Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 18:06

Koning Jay Fullbright

Ze vroeg of hij zich zorgen maakte en hij knikte langzaam. Hij zei er eigenlijk niets over, maar hij maakte zich inderdaad flink wat zorgen. Ze zei dat het met haar wel goed ging, maar met Esmeralda niet, daardoor werd zijn blik meteen nog meer bezorgd. Daar was hij al bang voor geweest. Door wat ze daarna vertelde staarde hij haar even aan, ze zouden Esmeralda meenemen. Hij zou hier blijven, maar hij kon wel langskomen. Hij dacht er even over na en hij knikte uiteindelijk langzaam. Hij had haar natuurlijk liever in de buurt, maar op deze manier ging het ook niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 18:12

Layka Samira

Hij bleef wel heel rustig en het was duidelijk dat hij het zelf ook niet meer zo heel erg goed wist. Hij knikte uiteindelijk maar een beetje en ze sloeg haar arm om hem heen.
"Ga je met me mee? Dan kun je afscheid van haar nemen en dan gaan Duke en ik ervoor zorgen dat ze er zo snel mogelijk weer kan zijn als de oude Esmeralda." Vertelde ze hem nu zacht.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 18:32

Koningin Fay Lahero

“Precies, dus eigenlijk moet je ervoor zorgen dat Elvira het weer net zo vaak wilt, en dat is niet door je op te dringen, maar door haar een beetje te vleien.” Glimlachte ze hem een beetje toe. “Laat haar op haar gemak voelen, stimuleer haar.” Knikte ze nu. “Geef het alsjeblieft niet op, het gaat werken, zeker weten, maar je bent nu nog zo in de war… je maakt haar niet kapot, maar je moet haar wel een beetje helpen. Ondersteunen en liefhebben.” Ze gaf hem een beetje een knipoog.


Elvira Solore

Hij vond het heel erg aanlokkelijk klinken, daardoor glimlachte ze. Ze wist zelf ook wel dat het niet kon, maar nu klonk het heel mooi en goed om te doen. Zijn handen gleden weer over haar lichaam heen en daarna gaf hij aan dat hij het heerlijk vond, maar ze wel zo moesten eten voor de vis niet meer te eten was. Ze rook eventjes en draaide zich weer om naar de vis en haalde die van het vuur.
“Je hebt gelijk.” Lachte ze hem toe, het rook al een beetje aangebrand, ze bestudeerde de vis even.
“Dat is nog prima te eten.” Knikte ze goedkeurend en ze haalde de vissen van de spies af en gaf er eentje aan Stephen.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 19:00

Koning Jay Fullbright

Hij kwam overeind, hij wilde zeker wel afscheid van haar nemen, dat vond hij belangrijk. Hij zou haar best wel missen, maar dit was wel nodig, hij stond er wel achter, ook al was het zwaar. Hij liep met haar mee en hij zag Duke met Esmeralda. Hij slikte moeizaam en hij streek langs haar wang. Hij pakte Esmeralda daarna over en hij hield haar stevig in zijn armen, al snel kreeg hij tranen in zijn ogen. 'Waarom doe je dit nou? Ik hou van je...' Fluisterde hij, al hoorde ze het waarschijnlijk niet eens.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 19:05

Layka Samira

Ze liep met Jay mee naar de kamer van haar en Duke toe en ze voelde de tranen in haar ogen toen Jay Esmeralda vastpakte. Esmeralda was wel wakker, maar ze staarde maar gewoon wat voor zich uit, totaal niet bewust van Jay. Layka streek zacht over de rug van Jay heen.
"Ik zal je zo vaak mogelijk schrijven om te vertellen hoe het met haar gaat, zodra ze zelf kan schrijven, zal ze dat vast wel zelf willen doen." Fluisterde Layka hem toe. "Ze houdt ook van jou, Jay..." Heel even keek Layka naar Duke, het was echt verschrikkelijk, maar ze gingen er wat aan doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 19:14

Koning Jay Fullbright

Hij luisterde naar Layka, hij wist wel dat ze het goed bedoelde, maar hij vond dit zo lastig. Het leek Esmeralda niets uit te maken dat hij hier was, dat hij zich zorgen maakte. Ze zei wel dat ze dit allemaal voor hem deed, maar ze luisterde niet eens echt naar hem. Hij moest haar nu missen, terwijl ze vroeger alles samen deden. 'Oké.' Mompelde hij alleen maar. Hij liet Esmeralda weer los. 'Ik moet weer werken.' Mompelde hij nog en daarna vertrok hij weer, want dit deed hem best wel pijn, hij wilde weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 19:20

Layka Samira

Jay liep na een tijdje weer de kamer uit met de woorden dat hij weer moest werken. Ze keek nu naar Duke. "Misschien moet ik in het begin een tijdje hier blijven, om Jay te helpen, hij heeft er echt heel erg veel moeite mee... of misschien moeten we Kayton vragen om weer terug te komen?" Vroeg ze aan Duke met een bezorgde blik in haar ogen. Ze keek weer naar Esmeralda en streelde langs het gezicht van het meisje, ze leek zich echt nergens bewust van te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 19:43

Duke Samira

Layka zei dat ze misschien in het begin een tijdje hier moest blijven om Jay te helpen, hij had er echt veel moeite mee. Ze konden ook Kayton vragen terug te komen. 'Ik weet niet wat het beste is... maar ik vind het ook heel naar om hem hier alleen achter te laten. Leroy en Lolita hebben ook genoeg aan hun hoofd, maar het is wel slim als er ook iemand een beetje voor Jay is... jij kan ook de eerste dagen hier blijven, dan kan je Kayton laten komen en zodra het een beetje goed gaat kom je naar mij...' stelde hij voor.

Koning Stephen Lahero

Hij grijnsde een beetje naar haar en daarna kwam hij bij haar zitten, hij vond het echt heerlijk hier. Het was een prachtige plek, het eten rook goed en hij genoot ook van het gezelschap, het was fijn met Elvira, maar eigenlijk hadden ze het altijd wel fijn samen, ze konden goed praten en goed met elkaar opschieten. 'Hoe voelt het nu? Heb je pijn of is het te doen?' wilde hij van haar weten.

Medieval Times - Pagina 2 Tumblr_ng3r9yN8ym1sks57ro1_r1_500

Nathan Gerono

'Dat wil ik allemaal wel, maar ik heb het gevoel dat ik dat al doe. Dat ik haar al laat weten dat ik van haar hou, want dat is zo... ik ben gek op haar, ik wil haar graag laten merken dat het zo is, maar wat doe ik dan verkeerd? Ze weet het toch? Hoe kan ik er voor zorgen dat ze het weer vaker wilt? Wat doe ik nu anders dan ik ooit heb gedaan?' vroeg hij nu. Hij wist het echt niet meer. 'Misschien zou ze heel gelukkig zijn met het kindje, als ik dat ook was...' mompelde hij opeens zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 19:58

Koningin Fay Lahero

Hij had het gevoel dat hij het al deed. "Misschien nog wat meer? Ik zit er ook niet met mijn neus bovenop, dus ik weet ook niet goed hoe het gaat tussen jullie." Glimlachte ze een beetje.
"Je bent nu zelf minder gelukkig, Nathan... ik begrijp best dat ze er daarom minder zin in heeft. Het is wel prettig als jullie allebei goed in jullie vel zitten, toch?" Sprak ze hem zachtjes toe. "Verras haar een keertje, dat deed ik ook met Stephen, verrassen met een etentje, een dagje weg, dat is leuk en de band versterkt echt onwijs." Legde ze hem uit met een kleine glimlach.
"Ja, misschien wel... maar als jij het niet wilt, wilt zij het ook niet..." Sprak ze toen hij sprak over het kindje.


Elvira Solore

Ze zat een beetje tegen hem aan bij het vuur en staarde over het meertje heen met een glimlach. Het begon al langzaam donker te worden en ze genoot van de rust om haar heen.
Stephen vroeg naar haar buik en het kindje, ze streek even zachtjes over haar buik heen. "Nee, ik heb nu nergens last van, misschien reageert het kindje ook wel op mijn stress en spanning..." Fluisterde ze zacht tegen hem.


Layka Samira

Duke wist het ook niet en dacht ook dat ze Jay niet zomaar alleen konden laten, daardoor knikte ze een beetje. "Dat is goed, ik blijf wel en ik zal Kayton schrijven. Zorg jij goed voor Esmeralda? Niet teveel laten eten in het begin, dat is niet goed voor haar." Adviseerde ze Duke, aangezien ze het echt zelf ook zo goed mogelijk wilde doen. "Ik hou van je." Fluisterde ze Duke toe en ze drukte een kusje op zijn lippen
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 20:15

Nathan Gerono

'Ik weet het allemaal niet, ik vind dit maar vervelend en ingewikkeld gedoe.' zei hij zuchtend tegen haar. Dat was juist waarom hij voor Elvira gevallen was, er was geen gedoe tussen hun, alleen maar plezier. Nu was het eigenlijk juist andersom en dat vond hij echt vreselijk, daarom wilde hij het eigenlijk de hele tijd opgeven. 'Ik denk ook dat het zo werkt, maar dat is niet goed. Als ze er wel gelukkig mee is, moet ze dat eerlijk zeggen,' mompelde hij.

Koning Stephen Lahero

Ze streek over haar buik heen en hij legde daarom zijn vingers op die van haar, langzaam gleed hij ook over haar buik en hij ademde diep in, hij vond dit echt leuk. 'Ik begin het bijna jammer te vinden dat het niet van mij is,' zei hij daarna heel zacht en wat voorzichtig. Hij wist dat het niet mocht, maar hij was zo gek op kinderen en hij bracht nu zo veel tijd met Elvira door dat het wel zo voelde. 'Dat denk ik ook, het is goed dat je nu even kunt ontspannen.' zei hij.

Medieval Times - Pagina 2 Tumblr_n8g8juMeYS1rj26nxo1_500

Duke Samira

'Oké, we houden zelf ook wel contact, ik zal je wel missen,' zei hij tegen haar. 'Dat doe ik, ik zal zo goed mogelijk voor haar zorgen,' zei hij. Hij ging zijn best doen, maar hij had altijd al een sterke band met Esmeralda gehad en hij hoopte dat hij daar nu gebruik van kon maken om haar een beetje verder te helpen. 'Ik hou ook van jou, let goed op Jay en op jezelf. Ik zie je snel weer.' zei hij zacht. Hij nam daarna Esmeralda met zich mee, naar het oude huis toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 20:26

Layka Samira

Ze waren een paar dagen verder, ze was veel bij Jay in de buurt geweest en sleurde hem af en toe mee uit zijn werk om eventjes wat anders te gaan doen, trainen of gewoon even wandelen. Het was goed voor hem om zich niet continu op zijn werk te focussen en zich zorgen te maken. Kayton was al gauw gekomen en wilde maar al te graag op Jay letten. Hij was wat bezig met het werk en zij nam Jay even apart.
"Wat denk je ervan? Ga je met me mee om te kijken bij Esmeralda?" Vroeg ze hem zachtjes. Het zou hem vast goed doen om haar gewoon eventjes te zien en met haar te praten, ze praatte namelijk wel weer, pas sinds de vorige dag.


Koningin Fay Lahero

“Vrouwen zijn ingewikkeld.” Plaagde ze Nathan een beetje. Hij dacht ook wel dat het zo werkte, maar dat vond hij niet goed, als Elvira er gelukkig mee was, dan moest ze dat eerlijk zeggen.
“Ik begrijp best dat ze dat niet durft… je was al in de war en ze wilde je niet kwijt… waarschijnlijk zou je niet willen blijven als ze het kindje wilde houden, of wel?” Vroeg ze aan Nathan.


Elvira Solore

Ze keek naar Stephen met een lieve glimlach wanneer hij zijn vingers op die van haar legde. Hij sprak haar toe dat hij het bijna jammer begon te vinden dat het kindje niet van hem was. Ze glimlachte hierdoor naar hem. “ik misschien ook wel, jij zou me in ieder geval wel helpen… misschien kan ik dan wel moeder zijn.” Fluisterde ze terug tegen hem. Ze ging nu wat meer opzij liggen en leunde tegen Stephen aan terwijl ze naar de sterren keek. Ze knikte wanneer hij aangaf dat het goed was dat ze kon ontspannen.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 20:31

Koning Jay Fullbright

Hij werkte heel veel, maar hij was wel blij dat Layka en Kayton er waren om hem een beetje bezig te houden, ook met andere dingen. Dat was wel fijn. Layka vroeg of hij mee kwam, kijken bij Esmeralda. Hij aarzelde, hij vond het moeilijk om haar zo te zien, maar hij miste haar wel heel erg en het zou misschien wel heel fijn zijn. 'Ja, ik wil wel mee...' stemde hij uiteindelijk wel in. Hij moest haar even zien, hij wilde weten hoe het nu ging.

Nathan Gerono

'Ja, zeg dat wel. Niets voor mij, misschien had ik toch voor mannen moeten kiezen...' plaagde hij haar nu. 'Ik begrijp het ook wel. Waarschijnlijk was ik weg gegaan ja, maar nu zou ze het kunnen zeggen... nu begrijp ik het wel, al zou ik niet weten wat ik zou moeten doen. Ik wil haar echt niet alleen laten, ik wil niet weg gaan, maar ik denk niet dat ik in staat ben om een kind op te voeden, ik zou er gek van worden.' zei hij eerlijk.

Koning Stephen Lahero

'Ik weet zeker dat jij het zou kunnen, je hebt het in je, echt...' fluisterde hij nu. Ze leunde tegen hem aan en hij streek over haar arm heen, daarna drukte hij heel zacht zijn lippen op die van haar. 'Uiteindelijk komt het allemaal goed. Ik weet nog niet precies hoe, maar ik weet zeker dat het goed komt. Het komt altijd goed.' fluisterde hij. Hij staarde zelf ook naar de sterren, hij was helemaal rustig, hij voelde zich goed, alsof hij helemaal gezond was. Dat was ook lang geleden en het was een heel fijn gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 20:42

Layka Samira

Jay aarzelde duidelijk en dat kon ze ook heel erg goed begrijpen, het was momenteel niet echt meer 'zijn Esmeralda'. Ze was anders en ze zou ook niet binnen een paar dagen weer dezelfde zijn.
"Fijn, ik snap heel goed dat je het moeilijk vind hoor, Jay, maar Duke en ik zijn erbij. Ik weet bijna zeker dat ze blij is om je even te zien." Glimlachte ze hem toe. Ze vertelde Kayton wat ze van plan was en de man nam even afscheid van Jay. Daarna vertrok ze samen met de jongen naar het huisje toe. Esmeralda rukte haast meteen de deur open wanneer ze de twee in de gaten kreeg. Ze rende met haar magere benen op Jay af en omhelsde hem stevig, haar armen om zijn nek heen en haar benen om zijn middel. Ze woog echt haast niets meer. "Ik heb je gemist..." Fluisterde ze hem toe.


Koningin Fay Lahero

"Daar ben je nu wel een beetje laat mee hoor." Grinnikte ze toen hij aangaf dat hij misschien wel voor mannen had moeten kiezen. Hij gaf aan dat hij het ook wel begreep en waarschijnlijk was hij wel weggegaan.
"Wat heeft het veranderd dat je het nu wel begrijpt? Ik kreeg het idee dat ik niet echt heel erg veel teweeg breng met je..." KLonk haar stem heel eerlijk, het leek echt alsof het haar niet echt lukte om Nathan te helpen.
"Misschien is het inderdaad niet ideaal als we jou een kind laten opvoeden, maar Elvira kan op zich wel een soort moeder blijven. Wanneer het kindje bij mij een Stephen hoort, kan Elvira er nog heel erg veel voor betekenen en misschien ga jij ook wel wennen aan het idee." Legde ze aan hem uit.


Elvira Solore

Stephen dacht dat ze het in zich had. "Dat geloof ik niet echt... ik ben altijd ver uit de buurt van kinderen gebleven, ze moeten altijd huilen bij mij." Vertelde ze aan Stephen. Ze voelde zijn lippen even op die van haar en hij gaf aan dat het allemaal goed kwam uiteindelijk, hij wist alleen nog niet hoe. Ze glimlachte hierdoor even.
"Wisten we maar hoe, dan hoefden we niet zo onzeker te zijn." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 20:47

Koning Jay Fullbright

'Ik hoop het, ik vind het wel fijn om haar weer even te zien, ik mis haar wel heel erg. Ik ben het niet meer gewend om tijd door te brengen zonder Esmeralda, we zijn zo veel samen geweest...' zei hij tegen Layka. Dat was het vooral, het was zo alleen als hij in bed lag, als hij aan het eten was. Daar kon hij niet tegen, dat soort dingen deed hij met Esmeralda, het was vaak heel gezellig en nu moest hij dat missen, al wist hij heel goed dat het nodig was. Ze kwamen aan bij het huisje en de deur vloog open, daarna kwam Esmeralda meteen op hem af. Hij hield haar heel stevig vast en hij ademde trillend in, hij had niet eens op deze reactie durven hopen. 'Ik jou ook, heel erg.... ' fluisterde hij.

Nathan Gerono

'Ja, wel een beetje,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Ik weet niet wat het veranderd heeft, misschien had ik tijd om er over na te denken. Natuurlijk lukt het je wel, het lukt zelfs heel erg goed, maar ik vind het moeilijk, daar kan jij niets aan doen. Ik heb altijd tijd nodig om er over na te denken,' zei hij tegen haar. 'Misschien wel, maar voor Elvira zou dat al heel goed zijn, ik wil niet dat ze helemaal afstand neemt van het kindje doordat ik het niet wil.' zei hij.

Koning Stephen Lahero

'Ik weet het echt zeker. Je zou een goede moeder zijn, maar we zien het allemaal vanzelf wel. Het komt wel goed, Fay en ik zullen er zijn voor het kindje en dan kan je zelf kijken hoe het gaat en hoe het voelt.' zei hij tegen haar. 'Dat is zo, maar dan zou het ook heel saai worden allemaal.' zei hij daarna. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar zacht, hij ging nog iets dichter tegen haar aanliggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 21:00

Layka Samira

"Ik mis Duke ook hoor, normaal ben ik ook altijd met hem samen." Glimlachte ze Jay toe. Wanneer de twee elkaar aan het omhelzen waren, liep zij naar binnen toe, op Duke af en sloeg haar armen om hem heen en drukte haar lippen liefdevol op die van hem.
Esmeralda bleef hem op die manier vasthouden en Jay gaf aan dat hij haar ook heel erg miste. Ze trilde zelf helemaal, het was momenteel best wel veel inspanning voor haar.
"Het spijt me..." Klonk haar stem heel erg zachtjes. Haar vader had haar wel in laten zien dat dit niet verstandig was, het was heel erg heftig geweest, maar ze begreep het nu wel, ze wist nu wel dat het echt gevaarlijk was, wat ze had gedaan.


Koningin Fay Lahero

Nathan wist het niet, hij had tijd, dat had hij altijd nodig om na te denken. Ze knikte daardoor begrijpelijk een beetje. Dat snapte ze wel, dat was ook ergens wel logisch.
"Maar je bent er nog niet klaar voor om afscheid te nemen van de groep?" Vroeg ze hem nu voorzichtig. Hij sprak over Elvira en ze knikte hierdoor eventjes. "Het word misschien allemaal nog wel moeilijk, maar het komt wel goed, zeker weten." Knikte ze vol vertrouwen.


Elvira Solore

Hij wist het zeker, ze zou een goede moeder zijn en ze zagen het allemaal wel. Hij en Fay zorgden voor het kindje en daardoor glimlachte ze even. "Ik vind het wel fijn dat jullie er zijn, dat ik het kindje wel in goede handen kan geven." Knikte ze nu een beetje. Hij dacht dat het saai zou worden als ze het wisten. "Ja, dat is wel waar..." Ze zoende hem zachtjes even terug en streelde door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 21:04

Koning Jay Fullbright

Esmeralda zei dat het haar speet, daardoor keek hij haar diep in haar ogen aan. 'Mij ook,' fluisterde hij. 'Ik hou van je, Esmeralda. Ik hou verschrikkelijk veel van je, je moet niet veranderen voor mij, echt niet. Ik vind je heel erg leuk zoals je bent, niet als je jezelf pijn doet... echt niet,' mompelde hij. Hij zoende haar zachtjes en hij streek langs haar wang. 'Ik mis je echt enorm... ik wil je graag om mij heen hebben en weer samen gelukkig zijn...'

Nathan Gerono

Door haar vraag ademde hij diep in en keek hij weg. 'Ik weet het niet,' mompelde hij. Hij wilde het niet, het voelde niet goed. Helemaal niet zelfs, maar dat kwam waarschijnlijk door wat er allemaal met hem gebeurd was vroeger. 'Misschien,' mompelde hij daarna. Hij had er niet zo veel vertrouwen in, hij zou het allemaal wel zien. 'Zullen we maar terug gaan naar het landgoed of ben je liever alleen?' vroeg hij daarna.

Koning Stephen Lahero

'Dat vind ik ook wel fijn, ik wil je altijd helpen, met alles.' zei hij zachtjes. Ze ging mee in de zoen en hij voelde haar handen door zijn haren heen glijden, het was een heel fijn gevoel. Hij liet zijn hand nu langzaam over haar lichaam heen glijden, hij vond het echt heel bijzonder. Hij kon ook niet zo goed begrijpen waarom Nathan dat niet vond, hij vond het juist wat opwindends hebben, maar Nathan had dat heel duidelijk niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 21:15

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze keek Jay met tranen in haar ogen aan en ze luisterde naar hem. Ze moest niet veranderen, want hij vond haar leuk zoals ze was, niet wanneer ze zichzelf pijn deed. Ze werd gezoend en daarna gaf hij aan dat hij haar enorm miste, hij wilde haar om zich heen hebben. Tranen gleden over haar wangen heen, maar ze keek hem wel met een liefdevolle blik aan.
"Je bent zo lief... ik ben onwijs gek op je..." Fluisterde ze hem liefdevol toe. "Ik ben alleen nog niet klaar om terug te gaan... soms ben ik zoals nu, maar soms ben ik ook anders, papa helpt me, ik ben hier wat rustiger dan in het kasteel." Legde ze zacht aan hem uit, ze probeerde voorzichtig te gaan staan, maar haar benen wankelden zo ongelooflijk erg en ze greep zich aan Jay vast.


Koningin Fay Lahero

Hij keek weg door haar vraag en gaf aan dat hij het niet wist. "Oké, ik wil je de tijd geven tot je het wel weet." Knikte ze, erover door malen hielp duidelijk niet, dus ze moest hem tijd om na te denken geven. Hij vroeg aan haar of ze maar terug zouden gaan naar het landgoed of dat ze liever alleen was.
"Nee, lieverd, ga met me mee, ik vind het leuk met jou." Glimlachte ze liefdevol naar hem.


Layka Samira

Stephen streelde weer langzaam over haar lichaam heen tijdens de zoen en ze genoot er wel echt van. "Zullen we zo gaan slapen? Ik ben best wel moe." Vroeg ze hem zachtjes en ze keek hem eventjes doordringend aan met een glimlach. Ze streelde heel zachtjes langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 21:19

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat hij heel lief was en dat ze gek op hem was, maar ze was nog niet klaar om terug te gaan, soms was ze zoals nu, maar soms ook niet en haar vader hielp haar. Hij knikte langzaam, hij vond het heel erg jammer, maar hij begreep het wel. Hij pakte haar weer vast toen ze wankelde. 'Ik vind het niet erg om je nog even vast te houden hoor,' fluisterde hij. Hij legde zijn handen op haar heupen en hij hield haar dicht tegen zich aan.

Nathan Gerono

'Oké, maar ik weet niet hoe lang het gaat duren hoor...' fluisterde hij. Hij wist het echt niet, soms was hij weer helemaal de weg kwijt en wilde hij alleen maar weg, dan wilde hij de groep terug en daar wonen, maar dan bedacht hij zich weer dat hij ze afgeslacht had. Die gedachte maakte hem zelf misselijk. Ze zei dat hij mee moest gaan, ze vond het leuk met hem. 'We kunnen ook nog even hier blijven, 'mompelde hij zachtjes, daarna zoende hij haar heftig.

Koning Stephen Lahero

Elvira vroeg na de zoen of ze zo zouden gaan slapen, ze was best wel moe. 'Ja, dat is goed.' fluisterde hij. Hij keek even in haar mooie ogen en daarna drukte hij weer zijn lippen op die van haar. Hij bleef nog even naar haar kijken, voor hij overeind kwam. Hij tilde Elvira voorzichtig omhoog, tegen zijn lichaam aan, daarna nam hij haar mee naar het hutje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 21:34

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij knikte wel, maar ze zag aan hem dat hij het jammer vond. "Ik wil gewoon dat ik echt weer gezond ben wanneer ik terug kom, jij toch ook?" Vroeg ze hem nu zachtjes. Hij fluisterde dat hij het niet erg vond om haar nog even vast te houden, daardoor glimlachte ze hem toe. "Gelukkig maar.." Sprak ze hem toe en ze bleef dicht tegen hem aan staan en hem vast houden.


Koningin Fay Lahero

"Dat werkt duidelijk het beste bij jou, dus we gaan gewoon wachten tot je er klaar voor bent." Knikte ze hem nu toe. Hij gaf aan dat ze ook best nog even in de smederij konden blijven en daarna zoende hij haar heftig. Ze trok hem dicht tegen haar aan en zoende hem terug, genietend en heftig.


Elvira Solore

Hij vond het goed en ze kreeg nog een kusje van hem. Daarna kwam hij niet veel later overeind. Ze werd door hem opgetild en daardoor grijnsde ze hem vrolijk toe. Ze gaf hem een spontane zoen en ging daarna op de grond in het hutje liggen. Ze zorgde voor een zacht kussentje en keek daarna naar Stephen. "Kom je dicht tegen me aanliggen?" Vroeg ze met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 21:41

Koning Jay Fullbright

'Ja, dat wil ik ook. Ik vind het ook heel goed dat je hier blijft, maar ik ben gewoon heel graag bij je in de buurt, juist nu... maar ik weet wel dat het zo beter is,' zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar gezicht en daarna zoende hij haar zachtjes. Het was maar kort ,daarna knuffelde hij haar eigenlijk alweer. Hij vond het wel echt heel fijn om nu even met haar samen te zijn en met haar te kunnen praten.

Nathan Gerono

'Ik vind het allemaal goed.' zei hij zacht. Hij werd tegen haar aangetrokken en ze zoende hem net zo heftig terug, zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij trok haar bovenop zich, meteen begon hij haar kleding los te maken. Hij had er nu wel echt ontzettend veel zin in, hij wilde ook niet meer wachten. Hij drukte zijn lippen in haar hals terwijl zijn handen haar kleding los maakten en over haar huid heen gleden.

Koning Stephen Lahero

Hij kreeg opeens een zoen van haar, daarna ging ze op de grond liggen. Ze vroeg aan hem of hij bij haar kwam, daardoor glimlachte hij en kwam hij eigenlijk meteen heel dicht tegen haar aan liggen. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij lag echt helemaal tegen haar aan, maar het was wel fijn. 'Ik hou van je, ik vind het echt heel fijn samen,' fluisterde hij. Hij zoende haar nog eens zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 21:56

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze glimlachte wanneer Jay aangaf dat hij het echt heel goed van haar vond en ze knikte door zijn woorden. "Je mag best hier blijven." Glimlachte ze hem toe. "Een paar dagen vakantie?" Vroeg ze hem nu met haar hoofd iets schuin. Ze werd zachtjes door hem even gezoend en daarna knuffelde hij haar weer. "Zullen we naar binnen gaan, ik krijg het een beetje koud..." Mompelde ze hem zacht toe, dat terwijl het helemaal niet zo heel erg koud was.


Koningin Fay Lahero

Hij vond het allemaal wel goed. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze werd bovenop hem getrokken, ze grijnsde hierdoor naar hem en haar kleding ging in een snel tempo uit, ze had er al onwijs veel zin in toen ze naar hem toe was gekomen. Zijn kleding ging ook in een snel tempo uit en ze kreunde wanneer ze haar lichaam tegen dat van hem aandrukte.


Elvira Solore

Hij kwam heel dicht tegen haar aanliggen en ze voelde zijn arm om haar heen, nu was er ook niet veel ruimte in het hutje, maar dat vond ze heerlijk. Hij fluisterde dat hij van haar hield en hij vond het heel erg fijn met haar samen. Ze zoende hem even zachtjes terug.
"Ik hou ook van jou, ik word denk ik ook een beetje verliefd..." Haar wangen kleurden daardoor een beetje en ze legde haar hoofd tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 22:18

Koning Jay Fullbright

'Misschien kan ik aan mijn vader en Kayton vragen of ze dan wat willen werken voor mij...' zei hij zacht. Hij wilde het wel, hij wilde heel erg graag bij haar blijven. 'Mag ik vanavond dan al blijven slapen?' vroeg hij daarna. Hij vond het zo vreselijk om alleen in bed te liggen, hij bleef echt liever hier, dat was veel fijner. 'ja, we gaan naar binnen toe...' zei hij daarna, hij nam haar mee. Hij opende de deur en hij zag dat Duke Layka heel stevig vasthad, hij zoende haar en Jay glimlachte een beetje.

Nathan Gerono

Hun kleding was in nogal snel tempo uit en hij drukte haar op de bank, direct drong hij bij haar naar binnen. Hij zoende haar in haar hals en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Het bleef elke keer heel erg lekker met Fay, maar hij wist wel dat hij na moest denken over alles, dat hij er aan moest wennen dat het een paar dagen niet zou kunnen, maar dat wilde hij niet. Hij kon het niet, hij hield dat echt niet vol. Hij genoot hier wel enorm van, al was hij best wel heftig.

Koning Stephen Lahero

Hij werd heerlijk zachtjes gezoend en daarna zei Elvira dat ze ook van hem hield, ze dacht dat ze ook een beetje verliefd werd en ze werd meteen ook rood, waardoor hij glimlachte. 'Eigenlijk vind ik dat alleen maar leuk...' fluisterde hij. Hij wist dat hij het niet leuk mocht vinden, maar dat vond hij wel. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij streek langzaam met zijn vingers langs haar hals, het was heel erg teder.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 22:27

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat hij het wel aan zijn vader en Kayton kon vragen of ze wilde werken. Daardoor knikte ze eventjes met een kleine glimlach. Jay vroeg of hij die avond al mocht blijven slapen en ze knikte meteen. "Ja, dat mag, natuurlijk." Haar ogen twinkelden vrolijk. Ze werd door hem meegenomen naar binnen toe, ze liep wat zwakjes en moeizaam met hem mee naar binnen en keek naar haar vader en Layka, ze waren ook wel heel erg lief samen...


Koningin Fay Lahero

Hij drong meteen bij haar naar binnen en ze kreunde genietend daardoor. Zijn handen gleden over haar lichaam en ze genoot van zijn lippen in haar hals. Haar nagels gleden over zijn borst heen en ze ging heftig tekeer. Zo vergat ze weer even alles en ontspande ze helemaal.


Elvira Solore

Hij zei dat hij het alleen maar leuk vond eigenlijk. "Maar het hoort niet..." Mompelde ze hem nu zachtjes toe. Hij streelde langs haar hals, ze vond het heerlijk en kroop nog wat dichterbij. Daarna sloot ze haar ogen.
"Slaap lekker..." Mompelde ze hem toe en ze viel langzaam in slaap, ze genoot van alle geluiden in het bos, hier sliep ze misschien nog wel het fijnste.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2016, 22:31

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat het natuurlijk mocht en de twinkeling in haar ogen maakte hem helemaal warm van binnen, hij vond het zo fijn om te zien. Het deed hem echt goed. Hij zag Duke naar hem knipogen, hij merkte gewoon dat alles hier hem goed deed, misschien was het echt wel een goed idee om hier een paar dagen te blijven om weer wat tot rust te komen. Hij nam Esmeralda mee naar haar kamer, hij was hier al veel vaker geweest, hij vond het ook echt leuk. 'Ik zal eerst even een brief schrijven,' zei hij zacht. Daarna schreef hij naar Kayton en zijn vader dat hij graag hier zou willen blijven. Zodra hij klaar was pakte hij Esmeralda weer vast.

Nathan Gerono

Toen hij klaar was hield hij Fay dicht tegen zich aan, zijn armen om haar heen gesloten. Hij kwam zo weer een beetje tot rust, zijn gedachten werden iets rustiger en hij voelde zich ook wat beter. 'Zullen we zo maar terug gaan? Straks komen we helemaal niet meer weg...' fluisterde hij. Het was beter om terug te zijn voor het echt helemaal donker was, dan konden ze nog wat drinken samen en dan gaan slapen.

Koning Stephen Lahero

'Nee, het hoort niet, maar er is niets te veranderen aan gevoelens.' fluisterde hij. Ze kroop nog dichter tegen hem aan en hij glimlachte vol liefde naar haar. 'Slaap lekker, Elvira.' fluisterde hij nog. Hij bleef nog een tijdje naar haar kijken, voor hij zelf ook rustig in slaap zakte. Hij sliep heel dicht tegen haar aan en hij droomde nu zelfs over Elvira. Het was een heerlijke droom, maar het was wel wat verwarrend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2016, 22:42

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze werd door Jay meegenomen naar haar slaapkamertje en hij gaf aan dat hij eerst een brief zou gaan schrijven. Ze ging op bed liggen en keek naar Jay met kleine ogen, ze was moe, nu al. Haar ogen vielen elke keer bijna dicht en wanneer Jay weer klaar was en haar vastpakte, kroop ze bij hem op schoot en legde ze haar hoofd tegen hem aan. Ze sloot haar ogen en dommelde zo al heel erg gauw in slaap. Ze leek zo klein en breekbaar, ze paste bijna helemaal bij Jay op schoot.


Koningin Fay Lahero

Ze kroop in de armen van Nathan met een glimlach. Hij vroeg of ze zo maar terug zouden gaan, straks kwamen ze hier helemaal niet weg. "Zullen we anders gewoon hier blijven? Ik ben al best wel moe eigenlijk en dan gaan we morgenochtend gewoon weer terug." Mompelde ze hem zachtjes toe.


Elvira Solore

Er was niets te veranderen aan gevoelens en ze schudde nog een heel klein beetje haar hoofd. Daarna werd ze pas de volgende ochtend heerlijk wakker van de zon op haar gezicht. Ze rekte zich voorzichtig even uit en keek naar Stephen met een liefdevolle glimlach rond haar lippen. Ze streelde zachtjes langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum