Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/6/2016, 23:27

Koningin Destiney Hiddon

Na een tijdje gingen haar lippen langzaam weer omhoog en ging ze op zijn schoot zitten. Ze drukte haar lippen heel erg zachtjes op die van hem en zoende hem teder. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan, maar verder deed ze niet veel. Met haar vingers streelde ze zijn hals en ze nek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/6/2016, 23:28

Koning Thobias Hiddon

Ze kwam bij hem op schoot zitten, hij werd daarna zacht en teder gezoend, waar hij graag in mee ging. Hij was nu wel echt helemaal rustig en ontspannen, veel meer dan dat hij net geweest was. Ze wist hem aardig aan iets anders te laten denken, waardoor de onrust ook een beetje verdween. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij voelde haar vingers over zijn huid strelen. 'Heb je er al zin in?' vroeg hij nu met een zwak grijnsje op zijn gezicht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/6/2016, 23:35

Koningin Destiney Hiddon

Hij leek echt rustig te worden en hij vroeg haar met een grijns op zijn gezicht of ze er al zin in had. Haar ogen twinkelden daardoor en ze keek hem doordringend en liefdevol aan.
"Ik wel... zo doen we het niet vaak..." Fluisterde ze tegen hem, dat terwijl ze het heerlijk vond. "Heb jij er al een beetje zin in?" Vroeg ze zacht. Ze streelde met haar vingers langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/6/2016, 23:38

Koning Thobias Hiddon


Ze zei dat ze er wel zin in had, op deze manier deden ze het niet vaak. Dat was waar, dat kwam vooral omdat hij te ongeduldig was om het rustig te doen. Hij dacht er even over na, zijn lichaam wilde duidelijk meer, maar in zijn hoofd was het nog wat verwarrend. 'Ik wil wel een poging wagen, ik vind het tot nu toe allemaal heel erg fijn.' zei hij lief en zacht tegen haar. Het gaf hem een goed gevoel dat het wel werkte, al wist hij nog niet of seks nu ook echt fijn zou zijn, hij wilde het wel proberen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 11:46

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht er wel heel even over na en gaf daarna aan dat hij een poging wilde maken, want hij vond het erg fijn. "Dit is veel beter dan dat je jezelf pijn doet." Glimlachte ze hem een beetje toe en ze streek langs zijn gezicht. Daarna liet ze hem ongelooflijk langzaam in haar glijden, haar bewegingen waren zacht en ze raakte hem vol tederheid aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 11:49

Koning Thobias Hiddon

' Misschien heb je wel gelijk.' gaf hij uiteindelijk toe, door wat ze zei..Dit was ook fijn, maar soms kon hij zichzelf echt niet tegenhouden. Ze liet hem heel langzaam in haar glijden en omdat alles nogal gevoelig was kreunde hij wel zacht. Het was best wel lekker zo. Nu voelde hij niet de drang om maar zo snel mogelijk klaar te zijn, om maar zo heftig mogelijk zijn hoogtepunt te bereiken en dat was wel fijn. Hij liet nu ook langzaam zijn hand over het lichaam van Destiney glijden, hij raakte haar overal aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 11:54

Koningin Destiney Hiddon

"Ik heb toch altijd gelijk?" Vroeg ze hem zachtjes en ze gaf hem even een kleine knipoog. Hij kreunde zachtjes door wat ze deed en zijn hand gleed nu ook over haar lichaam heen en ze sloot haar ogen terwijl ze het heel intens maakte. Ze hield hem dicht tegen haar aan en streek over zijn schouders heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 11:59

Koning Thobias Hiddon

Hij kreunde weer zachtjes en hij had zijn ogen gesloten, dit deed hem toch wel echt goed. blijkbaar was hij er ergens wel aan toe geweest, want het voelde fijn. Het was heel lekker zo. Na een tijdje merkte hij dat het wat gevoeliger werd en daardoor legde hij zijn handen op haar heupen neer, zodat ze nog ietsje rustiger was. 'Ik wil het zo lang mogelijk volhouden.' zei hij zacht tegen haar. Dat was ook wel eens lekker, daardoor werd het veel heftiger. Vroeger had hij daar vaker een spelletje van gemaakt, met Gwynn deed hij dat ook wel eens op andere manieren en het was heerlijk, maar enorm intens. Hij wist niet of hij dat met Destiney kon, omdat het er nogal heftig aan toe ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 12:03

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde ineens zijn handen op haar heupen en hij zei dat hij het zo lang mogelijk vol wilde houden. Ze glimlachte naar hem en besloot het nog wat rustiger aan te doen, ze streelde met haar vingers over zijn borstkas heen en hield haar ogen genietend gesloten terwijl ze langzaam en intens bewoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 12:08

Koning Thobias Hiddon

Ze werd wat rustiger en op deze manier kon hij het weer even zonder problemen volhouden, maar na een tijdje werd dit ook te intens en kreunde hij diep. Het was al Ă©Ă©n keer bijna genoeg, maar hij kon het net inhouden en hij klemde zijn kaken op elkaar om het nog langer uit te stellen. Het was lekker, hij wilde er langer van genieten en elke seconde dat ze dit deden zou het heftiger worden en dat was het zeker waard. Nieuwe uitdaging was nooit verkeerd voor hem, hij vond dit ook lekker om te doen, al zou het heel anders gaan als ze hiermee echt verder gingen. Dan zou het duizend keer heftiger en intenser zijn. Hij merkte dat hij het wel eens zou willen, maar hij wist niet of het Destiney blij ging maken. Hij kreunde diep en hij kwam nu op een punt waarbij hij zich constant in moest houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 12:43

Koningin Destiney Hiddon

Thobias leek ergens naartoe te willen werken, maar ze begreep niet echt wat hij precies wilde. Ze ging nog langzamer en keek hem aan.
"Wat is er? Wat wil je precies?" Vroeg ze nu aan hem met een nieuwsgierige blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 12:47

Koning Thobias Hiddon

Ze ging nog langzamer en daarna vroeg ze wat hij wilde, maar daar kon hij nu niet echt antwoord op geven. nu was het te intens doordat hij het al even uitstelde. 'Ik leg het je zo uit.' Zei hij nu kreunend tegen haar en hij ademde diep in. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden, nog steeds wel zachtjes en niet eens heel gretig. Nu bereikte hij wel zijn hoogtepunt, maar hij liet zich nu ook gewoon gaan, want echt verder gaan zou toch nog niet kunnen. Hij sloot zijn ogen even en daarna keek hij opzij naar Destiney. 'Ik wil het je wel uitleggen, maar als je het niets vindt moet je het eerlijk zeggen, want het kan nogal heftig zijn.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 12:51

Koningin Destiney Hiddon

Ze zou zo een uitleg van hem krijgen en daarna voelde ze zijn lippen in haar hals. Hij deed alles ook zo fijn dat ze samen met hem tot een hoogtepunt kwam. Ze kreunde genietend en luisterde weer naar hem wanneer hij haar aankeek.
"Je maakt me nieuwsgierig." Grijnsde ze hem toe. Ze streelde door zijn haren heen en ging naast hem zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 12:58

Koning Thobias Hiddon

Hij grijnsde een beetje doordat hij haar nieuwsgierig maakte, al wist hij echt niet of dit wel geschikt was voor Destiney. 'Wat ik net deed is proberen het zo lang mogelijk vol te houden, waardoor het gevoel veel intenser en heftiger wordt. Als je dat heel lang doet, kom je bijna in een soort trance. Dat is alleen niet zelf te doen, want ik kan het op een bepaalt moment niet meer volhouden, zoals net. Ik kan mij even inhouden, maar uiteindelijk voelt het te lekker en laat ik mij gaan. Dat werkt niet. Als ik het echt heel lang wil uithouden zal ik alle controle aan jou over moeten geven. We zullen elkaar veel beter in de gaten moeten houden, je zal elk dingetje moeten herkennen om in te schatten hoe ver ik al ben en dat wordt soms enorm heftig. Het is heerlijk voor mij als ik dan uiteindelijk mijn hoogtepunt bereik op een moment waarop het van jou mag, dat zal niet altijd lukken.' zei hij nu tegen haar. 'Weet je nog die keer dat we in de vergaderzaal zaten en jij met mij bezig was, maar ik kĂłn daar niet mijn hoogtepunt bereiken? Het is dat, maar dan soms een dag lang.... Of twee dagen, al zal ik er even aan moeten wennen...' legde hij haar uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 13:11

Koningin Destiney Hiddon

Met een rimpel in haar voorhoofd luisterde ze naar Thobias, ze vond het moeilijk om zich er echt een voorbeeld van te maken, maar ze begreep hem wel, dacht ze.
"Ik weet alleen niet of ik het fijn vind als je in een trance terecht komt... ik wil wel gewoon dat je normaal bent, dat het goed met je gaat en dat je niet helemaal wordt opgeeist omdat je zo erg ernaar verlangt." Legde ze zachtjes aan hem uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 13:16

Koning Thobias Hiddon

Ze dacht dat ze hem wel begreep, maar ze wist niet of ze het leuk vond als hij in een trance raakte, ze vertelde ook meteen waarom en hij knikte langzaam. Hij vond het jammer, want dat was juist zo leuk. Dat gaf hem een geweldig gevoel. 'Ik begrijp wel dat het angstaanjagend klinkt, maar het valt wel mee, echt wel. Het is heerlijk voor mij en voor jou waarschijnlijk ook. Ik zou het wel eens bij jou kunnen doen, zodat je een beetje voelt hoe het is....' stelde hij nu voor. Dat was voor hem niet zo heel interessant en hij wist niet of Destiney er ook echt van kon genieten zoals hij, want je moest hier echt van houden. Ze zou dan wel begrijpen wat hij bedoelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 13:21

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat hij het wel begreep, maar het viel mee, het was heerlijk voor hem en waarschijnlijk ook voor haar. Hij wilde het wel een keer bij haar doen zodat ze voelde hoe het was. "Ja, misschien is dat wel verstandig, maar dan niet zo lang hoor, gewoon eventjes, dan weet ik hoe het is en kijk ik wel of ik het leuk vind." Sprak ze hem toe en ze kroop tegen hem aan. Ze was wel heel erg moe nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 13:24

Koning Thobias Hiddon

Ze leek het allemaal nog niet echt een leuk idee te vinden en hij verborg zijn teleurstelling zo goed mogelijk, hij wist wel dat hij niet alles van haar mocht verwachten. Er waren meerdere dingen die hij heel leuk vind, heftige dingen, hij wist dat het wel heel geweldig en bijna onmogelijk zou zijn als ze dat allemaal leuk vond, dat kon niet. Ze wilde het niet lang, gewoon eventjes, dan wist ze hoe het was en keek ze wel of ze het leuk vond. Hij had het idee dat ze het echt niets zou vinden en daar baalde hij toch van. Met Gwynn had hij het vroeger echt vaak gedaan, ze hadden het allebei leuk gevonden en ook Sienna vond het geweldig, die vond het misschien nog wel leuker dan hij. Hij besloot dat maar niet te vertellen, bang dat ze er boos om zou worden. 'Kom, we gaan slapen,' zei hij zacht en hij tilde haar op, met een glimlachje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 13:28

Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte duidelijk aan Thobias dat hij teleurgesteld was en daardoor keek ze naar de grond. Hoewel hij zijn best deed om het te verbergen, zag ze het meteen aan hem.
"Misschien vind ik het wel leuk, ik weet het echt niet... ik wil het in ieder geval wel proberen." Fluisterde ze heel erg zachtjes tegen hem. Hij zei na een tijdje dat ze gingen slapen en hij tilde haar op. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en keek naar hem. Nu leek hij wel weer een stuk beter te zijn, ze vond het wel fijn om dat te merken, dat hij weer zichzelf was, ze hoopte ook echt dat hij een beetje kon slapen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 13:31

Koning Thobias Hiddon

Ze keek naar de grond en ze zei dat ze het misschien wel leuk vond, ze wist het niet, ze wilde het wel proberen. 'Dat vind ik ook heel lief van je,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Hij hoopte echt dat ze het wat vond, maar hij schatte die kans niet zo hoog in. Hij nam het haar ook echt niet kwalijk, maar jammer was het wel. Hij legde haar in het bed neer en hij drukte zijn lippen op die van haar, hij was blij dat ze wel een poging wilde wagen. HIj kwam bij haar liggen en hij sloeg zijn armen om haar heen, hij hoopte dat hij nu iets rustiger in slaap zou kunnen komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 13:34

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het heel erg lief van haar en daardoor glimlachte ze waterig naar hem. "Ik wil je niet teleurstellen, ik wil niet minder zijn dan de rest." Klonk haar stem heel zachtjes. Dit was iets wat hij vroeger uitgeprobeerd had, wat andere vrouwen duidelijk wel leuk vonden en ze wilde niet minder zijn dan die vrouwen.
Hij legde haar in bed en ze zoende hem zachtjes, daarna kroop ze dicht tegen hem aan. "Ik hou van je, Thobias..." Sprak ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 13:36

Koning Thobias Hiddon

Ze had duidelijk door dat hij dit al veel vaker gedaan had, want ze zei dat ze niet minder wilde zijn dan de rest. 'Lieve Destiney, dat ben je niet. Je kunt niet alles leuk vinden, ik ben ontzettend veeleisend en er zullen altijd dingen blijven die je niet leuk vindt om te doen, dat is niet erg.' zei hij zacht tegen haar. 'Er zijn ook mannen die het geweldig vinden om hun vrouw te verwennen, om dat alleen bij haar te doen. Dat heb ik ook niet. Helemaal niet zelfs. Daarvoor ga jij toch ook niet naar een ander toe? Het maakt niet uit. Je kunt niet alles leuk vinden en natuurlijk vind ik dat jammer, maar mijn leven hangt er niet vanaf,' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het echt jammer, maar hij wilde niet dat ze het zich heel erg aantrok. Het zou totaal niet leuk zijn als ze het gedwongen deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 14:08

Koningin Destiney Hiddon

Hij zorgde er wel voor dat ze zich wat beter voelde en ze glimlachte lichtelijk naar hem.
"Dat heb jij wel een beetje." Glimlachte ze hem toe, want hij leek het wel steeds leuker te vinden om haar te verwennen. "Nee, ik zal nooit naar een ander gaan." Ze schudde haar hoofd eventjes. Hij vond het wel jammer, maar zijn leven hing er niet vanaf.
"Gelukkig maar... maar als het zou helpen en je zal jezelf dan geen pijn meer doen, wil ik het wel doen, dan zeker." Sprak ze hem nu toe. Ze kroop dicht tegen hem aan.
"Slaap lekker, Thobias..." Fluisterde ze. "Wacht je morgenochtend wel op mij?" Vroeg ze met een glimlachje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/6/2016, 14:10

Koning Thobias Hiddon

'Het wordt langzaam beter,' gaf hij grijnzend toe. Ze zei dat ze nooit naar een ander zou gaan en daar was hij heel erg blij om, want dat vond hij wel belangrijk. Als ze dat zou doen zou hij echt helemaal doordraaien, waarschijnlijk. 'Ik weet niet of het mij zo veel zal helpen en ik merk het direct als jij het doet voor mij en niet omdat je het zelf leuk vindt. Het is nodig dat je het zelf leuk vindt om het effectief te laten zijn, want anders hou je het niet vol.' zei hij tegen haar. Daarvoor zou het te heftig zijn, ook voor haar. Ze kroop tegen hem aan en hij streek langs haar gezicht. 'Ik blijf wel liggen,' zei hij nu tegen haar, meestal ging hij al aan het werk, maar hij zou wel wachten als ze dat graag wilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/6/2016, 14:16

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf wel toe dat het beter ging en ze luisterde naar de rest. "Ja, ik weet het, we gaan het uitproberen en dan merken we het vanzelf." Glimlachte ze hem toe. Hij streek even langs haar gezicht en zei vervolgens dat hij zou blijven liggen.
"Dankjewel, dat vind ik fijn." Knikte ze. Daarna viel ze al gauw in slaap tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum