Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackmore Academy

2 plaatsers

Pagina 5 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 11/8/2015, 23:46

Rogan Bayn

Hij grinnikte een beetje door wat ze tegen hem zei. 'Is goed. Slaap lekker...' Zei hij zachtjes. Daarna sloot hij zelf ook zijn ogen. Hij viel al snel in slaap, zijn lichaam was doodmoe. Toen hij vroeg in de ochtend wakker werd voelde hij opeens een brandend gevoel door zijn hele lichaam. Het deed zo vreselijk veel pijn. Hij kwam overeind en hij ademde trillend in, opeens rook hij zo veel rare dingen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 12/8/2015, 10:20

Sasya Petrova

Die ochtend werd ze rustig wakker, ze strekte zichzelf even uit en knipperde met haar ogen, haar lome blik ging langzaam over Rogan heen. "Goh, eigenlijk best raar dat je vannacht naast me hebt geslapen." Grinnikte ze hem toe. Ze schudde even met haar hoofd en ging daarna naast hem zitten.
"Hoe gaat het, meneer de mutant?" Vroeg ze plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 12/8/2015, 10:53

Rogan Bayn

'Een beetje raar was het wel, maar stiekem vond ik het heel erg fijn.' Zei hij zacht tegen haar. Ze wilde weten hoe hij zich voelde. 'Ik weet het niet... Mijn keel brandt heel erg en mijn hele lichaam doet pijn. Ik denk dat dat dan die honger is die ze bedoeld...' Zei hij zacht tegen haar. 'Ik ruik ook alles zo sterk... Vooral jou..' Zei hij eerlijk. Het was heel erg raar, hij moest er eigenlijk gewoon enorm aan wennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 12/8/2015, 12:17

Sasya Petrova

Ze haalde wat ongemakkelijk haar schouders een beetje op toen hij aangaf dat hij het fijn vond, ze wist niet echt hoe ze daarop moest reageren. Hij vertelde hoe hij zich voelde en dacht dat het aan de honger lag. Alles rook ook heel sterk.
"Mijn bloed..." mompelde ze zachtjes tegen hem. "Hmm... Ik denk dat je dan nu moet drinken of zo." Gaf ze aan. "Slokje van mij?" Vroeg ze nu lichtelijk plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 12/8/2015, 12:21

Rogan Bayn

'Het ruikt wel lekker hoor.' Zei hij grijnzend tegen haar. Het was helemaal niet zo verkeerd. Ze dacht dat hij nu moest drinken dan en daarna werd hij geplaagd. ' Oh, ik zou het wel willen hoor, maar ik heb geen idee hoe dit nou allemaal werkt... ' Zei hij. Hoe moest hij dat nou weten? Moest hij gewoon zelf maar wat proberen of zou hij nog een keer uitleg krijgen? Hij wist het allemaal ook niet en hij vond het vervelend. Hij voelde zich alweer onrustig worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 12/8/2015, 18:24

Sasya Petrova

Hij vond het lekker ruiken en ze schudde haar hoofd een beetje, ze vond het raar, het was gek, heel erg gek. Hij had geen idee hoe het allemaal zou werken en ze keek hem hierdoor eventjes aan. "Misschien gewoon je instinct volgen?" Vroeg ze hem zachtjes en wat aarzelend. Daarna kwam ze overeind. "Kom op, tijd om op te staan, volgens mij is mijn kamergenoot al vertrokken of zo." Zei ze nu tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 00:51

Rogan Bayn

'Als ik naar mijn instinct luister zal ik jou iets aan doen... Of iemand anders. Dat kan toch niet zomaar?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij wilde dat echt niet, vooral niet omdat hij niet wist wat er allemaal zou gebeuren. Dat maakte hem gewoon wat onrustig. Hij wilde niet nog iemand vermoorden, dat was niet goed. 'Het brand heel erg...' Zei hij tegen haar. Het deed gewoon pijn en dat was vreselijk irritant. waarom was dit allemaal zo vervelend?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 09:58

Sasya Petrova

"Je kan beter dan mij iets aandoen dan iemand anders, vind ik. Je stopt toch zeker wel als ik dat zeg?" Vroeg ze aan hem met een klein glimlachje. Hij zei daarna dat het echt heel erg brandde. "Rustig maar... probeer zelf rustig te blijven..." Fluisterde ze hem toe. "ZUllen we naar de les gaan?" Wilde ze daarna weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 10:05

Rogan Bayn

'Ik weet gewoon niet hoe dat werkt allemaal.... Wat als ik niet kan stoppen?' Vroeg hij haar zacht. Daarna zei ze dat hij zelf gewoon rustig moest blijven en of hij mee ging naar de les. 'Ja, misschien wordt alles dan wat duidelijker...' Zei hij zacht. Hij wilde eigenlijk liever niet bij andere mensen zijn, maar hij ging ook niet alleen in de kamer zitten, dan was hij liever bij haar in de buurt. Ze wist nu tenminste wat er kon gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 10:15

Sasya Petrova

"Ja, dat zou nogal balen zijn..." Mompelde ze hem toe toen hij aangaf dat hij misschien wel niet zou kunnen stoppen. Hij wilde mee naar de lessen en daardoor knikte ze. "Jij hebt het eerste uur les van die heks samen met die klootzak van jou, ik denk dat er dan wel wat dingen worden uitgelegd voor je..." Gaf ze zacht aan. Ze had haar kleding aangetrokken en pakte een appel van haar fruitschaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 10:34

Rogan Bayn

'Ik heb er geloof ik niet zo'n zin in hoor...' Zei hij tegen haar. 'Ik ga even wat kleding pakken, want dat kan ik niet meer aan....dan zie ik je daarna wel een keertje.' Zei hij tegen haar. Hij trok zijn kapotte kleren wel weer aan, hij drukte heel kort zijn lippen op haar wang en daarna liep hij wat gehaast naar zijn eigen kamer toe. Het was helemaal schoon nu. Hij trok andere kleding aan en daarna liep hij naar het lokaal toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 11:43

Sasya Petrova

Hij had er niet zo'n zin in. "Ach, kom op." Spoorde ze hem aan. Hij trok zijn kapotte kleding aan en zei dat hij haar wel weer een keer zag, ze knikte. "Succes!" Zei ze hem toe en daarna kreeg ze ineens een kus op haar wang van hem. Ze staarde hem na. Wat was dat? Wat moest ze daar nu weer van vinden? Bedoelde hij daar wat mee? Ze raakte hier echt compleet van in de war. Ze haalde een hand door haar haren heen en liep daarna naar haar eigen les toe.



Katharina Forbes

Ze had een grote doos bij zich en zodra ook de laatste student zat uit de gemuteerde klas, begon ze met uitdelen.
"Dit." Ze hield een zak met bloed in de lucht die vanuit het ziekenhuis kwamen. "Is het eten van sommige van jullie sinds gisteren. Elke dag kunnen jullie twee zakken met bloed krijgen en dat is voldoende voor een vampier om van te kunnen leven." Legde ze uit en ze liep langs de studenten en gooide er bij elke vampier twee op tafel. Ze zag hun ogen al bloederig kleuren door het ruiken van zoveel bloed. Iedereen was wel wat onrustig en Katharina keek Scott heel even doordringend aan. Hij moest opletten dat ze haar niet aan gingen vallen, zij was momenteel het enige mens in deze klas. Ze gooide als laatste de twee zakken op tafel bij Rogan.
"We zullen zien of dit voor jou ook genoeg is." Mompelde ze de jongen toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 12:20

Scott Selone

Hij bleef Katharina volgen met zijn ogen, hij hield iedereen strak in de gaten. Meestal kon hij heel goed inschatten wie zich niet in kon houden en wie wel. Hij keek kort naar Rogan. Hij had een harde blik in zijn ogen en hij zat doodstil, hij hield zich wel in. Scott liet zijn blik nog eens door de klas gaan, daarna schoot hij zelf overeind. Een jongen kwam overeind en reikte naar Katharina, maar Scott greep hem direct vast en drukte hem heel hard op de tafel, hij kon meteen geen kant meer op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 13:49

Katharina Forbes

Ineens was er beweging. Scott drukte een jongen op de tafel. Zij had geen bovennatuurlijke krachten, dit was het enige wat ze zag, maar de rest had gezien hoe hij haar bijna te pakken had gekregen en de klas was compleet stil, behalve de grommende jongen.
"Oké, meteen de eerste les. Vampiers zijn onsterfelijk. Wanneer ik dus dit doe..." Ze pakte het hoofd van de jongen beet en draaide die krachtig om zodat hij slap op de tafel kwam te liggen. "... is hij niet meteen dood, binnen een paar minuten zal hij weer wakker worden, maar het zal wel pijn doen." Vertelde ze.
"Jullie klas bestaat dus uit vampiers, weerwolven en één hybride vorm daarvan. Weerwolven zijn niet geheel onsterfelijk, maar wanneer ze een wond hebben, genezen ze wel sneller dan gewoonlijk. Normaal gesproken transformeren jullie alleen in een wolf bij volle maan. Jullie hebben alleen DNA verkregen dat jullie in een wolf veranderd wanneer jullie boos zijn. Daarom leren jullie van Scott hoe jullie deze woede in bedwang kunnen houden. Een weerwolvenbeet kan een vampier doden. Alléén ik heb een genezing hiervoor. Let dus goed op waar je je tanden inzet. Ook wil ik niet zien dat jullie je voeden op leraren of andere studenten." Vertelde Katharina nog aan ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 16:26

Scott Selone

Hij liet de gast los na wat Katharina deed en daarna liet hij zijn blik weer over iedereen heen gaan. Rogan lette serieus op, de jongen leek het wat moeilijk te hebben, maar hij hield zich bijzonder goed in. Scott verbaasde zich er iets over, die gast was echt krachtig. Hij had veel in zich. De bloedzakken lagen voor hem, maar hij deed nog steeds niets, al was het wel in zijn ogen te zien. Hij zou hem wel in de gaten houden, zeker met dat grietje. Die twee gingen wel erg veel met elkaar om.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 16:35

Katharina Forbes

"Oké, dan laat ik jullie verder over aan Scott." Sloot ze nu af met een glimlach en ze gaf Scott even een klopje op zijn schouder. "Succes." Zei ze hem nog en daarna liep ze het klaslokaal uit. Ze was te nieuwsgierig, ze kon het niet afwachten... Ze wilde heel erg graag aan de gang met het meisje, die het unieke DNA zou verkrijgen... Ze was zo nieuwsgierig. Ze liet haar oproepen en daarna gingen ze met haar aan de slag in de operatiekamer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 16:38

Scott Selone

'Dat komt wel goed, tot straks.' Zei hij tegen Katharina. Zodra ze weg was begon hij alles uit te leggen over beheersing. Het was een zware les, maar hij wist dat ze hier veel van zouden leren. Een paar van hun werden tot het uiterste gedreven, maar hij was nergens bang voor. Dat was hij eigenlijk nooit, Scott kende niet echt angst. Toen de les voorbij was stuurde hij iedereen door naar zijn kamer. Die Rogan gaf hem af en toe een aardig neidige blik, maar dat amuseerde Scott alleen maar meer. Hij ruimde nog wat spullen op en daarna ging hij naar Katharina toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 16:46

Katharina Forbes

Ze stond in haar kamer te kijken naar de videobeelden. Sasya lag in haar cel, ze lag daar alleen, er gebeurde helemaal niets, geen blijk van leven, niets. Katharina keek er wat bedenkelijk naar, wat nu als het sterke DNA haar vermoord had? Ze keek op toen ze iemand hoorde binnenkomen.
"Oh, hé. Hoe waren ze?" Vroeg ze aan Scott, ze keek hem heel even aan en daarna ging haar blik weer terug naar de beelden.
"Ze beweegt niet, er gebeurd helemaal niets met haar." Mompelde ze over Sasya.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 16:52

Scott Selone

'Misschien heeft het extra tijd nodig omdat het zo zwaar is.' Zei hij tegen haar. Dat kon, het was natuurlijk niet niks. Ze wilde weten hoe het bij hem ging. 'Wel prima. Die Rogan blijft een aparte gast, dat wel. Hij leek niet te willen drinken, terwijl ik denk dat hij juist meer binnen zou moeten krijgen. Het kan voor hem nooit genoeg zijn, hij leek alleen geen interesse te hebben in dat bloed. Dat vind ik raar, maar goed...' Vertelde hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 16:59

Katharina Forbes

"Misschien..." Mompelde ze tegen Scott en ze haalde haar schouders even op. Hij gaf aan dat het wel prima was gegaan met de rest. Rogan was apart, die wilde niet drinken. "Hmm, misschien ook wel niet, ik weet het niet precies, hij is de eerste die we hebben gemaakt natuurlijk. Of hij zit in een soort ontkenningsfase, dat zal wel gevaarlijk aflopen denk ik..." Vertelde ze aan Scott.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 17:03

Scott Selone

'Dat kan ook zo zijn, ik denk dat het door dat grietje van jou komt, maar dat weet ik niet zeker. Ik denk dat het gevaarlijk kan worden, maar we kunnen hem wel aan.' Zei hij. Als Rogan te lang zou wachten met drinken, zou hij waarschijnlijk gek worden. Scott was wel benieuwd wat er zou gebeuren, juist omdat hij ook een wolf was. Binnenkort was het volle maan, daar was hij ook heel benieuwd naar. Dan zou hij zelf ook veranderen, maar hij had zichzelf eigenlijk altijd wel onder controle.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 17:08

Katharina Forbes

"Ja, die twee zijn geen goede combinatie... ik vind het maar niks dat ze zoveel met elkaar opschieten." Gaf ze aan en ze keek Scott weer recht aan. "Misschien moeten we hem ook maar naar de kelder leiden, zij beweegt toch nog niet, kan hij zich daar lekker druk over maken." Ze grijnsde lichtelijk naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 17:16

Scott Selone

'Dat kunnen we wel doen. Zullen we hem samen ophalen? Ik denk niet dat hij het zo makkelijk zal accepteren, misschien wil je het wel zien en ik heb het gevoel dat jij hem misschien wel kan overtuigen.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij liep zelf alvast naar de kamer van Rogan toe, ze moest zelf maar kijken wat ze deed. Hij ging die jongen sowieso ophalen. Hij klopte één keer aan op de deur en daarna stapte hij naar binnen. Rogan had het bloed nog niet aangeraakt, dat was raar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 17:25

Katharina Forbes

"Prima." Gaf ze aan met een knikje. Ze liep daarna achter hem aan en nam plaats in de deuropening van de kamer van Rogan.
"Ik zou maar wat drinken als ik jou was." Vertelde ze hem nu. "Ik ben vandaag trouwens met je vriendinnetje bezig geweest, ze ligt in de kelder." Zei ze daarna wat mat tegen hem.
"Verstandig is om eerst te drinken, want zo zul je haar nog wat aandoen, denk ik." Drong ze daarna wat aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 18:25

Scott Selone

Door wat Katharina zei ging Rogan door het lint. Dat was ergens wel te verwachten. Hij zag Rogan naar voren springen en Scott greep hem direct vast. Hij drukte de jongen hard tegen de muur. 'Blijf met je gore poten van mij af, vieze hond...' Gromde Rogan. 'Rustig aan, vriend. Dit is nergens voor nodig.' Zei hij kalm tegen de jongen. ' Dat klote wijf moet van haar afblijven, ik maak haar af...' schreeuwde hij kwaad. Scott bleef hem vasthouden, Rogan ging helemaal door het lint.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 5 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum