Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/8/2016, 20:09

Dany

"Sommige dagen moet je haar wel een beetje pushen om te zien of het weer een stapje beter met haar gaat." Zei ze hem zachtjes met een glimlach. Hij wist het nog niet, hij was streng, zeker voor haar. Ze grijnsde naar hem. "Dat is alleen maar goed." Ze sloeg even haar arm om hem heen en knipoogde naar hem.
"Goed idee. Tot zo,Thobias." Zei ze tegen hem met een grijns en ze liep naar haar slaapkamer toe om een jurk uit te gaan zoeken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/8/2016, 20:11

Koning Thobias Hiddon

Hij hield haar even vast en daarna grijnsde hij haar toe. 'Tot zo, ik kom wel naar jou toe,' zei hij tegen haar. Hij vertrok weer naar Destiney en hij knipoogde naar haar toen hij binnenkwam, daarna trok hij een net pak aan, wat hem wel heel erg goed stond. Het overhemd zat strak om zijn spieren heen, maar dat kon hij goed hebben, omdat hij al zo gespierd was. Hij zorgde ervoor dat zijn haar netjes zat en daarna keek hij naar zijn vrouw. 'Goedgekeurd?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/8/2016, 20:17

Koningin Destiney Hiddon

Thobias kwam weer terug en ze glimlachte hem toe. Hij begon zijn kleding aan te trekken en ze keek naar hem. Hij vroeg wanneer hij klaar was of hij goedgekeurd was. "Je bent veel te knap zo om deze kamer te verlaten." Grijnsde ze hem plagend toe en ze pakte zijn hand en trok hem dichter naar haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/8/2016, 20:25

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij en daarna zoende hij haar uitgebreid. Dit was echt heerlijk, hier genoot hij enorm van. 'Ik kan beter weg gaan, want voor jou is het helemaal niet goed als ik wel hier blijf...' zei hij zacht. 'Ik wil allemaal heerlijke dingen met jou doen.' voegde hij er plagend aan toe. Hij gaf haar nog een kusje en daarna nam hij wat afstand, dat was echt beter, want hij had het gevoel constant en het werd ook sterker doordat niets hem echt opluchting gaf.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/8/2016, 20:30

Koninign Destiney Hiddon

Hij zoende haar uitgebreid en ze sloot haar ogen en ging er genietend in mee. Het was helemaal niet goed voor haar als hij bleef. Ze grijnsde een beetje. "Eigenlijk niet nee..." Mompelde ze hem zachtjes toe. Hij wilde heerlijke dingen met haar doen. "Bewaar ze alsjeblieft voor later." Sprak ze liefdevol tegen hem en ze gaf hem een knipoog. Ze kreeg nog een klein kusje en glimlachte hem toe.
"Veel plezier lieverd en kom dit keer wel heelhuids en niet behekst thuis alsjeblieft." Fluisterde ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/8/2016, 20:36

Koning Thobias Hiddon


'Ik bewaar ze voor later, geen zorgen. Ik wil al die dingen met jou doen.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij had er echt veel zin in, maar wel met Destiney samen. Door wat ze daarna zei grinnikte hij even. 'Daar zorg ik voor.' zei hij daarna. De vorige keer was het uiteindelijk ook meegevallen, al was het wat vaag in zijn hoofd allemaal. Hij gaf haar nog een kusje en daarna liep hij naar Dany toe, die zou nu ook wel klaar zijn ondertussen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/8/2016, 20:39

Koningin Destiney Hiddon

"Lekker... ik kan niet wachten." Fluisterde ze hem toe en ze gaf hem even een knipoog. Hij zou ervoor zorgen dat hij heelhuids thuis zou komen en dat liet haar glimlachen. Ze kreeg nog een kusje en daarna ging hij weg. Ze keek hem even na en viel daarna al gauw weer in slaap.


Dany

Ze had dit keer een chiquere jurk aan. Lang, rood en met veel glinsters. Ze had haar haren netjes opgestoken en liep de deur alvast uit want ze voelde dat Thobias eraan kwam.
"Beetje zin in?" Vroeg ze met een grijns aan hem en ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/8/2016, 20:49

Koning Thobias Hiddon

Zodra hij haar zag floot hij even goedkeurend, ze was echt heel erg mooi zo. Ze kon dit enorm goed hebben, het stond haar geweldig. Ze vroeg of hij er zin in had en daardoor grijnsde hij. 'Ik heb heel veel zin in dingen die jij nu niet bedoelt, maar ja, ik heb ook wel zin in het feest ja.' Grijnsde hij haar toe. Daarna sloeg hij zijn arm om haar heen en liep hij met haar richting de koersen. Hij was wel benieuwd hoe Thomas en David zich gingen gedragen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/8/2016, 21:09

Dany

"Alsjeblieft zeg." Sprak ze beschaamd toen hij even naar haar floot. Ze grijnsde naar hem en gaf hem een kus op zijn wang. "Jij ziet er ook goed uit." Complimenteerde ze hem. Hij zei dat hij zin had in heel veel dingen die zij niet wilde, maar hij had ook wel zin in het feest.
"Ik heb zin in het feest en in vrijgezelle knappe mannen." Lachte ze hem toe. Ze voelde zijn arm om haar heen en ze liep met hem mee naar buiten toe. Thomas stond al helemaal klaar, hij droeg ook een pak en zag er onwijs netjes uit zo. zo te zien was hij zenuwachtig, hij wilde de prinses duidelijk graag voor zich winnen, dat was zijn doel, daar praatte hij al weken over.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/8/2016, 21:24

Koning Thobias Hiddon

'Wat? Moet je er maar niet zo goed uitzien,' zei hij grijnzend tegen haar. Daarna zei ze wel dat hij er ook goed uit zag en dat ze zin had in het feest en vrijgezelle knappe mannen. 'Jammer dat je geen zin hebt in getrouwde knappe mannen, dan had ik nog een kansje.' plaagde hij haar. Thomas zag er goed uit en hij knipoogde even naar zijn zoon, daarna verscheen David ook, die er iets minder netjes uitzag, maar wel een nette broek en een strak overhemd aanhad. Het stond hem eigenlijk wel goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/8/2016, 11:09

Dany

"Jawel, dat moet sowieso." Plaagde ze hem terug. Hij plaagde haar ook en zei dat het jammer was dat ze geen zin had in knappe getrouwde mannen. "Jammer joh." Zei ze en ze gaf hem wel even een knipoog. David verscheen ook, hij was zo'n verschil met Thomas. Thomas was een tengere en hele knappe jongen die ongelooflijk charmant en lief over kwam, echt de beste combinatie van Destiney en Thobias. Je zag meteen dat het hun zoontje was. David was anders... wat robuuster en minder netjes.
"Ik vind het wel jammer dat mama niet mee kan." Sprak Thomas zachtjes tegen zijn vader en hij keek even naar Dany, ergens toch wel bang dat hij straks nog een keer een broertje of zusje zou krijgen die niet hetzelfde was als hij, maar een andere moeder had. Al had zijn vader gezegd dat het niet zou gebeuren...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/8/2016, 11:14

Koning Thobias Hiddon

' Ja, heel jammer. Maar ik vermaak mij wel, ik zal toch druk bezig zijn met jou nog meer leren dansen en een leuke man voor je zoeken.' Plaagde hij haar nu. Thomas zei dat hij het jammer vond dat zijn moeder niet mee kon. 'Dat vind ik ook, jongen. Het was leuker geweest als ze er ook bij had kunnen zijn, maar ze moet echt nog voorzichtig doen, anders zal het nooit beter gaan. Dat vind ik zelf ook echt heel erg jammer, maar dat is niet anders.' sprak hij tegen zijn zoon. Hij zag wel hoe de jongen naar Dany keek, maar daar hoefde hij niet bang voor te zijn. Tussen Dany en hem zou waarschijnlijk nooit echt meer gebeuren dan een simpele kus of zoen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/8/2016, 11:16

Dany

"Precies, daar zal jij het heel erg druk mee hebben." Lachte ze hem toe en ze gaf hem even een knipoog. Daarna sprak hij tegen zijn zoontje en zei dat hij het zelf ook heel erg jammer vond, maar het was niet anders. Zijn moeder moest echt voorzichtig doen. Daardoor knikte de jongen heel eventjes en ging hij de koets in met een glimlach. Dany trok Thobias de koets in en ze keek hem met twinkelende ogen aan, ze had er echt zin in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/8/2016, 11:20

Koning Thobias Hiddon

Dany trok hem de koets in en hij ging bij haar zitten, hij zag de fonkeling in haar ogen en die liet hem grijnzen. Hij vond het super leuk dat ze zo enthousiast was, daar werd hij zelf ook gewoon echt vrolijk van. Het was genieten om haar zo te zien. Hij pakte haar hand vast en hij keek naar buiten, hij verveelde zich altijd kapot in een koets en dit was ook nog eens aardig lang reizen. Het zou het wel waard zijn, waarschijnlijk, bovendien wist hij hoe graag de jongens er heen wilden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/8/2016, 11:23

Dany

Hij pakte haar hand en keek naar buiten. "Lekker gezellig ben je." Plaagde ze hem met een grijns. Ze keek eventjes naar hem. De jongens zaten samen in een andere koets. "Ze zijn echt heel anders hé?" Vroeg ze aan Thobias.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/8/2016, 11:28

Koning Thobias Hiddon

'Sorry, veel om over na te denken en ik verveel mij altijd kapot in een koets.' zei hij zacht tegen haar. Ze had het over zijn zoons en hij knikte even, ze waren echt heel erg anders. 'Ik kan op het moment met allebei goed opschieten, maar David is heel anders. Thomas is echt een goede jongen en David ergens ook wel, maar je merkt dat hij anders is. Hij doet wel zijn best, dat echt heel erg, maar ik maak mij zorgen om hem. Om zijn toekomst.' zei hij nu eerlijk tegen haar. 'Thomas is bang dat er iets tussen ons gebeurt, denk ik...' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/8/2016, 11:32

Dany

"Maar.. nu zit je met mij in een koets, waarom zou je je dan vervelen?" Plaagde ze hem met een knipoog. Hij gaf aan dat hij met beide jongens goed op kon schieten, maar David was anders. Ze knikte door z ijn woorden. "Het gaat al wel beter met hem nu we hem allemaal zo erg begeleiden, Thomas is er ook best goed in geworden." Zei ze tegen hem. Daarna gaf hij aan dat de jongen bang was dat er iets tussen hun zou gebeuren. Ze knikte. "Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, Thobias... hij heeft een broer en een zus die allebei niet Destiney als moeder hebben. Ik snap wel dat hij daar bang voor is." Gaf ze eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/8/2016, 11:42

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei ademde hij diep in. ' Hij heeft geen reden om te denken dat ik vreemdga en ik vind het respectloos.' zei hij zacht. 'Er is nooit iets tussen ons gebeurt en ik mag toch ook vrienden hebben? Ik vind het niet eerlijk dat alles uit het verleden mij blijft achtervolgen en het zijn zijn zaken niet. Hij zal het toch niet begrijpen.' Mompelde hij. Hij kon wel vertellen over Gwynn, maar niemand zou het ooit snappen. Niemand zou begrijpen hoe hij werkte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/8/2016, 11:45

Dany

Hij vond het respectloos van zijn zoon en ze luisterde verder naar hem. "Thobias, ik denk dat er wel wat is gebeurd, in die periode nadat die heks je vervloekt had, volgens mij is er toen wat gebeurd, maar dat weet ik niet zeker, het is alsof mijn herinneringen daarvan zijn uitgewist." Fluisterde ze doordringend tegen hem.
"Nee, waarschijnlijk zal Thomas het niet begrijpen." Sprak ze hem zachtjes toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/8/2016, 11:50

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze dacht dat er wel wat tussen hun gebeurd was. Daardoor staarde hij haar aan en dacht hij zelf diep na. Het was wel raar, maar hij had gedacht dat het gewoon een gekke droom was die hij half was vergeten. 'Denk je dat we het gedaan hebben?' Vroeg hij nu zacht aan haar. Hij kon zich daar amper iets bij voorstellen, maar aan de andere kant zorgde de gedachte er aan dat hij iets heel raars en heftigs voelde. Hij begreep het niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/8/2016, 11:53

Dany

"Misschien... ik weet het niet.." Mompelde ze tegen hem. "De laatste vloek van de heks, dat zou het wel kunnen zijn." Het was heel vaag in haar hoofd en eigenlijk wilde ze ook niet dat het duidelijker werd, ze wilde het het liefste zo vaag houden.
"Misschien heeft Thomas daar wat van gehoord, dan begrijp ik hem wel." Sprak ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/8/2016, 11:55

Koning Thobias Hiddon

'Als dat zo is snap ik het ook wel, maar dat was dan onbewust. Ik wilde het niet echt, ik zou Destiney nu nooit pijn willen doen en ik zou niet willen dat je zwanger zou raken van mij.' Fluisterde hij. Zat die kans er dan ook in? ' Misschien is er wel iets gebeurd, maar hebben we het niet echt gedaan. Die kans is groter... Ik zou echt niet willen dat je zwanger zou worden.' zei hij zacht. Er was vast wel iets gebeurd, maar niet alles. Dat kon niet. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij drukte zacht zijn lippen op haar wang.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/8/2016, 11:59

Dany

Hij snapte het op die manier ook wel, maar het was dan onbewust, hij wilde het echt niet, hij wilde Destiney nooit zoveel pijn doen en zeker niet dat ze zwanger zou raken van hem. "Ik ook niet, Thobias." Fluisterde ze terug tegen hem. Hij dacht dat er misschien iets was gebeurd, maar dat ze het niet echt gedaan hadden, hij wilde echt niet dat ze zwanger zou raken.
"Ik raak niet zo snel zwanger, als dat wel zo was, dan zou ik het waarschijnlijk wel meteen voelen of merken. Ik denk ook niet dat we het echt hebben gedaan." Stelde ze hem een beetje gerust.
Sneller dan verwacht stopte de koets. "We zijn er." Sprak ze opgetogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/8/2016, 12:02

Koning Thobias Hiddon

Ze dacht dat ze het niet gedaan hadden en ze was niet zwanger, dat zou ze meteen merken of voelen. Hij knikte even, dan was het simpel, dan hadden ze vast niets gedaan. Opeens waren ze er en hij hielp Dany uit de koets, daarna pakte hij haar hand vast. ' Je ziet er echt geweldig uit, ik weet zeker dat ze mannen achter je aan zullen lopen vanavond.' zei hij met een knipoog tegen haar. Het kon nooit lang duren voor ze iemand gevonden had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/8/2016, 12:05

Dany

Hij pakte haar hand en hielp haar de koets uit. Ze keek even naar de jongens die samen al naar binnen gingen. Volgens Thobias zag ze er geweldig uit en de mannen zouden achter haar aanlopen die avond.
"We zullen zien wie er uiteindelijk blijft staan na jouw kritische keuring." Zei ze grijnzend tegen hem en ze liep met hem naar binnen toe.


Thomas Hiddon

Hij stond al gauw binnen met zijn halfbroertje David en hij keek in het rond. "Heb je haar al gezien?" Vroeg hij over de prinses aan hem en hij bleef wat rondkijken. Hij zag zijn vader en Dany binnenkomen en glimlachte eventjes naar ze, daarna kreeg hij weer een zoekende blik in zijn ogen, waar was ze?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum