Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

5 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Meredithx 27/12/2014, 18:05

Luna Moral

Ze keek toe hoe Nathan de kaarsen uitblies. Ze draaide zich nog wat meer naar Nathan toe. "Weltrusten, je hebt me een leuke avond gegeven." Zei ze zacht tegen hem, waarna ze zachtjes met haar vingers langs zijn wang streek. "Ik ben nog steeds benieuwd naar wie je me morgen toe brengt." Probeerde ze nog één laatste keer. Het zachte bed en de warme en zachte dekens over haar heen maakte haar nu al gelukkig, het was alleen maar beter dat ze ook nog Nathan had leren kennen. Vanmiddag had ze nooit durven denken dat deze dag zo zou eindigen.
Meredithx
Meredithx

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-12-14
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 18:13

Fay Fuego

"Er is ook niet echt wat aan de hand, maar ik weet gewoon dat je je veel beter zal voelen wanneer je weet wie je bent." Zei ze hem zacht.
"Ik weet denk ik nog wel een manier, maar dat moet je wel willen." Vertelde ze zachtjes aan hem en ze keek hem aan. Hij plaagde haar terug, zelfs wat uitdagend. Ze grinnikte daardoor en wanneer hij eenmaal beneden was, drukte ze een kus op zijn wang.
"We zullen zien." Sprak ze uitdagend tegen hem terug. Ze nam hem mee naar hun kamer toe, ze keek goed om haar heen of niemand haar zou zien en verstopte zich wat in de sjaal die ze over haar hoofd had geslagen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Volgens Jay konden ze wel naar het dorp gaan. Ze knikte met een glimlach, ze wist dat hij het dan waarschijnlijk wel aankon. "Als je het niet red, zal ik je halverwege dragen." Plaagde ze hem nu vrolijk en ze liepen met z'n vieren in de richting van het dorp. Layka keek meteen haar ogen uit naar de paarden die er waren, ze was nog steeds niet zo heel erg veel gewend en al die paarden bij elkaar, welke zou ze moeten kiezen?
"Duke, welke zou bij me passen?" vroeg ze nu ook. Esmeralda glimlachte daardoor en ging samen met Jay verder.
"Wat dacht je van een groot en statig paard voor Kenzo?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 19:01

Nathan Gerono

'Dat zie je morgen wel, dat komt helemaal goed,' zei hij glimlachend tegen haar. Hij had een grijnsje op zijn gezicht staan, hij voelde haar zacht langs zijn gezicht strijken en hij moest toegeven dat hij dat soort gevoelige gebaren niet echt helemaal gewend was, maar hij liet het maar gewoon toe. Hij zoende haar nog kort, daarna ging hij op zijn zij liggen en sloot hij zijn ogen, hij kon zijn rust goed gebruiken en hij was ook gewoon doodmoe, dus viel hij al vrij snel in slaap.

Koning Stephen Lahero

'Als je mij uitlegt wat die manier inhoudt, kan ik kijken of ik het wel wil,' zei hij tegen haar. Hij kon dat niet zomaar zeggen, want Fay kon nog wel eens een idee hebben dat hij toch niet zo zag zitten. Hij wist het niet precies, maar hij zou het wel horen. Ze zouden het wel zien, daardoor grijnsde hij even. Ze verborg zichzelf wat in de sjaal, wat misschien maar beter was ook, gewoon voor de zekerheid. Eenmaal in hun kamer sloot hij de deur meteen en hij keek haar even glimlachend aan.

Duke Samira

Hij bekeek de paarden allemaal even en hij keek opzij naar Layka toen ze iets aan hem vroeg. 'Kijk welke je aanspreekt, welke rustig staan en je een gevoel van vertrouwen geeft. Dan zal ik kijken of hij gezond is...' zei hij tegen haar, zodat ze een idee had waar ze op moest letten. Er stonden ook aardig wat paarden, dus hij begreep wel dat ze het lastig vond om hier een dier tussen te kiezen. Hij zou haar ook wel helpen.

Koning Jay Fullbright

Hij keek even opzij naar Esmeralda en hij knikte langzaam. 'Dat lijkt mij een goed idee.' zei hij glimlachend. 'Eentje die sterk is, zodat hij hem kan gebruiken voor alles, eventueel zelfs voor werk...' voegde hij er aan toe. Hij wilde sowieso een goed dier, geld maakte toch niet echt uit en hij was Kenzo heel erg dankbaar, dus ze konden er ook best wat aan uitgeven. Ze hadden Kenzo nog nooit echt iets gegeven en hij had ondertussen toch best wel veel voor hun gedaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 19:17

Fay Fuego

Ze moest hem uitleggen wat het inhield en daardoor glimlachte ze weer even.
"In plaats van dat jij in jezelf keert, keer ik in jou. Ik weet hoe het moet. De vorige keer ging het ook goed." Zei ze met een klein glimlachje tegen hem. Ze sloot de kamerdeur achter zich en haalde de sjaal van haar hoofd af. Daarna sloeg ze haar armen weer om zijn nek heen en zoende ze hem zachtjes.


Layka Samira

Duke zei haar dat ze een paard moest kiezen die haar aansprak, die rustig was en haar een gevoel van vertrouwen gaf, dan keek Duke wel naar zijn gezondheid. Ze grijnsde.
"Oké." Zei ze tegen hem en ze knikte nog even en bekeek alle paarden even. Bij een zwart diertje bleef ze staan, hij snuffelde aan haar handen en had een vriendelijke uitdrukking in zijn ogen. Ze glimlachte en haalde hem even aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay vond het een goed idee. "Maar wil je dan een trekpaard?" Wilde ze van hem weten terwijl ze langs de paarden liepen, achteraan stonden de wat duurdere en grotere paarden. Ze liet wel een blik over alle dieren heengaan, je wist maar nooit wat je tussendoor tegen kwam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 19:21

Koning Stephen Lahero

'Ik weet het niet, ik vind het gewoon niet zo'n fijn idee...' zei hij zacht tegen haar. Hij wist niet precies wat het was, maar de gedachte alleen al gaf hem de rillingen. Hij werd afgeleid doordat ze haar armen om zijn nek heen sloeg en hem zoende, waar hij net zo langzaam en vol liefde in mee ging. Fay kon heel erg goed zoenen en daar genoot hij graag van. Hij streek met zijn vingers langs haar gezicht en daarna gleden zijn handen af naar haar heupen en trok hij haar iets dichter tegen zijn lichaam aan.

Duke Samira

Ze leek het te begrijpen en daarna liep ze langs de paarden, hij volgde haar gewoon. Hij bekeek de paarden even, maar hij had zelf al een paard, dus voor hem was het niet zo heel erg interessant. Hij vond het niet nodig om voor zichzelf nog een paard te kopen, maar voor Layka was het wel gewoon heel erg handig. Ze bleef bij een paard staan en hij bekeek het diertje even. 'Ziet er goed uit hoor,' zei hij.

Koning Jay Fullbright

'Hm, nee, wel gewoon een rijpaard, maar een wat steviger en sterker type. Zodat hij hem wel voor van alles kan gebruiken,' zei hij tegen Esmeralda. Hij liet zijn blik even over de dieren heen gaan, ze zagen er allemaal eigenlijk wel goed uit. Er was één flink dier wat er echt top bijstond, dus bekeek hij die iets uitgebreider, dit zou wel wat voor Kenzo kunnen zijn, daarom keek hij even vragend naar Esmeralda.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 19:41

Fay Fuego

"Je voelt er niets van." Plaagde ze hem een beetje. Het zou haar ook helpen om hem beter te begrijpen. "Echt, Stephen, het is niet eng." Zei ze nog zachtjes tegen hem, maar daarna waren ze al verwikkeld in een liefdevolle zoen. Zijn handen gleden naar haar heupen en ze werd dichter tegen hem aangetrokken. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en ze sloot haar ogen om er optimaal van te genieten.


Layka Samira

Duke vond het paard er goed uitzien nadat hij hem even bekeken had. Ze glimlachte breed.
"Ik denk dat ik dan deze wil, wat klinkt dat eigenlijk hebberig..." Ze grinnikte even door haar eigen woorden en bleef het paard aaien. Het dier was echt heel erg lief.
"Heeft ie een naam?" Vroeg ze nu aan de verkoper, de man knikte even kort. "Kingston." Vertelde hij kortaf. Ze keek weer naar Duke met een brede glimlach.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay wilde wel een rijpaard, maar gewoon wat steviger en sterker. Ze knikte daardoor. "Prima." Zei ze tegen hem. Hij stond bij een paard en ze keek er even met een glimlach naar, vooral toen hij haar vragend aankeek. Ze drukte een kus op zijn wang.
"Volgens mij wil je deze. Hij ziet er inderdaad prima uit, gezond, sterk, jong." Knikte ze Jay toe. Het dier was ook rustig, hij brieste even zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 19:46

Koning Stephen Lahero

'Dat zal wel ja, dat kan je makkelijk zeggen,' zei hij plagend tegen haar. Ze zei nog dat het niet eng was, maar hij kon niet meer op haar reageren door de zoen. Het maakte ook niet uit, ze hadden het er nu wel genoeg over gehad. Hij vond het helemaal niet leuk om het te bespreken, het was klaar nu. Hij voelde dat ze haar lichaam helemaal tegen hem aandrukte en hij ademde diep in, daarna onderbrak hij de zoen. Hij liet zijn lippen naar haar hals glijden en na een paar seconde keek hij haar weer aan.

Duke Samira

'Ach, je mag soms best hebberig klinken,' zei hij plagend tegen haar. Hij vond het helemaal niet zo heel erg, het mocht af en toe wel, dat kon toch echt geen kwaad. Ze bleef het paar aaien en ze vroeg naar de naam, daarna besprak hij kort wat over de prijs en gaf hij het geld aan de verkoper. 'Nou, hij is van jou,' zei hij plagend tegen Layka en hij gaf het paard aan. 'Nu kunnen we nog makkelijker lange stukken samen rijden...'

Koning Jay Fullbright

Ze vond het prima, maar dat had hij ook eigenlijk wel verwacht. Ze vond hem er prima uit zien, jong en sterk, maar vooral belangrijk was dat hij gezond was. 'Nou, dan nemen we deze toch mee? Kenzo zal met alles wel blij zijn en hier heeft hij ook echt nog wat aan...' zei hij glimlachend tegen Esmeralda. Hij dacht dat Kenzo het echt totaal niet zou verwachten en dat vond Jay juist zo leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 20:02

Fay Feugo

Na de zoen voelde ze zijn lippen nog even naar haar hals en daarna keek hij haar weer aan.
"Ik meen het, Stephen, je zult je net zo voelen als wanneer je slaapt." Sprak ze nu serieus tegen hem. Ze wilde het zelf heel erg graag proberen, maar hij leek het echt niet te willen, daar baalde ze van, want hij zou zo machtig zijn... hij zou alles kunnen wanneer ze klaar was, wanneer het haar gelukt was.


Layka Samira

Hij plaagde haar dat ze best hebberig mocht klinken soms en daardoor glimlachte ze hem toe. Het paard was nu van haar.
"Kunnen we hem nog even laten staan?" Vroeg ze, de verkoper knikte.
"Dan gaan we nu een mooie jurk laten maken." Haar ogen twinkelden toen ze Duke aankeek. Ze vond dit geweldig.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay zei dat ze hem mee zouden nemen. "We kunnen meteen langs bij Kenzo." Opperde ze, waarschijnlijk zou hij het wel waarderen en het was ook wel gezellig om weer even bij hem te kijken, kon ze meteen zien hoe Kenzo het paard vond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 22:31

Koning Stephen Lahero

'Ik wil er even over nadenken voor ik er zomaar een antwoord op kan geven, anders keer ik mezelf er alleen maar tegen omdat ik het niet wil. We hebben het er straks over,' zei hij zacht tegen haar. Het was al heel wat dat hij dit zo uitsprak, hij vond het moeilijk om dat soort dingen die hij lastig vond te vertellen, maar hij wist dat Fay hem zo beter leerde kennen en dat het belangrijk was voor hun toekomst samen. Hij liet zijn handen van haar lichaam af glijden en hij liep langs haar, hij schonk twee glazen wijn in en gaf haar er eentje aan, daarna pakte hij zelf ook een glas en ging hij op de bank zitten.

Duke Samira

Ze zei dat ze nu een mooie jurk ging laten maken, waardoor hij langzaam inademde. Op dit moment kon ze hem zelfs met die opmerking uitdagen. 'Ik vind alles mooi staan,' zei hij zacht tegen haar, zijn stem klonk ietwat schor. Hij pakte haar hand weer vast en hij liep daarna weg van de paarden, richting de winkels. Daar zouden ze een jurk voor haar kunnen maken, precies zoals ze het mooi zou vinden. Hij wist nu al dat het geweldig zou worden.

Koning Jay Fullbright

'Ja, dat doen we,' zei hij tegen haar. Hij betaalde het paard, het dier liep eigenlijk al meteen rustig met hun mee. 'Misschien is hij wel niet thuis...' zei hij nu, omdat ze dat natuurlijk niet zeker wisten. 'Dan nemen we hem wel mee naar het kasteel, het zal vast niet lang duren voor Kenzo zich weer laat zien,' zei hij glimlachend, al hoopte hij natuurlijk dat hij gewoon thuis was, dat zou veel leuker zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 22:47

Fay Fuego

Haar ogen twinkelden door zijn woorden en ze was blij dat hij dit tegen haar vertelde. "Fijn, dan hebben we het er straks over." Glimlachte ze, zijn handen gleden van haar lichaam af en hij liep langs haar, ze keek hem nieuwsgierig na en glimlachte weer wanneer hij twee glazen wijn inschonk. Daardoor liep ze naar hem toe en ging ze met haar glas wijn naast hem zitten en ze nestelde zich tegen hem aan.


Layka Samira

Eenmaal in de winkel was ze helemaal in haar element. Ze vertelde wat ze wilde, hoe ze het wilde en ze zei tegen Duke dat hij nog niet mocht kijken, hij mocht het straks pas zien, als ze in het kasteel waren.
De jurk was van een hele lichtblauwe stof en het lijfje was bezet met diamantjes in de vorm van windvlagen, hele kleintjes. Onderaan de jurk was de stof haast doorzichtig, maar bezet met kant en eveneens diamantjes. Vanaf haar armen zat eveneens een doorzichtige stof vast aan haar lijfje. Als ze haar armen spreidde zag je de stof wapperen als ze haar kracht gebruikte. Het was prachtig, het stond haar geweldig en het paste bij haar. Toen de jurk na een paar uur klaar was, ging hij in een grote tas en kwam ze weer tevoorschijn bij Duke met een stralende blik in haar ogen.
"Hij is fantastisch, laten we snel naar huis gaan." Sprak ze vrolijk tegen hem, ze drukte een kus op zijn lippen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze zouden het doen. Daarna vroeg Jay aan haar of Kenzo wel thuis zou zijn.
"Ach, vast wel, we zien het wel en anders kmot hij inderdaad wel een keertje langs." Glimlachte ze vrolijk. Ze liep naast hem mee naar het huisje van Kenzo en klopte daar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 22:55

Koning Stephen Lahero

Fay kwam tegen hem aan zitten en hij legde zijn hand op haar been neer, langzaam gleed hij met zijn vingers over haar huid. Hij leunde iets tegen haar warme lichaam aan, hij had het zelf aardig koud. Hij maakte zichzelf gewoon automatisch koud als hij over zichzelf na moest denken, dat vond hij gewoon moeilijk. Hij had dat nooit hoeven doen, maar van Fay moest het wel, want het hielp hem verder. Dat was ook wel waar, maar hij vond het zo verschrikkelijk lastig. Hij nam een paar slokken van zijn wijn en daarna keek hij weer opzij naar Fay. 'Wilde je al gaan slapen?' vroeg hij zacht. Als ze liever al ging slapen moest ze dat doen, hij wilde haar niet wakker houden.


Duke Samira

Hij zat geduldig te wachten tot alles klaar was, na een tijdje kwam Layka weer tevoorschijn en zei ze dat ze snel naar huis gingen, hij knikte langzaam. Hij kon niet wachten. Hij kwam meteen overeind en hij voelde haar zachte lippen kort op die van hem. Hij wilde haar heel graag uitgebreider zoenen, maar hij deed het niet. Hij wist zichzelf nog wel in te houden en hij hield het wel graag beschaaft. Hij betaalde wat er nodig was en daarna liep hij met Layka weer de winkel uit, terug naar het kasteel.


Koning Jay Fullbright

Esmeralda klopte aan bij Kenzo, het duurde heel even, maar daarna ging de deur open en stond Kenzo voor hem. 'We wilden je heel graag bedanken voor al je hulp...' zei Jay tegen hem, Kenzo staarde even naar het paard. 'Serieus?' vroeg hij zacht, waardoor Jay glimlachte. 'Ja, echt. We zijn je enorm dankbaar...' zei hij zacht. Hij gaf het paard aan Kenzo, die nog steeds wat verbaasd naar het dier stond te staren. 'Maar....' zei hij zacht, daarna schudde hij zijn hoofd even. 'Echt enorm bedankt...'

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 23:05

Fay Fuego

Zijn vingers gleden over haar huid, ze voelde hoe koud hij was en daardoor legde ze haar vingers even op zijn arm en liet ze de warmte door zijn lichaam stromen, het was een heel klein gebaar, maar het zou hem wel iets warmer maken. Hij vroeg haar of ze al wilde slapen.
"Eerst mijn wijntje." Zei ze plagend tegen hem en ze nam een slokje. Daarna keek ze hem weer aan. "Ik wilde hierna wel naar bed." Zei ze zacht tegen hem. Ze was benieuwd of hij echt over haar idee had nagedacht.


Layka Samira

Ze haalden onderweg haar nieuwe paard nog even op, maar ze kon gewoon echt niet wachten tot ze eindelijk thuis waren, ze kon echt niet wachten om het aan hem te laten zien. Daardoor liep ze hele erg snel en verzorgde ze nog even goed het paard, maar ze sleurde Duke al gauw mee hun kamer in. Ze keek hem met twinkelende ogen aan.
"Wil je de jurk zien?" Vroeg ze hem nu plagend en uitdagend.


Koningin Esmeralda Fullbright

Kenzo staarde naar het paard. "Je hebt zo vreselijk goed voor ons gezorgd, Kenzo, we kunnen niet anders dan je bedanken. We hebben een goed en sterk paard voor je uitgekozen en we hoopten dat je er wel wat mee kon." Sprak ze met een glimlach. Kenzo leek het echt nog steeds niet te kunnen geloven. Ze vond het leuk, ze hadden hem echt verrast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 23:13

Koning Stephen Lahero

Hij voelde de warmte doordringen en daardoor ontspande hij iets, het was beter voor zijn spieren als hij af en toe iets warmer was. Ze wilde eerst haar wijntje opdrinken en daarna wilde ze wel naar bed, daardoor glimlachte hij. 'Oké,' zei hij zacht. Hij keek haar even diep in haar ogen aan, maar daarna gleed hij heel langzaam met zijn vingers langs haar nek, naar beneden. Na een paar seconde vormden zich kleine waterdruppeltjes op zijn vingers, die via haar huid naar beneden gleden, maar voor ze verder zouden gaan drukte hij zijn lippen in haar hals en zoende hij haar zacht.


Duke Samira

Ze leek het paard snel te verzorgen, dat vond hij niet zo heel erg, hij ging ook het liefste meteen naar binnen. Eenmaal in hun kamer vroeg ze of hij de jurk wilde zien, daardoor pakte hij haar stevig vast. 'Ja, heel erg graag...' zei hij zacht. Hij zoende haar even, daarna nam hij wat afstand van haar zodat ze de tijd had om zich om te kleden. Anders zou hij nogal in de weg staan, dat was niet zo handig. Hij bleef haar wel wat uitdagend aankijken, hij had liever dat ze dit zo snel mogelijk deed.

Koning Jay Fullbright

Kenzo omhelsde hem kort, daarna deed hij hetzelfde bij Esmeralda. 'Ik zal hem even wegzetten, jullie kunnen naar binnen gaan, dan zal ik zo even wat te drinken pakken...' zei Kenzo, die daarna het paard meenam naar achteren. Jay pakte de hand van Esmeralda vast en hij ging daarna naar binnen, hij wilde ondertussen graag even zitten, hij voelde zijn been pijn doen en hij wilde het niet forceren. Even rust zou wel goed zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 23:28

Fay Fuego


Ze ademde diep in door zijn blik, het deed veel met haar. Niet zo heel veel later voelde ze zijn vingers in haar hals, haar huid begon aangenaam te tintelen toen ze de waterdruppels voelde en haar hart schoot omhoog door zijn lippen in haar hals, het was heerlijk, ze hoopte dat hij doorging, dat hij niet meer zou stoppen. Daarom zei ze helemaal niets en genoot ze van alles wat hij met haar deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 23:31

Koning Stephen Lahero

Hij wist dat ze dit geweldig vond, daarom deed hij het eigenlijk ook. Zo vond hij het niet meer zo erg om zijn kracht te gebruiken, op deze manier was het fijn, vooral omdat hij wist dat Fay dit ook heel fijn vond. Daar genoot hij gewoon van. Hij bleef haar zoenen in haar hals, na een tijdje hield hij op en keek hij haar aan. Hij kwam overeind, daarna tilde hij haar heel simpel op en legde hij haar op het bed neer. Hij boog meteen over haar heen en hij zoende haar weer, zijn handen gleden naar de sluiting van haar jurk, die hij vrij snel losmaakte. Hij liet de stof van haar huid afglijden en hij keek haar weer diep in haar ogen aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 23:34

Layka Samira

Hij pakte haar beet en zei dat hij de jurk graag wilde zien, daarna werd ze gezoend, ze zoende met hem mee en beet daarna zacht op zijn lip, om vervolgens razendsnel haar jurk te pakken en lachend achter het schot te verdwijnen. Het was leuk om hem een beetje te pesten. Ze gooide haar oude jurk over het schot heen en trok heel voorzichtig de nieuwe aan, hij zat haar als gegoten, haar ogen waren dezelfde mooie lichte kleur als haar jurk en ze schitterde zelf als een diamantje omdat het zo vreselijk goed voelde. Langzaam kwam ze van achter het schot vandaan, haar voeten raakten niet eens de grond meer door haar kracht en haar haren wapperden precies zo dat het er sexy uit zag, ze keek Duke aan, met een doordringende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 23:37

Duke Samira

Ze beet nog even op zijn lip, daarna vertrok ze. Hij ademde diep in om zichzelf weer wat te kalmeren. Het was lang geleden dat hij zich zo gevoeld had, maar hij vond dit heerlijk. Hij had dit zo leuk gevonden aan Lolita, maar nu deed Layka het op haar eigen manier, hij vond het echt geweldig. Ze verscheen al snel weer en zijn blik gleed langzaam over haar heen. Ze zag er gewoon adembenemend mooi uit. Hij pakte haar eigenlijk meteen vast en hij streelde met zijn vingers langs haar wang. 'Je bent zo ongelofelijk mooi, maar ik vind het nog veel mooier dat je zo straalt. Dat het je zo past... dit is helemaal hoe jij bent, het is echt geweldig...' fluisterde hij, vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 23:38

Fay Fuego

Ze vond het totaal niet erg dat hij nog een tijdje doorging, maar ze liet een dromerige zucht horen toen hij stopte en haar aankeek, binnen een mum van tijd had hij haar in zijn armen en werd ze vervolgens op het bed gelegd.
"He, zo komt mijn wijn nooit op." Plaagde ze hem vrolijk. De jurk schoof haast als vanzelf van haar lichaam af, haar ogen hadden zich gevuld met liefde en ze streek zacht langs zijn wang om hem vervolgens weer te zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 23:41

Koning Stephen Lahero

'Die wijn staat er straks ook nog...' zei hij zacht tegen haar. Hij keek even in haar liefdevolle ogen, daarna werd hij door haar gezoend. Zijn koude handen gleden over haar lichaam heen, ze lieten een spoor van druppels achter die hij al snel met zijn lippen volgde. Haar huid was zo geweldig zacht en warm. Hij keek even omhoog naar haar en daarna ademde hij diep in. Hij maakte zijn overhemd langzaam los, knoopje voor knoopje. Hij bleef haar aankijken terwijl hij het kledingstuk aan de kant legde, daarna boog hij weer over haar heen en zoende hij haar langzaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 23:42

Layka Samira

Ze werd door hem vastgepakt en hij streek langs haar wang, hij was heel lief voor haar, zijn woorden deden haar blozen.
"Dankjewel..." fluisterde ze terug, dit voelde magisch en zelfs breekbaar, dit kleine liefdevolle moment... alsof dit de eerste keer was dat ze hem zag en aanraakte, zo voelde het... het was geweldig, ze boog zich naar hem toe en zoende hem liefdevol, zacht en warm, haar handen had ze in zijn hals gelegd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 23:45

Duke Samira

Ze bedankte hem, waardoor hij even glimlachte. Hij voelde haar handen in zijn hals en hij werd zachtejs en liefdevol gezoend. Het was heerlijk, maar hij werd toch al iets ongeduldiger en dus werd de zoen langzaam heftiger. Hij hoopte dat ze het niet heel erg zou vinden, maar hij kon zich eigenlijk gewoon niet meer beheersen. Hij wilde veel te graag, ze had hem zo erg uitgedaagd en dat was hij gewoon niet meer gewend. Heel langzaam en voorzichtig gleden zijn handen over de geweldige jurk en hij ademde diep in. 'Je bent zo adembenemend mooi, ik ben trots op je...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 23:46

Fay Fuego

Hij deed weer heTzelfde, het was zo heerlijk... hij was elke keer net op tijd, ze voelde namelijk het water verdampen op haar warme huid. Ze besloot zich ditmaal anders op te stellen, minder overheersend, afwachtender. Ze was nu ook niet zo vol van het ongeduldige verlangen waar ze normaal altijd last van had, nu kon ze wachten, nu had ze de tijd om Stephen zijn gang te laten gaan. Haar ogen lieten de zijne niet los terwijl hij zijn overhemd losknoopte, haar hart ging snel tekeer en ze likte even langs haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2014, 23:50

Layka Samira

De zoen werd al gauw een stuk heftiger. Ze wist dondersgoed dat het haar eigen schuld was, daarom vond ze het ook niet erg. Zijn handen gleden over haar jurk en ze keek hem diep in zijn ogen aan, weer werd ze rood toen hij sprak, maar ze keek niet weg.
"Ik ben ook trots op jou... ik voel me ook mooi en dat is dankzij jou, dankzij jouw doorzettingsvermogen... ik ben blij dat je altijd zoveel vertrouwen in mij heb gehad." Fluisterde ze hem toe, ze pakte zijn handen even beet en legde die op de sluiting van haar jurk.
"Pak je cadeautje maar uit, wel voorzichtig zijn he." Sprak ze plagend tegen hem. Hij moest haar jurk in tact houden, anders was het zonde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2014, 23:55

Koning Stephen Lahero

Hij glimlachte naar haar, hij zag haar langs haar lippen glijden met haar tong en dat kleine gebaar deed al zo veel met hem. Hij maakte  zijn riem los, legde zijn zwaard aan de kant en daarna zoende hij haar weer zachtjes, maar heel uitgebreid. Zijn handen gleden over haar huid heen, hij liet zijn koude vingers via haar buik naar beneden glijden, heel langzaam over haar onderbuik heen en daarna naar de binnenkant van haar been. Hij vond het geweldig om haar uit te dagen, maar dan moest hij zich wel goed voelen, anders voelde het voor hem heel snel vreselijk ongemakkelijk en zou het alleen maar slechter gaan. Nu was dat niet zo, nu vond hij het fijn. Zijn vingers bleven langzaam heen en weer glijden en hij zoende haar weer zacht. Zijn andere hand streelde langs haar hals en hij hield haar zo dichtbij zich.

Duke Samira

Hij glimlachte door haar lieve woorden, maar hij vond toch echt dat het vooral door haar kwam, niet zo zeer door hem. Het maakte gelukkig ook niet echt uit. Hij voelde dat ze zijn handen op de sluiting van de jurk legde, door wat ze zei grinnikte hij even. 'Ik ben altijd voorzichtig,' plaagde hij haar. Hij maakte ook echt heel voorzichtig de jurk los, die hij daarna van haar huid liet glijden. Meteen trok hij haar dicht tegen zich aan, hij was echt een stuk ongeduldiger dan hij normaal was, het was maar goed dat hij heel veel kon hebben en hij zelden echt ruw zou worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/12/2014, 00:02

Fay Fuego

"Oh... Stephen..." kreunde ze zachtjes, doordat ze zwanger was, was alles ook nog eens veel gevoeliger... het was heerlijk, ze begon wat te kronkelen onder hem en kreunde zacht. Hij zoende haar daarna weer zacht en ze drukte haar lichaam tegen hem aan, ze wilde dat hij doorging.
"Daag me uit, Stephen... alsjeblieft, ik smeek het je, laat me sidderen van genot." Kreunde ze hem nu toe met haar lippen tegen de zijne.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum