Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampiers enzooo

+3
Nikkay
xAnouk
Ingee
7 plaatsers

Pagina 11 van 43 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 21:26

Nyssa Salvatore

Ze begon te lachen om de man. "Meen je dit?" Vroeg ze aan hem en ze schudde haar hoofd een beetje. "Alleen maar omdat zijn papieren zijn kwijtgeraakt ben je nieuwsgierig naar hem? Man, als je eens wist wat voor een zooitje ze ervan maken op het gemeentehuis, er zijn wel meer mensen die niet bestaan. Wat ben je? Een of andere premiejager?" Vroeg ze hem spottend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 21:33

Keanan Dawnroad

Hij bleef nog steeds stil, maar als hij iets verder ging zou Keanan hem meenemen naar binnen en af maken. Waarschijnlijk moest hij dan weg hier of een heel goed verhaal verzinnen, dat wilde hij niet, maar hij had bijna geen keuze meer. Nyssa probeerde het een beetje te neutraliseren, maar dat lukte duidelijk niet. 'Je neemt het voor hem op, maar dat is misschien iets te laat.' zei Tobias. 'Ik trap er niet in, ik weet genoeg,' zei de man. Dat was voor Keanan genoeg. Hij gaf hem een harde klap tegen zijn hoofd, zonder een enkel geluid te maken zakte Tobias in elkaar. Het bloed was op zijn achterhoofd te zien, maar dit was niet dodelijk. Keanan greep hem vast en sleurde hem mee naar binnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 21:43

Nyssa Salvatore

Ze schoot sissend overeind toen Keanan de man een harde klap gaf, haar ogen werden bloeddoorlopend toen ze het bloed rook. Ze hield haar hand voor haar mond en kreunde even, ze herhaalde tegen zichzelf dat ze rustig moest blijven, dat ze dit wel aankon. Langzaam zakte de kleur van haar ogen weer weg en liep ze achter Keanan aan naar binnen.
"Wat nu, Keanan?" Wilde ze van hem weten. Haar stem klonk sissend. "Weet je wat, ik zal proberen zijn gedachten te verzetten, zodat hij zich hiervan niets meer herinnerd, dat is denk ik het beste." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 21:46

Keanan Dawnroad

Hij was duidelijk niet de enige die moeite had met de geur van het bloed, dat was ook niet helemaal zijn bedoeling geweest, hij had de man gewoon bewusteloos willen slaan. Het was iets harder gegaan dan dat. Nyssa wilde weten wat hij nu ging doen en ze kwam met een suggestie. 'Ik weet het niet. We moeten meer van hem weten. Doet hij dit voor zichzelf of zijn er meer? Waarom zoekt hij naar mij? Precies naar mij... dat heeft hij niet zomaar verzonnen, hij kan niet iedereen nagetrokken hebben. Er moet iets achter zitten en ik moet het weten.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 22:25

Nyssa Salvatore

"Dat kunnen we eerst aan hem vragen en daarna zijn geheugen wissen van deze avond." Sprak Nyssa verstandig tegen Keanan. Ze zocht in de zakken van de man en haalde zijn mobieltje eruit, zo kon hij niet zomaar iemand gaan bellen, daarna bedekte ze vol afgrijzen de wond, zodat Keanan en zij niet in de verleiding zouden komen. Ze tikte even tegen het gezicht van de man aan, ze wilde hem wakker maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 22:30

Keanan Dawnroad

Hij knikte, hij had precies hetzelfde in zijn hoofd. Als vragen niet zou werken, dan zou hij er voor zorgen dat hij antwoorden kreeg. Hij wilde hier blijven, hij wilde niet weer moeten verhuizen, hij had het hier verbazingwekkend genoeg naar zijn zin. Ze bedekte de wond en hij ademde diep in, het was verstandig dat ze het deed. Ze moesten allebei niet de fout in gaan. Tobias werd wakker en meteen trok Keanan hem overeind en zette hij hem nogal hard op een stoel neer. 'Nou, vertel maar. Waarom ik?' vroeg hij, Tobias keek hem eerst wat wazig aan maar grijnsde daarna, hij hield zijn mond dicht. Hij leek echt totaal niet bang te zijn, dat verbaasde Keanan toch wat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 22:42

Nyssa Salvatore

De man kwam bij en Keanan zette hem op een stoel neer. Hij vroeg hem waarom hij de lul was. De man grijnsde en hield zijn mond.
"Vertel het hem." Ze keek hem doordringend en dwingend aan, ze bezat de kracht om mensen te dwingen, ze kon ze tot alles dwingen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 22:45

Keanan Dawnroad

Hij moest moeite doen om zich te beheersen, al kon dat ook door de vage geur van het bloed komen, hij wist het niet. Door wat Nyssa deed keek Tobias hem weer aan. 'Ik ken iemand die jou kent. Daardoor kwam ik bij jou. Ik weet dat je niet alleen bent, maar jij leek mij een goed begin. Nu zijn jullie ook nog eens samen, dat is helemaal mooi,' zei Tobias. 'Wie? Door wie kwam je bij mij?' vroeg hij nu. 'Ik ken zijn naam niet,' zei Tobias. Hoewel het de waarheid was, zorgde het ervoor dat Keanan nogal kwaad werd. Hij gaf een harde trap tegen het been van Tobias, die kreunend in elkaar dook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 22:58

Nyssa Salvatore

Tobias kende iemand die Keanan kende. Hij wist dat hij niet alleen was. "Wie zegt dat ik hetzelfde ben?" Vroeg Nyssa nu aan hem. Tobias kende de naam niet van diegene en hij gaf hem een trap tegen zijn been.
"Gedraag je." Siste ze hem toe. "Waarom ben je zo nieuwsgierig, wat is je plan met Keanan?" Wilde ze nog van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 23:02

Keanan Dawnroad

'Ik ben niet gek, ik zie het en anders zou je hem niet zo beschermen.' zei Tobias nu. Keanan klemde zijn kaken op elkaar, hij merkte heel goed dat die man zijn grenzen aan het testen was, maar hij wilde er niet zo makkelijk aan toegeven. Dat was niet zo makkelijk voor hem, misschien ook omdat hij nogal veel gedronken had. Zijn zelfbeheersing was meestal prima, maar het werd wel wat minder nu. Hij moest zich gedragen van Nyssa, maar dat was nogal lastig. Ze wilde weten wat het plan was, waarom hij nieuwsgierig was. 'Ik heb geen plan. Ik vind het fascinerend en ik wilde kijken hoe hij echt is,' zei Tobias nu. Was dat alles? Hij keek even naar Nyssa. Het klonk alsof die gozer de waarheid vertelde, maar hij wist het niet zeker. Tobias ging met zijn hand naar de wond op zijn hoofd, waardoor Keanan wegkeek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 25/6/2015, 15:34

Nyssa Salvatore

Ze had de vorige dag alle gedachten van die gozer gewist. Ze had hem ergens op straat neergelegd en hem vertelt dat hij de vorige avond teveel had gedronken, out was gegaan en zo aan zijn verwondingen kwam. Alles over haar en Keanan had ze uit zijn hoofd gewist. Dat was beter.. ze wilde niet dat hij Keanan of haar nog in de gaten zou houden. Nu hield ze hem in de gaten. Ze wachtte tot hij zijn huis uitkwam op een beschutte plek


Shiri Lavinia

De volgende ochtend werd ze pas laat wakker, ze voelde aan haar hoofd alleen al dat ze veel te veel gedronken had. Ze was moe en had koppijn. Het eerste wat ze deed, was twee paracetamols slikken. Daarna kwam ze moeizaam haar bed uit. Ze besloot allereerst maar eens een douche te nemen om zichzelf een beetje op te frissen, misschien dat het haar wel een beetje goed deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 25/6/2015, 17:35

Tobias Hiddon

Hij had echt geen idee wat er gebeurd was, het voelde allemaal heel vaag en het was gewoon raar, maar hij moest duidelijk niet meer zo veel drinken. Dat was zeker. Hij liep naar buiten toe en hij keek wazig om zich heen. Het was echt heel erg raar. Hij besloot maar wat boodschappen te gaan doen, dat was misschien beter dan hier rond blijven hangen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/8/2015, 21:09

Nyssa Salvatore

Ze besloot eens contact met hem te maken. Ze volgde hem geruisloos, hij mocht haar niet zien of horen in het begin. Ze zag hem een winkel in gaan en ze gritste een winkelmandje mee en ging ook de winkel in. Ze bekeek de schappen allemaal even met een ongeïnteresseerde blik, daarna zag ze de man weer, ze creëerde een botsing tussen hun twee. Hij herkende haar toch niet meer.
"Oh, pardon." Zei ze zachtjes met een onschuldige blik.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/8/2015, 21:31

Tobias Hiddon

Opeens beukte er iemand tegen hem aan, hij keek wat verbaasd en iets geërgerd op. Ze bood wel meteen haar excuses aan en hij glimlachte daardoor zwak. 'Maakt niet uit,' Mompelde hij. Hij keek haar even strak aan, maar daarna keek hij weg. Hij wist niet wat hij vandaag had, maar hij voelde zich wat raar. Hij keek haar nog eens aan, maar het was vast gewoon verbeelding.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/8/2015, 21:41

Nyssa Salvatore

Ze keek hem met een lichte glimlach aan toen hij haar geërgerd terug aankeek. "Slechte nacht gehad?" Vroeg ze met een glimlach aan hem. Ze was echt poeslief. Heel anders dan de vorige dag toen ze hem gedwongen had om alles te vertellen. Ze legde de weinige spulletjes die ze in haar mandje had even recht en schudde haar haren uit haar gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/8/2015, 21:48

Tobias Hiddon

Door wat ze zei zuchtte hij even. ' Ja, een bijzonder slechte nacht. Te veel gedronken, geloof ik... Maar jouw nacht was duidelijk beter,' Zei hij nu tegen haar, ietwat scherp. Ze leek het allemaal nogal leuk te vinden en op de één of andere manier irriteerde hij zich daar nu nogal aan, hij wist ook niet echt waar dat vandaan kwam, maar het was vervelend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/8/2015, 22:03

Nyssa Salvatore

Hij had een bijzonder slechte nacht gehad, waarschijnlijk teveel gedronken. "Ach ja, die fout maak ik ook wel eens ja... balen altijd de volgende ochtend hé." Zei ze hem nu met een knipoog.
"Mijn nacht was... heel rustig eigenlijk." Ze haalde haar schouders even op met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/8/2015, 22:22

Tobias Hiddon

' Je ziet er bijzonder vrolijk uit. Alsof je een leuke nacht gehad hebt. Meer dan rustig...' Zei hij tegen haar. Ze wekte die indruk nogal, maar het maakte hem natuurlijk ook niet echt uit. Het ging hem niet zo veel aan. 'Kom je hier vandaan?' Vroeg hij nu aan haar. Hij had toch het idee dat hij haar al een keertje gezien had, misschien woonde ze hier wel gewoon en had hij dat gevoel daar om. Dat kon natuurlijk gewoon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/8/2015, 22:27

Nyssa Salvatore

"Ach, zo ben ik altijd. Ik ben echt altijd vrolijk." Glimlachte ze nu naar hem. "En nee, het was gewoon een normale nacht hoor." Gaf ze nogmaals aan. Hij wilde weten of ze hier vandaan kwam.
"Hmm.. zou ik anders in de plaatselijke supermarkt boodschappen doen?" Vroeg ze nu aan hem met een grijns. "Ik woon hier sinds kort." Knikte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/8/2015, 22:32

Tobias Hiddon

Ze had echt een gewone nacht gehad en ze was altijd zo. dat kon natuurlijk, sommige mensen waren gewoon zo. Dat kon best. Door wat ze daarna zei haalde hij zijn schouders op. 'Er hangen hier wel vaker onbekenden rond,' was zijn vrij simpele reactie. Het maakte ook niet echt uit. Het ging haar waarschijnlijk ook niet echt iets aan. 'Waar woon je dan?' Vroeg hij nu. Zo groot was het allemaal niet en hij was wel benieuwd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/8/2015, 22:36

Nyssa Salvatore

Hij gaf aan dat er wel vaker onbekenden rondhingen hier. "Echt? In dit kleine dorpje? Wat moeten die hier dan..." Mompelde ze nu tegen hem. Hij wilde daarna weten waar ze woonde. "Een vriend van mij heeft me voor nu even opgevangen, ik zoek nog een huis, weet jij misschien iets voor me?" Wilde ze weten van de man met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/8/2015, 22:41

Tobias Hiddon

'Daar kom je allemaal vanzelf achter, ik weet niets voor je, geloof ik. Er staat op het moment niet echt wat te koop. Ik zou nog even bij die vriend van je blijven dan.' Zei hij tegen haar. Hij had ook niet zoveel zin om haar verder te helpen, hij had het niet zo op nieuwe mensen. Hij vertrouwde het allemaal gewoon niet zo, maar dat was met alles zo. Hij vertrouwde gewoon niets en niemand.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/8/2015, 22:45

Nyssa Salvatore

"Hmm.. oké." Knikte ze eventjes. "Zijn alle mensen zo op zichzelf en wantrouwend als jij?" Plaagde ze hem nu eventjes. "Ik weet niet of ik het dan naar mijn zin ga hebben hier." Voegde ze er met een grijns aan toe. Ze gaf hem eventjes een plagende knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/8/2015, 22:49

Tobias Hiddon

' We hebben het hier niet zo op nieuwelingen, maar als jij bewijst dat er niks raars is, komt het vast goed. Je hebt dus toch al een vriend die hier woont, die kent toch vast al mensen? Dat moet dan helemaal geen probleem zijn, dan leer je iedereen snel genoeg kennen.' Zei hij tegen haar. Hij pakte nog wat spullen die hij moest hebben en daarna keek hij nog eens naar haar. Er was gewoon iets, maar hij wist niet wat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 6/8/2015, 20:56

Shiri Lavinia

Met haar handen in haar haren zat ze gebogen over alle papieren. Ze was dan wel gevlucht, maar dat hield niet in dat het haar gerust stelde... Ze begreep er niets van, wat was er in godsnaam gebeurd?
Er waren foto's met daarop een vrouw en een jongetje, dood, beide door de aanval van een wild dier. Shiri kon hier gewoon niet aan geloven. Een wild dier die specifiek hun nekken had aangevallen, bovendien had ze lijsten gevonden met meer mensen die op diezelfde manier waren overleden. Ze tikte met haar pen tegen haar kin in een bepaald ritme en zuchtte diep. Dit was iets mysterieus... iets wat niet klopte, maar waar ze ook echt niet bij kon met haar gedachten. Ze schoof haar laptop naar zich toe en klikte Google aan met haar vingers boven het toetsenbord, hoe ging ze dit eens opzoeken?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 11 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 43 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum