Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2014, 21:53

Koning Stephen Lahero

Het leek haar fijn, ze wilde graag een stukje wandelen samen met hem en nog wat van de omgeving zien, daardoor glimlachte hij zwakjes. ‘Is goed,’ zei hij, iets matjes en afstandelijk. Hij deed enorm zijn best, maar het ging nog niet echt, hij viel heel hard terug in zijn oude gedrag. Hij kwam overeind en hij pakte zijn spullen, stak zijn zwaard in zijn riem en hij keek weer op naar Fay. ‘Ik zou wel wat warms aandoen. Je ziet er mooi uit zo, maar het is nogal koud,’ zei hij tegen haar. Hij deed zelf ook een dikke mantel om, hij wist dat het echt elk moment kon gaan sneeuwen, hij kon het gewoon voelen aan zijn lichaam.

Lucius Legos

Ze bedankte hem zachtjes en hij realiseerde zich dat excuses het meest nutteloze was wat er bestond. Ze had er niets aan en hij begreep niet dat hij het gezegd had. Hij kon niets doen, het moest gewoon genezen. Hij knikte even, prima, dan moest ze gewoon geduld hebben. Ze zei dat ze nog even wilde slapen. ‘Oké,’ zei hij daar op. ‘Ik zal je alleen laten, dan kan je rustig slapen.’ Zei hij daarna. Hij ging dan wel het dorp in, of hij bleef gewoon in de herberg. Hij zag het wel.

Duke Samira

Door wat ze zei grijnsde hij even. ‘Jij klinkt altijd sexy,’ was zijn reactie. Ze vroeg of hij nog even wilde slapen en dat klonk toch wel heel fijn, maar toch schudde hij langzaam zijn hoofd. ‘Ik wil jou,’ fluisterde hij zacht. Hij kon daarna wel slapen, nu wilde hij gewoon iets anders. Hij streek zacht met zijn vingers langs haar gezicht om haar daarna te zoenen. Het was vol gevoel, maar toch ook wel gretig. Soms kon hij gewoon niet anders, hij hield zich eigenlijk altijd wel een beetje in. Hij vond het niet erg, hij was graag voorzichtig, maar hij was vroeger wel enorm anders geweest en hij merkte gewoon aan zichzelf dat het meer naar boven kwam omdat Layka anders deed. Bepaalde opmerkingen zorgden er gewoon voor dat hij gretiger werd, dat hij meer naar haar verlangde en dat merkte hij wel.

Koning Jay Fullbright

‘Jij mij anders ook hoor,’ zei hij lachend tegen haar. ‘Mijn conditie is gewoon ietsje beter. Zullen we het nu nog een keer doen?’ vroeg hij met een plagende grijns op zijn gezicht aan haar. Hij meende het duidelijk niet, voor nu hoefde het even niet, maar vanmiddag of vanavond zou hij geen enkel probleem vinden. Waarschijnlijk was het gewoon echt nooit genoeg voor hem. Ze wilde lekker lui in bed blijven liggen, ze was echt heel moe. Daardoor liet hij zich weer in de kussens zakken. ‘Dat is geen probleem toch?’ vroeg hij. Ze hadden altijd wel werk te doen, maar ze liepen prima op schema en er was niets bijzonders aan de hand. Ze konden echt wel een dag rustig aan doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2014, 22:08

Fay Fuego

Hij vond het goed. Ze keek hem bezorgd aan door zijn matte antwoord, maar besefte zich toen weer hoe het kwam. Volgens Stephen moest ze wat warms aantrekken, daardoor grinnikte ze even.
“Dat is nergens voor nodig.” Zei ze daarop. “Ik kan mezelf warmhouden, Stephen, daarom kon ik er zo slecht tegen toen ik mijn kracht niet had, ik houd mezelf haast automatisch warm normaal gesproken.” Vertelde ze hem nu.
“Ik kan jou daarbij ook warm houden.” Stelde ze voor om te zien of hij dat wilde of niet.



Aurora Legos

Hij liet haar dan wel alleen, dan kon ze rustig slapen. “Bedankt.” Zei ze zacht. “Veel plezier.” Ze had geen idee wat hij dan ging doen, maar ze merkte het vanzelf wel. Ze kroop nu weer terug in de dekens en haalde voorzichtig en diep adem, daarna sloot ze haar ogen weer.



Layka Samira

Zij klonk altijd sexy, dit soort opmerkingen was ze nog helemaal niet zo heel erg gewend en ze werd er toch wel wat rood door. Hij wilde niet slapen, hij wilde haar. Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht en hij zoende haar daarna gretig. Ze legde haar handen in zijn hals en zoende hem terug, de wind speelde met hun haren en ze werd zelf ook heel langzaam iets gretiger. Het kostte gewoon allemaal iets meer tijd, maar ze vond het heerlijk en genoot ervan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze sloeg hem zwakjes tegen zijn borst door zijn opmerking over het nog een keer doen, dat zag ze echt niet zitten. Hij vond het ook geen probleem om te blijven liggen.
“Gelukkig maar.” Gaapte ze en ze pakte hem vast en kroop tegen hem aan. Ze sloot haar ogen weer en genoot hiervan, ze sliep nog niet, maar dit vond ze heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 25/11/2014, 22:12

Devlyn Stratton
Hij schrok lichtjes toen Chayenne plotseling opsprong om met de hond te gaan spelen. Hij schudde even lichtjes zijn hoofd en keek naar het boek waar Chayenne eerder uit aan het lezen was. Hij pakte dat boek, sloeg het open en deed een poging om wat te lezen. Met een zucht deed hij het boek weer dicht toen het niet lukte en legde hij het neer. 'Hoe kan het dat jij zo goed kan lezen?' vroeg hij aan Myles.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2014, 22:14

Koning Stephen Lahero

‘Maar dan kost het je toch constant energie?’ vroeg hij nu zacht aan haar. Ze was waarschijnlijk de hele tijd automatisch al bezig met opwarmen, maar dat zou haar wel kracht kosten, dat kon bijna niet anders. Voor Fay was dat alleen minder heftig dan het voor hem was, waarschijnlijk. Ze vroeg of ze hem ook warm moest houden, waardoor hij langzaam zijn hoofd schudde. Het was niet nodig, hij kon wel gewoon warme kleding aan doen en hij had niet echt heel erg veel last van de kou, gelukkig. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. ‘Zullen we dan maar gaan?’ vroeg hij aan haar.

Lucius Legos

Hij knikte alleen nog maar, daarna liep hij de kamer uit. Hij sloot de deur met een zucht achter zich, hij vond het niet leuk, maar dit was zijn eigen schuld, hij kon hier moeilijk de schuld bij Aurora leggen, dat ging gewoon niet. Hij besloot eerst maar wat te gaan eten, dus ging hij aan tafel zitten en haalde hij een hand door zijn haren heen. Hij realiseerde zich dat hij normaal gesproken altijd alleen at, maar nu hij zo veel tijd doorbracht met Aurora, waren ze eigenlijk constant samen.

Duke Samira

Ze leek het gelukkig geen probleem te vinden, daardoor was hij wel opgelucht. Hij was bang geweest dat ze juist terughoudend werd van zijn gedrag, maar dat leek gelukkig heel erg mee te vallen. Hij liet zijn handen over haar lichaam gaan, ook dat was wel wat gretig, het zou zo lekker zijn om zich een keer helemaal te kunnen laten gaan… hij genoot echt enorm van alles wat hij deed met haar, maar toch. Hij wist dat hij daar niet al te veel over na moest denken, dat maakte het alleen maar moeilijker. Hij trok haar nog dichter naar zich toe en hij keek haar even aan, daarna zoende hij haar alweer.

Koning Jay Fullbright

Hij grijnsde door wat ze deed en hij schudde even zijn hoofd. Ze gaapte weer, daarna kroop ze helemaal tegen hem aan. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij streelde zacht en rustig met zijn vingertoppen over haar rug heen. Hij wist dat ze nog niet sliep, maar dit zou er waarschijnlijk wel voor zorgen dat ze nog slaperiger werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2014, 22:26

Fay Fuego

“Ja, klopt, maar op zich valt het mee, ik laad op door het licht en door vuur, de zon schijnt haast altijd, daar put ik mijn energie uit, dat is mijn grootste energiebron. Daarom heb ik ook een hekel aan regen.” Plaagde ze hem een beetje met haar laatste woorden. Hij wilde niet dat ze hem ook warm zou houden, daardoor zuchtte ze even zacht. Het was niet anders. Hij pakte gelukkig wel haar hand en vroeg of ze zouden gaan.
“Ik moet nog een klein dingetje doen, voor Aurora, om te laten zien dat ik wel wat waard ben.” Zei ze tegen hem, ze trok het zich nog steeds heel erg aan, ze liep met Stephen de gang op en klopte zacht aan op de kamerdeur van Lucius en Aurora. Er werd heel zwakjes iets gezegd en ze kwam naar binnen toe.
“Kom, ik zal je van je pijn verlossen, omdat je het niet verdient, om te laten zien dat iedereen hier elkaar helpt.” Vertelde ze zacht aan de vrouw, ze legde haar hand voorzichtig op de blauwe plekken en de warmte drong haar lichaam binnen, langzaam genas ze en ze knipperde even met haar ogen.
“Wat lief, dankjewel.” Zei Aurora, ze glimlachte, het deed geen pijn meer. “Geen dank.” Zei Fay nog, daarna verdween ze de kamer weer uit en pakte ze de hand van Stephen weer vast.



Layka Samira

Ze voelde dat ook zijn handen gretiger over haar lichaam gingen dan normaal. “We moeten dit opbouwen, Duke.” Fluisterde ze hem zachtjes toe, ze keek hem doordringend aan. “Langzaam elke dag een stapje verder gaan, dan wen ik eraan en vind ik het minder spannend, want ik weet dat ik jou kan vertrouwen en zolang je mijn hals niet zoent, heb ik ook nergens nare herinneringen van.” Vertelde ze hem met een kleine glimlach. Ze merkte namelijk echt wel dat hij meer wilde dan dat rustige en lieve.


Koningin Esmeralda Fullbright

“Soms, Jay, soms... dan bedenk ik me wel eens hoe ons leven totaal anders heeft kunnen lopen, hoe we elkaar misschien nooit ontmoet hadden... Of dat we elkaar gehaat hadden terwijl onze ouders van elkaar hielden en dan bedenk ik me keer op keer weer hoe gelukkig ik ben dat het zo is gelopen en niet anders.” Vertelde ze hem liefjes en wat traag doordat ze moe was. Ze opende haar ogen even en keek hem aan met een zachte blik.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2014, 22:42

Koning Stephen Lahero

Hij knikte langzaam, zo begreep hij het inderdaad wel. Dit klonk allemaal heel logisch. ‘Ik heb ook een hekel aan regen,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht. Het was nog steeds niet echt heel opgewekt of enthousiast, het was allemaal gewoon nog erg beschaaft en heel netjes en terughoudend. Ze zei dat ze eerst nog iets moest doen voor Aurora, hij bleef maar gewoon op de gang staan wachten, hij wilde daar niet zomaar naar binnen gaan, zeker niet als Aurora nog in bed lag, of wat dan ook. Dat was veel te ongemakkelijk en veel te ongepast. Fay verscheen weer en ze pakte zijn hand vast, hij keek haar even aan. ‘En?’ vroeg hij. Hij wilde weten wat Aurora er van vond en eigenlijk ook hoe ze er aan toe was geweest.

Duke Samira

Layka zei tegen hem dat ze dit op moesten bouwen, waarschijnlijk had ze wel door dat hij toch verlangde naar meer dan wat ze nu deden. Ze wilde langzaam elke dag een stapje verder gaan, dan wende ze er aan en vond ze het minder spannend. Hij knikte langzaam, dat wilde hij wel proberen, maar het was zo lastig om het elke dag iets meer op te bouwen, want dan moest hij zich elke dag iets meer inhouden. Ze had nergens nare herinneringen van als hij haar hals niet zoende, daardoor glimlachte hij een beetje. ‘Gelukkig,’ zei hij zacht, want dat vond hij toch wel het belangrijkste. Hij keek haar even aan, hij wilde het echt wel proberen, maar hij was nog steeds bang dat er een moment kwam dat hij zich gewoon niet meer in kon houden en dat hij wel heel wild en ruw was. Hij zou haar nooit echt pijn doen, maar hij wist dat hij wel ruw kon zijn en dat was voor haar waarschijnlijk veel te heftig.

Koning Jay Fullbright

Door wat ze allemaal vertelde glimlachte hij. ‘Ik bedenk altijd alleen maar hoe veel jij voor mij betekend. Al vanaf het begin. Ik was altijd alleen tot jij daar opeens was. Vanaf toen hielp je mij al en ik heb eigenlijk nooit echt zonder je gekund. Het eerste moment dat ik je zag klikte het al en dat is nooit meer weggegaan en dat zal ook nooit weggaan. Jij bent alles voor mij, jij bent mijn leven,’ fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2014, 22:51

Fay Fuego

“Maar dat heeft een andere reden.” Plaagde ze Stephen nu een beetje, omdat hij zei dat hij ook een hekel had aan regen.
Hij wilde weten hoe het was bij Aurora. “Die man kan vreselijk hard slaan zeg... haar gezicht zag er niet meer uit, ze vond het duidelijk fijn dat ik haar even hielp.” Zei Fay met een glimlach. “Kom, we gaan.” Ze kneep even in zijn hand en nam hem mee naar beneden waar ze konden gaan ontbijten.


Layka Samira

‘Gewoon proberen.” Zei ze nu tegen Duke die zo te zien alles tegen elkaar op aan het wegen was. Ze glimlachte hem toe en zoende hem daarna weer verder terwijl haar handen strelende bewegingen over zijn borst maakten, ze merkte zelf ook wel dat ze toe was aan iets meer, dat ze het allemaal aan leek te kunnen.



Koningin Esmeralda Fullbright

“Oh, Jay...” Fluisterde ze met een brok in haar keel door zijn lieve woorden, ze kroop nog wat dichter tegen hem aan. “Wat ben je toch lief...” Fluisterde ze zacht erachteraan.
“Soms ben ik wel eens bang dat je onverwacht doodgaat... die gedachte maakt me zo vreselijk bang... ik zou niet eens verder kunnen leven dan.” Ze slikte even en beet op haar lip, de gedachte eraan maakte haar verdrietig en doodsbang... ze zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen als wat Leroy had gedaan...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2014, 23:01

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat die man vreselijk hard kon slaan, Aurora was blij geweest met de hulp. ‘Nu zie je ook waarom je op moet passen bij hem,’ zei hij zacht tegen haar. ‘Bij Aurora doet hij waarschijnlijk nog voorzichtig,’ voegde hij er aan toe. Als Lucius klaar met hun zou zijn omdat ze iets verkeerd deden, zouden ze grote problemen krijgen en dat wilde hij voorkomen. Hij hoopte maar dat Lucius als hij met Aurora een tijdje bij hun verbleef gewoon gezellig met Kayton om zou gaan, want Stephen zat er niet op te wachten dat die man de hele tijd bij hun liep, dan voelde het alsof hij alles fout deed, nog meer dan nu al. Ze nam hem mee naar beneden en hij zag Lucius ook zitten, de man staarde wat voor zich uit en zag er eigenlijk wel wat vermoeid uit.

Duke Samira

Hij moest het gewoon proberen, daardoor glimlachte hij zwak. Waarschijnlijk wist Layka niet echt hoe het voor hem voelde en dat was maar beter ook. ‘Het is niet zo’n groot probleem hoor, ik vind alles heel fijn,’ zei hij tegen haar, zodat ze zich daar geen zorgen om maakte. Hij wist alleen wel dat hij soms wel verlangde naar wat anders en daar moest hij toch wel mee oppassen. Layka moest hem tevreden kunnen houden, maar hij zou nooit haar pijn willen doen door haar te bedriegen. Hij voelde haar handen over zijn huid glijden en hij kreunde haar diep, zijn gedachten dwaalden weer wat af en hij greep haar vast om haar heftig te zoenen, het ging bijna automatisch.

Koning Jay Fullbright

‘Daar moet je toch niet bang voor zijn, lieverd. Dat is toch niet nodig. Ik zal er zijn, er overkomt mij niets,’ fluisterde hij. ‘Ik ben net zo bang dat het met jou gebeurd en ik zou ook niet verder willen leven. Ik zou samen met jou willen zijn of dat nou dood of levend is. Maar ik ben niet eens echt bang, want ik weet dat het goed zou zijn. ‘ voegde hij er aan toe. Hij had die beslissing al genomen, hij zou alles achter laten en voor Esmeralda gaan, altijd. Daarom was het niet meer moeilijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 09:11

Fay Fuego

Stephen gaf aan dat ze nu ook zag waarom ze op moest passen bij Lucius, bij Aurora deed hij waarschijnlijk nog voorzichtig.
“Het maakt me echt heel erg boos als ik dat zie, Stephen, ik weet hoe het is om geslagen te worden door je man, hoe ongelukkig je daarvan kan worden... dat is toch geen leven? Waarom gaat ze niet gewoon bij hem weg?” Sprak ze nu heel erg zacht tegen hem, aan haar gezicht was te zien dat het haar heel erg veel deed.
Ze zag Lucius zitten, hij staarde maar wat voor zich uit, net goed voor hem, vond ze, dan kreeg hij misschien spijt. Even vroeg ze zich af of ze hem moest vertellen wat ze met Aurora had gedaan, dat ze haar weer beter had gemaakt, maar ze durfde het eigenlijk niet zo heel erg goed, bang dat ze naar hem uit zou vallen.


Layka Samira

Duke vond het niet zo’n heel erg groot probleem, hij vond eigenlijk alles wel heel fijn. Ze glimlachte breed daardoor, dat voelde fijn, ze had niet in de gaten dat hij nu loog tegen haar en dat het helemaal niet zo makkelijk voor hem was.
Ze werd door hem vastgegrepen en hij zoende haar heftig, ze had moeite met het bijbenen van deze zoen. “Even overnieuw.” Zei ze tussendoor tegen hem en daarna ging het beter en kon ze meekomen in deze heftige zoen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay gaf aan dat hij niet eens echt bang was, want hij wist dat het goed zou zijn. Hij zou meteen een einde aan zijn leven maken waarschijnlijk.
“Ik weet het gewoon nog niet zo heel erg goed, Jay, durf ik het wel?” Vroeg ze zacht aan hem, ze wist niet eens of ze wel sterk genoeg was om een einde aan haar eigen leven te maken, dat was toch wel heel erg heftig en hoe vaak ze ook had gezegd dat ze dood had gewild, meestal was dat gewoon aandachttrekkerij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/11/2014, 09:37

Koning Stephen Lahero

‘Omdat ze van hem houdt, Fay…’ fluisterde hij. ‘Waarom ging ik niet thuis weg?’ vroeg hij haar nu, zijn blik doordringend. ‘Ik hield van ze. Wat ze ook deden. Bij hun is dat net zo. Waarschijnlijk neemt ze dit gewoon voor lief…’ legde hij haar uit. Hij zag Fay naar Lucius kijken, de man leek hun eerst niet op te merken, maar daarna keek hij wel op. De blik van Lucius was strak en doordringend en vooral gericht op Fay en niet op hem. Daar was hij niet zo blij mee. Waarschijnlijk ging Lucius opzoek naar elke grens die er voor hem was, gewoon omdat hij het leuk vond. Hij wist dat de man daar heel goed in was en hij vond het eigenlijk niet zo’n heel erg fijn idee. ‘Kom, we moeten bij hem gaan zitten,’ mompelde Stephen zacht, ze hadden gewoon geen keuze.

Duke Samira

Hij glimlachte naar haar, na de zoen zei ze dat ze het nog eens moesten proberen waardoor hij even grijnsde. Het ging daarna beter, het lukte haar om het tempo vol te houden. Zijn handen gleden over haar lichaam en hij draaide haar om, daarna boog hij over haar heen en zoende hij haar weer. Zijn vingers gleden over haar huid, gretig en verlangend. Hij zorgde er wel voor dat hij weg bleef uit haar nek, dat wilde hij niet, dan zou alles in één klap klaar zijn, waarschijnlijk.

Koning Jay Fullbright

‘Als je zo graag samen met mij wilt zijn, dan durf je het niet. Als je het niet durft is dat niet erg, want dan kan je hier verder leven en dan red je het zonder mij. Als je dan uiteindelijk wel dood gaat, zullen we alsnog samen zijn,’ zei hij tegen haar. Hij maakte zich totaal geen zorgen over de dood. Misschien wel iets te weinig zelfs, maar dat maakte voor hem nog niet zo heel erg veel uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 09:59

Fay Fuego

Ze ging niet weg omdat ze van Lucius hield, ze keek Stephen wat raar aan. “Je houdt toch niet van een man die je slaat?” Daarom was ze zelf zo blij geweest dat haar exman ‘dood’ was. Vanaf toen kon ze pas beginnen met leven. Ze zag Lucius naar haar kijken, strak en doordringend. Ze voelde zich er haast door gevangen, ze keek Stephen wat hopeloos aan toen hij zei dat ze bij Lucius moesten gaan zitten. Toch ging ze zonder tegen te stribbelen zitten, ze keek weer naar Lucius.
“Uw vrouw is weer beter.” Zei ze kort tegen hem.



Layka Samira

Hij leek het best leuk te vinden, ze werd op haar rug gedraaid en Duke boog over haar heen, ze keek naar hem, haar ogen toch behoorlijk verlangend. Ze zoende hem terug, steeds iets meer gedurfd. Per ongeluk zette ze haar nagels in haar rug en gleden ze striemend over zijn huid. Zodra ze zich er bewust van was, keek ze hem wat geschrokken aan.
“Oh, sorry... deed het pijn?” Vroeg ze wat stotterend aan hem, ze wilde Duke namelijk echt geen pijn doen, dat was wel het laatste wat ze wilde.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het niet erg als ze het niet zou durven want dan kon ze hier verder leven en redde ze het zonder hem. “Ik zou niet kunnen leven zonder jou...” Fluisterde ze zacht. Ze streek langs zijn wang en kroop nog wat dichter tegen hem aan.
“Maar misschien hebben we dan kinderen en kan ik die niet alleen laten, dan zou ik voor hun moeten blijven, toch? Zou jij dat ook doen?” Vroeg ze aan hem, het stelde haar iets gerust als ze erover praatten, want dan wist ze hoe het zou gaan, Esmeralda was graag op van alles voorbereid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/11/2014, 10:07

Koning Stephen Lahero

Ze leek het niet echt te begrijpen. ‘Als jij mij vanaf nu klappen zou geven om wat dan ook, of pijn zou doen… ik zou bij je blijven. Ik hou veel te veel van je. Ik zou alles accepteren en bij je blijven, dat weet jij ook. Ik zou hoe dan ook nooit degene zijn die je zou verlaten. Dat heb ik bij Felicia niet eens gedaan toen onze relatie nog amper bestond, pas de laatste keer toen jij hier kwam, stond ik ergens voor open. Ik zou nooit iemand waarvan ik zo veel hou kunnen verlaten, dus wat je ook doet, ik zal altijd van je houden…’ mompelde hij zacht. Hij wist dat hij waarschijnlijk echt veel te veel zou accepteren. Ze wilde duidelijk niet bij Lucius zitten, maar het moest maar. Hij ging zitten, Fay zei tegen Lucius dat Aurora weer beter was en hij zag de man doordringend opkijken. Hij leek niet blij te zijn, maar hij zei helemaal niets.

Duke Samira

Toen hij haar nagels over zijn huid voelde glijden kreunde hij diep, dit was nog geen pijn, dit was gewoon heerlijk. Met Lolita was het ook heel vaak aardig ruw geweest en daar kon hij gewoon enorm van genieten. Hij wilde niemand echt pijn doen, zo was hij niet, maar hij hield wel van het wilde. Ze bood haar excuses aan en vroeg of het pijn deed, waardoor hij even grijnsde. ‘Nee, het is geweldig, ga alsjeblieft zo door…’ zei hij zacht, zelfs zijn stem klonk verlangend. Hij greep haar vast en hij drong bij haar naar binnen, het was allemaal iets onstuimig omdat dit gewoon veel met hem deed, maar hij hield wel nog rekening met haar.

Koning Jay Fullbright

Ze noemde een situatie op en hij schudde langzaam zijn hoofd. ‘Jij zou moeten blijven als jij dat zou willen. Je moet je nooit verplicht voelen om bij mij te zijn, als jij op dat moment er voor kiest om bij de kinderen te blijven, dan moet je dat doen. Maar ik zou het niet doen. Ik zou bij jou willen zijn, want er ook gebeurd en wie ik ook achter laat…’ zei hij nu. Hij kon het misschien nu ook nog niet helemaal goed inschatten, maar Esmeralda was alles voor hem en hij zou zonder haar niets eens normaal kunnen functioneren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 10:18

Fay Fuego

Ze staarde Stephen aan door zijn woorden, daarna knipperde ze met haar ogen omdat ze tranen op voelde komen.
“O, Stephen... dat zou ik nooit doen... maar ik hou ook heel erg veel van jou en dat zal nooit veranderen, maar ik zou het niet accepteren als je me pijn doet.” Daar was ze misschien wel gewoon te trots voor, dat zou best wel heel erg goed de reden daarvan kunnen zijn.
Er kon geen bedankje vanaf bij Lucius, hij leek er zelfs niet eens blij mee te zijn.
“Ze wilde het zelf.” Mompelde Fay nog. Daarna begon ze te eten.
“Goedemorgen.” Klonk ineens de prachtige stem van Aurora, de vrouw was onwijs knap, alles leek perfect aan haar te zijn. Ze ging naast Lucius zitten, zelfs haar jurk was onwijs mooi en dan die sieraden...
Fay keek even naar haar en Aurora gaf haar een dankbare knipoog, hierdoor moest ze toch wel even glimlachen.



Layka Samira

Hij grijnsde, ze moest doorgaan want het was geweldig. “Echt?” Vroeg ze verrast, ze voelde hoe hij haar stevig vastpakte en daarna bij haar naar binnen drong, ze kreunde zacht en glimlachte doordat hij zo onstuimig was, eigenlijk vond ze dit wel heel erg leuk, tot nu toe dan. Ze ging weer met haar nagels over zijn rug heen en sloot haar ogen, uiteindelijk verloor ze zichzelf steeds iets meer en vormden zich weer striemen op zijn huid. Ze zoende hem behoorlijk wild. De wind rukte aan de ramen hierdoor en de ramen vlogen open, bladeren kolkten naar binnen, alles ging wild en onstuimig. Layka had het niet eens in de gaten.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze zuchtte zacht. “Ik vind het moeilijk, Jay..” Mompelde ze tegen hem. Ze keek naar hem op en streek even zacht langs zijn gezicht, hetgeen wat ze nu echt heel erg graag wilde, waren kinderen... zo graag.. Ze wist dat ze gewoon moest wachten tot ze wat zou voelen in haar buik, maar het zorgde wel voor een soort spanning, ze was er echt klaar voor en zo voelde ze zich ook.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/11/2014, 10:25

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze het nooit zou doen, waardoor hij glimlachte. Ze zou hem waarschijnlijk nooit bewust lichamelijk pijn doen, inderdaad. Maar hij zou alles accepteren. Hij zou bij haar blijven als ze vreemdging, waarschijnlijk. Hij wist dat het misschien niet goed was, maar hij hield zo vreselijk veel van Fay en hij wilde niet nog eens zo lang alleen zijn, dat hij waarschijnlijk gewoon te veel zou accepteren. Fay zou hem verlaten als hij haar zou slaan. ‘Dat is logisch,’ zei hij zacht. Hij was benieuwd hoe veel ze van hem zou accepteren, maar hij wist dat het niet in zijn aard lag om zoiets te doen, net als vreemdgaan. Zo was hij niet. Hij zou eerder een jaar hopeloos wachten tot ze terugkwam. Aurora kwam er ook bij zitten en hij zag Lucius kort naar haar kijken, maar daarna staarde hij weer voor zich uit. Er moest wel iets aan de hand zijn, hij was veel minder heftig dan Stephen hem kende. Vroeger zou hij het niet eens geaccepteerd hebben dat Fay bij hem aan tafel zat, maar nu wel, nu zei hij bijna niets. Kwam het door Aurora? Het zou goed kunnen, natuurlijk. Ze had wel een behoorlijke uitstraling en invloed.

Duke Samira

Ze leek de smaak te pakken te hebben en hij genoot hier enorm van, nu kon hij zich eindelijk weer laten gaan. Hij was hier echt heel erg aan toe geweest en dat was ook wel aan hem te merken. Het ging er nog best wel heftig aan toe, maar het bleef allemaal wel heel voorzichtig, hij zou haar echt geen pijn willen doen, nooit. Toen hij uiteindelijk klaar was liet hij zich naast haar neer zakken en drukte hij nog zacht zijn lippen op haar wang. ‘Dat was echt geweldig, Layka…’ zei hij zacht.

Koning Jay Fullbright

Ze vond het moeilijk, hij knikte langzaam, hij wist dat ze het moeilijk vond, dat wist hij heel erg goed. Het was ook wel moeilijk, maar misschien zou het nooit aan de orde zijn. Hij hoopte dat ze gewoon samen heel erg oud werden. Hij drukte zacht zijn lippen op die van haar en daarna ging hij weer tegen haar aan liggen. Esmeralda leek in gedachten te zijn en hij liet het maar zo. Het was niet nodig om overal uitgebreid over te praten, dat vond hij zelf ook niet fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 10:35

Fay Fuego

Hij vond het logisch, terwijl hij andersom wel bij haar zou blijven als zij hem zou slaan, ze vond het nog allemaal wat raar, maar het kwam vanzelf wel goed, waarschijnlijk. Iedereen was stil aan de tafel, het was nu niet echt bepaald gezellig zo.
Fay begon zich te vervelen en keek wat rond in de herberg, ze zou moeten wachten tot Stephen aangaf dat ze weer van tafel gingen.
Aurora legde onder de tafel heel even haar hand op het been van Lucius en ze keek hem aan.
“Had Fay al vertelt dat ze mij geholpen heeft? Nu kan ik me tenminste weer vertonen.” Zei ze met een glimlach tegen Lucius en behoorlijk vrolijk.
“Het is hier allemaal zo anders dan thuis, maar ik denk dat ik het fijn vind, iedereen is hier zo aardig.” Zei ze nu tegen Stephen.



Layka Samira

Toen hij klaar was, liet hij zich naast haar zakken en voelde ze nog even zijn lippen op haar wang, hij vond het geweldig en ze grijnsde naar hem. “Ik vond het ook best leuk, nog wel een beetje spannend, maar het ging best goed, toch?” Vroeg ze nu met een glimlach aan hem. Ze kroop weer in zijn armen en hield hem stevig vast.


Koningin Esmeralda Fullbright

“Ben je er al klaar voor, Jay?” Vroeg ze nu aan haar man. Ze keek weer naar hem. “Voor kinderen.” Lichtte ze haar woorden zachtjes en met een glimlach toe. “Ik wil ze zelf wel heel erg graag al eigenlijk... we hebben nu alles zo goed op orde.” Vertelde ze hem vrolijk en ze kwam iets overeind om hem goed in zijn ogen te kunnen kijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/11/2014, 10:43

Lucius Legos

Iedereen was stil, hij keek even van Fay naar Stephen, daarna staarde hij weer naar de tafel. Hij had eigenlijk gewoon geen energie om te doen zoals hij vroeger deed. Hij voelde de hand van Aurora op zijn been, waardoor hij meteen opkeek. Ze vroeg of Fay al verteld had dat ze haar genezen had en hij knikte langzaam. Ze hoefde niet te verwachten dat hij haar nu ging bedanken, dus dat deed hij ook echt niet. Aurora dacht dat ze het hier fijn vond, iedereen was zo aardig. ‘Mooi, want we blijven voorlopig ook hier,’ mompelde hij, kortaf en chagrijnig. Lucius keek op naar Stephen, die ook naar hem keek. De ogen van de man waren ijziger dan Lucius zich kon herinneren. Hij wilde er voor zorgen dat hij Stephen zo opgefokt kreeg dat hij compleet door het lint zou gaan, maar dat zou hij wel stapje voor stapje doen, want dan was het effect veel groter. Hij merkte dat hij nu al heel veel invloed op Stephen had, dat was misschien ook wel logisch. Hij wist dat de man waarschijnlijk ongeveer net zo opgevoed was als hij zijn kinderen op zou voeden en daarom deed hij zo verschrikkelijk zijn best om alles perfect te doen. Hij ging het alleen niet volhouden, voor Lucius was namelijk nooit alles perfect. Stephen keek weg, waardoor Lucius even grijnsde, daarna nam hij een hap van zijn eten.

Duke Samira

‘Het ging hartstikke goed, Layka. Echt… je doet het verschrikkelijk goed allemaal…’ zei hij tegen haar. Hij had er echt van genoten en hij voelde zich nu helemaal geweldig. Het was toch wel een beetje een opluchting voor hem, want hij had dit wel af en toe nodig. Ze kroop weg in zijn armen en hij legde zijn hoofd tegen haar aan, met zijn vingertoppen streelde hij zacht over haar huid.

Koning Jay Fullbright

Opeens vroeg ze of hij er al klaar voor was, hij keek haar vragend aan, maar ze legde meteen uit wat ze bedoelde en hij glimlachte zwak. ‘Ik denk dat ik nooit zou zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben, maar ja, het zou nu wel kunnen…’ zei hij zacht tegen haar, meer dan dat kon hij er niet van maken. Het voelde voor hem gewoon anders. Het ging nu goed, maar hij was bang dat het minder zou worden als ze kinderen hadden. Daar kwam veel meer bij kijken. Toch wist hij wel dat hij dat gevoel altijd zou houden, het zou niet verdwijnen en dit was een goed moment om kinderen te krijgen, maar toch.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 16:27

Fay Fuego

Lucius was helemaal niet aardig tegen zijn vrouw, hoe kon Aurora nou zoveel van hem houden dan?
“Weet ik, liefje.” Zei de vrouw vrolijk tegen haar man alsof hij helemaal niet chagrijnig reageerde, ze was gewoon heel erg aardig en vrolijk tegen hem, waar haalde ze die energie vandaan?
Fay keek op naar Stephen, wat bezorgd, hij liet zich echt ondersneeuwen door Lucius, dat terwijl dit zijn gebied was, zijn koninkrijk, Lucius had gewoon het recht niet om hem zo te behandelen, het hoorde andersom te zijn, Fay begreep er echt helemaal niets van. Ze had haar eten inmiddels op en keek weer naar Aurora die nog maar net begonnen was, haar blik ging naar het bord van Stephen, ze wilde bij deze mensen vandaan. Lucius had een hele slechte invloed op Stephen.



Layka Samira

Duke vond het hartstikke goed gaan en daardoor glimlachte ze breed, dat vond ze heel erg fijn. Ze wilde heel erg graag alles goed doen voor hem. Zijn vingers streelden over haar huid en ze sloot haar ogen om er met volle teugen van te genieten, het was heerlijk. Hij kon dit zo fijn.
“Ik hou heel veel van je.” Fluisterde ze.



Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zou waarschijnlijk nooit zeggen dat hij er helemaal klaar voor was, maar nu zou het wel kunnen. Ze glimlachte daardoor en kuste hem zachtjes.
“Je kunt het wel, dat weet ik heel erg zeker.” Hij had veel minder problemen dan zijn vader waardoor hij het vast veel beter deed dan Leroy, al deed Leroy het al redelijk goed, hij had Jay nog nooit pijn gedaan.
“We kunnen het samen.” Maakte ze er nu met een grijns van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/11/2014, 18:05

Koning Stephen Lahero

Hij at amper iets, de spanning was gewoon om te snijden en hij kon daar niet zo heel erg goed tegen. Hij kon wel een hoop spanning hebben, maar hij merkte het toch wel. Hij zag Fay naar hem kijken en daarna keek hij even naar Lucius en Aurora. ‘Wij gaan een stukje wandelen. Ik zie het wel wanneer jullie op het kasteel verschijnen, natuurlijk zijn jullie altijd welkom,’ zei hij, zo vriendelijk als maar mogelijk was. Hij glimlachte wel iets oprechter naar Aurora, daarna kwam hij overeind. ‘Oh, je doet vandaag rustig aan? Zware nacht gehad?’ vroeg Lucius spottend aan hem, waardoor de blik van Stephen ijziger werd en hij sowieso veel killer werd. Hij besloot niet te reageren, hij had geen zin in een echte ruzie en hij wist dat Lucius dit deed om hem de kast op te jagen, dat lukte ook. Hij glimlachte alleen maar zwakjes, daarna nam hij Fay mee naar buiten.


Duke Samira

Ze fluisterde dat ze heel veel van hem hield en daardoor glimlachte hij. ‘Ik toch ook van jou…’ zei hij zacht. Hij hield enorm veel van haar. Hij kon zich geen leven meer voorstellen zonder haar en dat was een heelgoed teken. Hij wilde sowieso met haar oud worden, hij zou altijd met haar samen blijven, waarschijnlijk. ‘Ik zal zo die stoel even afmaken, dan kunnen we daarna naar huis…’ zei hij tegen haar. ‘Laat jij het Myles en Devlyn weten dat we gaan?’ vroeg hij daarna.


Koning Jay Fullbright

Ze wist heel erg zeker dat hij het kon, ze konden het samen. ‘Dat geloof ik ook wel,’ zei hij glimlachend tegen haar. Hij geloofde het ook echt, maar hij vond het wel lastig en waarschijnlijk zou dat altijd wel blijven. Dit was niet iets waar hij zich heel erg zeker over voelde en dat zou altijd blijven, maar met Esmeralda kwam het wel goed.  Samen kwamen ze overal uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 22:29

Fay Fuego

Ze keek wat fel naar Lucius door zijn spottende woorden. Ze opende haar mond om wat te zeggen, maar besloot het uiteindelijk maar niet te doen. Ze pakte de hand van Stephen en liep met hem mee naar buiten, eenmaal daar haalde ze diep adem.
“Stephen, hij gedraagt zich echt als een klootzak.” Zei ze zacht tegen hem en ze wreef over zijn rug heen.


Aurora Legos

Wanneer Fay en Stephen weg waren, keek ze streng naar Lucius. “Wat ben je van plan.” Vroeg ze hem streng, hij deed dit soort dingen nooit zonder reden. Er zat wat achter, hij had iets nodig van Stephen of wilde iets bereiken bij hem.



Layka Samira

Duke vertelde dat hij zo die stoel af ging maken voor Carmen, dan konden ze daarna naar huis. Ze knikte hierdoor. “Fijn.” Glimlachte ze hem toe. “Ik zal het de jongens laten weten, ja, dat komt wel goed.” Knikte ze nu. Ze gaf hem nu weer een klein kusje. Ze voelde zich echt intens gelukkig.



Koningin Esmeralda Fullbright

Hij geloofde ook dat ze er samen uitkwamen, ze knikte even, maar zakte daarna weer in slaap, op de borst van Jay, haar hand op zijn hart en met een brede glimlach op haar gezicht, ze was zo onwijs gelukkig met hem... ze kon zich geen leven meer zonder hem voorstellen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/11/2014, 22:34

Koning Stephen Lahero

‘Ik weet het,’ verzuchtte hij, omdat ze vond dat Lucius zich als een klootzak gedroeg. Dat was inderdaad zo, maar ze konden er helemaal niets aan veranderen. Ze wreef over zijn rug en hij keek haar daardoor even aan, maar hij liet het maar gewoon. Ze bedoelde het goed, maar op dit moment voelde het voor hem gewoon niet zo geweldig. Het kwam wel weer een keer, maar voorlopig was het weg. Misschien deed het hem onbewust nog goed, maar het voelde gewoon niet zo. ‘Hij wil mij op de kast jagen,’ mompelde hij zacht.

Lucius Legos

Aurora sprak meteen streng tegen hem, waardoor hij even grijnsde. ‘Wat denk je zelf?’ vroeg hij nu. ‘Ik ben benieuwd hoe die vrouw en die kracht hem veranderd. Daar kom je pas achter als je iemand helemaal gek maakt. Dat ga ik de komende tijd doen,’ zei hij tegen haar. Hij was niet bang, dood zou hij toch niet meer gaan en Stephen zou vast niets ergs doen, daar was hij te laf voor. ‘Dus, wat wil jij vandaag doen?’ vroeg hij nu aan haar. Als ze niet de hele dag op bed ging liggen, had ze vast iets anders verzonnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 22:45

Fay Fuego

Hij leek het niet fijn te vinden en daardoor hield ze maar weer op. Ze keek naar de grond, ze kon er zo slecht tegen als er niets was wat ze kon doen voor Stephen... Daar kon ze zich zo slecht door gaan voelen...
Hij gaf aan dat Lucius hem op de kast wilde jagen. “Ik weet het.” Zei ze zacht tegen hem terug.
“Je moet het niet toelaten, Stephen... je bent er sterk genoeg voor om hem erbuiten te bannen, hij heeft hier niets te zeggen, je hoeft niet naar hem te luisteren.” Moedigde ze hem aan.


Aurora Legos

Die grijns alleen al, beviel haar helemaal niets. “En dan? Wat heb je daarmee bereikt dan als je hem gek hebt gemaakt?” Vroeg ze hem doordringend.
“Hij behoort normaal te kunnen functioneren, het is een koning, laat hem in zijn waarde. We zijn hier wel op bezoek.” Vertelde ze streng aan hem. Hij wilde van haar weten wat ze die dag wilde gaan doen.
“Een nieuwe jurk kopen.” Zei ze, nu weer met een lieve glimlach tegen hem, Lucius had zo onwijs veel invloed op haar...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/11/2014, 22:50

Koning Stephen Lahero

Ze stopte, waarschijnlijk had ze hartstikke goed door dat hij het niet leuk vond, maar hij wilde niet dat ze zich rot voelde. Op deze manier kwam er gewoon afstand tussen hun en dat was niet echt fijn, maar hij was er wel de oorzaak van. ‘Het is niet zo makkelijk voor mij, Fay. Ik hoef niet alles te accepteren, maar ik wil geen problemen. Zeker niet met hem. Hij weet te goed wat hij doet, ik kan er maar gewoon het beste totaal niet op reageren,’ zei hij zacht tegen haar. Hij wist dat het makkelijk leek op deze manier, maar hij trok het zich wel aan, dat voelde hij ook wel. Dit kon niet oneindig goed blijven gaan.

Lucius Legos

‘Wanneer leer je dat jij niet bepaald wat er gebeurd?’ vroeg hij kortaf aan haar. ‘Ik wil zien dat het met hem doet, zodat ik in kan schatten hoe hij zal handelen in bepaalde situaties. Dat is handig voor de toekomst. Ik moet weten wat ik aan hem heb,’ zei hij kort tegen haar. Ze snapte het waarschijnlijk toch niet. ‘Hij is een koning, ik laat hem in zijn waarde. Ik doe best aardig tegen hem, stel je toch niet zo enorm aan. Hij moet juist omdat hij koning is tegen een stootje kunnen, hij zou mij dankbaar moeten zijn voor wat ik doe…’ zei hij op doordringende toon. Ze zei glimlachend dat ze een nieuwe jurk wilde kopen. ‘En wil je dat ik je daarbij vergezel?’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 22:56

Fay Fuego

Hij gaf aan dat het niet zo makkelijk was, dat hij inderdaad niet alles hoefde te accepteren, maar dat hij ook geen problemen wilde, daarom kon hij er het beste totaal niet op reageren.
"Hij zal alles kapot maken, Stephen... ons uit elkaar drijven, jou tot waanzin drijven..." Vertelde ze hem nu zacht. "Ik vind het echt helemaal niets, sinds hij er is ben je zo koud... ik wil gewoon dat het goed gaat tussen ons..." mompelde ze, terwijl ze met hem door het bos liep, dit was geen gesprek wat iedereen hoefde te horen.


Aurora Legos

"Ik geef mijn mening." Mopperde ze tegen hem. Ze vond het echt geen goed idee, volgens Lucius hield hij Stephen ook in zijn waarden en deed hij best aardig tegen hem, ze moest zich niet zo aanstellen, hij moest tegen een stootje kunnen en hem dankbaar zijn. Ze zuchtte alleen als antwoord, ze kon hier toch niet tegenin gaan en ze had er nu ook geen zin in.'
Hij wilde weten of ze wilde of hij haar vergezelde tijdens het kopen van een nieuwe jurk. "Graag, jij moet hem tenslotte goedkeuren." Zei ze glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/11/2014, 23:01

Koning Stephen Lahero

Volgens haar zou hij alles kapot maken, hun uit elkaar drijven en hem tot waanzin drijven. Hij schudde langzaam zijn hoofd. ‘Dat krijgt hij nooit voor elkaar…’ mompelde hij, maar het klonk niet echt enorm overtuigd. Ze vond het helemaal niets, hij werd zou koud, ze wilde gewoon dat het goed ging. ‘Het heeft even een paar dagen nodig, Fay. Het is niet zo erg…’ zei hij tegen haar. Hij hoopte gewoon dat het heel erg meeviel en dat het niet zo verschrikkelijk was als ze het nu neerzette. Ze liepen het bos in en hij stak zijn handen in zijn zakken. Hij keek voor zich uit, maar af en toe keek hij opzij naar Fay.

Lucius Legos

Ze zei alleen nog maar dat ze haar mening gaf, verder niets. Dat was goed, dit kon hij nog accepteren, hij besloot het dus ook maar gewoon te laten. Ze wilde graag dat hij meeging, want hij moest het goedkeuren. Daardoor glimlachte hij even, wat al heel wat was. ‘Zullen we dan zo maar gaan?’ vroeg hij nu aan haar. Hij kwam al overeind, hij had wel genoeg gegeten en hij kon er niet tegen om constant niets te doen. Het was al erg genoeg dat hij niet kon werken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/11/2014, 23:06

Fay Fuego

Hij zei dat Lucius dat nooit voor elkaar zou krijgen. "Je bent niet eens zeker van die woorden." Vertelde ze hem zachtjes. Volgens hem had het een paar dagen nodig, het was niet zo erg.
"Jawel... Stephen... als hij zo doorgaat, duurt het een paar maanden voor dit weer hersteld is, misschien wel een jaar." Zuchtte ze diep.
"Hoe kan ik het helpen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat het weer heel erg goed gaat?" Vroeg ze hem zacht en liefjes.


Aurora Legos

Hij ging er nniet verder op in. Hij vroeg of ze zo gingen en daardoor knikte ze, zelf kwam ze ook overeind en stak ze haar arm door de zijne heen om zo naar buiten te wandelen, met een dikke bontmantel om haar hals heen. Ze liepen zo een tijdje door het dorpje heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum