Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 13:04

Bryon

Hij moest zeggen dat Thobias wel altijd geluk had. Het zouden dan wel gewoon vrienden zijn, hij koos wel altijd de mooiste vrouwen uit. Ze stelde zich voor en hij glimlachte naar haar, daarna leek er even oogcontact te zijn tussen Thobias en de vrouw, maar daarna was het klaar. 'Bevalt het je een beetje hier, met Thobias? Als hij irritant is kan je natuurlijk ook altijd bij ons komen staan,' zei hij, met een charmante glimlach op zijn gezicht. Bryon zag er goed uit, daarom had hij ook nooit iets te klagen. Hij kwam uit een rijke familie, had zelf niet ontzettend veel bereikt in zijn leven, maar had een redelijke rol in het leger en hij vermaakte zich verder goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 13:07

Dany

Hij vroeg of het haar beviel met Thobias. "Ja, hij weet wel de mooiste feestjes te vinden." Zei ze hem met een lach rond haar lippen. Ze bekeek hem goed, het was een aantrekkelijke man, maar wel een typisch figuur, waarschijnlijk rijke ouders maar zelf nooit echt gewerkt.
"Hmm, zo spraakzaam is de rest hier ook weer niet." Grijnsde ze toen hij aangaf dat ze wel bij hun mocht staan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 13:08

Bryon

Ze zei dat Thobias wel de mooiste feestjes wist te vinden, maar dat de rest hier ook niet zo spraakzaam was. 'Dat heeft een reden,' zei hij nu met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Hij keek even om naar Thobias, maar die was duidelijk in gesprek. 'Hij heeft mij net voorgesteld aan jou, dat betekend dat ik toestemming heb om met je te praten. De rest niet echt. Als iemand een opmerking maakt die hij niet leuk vindt, wordt dat je niet echt in dank afgenomen. Ze moeten wennen, elke keer als Thobias een vrouw meeneemt is het inschatten wat precies de bedoeling is.' legde hij uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 13:11

Dany

Hij gaf aan dat het een reden had. Het was zo dat Thobias haar moest voorstellen om zo toestemming voor een gesprek te krijgen. Als iemand een opmerking zou maken die hij niet leuk vond, dan werd dat niet in dank afgenomen. Elke keer wanneer er een vrouw mee was, was het inschatten wat de bedoeling was.
"Ah, vandaar." Knikte ze. Ze glimlachte weer. "De bedoeling was dat Thobias een leuke man voor me zou zoeken." Verklapte ze met een grijnsje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 13:13

Bryon

Ze leek het te begrijpen en door wat ze daarna zei grijnsde hij. 'Dan heeft hij in ieder geval de beste man voor je uitgekozen,' zei hij nu plagend tegen haar. Hij zag dat Thobias nu naar hem keek, hij leek in te willen schatten hoe hij Dany behandelde. Hij wende zijn blik weer af en hij keek naar Dany. 'Dus, jullie zijn echt gewoon goede vrienden?' vroeg hij nu aan haar. 'Dat is voor ons lastig te begrijpen,' voegde hij er aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 13:15

Dany

Hij zei dat Thobias de beste man voor haar had uitgekozen. "Oh ja? En waarom dan wel?" Vroeg ze hem nu uitdagend. Ze moest toegeven dat ze dit spelletje leuk vond. Hij keek eventjes naar Thobias zo te zien en vroeg of ze echt alleen maar goede vrienden waren en dat het lastig te begrijpen was.
"Ja, echt waar. Het lijkt me ook wel lastig te begrijpen, maar hij verandert. Destiney is ook echt een geweldige vrouw voor hem." Vertelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 13:18

Bryon

'Omdat ik verreweg het knapste ben, het aardigste en het slimste,' zei hij plagend tegen haar. 'Knapper dan Thobias, dus ik maak vast kans,' voegde hij er aan toe. Het was echt zo, het leek haar lastig te begrijpen, maar hij veranderde. Destiney was ook een geweldige vrouw. 'Dat geloof ik graag, maar toch. Je bent dan een van de weinige die niet voor hem valt. Tot nu toe zijn er verschillende vrouwen geweest in onze groep die eerst een geweldige vriendschap hadden, maar daarna toch als een blok voor hem vielen. Wij dachten ook dat Sienna een uitzondering zou zijn,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 13:20

Dany

Hij was de knapste en de aardigst en ook nog eens de slimste. "Vast ook de meest arrogante?" Vroeg ze hem nu plagend terug. Hij maakte vast kans want hij was knapper dan Thobias.
"Dus... je bent zo geweldig, maar toch krijgt Thobias het elke keer weer voor elkaar dat vrouwen als een blok voor hem vallen en niet voor jou?" Daagde ze hem wat uit. Dit vond ze wel interessant, hij dacht dat hij alles was, maar blijkbaar vonden verschillende vrouwen Thobias toch leuker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 14:02

Bryon

'Misschien ook wel, maar dat maakt niet uit,' zei hij grijnzend tegen haar. Door wat ze daarna zei grinnikte hij, dit vond hij wel grappig. 'Ze vallen ook wel voor mij, maar ik sta er misschien toch anders in. Leuker voor een avondje, of vaker, maar meer niet. Ik weet het niet. Thobias is toch de koning, dat werkt alleen maar in zijn voordeel. Alle vrouwen zien hem wel zitten, andere mensen moeten er toch harder voor werken,' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 14:04

Dany

Hij gaf aan dat het niet uitmaakte. "Waarom niet? Arrogantie is niet echt een hele mooie eigenschap." Zei ze tegen hem. Hij vertelde nu dat ze ook wel voor hem vielen, maar het was toch anders. "De rest van de vrouwen heeft tegenwoordig ook geen kans meer bij Thobias hoor." Zei ze tegen hem. Dat Thobias een koning was, werkte wel in zijn voordeel. Daar was Dany het ook wel mee eens en ze knikte eventjes.
"Zo hoort het ook, je hoort hard te werken voor een vrouw, laten zien dat je het waard bent." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 14:08

Bryon

'Ach, ik ben zo als ik ben. Als dat arrogant is, dan is dat maar zo.' zei hij tegen haar. 'Daar ben ik het niet zo mee eens. Ik denk dat er wel iemand is die er door heen kan prikken. Jij zou het kunnen, waarschijnlijk. Sienna is het al vaker gelukt, ze zou het weer kunnen, als ze haar best zou doen. Thobias is niet opeens onvatbaar voor verleidingen. Hij kan er misschien iets beter mee omgaan, maar hij is nog steeds dezelfde persoon. Als er vanavond iemand is die hij bijzonder vindt en die weet hoe ze met hem om moet gaan, zou hij het doen. Die vrouwen zijn hier, ik weet er zo al twee aan te wijzen,' zei hij zacht tegen haar. 'Ach, misschien ben ik het wel niet waard. Het maakt mij niet uit. Ik ben blij met hoe mijn leven is en als het leuk is met een vrouw is dat mooi meegenomen, maar als het niet zo is, dan zoek ik weer iets anders,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 14:12

Dany

Ze merkte gewoon dat de man haar irriteerde, misschien vooral wel om het feit dat hij zo over Thobias sprak, dat wilde ze niet. Ze wilde niet dat er wat zou gebeuren, dat er een vrouw was die hem in zijn greep kreeg, dat mocht echt niet gebeuren. Ze zou zich vreselijk schuldig voelen. Daarna pas begon ze zich weer te beseffen dat de band die ze met Thobias had, bleef... ze kon het zien, ze zag wanneer het de verkeerde kant op zou gaan en als ze dan meteen zou reageren dan zou het niet fout gaan. Ze keek even naar haar glas wijn, misschien moest ze dan nu wel stoppen met drinken...
"Iedereen is het waard, maar je best doen hoort er wel bij. Dat vinden vrouwen leuk." Zei ze tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 14:14

Bryon

Hij zag de vrouw nadenken, hij probeerde in te schatten waar ze zo'n beetje aan dacht, maar dat was nog niet zo makkelijk. Hij had namelijk echt geen idee. Hij kende haar niet, hij wist niet wat haar bezig hield en daar zou hij ook niet makkelijk achter komen. Ze keek nu naar haar wijn en hij glimlachte lichtjes. 'Het is vrij normaal om hier te drinken hoor,' zei hij nu tegen haar. 'Maak jij je zorgen om Thobias? Door wat ik zeg?' vroeg hij nu. Hij keek even op, maar de man stond nog steeds in de buurt. 'Dat zou ik niet doen. Hij blijft bij je in de buurt. Veel te bang dat ik je verkeerd behandel. Blijkbaar ben je heel belangrijk voor hem.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 14:18

Dany

Hij zei haar dat het vrij normaal was om hier te drinken. "Dat weet ik." Glimlachte ze lichtjes. Daarna vroeg hij of ze zich zorgen maakte om Thobias, door wat hij zei. Ze knikte eventjes. "Ik zou het heel erg vervelend vinden voor Destiney." Sprak z e zachtjes tegen hem. Ze hoefde zich geen zorgen te maken want Thobias bleef bij haar in de buurt, te bang dat ze verkeerd behandeld werd. Ze was blijkbaar belangrijk voor hem. Dat liet haar glimlachen.
"Hij weet ook wel dat ik mezelf wel kan redden, mocht je vervelend worden." Grijnsde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 14:25

Bryon

Ze wist het en ze knikte, hij had dus goed gegokt. Ze zou het heel vervelend vinden voor Destiney. 'Je moet je misschien niet zo veel zorgen maken om iedereen,' zei hij glimlachend tegen haar. 'Ik denk dat hij toch zeker wilt weten dat je het leuk hebt. Normaal houdt hij het nooit lang bij ons vol. Nu drinkt hij minder, kijkt hij elke keer op naar je. Hij houdt ons in de gaten, hij wil zien wat ik doe. Ik denk dat hij heel goed weet dat jij je wel kan redden, maar hij wil dat je het leuk hebt, Dany.' fluisterde hij nu. 'Daarom vraagt hij mij. De rest zou je waarschijnlijk niet zo behandelen, dat weet hij. Hij weet dat ik normaal met je kan praten,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 14:29

Dany

"Dat doe ik graag en met veel liefde." Antwoordde ze terug toen hij vertelde dat ze zich niet zoveel zorgen moest maken om iedereen. Bryon hield Thobias duidelijk ook in de gaten en vertelde wat hij zag. Ze knikte even en keek daarna op naar Thobias, ze glimlachte naar hem en gaf hem even een knipoog.
"Ja, dat wel... hij wilt wel dat ik het leuk heb, daarom nam hij me ook mee." Glimlachte ze lichtelijk.
"Dus de rest is nog wat lomper dan jij?" Vroeg ze hem weer wat plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 14:37

Bryon

'Dat geloof ik, volgens mij ben je ontzettend lief. Anders zou Thobias je ook niet zo goed behandelen.' zei hij zacht tegen haar. Hij zag wat ze deed naar Thobias, die naar haar glimlachte. Het was zo oprecht, ook vol liefde, hij leek echt enorm om haar te geven en het was bijzonder om te zien. 'Ik ben blij om te zien dat jij zo belangrijk voor hem bent. Dat kan hij goed gebruiken,' zei hij nu zacht. 'Waarschijnlijk een heel stuk lomper.' zei hij daarna grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 14:40

Dany

"Ik doe mijn best, ik zorg veel voor hem." Legde ze aan de man uit met een glimlachje. Dat was ook eigenlijk zo, zodra het slecht ging, stond ze klaar voor Thobias om voor hem te zorgen. Thobias glimlachte naar haar terug. Bryon was blij om te zien dat ze zo belangrijk was voor Thobias, hij kon het goed gebruiken.
"Dat klopt, maar het gaat al zoveel beter allemaal." Zei ze, ze was daar zelf ook heel erg blij mee. Grijnzend gaf hij aan dat de rest waarschijnlijk een heel stuk lomper was.
"Hmm... dus arrogant maar wel charmant..." Zei ze en ze bekeek hem weer eventjes met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 14:44

Bryon

'Dat blijkt. Ik ben er blij mee, het is een goede gast. Hij verdient het,' zei hij zacht, omdat hij het ook echt meende. Thobias was er als je hem nodig had, zelfs bij vrienden die hij niet ontzettend vaak zag. 'Ik ben wel heel blij om hem weer op een feestje te zien, we hebben hem gemist,' zei hij nu grijnzend. 'Precies. Ik hoop dat charmant overheerst,' zei hij nu uitdagend. 'Kan ik je nog iets te drinken aanbieden?' vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 17:50

Dany

"Datk lopt, het is zeker een hele goede man." Was ze het met Bryon eens. Ze glimlachte naar hem. Hij was heel blij om hem weer op een feestje te zien want ze hadden hem gemist.
"Waarom zijn jullie dan niet naar hem toegegaan. Hij had het echt heel erg zwaar met de ziekte van Destiney, hij had jullie hulp goed kunnen gebruiken." Zei ze hem nu, het was niet dat ze hem verweet, want waarschijnlijk hadden ze er niet eens aan gedacht, maar ze hadden best een keer langs kunnen komen om Thobias te steunen.
"Nog niet echt, jammer genoeg." Plaagde ze hem terug toen hij hoopte dat het charmante overheerste.
"Ja, doe nog maar een wijntje." Knikte ze uiteindelijk maar toen hij vroeg of ze nog iets wilde drinken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 17:53

Bryon

Ze was het met hem eens en door wat ze daarna zei ademde hij langzaam in. 'Ik ben een keertje langs geweest, maar ik word net zo hard weggestuurd. Wij horen allemaal niet bij dat deel van zijn leven. Daar passen wij ook niet echt meer, sinds hij getrouwd is... sinds het allemaal zo serieus is. Het zou allemaal fout gaan als hij te veel bij ons is, te veel met ons om gaat.' zei hij tegen haar. Door wat ze daarna zei schudde hij grijnzend zijn hoofd. 'Hoe kan ik dat veranderen?' vroeg hij. Hij gaf haar een glas wijn aan en hij keek even in haar ogen, het was wel echt een prachtige vrouw. Een wonder dat Thobias er niets mee deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 17:57

Dany

Hij was langs geweest, maar hij werd keihard weggestuurd, ze hoorden niet bij dat deel van zijn leven, sinds hij getrouwd was. Hij was bang dat het fout zou gaan. Ze zuchtte even zachtjes en keek even met medelijden naar Thobias..
"Hij heeft het echt niet makkelijk... waarschijnlijk was het dan toch te heftig voor hem, hij was zo erg in de war toen Destiney bijna dood ging." Legde ze zacht aan de man uit. Hij vroeg haar hoe hij kon veranderen dat hij minder arrogant overkwam.
"Ik denk niet dat je dat kan. Het straalt van je af." Zei ze tegen hem, ze keek hem even doordringend aan toen ze het glas wijn van hem kreeg. Haar ogen hadden een mysterieuze paarse glinstering en ze glimlachte even.
"Maar misschien is het alleen maar een dekmantel, dat je gewoon stoer doet, maar het wat verkeerd aanpakt. Dat zodra je die houding laat varen, je misschien best wel aardig bent." Sprak ze nu en ze nam een slok van haar wijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 18:00

Bryon

Ze zei dat Thobias het echt niet makkelijk had en hij haalde zijn schouders op. 'Mooie vrouw, kasteel, hartstikke rijk, koning... bloedmooie vriendinnen, waarom heeft hij het niet makkelijk?' noemde hij nu op. Ze zei dat ze dacht dat het niet kon, het straalde van hem af. Het kon ook een dekmantel zijn, dat hij gewoon stoer deed maar eigenlijk best aardig was. Hij grijnsde daardoor. 'Ik ben best aardig,' was zijn reactie en hij dronk zelf ook van zijn wijn. 'Kan je dansen?' was zijn volgende vraag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/8/2016, 18:04

Dany

Zulke goede vrienden waren dit dus eigenlijk niet... "Hij heeft veel problemen, maar als je daar niets van weet, zal ik het ook niet vertellen, dat is aan hem." Zei ze zacht tegen Bryon. Hij grijnsde door haar woorden en zei dat hij best aardig was en daarna vroeg hij of ze kon dansen.
"Alleen wat Thobias me net geleerd heeft." Zei ze eerlijk tegen hem met een klein grijnsje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/8/2016, 18:07

Bryon

'Hij hoeft mij niet zo veel te vertellen.' zei hij tegen haar. Ze kon alleen dansen wat Thobias haar net geleerd had. Hij pakte haar glas aan en hij zette het weg, daarna pakte hij haar hand vast en nam hij haar mee naar binnen, de muziek klonk door de ruimte. 'Ik ben benieuwd of hij je wat heeft kunnen leren,' grijnsde hij haar toe, daarna pakte hij haar vast. Hij hield haar dicht tegen zich aan en hij knipoogde naar haar, daarna begon hij te dansen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum