Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 19:46

Koning Thobias Hiddon

Hij was blij met hoe Thomas alles opvatte, het deed hem goed, het was fijn om te zien dat hij de dingen zei die zijn zoon konden motiveren. 'Als je zo doorgaat, zul jij een stuk beter worden dan ik.' zei hij nu plagend tegen de jongen en hij haalde een hand door zijn haren heen om hem wat te pesten. 'Nou, loop je mee naar Sterre? Dan kunnen we haar vertellen dat het niet de bedoeling was, dat je het alleen heel erg vond dat ze jouw boeken kapot maakte, maar dat je het vooral niet begreep. Oké?' vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 19:53

Thomas Hiddon

Hij plaagde hem en haalde een hand door zijn haren waardoor Thomas zijn hoofd een beetje schudde. "Dat kan vast niet, maar ik ga wel hard mijn best doen." Glimlachte hij zijn vader toe. Hij wilde terug naar Sterre om het aan haar uit te leggen en hij haalde even diep adem. "Ja, laten we dat maar gaan doen." Sprak hij zacht en hij liep weer terug naar de kamer waar ze alles netjes hadden opgeruimd. Destiney praatte tegen Sterre en ze had een knuffel in haar armen.
Thomas keek naar zijn zusje, ze keek naar de grond. "Ster, het spijt me, ik wilde niet dat je mijn boeken kapot maakte en ik begreep je gewoon niet zo goed. Zullen we elkaar nu geen pijn meer doen?" Zei hij lief tegen zijn zusje. Sterre keek naar hem. "Ja, geen pijn." Zei ze alleen heel simpel. Thomas gaf haar voorzichtig een knuffel en ze legde haar hoofd tegen hem aan.
"Nu alleen nog maar lachen." Sprak ze tegen hem en ze glimlachte. Het liet Thomas ook grinniken en knikte eventjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 19:55

Koning Thobias Hiddon

Hij was ergens toch wel heel trots dat hij dit goed deed, maar ook op Thomas, dat hij het zo goed oppakte. Dat vond hij heel fijn om te zien. Eenmaal terug in de kamer pakte hij de hand van Destiney stevig vast. 'Nou, zullen we ons allemaal maar even klaar gaan maken om zo op tijd bij het eten te zijn?' vroeg hij. Hij drukte zijn lippen op de wang van Destiney en hij keek haar aan, zijn blik was nu rustig, het gaf hem vertrouwen dat hij iets kon doen. Hij voelde zich niet meer zo machteloos op dit moment.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 20:10

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde hoe Thobias haar hand stevig vastpakte en ze keek hem vol liefde aan, ze was zo trots, hij was zo geweldig, hij deed het echt fantastisch en ze wist gewoon niet wat ze moest zeggen. Ze knuffelde hem, heel erg stevig en zei daarna dat het inderdaad tijd was dat iedereen zich klaar maakte om op tijd te kunnen eten. Ze kreeg een kusje van hem en hij keek haar aan. Ze grijnsde breed.
"Ik hou zo, zo ongelooflijk veel van je, je bent zo geweldig... dit maakt me helemaal warm van binnen." Sprak ze wat schor tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 20:26

Koning Thobias Hiddon

'Jij zorgt ervoor dat ik zo ben, Destiney. Het komt meer door jou dan door wat dan ook.' zei hij zacht en eerlijk tegen haar, omdat hij wel het gevoel had dat het zo was, hij zou in zijn eentje nooit zo ver komen, dat kon hij helemaal niet. Daar had hij haar heel erg hard voor nodig. Hij nam haar mee naar hun kamer, dan konden ze zo gaan, maar hij wilde graag nog een paar minuten alleen hebben, even wat rust, dan kon hij weer wat meer bijkomen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 20:29

Koningin Destiney Hiddon

"Maakt me niet uit, je bent zo en dat vind ik al geweldig, het maakt me niet uit hoe het komt." Grijnsde ze tegen hem. Hij nam haar mee naar hun slaapkamer en ze zoende hem liefdevol en langzaam eventjes. Ze voelde zich zo verliefd op hem en ze hoopte dat hij het zou voelen op deze manier, dat hij voelde hoe gek ze wel niet op hem was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 20:32

Koning Thobias Hiddon

'Je bent lief.' zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij ging mee in de zoen, die heerlijk was. Daarna keek hij haar weer aan. 'Ik kan vanavond wel wat uitdaging gebruiken.' zei hij zacht ,met een twinkeling in zijn ogen. Hij meende het ook echt, het zou hem fijne afleiding geven die hij echt wel even kon gebruiken, anders werd hij helemaal gek en dat was ook niet echt goed, hij wist dat hij toch echt zijn rust nodig had. Anders zou hij alsnog gefrustreerd raken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 20:37

Koningin Destiney Hiddon

Hij ging mee in haar zoen en zei vervolgens dat hij wel wat uitdaging kon gebruiken. "Hmm... oké." Sprak ze met een grijns tegen hem. "Dan kan ik morgenavond wel wat romantisch gebruiken." Zei ze hem met een uitdagende blik in haar ogen. Ze streelde even met haar vingers over zijn onderbuik heen en gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 20:48

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje. Haar vingers gleden al naar zijn buik en hij sloot zijn ogen om van het gevoel te genieten, want dit was echt heerlijk. Hier was hij aan toe. 'Ik zal mijn best doen om iets romantisch te verzinnen.' zei hij zacht tegen haar. Hij drukte zijn lippen in haar hals en zijn lichaam iets meer tegen haar aan, hij was echt enorm blij dat het tussen hun zo geweldig ging. Doordat dat stabiel was, kon hij veel beter met andere problemen om gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 20:51

Koningin Destiney Hiddon

HIj sloot zijn ogen en zei zacht dat hij zijn best zou doen om iets romantisch te verzinnen. Daar was ze al meer dan tevreden mee. "Dat vind ik al onwijs fijn." Fluisterde ze hem toe. Ze kwam dcht tegen hem aan staan en ze voelde zijn lippen in haar hals waardoor ze zachtjes even kreunde.
"Kom, laten we eten." Fluisterde ze vervolgens en ze keek hem even liefdevol aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 20:57

Koning Thobias Hiddon

Hij liep met haar de eetzaal in, op hetzelfde moment kwamen Gwynn en David ook binnen. David zag er eigenlijk al anders uit. Hij had een wat andere blik in zijn ogen, hij leek iets rustiger, maar ergens ook wat in de war. waarschijnlijk begreep hij nog niet zo veel van alle gevoelens die hij nu opeens zo kreeg. Hij nam zichzelf voor om morgen ook even met David te gaan praten, samen met Destiney. Misschien hielp het hem toch wel en hij kreeg er al iets meer vertrouwen in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 21:03

Koningin Destiney Hiddon

Ze begroette Gwynn en David eventjes en daarna kwamen ook hun kinderen binnen. Ze grijnsde toen ze zag dat het beter ging tussen Thomas en Sterre. Hij deed ongelooflijk zijn best en daar was ze trots op. Ze ging zitten bij Thobias en streek even met haar vingers langs zijn bovenbeen om hem wat uit te dagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 21:07

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar vingers over zijn been glijden en daardoor ademde hij langzaam in, hij vond het best wel fijn dat ze zo haar best deed om hem uit te dagen, want hier hield hij enorm van. Zeker als dit zo ver ging dat ze alles bepaalde. Dat was geweldig, dat was de beste ontspanning voor hem. 'Ik hou van je.' zei hij zachtjes. Er stond heel veel lekker eten op tafel, maar zijn aandacht lag vooral bij Destiney nu, hij had ook niet zo ontzettend veel honger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 21:10

Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte toen hij diep inademde en wist al meteen dat hij dit heerlijk vond. Hij zei haar zachtjes dat hij van haar hield en dat liet haar glimlachen. "Ik ook van jou." Mompelde ze en ze begon langzaam te eten terwijl haar ene hand nog steeds onder de tafel zijn been aanraakte, soms was haar aanraking zacht en de volgende keer kneep ze hem een beetje, zo bleef ze hem plagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 21:15

Koning Thobias Hiddon

Hij at wel een beetje omdat hij wist dat hij het nodig had, maar hij had duidelijk niet echt heel erg veel honger. Dat was misschien ook niet zo gek na alles van vandaag. Dat zorgde er gewoon voor dat hij veel aan zijn hoofd had, maar Destiney zorgde er voor dat hij het kon hebben. ze bleef doorgaan en hij ging iets makkelijker zitten, zodat hij er nog wat meer van kon genieten, het was namelijk echt heerlijk. Elke aanraking was fijn en intens.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 21:20

Koningin Destiney Hiddon

Ze keek eventjes naar iedereen aan de tafel en glimlachte naar Gwynn, ze hoopte dat ze dit fijn vond, dat het fijn was voor haar om even niet alleen te zijn en met hun samen te eten. Thomas begon met David te praten, nieuwsgierig naar hoe anders hij nu was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 21:33

Koning Thobias Hiddon

Hij hoorde David met Thomas praten, best wel vrolijk en opgewekt, dat was heel erg leuk om te merken. Hij hoopte dat David hier van kon laten voor later, al zouden veel dingen waarschijnlijk wel echt moeilijk voor hem blijven, altijd. Dat maakte niet uit, hij zou hier van toch dingen mee kunnen nemen. Hij keek weer even opzij naar Destiney, het was best gezellig zo, maar voor hem wel wat druk na zo'n dag, daarom wilde hij ook niet al te lang zo blijven zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/11/2016, 21:35

Koningin Destiney Hiddon

Ze glimlachte door de jongens en af en toe ging haar blik naar Sterre die ineens een hele nieuwe manier van eten had, ze liet het maar, het meisje leek tevreden te zijn en er was hier toch verder niemand waarvoor ze netjes moest eten. Haar vingers gleden verder bij Thobias en wanneer het eten op was, keek ze naar hem met een uitdagende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/11/2016, 21:46

Koning Thobias Hiddon

Haar vingers gleden verder en het deed al best wel veel met hem, maar haar uitdagende blik maakte het nog veel erger. Hij genoot wel echt enorm. Hij kwam na een tijdje wel overeind, hij wilde nu echt graag alleen met haar zijn, hij had genoeg drukte gehad vandaag. Hij zei iedereen wel even gedag en hij maakte de kinderen duidelijk dat ze altijd naar hun toe mochten komen als er iets was, maar daarna nam hij Destiney met zich mee. Hij had zin om nog veel verder te gaan met dat uitdagen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/11/2016, 08:51


Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door Thobias na een tijdje meegenomen. Hij kwam overeind en ze pakte zijn hand en liep met hem mee naar hun slaapkamer toe. Ze duwde hem zacht tegen de muur aan in hun kamer en streek met haar vingers uitdagend langs zijn buik met een grote grijns rond haar lippen. Daarna zoende ze hem zacht in zijn hals en zoog ze even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/11/2016, 11:02

Koning Thobias Hiddon

Eenmaal in de kamer voelde hij haar weer langs zijn buik glijden en daardoor kreunde hij zachtjes. ‘Je bent heerlijk.’ fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij trok haar dichter naar zich toe, daarna zoende hij haar intens. Hij keek haar weer aan en hij voelde haar lippen in zijn hals, waardoor hij nog eens kreunde. ‘Vind je het leuk zo?’ vroeg hij na een tijdje wel zacht. Hij wilde weten of ze dit leuk vond of niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/11/2016, 11:05

Koningin Destiney HIddon

Hij kreunde zacht door wat ze deed en fluisterde dat ze heerlijk was. “Jij toch ook.” Grijnsde ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Ze werd dichter naar hem toegetrokken en daardoor gleden haar handen over zijn heupen heen. Hij wilde weten of ze het leuk vond zo.
“Anders zou ik het echt niet doen.” Sprak ze hem toe en ze zoog wat harder in zijn hals. Daarna keek ze hem liefdevol aan. “Het zorgt ook wel voor motivatie omdat jij morgen mij gaat verrassen met iets romantisch.” Zei ze uitdagend tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/11/2016, 15:16

Koning Thobias Hiddon

'oh, ik krijg dit dus alleen omdat je morgen iets van mij terug krijgt? volgens mij vind jij het ook wel heel erg leuk om mij volledig in je macht te hebben. Toch?' Vroeg hij plagend aan haar. Hij zoende haar weer en hij liet zijn handen over haar rondingen glijden. Hij kon haar niet vaak genoeg aanraken, ze had zo'n lekker lichaam. 'Je mag echt alles met mij doen vandaag, est je wilt. Ik kan zo toch geen weerstand bieden.' Fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/11/2016, 15:29

Koningin Destiney Hiddon

“Precies, dat vind ik ook onwijs leuk… daar geniet ik ook heel erg van.”Grijnsde ze nu en hij zoende haar, genietend zoende ze hem terug en vervolgens fluisterde hij haar toe dat ze alles met hem mocht doen wat ze wilde, hij kon geen weerstand bieden. “Dat klinkt ontzettend aantrekkelijk.” Sprak ze zachtjes. Ze nam hem langzaam mee naar hun bed en pakte een paar linten. Ze keek hem wat uitdagend aan en begon hem eerst langzaam uit te kleden terwijl ze zacht over zijn lichaam streelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/11/2016, 16:39

Koning Thobias Hiddon

Het klonk aantrekkelijk en hij vond dat heel erg leuk om te horen. Hij genoot van elk moment dat ze zo doorbrachten. Hij werd meegenomen naar het bed en eenmaal daar begon ze zijn kleding los te maken. Hij keek naar haar, dit voelde elke keer alsof ze hem echt kon betoveren en dat was intens, het was ook echt heel erg bijzonder. Hij genoot enorm van dat gevoel, juist omdat het zo speciaal en intens voor hem was. Dit was een moment waarop hij alle macht los kon laten en uit handen kon geven..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 17 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum