Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 10 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/10/2014, 22:34

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze slaakte een kreet toen hij zijn hoogtepunt bereikt had. Hijgend zat ze bovenop hem en voelde ze iets warms over haar rug glijden, even keek ze Jay verward aan. Waarom was het nu ineens zovele erger? Hij had haar echt pijn gedaan... dit keer deed het echt heel erg pijn. Hij had zijn nagels in haar rug gezet en het bloedde. Ze bleef hem verward aankijken.

Fay Fuego

“Je hoeft je niet te schamen, lieverd... vertel het me, alsjeblieft... ik wil je alleen maar helpen, dat snap je toch ook wel? Als je het gewoon zegt, zal ik ook niet blijven zeuren.” Zei ze zacht tegen hem. Hij zei dat hij een overhemd aan ging trekken, daardoor kwam ze iets omhoog en ging ze daarna languit op de bank liggen. Ze volgde hem met haar ogen.

Myles Samira

Hij zat weer eens te lezen in zijn kamer, eigenlijk deed hij niets anders meer, hij had zijn speelgoed ingeruild voor boeken en hij las dag in en dag uit. Ineens werd hij geroepen door zijn vader, wat hij zei, liet hem glimlachen en hij knikte.
“Ik wil graag naar mama toe, ik mis haar!” Zei hij nu, hij klapte zijn boek meteen dicht en ging naar zijn vader toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van CassyKiara 6/10/2014, 22:40

Verena Stratton
Ze werd opgetild door Duke en naar de ziekenzaal gebracht. Het voelde vreemd, maar ze was hem er wel dankbaar voor. Anders was ze waarschijnlijk halverwege de gang weer in elkaar gezakt. Ze werd op een bed gelegd en daarna behandeld. Niet heel zachthandig, of het was gewoon enorm gevoelig. Waarschijnlijk het laatste.
Ze keek op toen Duke zei dat hij haar alleen ging laten en daarna verdween hij dan ook. Ze zuchtte even. Niet dat ze het erg vond dat Duke weg ging, hij heeft natuurlijk andere dingen aan zijn hoofd. Maar meer dat er weer iemand weg ging. Dat ze weer alleen achter bleef.
Door de mensen om haar heen werd geadviseerd rust te houden. Ze mocht gaan als ze zich weer minder duizelig voelde en kreeg wat water te drinken.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 33

http://cavalaphotography.weebly.com

Bericht van Nikkay 6/10/2014, 22:41

Koning Jay Fullbright

Hij opende zijn ogen omdat Esmeralda niets deed, dat was raar. Zodra hij naar haar keek werd zijn blik vragend. ‘Wat is er aan de hand?’ vroeg hij zacht aan haar. Hij kwam iets overeind en hij wilde haar vastpakken, maar zodra zijn handen haar rug raakten, trok hij ze terug en keek hij naar zijn vingers, het bloed zat er aan. Hij slikte even, want nu wist hij ook direct wat er aan de hand was. Hij kreeg een brok in zijn keel en hij klemde zijn kaken op elkaar, niet in staat om iets tegen haar te zeggen.

Koning Stephen Lahero

Hij hoefde zich niet te schamen, ze wilde alleen maar helpen. Hij ademde diep in, hij moest moeite doen om normaal te blijven reageren, hij voelde zich bijna in het nauw gedreven. ‘Laat het alsjeblieft gewoon, Fay. Het was niets, bovendien is dit niet echt het moment om zo’n opmerking te maken,’ zei hij, iets kortaf nu. Hij kon hier niet goed tegen, hij wilde niet toegeven omdat hij dit zo ontzettend moeilijk vond, hij zou zich kapot schamen als hij het nu echt moest zeggen en eigenlijk deed hij dat al. Het zorgde ervoor dat hij ging twijfelen aan zichzelf, aan alles. Hij trok zijn overhemd uit en hij trok masseerde zijn schouder even.

Duke Samira

Natuurlijk reageerde zijn zoon enthousiast, daardoor glimlachte hij. ‘Oké, dan zal ik haar dat even laten weten,’ zei hij. Hij schreef een brief terug aan Layka, hij hoopte dat ze heel blij was, maar hij verwachtte het wel.

Lieve Layka,

We komen meteen naar je toe, ik mis je enorm en ik wil niets liever dan je weer vast kunnen houden en met je kunnen praten. Myles mist je ook, bovendien is het leuk voor hem om eens iets anders te zien. We pakken onze spullen en komen dan jouw kant op. Ik hou van je,

Duke

Hij verzond de brief eigenlijk meteen, daarna begon hij ook wat spullen te pakken. ‘Pak jij ook wat spullen, we blijven daar een nachtje slapen…’ zei hij tegen Myles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Leeftijd : 30

Bericht van xAnouk 6/10/2014, 22:53

Jay vroeg haar zacht wat er aan de hand was, hij pakte haar vast en zodra hij haar rug aanraakte en haar daarna weer los liet, keek ze ook naar zijn vingers, ze kreeg tranen in haar ogen en kroop tegen Jay aan. Ze zei niets en hield hem heel erg stevig vast. Ze was niet boos op hem, alleen heel erg geschrokken. Ze was op dit moment heel erg bang dat hij heel erg veel op zijn vader ging lijken, steeds meer...

Fay Fuego

Hij wilde het echt niet en hij werd zelfs kortaf. Ze zuchtte daardoor diep en sloot haar ogen heel even, ze ademde diep in en uit. Ze moest het loslaten. Ze kon hem niet dwingen, daar zou ze hem pijn mee doen. Ze zag nog net hoe hij zijn schouder masseerde, daardoor stond ze op en kwam ze naar hem toe. Met haar handen masseerde ze zachtjes zijn schouder en drukte ze kusjes op zijn schoudeer.

Myles Samira

Hij moest zelfs wat spulletjes pakken want ze bleven een nachtje slapen. Hij was helemaal door de dolle heen en had binnen no- time alles gepakt. Grijnzend stond hij op zijn vader te wachten. “Ik ben echt heel erg blij dat we naar mama gaan, ik mis haar.” Zei hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 6/10/2014, 22:59

Koning Jay Fullbright

Hij zag hoe ze tranen in haar ogen kreeg en daarna kroop ze helemaal tegen hem aan. Hij was daar ontzettend blij mee, want hij was bang dat er ooit een punt zou komen dat ze dat niet meer deed. Dat er afstand tussen hun zou komen doordat hij te ver ging en dat ze dan geen toenadering meer zou zoeken, dat ze juist wilde dat hij uit de buurt bleef. Dat zou hij niet kunnen hebben. Nu hield hij haar heel erg stevig vast en ademde hij diep in en uit. ‘Het spijt mij heel erg,’ fluisterde hij.

Koning Stephen Lahero

Opeens stond Fay achter hem, hij voelde haar warme handen over zijn schouder gaan en hij sloot zijn ogen even, langzaam ontspande hij weer. Zijn ademhaling werd kalmer en zijn spieren losser. Zodra hij haar lippen op zijn huid voelde verscheen er een glimlachje op zijn gezicht. ‘Ik wilde zeggen dat mijn benen niet het enige harde waren als jij je hoofd zo neerlegt,’ zei hij nu tegen haar. Hij pakte haar vast en hij sloeg zijn armen om haar heen, hij hield haar vast en hij bleef gewoon zo staan. Hij vond het heel lastig om met dit soort dingen om te gaan, hij wist dat Fay hem graag wilde helpen, ze wilde ervoor zorgen dat hij losser werd, maar dat ging nog niet zo makkelijk, want het werd soms een enorm gevecht.

Duke Samira

Myles was ontzettend snel klaar en daardoor keek hij glimlachend naar zijn zoon. ‘Ik mis haar ook heel erg hoor,’ zei hij tegen hem. ‘Kom, dan gaan we..’ zei hij daarna. Hij liep naar de stal toe en hij pakte zijn paard, hij zadelde het dier snel op, hij had het ondertussen zo vaak gedaan. Hij bond de tassen met spullen aan het zadel en hij keek even op hoe het met Myles ging.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 6/10/2014, 23:10

Ze snikte zachtjes. Ze wilde liever niet huilen, maar het ging vanzelf. Het speet Jay heel erg en ze knikte een beetje, ze wist dat dit niet zijn bedoeling was, maar het prikte echt heel erg en het maakte haar echt bang.
“H-het is niet erg.” Snikte ze zachtjes tegen hem.

Fay Fuego

Ineens zei hij het tegen haar. Ze sloeg haar armen stevig om haar heen en pakte daarna zijn gezicht vast en drukte haar lippen op die van hem.
“Ik ben trots op je, zo onwijs trots....” Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze omhelsde hem weer stevig. “Oh, lieve Stephen... moet je kijken hoeveel je gegroeid bent in korte tijd... je mag echt trots op jezelf zijn.” Zei ze nu tegen hem. Het was echt aan haar te zien dat ze onwijs trots op hem was.

Myles Samira

Zijn vader zei dat hij haar ook miste en ze zouden gaan. Hij knikte en liep zijn vader achterna.
“Pap, moet ik gewoon bij jou achterop of mag ik ook op een paard?” Vroeg hij nu zacht aan zijn vader omdat hij niet goed wist wat nu de bedoeling was.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 6/10/2014, 23:17

Koning Jay Fullbright

Ze begon te snikken en hij haalde diep adem, hij voelde zich ontzettend schuldig en hij wilde haar heel graag helpen, maar hij kon niets. Hij zou niet weten wat hij moest doen, hij kon zo het bloed wel weghalen en de wonden een beetje schoon maken, maar waarschijnlijk hielp dat niet eens echt en was ze gewoon bang en enorm geschrokken. Ze zei heel zacht dat het niet erg was, hij bleef haar stevig vasthouden. ‘Misschien moet je even samen met Carmen gaan lopen en niet met mij,’ zei hij zacht. ‘Ik wil je heel erg graag helpen, maar ik denk niet dat ik het kan,’ fluisterde hij daarna.

Koning Stephen Lahero

Opeens sloeg ze haar armen om hem heen en voelde hij haar lippen op die van hem. Ze fluisterde dat ze onwijs trots op hem was, daarna werd hij meteen weer omhelsd door haar, hij glimlachte een beetje. Door wat ze daarna zei wist hij niet zo goed hoe hij moest reageren, het waren wel heel veel complimenten in zo’n korte tijd. Toch wist hij dat het heel goed was, want nu werd dit gedrag eigenlijk beloond en daardoor zou hij het de volgende keer waarschijnlijk sneller doen. Hij legde zijn handen in haar hals en hij zoende haar zachtjes, daarna keek hij haar weer glimlachend aan. ‘Het was maar een opmerking, zo bijzonder is het niet…’ mompelde hij wel.

Duke Samira

Hij dacht na over de vraag van Myles. ‘Wat jij wilt, jongen. Je mag bij mij, als je denkt dat het te lang rijden is, maar je mag ook zelf op een paard en als het niet meer gaat kan je altijd nog bij mij komen zitten,’ zei hij tegen zijn zoon. Er was wel wat te regelen, Myles was oud genoeg en Duke was er toch bij voor als er iets gebeurde, dus hij geloofde wel dat het goed kwam.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 6/10/2014, 23:34

Volgens Jay moest ze samen met Carmen gaan en niet met hem.
“Dat wil ik niet, ik wil met je samen in bad en daarna met z’n drieën gaan wandelen.” Zei ze nu tegen Jay, ze streek haar tranen weer weg en keek hem doordringend aan.
“Wil je het misschien schoonmaken? Ik kan er zelf niet bij.” Vroeg ze zachtjes aan Jay. Ze drukte haar lippen op zijn wang.
“Ik hou van je....” Fluisterde ze zacht.

Fay Fuego

Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen waarschijnlijk, daardoor glimlachte ze. Ze voelde zijn handen in haar hals en ze werd zacht gezoend door hem. Ze ging er zachtjes en liefdevol in mee. Daarna zei hij dat het maar een opmerking was en niet zo bijzonder.
“De opmerking zelf niet, maar dat je het alsnog tegen me zegt, vind ik heel fijn en heel bijzonder...” Fluisterde ze terug.

Myles Samira

hij ging toch bij zijn vader op een paard. Dat was makkelijker, zo goed kon hij nog niet rijden en het was een behoorlijk eind. Ze reden naar het kasteel, het duurde Myles allemaal veel te lang echt veel te lang... Uiteindelijk kwamen ze bij het kasteel aan. Zijn moeder zat al op hun te wachten. Ze stond op en liep de twee tegemoet.
“Daar zijn jullie, mijn schatjes...” Zei ze vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 6/10/2014, 23:40

Koning Jay Fullbright

Ze wilde samen in bad en daarna alsnog met zijn drieën gaan lopen, daardoor glimlachte hij. ‘Oké, is goed,’ zei hij zacht. Hij was er ook liever gewoon bij, maar hij wilde Esmeralda wel de ruimte geven als ze dat nodig had. Ze haalde haar tranen weg en keek hem weer aan, ze vroeg of hij het schoon wilde maken omdat ze er zelf niet bij kon, daardoor knikte hij. ‘Natuurlijk wil ik dat,’ zei hij zacht. Ze drukte haar lippen op zijn wang, waardoor er een waterig glimlachje op zijn gezicht verscheen. ‘Ik ook van jou, Esmeralda. Ik hou zielsveel van jou…’fluisterde hij. Daarna kwam hij overeind en pakte hij een doekje om de wonden schoon te maken.

Koning Stephen Lahero

De opmerking zelf was niet bijzonder, maar dat hij het alsnog zei wel. Daardoor glimlachte hij even. Hij drukte nog eens zacht zijn lippen op die van haar, maar daarna liet hij haar weer los en trok hij het schone overhemd aan. Hij knoopte het dicht en hij keek weer op naar haar. ‘Kom je nog even bij mij zitten?’ vroeg hij aan haar, hij knikte naar de bank. Hij had besloten een paar dagen wat minder te werken, hij had het doorgenomen met de raadsmannen en het kon in principe prima, maar dan had hij even wat meer rust aan zijn hoofd, ook omdat ze nu veel moesten trainen.

Duke Samira

Hij was echt heel erg blij om haar te zien, hij was niet echt goed in alleen zijn. ‘Ik heb je enorm gemist,’ zei hij zacht tegen haar, hij kwam dichterbij en hij sloeg zijn armen om haar heen. ‘Je ziet er enorm goed uit…’ zei hij daarna. Hij knuffelde haar even, om haar na een paar seconde met een glimlachje op zijn gezicht aan te kijken. Ze zag er echt ontzettend goed uit en hij was heel erg blij om haar te zien.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 6/10/2014, 23:50

Layka Samira

Haar kracht combineren met liefde had ze nog nooit gedaan, het was daarom ook logisch dat er een rukwind ontstond wanneer Duke haar omhelsde. Ze pakte hem stevig vast en liet de wind langzaam weer rustig worden, om haar middel voelde ze nog een paar armen, het was Myles. Ze glimlachte en drukte een kus op het voorhoofd van haar zoontje.
"Ik ben heel erg blij dat jullie er zijn. Ik heb mijn twee mannen echt gemist." Zei ze vrolijk en ze glimlachte naar ze.
"Jullie zien er ook goed uit. Toch niet veel gesnoept hé?" Vroeg ze plagend aan haar zoon die heftig zijn hoofd schudde. Layka zag er nu gewoon uit als een vrolijke vrouw, ze had blosjes op haar wangen en haar ogen spraken meer. Als je erin keek zag je de wind razen op een herfstachtige dag.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 6/10/2014, 23:53

Duke Samira

Hij vond het echt ongelooflijk om haar zo te zien, maar het deed hem wel goed. Hij wilde haar eigenlijk zoenen, maar dat zou ze waarschijnlijk niet zo waarderen, dus staarde hij alleen maar naar haar met een wat verliefde uitdrukking op zijn gezicht. Hij glimlachte door wat ze zei en hij keek even naar Myles, voor de jongen was het wel goed dat hij hier was. Myles schudde zijn hoofd toen Layka vroeg of ze niet teveel gesnoept hadden en hij grijnsde even. ‘Snoepen kan je nooit teveel doen toch?’ vroeg hij daarom plagend.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 7/10/2014, 07:26

Layka Samira

Ze zag de blik van Duke, het deed haar goed, ze voelde zich echt geliefd door hem. Ze heel even zacht en kort haar lippen op zijn wang met een glinstering in haar ogen.
“Ik hoop dat we snel een moment voor onszelf hebben.” Fluisterde ze hem nu in zijn oor. Ja, ze wilde Duke, heel erg graag en het liefst meteen, maar dat zou niet leuk zijn voor hun zoon natuurlijk.
“Oh, oh, oh, stelletje snoepkonten.” Ze streek door het haar van Myles.
“Nou, kom mee, dan laat ik jullie even alles zien.” Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 7/10/2014, 08:47

Duke Samira

Hij voelde haar lippen op zijn wang en door wat ze zei voelde hij tintelingen door zijn lichaam gaan. Dit had hij nog nooit meegemaakt met Layka en hij keek haar dan ook met een blik aan die liet zien dat hij heel trots op haar was, maar dat ze ook heel veel met hem deed. Hij keek even naar Myles met een glimlachje op zijn gezicht, daarna zei Layka dat ze alles zou laten zien. Hij deed zijn best om zijn gedachten wat meer op orde te krijgen en dat lukte hem redelijk. Hij keek haar even met een glimlachje op zijn gezicht aan. ‘Nou, laat maar zien dan, we zijn ontzettend benieuwd,’ zei hij vrolijk tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 7/10/2014, 08:58

Layka Samira

Duke liet haar zweven, haar voeten kwamen wat van de grond. Ze pakte zijn hand vast en kletste met haar man en zoon. Myles verbleef uiteindelijk in de bibliotheek, hij vond het niet erg als zijn ouders even samen waren. Layka nam Duke mee naar haar slaapkamer. Ze gleed met haar handen over zijn gezicht en gaf hem eerst een kleine kus op zijn lippen.
“Oh, wat heb ik jou gemist... “ Fluisterde ze zachtjes. Opnieuw kuste ze hem.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 7/10/2014, 09:01

Duke Samira

Myles vond de bibliotheek het leukste, wat niet echt heel verassend was. Hij werd door Layka meegenomen en hij merkte gewoon aan zichzelf dat dit heel veel met hem deed. Vooral omdat het zo goed met haar leek te gaan en dat vond hij heel erg belangrijk. Eenmaal in de slaapkamer voelde hij haar handen over zijn gezicht glijden en hij keek haar doordringend aan. ‘Ik heb jou ook echt ontzettend gemist… ik wist gewoon niet wat ik moest doen om bezig te blijven…’ fluisterde hij. Hij voelde haar lippen op die van hem en hij liet het maar gewoon over zich heenkomen, het voelde allemaal geweldig.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 7/10/2014, 09:09

Layka Samira

Ze keek in zijn doordringende ogen. Hij wist gewoon niet wat hij moest doen om bezig te blijven. Ze glimlachte daardoor en bleef hem even zoenen, daarna keek ze hem weer aan.
“Het werd me echt teveel... ik kon alleen nog maar aan jou denken...” Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze sloeg haar armen om hem heen en knuffelde hem.
“We moeten wel een beetje oppassen hoor, ik kan mijn kracht nog vrij slecht combineren met gevoel.” Vertelde ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 7/10/2014, 09:13

Duke Samira

‘Ik vind het niet erg als je alleen maar aan mij denkt,’zei hij glimlachend tegen haar. Hij voelde haar armen om zijn lichaam heen en hij werd geknuffeld, ze zei dat ze wel op moesten passen, want ze was nog niet goed in het combineren van haar kracht met gevoel. ‘Ik zal oppassen,’ zei hij tegen haar, maar meteen zoende hij haar weer. Voorzichtig gleden zijn handen over haar rug heen en hij sloot zijn ogen, hij had haar echt enorm gemist, hij kon hier niet goed tegen. Lolita was ook altijd weggeweest naar Leroy, dit was dan wel een andere situatie, het voelde niet echt leuk.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 7/10/2014, 09:20

Layka Samira

“Maar dan kan ik veel minder goed trainen.” Plaagde ze hem terug. “Misschien was het ook wel goed voor me om even op mezelf aangeschreven te zijn. Ik ben al zoveel verder en sta al zoveel positiever in het leven.” Legde ze uit. Hij gaf aan dat hij op zou passen en ze glimlachte naar hem. Hij zoende haar weer en ze voelde zijn handen over haar rug heen glijden.
“Als dit allemaal is afgelopen, zal ik voor altijd bij je blijven.” Fluisterde ze tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 7/10/2014, 09:23

Duke Samira

‘Maar dan denk je wel aan mij en vergeet je mij niet,’ zei hij plagend tegen haar. Ze zei dat het misschien ook wel goed was, waardoor hij zijn schouders op haalde. ‘Voor jou misschien wel, maar voor mij niet zo…’ zei hij zacht. Hij was liever niet alleen. Ze fluisterde dat ze voor altijd bij hem zou blijven als dit allemaal afgelopen was, daardoor glimlachte hij. ‘Als je niet in de tussentijd een leukere man tegenkomt…’ zei hij heel zacht, maar daarna zoende hij haar in haar nek. Hij wilde er niet al te veel over nadenken, maar het was wel lastig voor hem.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 7/10/2014, 09:31

Layka Samira

“Ik zal je nooit vergeten, lieve schat.” Fluisterde ze nu liefdevol tegen hem, haar vingers gleden over zijn hals. Voor hem was het niet zo goed. Ze glimlachte daardoor, ze wist dat hij liever niet alleen was. Hij wilde niet dat ze in de tussentijd een leukere man tegen zou komen.
“Duke, ik kan het alleen bij jou... ik zou nooit iemand anders durven zoenen. Bij jou is het vertrouwd en bij jou is het fijn. Ik ben gek op je en ik hou van je. Ik zal nooit iemand anders willen.” Vertelde ze hem terug. Ze voelde zijn lippen in haar hals, dit vond ze nog steeds eng, bang dat hij zijn tanden erin zou zetten. Ze zei er niets van, Duke deed meestal wel voorzichtig met haar. Toch voelde je wel een wind door de kamer.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 7/10/2014, 09:34

Duke Samira

Ze zei dat ze hem niet zou vergeten, waardoor hij zwak glimlachte. Hij hoopte het maar, maar ze kon hem geen garantie geven. Dat ging gewoon niet. Door wat ze daarna zei keek hij weer op. ‘Maar er kan altijd iemand anders komen waar je ook dingen voor gaat voelen, dan kan je het misschien ook wel met hem…’ zei hij heel zacht tegen haar. Hij kon de lucht in de kamer voelen veranderen, maar hij vond het niet zo erg. Het liet hem alleen wel zien dat ze dit eng vond, dus hield hij er maar mee op. Hij keek haar aan, een glimlachje stond op zijn gezicht en hij pakte haar handen vast.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 7/10/2014, 09:56

Layka Samira

Hij zei dat er altijd iemand anders kon komen waar ze ook wat voor kon gaan voelen. “Doe niet zo gek, lieve Duke... Ik zal nooit een ander willen.” Zei ze nu met een glimlach tegen hem. Hij pakte haar handen vast en ze keek hem daardoor doordringend aan. “Je bent de allerliefste.” Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 7/10/2014, 09:58

Duke Samira

Ze zei dat hij niet zo gek moest doen, ze zou nooit een ander willen. Hij kon alleen maar hopen dat het ook echt waar was, dat ze hem niet vroeg of laat alleen zou laten voor iemand anders. Ze was mooi en had een ontzettend leuke en lieve uitstraling, hij wist heel goed dat hij niet de enige was die haar leuk vond. Toen ze zei dat hij de allerliefste was verscheen de oprechte glimlach weer op zijn gezicht. ‘dankjewel,’ fluisterde hij. Hij pakte haar stevig vast en hij trok haar dichter naar zich toe, zijn handen gleden weer langzaam over haar rug en hij drukte zijn lippen zachtjes op die van haar.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 7/10/2014, 11:53

Layka Samira

“Weet je, Nathan die heeft ook een kracht en hij en Stephen en Fay hebben wat met z’n drieën gedaan, toen vroeg hij aan mij of ik hetzelfde wilde, zelfs dat maakte me bang en hij maakte alleen maar een grapje tegen me. Ik zal zoiets nooit doen, ik wil alleen jou... Verder niemand. Ik vind het gewoon zo eng allemaal, zelfs met jou nog af en toe...” Legde ze zachtjes aan hem uit. Ze wilde wel eerlijk tegen hem zijn en alles vertellen wat er gebeurde. “Niemand kijkt toch op dezelfde manier naar mij als jij?” Vroeg ze nu aan hem. Hij bedankte haar voor haar woorden en ze voelde zijn hnden over haar rug heen glijden. Zacht zoende ze hem terug.

Jay vond het goed, hij glimlachte naar haar. Hij wilde het ook schoonmaken en daardoor glimlachte ze. Hij hield van haar, zielsveel. “Ik ook van jou, lieverd.” Ze ging voorzichtig op haar buik liggen en wachtte tot Jay alles verzorgd had.

Fay Fuego

Ze werd zacht gezoend door hem, daarna werd ze losgelaten en knoopte hij zijn overhemd dicht. Hij vroeg of ze bij hem kwam zitten.
“Dit heet ontwijkend gedrag, Stephen.” Plaagde ze hem. “We horen te trainen.” Lachte ze. Ze ging toch op de bank zitten en wachtte tot Stephen weer naast haar kwam zitten.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 7/10/2014, 11:59

Duke Samira

Ze begon te vertellen over iets wat er gebeurd was en hij staarde haar eerst een beetje aan, daarna glimlachte hij zwak. ‘Gelukkig maar,’ zei hij zacht. ‘Maar ik ben bang dat er een moment komt dat je dat niet meer zo voelt.’ Voegde hij er aan toe. Hij was er echt bang voor, maar hij wist dat ze veel van hem hield en dat het genoeg moest zijn. Ze vond het zelfs met hem eng af en toe. ‘Dat vind ik helemaal niet erg, Layka. Dat komt wel goed,’ zei hij daar op. Bij de vraag die ze daarna stelde haalde hij zijn schouders op. ‘Dat weet ik niet. Ik denk het niet, maar je bent gewoon heel erg mooi…’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht.

Koning Jay Fullbright

Toen hij klaar was met het schoonmaken kwam hij iets overeind en keek hij haar weer aan. ‘Wil je nu nog in bad? Gaat dat niet prikken?’ vroeg hij zacht aan haar. ‘Anders ga ik wel alleen…’ voegde hij er aan toe. Hij wilde haar niet nog meer pijn bezorgen. De striemen liepen over haar hele rug en het zag er niet echt lekker uit, hij wist dat het prikte en dat het vervelend moest voelen en hij voelde zich er echt rot over. Hij hoopte maar dat er geen blauwe plekken zouden komen.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat dit ontwijkend gedrag was en daardoor grijnsde hij even. ‘Nathan is er niet, Layka is volgens mij ook opgehouden en wij zijn al ontzettend goed,’ zei hij plagend tegen haar. ‘Morgen weer een dag…’ voegde hij er aan toe. Ze ging wel zitten, dus deed hij hetzelfde. Hij sloeg zijn arm om haar heen en zo hield hij haar dicht bij zich, hij voelde dat de spieren in zijn schouder wat stijf waren. Hij moest weer wennen aan al deze nieuwe bewegingen, waarschijnlijk zou het dan wel beter gaan, maar het zou altijd een zwakke plek blijven.
Nikkay
Nikkay

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven