Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 23:52

Nathan Gerono

Hij hoefde het niet zo te zeggen, ze vertelde wat hij wel moest doen en hij knikte langzaam. 'Dat kan ik wel proberen,' fluisterde hij. 'Ik weet alleen niet wat we allebei leuk vinden... ik weet niet hoe ik er meer gevoel in moet stoppen, ik kan dat allemaal niet,' zei hij zacht. Ze streek over zijn gezicht heen en daarna zoende hij haar weer langzaam en legde hij zijn hoofd dicht tegen haar aan. 'Ik ben bang dat ze bij mij weg gaat...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 23:56

Koningin Fay Lahero

Hij kon het wel proberen en ze glimlachte hierdoor even. Nathan wist niet wat ze allebei leuk vonden en hoe hij er meer gevoel in kon stoppen. "Waarom kan je dat dan bij mij wel? Ik voel zoveel dingen die jij me duidelijk maakt... Het is zo oprecht en puur... bovendien kom ik ook nu pas achter dingen die ik nooit wist over Stephen, dat kan nog steeds." Glimlachte ze hem toe. Ze werd langzaam gezoend en daarna fluisterde hij dat hij bang was dat ze wegging bij hem. "Dan moet je er alles aan doen om haar te houden..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 00:00

Nathan Gerono

'Het gebeurt gewoon.... ik kies er niet voor, ik ben er niet mee bezig, maar ik weet niet precies wat er gebeurt,' fluisterde hij. 'Het is opeens zo, ik snap het ook niet... vroeger was het ook niet zo met jou,' zei hij. Misschien kwam het wel tussen hem en Elvira ook zo, maar hij wist het niet. Hij was nooit goed in dit soort dingen. 'Ik wil er ook alles aan doen, ik weet gewoon niet wat,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 12:09

Koningin Fay Lahero

Het was er gewoon opeens, vroeger was het met haar ook niet zo. "Nee, dat is waar, maar toen waren we ook niet verliefd op elkaar." Vertelde ze aan Nathan met een glimlach. Hij gaf wel aan dat hij er alles voor wilde doen, maar hij wist gewoon niet wat.
"Vraag haar eens wat ze lekker vind, praat wat meer en overleg wat jullie doen, dat helpt." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 12:13

Nathan Gerono

'Dat is zo,' fluisterde hij. 'Ik weet wat ze lekker vindt, ik moet meer gevoel laten zien. Maar dat is nou net precies wat ik moeilijk vind,' zei hij zacht. 'Ik kan het wel proberen. Ik wil het graag... wil jij misschien met Elvira praten?' vroeg hij nu zacht. Misschien kon Fay aangeven dat hij echt wilde dat ze bij elkaar zouden blijven en dat hij niet alleen maar bij haar bleef omdat het makkelijk was. Hij wilde niet zonder haar, maar hij kon het toch niet verwoorden. Hij zou het wel proberen, maar het was makkelijker als Fay al wat vertelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 12:15

Koningin Fay Lahero

Hij vond het moeilijk, maar hij kon het wel proberen, hij wilde het wel heel graag en vroeg of zij met Elvira kon praten. "Ja, dat kan ik wel, maar wat wil je dan precies dat ik ga zeggen tegen haar?" Wilde ze graag van Nathan weten, misschien kon hij het tegen haar wel vertellen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 12:18

Elvira Solore

Stephen vond het ook lastig en ze zuchtte even zachtjes, ze wist het gewoon allemaal niet precies. “Ik weet het ook niet…” Mompelde ze. Hij wilde weten wat Nathan er zelf van zei. “Dat hij het moeilijk vind, maar ik heb het gevoel dat hij het niet eens probeert.” Zei ze tegen Stephen terug. Ze kwam nu langzaam overeind en trok hem ook met haar mee. “Kom, we gaan naar ze toe, ze zullen nu wel klaar zijn.” Zei ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 12:20

Nathan Gerono

'Ik weet het niet, ik hoop gewoon dat je haar duidelijk kunt maken dat ik echt wel van haar hou en dat ik het wel wil, ik wil graag meer gevoel laten zien en ik wil werken aan mijn relatie, maar ik zal altijd blijven verlangen naar meer spanning, meer uitdaging, ik zal altijd alles meer willen. Dat ligt niet aan haar, dat heb ik net zo goed bij jou,' zei hij zacht. Hij wist dat Elvira dacht dat hij aan Fay genoeg zou hebben, maar dat was ook nog maar de vraag. Waarschijnlijk niet, hij wilde altijd meer spanning.

Koning Stephen Lahero

'Hij probeert het vast wel, dat geloof ik wel. Ik weet zeker dat hij van je houdt en dat hij zijn best doet, hij is gewoon anders, heel erg anders,' zei hij zacht. Ze kwam overeind en hij werd meegetrokken, Elvira dacht dat ze nu wel klaar zouden zijn. Hij haalde zijn schouders even op, hij vond het allemaal wel prima. Hij liep met haar het landgoed in en eenmaal daar zoende hij haar nog even zacht. 'Bedankt, ik vind het fijn dat je gebleven bent en dat je er voor mij wilt zijn,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 12:50

Koningin Fay Lahero

Ze knikte door wat hij vertelde en dat hij het net zo goed bij haar had. "Ik merk er anders niet zo heel erg veel van." Glimlachte ze, maar zij deden het samen natuurlijk ook veel minder. "Het is bij ons ook gewoon spannender omdat het eigenlijk niet mag." Zei ze zachtjes tegen Nathan. Nu kwam ze langzaam overeind en trok ze haar kleding weer aan, ze begon het een beetje koud te krijgen en Nathan moest toch nog even met Stephen praten en zij met Elvira.


Elvira Solore

Stephen wist zeker dat Nathan van haar hield en dat hij zijn best deed, hij was gewoon heel erg anders. Ze knikte hierdoor even, ze begreep het op zich wel, maar ze vond het ook wel moeilijk dat het gewoon niet leek te lukken. Stephen ging met haar mee en binnen werd ze nog even zachtjes gezoend door hem. Ze zoende hem terug en streelde langs zijn wang. Hij vond het fijn dat ze was gebleven en er voor hem was.
"Ik vind het ook wel fijn, Nathan heeft toch zijn excuses aangeboden, dus ik kan het allemaal wel aan." Glimlachte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 12:59

Nathan Gerono

'Als wij samen zouden zijn dan zou je het wel merken,' zei hij zacht. 'Maar dat gaat toch nooit gebeuren,' voegde hij er mompelend aan toe. Hij wist dat het logisch was en hij wist dat het zo beter was, maar toch deed het hem wel veel, op de een of andere manier vond hij het niet leuk. Ze kwam overeind en trok haar kleding aan, hij bleef even naar haar kijken, maar daarna deed hij hetzelfde. Toen hij zijn kleding aan had drukte hij zacht zijn lippen op die van haar en hij trok haar naar zich toe. 'Ik vond het fijn met je,' fluisterde hij.

Koning Stephen Lahero

Ze streek langs zijn wang en ze zei dat ze het ook wel fijn vond, Nathan had zijn excuses aangeboden en ze kon het allemaal wel aan. 'Gelukkig maar,' zei hij zacht tegen haar. Hij liet haar los en hij glimlachte nog even, maar hij wist dat het nu weer klaar was. Zodra ze weer bij Fay en Nathan waren, was alles weer omgedraaid. Hij liep naar de kamer toe en hij klopte kort aan. 'Wij zijn terug,' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 17:46

Koningin Fay Lahero

"Gelukkig maar dat het niet gaat gebeuren dan, zo is het juist leuk." Vertelde ze hem zacht, al zou ze dan nog steeds van hem houden waarschijnlijk. Hij trok ook zijn kleding aan en zoende haar daarna en ze werd naar hem toegetrokken. Ze legde haar voorhoofd tegen die van hem aan en glimlachte door zijn woorden. "Ik ook met jou." Fluisterde ze.


Elvira Solore

Hij was duidelijk blij dat het nu allemaal weer ging en ze glimlachte hem even toe. Hij klopte op de deur en die ging al gauw open door Fay, ze waren weer aangekleed, dus gelukkig waren ze wel om de juiste tijd gekomen. "Hé," zei Fay zacht, ze klonk wel lichtelijk onzeker door deze rare situatie, want raar was het zeker. Elvira liep met een glimlach langs haar naar binnen toe en keek naar Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 17:48

Koning Stephen Lahero

De deur werd open gedaan en het zag er niet uit dat ze Nathan en Fay echt stoorden, gelukkig maar. Hij zou dat nu vreselijk ongemakkelijk vinden, dus hij was blij dat het niet zo was. Hij zag dat Nathan de hand van Elvira vastpakte en hij glimlachte zelf even naar Fay. Hij drukte zacht zijn lippen op die van haar. 'Stephen, vind je het oké om even met mij te praten?' hoorde hij Nathan vragen, waardoor hij wat verbaasd opkeek. Dit begreep hij niet, wilde Nathan dit serieus? 'Euh, ja, natuurlijk,' zei hij dus ook wat verbaasd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 18:18

Koningin Fay Lahero

Ze voelde een kus op haar lippen en ze streelde zachtjes langs de wang van Stephen. Hij was verbaasd over het voorstel van Nathan en daardoor grinnikte ze even naar hem. "Hij voelt zich schuldig." Fluisterde ze in de oor van Stephen, ze streek even over zijn rug heen en daarna keek ze naar Elvira.
"Dan wil ik even met jou praten." Grijnsde Fay haar toe. Elvira knikte met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 18:23

Koning Stephen Lahero

Fay zei dat Nathan zich schuldig voelde en hij knikte langzaam. Hij vond het geen idee om met hem te praten. 'Kom,' zei Nathan, Stephen volgde de man en liet Fay en Elvira achter. Hij was benieuwd wat Nathan te zeggen had. Hij schonk twee glazen wijn in en Stephen ging zitten. 'Ik wil gewoon even ontspannen met je praten, omdat ik mij schuldig voel over wat ik gedaan heb. Ik was ontzettend jaloers, ik had het zelf niet door en daardoor reageerde ik onterecht veel te heftig,' zei hij eerlijk. Stephen knikte even. 'Ik begrijp het.' zei hij zacht. 'Ik weet dat het lastig voor je is, maar ik geef om Fay, ik had ook liever gehad dat deze gevoelens er niet zouden zijn, dat meen ik. Maar Fay betekende altijd al veel voor mij en ik wil echt samen blijven met Elvira, maar ik ben wel echt verliefd op Fay, dat is lastig,' zei hij zacht, maar enorm eerlijk. Hij kon gewoon aan Stephen zienn dat hij het enorm respecteerde dat hij dit vertelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 18:36

Koningin Fay Lahero

Ze ging met Elvira zitten in de slaapkamer en nam wat te drinken, ze glimlachte naar Elvira. "Je weet toch dat Nathan stapelgek op je is?" Vroeg ze haar zachtjes. Elvira knikte meteen. "Ja, dat weet ik wel, maar hij is ook gek op jou.." Mompelde ze. Fay legde haar hand even op die van haar. "Ja, dat klopt, maar hij zou jou nooit willen verlaten. Elvira glimlachte wat en knikte een beetje.
"Hij wilde ook dat ik je zou vertellen dat hij bij mij net zo ongeduldig is als bij jou. Hij mist bij mij ook die spanning, Elvira, hij verlangt ook naar andere dingen." Zei Fay nu doordringend, daardoor keek Elvira haar verbaasd aan. "Meen je dat nou?" Fay knikte. "Ja, echt waar, het is voor hem alleen spannender omdat wij het nooit doen samen, dus het is nieuw." Legde Fay uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 18:42

Nathan Gerono

'Ik weet dat het lastig is, maar dat is het voor iedereen en wij willen niets anders dan het voor iedereen allemaal mogelijk te maken. Ik wil alleen maar doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste. Jij bent de koning, jij moet regeren...' zei Nathan. Hij wist dat dit voor Stephen belangrijk was. 'Ik zat te denken aan twee dagen die je met Fay mag doorbrengen. Als ik met Elvira aan het werk ben mag jij overdag tijd met Fay doorbrengen. Ik wil met haar samen zijn zodra ik klaar ben met werken en als Elvira het goed vindt, mag je één nacht bij Fay slapen,' zei hij nu tegen Nathan, die langzaam knikte. Dit was beter dan hij had durven hopen. 'Ik wil niet dat je bij haar bent als ik klaar ben met werk en tijd met haar door wilt brengen, behalve als we iets met zijn vieren gaan doen.' zei Stephen duidelijk, Nathan knikte meteen. 'Dankjewel, Stephen,' zei hij meteen. 'Ga niet te ver, Nathan,ga niet de grenzen opzoeken.' zei Stephen duidelijk en Nathan knikte nog eens. 'Stephen... ik weet dat je enorm onzeker bent door alles en ik wilde je gewoon vertellen, ik kom ook wel eens ontzettend snel klaar, ik ben ook wel eens onzeker over wat ik doe...' zei Nathan zacht, hij zag dat Stephen hem verbaasd aankeek. 'Ja, echt.' zei Nathan met een grijnsje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 18:46

Koningin Fay Lahero

Elvira begon haar te geloven, ze begon te snappen dat het niet aan haar lag, maar meer aan Nathan. "Weet jij wat ik kan doen om het spannender te maken?" Vroeg ze nu aan Fay en ze keek haar even aan.
"Doe wat minder je best, Elvira... hij doet zijn best om gevoeliger en liever te zijn, maar jij doet te hard je best, daar word het niet beter van. Ontspan en laat dingen gewoon gebeuren." Glimlachte Fay haar toe, dan was het voor haar ook veel lekkerder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 18:52

Nathan Gerono

'Ik vind het gewoon allemaal heel erg raar... het lijkt jou zo makkelijk af te gaan en ik kan het niet, het lukt niet, ik hou het niet vol en ik geniet er niet van,' zei Stephen nu heel eerlijk en Nathan keek hem daardoor medelevend aan. De man was echt heel erg eerlijk nu en Nathan zag wel hoe veel moeite hij deed. 'Je doet het steeds beter, Stephen. Jij hebt andere kwaliteiten. Jij bent geduldig, jij hebt aandacht voor een vrouw, ik heb dat allemaal niet. Ik ben veel te wild, ik ben constant opzoek naar spanning en ik ben nooit echt voldaan, ik heb altijd de drang om vreemd te gaan omdat ik nog meer spanning wil. Dat is ook niet leuk, voor mij ook niet,' zei Nathan nu en Stephen knikte langzaam. 'Ik snap het wel... we hebben echt allemaal wat...' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 18:56

Koningin Fay Lahero

Ze sprak nog even met Elvira die het wel duidelijk vond dat Nathan wel echt van haar hield en dat hij zijn best wel deed voor haar, maar het gewoon moeilijk vond om dat allemaal te uiten. Ze had Elvira ook meegegeven om wat meer te praten met Nathan, dat hielp. Na een tijdje was ze weggegaan, naar haar eigen slaapkamer toe. Nathan en Stephen waren ergens anders, maar zij nam op de bank plaats en ging weer verder met lezen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 19:01

Koning Stephen Lahero

Hij was echt verbaasd dat hij zo goed met Nathan kon praten, hij had dit nooit verwacht en het deed hem toch wel goed. Hij sprak nog wat met de man, dronk wat van zijn wijn en daarna vertrok hij naar Fay toe. Ze zat te lezen en hij ging naar binnen, Nathan vertrok ook meteen naar Elvira. 'Ik had nooit verwacht dat je zo goed met Nathan kon praten...' zei hij tegen Fay. Hij schonk wijn voor hun in en daarna ging hij naast haar zitten. 'Hij was enorm eerlijk, ook over zijn gevoelens voor jou... maar ik vond het eigenlijk niet erg. Hij had het er zichtbaar moeilijk mee dat hij zo veel voor jou voelt. Ik heb hem gezegd dat jullie twee dagen bij elkaar mogen zijn, jullie mogen ook samen zijn als ik met Elvira aan het werk ben en als Elvira het goed vindt één nachtje.' zei hij nu tegen haar. 'Als ik vrij ben wil ik wel graag zelf bij je zijn,' fluisterde hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 19:14

Koningin Fay Lahero

Stephen kwam al gauw naar haar toe en vertelde haar dat hij nooit had verwacht dat hij zo goed kon praten met Nathan. Ze glimlachte breed daardoor naar hem, hij kwam naast haar zitten en ze legde haar hoofd tegen hem aan. Ze nam een slokje van haar wijn en keek naar hem op.
"Ik ben blij dat het zo goed ging en dat je hem ook goed kon spreken. Wauw, twee dagen?" Vroeg ze verbaasd en ze keek hem even aan. "Dankjewel, wat lief van je. Ik vind het heel erg leuk en lief dat het mag." Zei ze hem nu en ze drukte zacht haar lippen op die van hem.


Elvira Solore

Na een tijdje kwam Nathan terug en ze glimlachte hem toe. "GIng het goed?" Vroeg ze hem zachtjes. Ze lag op de bank met een wijntje in haar handen, ze was heel erg ontspannen eigenlijk door het gesprek met Fay. Het ging echt goed met haar nu en ze hoopte dat het nu ook zo voelde met Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 19:21

Koning Stephen Lahero

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij sloeg zijn arm om haar heen. 'Ja, twee dagen... ik wil dat jullie gelukkig zijn en ik wil dat jullie de ruimte krijgen om dat zelf in te vullen. Ik kan het wel aan en als ik tijd door mag brengen met Elvira dan denk ik dat ze het ook wel redt.' zei hij zacht tegen haar. Ze vond het heel lief en ze drukte haar lippen op die van hem. Hij zoende haar zachtjes en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik hou van je... ik hoop dat het zo voor iedereen te doen is,' fluisterde hij.

Nathan Gerono

Elvira wilde weten of het goed ging en hij glimlachte even, hij ging naast haar zitten en hij legde zijn hand op haar been. 'Het ging heel goed. Ik waardeer Stephen meer dan ik dacht. Hij is heel verstandig en eerlijk,' zei hij nu tegen Elvira. Hij begreep nu meer waarom Elvira goed met hem om kon gaan. 'Hoe ging het bij jou?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 19:30

Koningin Fay Lahero

Hij wilde dat ze gelukkig waren en de ruimte kregen om die zelf in te vullen, hij kon het wel aan als hij door mocht brengen met Elvira.
"Daar ben ik heel erg blij mee, en natuurlijk mag jij bij Elvira zijn, ik ben blij dat je nog zoveel steun aan haar hebt, dat zij jou ook kan helpen." Glimlachte Fay hem toe. Hij zoende haar gelukkig wel zachtjes terug, ze vond het fijn. Hij hield van haar en hoopte dat het zo voor iedereen te doen was.
"Ik hou ook van jou, lieverd en ik denk dat je het echt fantastisch doet." Ze streelde zachtjes langs zijn wang.


Elvira Solore

Hij kwam bij haar zitten en ze voelde zijn hand op haar been. Ze kwam langzaam overeind en ging bij hem op schoot zitten, ze vond dat zo prettig om bij iemand op die manier te zitten. Het voelde heerlijk. Hij vertelde dat het heel goed ging en dat hij Stephen meer waardeerde dan hij dacht. "Ja, dat is hij inderdaad." Knikte ze nu. Hij wilde weten hoe het bij haar ging.
"Ook wel goed, al vind ik het nog steeds wel moeilijk..." Zei ze eerlijk tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/11/2015, 19:34

Koning Stephen Lahero

Ze was er heel erg blij mee en natuurlijk mocht hij bij Elvira zijn. Hij hoopte dat Elvira dat ook kon waarderen, dat ze het wel fijn vond dat hij bij haar was, maar hij had het idee dat het wel goed zat. Ze hield ook van hem en ze vond dat hij het fantastisch deed, daardoor glimlachte hij vol liefde naar haar. 'Dankjewel,' zei hij. Het deed hem goed. Ze streek langs zijn wang. 'Nathan vertelde heel eerlijk dat hij constant de drang heeft naar vreemdgaan... ik begrijp wel dat het voor Elvira heel moeilijk is,' zei hij zacht.

Nathan Gerono

Ze kwam bij hem op schoot zitten en hij ademde diep in, hij was blij dat hij het met Fay gedaan had, want anders had hij dit nooit kunnen hebben. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar zo tegen zijn lichaam aan. Het ging wel goed, maar ze vond het nog steeds moeilijk. 'Dat snap ik, dat vind ik ook... ik vind het heel erg moeilijk en ik heb geen idee wat ik voel en waarom ik het voel, maar ik wil heel graag werken aan onze relatie. Jij bent vreselijk belangrijk voor mij en ik wil er alles aan doen om het goed te laten voelen tussen ons,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/11/2015, 19:42

Koningin Fay Lahero

Hij bedankte haar en zijn blik was vol liefde, daardoor voelde ze de kriebels in haar buik, het was leuk om hem zo te zien. Hij sprak weer over Nathan en ze knikte even. "Ja, dat is heel moeilijk voor haar, ik zou er zelf denk ik niet mee om kunnen gaan..." Vertelde ze zacht aan Stephen. "Gelukkig scheelt het dat hij het niet zomaar met een vreemde doet, of probeert in ieder geval." Legde ze uit.


Elvira Solore

Ze voelde zijn armen om haar heen en ze sloot haar ogen even om hiervan te genieten. Hij snapte het wel, hij vond het ook moeilijk en had geen idee wat hij voelde, hij wilde wel werken aan hun relatie want ze was vreselijk belangrijk voor hem. Hij wilde dat het goed voelde tussen hun. "Ik hou van je, dankjewel, je bent heel lief." Fluisterde ze liefdevol. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en streelde langs zijn wang. Het was heel lief en zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum