Vampiers enzooo

Pagina 27 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke op 17/1/2017, 23:06

Aiden

Uiteindelijk gaf hij het op. Slapen ging niets meer worden. Urenlang staarde hij naar het plafond, maar ook dat begon hem vervelen en te irriteren. Hij gromde even zachtjes en trok zich overeind. Met een soepele beweging gooide hij zijn benen over de rand en terwijl hij een diepe zucht slaakte, leunde hij met zijn hoofd in zijn handen, die op zijn beurt weer op zijn knieën rustte.
Pas na een paar minuten viel het hem op dat Vitani ook wakker was. Hij ging weer rechtop zitten en keek haar kant op.
"Hey, kan jij ook niet slapen?" vroeg hij haar zachtjes.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2493
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 18/1/2017, 09:37

Vitani

Ze vond het heel wat dat Aiden niet wakker was geworden van haar rondlopen net. Maar goed, die paar secondes zou ze zelf ook niet direct wakker van worden als ze eindelijk zou slapen. Pas toen Aiden gromde en overeind kwam, keek ze even op van het boek. Ze leek niet de enigste te zijn die moeite had met het accepteren van slaap. Of ja. Ze wilde de slaap met open armen ontvangen, enkel haar hersenen lieten haar niet met rust. Ze begon weer verder te lezen toen het er op leek dat Aiden haar niet op leek te merken. Pas toen haar een vraag gesteld werd keek ze weer op. De huid rond haar ogen waren rood door irritatie van de tranen en slaap tekort, maar dat zal niet te zien zijn in het donker. Ze schudde eerst haar hoofd als antwoord op Aiden's vraag.
'Niets laat mij met rust lijkt het wel.' voegde ze er zachtjes aan toe, doelend op beelden en woorden die de laatste dagen tot haar gekomen waren. Haar onderlip trilde lichtjes en ze moest moeite doen haar tranen in bedwang te houden. 'Ben ik een zwakkeling?' vroeg ze zachtjes na een kleine stilte met een trillende stem.
Ze vroeg het zich al dagen af. Het hield haar al een hele tijd bezig. Toen ze Aiden vond wilde ze zich sterk houden, doen alsof ze nergens mee zat. Het was niet het moment om anderen met haar probleem lastig te vallen vond ze, er waren al te veel problemen. Maar het begon haar nu op te breken dat ze zo veel er over piekerde. Helemaal doordat ze de afgelopen 2 dagen bijna niets te doen had en het piekeren z'n gang kon gaan.
Een traan ontsnapte en gleed over haar wang heen, waarna er al snel meerdere volgden. Voor nu gaf het verlichting aan de irritatie van de eerdere tranen, maar blij was ze er niet mee.
CassyKiara

Aantal berichten : 1089
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 26

Profiel bekijken http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 18/1/2017, 23:25

Aiden

Vitani schudde haar hoofd als antwoord op haar vraag. Aiden wilde zeggen dat het vervelend was voor haar, maar hij hield zijn mond toen Vitani zelf begon te praten en zei dat niets haar met rust leek te laten.
Hij ademde rustig in en keek richting Vitani. Ze leek met haarzelf te worstelen. Met een trillende stem vroeg ze zachtjes of ze een zwakkeling was.
Aiden stond rustig op van het bed en liep richting Vitani haar bed. Voorzichtig ging hij naast haar zitten en keek opzij. Hij kon de contouren van haar gezicht herkennen in het donker.
"Waarom denk je dat?" vroeg hij haar nu gedempt. "Je bent geen zwakkeling. Anders had je allang niet meer geleefd," glimlachte hij in een poging haar op te wekken.
"Wat zit je dwars?" vroeg hij nu. Misschien kon hij haar helpen. Ze was nog redelijk onervaren. Dat kon onzekerheid oproepen en misschien dat ze daarom wel ergens mee zat.
Eigenlijk was Aiden helemaal niet zo een type die goed was in troosten en emoties uitten, maar hij deed zijn best- hij vond het sneu voor Vitani. En het was ergens ook een afleiding van zijn eigen gedachten en de beelden die constant door zijn hoofd spookte. Maar vooral afleiding van het enorm kwade gevoel dat hem de hele tijd bezig hield. Hij was alleen maar bezig met wraakplannetjes, al was geen van de plannen slim.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 18/1/2017, 23:54

Vitani

Ze zag Aiden opstaan, dichterbij komen en naast haar komen zitten. Er werd gevraagd waarom ze dat dacht, wat haar dwars zat. Als ze echt een zwakkeling was, had ze het niet tot hier overleefd. Ze wist het, in haar achterhoofd wist ze het wel, maar haar vermoeidheid maakte haar emotioneel onstabiel en liet haar alleen de ergste beelden en verhalen opnieuw beleven.
Ze haalde even diep adem, vooral om die tranen te bedwingen waar ze een hekel aan had dat die zo snel in actie kwamen. 'Toen ik alleen op pad ging, heb ik een tijdje met die omega rondgetrokken, die wat mij gebeten heeft. Ruben bleek zijn naam te zijn. Ik heb naar de reden van zijn bijten gevraagd.' begon ze. Ze lastte een korte pauze in. 'Zijn reden was niet meer dan dat hij zelf een pack wilde creëren met zijn nakomelingen. Mijn doel is niet meer dan het zijn van een fokteef. Meer ben ik niet waard.' vertelde ze met een kwade ondertoon. 'Ik ben weggegaan, uiteraard. Logisch ook anders zat ik hier niet. En dan kom ik hier en is van alles mis. Ik wilde zo veel meer doen, meer redden. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik ben zo moe en ik kan voor mij gevoel geen kant op. Het voelt steeds meer alsof ik echt niks meer waard ben. En die woorden van hem herhalen zich alleen maar. Net als die minachtende blik van hem. Om nog maar te zwijgen wat er nog bovenop gekomen is de laatste dagen.' sloot ze haar gedachtenstroom zo kort als mogelijk samengevat af. Haar onderlip trilde alweer lichtjes, maar ze wist de tranen nog in bedwang te houden. Nog wel. Ze hoopte dat ze duidelijk was en niet alles verwarrend verteld had.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 19/1/2017, 00:08

Aiden

Hij staarde voor zich uit, het duister in. Soms voelde het duister fijn, soms juist bedrukkend. En nu leek het er een beetje tussenin te zitten. Of dat kwam gewoon door de stemming die hier nu heerste.
Vitani begon te praten over de Omega die haar gebeten had. Hij had haar gebeten omdat hij een eigen pack wilde creëren. Daardoor voelde Vitani zich niet veel waard.
"Hoe je gebeten bent zegt niks over jou persoonlijk," reageerde Aiden op haar woorden. "Ik ben gebeten door een doorgeslagen wolf die zichzelf nooit in de hand heeft kunnen houden. De beet die mij tot weerwolf heeft gemaakt, was volkomen nutteloos en ondoordacht. Zoals ongeveer negenennegentig procent van alle weerwolf beten," vertelde hij haar.
Vitani zat er ook mee dat ze toen ze terug kwam hier, niets meer kon doen, dat alles al mis was gegaan. Daardoor haalde Aiden even diep adem, dat onderwerp lag hem nogal gevoelig. Maar haar verweet hij echt niets.
"Daar moet je niet zo over nadenken. Zie het positief in dat je pas laat kwam. Anders was jij misschien ook wel zwaargewond geweest. Of gevangen door de jagers. Of dood. En dan was ik nu alleen. Helemaal alleen." Aiden haalde zijn hand even door zijn haren. Hij gaf het niet graag toe, maar hij had eigenlijk wel iemand nodig om zich heen. Niet persé voor de gezelligheid, maar meer om hem in het gareel te houden. Wanneer hij goed contact had met een of meerdere andere weerwolven was hij veel stabieler. Als hij helemaal alleen was, draaide hij gauw door en had hij zichzelf totaal niet in de hand. Dan maakte hij zichzelf gek. En dat was zijn grootste angst, want hij wilde absoluut niet zo eindigen als de wolf die hem gebeten had. Die echt labiel was geweest.
"We kunnen situaties helaas niet terugdraaien en opnieuw doen. Kon dat maar. Dan had ik zoveel dingen in mijn leven anders gedaan.." mompelde hij gedempt. Hij gaapte even. Zijn lichaam protesteerde. Hij was moe. Maar hij wist dat als hij zijn ogen zou sluiten, de beelden terug zouden komen en hij weer klaarwakker zou zijn.
"Probeer het je allemaal niet te persoonlijk aan te trekken," sprak Aiden nu zacht en steungevend. "Je bent sterk genoeg. Een prima weerwolf. En een fijn persoon."
Dat kon ze in haar broekzak steken, al wist Aiden niet of Vitani hem ondertussen al zo goed kende dat ze wist dat hij amper complimentjes gaf.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 19/1/2017, 00:31

Vitani

Aiden gaf goede redenen om haar eigen gedachtes de mond te snoeren. Hij vertelde ook door wat voor weerwolf hij gebeten is geworden. Daarbij moest ze juist blij zijn dat ze later was gekomen bij het slagveld. Dat had ze al eens eerder gehoord. Het bleef vervelend om te horen dat ze juist blij moest zijn dat ze later was gekomen. Ze wist dat ze anders niet hier gezeten had, die kans was heel erg groot. Zelf staarde ze ook voor haar uit, terwijl Aiden verder praatte, en daarna gaapte. Toen ze complimenten kreeg, keek ze wel even opzij. Een klein glimlachje trok even kort over haar gezicht. Ze had geen idee of het zichtbaar zou zijn, maar ze was hem dankbaar voor die laatste paar woorden.
'Hou maar op, anders weet ik echt niet meer wat ik nou moet met mijn emoties. Het is nu al onduidelijk of ik verdrietig moet zijn, of boos, of blij moet zijn, of toch wanhopig.' zei ze zachtjes. 'Dankjewel.' voegde ze er daarna toch nog even aan toe. Dat wilde ze wel even gezegd hebben. Ze voelde zich wel al iets beter, rustiger. Ze was blij dat ze het even kwijt kon, dat luchtte duidelijk op.
'Wat had jou wakker gemaakt, net?' vroeg ze, toch wel nieuwsgierig.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 19/1/2017, 00:39

Aiden

"Wees maar gewoon blij. De rest is niet leuk," grapte hij voorzichtig. Hij wreef even met zijn hand langs de plek waar de steekwond had gezeten. Soms deed het nog wat pijn, hoewel het wel bijna helemaal genezen was. Ook niet heel raar natuurlijk.
Vitani bedankte hem ook nog eventjes, waardoor Aiden glimlachend knikte.
"Nee hoor, je heb mij niet wakker gemaakt," antwoordde hij op haar vraag. "Ik sliep sowieso al rot en lag al een paar uur wakker," liet hij weten. Langzaam stond hij op van het bed en draaide zich richting Vitani.
"Probeer nog wat te slapen, het zal je goed doen," zei hij zachtjes tegen haar. "Niet te veel nadenken," plakte hij er nog achteraan. Daarna liep hij naar zijn eigen bed en ging daar zitten.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 19/1/2017, 01:13

Vitani

Weer schoten haar mondhoeken even kort omhoog voor een glimlach toen Aiden een grap maakte over welke emotie ze maar moest aanhouden. Het liefste deed ze dat ook, maar het is moeilijk. Daarna zei Aiden dat hij al een tijd wakker lag, dat zij hem niet wakker had gemaakt. Gelukkig maar. 'Ik was anders wel degene die als eerste grommend opstond, en daarvoor nog met een boek gesmeten had.' grapte ze nog even terug.
Ze zag hoe Aiden opstond en hij leek nog te draaien. In het donker zag ze dat niet zo goed nu hij weer op een afstandje van haar stond. Ze kreeg het advies nog wat te proberen te slapen. Ze moest niet te veel nadenken. 'Ik zou graag willen, maar een vrouw dat niet nadenkt is extreem zeldzaam, tenzij ze echt geen hersenen heeft.' zei ze als laatste nog. Ze legde het boekje dat ze nog vast had weg en daarna ging ze liggen. Ze trok de deken goed over haar heen. 'Probeer zelf ook niet te veel na te denken.' zei ze nog tegen Aiden.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 19/1/2017, 21:11

Aiden

Hij had nog een poging gedaan om in slaap te komen, maar na nog een paar uur woelen in bed was hij het zat geweest en had hij zijn bed verlaten.
De eerste uren had hij wat televisie gekeken achter de praktijk. Op een gegeven moment was Rogier opgestaan omdat de praktijk over een paar uur weer open ging en had hij even met hem gepraat over van alles. Ze hadden even samen wat gegeten en daarna was Aiden naar de sportschool gegaan. Rogier was daar niet direct mee eens geweest- Aiden was nog wat zwak en hij vond het gevaarlijk, vooral omdat de jagers veel interesse in Aiden hadden. Maar Aiden had aangegeven dat hij anders zou ontploffen, hij merkte het aan zichzelf, de spanning bleef opbouwen en uiteindelijk zou de bom ontploffen.
Om zeven uur 's ochtends arriveerde hij bij de sportschool, die net open ging. Tot negen uur bleef hij zijn lichaam afbeulen, om vervolgens weer terug te keren naar de praktijk. Onderweg terug hield hij zijn omgeving heel goed in de gaten- niemand mocht deze veilige plek weten.
Zijn gezicht zag rood door de inspanning en zweet stond nog op zijn voorhoofd toen hij de praktijk weer binnen kwam lopen. Dat werd straks eerst maar weer even douchen. Het had hem wel verlichting gegeven, hij kon zijn emotie kwijt in sporten. Vooral boksen en hardlopen deed hem goed. Nu leek zijn intense verdriet, maar vooral zijn vreselijke woede, iets minder te zijn. Hij wist alleen niet precies voor hoe lang.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 19/1/2017, 21:33

Vitani

Ze had een tijd wakker gelegen. Zeker toen Aiden ook niet stil lag, werd het voor haar ook niet veel gemakkelijker gemaakt. Ze wist niet precies wanneer, op welk moment, maar ze was op een gegeven moment in slaap gevallen. Haar lichaam eiste het. Toen ze wakker werd, zag ze dat Aiden's bed leeg was. Ze stond op, friste zich even op en liep de kamer uit. Ze hoorde de bezigheden in de praktijk die ondertussen alweer open was. Na even kort rondgekeken te hebben bleek Aiden niet hier te zijn. Zodra het kon vroeg ze Rogier of hij meer wist. Aiden bleek naar de sportschool gegaan te zijn. Vloekend liep ze de kamer weer in om schoenen aan te trekken en een jas te pakken, maar voordat ze weg kon, kwam Aiden alweer binnen. 'Godsamme Aiden, waarom ging je alleen?' was het eerste wat ze uit wist te brengen. Ze kwam misschien kwaad over, maar zo bedoelde ze het niet. Ze was ongerust geweest in die korte tijd dat ze wist dat meneer alleen op pad was gegaan. 'Waarom had je mij niet wakker gemaakt om mee te gaan?' vroeg ze daarna met een wat rustigere toon.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 19/1/2017, 21:43

Aiden

Toen hij zeker wist dat de kust veilig was, glipte hij bij de praktijk weer naar binnen. Daar trof hij haast direct Vitani al aan, en verderop Rogier. Hij knikte even kort als begroeting, en keek toen richting Vitani die lichtelijk verontwaardigd tegen hem begon te praten.
Aiden haalde even diep adem, bukte, trok zijn veters los en schopte zijn schoenen uit. "Ik had het even nodig," liet hij haar rustig weten. Hij vond het niet nodig om haar te vertellen hoe lastig hij het soms had met zichzelf in bedwang houden- vooral wanneer er schokkende gebeurtenissen waren geweest. Rogier wist het wel, die wist het al jaren. Maar Rogier wist eigenlijk alles. En Aiden schaamde zich ervoor. Hij wilde niet hetzelfde zijn als diegene die hem gebeten had. En hij was ontzettend bang dat hij ooit een keer de grip op zichzelf ging verliezen en dat hij ook zo zou eindigen.
Hij haalde zijn hand door zijn haren en keek weer richting Vitani. "Je lag net lekker te slapen, dan ga ik je echt niet wakker maken," glimlachte hij naar haar. Hij veegde wat zweet van zijn voorhoofd.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 19/1/2017, 22:01

Vitani

Ze kreeg niet eens meteen antwoord. Tuurlijk was een alfa niet verplicht te antwoorden aan haar. Zeker zoals zij die vraag net stelde. Ze was zijn moeder niet, en godzijdank ook niet zijn vriendinnetje, of nog erger zijn vrouw. Daar moest ze niet aan denken. Toen de schoenen uit waren kreeg ze als enigste te horen dat hij het even nodig had. Ze haalde haar wenkbrauwen op. Hij had het even nodig. Nam hij daarvoor zo veel risico.
Daarna zei Aiden dat ze net lekker lag te slapen en hij haar niet wakker wilde maken. Ze vouwde haar armen over elkaar heen. Ze was druk bezig een weerwoord te verzinnen, maar ze kon zo snel niks bedenken. 'Jij wint deze ronde.' zei ze uiteindelijk. 'Maar jij bent ook degene die hier stinkt.' voegde ze er daarna nog aan toe, met een kleine grijns op haar gezicht. Enigszins trots op toch nog een wat late terugkaatsende bal.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 20/1/2017, 01:21

Aiden

Zijn spieren protesteerden een beetje. Hij was ook flink hard van stapel gelopen. Ach, zijn lichaam kon het wel hebben. Hij rekte zich even uit- niet echt omdat hij lui was, maar meer om echt zijn spieren even op te rekken.
Aiden keek weer richting Vitani. Ze vouwde haar armen over elkaar heen en leek een weerwoord te verzinnen, maar uiteindelijk kwam er niets. Ze zei dat hij deze ronde won, waardoor hij even grinnikte. Vlak daar achteraan zei ze ook nog dat hij hier degene was die stonk. Daardoor lachte hij even en schudde hij zijn hoofd.
"Typisch een vrouwen opmerking als ze niets anders kunnen verzinnen," lachte hij. Hij haalde zijn hand door zijn haren. "Maar ik ga zo douchen hoor, dus dan heb je er geen last meer van," grinnikte hij. Er was echt verschil te merken. Tenminste, hij merkte het zelf- hij was een stuk relaxter nu hij even al zijn emoties eruit had gegooid.
Rustig vertrok hij richting de douche en ging daar even uitgebreid douchen. Later vandaag zouden ze wel weggaan hier, hij wilde niet langer een gevaar vormen voor Rogier.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 20/1/2017, 09:27

Vitani

Ja, ergens was ze er blij mee dat Aiden haar had laten slapen. Ze had het nodig gehad, anders bleef ze steeds meer een wandelend wrak dat alleen maar bleef huilen over woorden die haar eigenlijk niets zouden moeten doen. Ze rolde even haar ogen toen Aiden zei dat ze een typische vrouwenopmerking maakte. 'Typisch voor een vent om zo smerig thuis te komen.' gooide ze een opmerking terug. Aiden gaf aan dat hij ging douchen en daarna liep hij ook richting de badkamer.
Vitani deed daarna haar jas weer uit en ook haar schoenen. Op haar sokken liep ze weer de keuken in om wat te eten klaar te maken. Dat vond ze wel vreselijk aan haar verandering. Ze had altijd zo'n vreselijke honger. Gelukkig kwam ze daardoor niet enorm bij in gewicht, terwijl er zo veel eten binnen ging.
Ze vond meer dan genoeg ingrediënten voor pannenkoeken, die ze dan ook klaar maakte. Ze dekte in de tussentijd ook de tafel en zette na een tijdje ook nog een bord met een stapel pannenkoeken op tafel. Ze ging zelf alvast zitten en eten.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 20/1/2017, 22:40

Aiden

De warme douche deed zijn spieren goed. Hij stond ongeveer een kwartier onder de douche, voordat hij er onderuit kwam, zich afdroogde en weer aankleedde. In zijn hoofd bleef hij constant malen over wat er gebeurd was. Het liet hem niet los. Maar dat was natuurlijk ook niet heel gek.
Aangekleed en wel verscheen hij weer beneden. De geur van pannenkoeken drong zijn neus binnen en zijn maag ging direct knorrend tekeer. Hij liep het hoekje om en zag Vitani aan tafel zitten.
"Hmm, dat ruikt zeker niet verkeerd," glimlachte Aiden. Hij liep langs haar naar de keuken en trok de koelkast open. "Wil je ook wat te drinken?" vroeg hij haar daarna.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 21/1/2017, 06:47

Vitani

Aiden complimenteerde dat het zeker niet verkeerd rook. Vitani glimlachte daardoor. 'Dankjewel. Ik hoop dat het net zo niet verkeerd smaakt als dat het ruikt.' zei ze daar op terug. Toch liep Aiden langs haar door naar de koelkast. Hij vroeg of ze ook wat te drinken wilde. Daar had ze nog niet eens aan gedacht. Dat vergat ze altijd, tot een droge strot haar er later op de dag pijnlijk aan herinnerde dat ze ook wat moest drinken. 'Ja, lekker.' antwoordde ze op de vraag. 'Zo lang het geen alcohol of frisdrank is, kan ik alles verdragen op de vroege ochtend.' voegde ze er nog aan toe met een kleine grijns op haar gezicht. Het maakte haar weinig uit wat ze kreeg. Melk, koffie, thee, sinaasappelsap of zelfs gewoon water.
Ze haalde ook even kort haar neus op. 'Jij ruikt ook een stuk beter.' plaagde ze Aiden. 'Misschien moet je eens vragen waar Rogier dat vandaan haalt. Het verspreid wel een aangename geur.' voegde ze er nog aan toe. 'Hoe lang blijven we eigenlijk nog hier?' vroeg ze na een kleine stilte van haar kant af. Ze vroeg het zich wel echt af. Het gesprek van de avond er voor tussen Aiden en Rogier had ze namelijk niet echt meegekregen. Ze was te druk met haarzelf bezig om in slaap te kunnen vallen.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/2/2017, 22:20

Aiden

Er waren weer wat dagen voorbij gegaan. Hij voelde zich met de dag beter en krachtiger. Nog niet voor de volle honderd procent, maar goed genoeg. Hij zou zich wel weer redelijk kunnen redden. Daarom had hij ook besloten om vandaag te vertrekken naar het appartement waar hij het met Rogier over had gehad. Het was een kwestie van tijd voordat de jagers of vijandige weerwolven dit toevluchtsoord zouden vinden. En hij wilde Rogier niet in gevaar brengen. Tevens wilde hij zijn veilige plek bij Rogier geheim houden, zodat hij daar niet meteen gezocht zou worden als hij weer eens gewond raakte.
Op dit moment was hij zijn tas aan het inpakken. Echt veel ging er niet in- alleen wat kleding. Hij was er immers niet op voorbereid geweest om zijn huis te verlaten. Aiden was nog wel van plan naar zijn oude huis terug te keren, om wat spullen op te halen en ook om er gewoon nog een laatste keer te zijn. Misschien om de hele gebeurtenis beter een plek te kunnen geven.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 7/2/2017, 22:33

Vitani

Ze kon het steeds beter loslaten dat Aiden weer steeds meer zelf kon en ze niet zo op hem hoefde te letten. Ze zal immers ook nooit echt een echte alfa kunnen worden, dat zat niet in haar. En nu ze dat ook niet meer soort van tijdelijk hoefde over te nemen, keerde bij haar ook wat meer rust terug.
Zo was ze ook steeds vaker terug in het bos te vinden. Ze vond het heerlijk daar rond te hangen, wat te rennen, of juist stil te zitten of te liggen. Maar ze was ook alert. Ze was alleen, en wilde Aiden niet vervelen, terwijl hij nog aan het herstellen was.
Ze kwam weer terug bij Rogier's praktijk zonder te opvallend te zijn. Ze begroette de mensen die er waren, liep door naar de slaapkamer en kwam daar Aiden tegen. 'Hey.' begroette ze hem. Ze zag ook dat hij aan het inpakken was. Ze had zo vaag hier en daar wel iets gehoord over een huis of appartement waar ze in konden, maar details kreeg ze niet echt. 'Is vandaag de dag?' vroeg ze dan ook.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/2/2017, 22:39

Aiden

Hij had net zijn tas volgepropt met zijn kleding en overige spulletjes toen hij voetstappen hoorde op de gang en de geur rook van Vitani. Rustig plofte hij op zijn bed neer en begon zijn schoenen aan te trekken. Vitani kwam de slaapkamer binnen en begroette hem. Daardoor glimlachte Aiden lichtjes.
"Hey," groette hij terug. Ze vroeg hem of het 'de dag' was. Hij knikte kort. "Ja, ik denk niet dat we hier nog langer moeten blijven. Dat is voor ons een risico omdat we dan geen veilig toevluchtsoord meer hebben, en voor Rogier een risico omdat hij zich helemaal niet goed kan beschermen tegen weerwolven en jagers," vertelde hij. Hij strikte zijn veters, stond op en keek Vitani weer aan.
"Rogier weet een appartementje hier in de buurt waar we in kunnen," zei hij nu. "Niet heel ver weg van mijn huis."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 7/2/2017, 22:51

Vitani

Ze kreeg wat meer uitleg als antwoord op haar vraag en knikte op haar beurt weer even. Ze pakte ondertussen zelf ook een tas om wat kleren en toiletspul er in te doen. Bij de woorden dat het appartement dicht bij zijn huis was, keek ze even op. Ze was zelf niet meer terug geweest nadat ze dat mes gehaald had. Ze besloot er niets op te zeggen dat het dichtbij elkaar zou zijn. Ze wist niet wat te zeggen. Ze wist ook niet of het goed zou zijn, of juist niet. Daar kwamen ze wel achter als ze in het appartement zouden zitten.
'Hoe lang was je eigenlijk van plan te wachten tot ik terug was?' vroeg ze plagend, aangezien Aiden alles al ingepakt leek te hebben en alleen z'n schoenen nog aan hoefde te doen. Waar hij nu dan ook mee bezig was. Zelf liep ze nog even snel de badkamer in voor haar haarborstel en dergelijke, maar kwam ook al snel weer terug. Zelf had ze ook niet gigantisch veel spullen hier bij Rogier liggen.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/2/2017, 23:05

Aiden

Vitani knikte wat als teken dat ze het allemaal gehoord had en ging daarna ook wat spullen inpakken. Aiden ging weer even op het bed zitten, haalde zijn hand door zijn haren en staarde wat voor zich uit. Hij hoopte echt dat de emoties hem een beetje met rust zouden laten. En dan vooral de woede. Hij stond echt niet voor zichzelf in als hij Sayat tegen zou komen eerdaags. Hij zou flippen- dat stond vast.
Hij werd uit zijn gedachten getrokken toen Vitani ineens een vraag stelde. Aiden keek op en liet de vraag even tot zich doordringen.
"Zo lang als nodig," was zijn tactische antwoord. Hij grijnsde ook even. Vitani liep nog even richting de badkamer, maar keerde al gauw weer terug. "Klaar?" vroeg hij haar nu. Rustig stond hij weer op van het bed.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 7/2/2017, 23:22

Vitani

Ze haalde even kort haar wenkbrauwen op toen Aiden aangaf dat hij zo lang als nodig zou wachten. 'Dat is voor het eerst.' plaagde ze terug. Ze liet de spullen in haar tas vallen. Aiden vroeg of ze klaar was. 'Ja, helemaal.' antwoordde ze. 'Tenzij jij nog cadeautjes voor mij hebt, dan moet ik ze eerst uitpakken en daarna weer inpakken om mee te nemen.' voegde ze er aan toe met een kleine grijns op haar gezicht.
Zelf stond ze nog recht. Ze deed haar tas op haar rug. 'Je wilt meteen vertrekken neem ik aan?' vroeg ze nog voor de zekerheid na, omdat Aiden ook weer opgestaan was.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/2/2017, 23:52

Aiden

"Hmm, nee, vergeten te halen. Ik heb niks voor je, helaas," grinnikte hij als reactie op de woorden van Vitani. Hij stak zijn handen nonchalant in zijn zakken en keek haar aan.
"Ja, dat was eigenlijk wel mijn intentie," knikte hij vervolgens toen ze hem vroeg of hij meteen wilde vertrekken. "Hoe sneller, hoe beter." Hij knikte nog even kort en liep toen rustig naar de deur en opende die.
Rogier had even pauze en zat in de ruimte die hij en Vitani de laatste tijd als woonkamer en keuken hadden gebruikt. Aiden liep naar hem toe.
"Bedankt voor alle hulp en het onderdak," sprak Aiden. Rogier keek op en toen hij Aiden en Vitani zag met ingepakte tassen schoof hij zijn stoel naar achteren en stond hij op. Hij gaf Aiden een stevige hand en glimlachte vriendelijk- zoals altijd.
"Geen probleem, jullie zijn hier altijd welkom," klonk zijn warme stem. "Houd je taai en probeer jezelf niet in de nesten te werken," sprak hij vervolgens gericht op Aiden. Aiden grijnsde even.
"Ik zal mijn best doen," reageerde hij grinnikend. Rogier knikte en lachte even. Daarna keerde hij zich tot Vitani.
"Ik hoop dat je een beetje gaat wennen aan je nieuwe levensstijl," zei hij glimlachend tegen haar. Vervolgens keek hij van Vitani naar Aiden. "Pas goed op elkaar."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 8/2/2017, 00:00

Vitani

Ze rolde even zuchtend met haar ogen dat er geen cadeautje voor haar waren. Al meende ze er niks van, dat was ook wel te zien aan de kleine grijns die op haar gezicht bleef hangen. Aiden gaf daarna aan dat hij wel zo snel mogelijk wilde vertrekken. Dat was beter. Ze liep achter Aiden aan de keuken binnen. Aiden bedankte Rogier namens hun beiden voor de hulp en onderdak. Ze keek toe hoe Aiden en Rogier elkaar de hand schudde. Ze waren altijd welkom. 'Ik zal hem goed in de gaten houden.' beloofde ze Rogier toen hij Aiden zei dat hij zich niet in de nesten moest werken.
Daarna wendde Rogier zich tot haar. Hij hoopte dat ze zou wennen aan de nieuwe levensstijl. Ze glimlachte vriendelijk. Ze liep op Rogier af en gaf een vriendelijke, korte knuffel. 'Dankjewel voor alles.' bedankte ze hem nog, voor ze weer afstand nam.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 8/2/2017, 21:34

Aiden

Hij stak zijn handen opnieuw in zijn zakken en keek toe hoe Vitani nog een korte, vriendschappelijke knuffel gaf en hem bedankte voor alles. Toen ze daarmee klaar leek te zijn keek hij haar even aan en knikte hij kort.
"Dan gaan we maar," zei hij nu. "Ik spreek je, Rogier," zei hij nog even tegen zijn vriend. Rogier knikte en overhandigde Aiden de sleutel van het appartement. Hij wenste Vitani en hem nog succes, waarna Aiden weg liep en door de praktijk naar de uitgang liep. Eenmaal buiten scande hij kort even de omgeving en keek achterom om te zien of Vitani volgde. Hij voelde zich ietwat gespannen, maar dat zou wel weer afvloeien.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 27 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven