Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 14:06

Koning Thobias Hiddon

Hij streek over haar rug heen en hij hield haar heel dicht bij zich, dit voelde echt super fijn, hij was blij met hoe alles ging, zeker nu hij Gwynn ook weer even had gesproken en dat ook beter ging, want dat was zeker wel belangrijk voor hem. Dat kon hij echt niet zomaar. Hij streek nu langs haar wang en daarna zoende hij haar even heftig. Hij had er wel aardig zin in gekregen, het was alweer even geleden.

Gwynn Hiddon

' Ik kan dat niet voor jou verhelpen, Reagan. Dat lijkt misschien eerst zo, maar dat is niet zo, het is iets dat jij zelf moet oplossen, anders zal jij er elke keer last van hebben als ik er niet ben. Dat is ook niet de bedoeling,' fluisterde ze nu. 'Dat weet ik, maar dat is voor mij juist iets dat mij een benauwd gevoel geeft. Ik ben altijd alleen geweest, met Thobias. Ik ben dit niet gewend, ik heb nooit een relatie gehad, niets. Laat mij alsjeblieft wennen,' zei ze zacht tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 14:20

Koningin Destiney Hiddon

ze zoende Thobias terug wanneer hij haar heftig zoende, haar ogen twinkelden vrolijk en ze hield zijn lichaam dicht tegen de hare aan. Ze was stapelgek op hem en ze voelde zich nu ook wel heel prettig en op haar gemak.



Koning Reagan Tridon

Ze zei dat hij het zelf die problemen op moest lossen en hij b eet even op zijn lip en knikte langzaam. Hij voelde zich alleen zo hulpeloos in zijn eentje. Hij wist echt niet goed hoe hij het moest doen alleen.
Ze zei dat het haar benauwde, ze was haar hele leven alleen geweest en met Thobias, z e had nog nooit een relatie gehad en wilde wennen. Hij streek even langs haar wang en drukte een kus op haar voorhoofd.
"Het spijt me dat ik je hier zo in heb meegesleurd, natuurlijk mag je wennen. Zal ik je meehelpen om weer terug te verhuizen naar je oude huis?" Vroeg hij haar zacht en lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 14:25

Koning Thobias Hiddon

Hij zoende haar iets heftiger en zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen. 'Heb jij er ook een beetje zin in of ben ik de enige nu?' vroeg hij plagend aan haar. 'Wat dacht jij van samen in bad gaan...' stelde hij daarna voor. Dat wilde hij toch nog, samen was het net wat leuker en het was weer een beetje anders dan normaal in bed, dat vond hij ook wat leuker.

Gwynn Hiddon

Ze sloeg haar armen om hem heen en ze hield hem dicht tegen haar aan. 'Ik weet hoe veel pijn jou dit moet doen, maar het is echt beter op deze manier, want nu is het makkelijker om wat meer rust op te bouwen, dat is voor ons allebei beter, want anders werkt het totaal niet,' zei ze zacht tegen hem. 'Ik woon precies tussen jullie in, ik kan heel vaak langskomen en dan ben ik er vanzelf aan toe. Ik wil niet dat het nu meteen te serieus is, maar dat betekent echt niet dat ik niet om jou geef, dat ik niets voor jou voel. Dat doe ik namelijk zeker wel.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 14:34

Koningin Destiney Hiddon

"Natuurlijk heb ik er zin in." Grijnsde ze hem toe. Hij vroeg of ze samen in bad zouden gaan en ze knikte. "Dat klinkt als een uitstekend idee van jou." Ze drukte haar lippen op zijn wang en liep daarna naar de badkamer toe om het water aan te zetten.



Koning Reagan Tridon

Hij voelde haar armen om zijn lichaam heen en hij sloot zijn ogen en hield haar zachtjes vast. Hij knikte langzaam door wat ze allemaal tegen hem zei.
Ze gaf wel heel erg veel om hem en voelde ook wat voor hem, dat was het belangrijkste vond hij.
"Dat zou ik heel erg fijn vinden." Fluisterde hij tegen haar.
"Dan moet ik binnenkort ook maar een keertje langs bij Thobias binnenkort..." Mompelde hij, hij vond het wel erg spannend, maar hij kon het beter zo snel mogelijk doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 14:37

Koning Thobias Hiddon

Het klonk als een goed idee en ze zette het water aan, hij liep achter haar aan en hij liet zijn handen over haar rug heen glijden, daarna begon hij heel langzaam haar jurk los te maken. Hij liet de stof naar beneden glijden en daarna drukte hij zijn lippen in haar hals. Het was elke keer echt fijn met haar, al bleven alle uitdagende dingen voor hem wel heel erg belangrijk. Zo was het gelukkig ook wel heel erg fijn.

Gwynn Hiddon

'Ik zou het trouwens wel fijn vinden als jij wilt helpen, maar het is niet nodig. Ik red een hele hoop zelf, al mijn spullen staan daar eigenlijk nog en ik weet zeker dat er nu genoeg mensen zijn die willen helpen, ook met de kinderen,' fluisterde ze nu. Dat scheelde wel, ze hoefde niet meer alles alleen te doen. Ze kon altijd een dienstmeisje meenemen, dat scheelde al de helft. David werd gelukkig wel ietsjes makkelijker, al kwamen er ook nieuwe problemen nu hij ouder werd. ' Dat lijkt mij verstandig, hij viel bij mij echt mee. Ik zou eerlijk zijn, maar proberen hem geen pijn te doen', zei ze zacht over haar broer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 14:44

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde de handen van Thobias over haar lichaam glijden en daardoor bleef ze staan. Ze sloot haar ogen en genoot van zijn zachte handen die haar jurk los begonnen te maken. De stof gleed van haar lichaam af en zijn lippen drukte hij in haar hals. Ze draaide zich naar hem om en sloeg haar armen om zijn nek heen. Ze zoende hem liefdevol en begon daarna zijn kleding ook los te maken.


Koning Reagan Tridon

Ze vond het fijn als hij zou helpen, maar het was volgens haar niet nodig. "Gwynn... alsjeblieft, laat me je helpen..." Klonk zijn stem heel erg zachtjes en wat breekbaar. Hij wilde het gewoon heel graag. Dan kon hij zien dat ze daar goed zat en kon hij haar met een gerust hart daar achter laten in haar eigen huis. Hij wist dat ze heel erg zelfstandig was, maar hij had het gewoon nodig.
Ze gaf hem nog advies over Thobias en hij knikte. "Ik zal mijn best doen." Knikte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 14:53

Koning Thobias Hiddon

Ze stond al heel snel dicht tegen hem aan en ze maakte zijn kleding los tijdens de zoen. Hij was gretig, maar eigenlijk wel vrij rustig, hij kon een stuk heftiger zijn dan dit, maar nu viel het wel mee, want nu hadden ze elkaar ook niet echt heel erg uitgedaagd, dus dit was ook wel eens fijn. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij drukte zijn lippen nu in haar hals.

Gwynn Hiddon

'Jij mag mij altijd helpen, ik vind het niet erg.' zei ze zacht tegen hem. Voor nu vond ze het alleen maar fijn, als het hem gerust zou stellen helemaal. ' Ik weet dat jij je best doet, zo ben je. Daar maak ik mij geen zorgen om. Als je er over wilt praten of je liever samen gaat, kan jij het altijd zeggen, dan help ik je,' zei ze tegen hem, omdat hij niet moest denken dat ze niets meer voor hem wilde doen. Dat was niet zo, maar nu al bij elkaar gaan wonen was veel te snel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 14:57

Koningin Destiney Hiddon

Hij was wel heel erg gretig, maar erg was het niet. Ze vond het heerlijk, hij zweepte haar alleen maar op en dat voelde echt fantastisch. Ze trok zijn kleding uit en trok hem nu zacht en langzaam met haar mee het bad in.



Koning Reagan Tridon

Hij klaarde wat op toen ze aangaf dat hij altijd mocht helpen. Ze stelde hem gerust door haar woorden en hij voelde nu dat er tussen hun eigenlijk niets veranderd was, ze had het blijkbaar gewoon even nodig om dit gesprek samen te voeren en hij merkte nu dat hij zelf ook rustiger was.
"Ik denk niet dat het slim is om samen te gaan, vooral niet als jij mij helpt." Klonk zijn stem vertwijfeld aangezien hij het wel heel erg fijn zou vinden om haar bij zich te hebben.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 15:01

Koning Thobias Hiddon

Hij werd meegenomen het bad in en hij liet zich in het warme water zakken, daarna trok hij haar heel dicht tegen zich aan en hij zoende haar weer. Het bleef fijn, elke keer was het heel erg fijn. Hij liet zijn handen over haar prachtige lichaam heen glijden en hij ademde diep, nu verlangde hij al helemaal naar haar. Ze was echt heel erg mooi.

Gwynn Hiddon

'Daar heb je misschien wel gelijk in, maar je kunt daarna altijd meteen naar mij toe komen om het te bespreken. Ik weet zeker dat je niet heel bang hoeft te zijn dat hij je meteen iets aan doet, maar ik weet dat het moeilijk voor hem blijft dat jij mij daar hebt meegenomen. Dat wil hij niet echt hebben, dus als jij het daar over hebt zou ik voorzichtig zijn,' zei ze zacht tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 15:06

Koningin Destiney Hiddon

Ze sloot haar ogen en genoot van Thobias en het warme bad. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en ze voelde zijn handen over haar lichaam heen glijden. ze vond het ontzettend fijn en ze drukte haar lippen in zijn hals en zoog zacht.


Koning Reagan Tridon

Hij mocht daarna naar haar toekomen om het te bespreken. Ze dacht ook dat hij niet heel bang hoefde te zijn dat hem iets aangedaan werd, maar het viel hem zwaar dat hij haar had meegenomen, hij moest over dat onderwerp voorzichtig zijn. Dat liet hem even knikken.
"Dankjewel, Gwynn." Zei hij haar zacht. Hij legde zijn hand op haar wang en keek haar doordringend en liefdevol even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 15:10

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze deed kreunde hij zachtjes, het was heel erg fijn. Hij had wel het idee dat het heftige er tussen hun wat meer af was en dat was jammer, waarom was het wel leuk geweest als Gwynn had kunnen blijven, want dat bracht toch een heel stuk extra spanning, maar dat zat er misschien wel niet meer in. Hij wist niet of hij dan zelf wel helemaal van haar af kon blijven, maar dat zouden ze wel zien, waarschijnlijk.

Gwynn Hiddon

'Geen probleem, Reagan. Ik help jou heel erg graag,' zei ze zacht tegen hem, op lieve toon. Ze hielp hem ook gewoon echt heel erg graag, maar soms was het wel wat lastig door alles wat ze met Thobias had. Het ene moment dat ze net samen gehad hadden maakte dat wel heel erg duidelijk, want dat was nog heel bijzonder, nog net zo fijn als het vroeger was. Dat wilde ze echt niet kwijtraken, dat kon niet. ' Zullen we gaan?' vroeg ze zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 15:14

Koningin Destiney Hiddon

Ineens pakte ze heftig zijn kin vast en keek ze hem doordringend aan. "Wat? Vind je het nu zo saai dat je aan iemand anders zit te denken?" Vroeg ze hem uitdagend, ze merkte het heel erg duidelijk aan hem. Haar nagels gleden over zijn borstkas en ze keek hem doordringend aan.


Koning Reagan Tridon

Ze hielp hem heel erg graag, dat liet hem glimlachen. "Je bent zo ontzettend lief..." Fluisterde hij haar toe. Daarna wilde ze weten of ze zouden gaan en hij knikte even.
"Zijn er nog dingen die je nodig hebt? Die kunnen we vanaf hier wel meenemen." Gaf hij aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 15:17

Koning Thobias Hiddon

Opeens werd hij vastgegrepen en hij keek diep in haar ogen. Hij grijnsde een beetje en hij schudde zijn hoofd. 'Ik zou toch niet durven?' vroeg hij nu plagend aan haar, al wist ze waarschijnlijk heel goed hoe het in zijn hoofd werkte. Daarom dacht hij inderdaad aan andere dingen, maar dat kam niet echt omdat hij vond dat Destiney iets verkeerd deed, het ging gewoon heel erg snel in zijn gedachten, daar kon hij niet echt iets aan doen, zo werkte hij gewoon. Haar nagels over zijn borstkas liet hem wel kreunen.

Gwynn Hiddon

' Jij ook,' zei ze zacht tegen hem. Door wat hij daarna vroeg dacht ze even na. ' Niet zo veel bijzonders, misschien wat eten, zodat ik tenminste iets in huis heb,' zei ze nu tegen hem. Verder had ze daar eigenlijk nog alles staan, ze had niets meegenomen toen ze vertrokken was, want het was helemaal niet nodig, daarom stond alles nu nog in het huisje, dat was ook wel handig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 15:25

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar nu plagend dat hij zoiets nooit zou durven. Ze grinnikte een klein beetje en gaf hem een knipoog. "Ik ken je onderhand wel een beetje." Lachte ze hem toe. Hij kreunde doordat ze met haar nagels over zijn borstkas heen ging. Ze grinnikte zachtjes en drukte haar lippen weer in zijn hals, ze beet zacht en uitdagend.


Koning Reagan Tridon

Ze gaf aan dat ze niet veel bijzonders nodig had, misschien wat te eten. Hij knikte daardoor eventjes en kwam nu overeind.
"Oké, laten we dat dan maar gaan regelen." Glimlachte hij haar toe. Hij liep de werkkamer uit en zorgde ervoor dat er een grote mand met eten zou worden klaargemaakt voor Gwynn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 15:30

Koning Thobias Hiddon

'Ach, jij had het ook helemaal niet erg gevonden als Gwynn een nachtje bleef bij ons, dus dan vind ik dat ik er ook wel aan mag denken,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij streek langs haar wang, maar zodra ze naar hem toe boog en hij in zijn hals gebeten werd kreunde hij weer zachtjes. Dit vond hij echt heel erg fijn, hij genoot er enorm van en hij sloot zijn ogen, terwijl zijn gedachten steeds heftiger werden.

Gwynn Hiddon

Ze liep met hem mee, het was fijn dat hij dit soort dingen wel graag voor haar wilde regelen, daar was ze echt heel erg blij mee. Zodra het eten klaar was werd er een koets klaargemaakt zodat de kinderen ook makkelijk meekonden, al reed ze eigenlijk liever zelf. Het maakte niet heel erg veel uit. Ze liet de kinderen al halen en daarna keek ze weer even naar Reagan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 15:35

Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte even door zijn woorden. "Ja, je hebt gelijk, ik had daar eigenlijk best wel zin in, maar helaas mocht het niet zo zijn. Misschien maar beter ook zo." Glimlachte ze hem toe. Ze had al wel gedacht dat hij daaraan zat te denken, het was dus ook echt zo. Langzaam liet ze hem nu in haar glijden en bleef ze hem uitdagend in zijn hals zoenen en schraapte ze met haar tanden over zijn nek heen.



Koning Reagan Tridon

De kinderen werden gehaald en alles was geregeld. Hij keek naar Gwynn en glimlachte lichtelijk, maar ook wel een beetje benauwd, hij moest het vanaf nu alleen gaan doen en dat vond hij toch wel beangstigend...
Hij sloeg zijn armen zachtjes om Gwynn heen en trok haar dicht tegen zich aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 15:45

Koning Thobias Hiddon

'Ik hoop niet dat het nooit meer gebeurt,' fluisterde hij nu. Alleen al die gedachte zorgde ervoor dat hij ongelukkig werd, dus daar probeerde hij dan maar niet al te veel aan te denken. Dat was lastig nu hij hoorde dat Destiney daar ook echt wel zin in had gehad. 'Gwynn kan zich dus toch beter inhouden dan ik dat kan,' zei hij nu zacht tegen haar. Ze bleef heel uitdagend en ze liet hem in haar glijden, waardoor hij weer zachtjes kreunde, hij vond het wel echt heel erg lekker.

Gwynn Hiddon

' Als je het moeilijk hebt, verdrietig bent of wat dan ook kan jij meteen naar mij toe komen, echt... dat vind ik alleen maar fijn. Jij hoeft mij maar te schrijven en ik kom naar jou. Dat is niet veranderd, ik wil jou net zo graag helpen met alles,' zei ze zacht en ze streek even langs zijn wang.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 15:48

Koningin Destiney Hiddon

"Ik weet het niet, Thobias." Sprak ze hem zchtjes toe en ze streek eventjes langs zijn gezicht met een lichte glimlach rond haar lippen. "Ja, Gwynn kan zich goed inhouden." Glimlachte ze hem toe. Ze ging mee in zijn bewegingen en ze sloot genietend haar ogen door alles wat hij met haar deed. ze vond het echt fijn.


Koning Reagan Tridon

Ze was heel erg lief voor hem. Hij mocht altijd naar haar toekomen of zij kwam naar hem als hij het moeilijk had. Ze wilde hem nog net zo graag helpen. Hij voelde haar vingers langs zijn gezicht strelen en hij keek haar liefdevol aan. "Dankjewel." Hij drukte zijn lippen zacht op de hare en zoende haar vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 15:56

Koning Thobias Hiddon

' Jammer voor ons dat ze dat kan,' zei hij zacht tegen haar. Hij had het echt heel leuk gevonden als het wel gebeurd was, maar dat zat er helaas niet in nu, hij hoopte dat het ooit nog wel ging gebeuren, maar hij wist het niet. Het was heel fijn nu en hij kreunde zachtjes, het was altijd wel lekker met Destiney. 'Straks tijdens het eten nog een keer?' vroeg hij nu plagend aan haar.

Gwynn Hiddon

Ze ging mee in de zoen en daarna keek ze hem glimlachend aan. 'Kom, we gaan, anders blijven we hier veel te lang, we hoeven nu nog geen afscheid te nemen,' zei ze grijnzend tegen hem. Ze liep met hem naar de koets, ze hield zijn hand vast, het was echt wel fijn met hem, maar ze had gewoon langer de tijd nodig, ze moest hier aan wennen, het was voor haar zelf ook echt lastig dat ze nog zo veel voor iemand anders voelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 19:14

Koningin Destiney Hiddon

Ze had genoten van Thobias, soms was het gewoon zo puur en echt dat ze helemal in de wolken was van hem. Nu ze klaar waren, kwam ze langzaam uit bad. Ze keek hem met twinkelende ogen aan en glimlachte hem liefdevol toe. Ze was stapelgek op hem.
"Misschien tijdens het eten nog een keer." Grinnikte ze naar hem.


Koning Reagan Tridon

"Ik weet het, ik wilde je alleen laten zien dat ik je echt heel erg lief vind." Glimlachte hij naar haar. Ze hoefden inderdaad nu nog geen afscheid te nemen van elkaar.
Hij voelde wel hoe ze zijn hand pakte en hij glimlachte naar haar. Wanneer de kinderen in de koets zaten, stapte hij er ook met haar in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 19:17

Koning Thobias Hiddon

Het was echt heel erg fijn met haar, zelfs als ze het eigenlijk vrij normaal deden, vond hij het wel heel erg lekker. Daar was hij blij mee, want dat betekende meestal dat het echt wel goed zat tussen hem en Destiney, anders zou het niet zo voelen. Dan wilde hij meestal veel meer, maar dit was nu ook heel erg fijn. Door wat ze zei grijnsde hij, want dat stond hem wel aan. 'Hm, ik heb er nu al zin in,' zei hij tegen haar en hij kwam zelf ook uit het bad.

Gwynn Hiddon

'Ik vind jou ook echt super lief,' fluisterde ze, omdat ze echt wel gek op hem was. Ze leunde in de koets een beetje tegen hem aan, gelukkig waren de jongens allebei heel rustig, ze had David verteld waar ze heen gingen en omdat hij dat kende, was het ook goed. Eenmaal bij haar huisje stapte ze uit de koets, David liep meteen vrolijk naar de deur toe en dat maakte haar toch wel gelukkig, ze vond het fijn om te zien dat het goed met hem ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 19:34

Koningin Destiney Hiddon

Hij had er nu al zin in en daardoor schudde ze haar hoofd eventjes. "Jij bent echt heel erg." Lachte ze hem toe en ze drukte een kus op zijn wang. Ze liet de handdoek op de grond vallen en keek nog even uitdagend achterom naar Thobias. Daarna ging ze in haar kast op zoek naar een mooie jurk voor die avond.


Koning Reagan Tridon

Hij glimlachte haar toe en sloeg zijn arm om haar heen wanneer ze tegen hem aanleunde. Hij praatte een beetje met David en glimlachte wat terwijl hij af en toe naar buiten keek. Eenmaal bij het huis was David heel erg vrolijk en hij liep meteen naar de deur toe. Reagan hielp Gwynn met haar andere zoontje de koets uit en pakte daarna de grote mand vol met eten. Die kon hij wel even bij haar binnen neerzetten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 20:21

Koning Thobias Hiddon

'Toch hou jij heel erg van mij,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze liet de handdoek vallen en hij liet zijn blik meteen over haar heen gaan, dit vond hij heel erg leuk. Hij liep naar haar toe toen hij klaar was met het afdrogen en hij pakte haar vast, hij drukte haar zacht tegen de kast aan. 'Wat dacht jij van niets aan doen onder die jurk? Dat lijkt mij een heel goed idee,' zei hij plagend tegen haar.

Gwynn Hiddon

Eenmaal binnen in het huisje gooide ze alle ramen weer even open om het door te luchten, dat was wat beter. Ze vond het hier wel altijd heel fijn, het was een mooie plek zo, in de rand van het bos. Nu was het ook wel handig dat ze makkelijk heen en weer zou kunnen. Ze gaf Reagan een kusje en keek hem daarna glimlachend aan. 'Je bent hier altijd welkom, ik kom ook graag bij jou langs. Maar ik denk dat dit voorlopig nog even goed is voor ons,' zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/7/2016, 20:34

Koningin Destiney Hiddon

"Ik houd veel te veel van jou." Lachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Ze voelde hoe hij haar vastpakte en tegen de kast aandrukte. Hij plaagde haar en ze grijnsde eventjes. "Dat is een uitstekend idee." Grijnsde ze. Ze draaide zich naar hem toe en drukte haar lippen zacht op de zijne. Daarna ging ze weer verder met het uitzoeken van een mooie jurk.


Koning Reagan Tridon

Hij zette de grote mand in het keukentje en keek even rond in het huisje. Hij zag het vaak alleen van de buitenkant, hij was nog nooit bij haar binnen geweest eigenlijk. Hij bestudeerde haar vanuit het bos of vanaf het plein. Hij kreeg een klein kusje van haar en daarna zei ze dat hij altijd welkom was en dat ze ook graag bij hem langs kwam, dit was alleen voorlopig wel even goed voor hen.
"Dat is goed, als ik het niet meer volhoud, dan kom ik langs." Glimlachte hij. Hij streek eventjes langs haar wang.
"Heb je nog een paard nodig? Dan laat ik er eentje hier." Wilde hij weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/7/2016, 20:38

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het een uitstekend idee en ze draaide zich om. Hij kreeg even een kusje, maar daarna ging ze weer verder en grijnsde hij een beetje door haar. Hij trok zelf een nette broek en overhemd aan en daarna ging hij op het bed zitten om naar haar te kijken, het was altijd leuk om haar te bekijken, zeker als ze zich aan het omkleden was. Dat was echt helemaal geen straf voor hem.

Gwynn Hiddon

'Dat is goed, dat vind ik alleen maar leuk,' zei ze glimlachend tegen hem. Hij streek langs haar wang en ze keek in zijn ogen, hij vroeg of ze nog een paar nodig had, dan zou hij er eentje hier laten. ' Ja, dat is misschien wel slim, anders moet ik die eerst op gaan halen', zei ze tegen hem. Het was lief dat hij zo veel voor haar wilde doen en dat waardeerde ze ook echt enorm.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 29 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum