Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackmore Academy

2 plaatsers

Pagina 11 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 21:54

Rogan Bayn

Het mocht, daarna werd hij uitgebreid gezoend en ging ze dichter tegen hem aan staan. 'Je maakt het zo wel heel erg moeilijk voor mij,' mompelde hij zacht. Hij zou nog steeds niet zo veel doen zonder dat ze toestemming gaf, maar als ze zo dicht tegen hem aan kwam staan werd het wel een stuk lastiger. Zijn handen gleden nu toch naar haar heupen toe en hij liet zijn handdoek vallen, hij trok haar helemaal tegen zich aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 22:06

Sasya Petrova

Hij mompelde dat ze het zo wel heel moeilijk maakte voor hem. ze grijnsde heel even terwijl haar lippen nog steeds tegen de zijne aan zaten. Zijn handen gingen naar haar heupen en zijn handdoek viel op de grond en ze werd tegen hem aangetrokken.
"Oké, sorry, maar nu word het wel een beetje awkward." Gaf ze met een grinnik en een blozende blik aan. Ze trok nu haar laatste paar stukken kleding uit en sprong gauw onder de douche, ze bedoelde het allemaal niet verkeerd, maar dit was voor haar ook nieuw en heel erg spannend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 22:09

Rogan Bayn

Door wat ze zei grinnikte hij weer. 'Sorry, ik kon het niet laten,' zei hij grijnzend. Ze bloosde zelfs helemaal en hij vroeg zich af hoe veel ze gewend was. Het maakte ook niet zo heel erg veel uit. Hij vond haar toch wel leuk. Ze sprong onder de douche, hij grijnsde daardoor weer. Hij trok zijn broek aan en daarna ging hij tegen de muur aan zitten. Hij keek wel naar de douche, maar hij was nogal in gedachten verzonken en hij was nog niet echt rustig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 22:18

Sasya Petrova

"Maakt ook niet uit!" Riep ze vanuit de douche, veilig vanachter het scherm. ze merkte in de ruimte zijn onrust best wel op. Ze kon het voelen. Ze begon wat te zingen, waarom wist ze niet en ze wist dat ze een vreselijke stem had, maar dat was dus niet meer zo... ze zong prachtig, ritmisch en rustgevend. Het was heerlijk om te doen. Bovendien vond ze het fijn onder de warme douche, ze kwam weer wat tot rust, haar lichaam laadde weer wat op en dat allemaal terwijl ze met haar engelachtige stem bleef zingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 22:27

Rogan Bayn

Ze zei dat het niet uitmaakte, gelukkig maar. Hij wilde niet dat ze zich constant ongemakkelijk voelde bij hem. Dat wilde hij echt niet. Opeens begon ze te zingen, hij sloot zijn ogen weer en hij genoot er van. Hij vond dit echt fijn, het maakte hem zelfs zo rustig dat hij wat wegzakte in slaap. Het was wel fijn, zijn lichaam leek heel veel energie te verbruiken door alles. Nog steeds realiseerde hij zich niet dat hij op moest passen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 22:37

Sasya Petrova

Na een tijdje stapte ze onder de douche vandaan en pakte ze een handdoek, ze keek met een glimlach toe hoe Rogan nog lag te slapen. Ze droogde zichzelf af en trok haar kleding aan, Daarna zakte ze door haar knieën tegenover Rogan en ze streek langs zijn wang. Langs de contouren van zijn gezicht, ze bestudeerde hem een beetje, hij was ontzettend knap en leuk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 22:42

Rogan Bayn

Hij werd nogal abrupt wakker doordat hij iets voelde, hij keek haar doordringend aan en al snel werd zijn blik lief en rustig. Hij trok haar naar zich toe en hij zoende haar kort, daarna trok hij haar overeind. 'Kom, we gaan een rondje lopen, ik word gek hier,' zei hij. HIj wilde naar buiten, even wat frisse lucht. Hij werd gek van de onrust in zijn lichaam en hij wilde daar van af, hij had altijd het idee dat hij dan moest bewegen, dan ging het beter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 24/8/2015, 16:26

Sasya Petrova

Hij keek eerst doordringend, ze had hem blijkbaar laten schrikken, maar hij was wel rustig en heel lief daarna. Ze glimlachte naar hem en zoende hem zachtjes terug. Daarna werd ze door hem overeind getrokken, hij wilde graag een rondje gaan lopen.
"Oké, oké." Lachte ze hem toe en ze liep met hem mee naar buiten toe.
"Vanavond is het volle maan toch? Zullen we daar samen naar kijken vanavond?" Vroeg ze nu aan hem met een vrolijke blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 25/8/2015, 00:02

Rogan Bayn

Hij ademde even langzaam in en daarna liep hij met haar mee. Buiten voelde hij zich al een stuk beter, hier leek hij nu wat rustiger van te worden. Door wat ze daarna zei staarde hij haar even aan. 'Met volle maan zou ik anders worden... Misschien doet het daarom zo veel pijn... Is dat gevaarlijk, denk je?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij maakte zich vooral zorgen om haar gezondheid, omdat ze nu al in de problemen was gekomen door hem. Hij wilde dat gewoon een beetje beperken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 25/8/2015, 16:14

Sasya Petrova

Hij staarde haar aan en begon daarna zacht te praten, met volle maan werd hij anders en misschien deed het daarom zoveel pijn. Hij vroeg of het gevaarlijk was. "Dat weet ik niet zo goed, Rogan, wat hebben ze erover gezegd?" Vroeg ze zachtjes. Ze waren inmiddels buiten. Het was heerlijk rustig, haast windstil. Ze ademde even diep in en sloot haar ogen om ervan te genieten. Het leek wel alsof de zon haar oplaadde. Dat ze er sterker door werd...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 25/8/2015, 19:37

Rogan Bayn

'Ik weet het ook niet zo goed, ik heb niet echt opgelet. Ik was te druk bezig met andere dingen,' zei hij zacht tegen haar. 'Het doet wel heel erg veel pijn,' fluisterde hij. Het deed nog steeds pijn, het voelde gewoon niet goed. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. 'Ik vind het fijn met je,' fluisterde hij. Hij meende ht ook echt. Hij wist niet precies wat hij allemaal voelde en wat dan ook, maar hij wist dat hij het wel fijn vond als ze in de buurt was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 25/8/2015, 21:04

Sasya Petrova

Hij wist het niet zo goed want hij had niet opgelet. "Oh, oh, oh." Lachte ze plagend naar hem. Ze schudde haar hoofd eventjes, maar ze bedoelde het niet verkeerd. Haar hand werd gepakte en hij kneep erin. Hij vond het fijn met haar. "Ik vind het ook fijn hoor." Ze gaf hem een kus op zijn wang en glimlachte breed. Daarna sloeg ze haar vleugels weer uit.
"Ik ga weer even oefenen!" Zei ze vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 25/8/2015, 21:06

Rogan Bayn

'Alsof jij altijd zo geweldig oplet,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij kon zich niet voorstellen dat het zo was, het kon gewoon niet. Ze vond het gelukkig ook fijn, hij voelde haar lippen op zijn wang en daarna zei ze dat ze even ging oefenen. 'Natuurlijk, ik sta klaar om je op te vangen,' zei hij plagend tegen haar. Hij keek even om zich heen, maar het was rustig, eigenlijk was het altijd wel rustig overal. Dat vond hij niet erg, hij had toch een hekel aan de meeste mensen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 25/8/2015, 21:23

Sasya Petrova

"Natuurlijk, ik ben de meest voorbeeldige leerling van allemaal." Plaagde ze vrolijk. Hij vond het goed als ze ging oefenen, dan stond hij klaar om haar op te vangen.
"Dat is fijn om te horen." Grinnikte ze. Ze begon met de vleugels te slaan en steeg langzaam weer op. Het voelde zo ongelooflijk, alsof het niet echt was, ze probeerde een beetje rond te vliegen, maar op een gegeven moment verloor ze de controle en vloog ze recht op de muur af, ze gilde en kneep haar ogen dicht, dat zou een behoorlijke knal maken...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 25/8/2015, 22:50

Rogan Bayn

'Ja, zeker,'zei hij lachend tegen haar. Hij staarde naar haar, hij had snel door dat het mis was en daardoor sprong hij op. HIj had niet eens echt door wat er gebeurde, maar bijna vanzelf veranderde hij. Het ging nog sneller dan de vorige keer, hij deed het niet eens bewust, het gebeurde gewoon. Hij sprong met veel kracht via de muur omhoog en daarna tegen haar aan, om zo de klap te breken en haar op te vangen. Het koste hem nogal wat energie, maar eigenlijk deed hij dit ook allemaal automatisch.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 25/8/2015, 22:54

Sasya Petrova

Er kwam geen knal, ze werd opgevangen door Rogan en lag nu in zijn armen. Ze keek hem even beduusd aan en begon daarna te grinniken en te lachen. Ze sloeg haar armen om hem heen en knuffelde met hem. "Je bent ook wel echt een schatje hé." Zei ze nu lief tegen hem.
"Je moedigt me zo alleen maar aan om gevaarlijke dingen te doen, Rogan." Plaagde ze. "Als je me elke keer komt redden..." Ze streelde zacht langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 25/8/2015, 23:00

Rogan Bayn

Ze leek het allemaal gelukkig niet zo erg te vinden, maar hij had wel even nodig om bij te komen. 'Het ging automatisch, ik dacht er niet echt over na,' zei hij zacht tegen haar. Ze streek langs zijn wang en nu brak er ook een glimlachje door op zijn gezicht. 'Doe het maar niet al te vaak, vroeg of laat gaat het een keertje fout en kan ik jou ook niet meer helpen, ben ik bang...' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 30/8/2015, 21:18

Sasya Petrova

"Ik ben blij met je." Zei ze hem nu toen hij aangaf dat het automatisch ging, ze glimlachte. Hij was echt wel wat bezorgd om haar geweest, ze moest het ook niet al te vaak doen want het ging een keer fout en dan kon hij haar niet meer helpen.
"Maar ik moet het toch een keertje leren, Rogan." Glimlachte ze vrolijk naar hem. "En ik kan jou ook beschermen..." Fluisterde ze lief naar hem. Ze sloeg haar vleugels weer uit en sloeg die om hem heen. Het werd al langzaam donker, het zou nog maar even duren voor er een volle maan aan de hemel stond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 30/8/2015, 21:29

Rogan Bayn

Ze zei dat ze blij met hem was, daardoor keek hij haar glimlachend en doordringend aan. 'Ik ook met jou,' zei hij zacht. Ze moest het wel een keertje leren, ze kon hem ook beschermen. Hij voelde daarna de vleugels om hem heen en hij leunde tegen haar aan. 'Het doet echt pijn,' mompelde hij wat zacht. Het voelde gewoon echt akelig, het deed pijn in zijn hele lichaam en zijn spieren leken zelfs te trillen. Hij keek kort naar de lucht en daarna naar haar. 'Ik weet gewoon dat er iets gaat gebeuren... ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 30/8/2015, 21:40

Sasya Petrova

Hij was ook blij met haar en het zorgde voor een tinteling in haar lichaam, ze vond het heerlijk. Hij leunde tegen haar aan door wat ze deed en ze drukte haar lippen tussen zijn haren. Hij zei dat het echt pijn deed.
"Ik begrijp het..." Mompelde ze nu en ze gaf hem nog een kusje. "Ja, er zal iets gebeuren en we zullen het afwachten, ik zal je helpen." Fluisterde ze nu. Ze legde haar hoofd tegen hem aan.
"We kunnen hier blijven zitten en wachten tot het gebeurd..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 30/8/2015, 21:44

Rogan Bayn

Ze zei dat ze het begreep en daarna kreeg hij een kusje van haar. Hij werd er gewoon warm van, het voelde fijn. Het voelde gewoon heel goed dat hij haar kon vertrouwen. Ze dacht ook dat er iets zou gebeuren en ze zouden wachten tot het gebeurde. 'Oké,' fluisterde hij zacht. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar kort, daarna trok hij haar voorzichtig nog iets dichter tegen zich aan. Hij staarde weer naar de lucht, hij had geen idee hoe lang ze zo zaten, maar op een gegeven moment verscheen de heldere, prachtige maan aan de hemel. Hij staarde er voor een paar seconde naar, maar daarna gebeurde het al. Zonder dat hij er iets aan kon doen veranderde zijn lichaam en stond hij trillend op vier poten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 30/8/2015, 21:51

Sasya Petrova

Hij vond het prima om te wachten, ze werd nog even door hem gezoend en ze hield de vleugels strak om zijn lichaam heen, het voelde heerlijk warm en comfortabel. Ze genoot er echt van. Na een tijdje voelde ze Rogan trillen, voorzichtig sloeg ze de vleugels wat open en keek ze naar hem, naar zijn verandering. Ze slikte even toen er niet veel later een wolf voor haar stond, hij was echt gigantisch. Ze glimlachte voorzichtig naar hem.
"Hallo Rogan..." Zei ze zacht
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 30/8/2015, 21:53

Rogan Bayn

Hij staarde naar haar, toen ze sprak galmde het door zijn hoofd. Hij kon niet eens echt reageren, het klonk als diep gegrom. Nog steeds voelde hij zich onrustig. Hij had het gevoel dat hij haar iets aan moest doen, dat hij weg moest, hij wist het niet precies. Het was een heel raar gevoel dat hij nog niet echt eerder mee had gemaakt. Ook niet toen hij de vorige keer veranderde. Hij keek langzaam om zich heen, hij leek nu perfect te kunnen zien in het donker, ook dat was apart.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 30/8/2015, 21:59

Sasya Petrova

Ze zat daar maar, de vleugels hingen langs haar lichaam en ze keek naar Rogan, ze voelde zich kalm, ze was niet bang voor hem. Voorzichtig stak ze haar hand uit en raakte zachtjes zijn vacht aan. Hij voelde heel erg zacht aan, als een soort knuffeldier. Ze merkte helemaal niet aan hem dat hij zich juist onrustig voelde. Ze was zo overdonderd door zijn uiterlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 30/8/2015, 22:01

Rogan Bayn

Ze stak haar hand uit en er ging een schok door hem heen toen ze hem aanraakte. Ze leek helemaal niet door te hebben dat hij misschien ook wel gevaarlijk kon zijn, hij gromde weer diep. Ze moest afstand houden. Ze mocht hem zeker niet aanraken, hij wilde haar gewoon waarschuwen, maar het klonk ook echt als een dreigement. Zijn donkere ogen boorden zich in die van haar en hij had zijn lippen opgetrokken, waardoor zijn vlijmscherpe tanden goed te zien waren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 11 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum