Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 21:10

Gwynn Hiddon

Het was duidelijk dat hij haar graag aanraakte, maar dat vond ze alleen maar fijn. Thobias was altijd nog duizend keer erger, Reagan hield het meestal aardig beschaaft en dat was ook wel weer fijn. 'Ik hou ook van jou,' fluisterde ze, na zijn lieve woorden. Ze kon het enorm waarderen, hij was echt een schatje en ze vond het fijn dat hij dit allemaal deed, het gaf haar een heel goed gevoel.

Diana

Ze zag de twee al binnen komen en de vrouw stelde zich voor als Dany. 'Aangenaam, mijn naam is Diana,' zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze liet twee glazen wijn voor hun komen en ze keek even naar Jason, hij was eigenlijk amper veranderd. Het had haar wel flink verbaasd dat hij zonder iets te zeggen was vertrokken, hij was wel vaker ergens anders naar toe gegaan, maar hij had het altijd overlegd, haar altijd op de hoogte gehouden en vaak genoeg opgezocht. Nu was er blijkbaar iets anders, nu had hij die Dany. Blijkbaar haalde hij daar voldoening uit, want anders had ze vast wel iets van hem gehoord. Ze wist dat hij bang was, hartstikke bang, maar dat hij ook genoot van wat er gebeurde, ergens diep van binnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 21:14

Koning Reagan Tridon

Ze fluisterde hem toe dat ze ook van hem hield. Hij glimlachte naar haar. "Ik durf het eigenlijk niet te vragen..." Mompelde hij. Hij wist dat hij het sowieso liever wilde dan Gwynn, maar hij hoopte ergens dat ze er nu wel aan toe was... hij had zo lang getwijfeld, maar dit voelde als het perfecte moment...


Dany

Ze stelde zich met een glimlach voor als Diana. Wanneer ze de wijn kreeg, rook ze er heel eventjes onopvallend aan. Ze vond het echt zo'n stiekeme heks die zomaar wat in haar drankje zou doen, nu was er niets aan de hand leek het wel. Ze keek de vrouw doordringend aan voor een tijdje terwijl ze de hand van Jason vasthield om hem steun te geven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 21:17

Gwynn Hiddon

Hij glimlachte en zei daarna dat hij het bijna niet durfde te vragen. Ze keek hem eerst wat raar aan, ze begreep totaal niet wat hij bedoelde, maar daarna drong het wat meer tot haar door en ademde ze langzaam in. 'Weet je het zeker, Reagan?' vroeg ze zacht aan hem. 'ik ben hartstikke gek op je, maar ik zal nooit helemaal van jou zijn,' fluisterde ze. Ze wilde hem hiermee geen pijn doen, maar ze wilde wel eerlijk blijven.

Jason Hiddon

Hij nam een slokje van de wijn en hij keek weer op naar Diana. 'Ik vind het wel heel erg mooi hier, ik snap wel dat je terug bent gegaan, al kwam het wat onverwachts.' zei ze tegen hem, hij reageerde eigenlijk amper op haar. Hij wist zich geen houding aan te nemen ,misschien was het nog wel makkelijker gegaan als Dany er niet was, maar hij wist dat hij dan veel meer over zich heen zou laten lopen. 'Is het al officieel tussen jullie?' vroeg ze nu, waardoor hij hulpzoekend opzij keek. Hij wist het niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 21:26

Koning Reagan Tridon

Ze keek hem eerst wat raar aan en daarna leek ze het te beseffen. Ze vroeg of hij het zeker wist en ze was hartstikke gek op hem, maar ze zou nooit helemaal van hem zijn.
"Daarom juist... Het zal nooit meer worden dan dit, maar dit is genoeg realiseer ik me. Ik heb alles wat ik wil en ik ben stapel gek op je. Het enige wat ik heel erg graag wil is het gewoon officieel maken... ik weet niet waarom, het is iets waardoor ik weet dat wat er ook gebeurd, je toch om mij geeft." Legde hij haar zachtjes uit en hij legde zijn hand op haar wang.


Dany

De vrouw vond het mooi hier al was het onverwachts dat Jason was teruggegaan. Hij zei helemaal niets en Dany probeerde hem een beetje te helpen zodat hij zou ontspannen, ze streek met een regelmatige beweging over zijn hand heen. De vrouw wilde ook weten of het officieel was tussen hen en daardoor keek hij naar haar. Ze glimlachte hem toe.
"Ja, ik denk van wel, het voelt goed." Vertelde ze en ze keek weer naar Jason terug met een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 21:30

Gwynn Hiddon

Juist daarom wilde hij het, hij was stapelgek op haar, maar het zou nooit meer worden dan dit en het was voor hem genoeg. Hij wilde het heel graag, hij wilde het officieel maken en dat kon ze ergens wel een beetje begrijpen, maar ze bleef het lastig vinden. Ze wilde het wel, het voelde goed en ze wist dat ze heel veel om hem gaf, maar toch was het wel een lastig iets. 'Ik geef altijd om je, Reagan... maar ik wil het wel.' zei ze daarna zachtjes en lief.

Jason Hiddon

Dany dacht dat het officieel was, het voelde goed en ze knipoogde naar hem. Hij glimlachte nu wel zwakjes, het was lief van haar en het betekende ook veel dat ze dit zei. 'Wat leuk voor je, Jason. Je hebt het maar goed voor elkaar met haar, zo te zien,' zei ze tegen hem, waardoor hij langzaam knikte. Hij dronk zijn wijn in Ă©Ă©n keer op en daarna werd het al vrij snel bijgevuld. Hij voelde zich zo enorm ongemakkelijk. 'Ik hoop dat jullie samen alles vinden dat jullie nodig hebben,' sprak ze, waardoor hij toch even opkeek. Waar doelde ze op?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 21:36

Koning Reagan Tridon

Ze zei dat ze altijd om hem gaf, maar ze wilde het wel, daardoor straalde hij. "Echt waar?" Vroeg hij opgetogen aan haar. Hij pakte haar gezicht en zoende haar liefdevol. "Weet je het echt zeker?" Vroeg hij haar nogmaals terwijl hij haar stevig vasthield.


Dany

Ze vond het leuk voor Jason en gaf aan dat hij het goed voor elkaar had. Ze glimlachte hierdoor toch eventjes en daarna zei ze dat ze hoopte dat ze samen alles zouden vinden dat ze nodig hadden.
"Vinden wat we nodig hebben?" Herhaalde ze de woorden van de vrouw en ze keek haar weer aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 21:39

Gwynn Hiddon

"Ja, echt waar, ik weet het zeker,' zei ze grijnzend tegen hem, ze vond het leuk dat ze hem hier zo enorm blij mee kon maken, dat deed haar goed, het was heel fijn om te zien. Ze wist nog niet wat Thobias hier van ging vinden, maar als hij merkte dat Reagan haar nog wel vrij liet, dan was het misschien niet zo erg en pijnlijk voor hem. Hij had alles tussen haar en Reagan ondertussen redelijk geaccepteerd, dus dit hopelijk ook.

Diana

Ze leken haar niet te begrijpen, al wist ze dat Jason het vast wel snapte, als hij over alles nadacht. 'Ja, vinden wat jullie nodig hebben in elkaar. Dat is belangrijk in een relatie, toch?' vroeg ze nu, daarna dronk ze haar wijn op. 'Nou, ik ga maar eens vroeg naar bed vanavond, ik zie jullie vast heel snel weer.' zei ze, daarna stond ze op en vertrok ze uit de herberg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 21:46

Koning Reagan Tridon

Ze zei dat ze het zeker wist met een grijns. Daardoor tilde hij haar op en draaide hij haar een rondje in de lucht. "Je bent geweldig." Fluisterde hij. Nu kon hij haar zeker met een gerust hart laten gaan. Langzaam zakte hij daarna op Ă©Ă©n knie en pakte uit zijn broekzak een doosje. Hij opende die en er zat een prachtige diamant in. Hij had het liefste de mooiste en grootste gekocht van allemaal, maar dat was niets voor Gwynn... daarom zat er een witgouden ring in, met in het midden een rij met diamantjes. Toch een bijzondere ring, maar niet groot of onhandig voor haar.
"Gwynn, wil je met me trouwen?" Vroeg hij nu om het officieel te maken.


Dany

Ze herhaalde het nog een keer en daarna kwam ze overeind met de woorden dat ze hen nog wel een keer zag. Helemaal verbaasd bleef ze achter en ze schudde haar hoofd even, daarna keek ze Jason aan. "Waar heeft ze het over?" Vroeg ze aan hem. "Die vrouw speelt echt een spelletje met iemands hoofd." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 21:49

Gwynn Hiddon

Hij was echt heel blij, ze werd opgetild en rondgedraaid, waardoor ze grijnsde. 'Jij bent geweldig, Reagan. Echt.' zei ze zachtjes tegen hem. Het was ongelofelijk dat hij dit allemaal deed, dat hij zo blij was hierdoor, dat hij haar zo'n goed gevoel gaf. Daar was ze echt heel erg blij mee. Hij pakte een doosje en hij zakte op zijn knie, ze staarde naar de prachtige ring en door wat hij zei keek ze weer in haar ogen. 'Natuurlijk wil ik dat,' fluisterde ze, daarna pakte ze zijn kin om hem te zoenen.

Jason Hiddon

Ze vertrok en hij staarde haar na, hij had bijna de neiging om op te staan en achter haar aan te gaan. Hij wilde haar volgen, hij wilde met haar mee, terwijl hij hartstikke bang was. Hij snapte er niets van, hij schudde zijn hoofd en hij keek naar Dany door wat ze vroeg. 'Wat bedoel je?' vroeg hij zacht, omdat hij nogal diep in gedachten was. Diana deed echt iets met hem, ze wist precies wat ze moest zeggen, hoe ze moest kijken, wat ze uit moest stralen. Ze had hem zo beĂŻnvloed dat hij het niet eens echt door had, ze zorgde er gewoon voor dat hij het allemaal zelf wilde, dat hij naar haar toe wilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 21:56

Koning Reagan Tridon

Ze vond hem geweldig en hij keek haar met twinkelende ogen aan. Ze wilde natuurlijk wel met hem trouwen en daarna zoende ze hem. Hij zoende haar vol liefde terug en daarna schoof hij langzaam de ring om haar vinger. Daarna tilde hij haar met een grijns op en nam hij haar met zich mee naar de slaapkamer toe.
"Je bent echt de mooiste vrouw die ik ken." Fluisterde hij liefdevol.


Dany

Hij vroeg wat ze bedoelde en langzaam schudde ze haar hoofd. Ze slikte eventjes en keek hem verdrietig aan. "Ik weet al waarom ze je wilde zien." Mompelde ze en ze kwam langzaam overeind.
"Voel je dat niet? Nu is dat bijzondere gevoel weg tussen ons, zij pakt het af..." Fluisterde ze hees, bang dat dit voor altijd zou zijn, dat het nu gewoon afgelopen was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 22:06

Gwynn Hiddon

Hij deed de ring om en ze werd met hem meegenomen, ze vond het echt super fijn met hem, dit was allemaal ontzettend genieten en dat was ook wel aan haar te merken, ze was aardig op haar gemak met hem en dat was ook heel fijn. 'Jij bent veel te lief voor mij,' zei ze plagend tegen hem en daarna zoende ze hem weer.

Jason hiddon

Ze was verdrietig, daardoor werd hij ook verdrietig en hij staarde haar aan. Ze vroeg of hij het niet voelde, het bijzondere gevoel was weg, ze pakte het af. 'Vind je mij niet meer leuk?' vroeg hij zacht. Hij voelde op dit moment ook niets, maar hij wist wel dat hij nog steeds om haar gaf, heel erg veel. Hij hechte enorm veel waarde aan haar, hij dacht dat de rest van het gevoel gewoon weg was omdat hij totaal geen zin had in aanrakingen of wat dan ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 22:12

Koning Reagan Tridon

Ze plaagde hem en zei dat hij veel te lief voor haar was. "Helemaal niet... dit is wat je verdient, dit is echt alles wat je verdient." Fluisterde hij. Hij legde haar op het bed neer en drukte zijn lippen in haar hals en begon langzaam haar jurk uit te trekken terwijl hij haar aan bleef raken. Hij deed het echt vol passie.


Dany

Hij staarde naar haar en vroeg of ze hem niet meer leuk vond. "Ik vind je geweldig, ik ben stapelgek op je, maar zij doet iets met je, iets waar ik niet tegenop kan." Langzaam rolde er een traan over haar wang. "Straks denk je alleen nog maar aan haar en niet aan mij." Fluisterde ze, ze was er zelfs wat bang voor, bang om hem kwijt te raken. Ze pakte hem vast en knuffelde hem. "Ik wil je niet kwijtraken..." Klonk haar stem schor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 22:18

Jason Hiddon

Ze vond hem geweldig, ze was stapelgek op hem, maar ze deed iets met hem waar ze niet tegenop kon, hij slikte moeizaam. 'Maar... misschien komt het wel goed, toch? Ik vind je echt ontzettend leuk, ik wil graag dat het werkt tussen ons, echt.' fluisterde hij wat wanhopig. Hij meende het ook echt. 'Ik heb met haar geen toekomst, ze wil niets met mij, ze zal mij kapot maken en ik wil dat niet, ik ben nu al gek op jou,' fluisterde hij.Ze knuffelde hem en hij hield haar stevig vast. 'Je raakt mij niet kwijt, echt niet, ik moet gewoon een manier vinden om haar weg te sturen,' zei hij zachtjes.

Gwynn HIddon

'Je bent echt te goed voor mij soms, je bent zo ontzettend lief,' zei ze zachtjes. Ze werd op het bed gelegd en ze voelde zijn lippen in haar hals, waardoor ze zachtjes kreunde. Hij begon har jurk los te maken en ze genoot eigenlijk heel erg van alles wat hij deed, het was super fijn met hem. 'Je bent echt heerlijk Reagan,' kreunde ze zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 22:30

Dany

Hij dacht dat het wel goed kwam en hij vond haar ontzettend leuk en hij zei wanhopig dat hij wilde dat het werkte. Hij had geen toekomst met Diana, zij zou hem kapot maken en dat wilde hij niet. Ze bleef hem stevig vasthouden en hij zei dat ze hem echt niet kwijt zou raken, hij moest gewoon een manier vinden om haar weg te sturen. Ze knikte alleen een beetje en voelde de tranen langs haar gezicht lopen. "Sorry... ik ben gewoon zo bang om je kwijt te raken... ik ben zo gek op je, echt, Jason... het zou mijn hart breken als er wat gebeurd." Fluisterde ze. Ze merkte nu pas echt hoe geweldig ze hem vond.


Koning Reagan Tridon

"Je bent het waard om als een koningin behandeld te worden." Sprak hij haar toe met een grijns. Ze kreunde door wat hij deed en ze zei dat hij heerlijk was.
"Jij ook... je bent zo mooi... je hebt een heerlijk lichaam, Gwynn." Klonk zijn stem schor. Hij ging via haar buik naar beneden toe en drukte zijn lippen op haar binnenbeen en ging steeds wat verder terwijl zijn handen knedend over haar lichaam gleden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 22:33

Jason Hiddon

Ze huilde helemaal en dat vond hij heel lastig, ze zei dat ze heel bang was om hem kwijt te raken, ze was heel gek op hem, het zou haar hart breken als er wat gebeurde. 'Je bedoelt... als ik iets met haar doe?' vroeg hij zacht. Dat was hij helemaal niet van plan, al deed Diana iets met hem waardoor hij die neiging net wel even kreeg. Hij had haar achterna gegaan als hij alleen was geweest, waarschijnlijk. Hij wist niet eens waarom, want hij was echt ontzettend bang en hij rilde al bij de gedachte. 'Ik wil je geen pijn doen, echt niet. nooit. Je bent heel belangrijk voor mij,' zei hij zacht en hij hield haar heel dicht tegen zich aan.

Gwynn Hiddon

'Hm, dat hoeft nou ook weer niet hoor.' zei ze plagend tegen hem, omdat hij heel goed wist hoe ze daar eigenlijk over dacht. Het maakte ook niet uit. Hij zei met schorre stem dat ze een heerlijk lichaam had en daarna voelde ze zijn lippen verder glijden, waardoor ze weer zachtjes kreunde, dit was echt heerlijk, hier kon ze van genieten en Reagan besteedde altijd enorm veel aandacht aan haar, al deden ze het misschien niet zo heel vaak.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 22:45

Dany

Hij vroeg haar wat ze bedoelde en ze knikte bij zijn vraag. "Ja, dat zou ik afschuwelijk vinden..." Fluisterde ze tegen hem. Hij zei vervolgens haar geen pijn te willen doen, ze was heel belangrijk voor hem. Daardoor keek ze hem even aan en veegde ze langzaam haar tranen weg. "Je bent lief..." Klonk haar stem hees en zacht. "Zullen we samen nog iets doen?" Vroeg ze aan hem, ze wilde dit voorval graag vergeten.



Koning Reagan Tridon

"Dat weet ik toch." Grijnsde hij haar toe, ze wilde geen koningin zijn en hij zou zoiets ook nooit van haar vragen. Ze bleef zacht kreunen, hij begon nieuwsgierig te worden of hij er nog meer uit kon halen. Daardoor werd hij wat heftiger. Hij greep met zijn handen haar benen stevig vast en begon af en toe ondeugend wat te bijten om haar zoveel mogelijk te verwennen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 22:48

Jason Hiddon

Ze bedoelde dat inderdaad en ze zei dat ze het afschuwelijk zou vinden. 'Daarom gaat het ook niet gebeuren, ik zou het zelf ook afschuwelijk vinden.' fluisterde hij. Dat was waar, hij was er bang voor, maar toch was het ergens opwindend. Alsof Diana dat zo in zijn hoofd had gezet. Alsof hij er niets aan kon doen. Hij negeerde het gevoel alleen volledig, want hij wilde er niets mee, hij wilde het echt niet. 'Jij bent nog veel liever, echt, ik ga voor jou, Dany. Ik wil jou gelukkig maken,' zei hij zachtjes. Ze wilde iets doen samen, hij knikte langzaam, dat wilde hij ook wel. 'Wat lijkt je leuk?' vroeg hij zacht.

Gwynn HIddon

Hij wist het wel, gelukkig maar, want ze wilde niet dat hij dacht dat het opeens anders zou zijn nu ze gingen trouwen, want dat was niet echt zo, ze vond het nog steeds niets en ze zou het ook nooit leuk gaan vinden, waarschijnlijk. Hij werd nog een heel stuk heftiger en door wat hij allemaal deed sloot ze haar ogen, normaal was hij nooit zo heftig, nu probeerde hij duidelijk allemaal andere dingen. Ze bereikte na een tijdje ook haar hoogtepunt, dit was ze van hem helemaal niet gewend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/9/2016, 22:55

Dany

Het ging niet gebeuren want hij vond het zelf ook verschrikkelijk. Dat was ook wel weer zo, toch begon ze te twijfelen door wat Diana met hem deed. Door zijn lieve woorden pakte ze zijn gezicht vast en zoende hem wat onstuimig maar wel vol met liefde. Hij was zo leuk en lief voor haar... Hij vroeg wat ze wilde doen. "Zullen we dansen?" Vroeg ze, met hem dansen vond ze ongelooflijk fijn.


Koning Reagan Tridon

Ze bereikte zo ook veel sneller haar hoogtepunt, vier was hij behoorlijk tevreden mee en het maakte hem alleen maar enthousiaster. Hij kwam omhoog en gleed met zijn vingers over haar lichaam heen terwijl hij haar uitdagend aan bleef kijken. Hij was echt stapelgek op haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/9/2016, 22:57

Jason Hiddon

Ze pakte zijn gezicht vast en hij werd opeens onstuimig door haar gezoend, maar hij voelde heel duidelijk de liefde en het was daarom ook echt heel erg fijn. Ze vroeg of ze zouden dansen en hij kwam meteen overeind, hij pakte haar vast en hij nam haar mee, eenmaal tussen de mensen hield hij haar heel dicht tegen zich aan en liet hij zich meegaan op de muziek. Nu ontspande hij weer, langzaam kwam de rust terug in zijn hoofd en verdween Diana, al was het nog steeds wat raar en wat lastig allemaal, door wat hij voelde, door wat die vrouw met hem deed. 'Ik ben gek op je, bovendien ben jij duizend keer aantrekkelijker,' zei hij zacht. Diana was zeker geen lelijke vrouw, maar Dany gaf hem een geweldig gevoel, ze was ontzettend lief en ze zag er heel mooi uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/9/2016, 07:59

Dany

Ze werd door Jason vastgepakt en hij nam haar met zich mee. Langzaam begonnen ze samen te dansen. Ze begon het ook weer te voelen. Zijn aanrakingen deden steeds meer met haar. Ze vond het heerlijk., ze sloot haar ogen even en hield haar lichaam dicht tegen hem aan. Hij was gek op haar en ze was ook nog eens duizend keer knapper. Ze keek recht in zijn ogen en gaf hem een kusje. "Je bent echt heel lief... Ik voel het ook weer, jij?" Vroeg ze aan hem en ze streelde over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/9/2016, 08:04

Jason Hiddon

Hij was weer helemaal rustig en ontspannen en hij voelde zich heerlijk zo, samen met haar. Na een tijdje vroeg ze of hij het ook weer voelde en hij knikte langzaam. 'Al mag het ook wel een beetje minder.' zei hij grijnzend tegen haar, omdat het soms wel heel erg heftig was, zeker als hij met haar stond te dansen. 'Ik moet gewoon zorgen dat ik haar niet zie. Dan is er niks aan de hand.' Fluisterde hij. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen in haar hals, alles leek te tintelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/9/2016, 08:12

Dany

Hij zei dat het soms best wel eens wat minder mocht en daardoor grijnsde ze even. "Ik heb het liever zo dan helemaal niet." Gaf ze eerlijk aan. Het gevoel was ook een soort verslavend, ze vond het heerlijk om te voelen. Hij zei dat hij moest zorgen dat hij Diana niet zag, dan was er niets aan de hand. "Dat is waar..." Fluisterde ze. Ze kreunde zachtjes toen hij haar in haar hals zoende. Het was gewoon echt fantastisch om samen te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/9/2016, 08:17

Jason Hiddon

'Hmm, daar heb je helemaal gelijk in.' Fluisterde hij. Hoewel ze nog helemaal tussen de mensen stonden, kon hij amper van haar af blijven. het was zo enorm lekker, zijn huid tintelde enorm en hij genoot hier echt van. Vooral omdat alles wel heel liefdevol bleef. ' Zullen we zo anders maar terug gaan?' Vroeg hij na een tijdje met een grijnsje op zijn gezicht, omdat het anders echt te erg werd. Aan de andere kant waren hier genoeg dronken mensen die amper iets door hadden, dus zo'n ramp was dit niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/9/2016, 19:18

Dany

Hij vroeg na een tijdje of ze maar terug zouden gaan, ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan. Hij was wel echt heel erg lief en heel zacht, ze vond alles wat hij deed wel heel erg lekker. "Ja, het is misschien verstandig om thuis verder te gaan." Grinnikte ze hem toe en ze sloeg haar armen om hem heen om hem even te knuffelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/9/2016, 19:22

Jason Hiddon

Ze vond het misschien ook wel verstandig om thuis verder te gaan, daarna werd hij weer geknuffeld en hij hield haar even heel stevig vast. 'Je bent echt heel erg leuk,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij pakte haar hand vast en zo liep hij met haar terug naar het kasteel, ergens was hij wel wat op zijn hoede, maar Diana was nergens te bekennen. 'Jou kamer of die van mij?' vroeg hij nu aan haar, met een grijnsje op zijn gezicht.

Gwynn Hiddon

De vingers van Reagan gleden weer over haar lichaam heen en ze keek hem grijnzend aan. 'Je bent wel heel goed bezig zo.' zei ze tegen hem en daarna pakte ze zijn kin vast en zoende ze hem zachtjes. Haar handen gleden nu over zijn lichaam heen en ze drukte zachtjes haar lippen in zijn hals, ze vond het echt super fijn met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 8 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum