Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 7 van 28 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 16:31

Nathan Gerono

Ze grijnsde en ze zei dat het goed kwam, ze ging hem het gevoel geven. 'Dat lijkt mij heerlijk.' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het nu al heel leuk, hij was onder de indruk van alles en ze gaf hem een heel erg goed gevoel zo. Ze begon weer met de rest te praten en hij keek in het vuur, maar door wat Elvira af en toe met hem deed. Dit was heel intens en ook best wel spannend, omdat ze gewoon hier bij het vuur zaten. Het wakkerde wel aardig het verlangen in hem aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 16:43

Elvira Solore

Ze ging steeds wat verder bij hem terwijl ze heel normaal met de rest praatte. Dit vond ze gewoon onwijs leuk om te doen. Het gaf haar zelfvertrouwen en ze wist dat Nathan het heerlijk vond. Dat liet hij haar ook duidelijk merken. Ze zag het aan hem wanneer ze af en toe naar hem keek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 16:47

Koning stephen Lahero

Hij was nog wat gaan werken om zichzelf afleiding te geven van alles, ,maar dat hielp niet. Uiteindelijk was hij in slaap gezakt en nu werd hij wakker. Hij wreef langs zijn voorhoofd, hij was nog steeds doodmoe, hij had alleen maar gedroomd hoe het zou zijn zonder zijn dochter en dat was moeilijk voor hem. Hij had altijd gedacht dat hij eerder dood zou gaan, niet andersom. Dit was niet iets waar hij zich zomaar bij neer kon leggen, maar hij wilde wel sterk zijn voor Chayenne. Daarom trok hij langzaam wat schone kleding aan, zodat hij straks bij haar langs kon.

Nathan Gerono

Ze ging langzaam steeds iets verder en daardoor moest hij op sommige momenten echt moeite doen om het gekreun in te houden, maar dit was heerlijk, dit was het gevoel dat hij wilde hebben. Dan hoefde hij nergens anders aan te denken, alleen maar aan Elvira. Het was een geweldig ge voel en het was echt heel erg intens zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 16:52

Elvira Solore

Ze grijnsde naar hem door hoe hij genoot, maar na een tijdje stopte ze. "Kom, tijd om te gaan slapen." Zei ze zacht, ook tegen de rest. "Morgen moeten we weer hard aan het werk allemaal." Ze glimlachte eventjes en kwam langzaam overeind. Ze liep naar haar slaapplek toe en keek halverwege nog even uitdagend om naar Nathan.


Koningin Fay Lahero

Stephen was niet naar bed gekomen die nacht. Daarom was ze naar de werkkamer gegaan en had ze gezien hoe hij in slaap was gezakt aan zijn bureau. Daardoor probeerde ze hem wat fijner neer te leggen en had ze een deken om zijn schouders heengeslagen, zelf was ze op de bank gaan zitten en had ze een tijdje naar hem gekeken, maar uiteindelijk was ze daar in slaap gezakt. Ze werd ook nog niet wakker toen Stephen al wakker was. Ze maakte zich echt heel erg veel zorgen om hem en Chayenne.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 17:07

Nathan Gerono

Elvira zei dat het tijd was om te gaan slapen, morgen moesten ze weer hard aan het werk. Dat was waar, maar hij had nu heel veel andere dingen aan zijn hoofd. Hij kwam overeind en hij zag de uitdagende blik van Elvira, waardoor hij even grijnsde en meteen achter haar aan kwam. Het was niet echt slim om hier helemaal los te gaan, dat wist hij ook. Het was hier druk en heel gehorig, maar het maakte hem niet uit.

Koning Stephen Lahero

Zodra hij zijn kleding aan had dronk hij wat water en daarna liep hij zijn werkkamer in. Hij glimlachte zwakjes toen hij Fay zag, ze was eht heel erg lief en zonder haar zou hij dit allemaal echt niet kunnen, maar hij wist wel dat dit voor haar net zo moeilijk was als voor hem. Natuurlijk was het niet de dochter van Fay, maar waarschijnlijk zou ze zich net zo veel zorgen maken. Hij gaf haar zachtjes een kusje en hij streek langs haar wang, vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 17:11

Elvira Solore

Nathan kwam meteen achter haar aan. Ze glimlachte hem eventjes toe met twinkelende ogen. Ze trok daarna wat kleding uit en kroop onder de dekens in het minimalistische hutje dat ze hadden gemaakt. Ze zou er wel voor zorgen dat hij gek werd. Dat lukte haar wel.


Koningin Fay Lahero

Ze werd pas wakker toen ze een kusje op haar wang voelde van Stephen. Ze knipperde even met haar ogen en glimlachte hem toe. "Ik wilde op je letten, maar volgens mij ben ik in slaap gevallen." Klonk haar stem nog wat moe en slaperig tegen hem. Ze sloeg haar armen om hem heen en kroop tegen hem aan. "Hoe gaat het met je?" Vroeg ze bezorgd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 17:19

Nathan Gerono

Ze had een leuke twinkeling in haar ogen en dat liet hem grijnzen, dit vond hij heel erg leuk om te zien. Hier genoot hij zelf ook echt heel erg van. Ze trok kleding uit en hij bleef naar haar kijken, ze kroop onder de dekens en hij ademde langzaam in. Hij trok zijn kleding ook uit en daarna ging hij naast haar liggen. Hij streek langs haar hals, daarna zoende hij haar meteen al.

Koning Stephen Lahero

Ze werd wakker en door wat ze zei glimlachte hij naar haar. 'Je bent een schatje.' fluisterde hij. Hij streek zachtjes over haar rug heen en daarna keek hij in haar mooie ogen. 'Het gaat wel. Ik ben nog wat in de war door alles, het doet mij pijn, maar ik wil graag veel tijd met haar doorbrengen en sterk voor haar zijn, niets liever dan dat.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 17:24

Elvira Solore

Nathan kwam naast haar liggen en streelde langs haar hals. Hij zoende haar meteen. "Nee, we gaan slapen." Zei ze hem nu plagend en grijnzend. Ze draaide nu haar rug naar hem toe en sloot haar ogen. Eens zien wat dit met hem deed. Waarschijnlijk dreef dit hem tot het uiterste dat hij niet kreeg wat hij wilde.


Koningin Fay Lahero

Stephen zei haar dat ze een schatje was. Ze glimlachte liefdevol naar hem. Hij vertelde hoe hij zich voelde, duidelijk wel zekerder van zijn zaak en hij leek nu wel te weten wat hij moest doen, ze vond het fijn als hij een plan had. Dat betekende dat hij echt zelfverzekerder was.
"Ga maar lekker naar haar toe, maar het is ook oké om haar te laten zien hoeveel pijn het je doet, om even je hart te luchten, Chayenne kent je, Stephen, waarschijnlijk zou ze dat wel bij je willen zien." FLuisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 17:35

Nathan Gerono

Ze stopte de zoen en zei dat ze gingen slapen, waardoor hij haar wat verbaasd aankeek. Ze grijnsde naar hem en daarna draaide ze om en staarde hij naar haar rug. Hij ademde diep in, lichtelijk trillend. Hij kwam dicht tegen haar aan liggen en weer drukte hij zachtjes zijn lippen in haar hals. 'Als je nu wilt slapen denk ik dat ik in mijn slaap verder ga met jou.' zei hij, plagend, maar hij voelde wel dat hij echt heel erg naar haar verlangde.

Koning Stephen Lahero

Hij moest lekker naar haar toe gaan, het was goed omte laten zien hoe veel pijn het hem deed, Chayenne kende hem. Dat was waar, ze kende hem echt heel erg goed, maar hij vond het moeilijk. 'Ze mag het wel zien, maar ik wil niet dat ze denkt dat ik het niet aan kan. Ik wil dat ze daar wel vertrouwen in heeft.' zei hij zachtejs tegen haar, heel eerlijk. 'Ik Hoop gewoon dat ze nog een hele tijd te gaan heeft...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 17:41

Elvira Solore

Hij was duidelijk verbaasd en drukte zijn lippen in haar hals. Hij dacht dat hij in zijn slaap verder zou gaan met haar. "Hmm... laten we dat eens proberen." Zei ze hem schor en ze keek hem weer heel even aan met een ondeugende blik in haar ogen. "Ik ben benieuwd." Lachte ze hem toe.


Koningin Fay Lahero

Door wat hij heel erg eerlijk tegen haar zei, glimlachte ze en ze kneep even in zijn hand. "Je hebt gelijk, het is belangrijk dat ze er vertrouwen in heeft." Fluisterde ze. Hij hoopte dat ze nog een hele tijd te gaan had. "Dat hoop ik ook... echt... ook hoop ik dat ze geen pijn zal krijgen... dat het haar gaat lukken." Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 20:42

Nathan Gerono

Ze zei dat ze dat wel eens wilde proberen en ze klonk schor, ze had een ondeugende blik in haar ogen en ze zei dat ze benieuwd was. 'Elvira...' kreunde hij daardoor ook. Hij liet zijn hand knedend over haar lichaam glijden, hij had echt enorm veel zin in haar en hij drukte zijn lichaam dicht tegen haar aan. 'Ik wil je zo graag nu...' fluisterde hij met zijn lippen bij haar oor.

Koning Stephen Lahero

'Ik kan het wel... het is gewoon... ik moet wennen aan het idee.' fluisterde hij. Ze hoopte ook dat Chayenne nog een hele tijd te gaan had en dat ze geen pijn kreeg. 'Ik ook, maar we moeten afwachten.' mompelde hij. Hij gaf haar nog een kusje en daarna kwam hij wat overeind. 'Ik zal naar haar toe gaan, dan kunnen we daarna wel wat eten en ga ik vanmiddag werken.' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 20:47

Elvira Solore

Hij kreunde haar naam en zijn hand gleed knedend over haar lichaam heen. Hij fluisterde dat hij haar heel erg graag wilde nu. "Hmm... dat klinkt goed." Zei ze tegen hem met een glimlach rond haar lippen en haar ogen gesloten. "Houd dat gevoel vast." Plaagde ze.


Koningin Fay Lahero

Hij kon het wel, hij moest gewoon wennen aan het idee. "Het is niet iets waar makkelijk aan te wennen valt, Stephen..." Klonk haar stem heel zacht en ze streek door zijn haren heen. HIj gaf aan dat ze moeten afwachten of CHayenne veel pijn zou krijgen. Ze kreeg nog een kus van hem en daarna kwam hij overeind.
"Is goed." Zei ze zacht op zijn woorden. "Ik ga ondertussen zoeken naar een oplossing..." Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 20:58

Nathan Gerono

Ze zei dat het goed klonk en even dacht hij dat hij het voor elkaar kreeg, maar daarna zei ze dat hij het gevoel vast moest houden. 'Alsjeblieft, ik wil je nu, ik wil echt niet meer wachten.' bracht hij kreunend uit. Hij drukte zijn lichaam opnieuw tegen haar aan en hij ademde diep in, als ze hem echt liet wachten zou het een hele lange nacht gaan worden voor hem, waarschijnlijk.

Koning Stephen Lahero

'Ik weet het, maar ik wil het wel... ik...' begon hij, maar daarna viel hij stil. 'Ik leer er wel mee omgaan.' zei hij zachtjes. Hij moest het wel. Ze zei dat het goed was en dat ze ging zoeken naar een oplossing. Hij knikte even langzaam, daarna liep hij weg, zadelde hij zijn paard en reed hij naar het landgoed toe. Hij probeerde zich ondertussen wijs te maken dat hij dit allemaal makkelijk aankon en dat hij moest genieten met Chayenne samen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 21:10

Elvira SOlore

Hij zei dat hij het nu wilde, hij wilde niet meer wachten. "Hoe graag wil je het?" Vroeg ze hem nu uitdagend en ze keek weer even naar hem toen hij zijn lichaam tegen haar aandrukte. Dit vond ze eigenlijk wel heel erg leuk, zo daagde ze hem toch uit, maar het was een hele simpele manier om hem naar meer te laten verlangen.


Koningin Fay Lahero

Hij wilde het wel en zei uiteindelijk dat hij er wel mee leerde omgaan. "Ik hoop ook echt dat het je gaat lukken..." Ze was bang om de Stephen die ze nu had, kwijt te raken.
Hij igng weg en zij hield zich nog even bezig met de twee kleine jongens die ze niet wilde verwaarlozen. Niet veel later kwam Faith binnen, ze had haar vriendje Killian mee en zodra ze Fay zag, sloeg ze haar armen om haar heen. "Gaat Chayenne dood?" Vroeg ze met een kleine snik.


Chayenne Lahero

Die nacht had ze heel erg veel last van nachtmerries, van ruzies. Ruzie tussen haar moeder en Kayton. Ze was er bij, maar toch ook weer niet. Het was moeilijk om allemaal te begrijpen, alsof ze tussen twee werelden leefde.... De volgende ochtend kwam ze maar moeizaam uit bed, het voelde alsof ze kilometers had gerend, ze had overal spierpijn...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 21:16

Nathan Gerono

Ze vroeg hoe graag hij het wilde en hij staarde haar weer aan. 'Kan je dat niet voelen? Ik wil het echt heel erg graag, ik heb enorm veel zin in je en je maakte mij net al zo gek dat ik mezelf moest inhouden. Ik wil het echt graag.' smeekte hij nu bijna. Hij had er zo veel zin in en hij merkte dat het uitdagen van Elvira veel met hem deed, maar hij vond het wel echt vreselijk leuk. Het voelde geweldig.

Koning Stephen Lahero

Eenmaal in het landgoed had Carmen hem naar de kamer van Chayenne gewezen en hij klopte zachtjes aan, daarna stapte hij naar binnen. Hij wilde alleen maar heel veel bij haar zijn, hij vond het moeilijk dat ze hier was, al snapte hij ergens wel waarom ze het wilde. Hij had haar veel liever dicht in zijn buurt, dan hoefde hij haar minder te missen, zeker nu.

Killian Fullbright

Hij was echt enorm gehecht aan Faith, daarom was hij ook meteen meegegaan met haar. Nu stonden ze bij Fay en Faith vroeg of Chayenne dood ging. Hij staarde naar zijn vriendinnetje en hij ademde langzaam in. Hij hoopte dat het niet zo was, dat het allemaal uiteindelijk meeviel en misschien zelfs een vergissing was, maar vaak was dat niet zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 21:25

Elvira Solore

Ze luisterde naar zijn woorden. "Natuurlijk kan ik het voelen, maar hoe graag, Nathan? Zo graag dat je alleen nog maar aan mij kan denken?" Vroeg ze uitdagend aan hem. Ze draaide zich nu weer naar hem om, haar gezicht dichtbij de zijne. Ze legde haar hand op zijn gezicht zodat hij haar niet zou zoenen. "Of zo graag dat mijn aanraking alleen al je lichaam in brand zet?" Ze beet nu even uitdagend op haar lip.


Chayenne Lahero

Ze hoorde geklop op de deur en daardoor kreunde ze eventjes. "Ik kom eraan Carmen..." Mompelde ze. Ze schuifelde naar de kast toe en trok een gemakkelijke jurk aan. Ze kreeg hem niet eens helemaal goed aan, haar vingers werkten niet mee. Pas wanneer het redelijk zat, liep ze naar de deur toe en opende ze die. Het was niet Carmen, maar haar vader. Daardoor sloeg ze haar armen om hem heen en hield hem stevig vast. Ze merkte wel dat ze heel erg graag bij hem was, misschien moest ze toch maar terug naar huis gaan, dan kon ze altijd bij haar vader zijn, voor hoelang het duurde... maar Kayton én haar moeder hadden wel gezegd dat ze sneller zou sterven als ze daar was, met die drukte om haar heen.



Koningin Fay Lahero

"Niet als wij iets voor haar kunnen doen, Faith..." Fluisterde ze zachtjes. Ze pakte het gezicht van haar dochter in haar handen. "Ik weet dat je het kunt... Samen vinden we wel een oplossing." Klonk haar stem heel zacht. Faith knikte langzaam en haalde even diep adem om weer rustig te worden.
"Laten we eerst onze oude boeken doorzoeken." Sprak Fay zacht. Ze keek even naar Killian. "Help je mee?" Vroeg ze aan hem. Alle hulp was meegenomen nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 21:33

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het natuurlijk kon voelen, maar ze wilde weten hoe graag hij het wilde. Ze draaide zich naar hem toe en door haar hand op zijn gezicht ademde hij diep in. Hij wilde haar zoenen, maar dat was onmogelijk nu. Ze vroeg of hij alleen nog maar aan haar kon denken of dat haar aanraking hem in brand zette. 'Allebei.' zei hij zachtjes, zijn stem schor. Hij beet nu op haar vingers en hij keek haar uitdagend aan. 'Ik wil je echt heel erg graag.' fluisterde hij daarna.

Koning Stephen Lahero

Het duurde een tijdje, maar daarna deed ze de deur open en pakte ze hem stevig vast. Hij hield haar in zijn armen en hij voelde meteen hoe veel het met hem deed, hij kreeg een brok in zijn keel en hij sloot zijn ogen, maar het voelde wel heel erg fijn om haar even stevig vast te kunnen houden. 'Hoe gaat het met je?' vroeg hij zacht aan haar, zijn stem klonk schor en hij schraapte zijn keel even.

Killian Fullbright

Fay leek te denken dat ze wel iets konden doen, dat ze haar konden helpen. Daarna werd voorgesteld om de boeken te doorzoeken en hij knikte direct. 'Ja, natuurlijk help ik mee, graag...' zei hij. Hij wilde alles doen om te helpen, al kon hij waarschijnlijk niet echt zo heel erg veel. Hij pakte de hand van Faith wel stevig vast en hij keek haar bemoedigend aan om haar te steunen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 21:39

Elvira Solore

Hij zei dat hij allebei wilde, hij beet op haar vingers en ze hapte daardoor naar adem, ze voelde hoe de spanning groeide door wat hij deed en daardoor kon ze zichzelf ook niet meer inhouden. Ze zoende hem vol passie en verlangen en trok zijn kleding nu helemaal uit. Haar eigen huid leek te branden en dit was iets wat ze echt heel erg graag wilde.


Chayenne Lahero

Haar vader hield haar stevig vast en vroeg hoe het met haar ging. "Ik heb niet kunnen slapen... mama en Kayton maakten ruzie... nu heb ik spierpijn, alsof ik de hele nacht rondjes heb gerend." Klonk haar stem heel zachtjes tegen haar vader.


Koningin Fay Lahero

De jongen wilde graag helpen. Ze zag hoe hij de hand van haar dochter pakte en Faith gaf hem daarop een kusje, terwijl ze dacht dat haar moeder niet keek. Het liet Fay glimlachen, ze waren heel lief samen en heel erg leuk. Ze ging de twee voor naar de bibliotheek en eenmaal daar ging ze op haar knieën bij een kleed zitten. Ze rolde deze een stukje op en er kwam een luik tevoorschijn. Ze opende die langzaam en haalde daar een paar eeuwenoude boeken uit.
"Waarom liggen die daar?" Vroeg haar dochter aan haar. Fay keek even naar haar op. "Omdat wat erin staat te gevaarlijk is voor jou, deze spreuken zijn te heftig." Klonk de stem van Fay zacht, ze beschermde haar dochter zo goed als het kon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 21:48

Nathan Gerono

Hij werd vol passie gezoend en daar ging hij heftig in mee, hij had er echt enorm veel zin in nu. Ze trok zijn kleding helemaal uit en elke aanraking was intens voor hem, maar hij genoot er wel echt heel erg van. Het was fijn om dit allemaal te voelen, dat het zo intens kon zijn tussen hun, want dat was hij bijna vergeten. Hij raakte haar overal aan en hij bleef haar heftig zoenen, dit was wat hij nodig had. Dit was waar hij altijd naar opzoek was en dat hij het nu met Elvira had, gaf hem heel veel vertrouwen.

Koning Stephen Lahero

Hij luisterde naar zijn dochter en hij dacht na over alles, maar het was voor hem ingewikkeld. 'Ruzie? Waarom? Hoe bedoel je?' vroeg hij dus ook zacht aan haar. Het was moeilijk te bevatten dat ze met hun kon praten en dat ze het kon horen, maar misschien hielp het wel als ze het hem een beetje zou uitleggen. 'Zullen we anders even ergens gaan zitten?' stelde hij voor. Dat was waarschijnlijk wel fijn voor haar.

Killian Fullbright

Hij kreeg een kusje en dat liet hem glimlachen, hij was zo gek op haar, hij voelde zich ook echt verliefd. Fay maakte een luik open en pakte oude boeken, Faith vroeg waarom die daar lagen. Blijkbaar waren de spreuken te krachtig, hij begreep dat nog niet allemaal, maar Fay zou vast weten wat goed was en wat niet, daar vertrouwde hij wel op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 21:54

Elvira Solore

Haar lichaam leek haast wel in brand te staan. Hij raakte haar overal aan en ze sloot genietend haar ogen, dit was echt fantastisch... echt heerlijk. Ze merkte hoeveel vertrouwen het Nathan ook gaf, dit was waar hij naar gezocht had en dit was ook wat zij hem graag wilde geven want ze vond het geweldig. Ze zoende hem net zo heftig terug en haar nagels gleden over zijn huid heen.


Chayenne Lahero

"Mama wil me zo snel mogelijk daar hebben, opa niet... die wilt dat ik zo lang mogelijk bij jou kan blijven." Klonk haar stem zachtjes. "Het is... ze zitten vast, in een soort wereld tussen die van ons en wat daarna komt. Mama zit daar al heel lang en opa vaagt daar langzaam weg...." Vertelde ze aan hem. Hij vroeg of ze ergens zouden gaan zitten en ze knikte eventjes.
"Zullen we ontbijten?" Vroeg ze aan hem. Ze pakte zijn hand stevig vast en liep met hem mee.


Faith Lahero

Ze begreep het wel, ze begreep dat haar moeder haar beschermde tegen dit soort spreuken. Ze keek haar moeder even doordringend aan. "Ik kan het aan." Zei ze. Die werd beantwoord door een simpele oké van haar moeder. Faith had niet eens door dat ze dit af en toe deed. Af en toe wanneer ze iets graag wilde, dwong ze mensen daartoe, maar het ging totaal ongemerkt.
Ze gaf Killian ook een boek en daarna begonnen ze met lezen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 22:04

Nathan Gerono

Hij voelde haar nagels over zijn huid heen glijden en daardoor ademde hij trillend in, het was nu allemaal echt heel erg heftig voor hem. Hij boog over haar heen en hij beet zachtjes in haar hals, daarna drong hij bij haar naar binnen. Hij kon ook echt niet meer wachten, hij snakte hier bijna naar door het uitdagen, maar dat was juist zo lekker. Zijn tanden schraapten over haar huid heen en hij bewoog heel krachtig.

Koning Stephen Lahero

Hij luisterde naar wat ze vertelde en hij knikte langzaam. 'Het klinkt ingewikkeld.' zei hij zacht tegen haar. Het was nog steeds wat moeilijk te begrijpen. Ze stelde voor om te ontbijten en hij liep met haar mee, hij had ook nog niets gegeten, dus het was ook niet zo'n slecht idee. 'Denk je dat je een keuze hebt? Het loopt toch gewoon zoals het gaat? Het is niet echt alsof je ergens invloed op hebt...' zei hij zachtjes tegen haar.

Killian Fullbright

Faith zei dat ze het aankon en hij kreeg ook wat boeken. Hij ging zitten en hij bladerde ze door, maar hij wist niet eens echt goed waar hij naar moest zoeken. Af en toe keek hij op naar Faith, bijna automatisch liet hem het glimlachen, zo leuk vond hij haar. 'Waar zoek ik eigenlijk naar?' vroeg hij na een tijdje wel zachtjes, want nu voelde het nogal nutteloos.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 22:11

Elvira Solore

Hij boog zich nu over haar heen en ze keek hem uitdagend aan. Ze kreunde wanneer hij in haar hals beet en voelde hoe hij bij haar binnen drong. Ze sloot haar ogen en kon een zachte kreun niet onderdrukken. Dit was echt geweldig met hem. Hij bewoog zo krachtig en ze genoot er echt van. Met gesloten ogen ging ze vurig met hem mee.


Chayenne Lahero

Ze zuchtte zachtjes toen haar vader zei dat het ingewikkeld klonk. "Ja, veel te ingewikkeld." Mompelde ze zachtjes. Hij ging met haar mee en in de keuken pakte ze wat stijf alles wat ze nodig hadden om te gaan eten.
"Mama trekt aan me... dat zorgt ervoor dat ik me slecht voel..." Ze beet even op haar lip en keek haar vader aan. "Ze is ook heel jaloers..." Klonk haar stem heel erg zacht tegen hem. Het was niet meer zoals ze haar moeder kende, ze herinnerde zich alleen de goede dingen, maar haar moeder had zoveel slechte kanten... bovendien waren ze samen nooit echt gelukkig...


Koningin Fay Lahero

Ineens vroeg Killian waar hij naar zocht, ze had het hem niet uitgelegd en ze glimlachte hem even toe. "Een spreuk om iemand die heel erg ziek is, weer beter te maken, of iemand die dood is weer terug tot leven kan wekken." Legde ze zachtjes uit aan hem. "ALs je meer wilt weten, mag je dat gerust vragen hoor." Ze vond het niet erg, ze begreep wel dat hij er niets van snapte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 22:20

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het veel te ingewikkeld was en ze pakte alle spullen om te eten. Hij keek naar haar en ze vertelde dat haar moeder aan haar trok, het zorgde ervoor dat ze zich slecht voelde en ze was heel jaloers. 'Op wat? Op ons?' vroeg hij zachtjes aan haar. Hij wreef langs zijn voorhoofd, eigenlijk had hij helemaal geen honger. Hij had veel te veel aan zijn hoofd om honger te hebben. 'Ik denk dat je moet proberen om het los te laten, maar ik weet niet of dat kan...' zei hij zacht.

Killian Fullbright

Ze vertelde nu waar ze naar zochten en hij knikte langzaam. Dat kon hij wel, waarschijnlijk. Dat moest zelfs hem wel opvallen, al begreep hij niets van de meeste dingen die in de boeken stonden. 'Nee, ik snap het wel, denk ik.' zei hij daarna tegen haar. Hij bladerde weer verder door de boeken, maar het was lastig.

Nathan Gerono

Het was echt helemaal geweldig en heel heftig, toen hij klaar was sloeg hij zijn armen om haar heen en liet hij zich naast haar neer zakken. 'Ik kan niet beloven dat niemand dat gehoord heeft.' plaagde hij haar nu zachtjes. Hij zoende haar nog even en daarna keek hij haar aan. Hij streek een pluk haar uit haar gezicht en hij merkte dat hij nu helemaal ontspannen was. 'Ik vind dit echt geweldig.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/2/2017, 22:25

CHayenne Lahero

Hij vroeg waarop haar moeder jaloers was. "Op jou en Fay..." Fluisterde ze heel erg zachtjes. Hij dacht dat ze het los moest laten, maar hij wist niet of dat kon. "Ik weet het ook niet... ik kan het proberen, maar het is moeilijk... ik hoor of zie ze alleen wanneer ze mijn onderbewustzijn kunnen binnen dringen..." Legde ze aan haar vader uit. Ze ging wat stijf aan de tafel zitten en pakte een broodje.


Faith Lahero

Killian dacht het wel te snappen en daardoor gaf ze hem even een knipoog. Ineens had ze wat gevonden. "Mam... hiermee blijft ze wel bij ons." Zei ze tegen haar moeder en ze liet het zien. Fay kwam naast haar zitten en bestudeerde de pagina. "Er zijn wel veel consequenties daaraan, Faith... ik weet niet... misschien vinden we wel iets anders." Mompelde ze.


Elvira Solore

Ze genoot er echt van en hij sloeg zijn armen om haar heen toen hij klaar was. Hij plaagde haar en ze grinnikte even zachtjes. "Ik geloof niet dat dit iemand ontgaan is." Lachte ze hem toe. Ze keek hem liefdevol aan toen hij haar haren uit haar gezicht streek. Hij vond het geweldig en ze knikte daardoor. "Het was heerlijk, ik voel me zo geweldig met jou." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/2/2017, 22:31

Koning Stephen Lahero

Felicia was jaloers op Fay en hem. Daardoor ademde hij diep in. 'Ik ben eindelijk gelukkig... ik hoop dat ze dat ook ziet.' fluisterde hij. Hij vond het moeilijk om dit te horen, dat Felicia dat zo voelde vond hij vreselijk. Hij had altijd heel veel om haar gegeven en ze had hem echt laten zitten, die jaren waren vreselijk geweest en hij had nooit gedacht daar echt bovenop te komen. Misschien was dat ook niet gebeurd, maar dit deed hem pijn.

Killian Fullbright

Faith leek iets gevonden te hebben en hij keek nieuwsgierig op. Fay leek het niet zo geweldig te vinden en daardoor keek hij haar vragend aan. 'Wat houdt het dan in?' vroeg hij. Hij wilde weten wat ze gevonden had, wat het inhield. Dan wist hij ook waar hij beter naar kon gaan zoeken.

Nathan Gerono

Ze grinnikte en dacht niet dat het iemand ontgaan was. 'Dat denk ik ook niet.' zei hij plagend. Hij vond het niet erg, het was toch gebeurd en hij had er van genoten. Ze zei dat het heerlijk voelde en het was geweldig met hem. 'Mij hoor je ook niet klagen. Dit mag elke dag, het was geweldig hoe je mij uitdaagde, ik vond het heerlijk om het verlangen zo intens te voelen. Volgens mij kan dat nog veel erger.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 7 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 28 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum