Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 22:46

Koning Jay Fullbright

Esmeralda kroop bij hem op schoot en zakte zo in slaap, hij bleef haar nog een tijdje heel voorzichtig vasthouden. Hij keek naar haar en hij dacht na over alles, uiteindelijk viel hij zelf ook bijna in slaap en daarom legde hij haar heel voorzichtig in het bed neer. Hij trok net zo teder en voorzichtig haar kleding uit, hij slikte even bij het zien van haar lichaam, hij vond het echt heel erg. Hij trok zelf ook zijn kleding uit en hij kroop bij haar in het bed, hij sloeg zijn armen weer om haar heen.

Nathan Gerono

Fay gaf aan dat ze al best wel moe was, dus ze konden ook gewoon hier blijven om te slapen en dan morgenochtend terug naar het landgoed. 'Dat is ook helemaal prima,' zei hij tegen haar. Hij tilde haar heel simpel op en hij nam haar mee naar het bed, daar legde hij haar neer en kroop hij bij haar, hij trok de dekens over hun lichaam heen. 'Welterusten,' fluisterde hij. Hij was zelf ook echt wel moe, want hij zakte eigenlijk meteen al weg.

Koning Stephen Lahero

Hij voelde wat ver weg iets bewegen en daarna voelde hij ook een aanraking, het paste best wel in zijn droom en daarom zoende hij haar terwijl hij nog half sliep, dat was niet echt een succes. Hij werd wazig wakker en hij staarde even naar Elvira, al snel kreeg hij een glimlachje op zijn gezicht. 'Ik droomde over je,' fluisterde hij. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam heen glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 23:05

Layka Samira

Ze nam heel even een voorzichtig kijkje in de slaapkamer van Esmeralda en ze glimlachte toen ze haar helemaal in de armen van Jay zag liggen. Wat waren ze toch lief. Ze keek even vertederd toe, op dit soort momenten miste ze Myles het meeste, maar Jay en Esmeralda hadden ook een speciaal plekje in haar hart. Ze liep weer terug naar Duke en glimlachte naar hem.
"Wat zijn ze ongelooflijk lief... ze hadden echt hulp nodig samen, ik ben zo blij dat we dit doen." Sprak ze hem zachtjes toe.


Koningin Fay Lahero

Hij vond het helemaal prima en hij tilde haar ook op. Ze grijnsde daardoor naar hem en knuffelde hem eventjes. Ze ging in bed liggen en kroop dicht tegen hem aan. "Slaap lekker, knapperd." Grijnsde ze hem toe en ze viel zelf ook al heel erg gauw in slaap.


Elvira Solore

Ze zag de lippen van Stephen op haar af komen, maar hij was nog wel in slaap. Ze grinnikte hierdoor eventjes en schudde haar hoofd een klein beetje. Hij werd niet veel later wakker en fluisterde haar toe dat hij over haar droomde. "Dat dacht ik al, die zoen van je was wel wat mislukt." Plaagde ze, ze zoende hem zachtjes even terug en kreunde genietend eventjes, ze begon zacht zijn kleding los te knopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 23:16

Koning Stephen Lahero

Hij grijnsde een beetje door wat ze zei. 'In mijn droom ging het anders perfect hoor, helemaal niet mislukt.' Zei hij plagend tegen haar. Hij werd gezoend en hij voelde dat ze zijn kleding losmaakte. 'Hm, wat ben jij met mij van plan...' zei hij heel zacht. Hij vond het helemaal niet zo erg, dat was duidelijk. Hij had er echt wel zin in. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar weer, hij maakte nu zelf ook haar kleding los en zijn vingers gleden over haar huid.

Duke Samira

Layka kwam terug bij hem en hij glimlachte door wat ze zei. 'Ik ben heel erg blij dat we tenminste iets voor ze kunnen doen en dat het ook echt kijkt te werken, dat vind ik fijn.' zei hij tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar langzaam. ' Misschien is het voor ons ook tijd om te gaan slapen, waarschijnlijk slaap ik wel weer iets beter als jij weer lekker naast mij ligt in bed...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 23:25

Elvira Solore

"Wat ik met je van plan ben?" Vroeg ze aan hem en ze ging langzaam verder met het losmaken van zijn kleding. "Ik wil die perfecte droom van je wel eens nabeleven, zo te merken was het heerlijk en ik heb wel zin om even te genieten van.jou." haar ogen twinkelden vrolijk en ze zoende hem zacht en liefdevol even.


Layka Samira

Duke glimlachte en gaf aan dat hij ook blij was en dat het leek te werken. "Jay en Esmeralda hebben snel last van een sleur, als je die doorbreekt, gaat het beter en zien ze het in." Fluisterde ze tegen Duke. Hij dacht dat zij ook maar eens moest en gaan slapen. "Goed plan, ik heb je ook gemist, liefje..." Klonk haar stem liefjes tegen hem. "Hoe is het die par dagen gegaan?" Wilde ze graag weten. Ze liep met hem naar hun slaapkamer en begon haar kleding uit te trekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 23:31

Koning Stephen Lahero

De manier waarop ze tegen hem sprak zorgden voor tintelingen in zijn lichaam en hij ademde diep in. Ze daagde hem enorm uit zo, maar het was lang geleden dat hij dat gevoeld had en hij vond het ook nog eens heel erg leuk. Ze ging weer verder en hij kreunde zacht, het was wel heel erg intens zo. 'Ik heb ook nogal veel zin in jou, geloof ik...' zei hij daarna zacht tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht en een fonkeling in zijn ogen. ' Je bent echt heerlijk, het kan ook niet anders als ik verplicht zo dicht tegen je aan moet liggen...' Plaagde hij haar daarna.

Duke Samira

'Ja, daar heb je denk ik wel gelijk in. Het is belangrijk om ze de komende tijd nog in de gaten te houden en te helpen, denk ik. Als het met Esmeralda beter gaat moet het ook met Jay goed gaan, want anders gaat alles weer fout... Ze moeten een beetje stabiel blijven.' zei hij tegen haar. Ze vroeg hoe het de afgelopen dagen was gegaan. 'Het is wel fijn om haar te helpen en samen tijd door te brengen, maar ik heb jou liever in de buurt. Het was nogal alleen in bed, daar hou ik niet van.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij ging op de rand van het bed zitten en hij keek naar haar, hoe ze haar kleding uittrok.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 23:37

Layka Samira

Ze luisterde naar Duke en knikte door zijn woorden, dat vond ze zelf ook heel belangrijk. "Ja, wanneer ze stabiel zijn, zijn ze ook gelukkig... Ze zijn ook wel echt heel lief voor elkaar, het is zo bijzonder.. Jay kan zo teder zijn, dat terwijl hij ook nog zoveel kracht niet, mar bij Esmeralda is hij zacht en lief." Glimlachte ze een beetje. Duke vond het fijn om Esmeralda te helpen, maar hij had haar graag in de buurt, hij vond het niets om alleen te zijn in bed.
"Nee, ik ook niet." Was ze het met hem eens, hij ging op bed zitten en keek naar haar. "Je mag me ook best wel even helpen, schatje, of was je vergeten hoe ik eruit zag?" Plaagde ze hem grijnzend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 23:41

Duke Samira

'Dat is zo, maar als het dan saai en standaard voor ze wordt gaat het weer fout en dat gebeurd nogal snel, ze moeten toch samen het koninkrijk besturen, dat wordt nogal snel een sleur...' zei hij tegen haar. 'Ik vind het ook bijzonder om te zien hoe veel invloed ze op hem heeft, zeker omdat hij ook totaal anders kan zijn...' zei hij zacht. Jay kon echt gevaarlijk zijn omdat hij zo krachtig was en soms nogal opvliegend en gefrustreerd. Ze vond het zelf ook saai alleen in bed en daarna zei ze nog dat hij best mocht helpen. 'Ik ben het niet vergeten, ik heb er elke avond aan gedacht.' Plaagde hij haar nu. 'Ik kijk gewoon heel erg graag naar je, je ziet er zo goed uit...' zei hij daarna. Hij kwam nu wel overeind en hij hielp haar met de rest van haar kleding. 'Ga je mij nu ook helpen?' Vroeg hij met een fonkeling in zijn ogen..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 10:27

Elvira Solore

Hij geloofde dat hij ook ongelooflijk veel zin in haar had. "Oh? Geloof je dat? Weet je dat niet eens zeker?" Plaagde ze hem nu met ondeugende ogen.Ze had nu al zijn kleding uit en keek hem weer aan. "Niets is verplicht hoor." Grijnsde ze hem toe en ze drukte haar lippen zijn zijn hals. Ze genoot hier echt van en kreunde genietend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 10:44

Koning Stephen Lahero

'Ik denk dat ik het zeker weet...' sprak hij kreunend tegen haar. Hij vond het heerlijk dat ze haar lippen in zijn hals drukte. Ze zei dat niets verplicht was en daardoor grijnsde hij. 'Dit voelt ook niet als verplichting.' Plaagde hij haar een beetje. Het voelde echt heerlijk. Normaal zou hij dit niet willen en alles zelf doen, maar nu vond hij het wel heel erg lekker dat hij een beetje uitgedaagd werd. Veel lekkerder dan hij verwacht had. Alles werd steeds leuker, al was het gevoel nu ook wel een stuk heftiger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 12:51

Elvira Solore

Stephen dacht dat hij het zeker wist en daardoor grijnsde ze, hij vond het ook niet voelen als een verplichting, daar was ze aan de ene kant wel heel erg blij mee om dat te horen van hem. Normaal leek het namelijk een behoorlijke verplichting voor hem. Ze ging op de grond liggen en trok Stephen bovenop haar, ze streek door zijn haren heen en over zijn rug.


Layka Samira

Duke gaf aan dat hij het niet was vergeten, hij had er ook elke avond aan gedacht, daardoor grijnsde ze eventjes naar hem. Hij hielp haar met het uittrekken van zijn kleren en vroeg vervolgens of zij de zijne wilde doen, zijn ogen fonkelden en ze grijnsde naar hem. "Kom maar hier..." Ze trok hem dicht tegen haar aan en begon met zijn kleding.


Koningin Esmeralda Fullbright

Na een tijdje werd ze wakker en lag ze ook een tijdje wakker. Haar hele lichaam trilde, ze had het zwaar, ze wilde het liefste nu gaan trainen, maar ze wist dat ze dat niet mocht, ze moest zich inhouden, ze moest blijven liggen. Ze hield de armen van Jay stevig om haar lichaam heen zodat ze ook niet zo goed weg kon gaan en bleef zo goed mogelijk stil liggen. Ze wilde hem niet wakker maken, dat was niet de bedoeling. Ze zweette wel behoorlijk en probeerde het ook echt vol te houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 13:58

Koning Jay Fullbright

Hij knipperde wazig met zijn ogen, er was iets dat er voor zorgde dat hij wakker werd, terwijl hij eigenlijk nog heel moe was. Dit was de eerste nacht dat hij weer een beetje kon slapen. Hij zag al snel dat Esmeralda wakker was en hij keek naar haar, ze was onrustig, dat was duidelijk. 'Rustig maar.' Fluisterde hij. Hij trok haar heel dicht tegen zijn lichaam aan en hij hield haar vast. 'Ik vind het zo fijn om bij je te zijn... Ik ben echt trots op je... Wil je misschien met mij bespreken wat je voelt?' Vroeg hij zacht aan haar.

Duke Samira


Hij bleef grijnzend naar haar kijken en ze hielp hem ook, daarna trok hij haar dicht tegen zich aan. 'Ik heb nu ook wel zin in je. Ik hou er niet van om je te moeten missen.' Plaagde hij haar. De afgelopen tijd was het echt geweldig met haar, maar hij merkte wel dat hij het vervelend vond dat hij zo lang zonder haar moest zijn, al was het maar een paar dagen. Hij zoende haar weer en zijn handen gleden over haar lichaam heen. 'Wil je ook?' Vroeg hij daarna zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 14:04

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze had Jay toch wakker gemaakt, ze hoorde hem zachtjes tegen haar praten, ze moest rustig aan doen, ze werd dicht tegen hem aangetrokken en hij gaf aan dat hij het fijn vond om bij haar te zijn en trots op haar was. Hij vroeg ook of ze het met hem wilde bespreken.
"Ik wilde je niet wakker maken..." Fluisterde ze hem toe, ze keek eventjes naar hem. "Ik tril zo erg omdat ik wil trainen, maar het mag niet van papa, ik mag het niet doen, het is slecht voor me omdat ik nog zo weinig eet." Legde ze zacht aan hem uit.


Layka Samira

Hij gaf aan dat hij zin in haar had en hij hield er niet van om haar te moeten missen. Ze zoende hem zachtjes terug wanneer hij zijn lippen op de hare drukte, zijn handen gingen over haar lichaam en hij vroeg of ze ook wilde.
"Met jou wel." Plaagde ze. Ze duwde hem zachtjes achteruit op het bed en ging bovenop hem zitten, ze zoende hem liefdevol en zachtjes even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 14:23

Koning Jay Fullbright

'Hij heeft gelijk, het is ook slecht. Waarom wil je het zo graag? Voor mij? Ik vond je mooi zoals je was. Dit lichaam niet, dit ben jij niet meer. Zo herken ik je niet eens...' fluisterde hij, hij vond het heel moeilijk en hij kreeg nu zelf ook tranen in zijn ogen. 'Straks ga je dood en dan ben ik alleen.... wat moet ik dan? Ik kan niet alleen zijn, ik hou van je en je zou er altijd zijn...' zei hij zacht. Voor het eerst liet hij echt zien wat het met hem deed en hij snikte zachtjes.

Duke Samira

Ze plaagde hem weer en hij werd achterover geduwd, waardoor hij haar verlangend aankeek, hij vond het zo leuk als ze zelf initiatief nam, dat was echt geweldig. 'Mooi, want je hoeft het niet met iemand anders te doen, alleen maar met mij,' zei hij tegen haar. Hij legde zijn handen op haar heupen en hij ging mee in de heerlijke zoen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 14:31

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay zei haar dat het ook slecht was en vroeg waarom ze het zo graag wilde, hij vond haar mooi zoals ze was, zo was ze niet meer mooi, hij herkende haar niet eens. Straks ging ze dood en dan was hij alleen, hij kon niet alleen zijn, hij hield van haar en ze zou er altijd voor hem zijn. Wat in de war keek ze hem aan, er was pijn in haar ogen te zien, ze wilde niet dat Jay huilde.
"Ik weet het niet... ik weet niet waarom ik het wil, het voelt alsof het moet..." Fluisterde ze tegen hem. "Ik ben er altijd, ik hou ook van jou..." Ze had ook bijna niet in de gaten dat ze zichzelf echt kapot maakte zo, ze wist alleen dat het niet mocht en dat ze dat vol moest houden, dan maakte ze iedereen trots.


Layka Samira

Hij keek haar verlangend aan, ze wist ook heel erg goed hoe leuk hij dit vond. "Met jou is het ook gewoon echt heerlijk.." Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze voelde zijn handen op haar heupen en ze kreunde genietend. Haar handen gleden over zijn borst heen en ze keek hem even liefdevol aan, daarna liet ze hem zacht in haar glijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 14:43

Koning Jay Fullbright

'Het moet niet... juist niet... het is niet goed, je wordt iemand anders... zo erg dat het niet eens meer voelt alsof je mijn vrouw bent. Het is alsof je een vreemde voor mij bent en dat vind ik vreselijk,' fluisterde hij. Ze was er altijd en ze hield ook van hem. 'Maar je bent jezelf niet meer... je bent er eigenlijk nooit meer echt.' fluisterde hij, zijn stem trilde. 'Ik wil dat het wordt zoals vroeger,' zei hij daarna.

Duke Samira

'Gelukkig maar,' plaagde hij haar. Hij voelde haar handen over zijn borst glijden en hij keek in haar liefdevolle ogen, door wat ze daarna deed kreunde hij zacht. Hij wilde het wel stil houden, maar dat was nog niet zo makkelijk, hij had er echt veel zin in. Hij legde zijn handen in haar hals en hij zoende haar iets heftiger, vooral om zichzelf stil te houden, want anders was het echt niet te doen, nu was het al lastig.

Koning Stephen Lahero

'Het voelt gewoon heel goed allemaal... zelfs zo goed dat ik graag wat meer wil proberen, wat meer elkaar uitdagen... dat heb ik zo lang niet gedurfd, maar nu durf ik het wel weer aan,' zei hij zacht. Het zou vast af en toe fout gaan, maar hij wilde het graag weer leren. Hij werd bovenop haar getrokken en hij drong bij haar naar binnen, hij was heftig, maar nooit echt heel erg wild. Hij genoot er echt van, hij hield het nog steeds heel aardig vol, al was het nu wel duidelijk dat het iets minder lang vol te houden was als hij er zo veel zin in had, want na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 14:50

Koningin Esmeralda Fullbright

"W-wil je me niet meer?" Vroeg ze nu verdrietig aan Jay. Hij fluisterde haar toe dat het niet meer voelde alsof ze zijn vrouw was. Ze voelde de tranen over haar wangen lopen.
"Het spijt me echt heel erg dat ik domme dingen doe, Jay, het spijt me heel erg... echt heel erg..." Snikte ze hem toe. "Ik wilde dat ik net zo was als jij, slim en sterk... maar ik ben zwak en dom...."


Layka Samira

Ze hoorde hem kreunen, ze vond het leuk dat hij duidelijk liet merken hoe lekker hij het wel niet vond. Zelf vond ze het namelijk ook echt heerlijk en ze genoot van zijn heftige zoen, doordat hij heftiger werd, begon ze zelf ook iets heftiger te bewegen. Haar handen gleden over zijn lichaam heen en met gesloten ogen genoot ze.


Elvira Solore

"Dat vind ik helemaal niet erg, nu je het weer durft, moeten we het natuurlijk wel zo leuk mogelijk maken." Sprak ze hem met twinkelende ogen toe. Hij drong haast meteen bij haar binnen wanneer ze hem bovenop hem trok. Hij was wel heftig, maar hij had wel een soort rust, het was lekker en niet wild. Hij bereikte al wel gauw zijn hoogtepunt, maar voor haar was het ook wel genoeg zo, ze kreunde genietend en sloot haar ogen. "Ik vind het heerlijk..." Mompelde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 15:04

Koning Jay Fullbright

'Ik wil je wel. Ik wil je ontzettend graag, maar wel zoals je eerst was, op een gezonde manier. Dit is niet goed, het is niet goed dat je dit voor mij doet. Het is niet jouw schuld, het is mijn schuld, maar ik wil je heel graag helpen om het te veranderen. Jij bent namelijk enorm sterk, je maakt jezelf nu zwak. Jij bent heel erg slim, maar je zorgt er nu voor dat je niet meer kunt nadenken. Dat moet veranderen en dat kan je wel, dat weet ik zeker...' fluisterde hij.

Duke Samira

Haar bewegingen werden heftiger en daardoor klemde hij zijn kaken op elkaar. 'Ik kan zo echt niet stil blijven hoor....' mompelde hij. Zijn handen gleden over haar heerlijke lichaam heen en hij ademde diep in, hij kreunde weer zacht, hij deed zijn uiterste best om zo stil mogelijk te blijven, al ging het niet zo heel erg goed.

Koning Stephen Lahero

Ze vond het niet erg, nu hij het weer durfde moesten ze het zo leuk mogelijk maken. Hij dacht dat hij van Elvira wel dingen zou kunnen leren, dan zou Fay helemaal verrast zijn als hij weer wat uitdagingen kon hebben, dat vond hij wel leuk. Het was ook helemaal geen straf om het te moeten oefenen en Elvira wist natuurlijk vreselijk goed hoe ze een man moest uitdagen. Ze zei dat ze het heerlijk vond en hij drukte zacht zijn lippen in haar hals. 'Ik ook, maar het is tijd om ontbijt bij elkaar te gaan zoeken...' fluisterde hij. Hij liet zijn vingers over haar huid heen glijden, hij wilde nog wel een keer, maar het was misschien juist goed om te wachten en te kijken hoe het ging als hij meer uitgedaagd werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 15:13

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat hij haar wel wilde, maar wel zoals eerst, toen ze nog gezond was. Ze knikte hierdoor nog steeds wel wat verdrietig een beetje. Ze kroop wat dichter tegen hem aan en pakte hem vast.
"Ik ga mijn best doen..." Fluisterde ze hem heel erg zachtjes toe. "Ik vind het alleen heel moeilijk... maar als jij me wilt helpen, zou ik dat fijn vinden..." Klonk haar stem zachtjes tegen hem. "Ik hou heel veel van je."


Layka Samira

Hij kon zo echt niet stil blijven mompelde hij haar toe. Ze grijnsde daardoor naar hem en legde haar hand op zijn mond. "Zo wel?" Klonk haar stem plagend en ze bewoog nog iets heftiger terwijl haar ogen vrolijk twinkelden.


Elvira Solore

Ze voelde zijn lippen even in haar hals en daarna gaf hij aan dat het tijd was om een ontbijtje bij elkaar te gaan zoeken. Ze grijnsde naar hem. "Vervelend." Zei ze plagend tegen hem. Ze sloot haar ogen toen hij over haar huid streelde. "Wat is er?" Klonk haar stem ondeugend tegen hem en ze keek hem met twinkelende ogen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 15:25

Koning Jay Fullbright

'Ik ben heel erg blij dat je dat wilt, Esmeralda. Echt. Samen komen we er wel uit en ik ga je helpen met alles, dat beloof ik je. Ik ben gek op je en ik wil dat jij je goed voelt, dat je niet dit soort dingen hoeft te doen om je goed te voelen,' zei hij zacht. 'Ik hou ook van jou,' zei hij daarna. Hij knuffelde haar even en daarna zoende hij haar zachtjes, dat had hij ook gemist, hij was stapelgek op haar.

Duke Samira

Hij voelde haar hand op zijn mond en ze bewoog nog iets heftiger, waardoor hij diep kreunde, al was het gedempt door haar hand. 'Beter,' mompelde hij half, al was het wat onverstaanbaar nu. Hij legde zijn handen op haar heupen neer en hij bleef in haar vrolijke ogen kijken, waardoor het alleen maar heftiger werd. Hij was blij dat Layka hem een beetje stil hield, want het was echt niet te doen, het was duidelijk nogal intens voor hem en hij kon zichzelf niet stil houden. Hij bereikte nog een stuk heftiger zijn hoogtepunt en hij kreunde diep.

Koning Stephen Lahero

'Ja, heel vervelend,' plaagde hij haar. Ze vroeg ondeugend wat er was en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik heb zin in nog een keertje, maar ik bedacht mij dat ik eigenlijk wel wil leren om weer tegen uitdaging te kunnen, om dat te oefenen is het misschien slim om te wachten.' zei hij tegen haar. Hij drukte zijn lippen in haar hals. 'Want volgens mij weet jij wel hoe jij iemand zo veel mogelijk kunt uitdagen, of niet?' vroeg hij met zijn lippen tegen haar huid aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 15:41

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze glimlachte een klein beetje. Hij wilde haar wel echt helpen en hij dacht dat ze er samen wel uit zouden komen, dat beloofde hij.
"Gaan we dan nu samen alleen maar leuke dingen doen?" Vroeg ze met een onschuldig stemmetje aan hem. Ze werd door hem geknuffeld en daarna zoende hij haar even. Zachtjes en voorzichtig zoende ze hem terug, daarna legde ze haar hoofd weer tegen hem aan en sloot ze haar ogen. Nu was ze wel weer wat rustiger geworden.


Layka Samira

Hij vond het zo inderdaad wel beter en hij werd zelf ook heftiger, ze vond het echt heel erg leuk en haar ogen twinkelden ook helemaal terwijl ze heftig bewoog. Na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt heftig en daardoor rolde ze op haar zij en keek hem met vrolijke ogen aan.
"Ik heb je echt gemist." Grijnsde ze.


Elvira Solore

Hij gaf aan dat hij zin had in nog een keertje, maar hij wilde wel weer wat leren om tegen uitdaging te kunnen, hij wilde dat oefenen en daarvoor meost hij even wachten. Ze voelde zijn lippen in haar hals en door zijn woorden grijnsde ze even.
"Dat valt nog best een beetje tegen hoor, Nathan is nogal makkelijk uit te dagen." Grijnsde ze hem toe. "Maar ik vind het wel heel erg leuk." Lachte ze. Ze streelde over zijn borst heen met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 15:48

Koning Jay Fullbright

'Oké, afgesproken, alleen maar leuke dingen,' zei hij zacht tegen haar. Ze zoende hem gelukkig wel terug en ze legde haar hoofd tegen hem aan, hij streek langs haar gezicht en hij merkte dat hij zelf weer in slaap zakte, hij was echt doodmoe, de afgelopen nachten had hij bijna niet geslapen, hij had zich zo veel zorgen gemaakt dat hij alleen maar wakker had gelegen, dat was niet echt goed.

Duke Samira

'Ik jou ook, dit ook... het was heerlijk,' mompelde hij zacht. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij trok de dekens over hun lichaam heen. 'Jij bent heerlijk,' zei hij nu met een plagende blik in zijn ogen. 'Ik hoop dat ze niets gehoord hebben,' zei hij daarna grijnzend. Waarschijnlijk viel het wel mee, al was het hier wel redelijk gehorig. De kans was groot dat die twee al diep sliepen.

Koning Stephen Lahero

'Dat geloof ik niet, ik weet zeker dat je het goed kunt en anders kan jij het nu op mij oefenen.' zei hij plagend tegen haar. Ze streek over zijn borst heen en hij zoende haar zachtjes. Hij pakte haar kin vast en langzaam werd het iets heftiger, daarna keek hij haar weer aan. 'Nou, ontbijten, voor we niet meer weg komen.' plaagde hij. Hij kwam overeind en hij trok zijn kleding aan, daarna liep hij naar buiten toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 15:56

Koningin Esmeralda Fullbright

Zelf viel ze nu ook in slaap tegen hem aan, ze sliep echt heerlijk en werd pas in de ochtend weer wakker. Ze keek met een glimlachje naar Jay, ze voelde zich nu wel beter dan midden in de nacht. Langzaam kroop ze uit de armen van Jay en kleedde ze zichzelf aan. Heel rustig en zachtjes om niemand wakker te maken, liep ze naar de tuin, ze haalde wat vruchten uit de tuin en een mooie roos. In de keuken begon ze met trillende handen eten klaar te maken, het ging niet zo heel erg goed en de appels kreeg ze ook echt niet goed geschild, ze sneed per ongeluk een paar keer in haar vingers, maar ze wilde zo graag aan Jay laten zien hoe erg ze haar best deed, dat ze geconcentreerd door bleef gaan.

Layka Samira

Duke vond het ook allemaal heerlijk en ze schudde haar hoofd even, ze hadden vast niets gehoord, ze waren zo kapot geweest... Daarna viel ze dicht tegen hem aan al heel erg gauw in slaap, ze kroop hartstikke dicht tegen hem aan en wanneer ze wakker werd, lag ze nog steeds zo dichtbij hem.


Elvira Solore

Hij wist zeker dat ze het goed kon en anders kon ze het oefenen op hem. "Dat vind je vast niet erg." Plaagde ze hem nu. Ze voelde hoe hij haar kin pakte en haar heftiger zoende, ze keek hem met twinkelende ogen aan. Dit vond ze echt heerlijk. Daarna plaagde hij dat ze echt moesten gaan ontbijten, voor ze niet meer weg kwamen.
"Oké, oké..." grijnsde ze. Ze kwam achter hem aan het hutje uit en begon langzaam haar kleding weer aan te trekken terwijl ze Stephen met een licht uitdagende blik aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 15:59

Koning Jay Fullbright

Hij werd langzaam wakker en hij zag dat hij alleen lag in bed, Esmeralda was al weg. Hij kwam overeind en hij trok zelf zijn kleding aan, daarna liep hij de kamer uit. Hij zag Esmeralda al snel in de keuken staan en hij liep naar haar toe, ze was eten aan het klaarmaken. Hij ging dicht tegen haar aan staan en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Heb je nog een beetje kunnen slapen?' vroeg hij zacht. Hij drukte zijn lippen in haar hals en daarna keek hij naar haar. 'Het ruikt heerlijk,' zei hij, er kwam een frisse geur van de vruchten af.

Koning Stephen Lahero

'helemaal niet,' zei hij lachend tegen haar. Ze kwam achter hem aan en daarna begon ze heel langzaam haar kleding aan te trekken, ze keek hem uitdagend aan en hij ademde langzaam in. Hij stak zijn handen in zijn zakken en hij bleef naar haar kijken, ze zag er echt geweldig uit, dit was al uitdagend voor hem, al kon hij er vroeger enorm goed tegen, hij hoopte dat het weer zo kon worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/2/2016, 16:05

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay kwam niet veel later de keuken in, ze voelde zijn armen om haar heen en met gesloten ogen leunde ze een beetje tegen hem aan. Hij vroeg aan haar of ze nog een beetje had kunnen slapen. "Ja, best goed nog eigenlijk..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Hij vond het heerlijk ruiken en daardoor glimlachte ze best wel trots.
"Ik ben alleen niet zo handig..." Mompelde ze en ze liet de kleine wondjes in haar vingers zien. Daarna pakte ze de roos en stak die liefdevol door een knoopsgat van de blouse van Jay, daarna keek ze diep in zijn ogen en glimlachte.


Elvira Solore

Hij vond het helemaal niet erg en daardoor knipoogde ze even naarh em. Het aankleden leek hij al leuk te vinden en wanneer ze klaar was, liep ze op hem af.
"Kom je?" Vroeg ze hem met een grijns, ze streek over zijn arm heen en pakte daarna zijn hand even vast. "Wat wil je eigenlijk eten?" Ze nam hem met haar mee bij het hutje vandaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/2/2016, 16:10

Koning Jay Fullbright

Ze had nog best goed kunnen slapen, daar was hij heel erg blij mee. Ze zei dat ze niet zo handig was en ze liet de wondjes zien, voor hij er op kon reageren pakte ze een roos en stak die door zijn kleding. Hij keek naar haar, haar ogen diep in die van hem en hij ademde langzaam in, hij voelde zich zo echt heel erg verliefd. 'Je bent heel lief...' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar even. 'Zal ik je helpen?' vroeg hij daarna.

Koning Stephen Lahero

Ze was eigenlijk nog veel te snel klaar en ze kwam naar hem toe, hij grijnsde door wat ze zei. Ze streek over zijn arm en hij voelde de tintelingen door zijn huid trekken, hij reageerde overal best wel heftig op, hij moest er echt weer aan wennen. Hij verlangde er nu al weer enorm naar. Ze pakte zijn hand vast en ze vroeg wat hij wilde eten. 'Euh... geen idee...' zei hij, ze overviel hem nogal met die vraag. Hij dacht daar niet over na, hij dacht aan andere dingen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum