep weer een rondje door de kamer en greep een schonere broek uit de kast om zich daarna in de badkamer van broek te wisselen. Dat hield hij wel nog liever een beetje privé. Met schone kleren liep hij terug naar Chayenne. 'Zo, nu ga ik niet binnen enkele minuten enorm stinken.' zei hij, als teken dat hij klaar was om mee te lopen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2014, 21:35

Fay Fuego

"Dag Nathan." Ze keek hem even na toen hij vertrok, daarna hoorde ze de woorden van Stephen en ze glimlachte naar hem.
"Ik hou net zoveel van jou en ik ben heel erg blij dat we eruit zijn gekomen samen. Morgen zal ik naar Lucius gaan... vanavond ben ik lekker net jou." Glimlachte ze nu, hij wilde weten of ze nog energie had en z knikte met een grijns nog energie genoeg
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2014, 21:54

Koning Stephen Lahero

Ze hield net zo veel van hem, ze was blij dat ze er uit waren gekomen. Ze zou morgen naar Lucius gaan, hij knikte langzaam. 'Doe alsjeblieft wel voorzichtig... ik kan het niet hebben als hij je iets doet, echt niet...' fluisterde hij. Hij wist nu dat hij heel goed in staat was om hem wat aan te doen, als hij echt te ver ging. Dat was eigenlijk gewoon niet goed, maar hij kon zich niet meer zo goed inhouden. Hij ging gewoon veel te ver. Ze had nog energie genoeg, daardoor glimlachte hij. 'Gelukkig maar...' zei hij zacht. 'Ik vond het eigenlijk best leuk om toe te kijken,' zei hij daarna, heel eerlijk. Hij wilde zo eerlijk mogelijk zijn in alles, dan konden ze makkelijker verder komen in hun relatie. Zijn vingers gleden over haar lichaam heen en hij zoende haar weer zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum