Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 19:17

Elvira Solore

Nathan kreunde diep en hij leek het heerlijk te vinden. De combinatie leek goed te zijn en daar was ze heel erg blij mee, echt blij, dan kon ze wel liefdevol en zacht bewegen zoals zij het lekker vond, maar ze kon hem wel heftig zoenen en dat was ook best wel fijn. Ze vond het leuk en lekker om het zo te doen, het zorgde wel voor wat extra's.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 19:19

Nathan Gerono

Hij had het idee dat Elvira dit ook wel goed beviel, hij vond het verschrikkelijk lekker, maar het was wel nogal heftig voor hem. Hij wist dat dit onmogelijk genoeg voor hem zou zijn, maar Elvira verlangde dat gelukkig ook niet van hem. Anders zou het nooit goed komen. Hij wilde zijn handen lostrekken en haar vastgrijpen, maar hij wist zichzelf er van te weerhouden en hij kreunde diep, het was duidelijk dat het veel met hem deed, maar hij vond het wel echt lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 20:53

Elvira Solore

Hij kreunde even diep door wat ze deed en daarna draaide ze de rollen om en trok ze hem bovenop haar, ze pakte zijn handen en zorgde ervoor dat hij nu haar handen op dezelfde manier vasthield als zij net bij hem had gedaan, ze keek diep in zijn ogen. "Nu mag jij." Fluisterde ze hem met twinkelende ogen toe en ze drukte haar lippen fel op die van hem.


Koningin Fay Lahero

Ze werd wel langzaam wakker, maar ze bleef op dezelfde manier liggen als daarvoor, ze wachtte gewoon tot ze merkte dat Stephen klaar zou zijn, ze wilde hem niet storen, hij had dit nodig. Dit was zijn momentje. Ze lag ook nog heerlijk met het zonnetje op haar gezicht in bed, bovendien was ze ook nog heel erg moe. Langzaam viel ze weer in slaap en lette ze niet meer op Stephen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 20:57

Nathan Gerono

Ze draaide de rollen om en ze zorgde ervoor dat hij haar vast had, door wat ze zei grijnsde hij. Hij werd fel gezoend en hij ging er alleen maar heftiger op in. Hij bewoog heel erg krachtig, maar het was anders nu. Hij wist nu wat hij moest doen. Hij liet zijn lippen afglijden naar haar hals, het was niet eens zo wild. Hij bewoog wel wild, maar voor de rest was hij zacht en deed hij zijn best om zo veel mogelijk liefde te laten zien.

Koning Stephen Lahero

Hij had niet door dat Fay wakker werd, gelukkig niet. Hij had dit veel te hard nodig en als hij weer zou schrikken, zou dat waarschijnlijk niet zo goed gaan. Hij had steeds meer moeite om wat stiller te blijven, doordat het nu langer geleden was, was het ook een stuk intenser. Heel even kwam het idee in hem op om dat hand van Fay te pakken, maar hij durfde dat zelfs niet. Hij bleef dus maar gewoon zelf doorgaan en na een tijdje was hij klaar, het was een flinke opluchting nu, het voelde fijn. Hij voelde alleen wel altijd daarna een schuldgevoel opkomen, omdat hij toch vond dat dit niet hoorde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 21:10

Elvira Solore

Hij zoende haar heftiger terug en ze kreunde zachtjes. Hij was krachtig maar wel lief voor haar. Ze vond het heerlijk wat hij deed, dit was fijner dan daarvoor. Het ging anders. Zijn lippen waren zacht in haar hals en ze kreunde hier nog wat harder door, hij deed het tegenovergestelde van haar, maar dat vond ze juist wel leuk eraan. Ze drukte haar lichaam heftig tegen hem aan en voelde hoe heftig alles voor haar was.


Koningin Fay Lahero

Ze werd weer wakker en ze merkte ook dat Stephen klaar was, ze kroop tegen hem aan en drukte een kus op zijn schouder en keek hem met een lieve blik aan. "Goedemorgen knapperd..." Mompelde ze nog wat slaperig tegen hem, ze rekte zich wat lui uit en kreunde zachtjes. Ze voelde zich echt heel erg lui op dit moment.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 21:13

Nathan Gerono

Ze kreunde, ze vond het dus wel fijn. Het was in ieder geval niet verschrikkelijk. Hij wist dat hij nog veel moest leren als het hier om ging, maar hij deed wel zijn best voor haar, hij wilde laten zien dat hij het ook echt goed wilde doen. Ze drukte haar lichaam heftig tegen hem aan en hij kreunde diep. Hij greep haar heupen vast en hij zoende haar nu wel wat heftiger, daarna bereikte hij zijn hoogtepunt al. Het was gewoon vreselijk fijn en hij hoopte dat Elvira ook tevreden was.

Koning Stephen Lahero

Hij voelde Fay tegen hem aan kruipen, hij keek in haar lieve blik, ze drukte haar lippen op zijn schouder. 'Goedemorgen,' zei hij zacht. Hij streek langs haar wang, hij glimlachte toen ze zich uitrekte. 'Zullen we gewoon nog even in bed blijven?' stelde hij nu voor. Hij was nu zelf ook helemaal rustig en hij dacht dat Fay ook nog wel wat rust kon gebruiken, ze hoefden toch niets te doen. 'Anders pakken we zo onze spullen en gaan we in de zon liggen, daar kunnen we ook verder slapen...' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 21:19

Elvira Solore

Hij bereikte zijn hoogtepunt en ze streelde daarna zachtjes langs zijn wang. "Dit was fijn, het was leuk om te doen, ik vond het echt leuk." Vertelde ze hem enthousiast en ze drukte haar lippen vol passie op die van hem en sloeg haar armen om zijn hals heen met een brede glimlach.


Koningin Fay Lahero

Hij wenste haar ook goedemorgen en streek even langs haar wang. Hij vroeg of ze nog even in bed zouden blijven liggen, anders zouden ze hun spullen pakken en in de zon liggen. "Hmm... eerst nog even in bed, daarna rustig buiten ontbijten en van de zon genieten." Noemde ze met een grijns op en ze keek hem met een brede glimlach aan. Ze pakte zacht zijn hand en streelde met haar vingers daar zachtjes en lief overheen, ze keek nog wat slaperig en dromerig voor zich uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 21:23

Nathan Gerono

Ze streek langs zijn wang en ze zei dat het fijn was, ze vond het leuk om te doen. Ze was echt enthousiast en hij werd vol passie gezoend, daarna sloeg ze haar armen om hem heen. 'Ik vond het ook heerlijk.' fluisterde hij. Hij zoende haar kort en hij keek haar weer grijnzend aan. 'Was het met genoeg liefde? Ik weet dat ik nog meer moet leren, maar ik deed echt mijn best...' zei hij nu tegen haar.

Koning Stephen Lahero

Ze wilde in bed blijven, rustig ontbijten en daarna van de zon genieten. Ze pakte zijn hand en hij legde zijn hoofd tegen haar aan. 'Dat vind ik goed hoor,' stemde hij in. 'Het spijt mij van gisterenavond...' fluisterde hij daarna. Hij hoopte echt dat hij haar niet teleurgesteld had, maar hij had gewoon niet kunnen ontspannen, het lukte niet en daardoor wilde hij niets meer met haar, maar dat lag niet echt aan Fay. Ze kon er niets aan doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 21:36

Elvira Solore

Hij fluisterde haar toe dat hij het heerlijk vond, ze werd weer door hem gezoend, het was even kort, maar dat was wel heel erg fijn. Hij vroeg of het met genoeg liefde was, hij wist dat hij nog meer moest leren, maar hij deed echt zijn best.
"Zullen we het maar een goed begin noemen?" Vroeg ze plagend aan hem en ze haalde haar hand plagend door zijn haren heen. "Maar je bedoelt het goed, het is lief." Knikte ze nu.


Koningin Fay Lahero

Hij vond het goed en daardoor glimlachte ze, ze voelde zijn hoofd tegen het hare aan. Het was gewoon heel erg fijn zo samen. Hij fluisterde dat het hem speet van de vorige avond. "Maakt niet uit.. het was mijn gekke idee." Grijnsde ze hem toe. Ze kroop nog wat dichter tegen hem aan. "Je deed het goed en lief, ik ben blij dat je toen je wegliep, meteen weer terug bent gekomen. Ik weet dat het heel zwaar en moeilijk voor je is, maar ik hoop echt dat je inziet dat ik niet teleurgesteld ben of wat dan ook. Ik vind het ook heerlijk om gewoon bij je te zijn, het voelt goed en daar ben ik heel erg blij om." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 21:44

Nathan Gerono

'Dat is goed genoeg voor mij,' zei hij lachend tegen haar. Hij knuffelde haar even en daarna sprong hij overeind. 'Kom, we gaan iets doen... ' zei hij, hij wilde naar buiten, wat te doen hebben. Misschien konden ze wel iets met Fay en Stephen doen, al wist hij niet of Stephen daar nu zin in had. Waarschijnlijk niet. 'We kunnen wel een dagje de omgeving verkennen...' opperde hij daarom.

Koning Stephen Lahero

'Het idee was niet heel erg gek... het was juist heerlijk, daar ging het fout. Het lag niet aan jouw idee, het ligt aan mijn persoonlijkheid,' fluisterde hij, wel heel erg eerlijk. Hij vond het niet makkelijk om te bespreken. 'Ik weet het wel, maar ik ben zelf gewoon heel teleurgesteld.' zei hij zacht. Hij was het nog steeds, hij baalde er van. Hij had het zo lekker gevonden, hij had door willen gaan en het zou hem enorm veel opluchting geven, maar hij vond het echt heel erg dat hij het lekkerder vond dan normaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 21:51

Elvira Solore

Hij vond het goed genoeg en ze grinnikte eventjes. Ze werd geknuffeld door hem en hij kwam daarna met een sprong overeind. Ze keek hem lichtelijk verbaasd aan doordat hij ook zo verschrikkelijk enthousiast was. Ze wist wel dat hij zo was, maar toch, hij had het al een tijdje niet meer getoond. Hij wilde iets gaan doen, misschien de omgeving verkennen. "Ja, dat lijkt me leuk, kom mee." Grijnsde ze hem toe. Ze zocht naar kleding en begon die in een redelijk snel tempo aan te trekken.


Koningin Fay Lahero

Hij vond het geen gek idee, het was heerlijk, het lag niet aan haar idee, maar aan zijn persoonlijkheid. "Zeg dat alsjeblieft niet." Zei ze meteen en ze legde haar hand op zijn wang. "Je moet hier niet teleurgesteld in zijn, het wás ook heerlijk, denk je nu echt dat ik door kan slapen als er zoiets gebeurd? Ik werd wakker en ik genoot, het is lang geleden dat het zo lekker was Stephen en je moet er echt mee door gaan, het is een kans om het steeds beter te laten gaan, dat weet ik zeker." Zei ze enthousiast tegen hem, ze was er echt van overtuigd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 21:54

Nathan Gerono

Het leek haar leuk, ze trok haar kleding snel aan en hij deed eigenlijk direct hetzelfde. Zodra hij klaar was greep hij haar vast en zoende hij haar, hij had een grijnsje op zijn gezicht staan. Hij pakte haar hand en hij nam haar direct met zich mee, maar daarna bleef hij stil staan. 'Moeten we tegen Fay en Stephen zeggen dat we weg zijn? Dat is misschien wel aardig...' stelde hij nu voor. Als ze zomaar weg gingen, was dat niet echt heel aardig.

Koning Stephen Lahero

'Het is zo,' fluisterde hij, toen ze zei dat hij dat niet moest zeggen. Hij voelde haar warme hand op zijn wang en hij legde zijn hand daar op. 'Maar het is voor mij juist lekker omdat ik niet bang ben, omdat je het niet echt meekrijgt... dat maakt het zo walgelijk. Hoe kan ik het nou fijn vinden dat je het niet merkt? Dat hoort niet, Fay... dat hoort echt niet...' zei hij zacht. Ze was er van overtuigd dat het beter kon gaan. Daardoor dacht hij er toch nog eens over na, maar hij vond het lastig. 'Misschien moeten we maar gewoon wat nieuwe dingen proberen dan... ik wil alles proberen waarvan jij denkt dat het misschien kan helpen, deze week. Als het niet blijkt te helpen geven we het daarna op, oké?' vroeg hij nu zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 22:05

Elvira Solore

Ze voelde weer de liefde omhoog komen die ze voor hem voelde, ze was echt stapelgek op hem en hield van hem. Hij pakte haar hand en nam haar mee. "Rustig, we hebben de hele dag de tijd." Plaagde ze hem nu vrolijk. Hij vroeg haar of ze het tegen Fay en Stephen moesten zeggen.
"Ja, dat is goed." Knikte ze en ze kneep even in zijn hand en nam hem daarna met haar mee.


Koningin Fay Lahero

Ze voelde zijn hand op die van haar. Hij zei dat hij niet bang was omdat zij niets meekreeg, dat vond hij walgelijk. "Sst... het is niet walgelijk oké?" Zei ze hem duidelijk. Hij gaf aan dat hij het niet vond kunnen dat hij het fijn vond terwijl hij er niets van meekreeg.
"Ik krijg het wel mee en ik vind het heerlijk, jij denkt alleen dat ik het niet meekrijg. Dat is het punt, jij denkt dat ik het niet meekrijg, maar ik doe het toch, dat maakt het voor ons allebei heerlijk." Vertelde ze hem doordringend. Hij gaf aan dat ze misschien gewoon nieuwe dingen moesten proberen. "Ik denk gewoon dat dit helpt, als jij je kan indenken dat het helemaal niet zo erg is." Zei ze hem liefjes. "Dan zorgen we er langzaam voor dat je er steeds bewuster van wordt dat ik wel wakker ben. " Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 22:08

Koning Stephen Lahero

Ze was er zo van overtuigd en hij besloot het dan maar een kans te geven. 'Oké, ik wil het wel een keertje proberen, misschien gaat het nu dan beter...' stemde hij in. Hij had het echt lekker gevonden, dat trok hem wel over de streep, want het deed veel met hem en hij wilde dat nog wel een keertje voelen, hij hoopte gewoon dat hij niet weer zo in paniek raakte. Hij liet zijn hand langzaam over haar lichaam glijden en hij zoende haar even zacht. 'Dan moet je wel verplicht gaan slapen,'plaagde hij haar nu.

Nathan Gerono

'Ja, ja, maar ik wil het nu,' zei hij lachend tegen haar. Hij was veel vrolijker dan de laatste tijd, eigenlijk was hij gewoon meer zoals vroeger. Ze vond het goed en hij liep met haar naar de kamer van Stephen en Fay, hij klopte aan. 'Wij gaan even een rondje doen in de omgeving,' zei hij, zodat ze dat wisten en niet helemaal naar de deur zouden komen, dat was niet echt nodig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 22:16

Koningin Fay Lahero

Hij wilde het wel een keer proberen, misschien ging het nu beter. Ze knikte met een grijns. "Fijn!" Zei ze meteen met een vrolijke blik in haar ogen. Ze voelde zijn hand langzaam over haar lichaam glijden en hij zoende haar even zachtjes. Ze zoende rustig en lief met hem mee, ze vond het fijn, het was lekker. Hij plaagde haar vervolgens dat ze nu wel moest gaan slapen verplicht.
"Dat is echt geen straf hoor." Plaagde ze nu. Ze hoorde daarna de stem van Nathan.
"Veel plezier!" Riep ze naar hem en daarna keek ze Stephen weer aan. "Dus, mag ik dan nu gaan slapen?" Plaagde ze hem.


Elvira Solore

"Ongeduldje." Plaagde ze hem vrolijk. Ze kregen aan de deur te horen dat ze plezier moesten hebben. "Jullie ook!" Riep ze vrolijk en lichtelijk brutaal terug. Ze trok Nathan met haar mee en ze trok hem even tegen haar aan. Ze streelde even over zijn borst heen en keek hem met een vrolijke en ontspannen blik aan. "Ik geloof dat dit heel erg goed voor ons is." Fluisterde ze, daarna zoende ze hem heftig, maar vol liefde. Ze was weer een beetje zoals vroeger, brutaal, vrolijk en enthousiast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 22:20

Koning Stephen Lahero

Ze was er duidelijk echt blij mee en ze zei dat het geen straf was om te moeten slapen. 'Gelukkig maar, ik ben niet zo van het straffen,' plaagde hij haar nu. Hij hoorde Nathan zeggen dat ze even weg gingen en Fay wenste hun veel plezier, door de reactie van Elvira schudde hij zijn hoofd. 'Het is gênant dat ze precies weten wat we aan het doen zijn,' zei hij tegen haar, maar dit vond hij niet zo heel erg. Ze deden het nooit zo vaak als Nathan en Elvira, dat werd hem wel duidelijk. Door wat ze daarna vroeg glimlachte hij. 'Ja, dat mag,' fluisterde hij, hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals en hij sloeg zijn armen om haar heen.

Nathan Gerono

Hij werd tegen haar aangetrokken en ze streek over zijn borst heen, hij ademde diep in. Door wat ze zei grijnsde hij. 'Denk ik ook,' mompelde hij, daarna werd hij heftig gezoend. Hij trok haar direct tegen zich aan en hij ging vol mee in de zoen, na een tijdje stopte hij en liet hij zijn handen de rondingen van haar lichaam volgen. 'Als we buiten een leuke plek vinden, weet ik wel wat ik als eerste met jou wil doen,' zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 22:25

Koningin Fay Lahero

"Waarom zou dat gênant zijn? Ze doen het nog vaker dan wij." Plaagde ze hem nu een beetje. "Het is leuk en ze gunnen het ons." Glimlachte ze liefjes tegen hem. Ze mocht van hem gaan slapen en ze voelde zijn lippen in haar hals en zijn armen om haar heen. Ze draaide haar rug naar hem toe en sloeg zijn armen om haar heen. Zijn hand legde hij tegen haar wang aan en ze sloot haar ogen. Langzaam viel ze weer in slaap.


Elvira Solore

Hij dacht hetzelfde en door de zoen werd ze dicht tegen hem aangetrokken. Hij ging vol met haar mee en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Hij wist wel wat hij met haar ging doen als ze een leuke plek vonden buiten, ze keek naar hem op en friemelde wat aan de kraag van zijn shirt. "Oh, wat dan?" Klonk haar stem uitdagend en haar ogen twinkelden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 22:28

Koning Stephen Lahero

'Dat is wel zo, maar toch...' zei hij tegen haar. Het was leuk en ze gunden het hun, dat was ook wel waar, dat wist hij wel. Ze draaide haar rug naar hem toe en hij bleef heel dicht tegen haar aanliggen, hij merkte dat ze wegzakte en hij streek langzaam met zijn vingers over haar rug heen. Na een tijdje drong hij zachtjes bij haar naar binnen, hij gaf zichzelf aardig de tijd om te wennen en rustig te blijven, daarna bewoog hij steeds iets heftiger. Het was weer verschrikkelijk lekker en hij deed zijn best om niet negatief te gaan denken en ontspannen te blijven.

Nathan Gerono

'Ik ga je laten zien hoe veel ik voor je voel.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Hij zoende haar weer heftig, maar daarna hield hij toch op en pakte hij haar hand vast. 'Kom, weg gaan, anders blijf ik niet rustig en zal het op een wilde manier gaan,' zei hij plagend tegen haar, al was het wel echt zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 22:38

Koningin Fay Lahero

Ze merkte wel weer dat hij bij haar naar binnen drong. Ze deed haar best om doodstil te blijven liggen en ze moest eerlijk toegeven dat ze het echt fantastisch vond. Het was jammer dat ze Stephen niet kon zoenen en kon aanraken, maar dit was beter dan helemaal niets doen. Veel beter.


Elvira Solore

Hij ging haar laten zien hoeveel hij voor haar voelde, ze grijnsde breed. "Hmm.. dat klinkt heel erg goed..." Fluisterde ze hem toe. Haar hand werd door hem gepakt na een heerlijke zoen. Ze moesten gaan anders bleef hij niet rustig en zou het wild gaan. "Oké, oké..." Grijnsde ze. Met een vrolijke blik in haar ogen liep ze met hem mee naar buiten toe, het was echt heel erg warm buiten en ze trok meteen al wat van haar kleding uit, ze had het al zo ongelooflijk warm door Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/11/2015, 22:42

Koning Stephen Lahero

Hij merkte niets aan Fay, daardoor bleef hij rustig en ging hij door. Hij kwam even van haar af en hij boog over haar heen, hij drong weer langzaam bij haar naar binnen en hij pakte haar heupen vast. Zijn ademhaling versnelde en hij genoot er echt van, hij deed enorm zijn best om zich niet schuldig te voelen en niet te veel na te denken, wat redelijk ging nu. Het was niet echt geweldig, maar hij vond dit zo lekker dat hij nu wel door wilde gaan.

Nathan Gerono

'Dat dacht ik al.' zei hij lachend tegen haar. Hij merkte weer waarom hij haar eigenlijk zo leuk vond, waarom hij met haar samen was. Het was heel erg fijn op deze manier. Ze trok al wat kleding uit en hij trok ook maar zijn shirt uit, daarna sloeg hij zijn arm om haar heen. 'Je ziet er geweldig uit,' zei hij goedkeurend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/11/2015, 22:51

Koningin Fay Lahero

Even stopte hij, hij was nog niet klaar, dat merkte ze, maar hij stopte wel, zou hij het niet meer verder willen? Had hij teveel nare gedachten, maar na een tijdje voelde ze zijn handen op haar heupen en hij ging verder,de manier waarop was ook gewoon zo enorm intens... Hij liet haar echt genieten. Het duurde ook gewoon lang, zo lang had ze het misschien al wel een jaar niet meer gedaan met hem, sowieso natuurlijk omdat hij een hele tijd bij Leroy was, maar dit voelde echt goed, ze bleef zo ontspannen mogelijk en hield haar ademhaling onder controle alsof ze sliep.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 07:14

Koning Stephen Lahero

Het was echt verschrikkelijk heftig, voor zijn doen was hij ook aardig wild, gewoon omdat hij dit gevoel al zo lang niet gehad had en nu wist hij weer hoe het hoorde te voelen. Het was heerlijk. Hij werd steeds ietsje wilder en uiteindelijk bereikte hij net zo heftig zijn hoogtepunt. Het was heerlijk, maar nu wist hij wel weer wat hij miste en het vervelende gevoel kwam langzaam naar boven. Hij vond het nog steeds echt erg dat hij dit zo moest doen en dat het niet op een normale manier kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 08:38

Koningin Fay Lahero

Ze kreunde zachtjes toen hij zijn hoogtepunt bereikte en vervolgens draaide ze zich naar hem om. "Oh Stephen, dit is echt heerlijk, ik heb er echt van genoten.. Dit is zo lang geleden, ik heb het echt gemist." Fluisterde ze hem toe en ze knuffelde hem. Ze merkte wel dat ze zelf nog wat verlangen voelde en ze gleed Zachtjes met haar eigen hand naar haar onderbuik. Ze wist dat ze maar een klein beetje nodig had, want ze had er wel echt van genoten, maa.omdat ze niets terug kon doen, was we wel nog dat brandende.verlangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 09:49

Koning Stephen Lahero

Hij ademde diep in en hij drukte zacht zijn lippen op die van haar. Hij had door wat ze deed en dat vond hij niet zo heel erg gek. Hij liet haar even haar gang gaan en daarna pakte hij haar hand vast en ging hij zelf verder bij haar. Hij deed het liever, dan had hij het gevoel dat hij tenminste nog iets voor haar deed ook al was dit wel opwindend voor hem. Het maakte hem niet zo veel uit nu, waarschijnlijk kon hij vandaag nog wel meer doen met Fay, als hij het durfde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 10:00

Koningin Fay Lahero

Stephen zei helemaal niets, maar hij pakte wel haar hand en ging zelf verder bij haar, ze kreunde diep hierdoor en ze hapte naar adem, als hij het deed was het veel lekkerder. Ze wreef met haar handen over zijn borstkas heen en kwam zo tot haar hoogtepunt. Ze sloot haar ogen even genietend, maar keek daarna Stephen weer aan. "Ik kan hier echt wel mee leven, ik vind het heerlijk." Fluisterde ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum