Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackmore Academy

2 plaatsers

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 22/8/2015, 23:27

Sasya Petrova

Hij had heel erg veel dorst zei hij en ze knikte hierdoor eventjes. "Wil je anders die zak bloed hebben? Dan hoef je mij niet pijn te doen." Fluisterde ze. Ze wilde weten wat hij precies wilde. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en ze streelde hierdoor zacht door zijn haren heen. Ze ging wat gemakkelijker tegen de muur aan zitten en sloeg haar arm om hem heen. Ze maakte zich zorgen, deze dorst was niet echt een goed teken... ze had hem twee dagen geleden nog haar bloed gegeven en dat was echt behoorlijk veel geweest..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 09:01

Rogan Bayn

'Dat krijg ik echt niet weg,' mompelde hij zacht. Hij wist wel dat hij niet zo veel keuze had, maar hij wilde het niet, hij voelde de rillingen al over zijn lichaam lopen als hij er aan dacht. Dat leek alleen maar erger te zijn nu hij haar bloed geproefd had, maar dat kon hij niet nog eens doen. Hij wilde niet dat ze gestraft zouden worden, al helemaal niet dat Sasya de schuld kreeg. Hij voelde haar handen door haar haren glijden en daarna voelde hij ook haar armen om zich heen. Hij werd wel wat rustiger, maar de dorst bleef en zijn lichaam bleef heel veel pijn doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 11:07

Sasya Petrova

Ze keek naar de grond toen hij aangaf dat hij het bloed niet weg kreeg. Zou hij alleen werken op haar bloed dan? Ze keek om zich heen, er waren in de badkamer naar haar idee geen camera's aanwezig want ze werden toch op de een of andere manier in de gaten gehouden. Ze bracht haar pols naar zijn mond.
"Toe maar... het is niet erg, ik kom er wel weer bovenop." Fluisterde ze tegen Rogan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 12:00

Rogan Bayn

Opeens bracht ze haar arm naar zijn gezicht toe, hij staarde haar even aan. Ze zei dat het niet erg was, ze kwam er wel weer bovenop. Hij aarzelde, eigenlijk wilde hij het niet meer doen, maar als ze het zo aanbood vond hij het heel lastig. Het rook heerlijk en hij had echt heel erg veel dorst. 'Niet te veel, oké?' vroeg hij heel zacht. Daarna pakte hij haar pols vast en boorden zijn tanden zich door haar huid. Hij dronk gulzig van haar bloed, het deed zo vreselijk veel pijn als de dorst zo erg was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 13:08

Sasya Petrova

Hij staarde haar aan en ze knikte hem bemoedigend even toe. Ze merkte zijn twijfel, maar ze wachtte rustig af. Hij vond dat hij niet teveel mocht nemen en ze knikte hierdoor weer. "Nee, niet teveel." Fluisterde ze zachtjes. Hij pakte haar pols en ze voelde zijn tanden in haar huid snijden. Ze kreunde even zachtjes, het deed pijn wanneer hij dat deed. e liet hem drinken en wachtte af tot wanneer ze voelde dat het genoeg was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 14:41

Rogan Bayn

Hij voelde zijn lichaam weer iets tot rust komen door het bloed dat hij binnenkreeg, maar nog steeds leek het voor hem zelf niet mogelijk te zijn om te stoppen. Dat wilde hij wel graag leren, maar hij wist niet echt hoe. Hij genoot er gewoon te erg van, al wilde hij haar ook echt geen pijn doen. Het was gewoon heel moeilijk. Hij had haar arm heel stevig vast geklemd, zijn greep waarschijnlijk nogal hard, al had hij dat zelf ook echt niet door. Hij wilde juist voorzichtig doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 14:48

Sasya Petrova

Ze was toch nog niet helemaal beter en omdat hij zo'n honger had, wilde ze hem genoeg geven, helaas was dat geen slimme keuze van haar... Hij kneep haar arm er haast af, zoveel kracht gebruikte hij en door al het bloedverlies verloor ze haar bewustzijn. Ze werd helemaal slap en hing tegen hem aan. Het was geen slimme keuze geweest, maar ze wilde hem gewoon heel graag helpen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 14:57

Rogan Bayn

Hij voelde haar slap worden en daardoor raakte hij in paniek. Wat moest hij nu doen? Hij kon niet doorgaan, dan ging ze dood. Dan zou hij echt al haar bloed op drinken. Door die gedachte wist hij met heel erg veel moeite te stoppen. Zijn lichaam trilde nog steeds, hij moest zich vreselijk inhouden. Hij pakte een doekje en hij drukte die op de wondjes in haar pols, daarna pakte hij haar vast en nam hij haar helemaal in zijn armen. Hij voelde zich schuldig, maar hij wist niet wat hij moest doen om haar te helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 15:00

Sasya Petrova

Het duurde echt een paar minuten voor ze weer langzaam bijkwam. Ze kroop wat dichter tegen Rogan aan, hij was heerlijk warm en dat voelde veilig en lekker. Na een tijdje opende ze voorzichtig haar ogen en keek hem aan. "Sorry..." Fluisterde ze zacht tegen hem omdat ze het te ver had laten gaan, iets wat hij absoluut niet wilde. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst aan en sloot haar ogen weer even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 15:20

Rogan Bayn

Ze werd na een tijdje gelukkig wakker, ze bood haar excuses aan en kroop dichter naar hem toe. 'Het was gevaarlijk..... Wat nou als ik niet had kunnen stoppen?' Vroeg hij zacht aan haar. Dan was ze er niet geweest... Dan had ze het nooit overleefd. 'Denk je dat ze het zullen merken? Ik wil niet dat ze je nog iets aan doen... Echt niet...' Zei hij, het klonk krachtig, al gegrom. Hij zou het niet laten gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 19:17

Sasya Petrova

"Maar je stopte wel." Zei ze met een lichtelijk ondeugende ondertoon in haar stem. Hij vroeg haar of ze dacht dat ze het zouden merken en hij gromde. Ze gaf hem hierdoor even een zacht duwtje.
"Nee, er zijn in de badkamer geen camera's, ze hebben het sowieso niet gezien, maar ik denk dat we maar een poosje hier moeten blijven zitten en doen alsof je die zak met bloed heb leeggedronken zodat er wel een verklaring is waardoor je nu ineens minder hongerig bent." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 20:24

Rogan Bayn

Door de ondeugende stem van haar grinnikte hij zacht. 'Je bent echt heel erg hoor,' zei hij plagend tegen haar. Hij kreeg een duwtje en daarna zei ze dat hier geen cameras waren, maar dat ze moesten doen alsof hij die zak had gedronken. Hij knikte langzaam, dat was wel een goed idee. 'Ik vind het niet erg om hier te zitten met jou,' fluisterde hij. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar daarna langzaam. Het was gewoon heel erg fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 20:27

Sasya Petrova

Hij plaagde haar terug dat ze erg was en ze haalde haar schouders eventjes wat nonchalant op. Hij vond haar idee goed en fluisterde daarna dat hij het niet erg vond om hier te zitten met haar. Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht en ze zoende hem zachtjes terug.
"Oké, maar dat bloed moet dus wel echt verdwenen zijn, ik moet hem zo in paniek gaan pakken denk ik zodat het lijkt alsof we het op die manier hebben opgelost." Zei ze nog tegen hem en ze haalde haar vingers weer even door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 20:30

Rogan Bayn

'Dat is goed,' fluisterde hij. Ze haalde haar vingers door zijn haren en daardoor sloot hij zijn ogen een beetje. 'Het voelt nog steeds raar... mijn lichaam doet pijn,' zei hij zacht. Hij stond er totaal niet bij stil dat het vanavond volle maan zou zijn, hij dacht er nog helemaal niet aan. Hij legde zijn hoofd weer tegen haar schouder aan, het voelde zo fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 20:35

Sasya Petrova

"Waardoor komt dat?" Vroeg ze hem zachtjes toen hij aangaf dat zijn lichaam pijn deed en het raar voelde. Zijn hoofd werd weer tegen haar schouder gelegd en ze knuffelde hem eventjes. Daarna kwam ze overeind en bekeek ze zichzelf even in de spiegel. Ze zag er weer redelijk goed uit. "Oké, gaan we dan." Grinnikte ze. Ze trok haar kleding weer even recht en rende daarna door de kamer heen, ze zocht wat wild in het rond en vond de zak met bloed, daarna rende ze naar de badkamer terug en sloot deze zodat niemand wat kon zien. Met een grijns keek ze Rogan weer aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 20:44

Rogan Bayn

'Ik weet het niet goed, ik herken alles nog niet echt, geloof ik,' zei hij zacht tegen haar. Hij wist het ook gewoon niet. Hij begreep er helemaal niets van. Ze kwam overeind en bekeek zichzelf even en hij keek ook naar haar. Daarna rende ze opeens weg, even later kwam ze terug en hij grijnsde naar haar. 'Dat deed je goed,' zei hij plagend. Hij pakte haar vast en hij trok haar naar zich toe. 'Zullen we samen douchen? Als we toch nog even hier moeten blijven.... ik beloof dat ik van je af zal blijven,' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 20:49

Sasya Petrova

Hij vond dat ze het goed deed en hij plaagde haar wat. "Vond ik ook." Zei ze triomfantelijk tegen hem. Ze werd door hem gepakt en naar hem toegetrokken. Ze streelde even langs zijn wang en hij had het idee om samen te gaan douchen. Hij beloofde dat hij van haar af zou blijven.
"Samen douchen en dan ook nog eens van mij afblijven? Volgens mij is dat niet echt een combinatie." Plaagde ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 20:52

Rogan Bayn

Hij werd weer door haar geplaagd en hij schudde zijn hoofd. 'Misschien wel niet, maar je kan mij natuurlijk ook gewoon toestemming geven, dan is er geen probleem,' zei hij zacht tegen haar. Hij kwam overeind en hij knuffelde kort, daarna zette hij de douche aan en begon hij zijn kleding uit te trekken. Hij haalde een hand door zijn haren heen, het voelde wel beter nu, maar de pijn in zijn lichaam bleef gewoon. Hij begreep het niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 20:58

Sasya Petrova

Ze beet heel even op haar lip door zijn woorden. "Ik weet dat we wat onstuimig zijn begonnen, maar is dit wel een goed idee?" Vroeg ze nu zachtjes aan Rogan. Ze twijfelde er echt aan of het verstandig was. Ze werd eventjes geknuffeld door hem maar daarna zetten hij de kraan aan en trok zijn kleding uit. Ze keek naar hem, hij zag er echt wel ongelooflijk goed uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 21:21

Rogan Bayn

'Ik meen het wel, Sasya. Ik zal van je af blijven als je niet wilt dat ik iets doe. Bovendien was jij degene die mij opeens zoende, weet je nog?' plaagde hij haar een beetje terug. Hij wilde graag dat het een beetje ontspannen bleef, zeker nu. Als het tussen hun niet lekker liep dan hadden ze helemaal niets meer. Ze hadden hier eigenlijk alleen maar elkaar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 21:28

Sasya Petrova

"Dat bedoelde ik dus ook met een onstuimig begin." Plaagde ze hem terug toen hij zei dat zij degene was die hem op eens zoende. "Ik weet het nog steeds niet zo goed, wat nu als ik niet van jou af kan blijven?" Vroeg ze hem met een lichte glimlach. Het leek haar gewoon niet echt heel erg slim, ze twijfelde veel te veel en dat was vast een slecht teken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 21:34

Rogan Bayn

'Ik vind het niet erg,' zei hij zacht. Daarna gaf ze wel duidelijk aan dat ze echt twijfelde. 'Oké, dan doen we het gewoon niet. Ik ga wel even douchen, dan kan jij daarna en kunnen we daarna wel weer uit de badkamer,' zei hij glimlachend tegen haar. Hij vond het niet erg. Hij nam afstand van haar en zodra hij zijn kleding uit had stapte hij onder de douche. Zijn spieren ontspanden nu een beetje en de pijn trok weg. Na een tijdje stapte hij weer onder de douche vandaan en keek hij grijnzend naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 21:39

Sasya Petrova

Rogan nam uiteindelijk een besluit en ze keek hem dankbaar aan. "Dankjewel, Rogan, dat is lief van je." Zei ze zacht en lief. Ze begon langzaam steeds gekker op hem te worden, haar ogen twinkelden als ze hem aankeek. Hij leek het ook echt niet erg te vinden dat ze het nu niet wilde. Hij ging onder de douche staan en zij spoelde ondertussen de zak bloed weg door de gootsteen en gooide de lege zak in de prullenbak, zo leek het alsof hij was uitgezogen namelijk. Ze wachtte nog even tot Rogan klaar was. Hij keek haar grijnzend aan en zij gaf hem een handdoek. Zachtjes drukte ze haar lippen op die van hem en begon zich daarna uit te kleden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 23/8/2015, 21:48

Rogan Bayn

Ze kwam naar hem toe met een handdoek en hij voelde haar lippen kort op die van hem. Hij begon zich langzaam af te drogen en hij keek toe hoe ze haar kleding uit trok. 'Kijken mag wel, toch?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij streek heel even langs haar wang en hij zoende haar nog eens. Hij moest toegeven dat ze gewoon super aantrekkelijk was, daar kon hij ook niet zo veel aan doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 23/8/2015, 21:51

Sasya Petrova

Hij keek toe hoe ze haar kleding uittrok en gaf aan dat kijken vast wel mocht. Ze keek hem hierdoor eventjes aan. "Nou, vooruit." Ze gaf hem een knipoog. Hij streek langs haar wang en zoende haar, het was heerlijk. Ze ging wat dichter tegen hem aan staan en zoende hem uitgebreid terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 10 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum