Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/12/2016, 21:15

Dany

Ze grijnsde door zijn woorden. "Ik vind het heerlijk om dat van je te horen." Sprak ze hem toe met een knipoog. Het zorgde bij haar alleen maar voor meer verlangen, maar ze wilde het dit keer ook gewoon echt doen, dus ze wilde wel rekening houden met Jason.
HIj streek over haar lichaam heen en ze voelde zijn lippen in haar hals. Zacht en genietend kreunde ze en ze streelde over zijn rug heen.
"Wat lijkt je lekker om te doen?" Vroeg ze met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nikkay 18/12/2016, 21:21

Jason Hiddon

Ze vond het heerlijk om van hem te horen en daardoor grijnsde hij, dat merkte hij ook wel duidelijk. Ze kreunde en streek over zijn rug heen, daarna vroeg ze wat hem lekker leek om te doen, waardoor hij haar even aanstaarde. 'ik weet het niet.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Ik weet niet zo goed wat allemaal mogelijk is en ik wil niet dat je het raar vindt ofzo.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik wil het nu denk ik gewoon normaal doen, maar misschien kunnen we dan daarna wat meer dingen proberen?' vroeg hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Leeftijd : 30

Bericht van xAnouk 18/12/2016, 21:28

Dany

Hij staarde haar aan en zei dat hij het niet wist. Hij wist niet wat mogelijk was en hij wilde niet dat ze het raar vond. "Lieverd.... ik vind niets raar. Vertrouw me, ik vind het leuk om nieuwe dingen uit te proberen en als het niet lukt, dan lukt het niet, dat is net erg." Klonk haar stem zacht en lief. Ze streelde liefdevol langs zijn wang.
Hij wilde hetn u normaal doen en misschien daarna wat meer uitproberen. "Natuurlijk, graag zelfs." Glimlachte ze breed. Ze zoende hem genietend en duwde hem met zijn rug in het bed, daarna kwam ze op hem zitten met een brede glimlach.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 18/12/2016, 21:30

Jason Hiddon

'Je moet mij wel een beetje helpen, ik wil wel wat nieuwe dingen proberen, maar ik vind het heel erg moeilijk omdat ik niet echt dingen weet.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik dacht... misschien werkt het wel als je mij wat meer uitdaagt, met je voeten bijvoorbeeld.' fluisterde hij. Hij was echt bang dat ze hem raar vond, maar hij wilde het wel zeggen. Ze wilde het wel, graag zelfs. Hij werd genietend gezoend en hij werd op het bed geduwd, ze kwam op hem zitten en hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam glijden.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 18/12/2016, 21:37

Dany

Ze gaf hem een knipoog. "Weet ik lieverd, maar ik denk dat je wel dingen weet, maar het niet durft te zeggen, dat maakt niet uit, dat komt vanzelf." Sprak ze tegen hem. Hij wilde weten of het zou werken als ze hem wat meer uit zou dagen met haar voeten.
"hmm... dat wil ik wel proberen." Sprak ze schor tegen hem. Ze zoende hem nu in zijn hals en terwijl ze bovenop hem zat, streelde ze met haar tenen over zijn benen heen, zo uitdagend mogelijk.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 18/12/2016, 21:54

Jason Hiddon

' Ja, misschien wel.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze zei dat ze het wel wilde proberen en daardoor keek hij haar meteen verlangend aan, want dat vond hij wel heel erg leuk. Ze gleed nu met haar tenen over zijn benen heen en hij kreunde meteen diep. 'Ik denk dat ik niet heel erg veel kan hebben nu...' zei hij schor tegen haar. Hij voelde dat het hem heel hoog zat, zeker omdat ze het de laatste tijd niet zo veel deden. Hij ging het niet lang volhouden, maar dat werd vast ook vanzelf beter.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 18/12/2016, 21:57

Dany

Hij dacht dat ze misschien wel gelijk had. Door wat ze deed kreunde hij meteen diep, ze vond het heerlijk dat ze hem hiermee zo erg uit kon dagen. Hij dacht alleen dat hij niet heel erg veel kon hebben nu. "Dan moeten we maar beginnen." Grijnsde ze naar hem en ze liet hem langzaam in haar glijden met een genietende kreun.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 18/12/2016, 22:03

Jason Hiddon

Hij kreunde meteen weer door wat ze deed, het deed elke keer zo veel met hem, maar hij vond het heerlijk om haar voeten te voelen, al was dit natuurlijk ook geweldig. 'Ik vind je zo leuk...' zei hij zachtjes tegen haar, half kreunend. Hij was stapelgek op Dany, dat kon hij niet genoeg zeggen. Hij raakte nu ook haar lichaam aan, hij deed duidelijk zijn best om meer dingen zelf te doen, al vond hij het nog een beetje onwennig allemaal en merkte hij heel goed hoe heftig het voor hem was. Het maakte het allemaal nog intenser en hij was niks gewend. Daardoor bereikte hij ook vrij snel zijn hoogtepunt al.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 18/12/2016, 22:07

Dany

Hij zei haar zacht hoe leuk hij haar vond en dat liet haar glimlachen. "Je bent een geweldige man..." Fluisterde ze. Hij deed echt zijn best en ze vond het heerlijk, ze genoot van zijn handen over haar lichaam, het was zo uitdagend en heerlijk. Het was ook vreselijk intens en af en toe gleed ze met haar tenen over zijn been heen. Hij bereikte al gauw zijn hoogtepunt en daardoor zoende ze hem uitgebreid. Het was dan wel kort, ze vond het wel geweldig..
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 18/12/2016, 22:13

Jason Hiddon

Hij sloeg zijn armen om Dany heen en hij ging mee in de zoen, ze leek het gelukkig wel allemaal heel fijn te vinden, dat was voor hem wel een soort opluchting. 'Ik vind het echt enorm lekker als je dat doet... Ik geniet er zo erg van, het is zo opwindend en ik snap niet waarom.' zei hij zacht. Misschien hoefde hij het ook niet echt te begrijpen, maar toch. 'Ik wil graag meer proberen, ik denk dat ik nu wel begin te begrijpen wat je bedoelt, misschien ben ik toch een beetje bang voor het heftige gevoel en sluit ik daardoor alles af, maar dat werkt niet.'
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 08:33

Dany

Hij vond het enorm lekker als ze dat deed, hij vond het opwindend. Ze glimlachte daardoor en streelde over zijn wang. “Het maakt niet uit waarom, ik vind het leuk om te doen.”Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem even een knipoog. Daarna zei hij ineens dat hij meer wilde proberen, hij begon het te begrijpen en was misschien een beetje bang voor het heftige gevoel, daarom sloot hij zichzelf af. Ze knuffelde hem nu stevig en hield hem dicht tegen haar aan. “Ik vind het heerlijk om dat van je te horen, het maakt niet uit als het niet lukt, ik vind het al onwijs leuk dat je het wilt proberen.” Zei ze met twinkelende ogen tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 09:09

Jason Hiddon

'Dankje, in ben echt enorm blij met jou.' zei hij zacht en heel erg lief tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar weer even, daarna drukte hij zijn lippen op haar schouder en zoog hij zachtjes. Hij voelde zich goed nu, de angst was op dit moment helemaal niet te merken en daardoor deed hij veel meer voor haar. Zijn lippen gleden over haar huid en zijn handen lagen op haar heupen en hij voelde dat het verlangen nu alweer helemaal terug kwam, zo snel had hij dat nooit.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 09:14

Dany

Hij was zo lief voor haar dat ze helemaal warm werd van binnen. “Ik ook met jou… je bent echt heel erg leuk.” Zei ze lief tegen hem. Ze voelde zijn lippen op haar schouder, hij zoog zelfs zachtjes en ze kreunde daardoor. Zijn lippen gleden verder over haar lichaam heen en zijn handen lagen op haar heupen. Ze vond het heerlijk en langzaam streelde ze met haar tenen over zijn been heen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 09:27

Jason Hiddon

Ze liet opnieuw haar voeten over zijn been glijden en hij keek haar verlangend aan. Hij vond het zo leuk, hij wilde hier zo veel nieuwe dingen mee proberen, maar hij wilde echt heel zeker weten dat Dany dat ook leuk vond, maar zo zag het er nu wel uit. Hij leunde wat achterover en hij liet haar nu een beetje haar gang gaan. 'Wat als we proberen het sowieso om de dag te doen? Dan kan ik aan het gevoel wennen en kan ik het een beetje toe laten. Nu probeer ik het alleen maar weg te stoppen...' stelde hij voor. Hij deed keihard zijn best.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 09:31

Dany

Hij keek verlangend naar haar en daardoor drukte ze haar lichaam zacht tegen hem aan. Ze wilde best nog een keer… Hij liet haar haar gang gaan toen ze met haar voet over zijn benen heen streelden. Hij vroeg haar nu of ze het om de dag konden doen, dan kon hij wat wennen en het toelaten want nu probeerde hij het alleen maar weg te stoppen. Ze knikte eventjes daardoor.
“Dat vind ik wel een goed idee, en als we het eerder willen, dan kan dat natuurlijk ook.” Zei ze met een knipoog tegen hem. “Je hoeft het namelijk echt niet weg te stoppen.” Klonk haar stem lief en ze zoende hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 09:39

Jason Hiddon

Hij sloot zijn ogen en hij voelde hoe ze haar lichaam tegen hem aandrukte, waardoor hij zachtjes kreunde. Hij vond het lastig, hij vond het heel lekker als ze met haar voeten verder ging, maar hij wilde haar ook laten genieten, dus misschien was dat meer iets voor het uitdagen. Ze vond het een goed idee en het kon altijd eerder, daardoor knikte hij. 'Ik wil iets proberen.' zei hij daarna zachtjes. Hij liet haar op haar rug liggen en hij pakte zachtjes haar benen vast, zijn vingers gleden even verlangend over haar voeten heen, maar daarna legde hij haar benen langs zijn lichaam neer en drong hij zachtjes bij haar naar binnen. Zijn handen gleden over haar voeten en hij kreunde zacht.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 09:42

Dany

Ineens zei hij dat hij iets wilde proberen. Ze werd op haar rug neergelegd en hij pakte haar benen vast, zijn vingers gleden over haar voeten, het kietelde een beetje. Hij drong bij haar naar binnen en ze vond het heerlijk. Ze sloot haar ogen en liet hem zijn gang gaan terwijl ze zachtjes over zijn rug streelde. Het zorgde al voor zoveel meer wanneer hij het deed. Het liet haar vreselijk genieten.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 09:50

Jason Hiddon

Ze leek het gelukkig wel fijn te vinden en hij werd langzaam een beetje heftiger, hij hield het ook wat langer vol. Zijn vingers gleden over haar benen en over haar voeten en zo bereikte hij ook zijn hoogtepunt, wat voelde als heftiger dan normaal. Dat was nieuw, het duurder ook langer en hij kon het gekreun amper onderdrukken, het was enorm intens. Hij nam daarna een klein beetje afstand van Dany en hij liet zijn vingers heel zachtjes over haar onderbuik glijden. 'Ging het goed?' Vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 09:57

Dany

Hij was heftiger en ze vond het heerlijk, het kietelde wel een beetje wanneer zijn vingers over haar voeten gingen, maar alsnog was dit fantastisch. Hij durfde wat en ze vond het heerlijk dat hij dit deed. Hij kreunde luider en het was zo vreselijk intens. Ze hapte naar adem en kwam zelf ook tot haar hoogtepunt. Jason nam afstand van haar en ze voelde zijn vingers over haar onderbuik. Hij vroeg aan haar of het goed ging. Ze knikte. “Ja… dit was heerlijk… jeetje, Jason, wat geweldig…” Klonk haar stem hees en schor. “Kunnen we niet de hele dag in bed blijven liggen en dingen uitproberen?” Vroeg ze hem plagend.

xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 10:02

Jason Hiddon

Hij was verbaasd om te merken dat ze dit zo fijn vond, maar hij was er wel echt enorm blij mee. Het deed hem goed om dit te zien. Zijn zelfvertrouwen groeide daardoor en dat was heel fijn. Ze wilde de hele dag in bed blijven en dingen proberen, daardoor grijnsde hij. 'Kan niet, ik moet toch echt een training geven.' Plaagde hij haar nu weer. 'Maar daarna heb ik alle tijd voor jou... En misschien...' begon hij nu aarzelend. 'Misschien kunnen we kijken of Thobias en Destiney weer wat willen komen drinken en kunnen we dan elkaar wat uitdagen?' Vroeg hij voorzichtig. Hij schaamde zich duidelijk nog steeds heel erg.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 10:07

Dany

Hij plaagde haar dat hij echt een training moest geven. “Wat jammer…” Sprak ze met een grijns en ze drukte een kus op zijn lippen en kroop tegen hem aan. Daarna had hij wel alle tijd voor haar en ze glunderde daardoor eventjes, het leek haar een fantastisch idee. Hij begon aarzelend over zijn volgende idee en ze grijnsde. “Ja, dat lijkt me een heel goed idee. Ik wil dat wel, heel graag.” Sprak ze hem nu toe. Ze was enthousiast omdat hij het wilde proberen allemaal, ze vond het echt heel leuk.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 10:10

Jason Hiddon

Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij bleef nog even bij haar liggen, hij was enorm blij dat ze echt alles wilde proberen met hem. 'Ik vind het ook echt heel erg leuk... Ik ga maar even trainen dan, dan heb ik dat ook gehad en kan ik weer wat bij komen.' zei hij grijnzend tegen haar, omdat dit voor hem allemaal echt heftig was, maar wel heel fijn. Hij kwam overeind en waste zichzelf even, daarna trok hij zijn kleding aan. 'Dan zie ik je straks wel weer, kijk jij of Destiney en Thobias het leuk vinden om wat te komen drinken?' Vroeg hij haar.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 10:17

Dany

Hij vond het ook heel erg leuk en hij ging nu trainen zodat hij ook weer een beetje bij kon komen. “Slim idee.” Plaagde ze hem een beetje. Ze keek toe naar hoe hij zijn kleding weer aantrok en bleef nog eventjes in bed liggen. Hij vroeg of zij het wilde vragen aan Destiney en Thobias en daardoor knikte ze. “Ja, dat zal ik doen.” Glimlachte ze. “Krijg ik nog een kusje voor je gaat?” Vroeg ze hem plagend en ze trok hem aan zijn hand weer naar het bed toe.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 10:36

Jason Hiddon

Ze vond het een slim idee en ze bleef in bed liggen, ze zou vragen aan Thobias en Destiney of het goed was en ze wilde nog een kusje voor hij ging, hij werd al naar haar toe getrokken en daardoor grijnsde hij een beetje. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar langzaam. 'Ik hou van je. Tot straks.' fluisterde hij. Hij gaf haar nog een kusje en daarna liep hij weg, hij was al laat, al maakte het niet zo heel erg veel uit.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 10:43

Dany

Hij grijnsde en ze voelde zijn hand in haar hals. Ze werd langzaam door hem gezoend en dat liet haar glimlachen. “Ik houd ook van jou lieverd, zie je straks.” Klonk haar stem zacht, daarna vertrok hij.
Zelf besloot ze uitgebreid in bad te gaan en zichzelf weer helemaal op te frissen. Ze voelde zich geweldig en dat straalde helemaal van haar af. Vrolijk trok ze een prachtige jurk aan en vervolgens ging ze naar de werkkamer van Thobias toe waar ze even aanklopte.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven