Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 1/12/2014, 16:51

Devlyn Stratton
Hij keek op toen er op zijn deur geklopt werd. Even dacht hij dat hij zich dat verbeeldde toen hij de andere kant op keek en zag dat het buiten nog steeds goed donker was. Hij zette de schrijfveer weg en stond op, om toch even naar de deur te lopen. Wie weet stond er wel iemand en zou hij die onnodig laten wachten. Hij opende de deur en zag dat Chayenne aan de andere kant stond. Hij voelde nu ook goed dat het op de gang toch een stuk kouder was dan in de kamer. 'Kom binnen.' zei hij vriendelijk met een glimlach op zijn gezicht. 'Of is er iets aan de hand?' vroeg hij zich daarna hardop af. Het viel hem eigenlijk meteen op dat de hyperactieve stuiterpup niet bij Chayenne was.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 16:58

Koning Stephen Lahero

Ze werd langzaam wakker en zei tegen hem dat hij best nog even door mocht gaan. Hij drukte heel zacht zijn lippen in haar hals. Hij moest over vreselijk veel grenzen heen stappen, maar hij deed het toch. Zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen, hij trilde lichtjes, maar hij deed het wel en hij vond het een hele overwinning. ‘Je bent geweldig, Fay…’ fluisterde hij. Hij wilde haar niet het gevoel geven dat ze niet meer interessant voor hem was, dat hij haar niet aantrekkelijk vond. Dat was namelijk helemaal niet zo, hij vond haar vreselijk aantrekkelijk, het was gewoon iets dat hem tegenhield en het frustreerde hem enorm.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 17:12

Fay Fuego

Ze voelde zijn lippen in haar hals en hij voelde zijn handen over haar lichaam glijden, ze merkte dat zijn handen trilden, hij vond haar geweldig en ze glimlachte daardoor breed naar hem.
"Hmm, ik ben zo blij met jou..." Mompelde ze hem toe. Ze legde haar hoofd tegen hem aan.
"Ontspan gewoon een beetje, laat het gaan..." Fluisterde ze hem nu, nog steeds wat slaperig toe.


Chayenne Lahero

De deur werd voor haar open gedaan, ze mocht binnen komen van Devlyn en daardoor stapte ze met een glimlach naar binnen toe. Hij vroeg haar of er wat aan de hand was en ze schudde haar hoofd.
"Nee, totaal niet, ik verveelde me en ik kon niet meer slapen, nu zag ik bij jou nog licht branden dus ik dacht misschien is dat gezelliger." Sprak ze met een glimlach tegen hem, ze keek naar wat hij aan het doen was.
"Lukt het?" Wilde ze van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 17:15

Koning Stephen Lahero

Ze zei mompelend tegen hem dat ze zo blij met hem was, waardoor hij een beetje glimlachte. Ze zei daarna ook nog slaperig dat hij een beetje moest ontspannen, hij moest het gewoon laten gaan. ‘Het is ontzettend frustrerend dat je iets zo graag wilt, maar het gewoon niet kunt…’ zei hij zacht. Hij wilde het echt heel erg graag, maar toch was er iets in hem dat het tegen hield en daardoor zorgde de gedachte alleen al er voor dat hij niets meer wilde en hij het liefste alleen was en afstand hield. Hij drukte nog eens zacht zijn lippen in haar hals, daarna ging hij weer liggen en keek hij haar alleen maar aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 17:20

Fay Fuego

Het was ontzettend frustrerend dat hij iets graag wilde, maar gewoon niet kon.
"Denk eens na, wat houdt je tegen? Ik niet, het is iets in jou, maar wat is het?" Wilde ze graag van hem weten en ze keek hem aan terwijl ze langs zijn gezicht streelde. "Je moet in jezelf graven, Stephen..." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 17:24

Koning Stephen Lahero

Ze stelde een paar vragen waardoor hij na ging denken en hij ademde diep in. ‘Ik denk dat het komt doordat mij altijd geleerd is dat het niet zo hoort als wij nu met elkaar omgaan. Ik ben daarin zelf anders, maar omdat ik al constant over grenzen heen ga, is het soms in één keer klaar en durf ik helemaal niets meer. Het is niet eens echt een angst, het is gewoon dat afstand houden voor mij het veiligste is…’ zei hij eerlijk tegen haar. Ze streelde langs zijn gezicht en hij zuchtte zacht. ‘Ik wil het ook nog eens heel graag goed doen voor jou. Ik wil niet dat je iets tekort komt, ik wil niet dat het fout gaat doordat ik mij hier niet over heen kan zetten…’ zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 17:30

Fay Fuego

Hij dacht dat het kwam doordat hij altijd geleerd had dat het niet zo hoorde, de manier waarop ze met elkaar omgingen, hij was daarin zelf anders, maar omdat hij constant over zijn grenzen heen ging, is het soms in een keer klaar. Afstand was dan het veiligste.
"Zeg het dan tegen me, als ik je over die grens heen duw, dat wil ik helemaal niet... ik wil gewoon normaal met je om kunnen gaan, gewoon liefdevol, zoals we altijd deden." Zei ze zacht tegen hem. Bovendien wilde hij het ook nog eens heel erg graag goed doen voor haar. Hij wilde niet dat ze iets tekort kwam, dat het fout ging.
"Sst... ik kom helemaal niets tekort, ik heb de liefste en knapste man van de hele wereld naast me in bed liggen, ik klaag niet hoor." Plaagde ze hem een klein beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 17:33

Koning Stephen Lahero

‘Ik doe het zelf ook. Jij bent niet degene die dat veroorzaakt, ik wil het zelf. Dat is het frustrerende. Ik wil zo graag veranderen dat het misschien wat te snel gaat. Dat Lucius hier opeens is maakt het niet veel beter, het is zo veel tegelijkertijd…’ fluisterde hij. Ze zei daarna dat ze niets tekort kwam en daardoor glimlachte hij een beetje. ‘Ik weet wel dat je er zo over denkt, maar toch. Ik wil het niet moeilijk voor je maken… ik weet dat Nathan dichtbij staat en ik weet hoe het voelt, Fay. Je wilt er waarschijnlijk niet eens aan denken en ik wil niet dat jij je er rot over voelt als je dat wel doet…’ zei hij zacht. 'Ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren... ik ben gewoon bang dat er iets gebeurd... dat Lucius iets gaat doen... dit is gewoon niet het goede moment...' sprak hij zijn zorgen uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 17:43

Fay Fuego

Lucius maakte het allemaal niet veel beter, het was teveel voor Stephen, daardoor knikte ze een beetje, dat had ze wel in de gaten ja.
"Je moet een paar factoren uitbannen, dan hoef je niet overal tegelijk mee bezig te zijn, dat gaat denk ik beter..." Zei ze zacht. Hij wilde het voor haar ook niet moeilijk maken, hij wist dat Nathan dichtbij stond en hij wist hoe het voelde.
"Stephen, nee, dat zal ik nooit doen, echt niet... Nathan denkt er waarschijnlijk wel eens aan, maar ik zou het nooit willen, nooit..." Zei ze meteen tegen hem, wat geschrokken.
"Lucius gaat sowieso wat flikken, dat weten we allebei even goed... we weten dat hij een poging zal doen om ons uit elkaar te drijven, maar me moeten sterk staan samen, we moeten dit niet accepteren." Sprak ze strijdlustig.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze staarde een tijdje naar een portret van Leroy en haar moeder, het was in de tijd dat ze heel gelukkig waren samen, ze waren net getrouwd en het ging toen nog goed met haar moeder. Ze bekeek het en glimlachte een beetje, ze leek ongelooflijk veel op haar moeder en ze vond het fijn, heel erg fijn... Ze legde een hand op haar buik, ze moest het Jay gaan vertellen, ze wist nog niet zo heel erg goed of ze dat wel kon... wat moest ze tegen hem zeggen? Hoe moest ze het precies zeggen? Zou hij er blij mee zijn? Waarschijnlijk was dat niet zijn eerste reactie...


Kayton Erogate

Hij werd weer wakker en keek naar Carmen naast hem, wat een prachtige en geweldige vrouw was het ook. Hij drukte een kus op haar wang.
"Carmen, liefje, we gaan samen ontbijten in de eetzaal." Sprak hij met een glimlach, in haar nieuwe stoel kon hij haar overal naartoe brengen en dat vond hij onwijs fijn.


Aurora Legos

Ze had een hele gezellige avond gehad met Nathan, hij was vermakelijk. Daarna was ze naar bed gegaan, Lucius was nog aan het lezen, maar zij sliep alvast, de volgende ochtend werd ze met een diepe zucht weer wakker en ze staarde omhoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 17:49

Koning Stephen Lahero

Hij moest niet overal mee bezig zijn en hij knikte langzaam, dat was misschien wel een goed idee, maar hij wist niet wat hij dan uit moest sluiten. Het was allemaal wel belangrijk voor hem. Ze zei dat ze het nooit zou doen, waardoor hij diep inademde. ‘Ik weet dat je het niet zou willen en ik vertrouw je echt, daar hoef jij je geen zorgen om te maken. Maar ik weet ook hoe vreselijk het kan voelen…’ fluisterde hij. Lucius ging inderdaad wat flikken, daar dacht ze hetzelfde over. ‘Ik heb geen idee wat precies, maar hij gaat zeker zijn best doen om er voor te zorgen dat wij uit elkaar gaan…’ mompelde hij. ‘Het gaat hem ook niet lukken, maar ik maak mij er toch zorgen over,’ zei hij daarna.

Koning Jay Fullbright

Hij zat te werken, hij had vroeg in de ochtend al getraind, iets langer dan normaal, eigenlijk gewoon omdat hij daar veel zin in had gehad en het kon niet zo veel kwaad, hij had tijd genoeg, hij was toch vroeg opgestaan. Nu was hij weer druk aan het werk, het ging hem steeds beter af. Hij had meer concentratie en hij vond het helemaal niet zo heel erg om te doen, het gaf hem toch wel aardig wat voldoening en dat had hij eigenlijk nooit verwacht.

Carmen Samira

De stem van Kayton drong langzaam tot haar door, maar zodra ze hoorde wat hij zei glimlachte ze helemaal. ‘Dat vind ik nog eens een goed idee…’ zei ze zacht tegen hem. Ze kwam iets overeind, het ging allemaal wel beter, maar het kon haar niet snel genoeg gaan. Ze wilde gewoon weer kunnen lopen, maar ze wist dat er aardig wat schade aangericht was en ze moest geduld hebben, hoe moeilijk dat ook was.

Lucius Legos

Aurora was gewoon gaan slapen en hij uiteindelijk ook, wel een stuk later. Hij lag aan de andere kant van het bed, hij raakte haar niet aan en dat zorgde er waarschijnlijk voor dat ze niet wakker werd toen hij weer een nachtmerrie had. Het enige nadeel was dat ze wel heel veel afstand van elkaar namen, hij kon net zo goed bij iemand anders slapen, hij merkte niet eens echt dat Aurora er nog was. Hij was wakker en hij had niet door dat Aurora ook wakker werd, hij staarde naar de muur, hij was aan het bedenken wat hij allemaal kon doen om Stephen en Fay uit elkaar te drijven. Hij vond het maar niets dat hij een relatie met haar had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 17:57

Fay Fuego

Hij wist dat ze het niet zou willen en hij vertrouwde haar echt, daar moest ze zich geen zorgen over maken, maar hij wist ook hoe vreselijk het kon voelen, ze knikte hierdoor een beetje en wist dat hij daar gelijk in had. Maar ze ging het niet doen. Echt niet.
“Ik weet het ook niet wat hij van plan is en ik maak me er ook heel erg veel zorgen over, ik ben bang dat we erdoor sowieso ruzie krijgen...” Mompelde ze tegen Stephen en ze legde haar hoofd weer tegen hem aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze liep naar de werkkamer toe en opende de deur, ze keek met een glimlach naar Jay en kwam wat dichterbij om hem een kus te geven. “Ik moet iets vertellen...” Fluisterde ze hees tegen hem. Ze pakte zijn hand en legde die op haar buik neer, haar ogen twinkelden en ze keek hem doordringend aan. “Ik ben zwanger, van ons kindje, Jay.” Vertelde ze hem vrolijk en verliefd.


Kayton Erogate

Ze vond het een goed idee en ze kwam weer wat overeind. Hij glimlachte daardoor breed en zoende haar zachtjes. Hij kwam uit het bed en trok eerst wat kleding aan, daarna pakte hij de stoel weer en tilde Carmen uit het bed, de stoel in.
“Zo, gaan we weer.” Grijnsde hij breed. Hij duwde haar de deur uit en liep zo met haar naar de eetzaal toe. Ze hadden speciaal een stoel weggehaald zodat Carmen daar met haar stoel kon gaan zitten.



Aurora Legos

“Goedemorgen, Lucius.” Zei ze nu zacht tegen haar man toen ze door had dat hij ook wakker was geworden. Ze kwam wat overeind en keek naar hem. “Zullen we een wandeling gaan maken door het bos?” Vroeg ze nu aan hem, omdat ze wel haar best wilde blijven doen met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 18:04

Koning Stephen Lahero

Ze leek het nu wel met hem eens te zijn, hij hoopte gewoon dat het nooit zo ver zou komen. Dat ze er ooit aan hoefde te denken en het zeker niet zou doen. Ze wist ook niet wat hij van plan was en ze maakte zich er zorgen over, ze was bang dat ze er sowieso ruzie door zouden krijgen. ‘Dat zou heel erg goed kunnen…’ zei hij zacht. Lucius zou ver gaan, de man was in staat tot alles en dat zorgde ervoor dat Stephen nog meer gespannen was. Wat als hij nou iets deed waardoor hij een fout maakte? Hij zou Fay nooit laten stikken, maar wat als hij iets deed wat Fay pijn zou doen?

Koning Jay Fullbright

Esmeralda kwam binnen en hij keek op naar haar, ze kwam naar hem toe, daardoor bleef hij naar haar kijken. Hij kreeg een kus van hem, die veel te kort duurde, maar voor hij haar kon zoenen zei ze al dat ze iets moest vertellen. Zijn hand werd gepakt en op haar buik neergelegd, hij keek haar onderzoekend aan. Ze zei dat ze zwanger was, waardoor hij even naar haar bleef staren. ‘Echt?’ vroeg hij zacht. Hij gleed voorzichtig met zijn vingers over haar buik heen, hij glimlachte daarna naar haar. Hij had al gezegd dat hij het nog wat lastig vond, maar toch was hij wel blij. Ze zouden een kindje krijgen, het was toch wel iets waar hij een beetje trots op was.

Carmen Samira

Hij trok kleding aan ,daarna hielp hij haar weer in de stoel. Hij grijnsde breed en ze schudde haar hoofd. Zo geweldig was het nou ook weer niet. Ze had nog nooit zo’n zwakke positie meegemaakt en ergens was het niet echt goed voor haar zelfvertrouwen dat ze nu zo veel hulp van Kayton nodig had om zelfs maar vooruit te komen. Het was gewoon het idee. Ze was wel heel blij dat ze eindelijk die kamer uit kon, maar ze kon niet wachten tot ze niet meer afhankelijk was.

Lucius Legos

Opeens hoorde hij zijn naam, het was Aurora, waardoor hij weer wat ontspande. Ze vroeg of ze samen een wandeling zouden maken door het bos. Hij kon haar niet goed weigeren, bovendien had hij nou ook weer niet heel erg veel te doen. ‘Ja, dat is goed,’ zei hij uiteindelijk zacht. Als ze niet een beetje tijd doorbrachten samen, konden ze elkaar net zo goed helemaal niet zien. Hij kwam overeind en hij trok warme kleding aan, het was echt achterlijk koud hier.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 18:15

Fay Fuego

Hij gaf aan dat het heel erg goed zou kunnen. Ineens merkte ze dat hij veel meer gespannen werd, ze legde haar hand op zijn arm neer en keek hem doordringend aan. “Rustig, Stephen, zo ver is het allemaal nog lang niet, je weet dat ik van je hou, dat ik gek op je ben en alles voor je over heb.” Vertelde ze zachtjes.
“Je bent goed, heel erg goed in je hart, laat Lucius daar geen effect op krijgen.” Fluisterde ze en ze streelde door zijn haren heen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg zacht of het echt waar was en daardoor knikte ze overtuigt en met een hele grote glimlach, ze voelde zijn vingers over haar buik glijden.
“Oh, Jay, ik ben zo blij.” Zei ze tegen hem en ze sloeg haar armen om hem heen en kwam vervolgens bij hem op schoot zitten, ze knuffelde hem. Ze had zich nog nooit zo goed gevoeld.
“Ik merkte het vanochtend, maar jij was al weg.” Glimlachte ze nu naar hem.


Kayton Erogate

Ze schudde haar hoofd een beetje. “Je weet hoe leuk ik het vindt om voor je te zorgen.” Plaagde hij haar nu. Hij zette haar aan de tafel neer en ging tegenover haar zitten.
“Heb je wel honger?” Nu ze meer deed, hoopte hij ook dat ze meer honger kreeg. Hij begon te eten en keek haar aan.


Aurora Legos

Hij vond het goed en daardoor knikte ze een beetje, ze keek toe hoe hij zijn kleding aantrok en zelf kwam ze nu ook overeind, ze trok de nieuwste jurk aan, bezet met bont en met een warme capuchon. De lichtblauwe kleur met het witte bont, stond haar prachtig, het liet haar ogen en haar zwarte haar goed uitkomen. Ze deed nog een grote sjaal om haar nek en was zo klaar om te gaan, ze glimlachte even naar Lucius.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 18:23

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij rustig aan moest doen, maar hij vond dit echt moeilijk. Hij was doodsbang dat hij ook nog eens degene zou zijn die de fout zou maken. Hij wilde alles doen om dat te voorkomen, maar toch was hij er wel heel erg bang voor. ‘Ik weet het, maar toch vind ik het niet leuk…’ mompelde hij zacht tegen haar. Ze zei dat hij goed was, hij was heel goed in zijn hart en hij moest Lucius daar geen effect op laten krijgen. ‘Ik doe heel erg mijn best…’ fluisterde hij. Hij deed ook echt enorm zijn best, maar Lucius was hier zo goed in. Hij had nog niet eens echt iets gedaan, toch was Stephen er al enorm mee bezig. Ze streelde door zijn haren heen en hij ademde diep in, daarna kwam hij overeind. Hij kon echt niet meer stil liggen.

Koning Jay Fullbright

Ze was heel blij, daardoor grijnsde hij even. Ze merkte het vanochtend, maar hij was al weg geweest. ‘ja, ik moest trainen natuurlijk,’ zei hij plagend tegen haar. Ze ging op schoot zitten bij hem en hij sloeg zijn armen stevig om haar heen, wel wat voorzichtig. Hij vond het toch lastig, hij wist niet goed wat er allemaal bij kwam kijken als iemand zwanger was. Hij vond het ook eigenlijk niets, maar toch was hij wel blij. Esmeralda haalde duidelijk het goede in hem naar boven, ze maakte hem zo gelukkig, daardoor werd hij ook gelukkig als hij bedacht dat ze een kindje zouden krijgen.

Carmen Samira

‘Je weet hoe afschuwelijk ik het vind dat ik zo afhankelijk van je ben,’ mompelde ze. Hij kon het dan heel leuk vinden, ze vond het echt vreselijk. Er was bijna niets ergers dan dit. Hij vroeg of ze wel honger had en ze knikte langzaam. Ze had niet echt honger, maar hij zou gaan zeuren dat ze moest eten als ze dat zou zeggen en ze zou ook echt wel wat eten, want ze had het wel nodig.

Lucius Legos

Hij keek toe hoe ze haar nieuwe jurk aan trok en zodra hij klaar was bleef hij op haar wachten, zo ging het eigenlijk meestal, maar dit vond hij geen probleem. Ze was klaar, ze glimlachte naar hem en hij keek haar doordringend aan, daarna kwam hij overeind. Hij opende de deur, sloot die achter haar en daarna liep hij door de gangen heen naar buiten. ‘Enig idee wat de zwakke plekken van Stephen zijn?’ vroeg hij nu aan haar, daarna keek hij opzij naar haar om haar reactie te bekijken. ‘Of die van Fay?’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 18:36

Aurora Legos

Ze zag zijn doordringende blik en keek er vriendelijk in terug. Zwijgend liepen ze door de gangen heen en vervolgens buiten vroeg hij of ze een idee had wat hun zwakke plekken waren, ze kneep haar ogen even dicht. Nu moest ze met Lucius meewerken, anders zou hij haar dat nooit vergeven.
"Stephen is continu bang dat hij Fay pijn doet, terwijl hij wel zo is opgevoed, dat kan je in hem naar boven halen." Vertelde ze zachtjes.
"Van Fay weet ik het niet zo goed."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 18:40

Lucius Legos

Ze vertelde over Stephen en daardoor knikte hij langzaam. ‘Dat is wel een goed idee…’ zei hij zacht tegen haar. ‘En verder?’ vroeg hij daarna. Hij wilde meer dan alleen dit. Ze moest van alles kunnen verzinnen, Aurora was niet gek, ze was slim en ze kon goed dingen bedenken. Anders was ze totaal niet interessant geweest voor hem en dat was ze wel, hij was tenslotte met haar getrouwd. Hij was wel benieuwd wat ze nog meer kon bedenken, maar dit was een goed idee om mee te beginnen. Het moest lukken, hij moest het in Stephen naar boven kunnen halen. Het was zijn zoon, hij was opgevoed op die manier, hij kon het voor elkaar krijgen en waarschijnlijk zou het niet eens zo veel moeite kosten, maar het was nog niet genoeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 18:48

Aurora Legos

Het was wel een goed idee vond hij, maar hij wilde meer. Het gaf haar een dubbel gevoel, aan de ene kant voelde ze zich goed omdat Lucius tevreden met haar was, maar ze voelde zich ook verschrikkelijk hierdoor.
"Ze kan hem niet eens echt aanraken, vooral niet in het openbaar. Chayenne betekent veel voor hun allebei. En ze willen trouwen." Vertelde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 18:52

Lucius Legos

Ze noemde nog meer op en hij knikte langzaam. ‘Ik wil Chayenne hier buiten houden. Aan haar kunnen we later nog wat hebben. Ze is hartstikke slim en nog jong. Als ik haar nu hiervoor gebruik, is ze daarna nutteloos,’ zei hij tegen haar. Bovendien zou Aurora het afschuwelijk vinden als hij hun kleindochter pijn zou doen. Ze wilde trouwen. Dat was pas walgelijk. Hij zou er met Stephen over praten, hij zou de man wel helemaal gek maken. Fay kon hem niet aanraken, al helemaal niet in het openbaar. ‘Dat moeten we ook erger kunnen maken…’ zei hij daarop. ‘Wat denk je dat ik het beste kan doen?’ vroeg hij nu. Hij pakte zelfs haar hand vast, hij was blij dat ze dit deed, het deed hem goed om te zien dat ze achter hem stond en dat ze dit allemaal opnoemde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 1/12/2014, 19:05

xAnouk schreef:Chayenne Lahero

De deur werd voor haar open gedaan, ze mocht binnen komen van Devlyn en daardoor stapte ze met een glimlach naar binnen toe. Hij vroeg haar of er wat aan de hand was en ze schudde haar hoofd.
"Nee, totaal niet, ik verveelde me en ik kon niet meer slapen, nu zag ik bij jou nog licht branden dus ik dacht misschien is dat gezelliger." Sprak ze met een glimlach tegen hem, ze keek naar wat hij aan het doen was.
"Lukt het?" Wilde ze van hem weten.

Devlyn Stratton
Hij was wat opzij gestapt om Chayenne door te laten en deed de deur achter haar dicht. Ze vertelde dat er niets was, maar dat ze zich verveelde en bij hem het licht nog zag branden. Hij zag haar daarna naar de boeken en papier kijken, met de vraag of het lukte. Hij haalde zijn schouders op. 'Enigszins. Ik hoop dat het zo wel gaat lukken uiteindelijk. Ik wist al een klein beetje en dat helpt mij toch al aardig op weg. Het helpt ook wel dat ik nu ook de tijd heb. Thuis, op Black Castle, krijg ik er amper de kans voor om even rustig er voor te gaan zitten.' vertelde hij als antwoord.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 19:48

Aurora Legos

Hij wilde Chayenne hier buiten houden, daardoor glimlachte ze. “Fijn, ik wil ook liever niet dat ze hier deel van wordt, dat ze een soort trofee wordt.” Vertelde ze haar man. Hij wilde van haar weten wat hij het beste kon doen.
Sinds wanneer waren haar ideeën goed genoeg? Normaal waren het altijd zijn ideeën die geweldig waren en die van haar deden er niet toe, of hij deed net of de hare van hem waren. Hij pakte haar hand en ze keek hem met een glimlach aan.
“Met Stephen apart praten, hem gek maken en herinneringen van vroeger terug laten komen, hem zeggen hoe hij vrouwen hoort te behandelen.” Vertelde ze zachtjes.
“Oh, het schiet me nu te binnen dat Fay een hele goede vriend heeft, genaamd Nathan. Misschien wel meer dan een goede vriend...” Mompelde ze.


Chayenne Lahero

Hij haalde zijn schouders op en zei dat het enigzins lukte, hij wist al een klein beetje en dat hielp hem op weg, bovendien had hij hier meer tijd dan thuis. Ze knikte een beetje.
“Hoe komt het dat je dit niet weet?” Wilde ze van hem weten. Iedereen kreeg toch gewoon les? Dat was toch normaal?


Fay Fuego

“Niet bang zijn...” Mompelde ze nog zachtjes. Hij gaf aan dat hij heel erg zijn best deed. “Dat weet ik liefje, dat weet ik.” Ze wist dat hij heel erg zijn best deed en dat hij er alles aan zou doen om dit allemaal niet te laten gebeuren, zo was hij nu eenmaal. Hij kwam overeind, waarschijnlijk kon hij nu niet meer rustig liggen, ze zuchtte zachtjes en keek naar hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat hij natuurlijk moest trainen. Ze knikte. “Ja, dat weet ik toch.” Lachte ze naar hem terug. Ze voelde zijn armen stevig om haar heen.
“Hé, je hoeft nog lang niet voorzichtig met me te zijn, het is nog maar een hele kleine wurm natuurlijk. Pas als ik bijna niet meer kan lopen zou ik het fijn vinden dat je wat voorzichtiger bent.” Plaagde ze Jay en ze zoende hem zacht.


Kayton Erogate

“Zal ik je voeren.” Vroeg hij haar nu plagend omdat ze het vreselijk vond om afhankelijk van hem te zijn, hij wist dat ook wel, maar hij vond het heerlijk om haar daarmee wat te plagen, daar genoot hij echt van. Ze had wel een beetje honger en hij glimlachte wat naar haar.
“Wat wil je doen vandaag?” Vroeg hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 19:59

Lucius Legos

‘Dan houden we haar hier buiten. Ik zal haar normaal behandelen, Aurora. Maar dan moet je mij verder mijn gang laten gaan…’ zei hij tegen haar. Waarschijnlijk was dat al heel wat voor haar, normaal zou hij gewoon doen wat hij zelf wilde, maar nu niet. Hij wilde best rekening met Chayenne houden, hij zou haar hier buiten houden. Hij kon met Stephen apart praten, herinneringen terug laten komen. Dat moest lukken. Hij zou kunnen zeggen hoe hij vrouwen moest behandelen, daardoor grijnsde hij even. ‘Dat komt wel goed,’ zei hij tegen haar. Ze zei nu dat Fay een goede vriend had, Nathan. Misschien wel meer dan een goede vriend. ‘Dit wordt steeds interessanter…’ mompelde hij. Hij vond dit echt geweldig. ‘Wat dacht je er van dat jij je bezig houdt met Fay en die vriend van haar, eens zien wat je kunt bereiken. Jij bent vast in staat om hier aan mee te helpen…’ zei hij nu. ‘Dan richt ik mij op Stephen…’ zei hij daarna.

Koning Stephen Lahero

Ze zei nog dat hij niet bang moest zijn, maar dat was niet zo heel makkelijk. Hij ging de badkamer in, zijn schouder deed pijn, daardoor zuchtte hij even. Hij trok langzaam wat kleren aan en daarna keek hij naar Fay. ‘Doe jij maar rustig aan, ik ga alvast wat werken. Zullen we dan tussen de middag samen eten? ‘vroeg hij aan haar. Hij had nog helemaal geen zin om te ontbijten, hij was liever eerst wat aan het werk, dat gaf hem tenminste wat afleiding.

Koning Jay Fullbright

Hij grijnsde door haar reactie en hij zoende haar kort en heftig. Ze zei dat hij nog niet voorzichtig hoefde te doen, pas als ze bijna niet meer kon lopen. ‘Kunnen we gewoon alles doen?’ vroeg hij nu aan haar. Hij wist echt totaal niets hiervan en het zou wel even wennen zijn. Voor Esmeralda was vast alles een stuk natuurlijker dan het voor hem was. Zijn handen gleden weer langzaam naar haar buik, hij keek haar diep in haar ogen aan. ‘Ik ben er wel heel gelukkig mee…’ fluisterde hij.

Carmen Samira

‘Nou, nee, liever niet,’ mompelde ze tegen hem. Hij bedoelde het plagend, maar op dit moment was het niet zo makkelijk om dat allemaal zo te zien. Ze grijnsde uiteindelijk wel weer een beetje, het was niets voor haar om chagrijnig te doen. Hij vroeg wat ze wilde doen vandaag, ze haalde haar schouders op. ‘Geen idee… ik had niet echt plannen, ik kan niet zo bijzonder veel.’ Zei ze nu plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 1/12/2014, 20:11

Devlyn Stratton
Hij kreeg de vraag hoe het kwam dat hij dit nog niet kende. 'Mijn moeder kan ook niet goed lezen en schrijven. Ze heeft mij geleerd wat ze zelf kende, als ze tussendoor tijd had. Ze werkte en werkt veel om genoeg geld te verdienen. Sinds kort is ze ridder en verdient ze weer wat meer, maar voorheen is nooit geld geweest voor lessen. Andere dienstmeiden of kinderen daarvan, toen mijn moeder nog dienstmeid was, wisten helemaal niks of net zo veel. En mijn vader en zijn familie ken ik ook maar sinds kort, dus die hebben ook niet eerder kunnen helpen.' antwoordde hij uitgebreid. 'Maar ik heb de wil om het te leren, dus dat gaat wel goed komen.' voegde hij er nog aan toe.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 20:12

Aurora Legos

Hij zal Chayenne normaal behandelen en daardoor knikte ze met een glimlach, gelukkig maar, ze wilde niet dat het meisje pijn of verdriet zou hebben.
Het werd volgens Lucius ssteeds interessanter en hij had het idee dat zij zich met Fay en die vriend van haar bezig zou houden, dan richtte hij zich op Stephen.
“Ik zou niet weten wat ik moet doen, Lucius....” Vertelde ze hem zachtjes en ze meende dit ook, het zat gewoon niet zo in haar aard als het bij Lucius zat.


Fay Fuego

Hij ging naar de badkamer en trok zijn kleding aan, zij mocht rustig aan doen en hij ging alvast werken, hij wilde daarna tussen de middag samen gaan eten, ze knikte even.
“Dat vind ik goed.” Glimlachte ze, daarna kroop ze weer lekker dicht onder de dekens.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zoende haar kort maar heftig en ze vond het heerlijk. Hij wilde weten of ze gewoon alles konden doen en daardoor knikte Esmeralda, dat zou hem vast gerust stellen. Ze voelde zijn handen over haar buik en keek hem aan. Hij was er heel gelukkig mee en ze grijnsde.
“Ik ook.” Ze legde haar handen op de zijne neer en keek terug in zijn prachtige ogen die nu gelukkig kalm stonden.


Kayton Erogate

Ze mompelde maar wat, waardoor hij haar bezorgd aankeek, daarna zei ze gelukkig wel iets plagends, ze had geen plannen, ze kon ook niet bijzonder veel.
“Ik kan je overal naartoe brengen, wil je naar het dorp? Hier blijven?” Vroeg hij aan haar, hij wilde graag iets doen wat zij leuk vond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2014, 20:21

Lucius Legos

‘Je kan vast iets voor elkaar krijgen, Aurora. Je bent daar beter in dan je zelf denkt. Ze zullen jou vertrouwen, aangezien je de hele avond met die Nathan wijn hebt zitten drinken en Fay je genezen heeft, kan je vast iets bereiken,’ zei hij tegen haar. ‘Het is in ieder geval niet de bedoeling dat Fay meteen weggaat bij Stephen, jij moet er voor zorgen dat ze vol blijft houden, dat ze alles accepteert, tot ze allebei veel te ver gaan,’ zei hij tegen haar. ‘Misschien kan je er wel voor zorgen dat ze iets doet met Nathan, of hij met haar. Ik heb wat over hem opgezocht gisterenavond en hij schijnt ook niet helemaal zuiver te zijn..’ noemde hij nu op.

Koning Jay Fullbright

Hij grijnsde, hij wist gewoon dat Esmeralda wist dat hij opgelucht was .’Gelukkig maar. We moeten ons wel aan het ritme houden natuurlijk,’ plaagde hij haar even. Hij voelde zich echt heel erg goed. Hij hoopte heel erg dat het zo bleef, maar dit hielden ze nu al een tijdje vol en dat ging gewoon goed. Hij voelde haar handen op die van hem, hij boog naar haar toe om haar even zachtjes te zoenen, het was gewoon heerlijk. Hij hield echt heel erg veel van haar en alles was fijn.

Carmen Samira

‘Ik heb liever dat we iets doen dat jij fijn vindt. Niet constant wat ik wil. Echt niet Kayton, ik word er helemaal gek van…’ zei hij zacht tegen haar. ‘Je moet niet al je aandacht op mij focussen, je moet ook naar jezelf kijken en met jezelf bezig zijn. Dat is nog veel belangrijker. Mijn lichaam heeft gewoon tijd nodig, maar dat komt wel goed. Je moet jezelf niet zo aan de kant zetten voor mij. Het is afschuwelijk om toe te moeten kijken en niets voor je te kunnen doen…’ zei ze zacht tegen hem. Dit was hoe dan ook niet het antwoord dat hij wilde horen, maar ze moest het toch zeggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/12/2014, 20:32

Chayenne Lahero

Ze luisterde geïnteresseerd naar hem, soms besefte ze gewoon niet zo heel erg goed dat er ook nog mensen waren die het veel minder breed hadden dan zij, dat vergat ze wel eens, maar nu Devlyn dit zo vertelde, knikte ze even begrijpelijk.
“Ik wil je wel wat leren, hoor, het is echt heel erg leuk om te lezen en je wordt er veel slimmer van.” Glimlachte ze hem breed toe.


Aurora Legos

Hij legde haar uit wat hij wilde dat er zou gebeuren en uiteindelijk vertelde hij dat Nathan niet helemaal zuiver was.
“Wat dan?” Vroeg ze nieuwsgierig aan hem, ze hoefde niet eens te weten hoe hij wist dat ze de hele avond met Nathan was geweest, hij leek het niet echt heel erg te vinden dacht ze zo.
“Ik kan wel wat proberen met ze, al weet ik niet of het werkt hoor, Lucius, daar moet je niet vanuit gaan.” Mompelde ze nu.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde plagend dat ze zich aan het ritme moesten houden en daardoor grinnikte ze even. “Natuurlijk.” Sprak ze plagend tegen hem terug. Ze werd zachtjes door hem gezoend en ze sloot haar ogen genietend, haar handen ging naar zijn nek toe en ze gleden zacht door zijn haren heen. Ze zoende hem liefdevol terug.


Kayton Erogate

Ze gaf nu aan dat ze liever had dat ze iets deden wat hij fijn vond, niet constant wat zij wilde, ze werd er helemaal gek van. “Oh...” Zei hij zachtjes, dat had hij niet verwacht, hij dacht dat ze het fijn zou vinden dat hij zoveel rekening met haar nam. Hij had spontaan geen honger meer en liet alles staan om haar doordringend aan te kijken.
Hij moest met zichzelf bezig zijn, hij moest zichzelf niet zo aan de kant zetten voor haar, ze vond het afschuwelijk om toe te moeten kijken. Hij slikte even. Hij wist niet eens of hij dat wel kon, zijn eigen zin doen zonder zich schuldig te voelen...
Hij had nog steeds een vreselijk schuldgevoel doordat hij niet bij Carmen was toen ze aangevallen werd en dat verstopte hij doordat hij zoveel dingen voor haar deed, daar kon hij een beetje achter schuilen, maar nu schoof ze dat in een klap opzij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum