Skyrim RPG

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 15:31

Dany

Zijn hand gleed over haar been omhoog en ze kwam wat dichter bij hem zitten. Hij moest er nog even aan wennen aan hoe het normaal was. Het zou wel even duren voor het op deze manier normaal voor hem was.
"Bedoel je dit rustige en zachte?" Vroeg ze aan hem. Ze begreep hem namelijk niet helemaal met wat hij nu bedoelde.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 15:34

Jason Hiddon

' Ja, dat bedoel ik... Ik zal soms nog schrikken van een onverwachte beweging of als ik denk dat ik iets fout doe, maar dan ligt dat echt niet aan jou. Ik moet weer even wennen en ik vind jou geweldig en heerlijk.' zei hij zacht tegen haar. Zijn hand gleed langzaam heen en weer, hij had wel aardig geleerd hoe hij er voor moest zorgen dat het voor een vrouw geweldig was, alleen voor zichzelf wat minder. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij sloot zijn ogen, terwijl hij steeds iets verder ging en haar jurk wat meer omhoog trok.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 16:00

Dany

"Schrikken is niet erg... ik weet nu waar het door komt en daarom heb ik er ook begrip voor. Ik zal mijn best doen om je niet te laten schrikken." Zei ze liefdevol tegen hem. Hij vond haar geweldig en heerlijk. Daardoor grijnsde ze breed. "Jij bent ook geweldig." En ze gaf hem een knipoog. Hij ging verder met ze hand en ze ademde even diep en genietend in. Ze liet hem verder gaan en kreunde zachtjes. Haar hand legde ze voorzichtig op zijn broek neer en ze begon hem zacht te strelen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 16:52

Jason Hiddon

Ze vond het helemaal niet erg gelukkig en ze zei dat ze het nu begreep, nu hij het uitgelegd had. Hij was toch wel een beetje blij dat hij dat gedaan had, maar hij was nog steeds bang. Ze liet hem verder gaan en hij voelde haar hand, waardoor hij heel even op keek. Het was wel heel erg fijn, dus ontspande hij al snel weer een beetje, het was wel weer even geleden, dus het was nog ietsje heftiger en onbewust had hij nog wel aardig wat spanning. Daardoor ging het ook nogal hard met hem. 'Als je zo nog meer wilt kun je beter stoppen.' Fluisterde hij hijgend, na een tijdje. Hij hield het echt niet meer dan, hij had nog zo veel spanning. Hij was ook niks gewend natuurlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 17:58

Dany

Hij keek naar haar en ze grijnsde naar hem. Hij leek wel te ontspannen en het was wel heftig voor hem want hij fluisterde dat als ze meer wilde, ze beter kon stoppen. Ze hield langzaam op en ze zoende hem zacht terwijl haar vingers door zijn haren heen gleden. "Was het wel lekker?" Vroeg ze hem met twinkelende ogen. Ze vond het al wel heel erg snel, maar het maakte niet uit, hij had wel heel erg veel spanning door alles en dat begreep ze ook wel.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 19:27

Jason Hiddon

Ze vroeg of hij het wel lekker vond en daardoor glimlachte hij weer naar haar. Ze was zo lief. ' Ja, ik vind alles met jou echt heerlijk, super lekker zelfs. Maar ik ben het niet gewend. Ik was meestal met haar bezig, niet andersom. En als ik het eens met iemand anders deed gebeurde er meestal niet zo heel veel bijzonders. Ik heb niet vaak meegemaakt dat iemand echt gaf om mij of om wat ik voelde.' Fluisterde hij. Hij zoende haar weer en daarna legde hij haar achterover neer. 'Je betovert mij bijna... '
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 19:35

Dany

Hij glimlachte en zei dat hij alles met haar heerlijk vond, hij was het alleen niet gewend, hij was altijd met die vrouw bezig en het was nooit andersom. Met iemand anders gebeurde er meestal niet heel erg veel bijzonders en hij had niet vaak meegemaakt dat iemand echt er iets om gaf wat hij voelde. Ze werd weer gezoend en daarna achterover neergelegd met de woorden dat ze hem bijna betoverde.
"Ik ga ervoor zorgen dat ik je helemaal betover." Fluisterde ze tegen hem en daarna drukte ze hem achterover. Ze ging op hem zitten en zoende hem in zijn hals terwijl ze langzaam zijn shirt losmaakte. Ze liet haar lippen langzaam naar beneden glijden over zijn borst heen en ze nam de tijd voor hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 19:44

Jason Hiddon

Ze ging hem helemaal betoveren, maar dat had ze eigenlijk al gedaan. hij vond haar zo geweldig. Hij wilde echt samen zijn met haar. Ze duwde hem nu achterover. Ze kwam op hem zitten en ze maakte zijn shirt los, ze nam echt alle tijd en hij kreunde zachtjes. Hij probeerde ook echt te ontspannen. Hij merkte wel dat elke aanraking echt heel erg intens was, maar hij wilde zich ook niet al te veel inhouden. Het was niet zo erg dat hij het niet heel lang vol zou houden, waarschijnlijk ging het vanzelf wennen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 19:48

Dany

Wanneer ze zijn shirt uit had, begon ze langzaam aan zijn broek die ze uittrok. Eerst streelde ze hem zachtjes en wierp ze even een ondeugende blik omhoog naar zijn gezicht en daarna begon ze langzaam te zuigen. Ze nam er alle tijd voor, echt alle tijd, ze wilde hem zoveel mogelijk laten genieten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 20:05

Jason Hiddon

Hij had al zo veel gedaan in zijn leven, maar dit had niemand ooit voor hem gedaan, ook omdat hij het wel wat eng vond en nu vertrouwde hij haar steeds meer. Dat hielp goed mee. Hij lag al heel erg snel te hijgen en hij kreunde zachtjes, hij vond het wel een beetje raar, hij wist niet goed hoe hij zich moest gedragen, wat normaal was. 'Dany....' Zei hij moeizaam. Hij hield het echt niet uit en hij bereikte ook nogal heftig zijn hoogtepunt, maar het was echt lekker. Beter dan wat hij ooit gevoeld had.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 20:29

Dany

Ze hoorde hem hijgen en kreunen, ze vond het echt heel erg leuk om te doen bij hem. Na een tijdje sprak hij moeizaam haar naam uit en al gauw daarna kwam hij tot zijn hoogtepunt. Het was behoorlijk heftig. Ze kwam langzaam weer omhoog en knuffelde hem. "Hoe was dat?" Vroeg ze plagend en ze keek hem vrolijk aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 20:34

Jason Hiddon

Ze kroop tegen hem aan en ze vroeg hoe het was. 'Dit heb ik nog nooit gevoeld... Ik wist niet dat het zo lekker was.' Fluisterde hij. Het was echt heel erg lekker allemaal. 'Vind je het ook echt leuk om te doen?' Vroeg hij daarna zacht. Hij vond dat wel belangrijk, hij wilde heel graag dat het voor haar ook allemaal fijn was. Hij zoende haar nu zachtjes, hij streek langs haar gezicht. Ze had zijn vertrouwen aardig gewonnen, daarom was hij ook best wel ontspannen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 21:00

Dany

Hij had het nog nooit gevoeld en hij wist niet dat het zo lekker was. "Echt niet?" Vroeg ze hem vol verbazing en ze streek langs zijn wang. "Ik vind het echt niet erg om te doen, vooral als ik zie hoeveel het met je doet, zolang jij ook aandacht aan mij besteed, doe ik dit ook voor jou." Ze glimlachte naar hem. Hij zoende haar zachtjes en ze zoende hem lief terug. "Je bent echt heel erg leuk." Zei ze tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 21:08

Jason. Hiddon

Hij knikte even, dat begreep hij wel. 'Ik vind het echt super lekker, echt niet normaal.' Grijnsde hij haar vrolijk toe. Hij voelde zich duidelijk weer heel erg goed. 'Ik wil het heel erg graag bij jou doen. Ik ken wel wat trucjes.' Grijnsde hij haar toe. Bij Dany deed hij het ook heel graag. Hij trok nu helemaal haar jurk uit en daarna zoende hij haar in haar hals, maar langzaam gleden zijn lippen naar beneden, over haar geweldige lichaam heen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 21:13

Dany

Hij vond het super lekker. Hij was zo vrolijk en goed gehumeurd. Ze vond hem echt heel erg leuk zo, hij verdiende het om altijd zo te zijn. Hij vertelde haar dat hij het heel erg graag bij haar wilde doen en hij kende wel wat trucjes.
"Laat maar zien dan." Knipoogde ze hem toe. Haar jurk werd door hem uitgetrokken en ze werd in haar hals door hem gezoend. Zijn lippen gleden over haar lichaam heen en ze begon een beetje te kronkelen. Zachtjes kreunde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 21:18

Jason Hiddon

Hij vond dit zelf nu ook echt leuk om te doen, hij werd niet gedwongen. Dat was voor hem ook veel leuker. Ze kronkelde een beetje en hij ging verder naar beneden. Hij wist precies wat hij moest doen, hij had dit zo enorm vaak gedaan en hij wist echt perfect wat voor iemand heel erg intens en lekker was, hij deed het voor Dany heel erg graag. Hij hield haar benen vast om het nog wat heftiger te maken, hij was nog steeds helemaal ontspannen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 21:28

Dany

Hij ging steeds verder en haar gekreun werd harder, ze vond het echt heerlijk. Hij leek echt precies te weten wat hij moest doen. Hij pakte zelfs haar benen vast en ze greep in de lakens en bewoog haar lichaam dicht tegen hem aan. Kreunend sloot ze haar ogen. "Oh Jason... dit is heerlijk." Fluisterde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 21:35

Jason Hiddon

Ze noemde zijn naam en zei dat het heerlijk was, waardoor hij ook echt een tevreden gevoel kreeg, want dat had hij ook nog niet echt zo vaak gehoord. Meestal hoorde hij alleen wat hij fout deed, maar Dany leek het oprecht heel fijn te vinden, het maakte hem alleen nog maar fanatieker. Hij vond haar echt heel erg leuk, hij voelde zich goed, dit wilde hij altijd voelen. Dit was super intens en heel lekker, misschien op sommige vlakken nog wel beter dan gewoon seks.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 21:38

Dany

Hij ging nog meer tekeer en ze kwam heel erg heftig tot haar hoogtepunt. Hijgend trok ze hem naar haar toe en zoende ze hem intens en hevig. "Ik heb ook nog nooit zoiets heerlijks meegemaakt." Sprak ze schor tegen hem en daarna streek ze langs zijn gezicht.
Dit moesten ze ook echt vasthouden, het was veel te fijn om dit weg te gooien, om zo'n vrouw alles te laten verpesten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 21:41

Jason Hiddon

HIj werd naar haar toegetrokken en heel heftig gezoend, maar hij vond het wel lekker. Ze had nog nooit zoiets heerlijks meegemaakt, ze sprak zelfs schor. 'Ik vond het fijn om te merken dat je het echt kon waarderen,' zei hij zacht, omdat dat heel belangrijk voor hem was. Meer dan ze zich bedacht nu, waarschijnlijk. Hij vond het echt heel fijn. Hij streek zelf ook langs haar wang en hij kroop heel dicht tegen haar aan. 'Ik mag wel bij je blijven slapen, toch?' vroeg hij zacht. Hij wist echt niet wat normaal was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 21:45

Dany

Hij vond het fijn dat ze het echt kon waarderen. "Natuurlijk, er heeft nog nooit iemand zo hard zijn best voor me gedaan, meestal wachten ze niet eens tot ik mijn hoogtepunt bereik, want dat duurt ze dan te lang." Legde ze aan hem uit. Ze voelde hoe hij tegen haar aankroop en ze sloeg haar armen om hem heen. Hij vroeg of hij bij haar mocht blijven slapen.
"Natuurlijk mag jij dat, dat lijkt me heerlijk... maar kan je zelf wel slapen dan? Ik wil niet dat je elke keer wakker ligt naast me." Glimlachte ze. Al waren ze nu wel in zijn kamer, misschien kon hij daar wel beter slapen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 21:50

Jason Hiddon

'Maar ik vind je heel leuk, het is heerlijk om te zien dat je er van geniet en ik vind het super om te horen dat ik het goed doe, dat je het echt fijn vindt,' fluisterde hij. Hij vond het helemaal niet vervelend om te doen voor haar, het was juist leuk als ze het zo fijn vond. Natuurlijk mocht het, maar alleen als hij zelf ook kon slapen. Hij had inderdaad al nachten heel slecht geslapen. 'Ik ben nu liever bij jou,' gaf hij zachtjes toe, want waarschijnlijk zou hij anders totaal niet slapen en heel bang worden. Dat was nog erger.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 21:57

Dany

Hij vond haar heel leuk en het was heerlijk om te zien dat zij ervan genoot en hij vond het ook super dat hij hoorde dat ze het echt fijn vind.
"Moet je nagaan dat jij dus de eerste bent die echt om me geeft." Flusiterde ze tegen hem terug en ze gleed met haar vingers door zijn haren heen. Hij vertelde dat hij nu veel liever bij haar was.
"Kom eens..." Ze pakte hem in haar armen en gleed met haar vingers rustgevend over zijn schouders heen. "Ga maar slapen, ik hou je vast en ik hou je je veilig." Klonk haar stem zacht tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 21:59

Jason Hiddon

'Ik hoop ook de laatste die deze kans krijgt,' fluisterde hij nu, omdat ze zei dat hij de eerste was. Hij hoopte echt dat het alleen maar beter werd, dat hij met haar oud zou worden. Hij had zijn grootste geheim met haar gedeeld en dat woog enorm zwaar voor hem. Ze pakte hem vast en streek over zijn schouders, hij moest gaan slapen, ze zou hem vasthouden en ze hield hem veilig. Hij keek nog even naar de deur, maar die zat veilig op slot en daardoor legde hij zijn hoofd weer dicht tegen haar aan. 'Dankjewel Dany,' fluisterde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 22:03

Dany

"Als het zo goed blijft gaan tussen ons, dan ben je zeker ook de laatste." Ze sprak het vol vertrouwen en ze geloofde daar ook echt in. Hij zou de eerste en de laatste zijn, dat was wat ze wilde.
Hij bedankte haar door wat ze deed en ze drukte een kusje in zijn haren.
"Geen dank, Jason, ik doe het graag voor je... slaap lekker." Klonk haar stem lief en ze bleef hem vasthouden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen