Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackmore Academy

2 plaatsers

Pagina 8 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 18/8/2015, 20:39

Katharina Forbes

"Ja, sorry." Zei ze nu wat beschaamd. "Ik wil geen massage, Scott, echt niet." Gaf ze eerlijk aan. Ze schudde haar hoofd nu weer eventjes, ze hield voet bij stuk, ze wilde gewoon niet. "Laten we maar gewoon gaan slapen, het is al erg laat." Dan was alles gewoon wat minder ongemakkelijk en konden ze morgen weer gewoon overnieuw beginnen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 18/8/2015, 21:02

Scott Selone

Ze wilde het echt niet en ze leek zich kapot te schamen. Ze wilde daarna slapen, hij keek haar wat raar aan. Wat bedoelde ze? Bij elkaar? Soms begreep hij echt niets van haar. Toch grijnsde hij wel en streek hij kort langs haar wang. 'Het is goed, je hoeft je niet te schamen. Het zijn jouw gevoelens en daarvoor hoef jij je niet te excuseren.' zei hij, heel lief, zeker voor zijn doen. 'Ik zal het er nu niet meer over hebben, maar mijn aanbod blijft gelden voor in de toekomst,' zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 18/8/2015, 22:16

Katharina Forbes

"Ja, slapen, jij in je eigen bed en ik in de mijne." Zei ze hem wat streng toen hij haar wat bevreemd aankeek door haar woorden. Hij streek zelfs langs haar wang en ze haalde zijn hand meteen weer weg. Ze hoefde zich niet te schamen, zijn stem klonk heel rustig en lief.
Ze wist gewoon niet wat ze moest zeggen nu tegen hem. Hij ging het er daarna niet meer over hebben, maar zijn aanbod gold nog steeds, ook in de toekomst.
"Oh, oké." Zei ze met een knikje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 18/8/2015, 22:30

Scott Selone

'Hey, dan moet je maar niet zo'n wazige opmerking maken,' zei hij plagend tegen haar. Hij vond het eigenlijk heerlijk dat ze zo streng deed tegen hem. Ze zei alleen maar oké en ze knikte. 'Ik zie je morgen weer. Welterusten, Katherina,' zei hij tegen haar. Hij kwam overeind en hij drukte heel kort en heel lichtjes zijn lippen op haar wang, daarna ging hij meteen de kamer uit en liep hij naar zijn eigen kamer toe. Hij wist niet goed hoe hij tot haar door moest dringen en hij wist nog niet hoe hij haar kon laten ontspannen, maar hij kwam er wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 11:53

Katharina Forbes

"Ik was hartstikke duidelijk." Verdedigde ze zichzelf. Hij wenste haar welterusten en onverwachts voelde ze zijn lippen op haar wang, stomverbaasd staarde ze naar hem, ze zei niets en keek hem alleen maar na. Waarom deed hij dit? Waarom was hij zo wanneer ze juist wat meer afstand van hem verlangde? Het frustreerde haar enorm en ze wist niet wat ze moest doen. Ze zat een tijdje op de bank en staarde naar de glazen op tafel. Daarna kwam ze overeind en besloot ze maar te gaan slapen en zich niet druk te maken over Scott, ze zou hem morgen wel vertellen dat ze dit niet fijn vond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 20:24

Scott Selone

Hij wist niet precies wat er aan de hand was. Al jaren werkte hij hier gewoon, ging het allemaal prima, maar deze nacht was het anders. Misschien omdat het bijna volle maan was, misschien maakte dat hem onrustig. Uiteindelijk was het zo erg dat hij weg was gelopen, hij was weggegaan van het gebouw, het bos in. Toen de zon opkwam was hij nog steeds niet rustig. Er was nog nooit een moment geweest dat hij niet aanwezig was, maar nu was hij weg en hij wilde niet eens terug.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 20:52

Katharina Forbes

Tegen de ochtend werd ze wakker, het was nog redelijk vroeg, maar Katharina was altijd op tijd. Zo had ze nog tijd genoeg voor zichzelf, ze kon lekker uitgebreid douchen en had ze tijd om haar kleding uit te zoeken en haar make-up te doen. Dat vond ze fijn, in de ochtend nog even tijd voor zichzelf om lekker alleen te zijn. Nadat ze helemaal klaar was, liep ze haar kamer uit. In de lerarenkamer besloot ze allereerst een kop koffie te nemen.


Sasya Petrova

Wat verstrooid werd ze wakker, ze kwam langzaam overeind, haar lichaam deed pijn, spierpijn. HEt kwam waarschijnlijk door die vleugels, maar daar kon ze wel mee leven. Ze stapte uit bed en zag dat haar nieuwe kamergenoot nog lag te slapen, mooi, dan kon zijn de badkamer nu even claimen. Ze pakte wat kleding en glipte de badkamer in om zich daar om te kleden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 20:54

Rogan Bayn

Hij werd vrij rustig wakker, hij had bijzonder goed geslapen. Waarschijnlijk doordat hij gedronken had, daardoor had hij op de één of andere manier gewoon veel rust in zijn lichaam, al hing haar geur wel in de hele ruimte. Het maakte hem niet zo veel uit, hij dacht dat hij er wel mee om kon gaan. Hij kwam iets overeind en hij keek rond, daarna liet hij zich weer op het bed zakken, eigenlijk lag hij nog wel lekker.

Scott Selone

Hij aarzelde heel erg, maar iets weerhield hem er van om terug te gaan. Misschien omdat hij het gevoel had dat Katharina hem toch niet wilde zien, dat ze hem zat had. Waarom zou hij dan nog terug gaan? Zo geweldig was het nou ook weer niet. Hij wist het niet, want hij had ook niets anders. Zijn leven speelde zich daar af, maar eigenlijk was het allemaal heel nutteloos.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 21:18

Sasya Petrova

Ze trok haar kleding aan en bekeek zichzelf even in de spiegel. Ze fronste haar wenkbrauwen en kwam dichterbij, haar ogen... ze waren zo helder van kleur, mooier dan ze ooit waren geweest. Ze leken dwars door de spiegel te kijken. Ze pakte haar haren even vast. Zelfs die glommen meer. Wat was dit? Ze werd gewoon echt knap, echt serieus oogverblindend of zo. Ze begreep er helemaal niets van. Ze klapte ineens de deur open van de badkamer.
"Rogan? What the fuck is dit, moet je mezelf zien? Hoe kom ik zo?" Vroeg ze wat bevreemd aan hem.



Katharina Forbes

Scott zou hier allang al moeten zijn, normaal gesproken dronk ze altijd koffie met hem. Katharina hield van gewoontes, alles strak voor elkaar te hebben. Ze ging zitten en wachtte nog even ongeduldig maar daarna kon ze er niet meer tegen en belde ze hem op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 21:27

Rogan Bayn

Opeens werd hij geroepen, daardoor schoot hij overeind, al leek er niet echt iets aan de hand te zijn. Hij zag haar ook meteen en alles was duidelijk oké. Daarna keek hij haar wat geconcentreerder aan. 'Ik weet het niet... maar je bent nog mooier dan normaal,' zei hij grijnzend. 'Wees er maar gewoon blij mee, als ik verander ben ik alleen maar lelijker. Volgens mij word ik niet echt knapper,' zei hij plagend, al meende hij het wel. Voor hem was er eigenlijk niets aan.

Scott Selone

Opeens ging zijn mobiel, het was Katharina. Ze wilde zeker weten waar hij was. Hij aarzelde, hij wilde zo graag opnemen, maar het zou het alleen maar lastiger maken. Dan zou hij vertellen dat hij geen zin had om te komen omdat het allemaal zo raar liep, terwijl het zijn eigen schuld was. Hij wist het niet precies, maar hij wilde het niet. Daarom klikte hij de oproep weg en liep hij verder.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 21:47

Sasya Petrova

Hij vond haar mooier dan normaal. "Alsjeblieft, niet weer dat geslijm, echt serieus... ik heb daar echt een hekel aan en ik wil niet mooi zijn, laat mij maar mezelf zijn." Mopperde ze hem toe. Hij vond dat ze er blij mee moest zijn, hij werd alleen maar lelijker. Ze grijnsde hierdoor eventjes. "Jij word pluizig en gevaarlijk." Plaagde ze hem eventjes. Ze voelde zich ook wat anders, vrijer en vrolijker.


Katharina Forbes

Hij nam haar niet eens op, hij drukte haar zelfs weg. Ze gromde even en met een klap legde ze haar mobiel terug op tafel. Ze masseerde haar hoofd even en zuchtte diep. Ze vond het echt vreselijk dat ze niet haar vaste routine had en daar moest ze zich nu eerst even overheen zetten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 21:50

Rogan Bayn

Door wat ze zei werd zijn blik anders. Hij haalde diep adem en daarna draaide hij zich om. 'Flikker toch op, ik ben gewoon aardig, ik slijm niet,' gromde hij, duidelijk kwaad. Hij trok gehaast wat kleding aan en daarna schoot hij de kamer uit, hij gooide met nogal wat kracht de deur achter zich dicht, het gaf een flinke klap. Daarna liep hij weg, hij hoefde niet bij haar te zijn als ze zo tegen hem deed. Hij wilde gewoon iets aardigs zeggen tegen haar.

Scott Selone

Hij keek nog even naar zijn mobiel, hij had zo erg de neiging om haar terug te bellen en te vertellen dat hij het gewoon lastig vond, maar hij deed het niet. Ze zou het toch niet echt waarderen, waarschijnlijk. Daarom stopte hij zijn mobiel maar gewoon weg. Hij liet zich tegen een boom aan zakken en hij staarde maar wat voor zich uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 22:00

Sasya Petrova

Ze knipperde verbaasd met haar ogen toen Rogan kwaad werd, ze bedoelde het maar als grapje, het was echt niet slecht... Hij gooide zo hard de deur dicht dat de grond onder haar voeten trilde. Het duurde heel even voor ze in beweging kwam en daarna rende ze achter hem aan en pakte ze zijn arm.
"Hé, Rogan, ik bedoelde het niet slecht, echt niet, het was een grapje, maar het klonk wat rot." Zei ze hem verontschuldigend. Ze meende het echt.


Katharina Forbes

Ze draaide haar mobiel nu rondjes op de tafel en zuchtte even diep. Ze voelde zich echt wat ellendig zo, wat moest ze nu doen? Wat werd er van je verwacht op zo'n moment? Ze wist het gewoon echt niet. Ze zuchtte opnieuw even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 22:09

Rogan Bayn

Hij had niet echt door dat ze achter hem aan kwam, opeens werd zijn arm vastgepakt en stond hij stil. Door wat ze zei kalmeerde hij wel een beetje. 'Ik probeer gewoon aardig te zijn. Ik ben dit ook niet gewend, we zijn constant bij elkaar, ik wilde je gewoon een complimentje geven, maar als je dan zo reageert, dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.' zei hij eerlijk tegen haar.

Scott Selone

Het had een paar uur geduurd, daarna was hij toch terug gegaan. Hij ging geen les geven, hij ging niet naar Katharina toe, hij liep rechtstreeks naar zijn kamer. Hij sloot de deur achter zich en draaide die zelfs op slot, daarna ging hij de badkamer in. Misschien was het beter als hij lang onder de douche ging staan, wat zou drinken en zou eten en de afgelopen dagen maar gewoon zou vergeten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 22:29

Sasya Petrova

Hij probeerde gewoon aardig te zijn want hij was het ook niet gewend. Ze waren altijd bij elkaar en hij wist niet wat hij moest doen als ze zo reageerde.
"Je kan me het beste een klap in mijn gezicht geven of zo." Grijnsde ze plagend tegen hem. Ze pakte zijn hand vast en trok hem terug naar hun kamer.
"Je moet je echt even overnieuw aankleden, dit kan echt niet... je hebt je shirt binnenstebuiten aan." Lachte ze nu.


Katharina Forbes

Die dag had Scott zich nog niet laten zien, daardoor had ze zijn lessen overgenomen en die waren behoorlijk zwaar voor iemand die zelf niets geheimzinnigs kon. Ze voelde zich behoorlijk bedreigd in de klassen, ze deden allemaal nog niets, maar het duurde duidelijk niet heel erg lang, de volgende dag zou ze zeker niet overleven... Ze hield zich sterk, maar van binnen was ze doodsbang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 22:34

Rogan Bayn

Door wat ze zei schudde hij zijn hoofd. 'Dat zal ik nooit doen,' zei hij daarna grijnzend tegen haar. Ze kreeg het wel voor elkaar dat hij wat meer ontspande. Ze pakte hem vast en trok hem mee de kamer in. Door wat ze zei keek hij even naar zijn shirt. 'Nou, vooruit dan maar,' zei hij grinnikend. Hij trok zijn shirt uit, daarna vouwde hij hem goed en grijnsde hij. 'Beter zo? Mag ik hem nu weer aan doen?'

Scott Selone

Hij kwam uit de douche en hij trok schone kleding aan, nog steeds had hij gewoon echt geen zin om de kamer uit te gaan. Het voelde heel vervelend, dit had hij nog nooit meegemaakt. Hij merkte dat hij er zelfs kwaad van werd. Hij wilde gewoon met haar praten, maar aan de andere kant was dat precies waar hij totaal geen zin in had. Daarom deed hij maar gewoon niets, dat was het makkelijkste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 22:52

Sasya Petrova

"Soms moet het echt." Grijnsde ze nu naar hem terug en ze haalde even een hand door haar haren heen. Hij trok zijn shirt uit en ze kon het niet laten om even naar hem te kijken en hij hield het nog uit ook. Hij vroeg of het beter was zo en ze stamelde heel even wat. "Trek nu maar gewoon aan." Zei ze uiteindelijk en ze wendde haar gezicht van hem af.


Katharina Forbes

"Verdomme..." Gromde ze nu. Ze werd gevolgd, iemand volgde haar door de gangen heen. Ze ging sneller lopen en voor haar deur pakte ze haar sleutels, ze probeerde deze open te maken, maar ze kreeg de sleutels niet te pakken, ze keek om zich heen, wie was daar? Wie durfde haar lastig te vallen. In haar kamer had ze tenminste een geweer liggen, die kon ze dan gebruiken, maar dan moest ze wel binnen kunnen komen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 22:56

Rogan Bayn

Hij zag dat ze naar hem keek, daardoor glimlachte hij een beetje. Door wat ze daarna zei grijnsde hij, ze keek zelfs weg. 'Oh, kan je het niet aan?' plaagde hij haar een beetje. Daarna trok hij wel gewoon zijn shirt aan. 'Dit beter?' hij kon het gewoon niet laten om haar nog even iets te plagen, het was gewoon leuk en zo kon hij haar misschien een klein beetje terugpakken. Ze kon het wel hebben, daar was hij zeker van.

Scott Selone

Hij wist niet precies hoe het kwam, maar hij merkte gewoon dat er iets aan de hand was. Alsof hij de spanning kon voelen. Meestal kon hij dat ook wel, dat was erg handig. Daarom ging hij nu toch de kamer uit, hij keek de gang door en zodra hij beweging zag sprong hij op de jongen af. Hij trok hem net voor Katharina weg en hij belande met een flinke klap op de grond. Hij wilde nu niet veranderen, maar daardoor was hij minder krachtig dan normaal. De klap was ook best wel hard en er werd meteen flink naar hem uitgehaald. Hij ademde diep in en daarna greep hij die gast vast en duwde hij hem hard tegen de muur. Hij gaf één rake klap en daardoor zakte de jongen in elkaar en liet Scott hem los.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 23:16

Sasya Petrova

"Nee, ik kan het niet aan, inderdaad." Vertelde ze hem nu. "Ik weet ook niet wat ik voel, ik voel me raar." Mompelde ze en ze keek hem weer even aan. "Ik voel me meer... ik weet niet, het is net alsof ik levendiger ben, meer voel of zo." Legde ze wat moeizaam aan Rogan uit. Ineens keek ze hem weer aan en trok ze hem wat dichterbij en zoende hem heel plotseling. Daarna liet ze hem ineens weer los.
"Oh god, wat gebeurd er met me? Sorry, ik weet het niet meer, jemig..." Klonk ze verward.


Katharina Forbes

Ze voelde dat hij heel dichtbij was en ineens was daar Scott, hij zorgde ervoor dat haar belager op de grond lag en daarna gaf hij hem ook nog een klap. Ze stond er maar wat bij en slikte even.
"Dankjewel." Zei ze zacht tegen Scott. Verder wist ze niet zo heel goed wat ze moest doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 23:28

Rogan Bayn

Ze zei dat ze het niet aan kon, ze wist niet wat ze voelde en hij begreep haar ook niet zo heel erg goed. Daarna werd hij opeens dichterbij getrokken en door haar gezoend. Dat kwam zo ontzettend onverwachts dat hij totaal niet kon reageren. Hij wilde er net in mee gaan en toen was het alweer over. Hij werd losgelaten en ze sprak wat verward, daardoor pakte hij haar vast. 'Rustig aan, geen reden om in paniek te raken of wat dan ook. Ik vind het niet erg,' zei hij zacht, met een glimlachje op zijn gezicht.

Scott Selone

Hij hoorde dat ze hem bedankte en daardoor maakte hij nu voor het eerst oogcontact met haar. Hij sprak geen woord, hij haalde alleen maar een hand door zijn haar en hij streek zijn kleding wat recht. Ze leek zelf ook niet zo goed te weten wat ze moest doen en allebei stonden ze daar maar een beetje afwachtend. Uiteindelijk schraapte hij zijn keel. 'Oké, dit voelt nogal ongemakkelijk...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 23:44

Sasya Petrova

Toen ze net op het punt stond om helemaal gek te worden van zichzelf, kalmeerde hij haar. hij pakte haar vast en zei dat hij het niet erg vond en dat er geen reden was om in paniek te raken.
"Sorry." Zei ze nu tegen hem en ze haalde even diep adem. "Ik voel me echt wat raar..." Mompelde ze nu weer en ze schudde haar hoofd even. "Maar ik..." Ze keek hem weer aan en zoende hem weer, het was fijn eigenlijk en ze wilde het nog een keer doen.



Katharina Forbes

Hij zei helemaal niets, weer niet en daarna ineens gaf hij aan dat het ongemakkelijk voelde.
"Ja, heel erg... Waar was je vandaag?" Vroeg ze nu ineens aan hem en ze keek hem nu doordringend aan. Ze wist niet anders, dan maar streng en normaal doen. Dat was beter, voor haarzelf althans. Daar redde ze zich tenminste mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 19/8/2015, 23:47

Rogan Bayn

Ze bood haar excuses aan, al vond hij dat helemaal niet nodig. Ze zei dat ze zich echt wat raar vond en daarna wilde ze iets anders zeggen, weer werd hij gezoend. Hij vond het helemaal niet zo erg, al kwam het voor hem wel wat onverwachts. Hij legde zijn hand op haar wang en hij ging nu wel mee in de zoen, het was heel erg fijn en het voelde bijzonder vertrouwd. Hij trok haar iets dichter naar zich toe en na een tijdje keek hij haar glimlachend aan. 'Ben je al rustiger?' vroeg hij plagend.

Scott Selone

Ze vond het zelf ook heel erg ongemakkelijk en daarna wilde ze weten waar hij was vandaag. 'Ik had afstand nodig. Jij bent niet de enige die dat soms wel kan gebruiken,' zei hij doordringend tegen haar. 'Als het aan mij ligt zien wij elkaar voorlopig zo min mogelijk,' voegde hij er aan toe. 'Fijne dag, Katharina,' zei hij nog, daarna liep hij weer terug naar zijn kamer. Het voelde heel raar om dit te moeten doen, vooral omdat ze zo veel tijd doorbrachten samen, maar het was nodig. Anders werd alles erger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 19/8/2015, 23:55

Sasya Petrova

Ze voelde zijn hand op haar wang en het voelde heerlijk, het was echt perfect... ze ging tegen hem aan staan toen hij haar naar zich toe trok en daarna vroeg hij plagend of ze al rustiger was.
"Ja..." Zei ze zachtjes en haar wangen kleurden rood. "Je snapt er vast niets van, of wel?" Vroeg ze hem nu en ze keek hem even aan terwijl ze zachtjes op haar lip beet.


Katharina Forbes

Hij gaf aan dat hij afstand nodig had. "Geef voortaan dan gewoon je lessen, Scott, ik ga ze morgen niet overnemen van je." Zei ze nu zakelijk tegen hem. Hij wilde haar voorlopig zo min mogelijk zien en ze knikte.
"Prima, dag Scott." Zei ze hem nu, daarna pakte ze haar sleutels van de grond af en deed ze haar deur open en liep ze naar binnen toe. Eenmaal binnen zakte ze langs de deur naar beneden. Ze trilde, dat kwam door de aanval en al het gedoe.... Een paar keer haalde ze diep adem om zichzelf rustig te houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 20/8/2015, 00:07

Rogan Bayn

'Nee, ik begrijp er niet zo heel erg veel van nee...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij snapte het eigenlijk helemaal niet, maar het maakte hem niet zo veel uit. Het was geen straf om met haar te zoenen, ze was mooi en het klikte tussen hun. Het voelde eigenlijk gewoon heel fijn. 'Wil je het mij misschien uitleggen? zodat ik het wel een beetje begrijp?' Vroeg hij nu aan haar. Hij had nog steeds een rustige blik in zijn ogen staan en hij glimlachte naar haar.

Scott Selone

Het deed hem pijn dat ze zo deed, maar het was niet anders. Dit was even beter zo, anders gingen ze elkaar alleen maar meer pijn doen. Dat wilde hij niet. Dan hoefde ze hem waarschijnlijk echt nooit meer te zien. Hij vond het jammer dat ze zo zakelijk deed, daardoor kreeg hij het gevoel dat de rest er gewoon niet toe deed. Hij was hier voor de lessen en omdat hij handig was om haar te beschermen, meer was het gewoon niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 20/8/2015, 00:30

Sasya Petrova

Hij vroeg of ze het uit wilde leggen aan hem zodat hij het begreep. "Ik voel me levendiger nu, beter... alsof ik de hele wereld aankan." Sprak ze met een grijns tegen hem. "En het voelde haast als een gemiste kans als ik dit niet deed." Gaf ze met een wat ondeugende glimlach aan. Ze legde zacht haar hand op zijn wang en streelde die.


Katharina Forbes

Ze bleef zo een tijdje zitten tot ze weer gekalmeerd was, daarna kwam ze overeind en liep ze naar haar bureau toe. Met een klein sleuteltje opende ze een laatje. Ze pakte het wapen daaruit en stopte het in de zak van haar jasje, vanaf nu zou ze zichzelf moeten gaan verdedigen... Ze zakte op de bank neer en staarde naar de camera's, maar alleen was het lang zo leuk nog niet
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 8 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum