Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackmore Academy

2 plaatsers

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 7/8/2015, 22:42

Scott Selone

'Niet? Volgens mij weet jij net zo goed dat we het hier zelf maar een beetje leuk moeten maken en de rest is meestal bijzonder saai. Altijd alleen op je kamer zitten is ook niet leuk.' Zei hij plagend tegen haar. Daar liet hij het ook bij, daarna ging het weer verder over de jongen. 'Hm, daar heb ik over nagedacht, maar dat weet ik niet zo goed. Misschien is hij leuk om wat nieuwe dingen mee uit te proberen? Hij zou het aan moeten kunnen...' Zei hij. Hij dronk nog wat van zijn wijn. 'lekker hoor.' Zei hij grijnzend tegen haar.

Rogan Bayn

Opeens ging de deur open en stond ze daar. Hij grijnsde door wat ze zei en hij kwam overeind. 'Dat aanbod zal ik niet afslaan.' Zei hij tegen haar. 'Mijn naam is trouwens Rogan.' Voegde hij er met een knipoog aan toe. Daarna stapte hij de kamer uit. 'Zullen we eens kijken of er hier nog wat te beleven is?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 7/8/2015, 22:54

Katharina Forbes

"Wacht maar, dit nieuwe jaar zal veel bijzonderheden met zich meebrengen. Ik heb het allemaal een beetje aangepast." Grijnsde ze hem toe. Hij wist niet zo goed wat ze met de jongen konden doen. "Pak de lijst eens, hij ligt daar op tafel. Daar staat in wat het beste bij hem past voor DNA." Vertelde ze aan hem. Ze nam een slok van haar wijn en glimlachte toen hij grijnzend aangaf dat het lekker was.
"Mag ook wel, het was een dure." Vertelde ze aan hem.


Sasya Petrova

Hij zou dat aanbod niet afslaan. "Ah, fijn." Zei ze tegen hem. Hij stelde zichzelf voor als Rogan. "Ik ben Sasya." Vertelde ze haar eigen naam. Hij wilde kijken of er hier nog wat te beleven viel.
"Hmm... ik wilde eigenlijk gewoon een sigaretje roken, misschien daarna? Heb echt nicotine tekort." Gaf ze aan met een grijns en ze hield haar pakje in de lucht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 7/8/2015, 23:01

Scott Selone

'Aanpassingen in ons voordeel?' Vroeg hij nu aan haar. 'Ik ben heel erg nieuwsgierig wat je bedoeld...' Zei hij daarna lachend. Hij was echt benieuwd, want ergens begon het toch te vervelen hier, hij kon wel wat uitdaging gebruiken. Het werk was wel prima, maar de dagen waren toch lang op deze manier. Hij kwam overeind om de lijst op te pakken. 'Wat denk je dat bij hem past?' Vroeg hij aan haar. Hij pakte de lijst vast en hij glimlachte door wat ze zei over de wijn. 'Het is heerlijk. Misschien moet ik hier elke avond maar even bij praten...'

Rogan Bayn

Ze stelde zichzelf ook voor en daarna gaf ze aan dat ze eigenlijk even wilde roken. 'Oh, dat is ook helemaal prima, ik loop wel even met jou mee.' Zei hij tegen haar. Hij vond het allemaal best, zolang hij maar wat te doen had. Roken vond hij ook prima, even wat frisse lucht was ook wel lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 7/8/2015, 23:38

Katharina Forbes

"Laten we zeggen dat ze leven in de brouwerij brengen, vorig jaar hebben we op safe gespeeld, daar heb ik geen zin meer in." Vertelde ze aan Scott. Hij zou het allemaal vanzelf wel zien. Hij pakte de lijst en vroeg haar wat ze dacht dat bij hem zou passen.
"Toen ik hem zag dacht ik aan een weerwolf, maar iets zegt me dat er ook prima vampier op dat lijstje kan staan. Hmm... weet je wat? Laten we het eens beide proberen, dan maken we onze eerste hybride. Dat is nog eens interessant." Haar ogen twinkelden.
"Je bent elke avond welkom." Grijnsde ze nu.


Sasya Petrova

HIj vond haar idee helemaal prima en liep wel met haar mee. "Gezellig." Zei ze tegen hem en ze meende het nog echt ook. Ze glimlachte naar hem en liep naar buiten toe. Het miezerde een beetje, er was verder helemaal niemand... Ze stak haar sigaret op en keek Rogan aan.
"Wil je er ook een?" Wilde ze van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 7/8/2015, 23:53

Scott Selone

Hij knikte langzaam, wat in gedachten verzonken. 'Dat lijkt mij leuk om eens te proberen, dan zien we wel hoe hij er mee om gaat. Iets leuks zal het wel worden...' Zei hij. Daarna legde hij het papier aan de kant en kwam hij weer bij haar zitten. 'Leven in de brouwerij vind ik nooit zo verkeerd.' Zei hij daarna. Anders werd het ook maar zo saai, hij stond wel open voor nieuwe dingen. 'Dat grietje van jou is ook wel interessant, niet lelijk ook.' Zei hij licht uitdagend tegen haar. Ze zei ook nog eens dat hij elke avond welkom was. 'Oh, word ik niet saai na een avondje?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 08:56

Rogan Bayn

Het was niet echt geweldig weer, dat was wel duidelijk. Ze stonden ook alleen, maar dat vond hij helemaal niet zo erg. 'Ja, lekker.' Zei hij bij haar aanbod. Hij pakte er eentje uit het pakje en stak die aan, iets in gedachten verzonken. 'Hoe is dat mens van jou? Die Scott is een echte klootzak en ik vind die kamer indeling ook niets. waarom kunnen we niet zelf kiezen bij wie we slapen?' Vroeg hij wat hard aan haar. Hij had liever gewoon met haar een kamer gedeeld, maar dat zat er niet in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 20:52

Katharina Forbes

Het leek hem leuk om eens te proberen, dan zagen ze vanzelf wel hoe het ging worden.
"Het is zeker interessant, ik ben wel benieuwd welke emoties welk DNA zal triggeren bij hem." Gaf ze aan. Hij begon over het grietje dat zij had meegenomen met de rondleiding.
"Een verschrikkelijk irritant ding. Bovendien heeft ze een unieke code, dus zal ze voor heel wat problemen gaan zorgen. Ze was niet lelijk, inderdaad." Sprak Katharina tegen hem. Hij vroeg of hij niet saai werd na Ă©Ă©n avond.
"Hmm... zelf ben je ook nogal een projectje, denk niet dat het saai zal zijn." Grinnikte ze hem toe plagend.


Sasya Petrova

Hij pakte een sigaret van haar aan en ze hield de aansteker bij hem voor zodat hij hem aan kon steken. Ze nam een flinke hijs van de hare en sloot haar ogen even genietend. Ze ging tegen de muur geleund staan zodat ze niet nat zou regenen.
"Dat mens? Een stom wijf." Mopperde ze meteen. Hij gaf aan dat Scott, zijn begeleider, helemaal niets was en de kamer indeling ook niet.
"Ach... het is uiteindelijk alleen maar slapen... Verder hoeven we daar niets te zoeken." Mompelde ze wat mat tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 21:29

Scott Selone

'Daar ben ik ook wel benieuwd naar, het is leuk om te zien hoe hij zal reageren, ik kan niet wachten,' zei hij grijnzend tegen haar, oprecht enthousiast. Hij was echt heel erg benieuwd. Door wat ze daarna zei knikte hij. 'Zeker niet lelijk,' was het enige dat hij bevestigde, wel met een fonkeling in zijn ogen. 'Oh, ben ik een projectje? Waarom zou dat zo zijn?' vroeg hij daarna grijnzend.

Rogan Bayn

Hij leunde zelf ook wat tegen de muur aan en hij luisterde naar haar verhaal over de vrouw. 'Hm, dat is misschien zo, maar toch. Ik ben liever alleen of met heel goed gezelschap, niet een of andere nietsnut,' zei hij, ietwat mopperend. Hij meende het wel, als die gast hem zou irriteren, was het zo klaar. Hij had het niet echt op vervelende mensen, het moest echt klikken met hem, dan vond hij alles prima.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 21:43

Katharina Forbes

Dat was zo leuk met Scott, hij had dezelfde nieuwsgierigheid en enthousiasme over de onderzoeken en operaties.
"Je bent me aan het uitdagen, is het niet?" Vroeg ze nu aan hem met samengeknepen ogen. Ze nam nog een slok van haar wijn.
"Jij bent een project omdat je zelf ook ander DNA geĂŻmplanteerd hebt gekregen." Grijnsde ze hem nu toe en ze gaf hem een knipoog.


Sasya Petrova

"En dan zeggen ze dat ik een figuur ben, jij kan er ook wat van zeg." Plaagde ze Rogan nu met een vrolijke blik in haar ogen. "Wat ben jij een stuk chagrijn, daar lijk ik zelfs vrolijk bij vergeleken." Lachte ze. Ze schudde haar hoofd even een beetje. Hij kon er echt wat van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 21:51

Scott Selone

Door wat ze daarna zei grinnikte hij. 'Ik zei toch dat het hier nogal saai is?' plaagde hij haar weer. Hij was gewoon opzoek naar iets dat het kon doorbreken. Natuurlijk zorgden de onderzoeken daar wel voor, maar toch. Door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd. 'Volgens mij valt het wel mee. Zo boeiend ben ik helemaal niet,' zei hij tegen haar, lichtelijk plagend. 'Jij bent een stuk interessanter,' voegde hij er aan toe.

Rogan Rayn

'Dat valt toch wel mee?' vroeg hij. 'Het moet gewoon gaan zoals ik dat wil, dan is er helemaal niets aan de hand,' voegde hij er grijnzend aan toe. 'Ik heb met sommige mensen gewoon niets en anderen liggen mij weer heel goed, het verschilt heel erg. Die Scott is gewoon een klootzak en mijn kamergenoot ook, zo simpel is het,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 22:00

Katharina Forbes

"Nee, helaas houd je jezelf de laatste tijd prima in." Grijnsde ze nu toen hij aangaf dat hij helemaal niet zo boeiend was. Hij voegde eraan toe dat zij interessanter was. Ze sloeg haar benen over elkaar heen en keek hem doordringend aan. "En wat bedoel je daar dan mee?" Vroeg ze aan hem met een geĂŻnteresseerde blik.



Sasya Petrova

"Jij vindt dit meevallen? Nou sorry, nee, als ik het zelf opmerk valt het echt niet mee." Lachte ze. Ze nam nog een flinke hijs en ademde langzaam de rook uit met half gesloten ogen. Sasya zag er eigenlijk haast uit als een jongen, afgezien van haar prachtige lange haar en haar knappe gezicht, maar ze droeg jongensachtige kleding die erg ruim zat en besteedde verder vrij weinig aandacht aan haar uiterlijk.
"Dat klinkt zo inderdaad wel heel erg simpel." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 22:08

Scott Selone

'Oh, is dat jammer?' plaagde hij haar weer. 'Ik kan mij ook minder inhouden hoor, maar dat is niet zo heel makkelijk. Die controle zit er gewoon in, geloof ik,' zei hij daarna. Het was gewoon zo en hij vond het niet zo boeiend. Ze wilde weten wat hij er mee bedoelde en daardoor keek hij haar doordringend aan. 'Ik bedoel dat jij een stuk interessanter bent, dat kan jij op verschillende manieren opvatten. Je weet dat het goed klikt tussen ons, toch?' plaagde hij haar nog even.

Rogan Bayn

'Hm, tegen jou doe ik toch niet zo? Dan is het niet erg,' zei hij simpel tegen haar. Zo dacht hij er ook over, als hij tegen iemand gewoon normaal deed, hadden ze niets te klagen. Hij haalde een hand door zijn haren en hij maakte de sigaret uit, daarna keek hij opzij naar Sasya. 'Het is een rare plek hier, vind je niet?' vroeg hij haar. Het ging er allemaal raar aan toe.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 22:14

Katharina Forbes

Er was nu een week voorbij en ze hadden nog niets gedaan. Nog niemand geĂŻmplanteerd. Nu was het moment aangekomen, vandaag zouden de leerlingen van Scott aan de beurt zijn. Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n, daarna zouden ze allemaal een nachtje in een geĂŻsoleerde cel verblijven om uit te zoeken wat er was gebeurd en daarna kregen ze les van Scott, over de beheersing van hun nieuwe DNA.
De eerste student kwam al binnen in de witte kamer. Hij werd geĂŻnjecteerd met slaapmiddel en op een bed gelegd. De doctoren gingen met hem aan de slag en zij keek toe. Zo ging het de hele dag door en werden de leerlingen ondergebracht in de kelder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 22:16

Rogan Bayn

Hij had geen idee wat er allemaal gebeurde, maar hij werd meegenomen en daardoor begon hij nogal heftig tegen alles in te gaan. Opeens zag hij een bekende voor zich, zijn begeleider. Scott keek hem strak aan en Rogan begon te vloeken, maar er veranderde niet eens iets aan zijn uitdrukking. Hij werd meegesleept en hij bleef maar doorgaan hij hield niet op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 22:23

Katharina Forbes

Ze keek toe hoe Scott Rogan binnen bracht, ze injecteerden hem met het slaapmiddel en hij lag al heel erg gauw op de operatietafel. Ze keek Scott even aan met haar armen over elkaar geslagen en daarna naar de jongen met een licht geamuseerde blik.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 22:26

Scott Selone

Hij was zo ontzettend benieuwd, hij had uitgekeken naar dit moment, vanaf nu begon de actie, het deel waar hij echt van hield. Rogan was nu niets meer, hij kon niet wachten tot de jongen wakker werd. Tot ze konden zien wat hij geworden was en hoe hij daar mee om zou gaan. Hij keek even naar Katharina, waarschijnlijk de enige die dit net zo leuk vond als hij. Hij grijnsde een beetje, daarna keek hij weer naar Rogan. Hij stak zijn handen in zijn zakken en hij bleef gewoon afwachten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 22:35

Katharina Forbes

Ze merkte de spanning in Scott duidelijk op, hij was nieuwsgierig en wilde weten hoe dit zou gaan. Ze begreep het wel. Ze glimlachte hierdoor. Soms was hij in plaats van een wolf net een puppy. Ze waren al gauw klaar met Rogan.
"Sluit hem maar op, misschien moet je per ongeluk zijn deur eens open laten." Grijnsde ze Scott toe. Ze wilde eigenlijk best graag zien hoe hij om zou gaan met zoveel en zulk heftig DNA.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 22:38

Scott Selone

Door wat Katherina zei grijnsde hij, ze leek dit echt net zo leuk te vinden. 'We zullen eens zien, tijd voor actie,' zei hij tegen haar. Hij greep Rogan simpel vast en hij sleurde de jongen mee naar de kamer. Hij had bijzonder veel kracht in zijn lichaam, al was dat ook al wel aan hem te zien. Hij was gespierd en hij had een vrij krachtige uitstraling. Hij gooide Rogan in de kamer en hij sloot de deur, hij besloot de deur eerst maar eens dicht te laten, hij wilde de eerste reactie van Rogan afwachten en daarvoor zou hij nog even geduld moeten hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 22:46

Katharina Forbes

Ze zag Scott vertrekken en ze keek hem wat hoofdschuddend na, wat een kracht... Ze keek toe hoe de volgende binnenkwam en bekeek het weer van voor af aan allemaal weer. Het verveelde haar echt nooit. Scott gaf haar waarschijnlijk vanzelf wel weer een update.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 22:49

Scott Selone

Hij ging weg, hij dronk wat, hij bleef wachten en daarna keerde hij terug naar de kamer. Hij hoorde gebonk, geschreeuw, er werd met kracht tegen de muur geslagen en hij grijnsde even. Dit wilde Katherina zien, dat wist hij zeker. Hij bedwong de drang om zelf naar binnen te gaan en hij liep kalm naar haar toe. 'Kom, je wilt dit zien,' zei hij grijnzend zodra hij bij Katherina was. Hij wist zeker dat ze dit leuk vond, dat vond hij ook, dus het kon niet anders.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 22:55

Katharina Forbes

Ineens werd ze gehaald door Scott en ze liep met hem mee. Achter alle celdeuren klonk gerommel, soms wat gegrom en soms klappen tegen de muur, maar een cel leek compleet op zijn kop te staan.
"Hmm... ik denk dat we een verstandige keuze hebben gemaakt om hem een hybride te maken." Sprak ze met een brede grijns tegen Scott.
"Misschien heb ik nog wel een beter idee... laten we dat grietje hier op het spoor zetten zodat zij hem bevrijd... ik weet zeker dat ze dat zal doen." Ze keek hem met een vrolijke blik aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 22:58

Scott Selone

Ze zei dat ze dacht dat ze een verstandige keuze hadden gemaakt. 'Dat denk ik ook. Zodra hij er mee om kan gaan, zal hij nog interessanter worden, denk ik zo.' zei hij. Het werd alleen lastig om hem dat te leren, hij hoopte dat de jongen het in zich had. Dan hadden ze wat aan hem. Dan werd het pas echt leuk. Hij genoot ook van het proces, dat moest hij toegeven. Hij vond het heerlijk. Door wat ze voorstelde knikte hij langzaam. 'Dat is een geweldig idee, laten we dat doen...' zei hij direct enthousiast. Dit beloofde heel leuk te worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 23:07

Katharina Forbes

"Of hij vermoord zichzelf." Grinnikte ze tegen Scott met een knipoog. Daarna pakte ze hem bij zijn arm. "Kom, laten we dat grietje lokken, kunnen wij weer lekker een wijntje drinken." Vertelde ze aan hem."We hebben camera's genoeg om alles in de gaten te houden." Gaf ze aan. Ze liep weer met hem naar boven toe, de kelder uit en ze praatte er luidruchtig over met Scott toen ze heel 'toevallig' net langs Sasya liep. Haar oren waren natuurlijk meteen gespitst.
Dus ze hadden de leerlingen van Scott in de kelder geplaatst? Waarom zou dat zijn? Ze wachtte even tot de twee weg waren en sloop daarna heel oorzichtig en langzaam naar beneden toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 8/8/2015, 23:10

Scott Selone

Hoewel hij liever mee deed met alles, vond hij dit aanbod ook niet zo verkeerd. Het was eigenlijk altijd wel leuk met Katharina en een wijntje drinken in alle rust was misschien niet zo slecht voor hem nu. Anders werd hij zelf nog te fanatiek. Hij zag dat ze de aandacht van Sasya trokken en hun plan werkte dus. Ze zou naar Rogan toe gaan, dat was zeker. Hij liep gewoon verder, hij was verschrikkelijk benieuwd. 'Heb je nog lekkere wijn over? Dit kan leuk worden...' zei hij tegen haar.

Rogan Bayn

Hij had geen idee wat er met hem gebeurde, maar hij leek zo veel kracht en energie in zijn lichaam te hebben, hij wist niet hoe hij het moest uiten. Hij wist niet wat hij moest doen, hij had het gevoel dat hij uit elkaar zou barsten van kracht en dat was heel erg raar. Hij beukte tegen de deur, hij gromde zoals een mens nooit zou kunnen en hij had het zelf niet eens door. Zweet liep over zijn bleke gezicht heen en hij bleef vol kracht tegen de deur aan beuken, die niets mee gaf. Hij wist niet wat hem overkwam, hij had echt geen idee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 8/8/2015, 23:15

Katharina Forbes

"Zie? Zo makkelijk is het." Grijnsde ze Scott nu toe en ze gaf hem even een knipoog. Hij vroeg of ze nog lekkere wijn over had. "Natuurlijk heb ik dat, ik heb een hele voorraad." Grinnikte ze naar hem en ze opende opnieuw de deur van haar kamer voor hem en ze klikte met de afstandsbediening alle schermen aan zodat ze in de kelder alles konden volgen.


Sasya Petrova

Ze hoorde behoorlijk beangstigende geluiden, maar echt heel erg bang was ze niet. Ze liep gewoon door.
"Rogan?" Haar stem klonk wat hol in de kelder en ze liep langzaam door de kale hal heen. Er waren overal deuren met een heel klein raampje en het licht flikkerde wat. Het was er ook koud. Ze wreef even over haar armen heen en bleef langzaam doorlopen. Ze sprak nogmaals zacht zijn naam uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 2 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum