Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

4 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 10:31

Katelynn Camryn Leighton

Het bleef even stil maar daarna zei Rowan ineens haar naam en kwam bij haar zitten. Hij begon te vertellen over het spul wat ze hem hadden gegeven en de gevolgen die dat zou hebben. Katelynn beet op haar lip en had ergens gehoopt dat Rowan zou zeggen dat het wel goed zou komen, maar dat was niet zo. Een rilling trok door haar lichaam en ze was bang voor wat er ging komen.
"Ik hou ook van jou.." klonk haar stem zachtjes. Rowan zoende haar en ze ging er even in mee, maar brak daarna de zoen af en kroop verder het bed op. Ze trok de dekens over haar heen en keek weer even richting Rowan. "Ik ga slapen," sprak ze zachtjes. Al wist ze dat ze toch niet zou kunnen slapen en dat had ze ook al hardop uitgesproken. Maar het voelde veiliger om zo stilletjes in bed te liggen 'uit het zicht' dan dat ze op het bed zat midden in beeld.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 10:39

Rowan Rivers

Ze hield ook van hem, maar daarna werd de zoen al gestopt en kroop ze onder de dekens, met de woorden dat ze ging slapen. Hij wilde zeggen dat het niets uitmaakte, dat het hoe dan ook toch wel fout zou gaan, maar hij bleef zwijgen. Ergens had hij gehoopt dat ze hem wilde helpen, dat ze het konden doen, zodat hij niet helemaal gek werd van het gevoel, maar dat zat er waarschijnlijk niet in. 'Welterusten.' Mompelde hij alleen nog maar, daarna sloot hij zijn ogen en leunde hij weer tegen de muur. Al na een paar minuten voelde hij zich anders, lichter. Krachtiger. Het begon te werken. Hij voelde zich ook wat draaierig en misselijk, waarschijnlijk door de hoge dosis die hij had gekregen. Hij zag niet helemaal scherp. Hij wist dat hij hier flink ziek van ging worden. Na een tijdje begonnen zijn gedachten af te dwalen, hij kon er niks aan doen. 'Weet je, die hoofdinspecteur zei dat hij met je zou neuken, als hij dat zou willen... De klootzak...' Zei hij nu. Waarschijnlijk sliep ze toch niet. Hij werd nu tenminste boos op iemand anders, niet op haar. Maar dat kon snel veranderen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 10:44

Katelynn Camryn Leighton

Ze sloot haar ogen maar bleef klaarwakker. Ze was enorm alert en lette op alle geluiden. Op een gegeven moment verbrak Rowan de stilte en begon hij over de hoofdinspecteur te praten. Dat die had gezegd dat hij haar zou neuken als hij dat zou willen. Katelynn haalde diep adem.
"Laat hem maar praten Rowan... Maak je niet zo druk..." reageerde ze er zachtjes op. Ze had haar ogen weer geopend en staarde nu naar het plafond. Haar hoofd bonkte van de stress.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 10:49

Rowan Rivers

Ze zei dat hij hem moest laten praten en zich niet druk maken. 'Dat doe ik wel.' zei hij daar op. Hij kwam overeind en hij ging op de rand van het bed zitten, hij keek naar haar. 'Denk je dat hij meer wilt? Dat er een reden achter zit? Misschien is hij wel jaloers, maar ik begrijp überhaupt niet hoe hij door heeft gehad dat er meer is tussen ons. Ik heb hem niets gezegd. Ik haat hem.... Heb jij het hem verteld? Vind jij hem wel aardig?' Vroeg hij nu. Het klonk niet eens echt verwijtend of onaardig, hij vroeg zich het af, hij begreep de hele situatie niet. Hij pakte nu haar hand vast en hij keek haar doordringend aan. 'Ben je bang voor mij?' Vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 13:19

Katelynn Camryn Leighton

Rowan liep naar het bed toe en ging daar weer op zitten. Katelynn kwam iets overeind en ging rechtop zitten. Ze hield de dekens wel om haar heen geslagen.
Rowan vroeg zich hardop af hoe het kwam dat de hoofdinspecteur het geweten had dat er iets tussen hen was. Hij vroeg of zij hem iets verteld had en of zij hem aardig vond.
"Nee, ik heb hem niks verteld. Maar ik weet wel dat er al geruchten rondgingen op het bureau. Dus waarschijnlijk komt het daardoor. Of hij heeft het van iemand anders," sprak ze gedempt. Ze haalde haar hand door haar haren en trok de dekens iets hoger.
"Hij kan aardig zijn, ja. Maar de laatste tijd is hij alleen maar vervelend," reageerde ze nog verder op Rowan zijn vragen.
Rowan pakte nu opeens haar hand vast en keek haar doordringend aan. Het was zo plotseling dat ze er even van schrok, maar ze herpakte zich gauw weer.
"Nee.. Nou ja.. Nee normaal gesproken niet.." antwoordde ze. Natuurlijk was ze normaal niet bang voor hem. Maar als hij veel gedronken had of drugs op had of iets zoals nu, dan voelde ze wel degelijk ergens wat angst. Maar dat was ook niet zo heel gek.
"Ik denk gewoon steeds aan het dossier van..." haar stem stief weg, moest ze die naam wel noemen nu? Zou hij dan niet flippen? "Van Andrea..." maakte haar zin voorzichtig af. Ze slikte even. "Ben jij niet bang dat zoiets zich gaat herhalen?" vroeg ze Rowan nu, doelend op alles wat Andrea was overkomen; alle verkrachtingen, gijzelingen, mishandelingen enzovoort. Zelfs soms door Rowan. Ja, die gedachten maakte haar wel degelijk bang.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 13:57

Rowan Rivers

Ze trok de dekens hoog op en ze bedacht manieren waarop hij het had kunnen weten. ' Hij leek nogal zeker van zijn zaak. Hij wist heel zeker dat wij een relatie hebben. Hij twijfelde niet.' zei hij tegen haar. Daarna gaf ze aan dat hij best aardig kon zijn, maar de laatste tijd was hij alleen maar vervelend. 'Heel vervelend. Hij doet er alles aan om het voor mij te verzieken, constant.' zei hij tegen haar. Daarna zei ze dat ze normaal niet bang was voor hem, natuurlijk niet. Maar ze dacht aan het dossier en daarna had de het over Andrea. Hij staarde wat voor zich uit, in gedachten verzonken. Ze vroeg of hij niet bang was dat het zich ging herhalen. 'Doodsbang.' zei hij heel eerlijk tegen haar. Het was ook zo, hij was misschien nog wel banger dan dat Katelynn nu was. 'Ik weet heel goed tot wat ik in staat ben en het maakt mij zo bang, omdat ik je geen pijn wil doen. Nooit... Het is alsof ik niet mezelf ben , maar ik ben wel degene die het je aan doet.' Fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en daarna keek hij weg, hij merkte het heel goed. Hij merkte wat het met hem deed. 'Ik zal het nooit kunnen inhouden, nu kan ik nog normaal met je praten, straks niet meer...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 14:12

Katelynn Camryn Leighton

Rowan gaf toe dat hij ook doodsbang was. Hij wist heel goed tot waar hij in staat was. Hij wilde haar geen pijn doen, maar op zo'n moment leek hij niet zichzelf, terwijl hij wel diegene was die het deed. Katelynn sloeg haar blik neer. Ze was echt bang voor wat er komen ging. Straks durfde ze na deze nacht nooit meer iets met hem te doen.. Ze hoorde altijd vreselijke verhalen, dat het onwijs traumatiserend was. Zij was altijd een heel sterk persoon en ze was ook wel een beetje trots. Ze wilde niet breken. Ze wilde niet veranderen. Ze slikte even moeizaam.
"Het komt wel goed..." sprak ze zachtjes naar Rowan toen hij zei dat hij nu nog met haar kon praten, maar straks echt niet meer. Al geloofde ze er zelf ook maar weinig in. Ze rilde lichtjes.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 16:28

Rowan Rivers

Hij vond het echt vreselijk dat hij moest afwachten tot het slecht zou gaan. Ze leek het net zo erg te vinden en ze leek er bang voor te zijn. ' Misschien als we het nu gewoon voorzichtig doen... Als je dat wilt... Dan is het straks misschien wel over.' Stelde hij heel voorzichtig voor. Hij wist niet , hij wist niet of het zou werken, maar hij wilde het wel graag proberen, hij wilde dat hij haar niet volledig zou dwingen, want dat zou vreselijk zijn. 'Wil je dat?' Vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 20:49

Katelynn Camryn Leighton

Rowan stelde voor om het gewoon voorzichtig te proberen, dat zou misschien helpen. Hij vroeg of ze dat wilde. Katelynn klemde haar kaken op elkaar en staarde voor haar uit. Dit was nou niet echt het moment voor haar om seks te hebben. Op zo'n moment had ze er ook niet echt zin in. Maar als het kon helpen.. Het leek alsof ze moest kiezen tussen volledig onwillig seks hebben of een beetje meewerkend met de kans dat hij juist door zou slaan als hij eenmaal bevrediging had. Ze beet op haar lip en keek opzij naar Rowan.
"Als je denkt dat dat zal helpen..."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 20:52

Rowan Rivers

Ze staarde voor zich uit en hij kon heel goed begrijpen dat ze dit niet echt leuk vond, het was geen geweldig moment en de gedachte dat er waarschijnlijk iemand met een wapen voor de deur stond, vond hij nou ook niet echt leuk. Ze beet op haar lip en keek daarna opzij naar hem, als hij dacht dat het hielp wilde ze het wel. 'Ik hoop dat het helpt, maar het is moeilijk in te schatten, ook voor mij.' fluisterde hij. Hij streek langzaam met zijn vingers langs haar gezicht en daarna keek hij haar weer aan. 'We kunnen gewoon kijken hoe het gaat. Als het niets is of je het echt verschrikkelijk vindt, dan proberen we gewoon of het werkt als ik afstand hou.' zei hij zacht. Hij wist dat het bijna onmogelijk zou zijn, na een tijdje zou hij niet eens meer doorhebben wat hij deed. Hij drukte nu zachtjes zijn lippen op die van haar, nu kon hij haar nog heel rustig en lief zoenen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 22:27

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat hij hoopte dat het zou werken, maar hij wist het ook niet. Een naar gevoel trok door Katelynn heen en ze voelde zich wat misselijk. Ze was echt bang dat als Rowan haar eenmaal 'proefde' hij al zijn remmen verloor.
Met een ietwat gespannen blik keek ze Rowan aan toen hij met zijn vingers langs haar gezicht streelde en zei dat ze gewoon zouden kijken hoe het ging. Ze knikte langzaam, al nam ze op dit moment het liefste afstand en sloot ze zichzelf op in een andere kamer.
Haar ademhaling was ietwat versneld en ietwat gespannen begon ze terug te zoenen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 22:31

Rowan Rivers

Hij merkte heel erg goed hoe gespannen ze was, hoe snel ze ademde. 'Rustig maar, ik ben het nog steeds. Ik wil je geen pijn doen en ik ben ook niet van plan dat te doen.' Fluisterde hij. Hij streek zorgzaam langs haar gezicht en hij keek haar wat bezorgd aan, hij vond het moeilijk dat ze dit zo vreselijk vond en dat hij het wel graag wilde. 'Ontspan een beetje. Je hoeft niet bang te zijn.' zei hij zacht. Nu voelde hij zich nog goed. Ondanks dat hij wat draaierig was en de drugs duidelijk begonnen te werken, was hij nog steeds volledig zichzelf. Zijn hand gleed langzaam via haar hals naar beneden, hij deed alles zo rustig mogelijk. Hij wilde haar een beetje laten ontspannen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 22:44

Katelynn Camryn Leighton

Hij zei dat ze rustig moest blijven, hij wilde haar geen pijn doen en was dat ook niet van plan. Maar ja, straks zou hij niet zichzelf meer zijn.. En dan? Katelynn sprak die woorden maar niet hardop uit en keek Rowan aan in zijn mooie, maar ietwat raar staande ogen.
Ze probeerde het echt. Ze probeerde echt te ontspannen. Ze probeerde alles om haar heen te vergeten en te doen alsof ze hier gewoon met zijn tweeën waren. Eerst lukte het eigenlijk nog totaal niet en was ze flink gespannen. Maar Rowan zijn tedere en zachte aanrakingen zorgde er toch voor dat ze opgewonden raakte en daardoor meegaander werd. Haar handen begonnen langzaam zijn lichaam te verkennen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 22:52

Rowan Rivers

Ze had even nodig en hij gaf haar alle tijd, eigenlijk was hij hartstikke geduldig. nu gleden haar handen over zijn lichaam en hij ademde langzaam in, het was fijn. Heel fijn. Hij trok zijn shirt uit en daarna zoende hij haar weer, het was wat verlangend, maar nog steeds heel erg lief. Zijn vingers gleden langs haar hals en hij keek in haar ogen. 'Ik hou van je.' zei hij zachtjes. Daarna ging hij weer verder, hij gaf haar veel aandacht, zodat ze ook echt ontspannen zou blijven en hij liet vooral Katelynn haar gang gaan en het tempo bepalen waarop ze alles deden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 22:56

Katelynn Camryn Leighton

Eigenlijk verliep het tot nu toe prima. Hij was niet te heftig en eigenlijk voelde het allemaal heel fijn. Misschien zorgde het wel voor meer opwinding dat dit zo enorm fout was en erg ongepast.
"Ik hou ook van jou.." mompelde ze zachtjes richting Rowan. Ze zoende hem en liet haar handen over zijn lichaam strelen. Op een gegeven moment sjorde ze wat aan zijn broek en trok die uit, waarna ze met haar handen naar beneden gleed.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 22:59

Rowan Rivers

Ze hield ook van hem en dat liet hem glimlachen, het was altijd heel erg fijn om dat te horen. het deed hem goed, heel erg veel. Hij voelde dat ze zijn broek los maakte en daarna voelde hij ook haar handen, waardoor hij zacht kreunde, omdat het verlangen steeds sterker werd, maar dat was ook niet gek. Dat zou hij normaal ook nogal sterk hebben, er was niet veel voor nodig om hem uit te dagen, eigenlijk nooit. Hij zoende haar weer zachtjes en hij liet zich op zijn rug zakken, daarna trok hij haar voorzichtig op zijn lichaam, dan kon ze alles zelf bepalen en wist hij zeker dat hij niet te heftig was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 23:04

Katelynn Camryn Leighton

Ze werd wat naar voren getrokken door hem, waardoor ze over hem heen lag. Uitdagend en met een lichte glinstering in haar ogen keek ze hem aan. Ze begon hem weer rustig te zoenen, al werd het steeds iets heftiger, omdat zij zelf ook nooit zo'n bescheiden persoon was. Met haar handen bleef ze beneden bezig en op een gegeven moment liet ze zich over zijn geslachtsdeel heen zakken. Ze kreunde zachtjes en was op dit moment eigenlijk volledig vergeten dat Leroy en zijn vrienden ook nog in haar huis aanwezig waren.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 23:07

Rowan Rivers

Hij vergat zelf eigenlijk ook de hele situatie, ze hadden het heerlijk samen en dat was het enige waar hij nu mee bezig was. Hij genoot enorm van haar, zeker als hij haar zo zag, het was geweldig. ' Je bent zo leuk.' zei hij dus ook grijnzend. Zijn handen gleden over haar lichaam, het gevoel was wel een stuk intenser nu, het was heel erg lekker. De drugs deden genoeg met hem om het extra intens te maken, maar niet zo veel dat hij zichzelf kwijt raakte. ' Misschien moeten we het maar eens doen als we allebei een beetje gebruikt hebben.' Plaagde hij haar nu, omdat hij wel kon raden dat het een heel slecht idee was. Hij zoende haar weer zachtjes en na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt, ook dat was wel een stuk intenser, maar hij kon zich perfect inhouden. Hij zoende haar langzaam en hij sloeg zijn armen om haar heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 23:12

Katelynn Camryn Leighton

Ze keek Rowan glimlachend aan en genoot van zijn aanrakingen. Daarna sloot ze haar ogen weer genietend en zuchtte ze zachtjes uit ontspanning. Door Rowan zijn woorden over de drugs grijnsde ze even. "Pas maar op met wat je zegt.. Straks verkracht ik jou nog," grinnikte ze gedempt. Daarna zweeg ze weer omdat ze dicht tegen haar hoogtepunt aan kwam. Ze zoende Rowan weer en toen ze beide hun hoogtepunt gehad hadden rolde ze naast hem en bleef ze tegen hem aanliggen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 23:16

Rowan Rivers

Ze ging heel erg mee in zijn geplaag en daardoor grijnsde hij, dit vond hij heel erg leuk. ' Jij mag dat wel.' zei hij daarna. 'Maar echt, je moet het eens proberen. Niet te veel, natuurlijk. Gewoon een beetje voor tijdens de seks..' zei hij uitdagend. Hij gaf haar een kusje en hij streek een pluk haren uit haar gezicht, nu voelde hij zich toch wel heel raar. Hij voelde zijn vingers bijna niet meer en hij merkte dat zijn hele huid tintelde, het gevoel werd opeens wel heel heftig. waarschijnlijk hadden ze hem veel te veel gegeven, helemaal omdat hij bijna nooit meer iets gebruikte en nu kwam het in één klap binnen. Het verlangen was wel totaal verdwenen, hij voelde zich alleen heel wazig en slecht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 23:19

Katelynn Camryn Leighton

Ze schudde grijnzend haar hoofd en ging maar niet verder in op Rowan zijn woorden. Rustig bleef ze naast hem liggen en keek hem aan. Zijn ogen stonden echt raar en hij leek behoorlijk bleekjes. Rowan steek een pluk haren uit haar gezicht en haar gezicht betrok nu uit bezorgdheid.
"Gaat het wel?" vroeg ze hem nu zachtjes. Ze legde haar hand op zijn wang en opeens was alle angst weer terug. Wat als het nou helemaal ineens fout ging? Ze konden nu niet echt hulp krijgen.. Haar keel was in één klap kurkdroog.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 23:23

Rowan Rivers

Hij hoorde ergens vaag dat ze vroeg of het wel ging, hij voelde haar zachte aanraking en hij probeerde een beetje overeind te komen, misschien ging het dan wat beter, maar het lukte totaal niet en hij zakte weer in het bed. Nu begon hij zelf toch ook wel bang te worden, al was hij aardig wat gewend en maakten drugs hem niet snel bang. Dit gevoel was wel heel erg heftig. Hij slikte moeizaam en hij ademde net zo moeizaam in, alles leek zwaarder te gaan. Hij begon ook steeds meer te trillen en zijn ogen draaiden wat weg. Hij moest vechten om wakker te blijven, bang voor wat er zou gebeuren als hij echt weg zakte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 23:28

Katelynn Camryn Leighton

Blijkbaar ging het echt opeens niet goed. Katelynn slikte en voelde hoe ze in paniek begon te raken. Ze was altijd heel sterk en stoer, maar als mensen waarom ze gaf ineens medische problemen kregen flipte ze.
"Rowan.." sprak ze zachtjes. Ze tikte wat op zijn wang met haar platte hand en probeerde hem aan te kijken, maar zijn ogen leken dwars door haar heen te kijken. Een rilling trok door haar lichaam.
"Rowan nee.. Wat is er? Niet dood gaan.." klonk ze panisch. Ze schudde hem wat door elkaar heen toen hij weg leek te zakken. Tranen sprongen in haar ogen en rolden al gauw over haar wangen.
"Rowan alsjeblieft.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 23:32

Leroy Rivers

Het had nu wel lang genoeg geduurd, hij wilde weten hoe het gegaan was, of Rowan echt helemaal doorgedraaid was. Dat moest ondertussen wel zo zijn, waarschijnlijk. Hij trok de deur open en hij keek naar wat er gebeurde, Rowan keek out te zijn en Katelynn was in paniek. Ze waren wel allebei naakt en lagen op bed, dus waarschijnlijk had Rowan zich wel aardig uitgeleefd op haar. 'En was het lekker? vind je hem nu nog steeds zo leuk?' Vroeg hij uitdagend aan Katelynn, terwijl hij dichterbij kwam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/11/2016, 23:36

Katelynn Camryn Leighton

Ze bleef zachtjes smeken en Rowan door elkaar schudde. Ze had eerst niet eens door dat Leroy de kamer binnen kwam. Pas toen hij begon te praten keek ze geschrokken op.
"Mijn gedachten over hem zijn niet veranderd," gromde ze richting hem. "We hebben genoten," zei ze er achteraan. Ze wilde het eigenlijk binnensmonds houden, maar sprak het toch hardop uit.
"Help dan! Zie je niet dat het niet goed gaat? Straks gaat hij dood!" klonk ze bezorgd en lichtelijk overdreven, maar ze had niet zo heel veel ervaring met drugs. Ze schudde Rowan weer even door elkaar en greep met haar beide handen zijn gezicht vast.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 34 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum