Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/4/2016, 23:45

Koning Reagan Tridon

Ze vond het helemaal niet erg en zei dat het heerlijk met hen was. "Ik ben ook echt gek.op je, Serena.. het word alleen maar meer." Sprak Hij zachtjes tegen haar en hij glimlachte haar toe. Vervolgens pakte hij haar hand en nam hij haar mee naar de keuken waar hij om eten vroeg wat voor iedereen makkelijk en lekker was. Zijn hand legde hij voorzichtig op de onderrug van Serena en hij keek naar haar terwijl ze wachtten op het eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/4/2016, 23:49

Serena Lomaz

'Dat is goed, het moet alleen maar meer worden, ik wil dat je hartstikke verliefd op mij wordt,' zei ze plagend tegen hem, al zou dat heel erg leuk zijn als het echt zo was. Ze werd meegenomen en hij regelde wat eten, het was super fijn om even bij hem te zijn. 'Ik vind het echt lief dat je zo geduldig met hem bent, dat je niet de neiging krijgt om hem maar alleen te laten.' zei ze eerlijk tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/4/2016, 23:53

Koning Reagan Tridon

Ze wilde dat hij hartstikke verliefd zou worden op haar. "Ben jij dat dan al op.mij?" Vroeg hij haar plagend, maar toch nieuwsgierig. Hij streek zachtjes over haar rug heen en stond dicht tegen haar aan, hij was wel blij dat dit soort dingen gewoon goed gingen.
"Ik moet ook wel, Serena... Ik kan hem toch niet an zijn lot overlaten? Dat overleeft hij niet..." Vertelde hij haar ernstig
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/4/2016, 23:57

Serena Lomaz

'Ik denk dat ik nog niet hartstikke verliefd ben, maar ik vind je wel heel erg leuk. Ik ga het ook nog niet echt toelaten nu, ik wil jou eerst helpen en ik wil graag zien hoe jij je bij alles voelt, dan zien wij de rest daarna wel.' zei ze zachtjes tegen hem. 'Dat is ook wel zo, maar toch... je moet het toch maar even doen. Het is niet makkelijk, maar ik denk wel dat hij je enorm dankbaar is voor alles wat je voor hem doet.' zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 02:30

Gwynn Hiddon

Hij kon echt wel goed zoenen, ze had eigenlijk niet echt verwacht dat dit zou gebeuren, maar nu vond ze het wel fijn. 'Voor iemand die op mannen valt ben je wel echt bijzonder enthousiast.' Plaagde ze hem nu. Ze ging op de bank zitten en ze trok hem naar haar toe, meteen zoende ze hem weer. Ergens bleef het wel vervelend, ze wilde niet dat Thobias hier ooit achter zou komen, de kans dat hij Remi iets aan deed was groot en hij mocht dan sowieso niet blijven, terwijl David nu al gek op hem was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 08:40

Koning Reagan Tridon

Hij glimlachte door haat verstandige antwoord. "Wacht maar af." Plaagde hij haar grijnzend en hij gaf haar een knipoog. "We gaan eerst alles proberen." Grinnikte hij haar toe. Hij pakte de mand aan die.nu eenmaal klaar was en hij nam Serena met zich mee, terug naar de kamer. Ze dacht dat Thobias hem wel dankbaar zou zijn. "Ik hoop het wel een beetje, het is niet niets." Mompelde hij haar toe. "Ik vind het wel fijn om te doen, het geeft me een goed gevoel." Legde hij zacht uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 11:32

Serena lomaz

'Ik weet zeker dat hij je dankbaar is, maar dat hij dat nu nog niet kan uiten.' zei ze zacht tegen hem. Ze liepen terug en toen ze de kamer in gingen zag ze Thobias opkijken, dat was meestal een goed teken. Dan was hij alert op zijn omgeving. Ze zag hem nadenken en daardoor bleef ze nieuwsgierig naar hem kijken. 'zo naar buiten?' Vroeg hij uiteindelijk zacht aan Reagan. Waarschijnlijk wilde hij heel graag even uit de kamer en dat kon ze wel begrijpen. Het moest wel wat beter met hem gaan als hij dat kon zeggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 13:19

Koning Reagan Tridon

Serena wist het zeker en hij knikte daardoor even. "Ja, hij kijkt me ook altijd heel erg dankbaar aan, dus dat zit denk ik ook wel goed." Glimlachte hij haar toe. Thobias keek op en Reagan zette de mand op het bed neer vol met eten. Thobias vroeg hem of ze zo naar buiten toe gingen en Reagan glimlachte. "Ja, zo, maar eerst even iets eten." Glimlachte hij zijn vriend toe. "En je moet Destiney ook goed eten geven hoor, goed voor haar zorgen." Sprak hij zachtjes tegen hem. Destiney had duidelijk wel heel erg veel pijn en ze lag nog steeds in bed.



Remi Kaskadar

Ze vond hem enthousiast voor iemand die op mannen viel. "Hmm, ik verlang er gewoon heel erg naar, dan maakt het me niet eens zo heel erg veel meer uit, bovendien, als jij een man was geweest, zou ik je meteen ten huwelijk vragen." Grijnsde hij Gwynn toe. Hij kwam bij haar op de bank zitten. Hij werd tegen haar aangetrokken en zoende met haar mee. Zachtjes duwde hij haar achterover en gleden zijn vingers over haar buik heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 13:48

Koning Thobias Hiddon

Hij knikte langzaam, hij wilde echt heel erg graag voor haar zorgen, maar hij vond het moeilijk omdat hij dat nu niet heel erg goed kon doen. Hij pakte wat te eten en hij ging naar Destiney toe, hij gaf haar voorzichtig wat lekkere vruchten aan en hij bleef bij haar zitten, hij streek heel lief met zijn vingers langs haar gezicht. Het ging wel ietsje beter met hem, want hij was duidelijk heel erg met zijn omgeving bezig en dat was een goed teken.

Gwynn Hiddon

'Maar goed dat ik geen man ben dan, ik denk niet dat Thobias het aan kan dat ik met je ga trouwen.' Zei ze grijnzend tegen hem. Ze voelde zijn vingers op haar buik. Ze verlangde er zelf ook echt enorm naar nu, hij maakte het alleen maar erger. Het was zo lang geleden en het voelde toch wel heel goed met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 13:58

Koningin Destiney Hiddon

Thobias kwam naar haar toe met wat te eten. Het werd voorzichtig aan haar aangegeven en ze at het met een glimlach op. Ze had het wel zelf kunnen pakken, maar ze vond het slim van Reagan dat hij het Thobias liet doen, want dit soort dingen deed hij graag, voor haar zorgen. Ze at er smakelijk van en voelde zijn vingers langs haar gezicht. Liefdevol keek ze naar hem. Ze pakte één van de vruchten en drukte die zacht en vol liefde tegen zijn lippen aan. "Kom, jij moet ook wat eten." Glimlachte ze hem toe.


Remi Kaskadar

"We zouden misschien wel goed bij elkaar passen dan."Grijnsde hij haar toe. "Of hij het nu wel of niet aan zou kunnen." Na een tijdje vond hij het wel lang genoeg geduurd te hebben en zacht drong hij bij haar naar binnen. Het was gewoon zo anders, maar alsnog was dit veel beter dan helemaal niet... Hij vond het gewoon fijn om het met iemand anders te doen. Zacht kreunde hij en zoende hij haar vol passie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 15:58

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze deed grijnsde hij zelfs en daarna at hij de vrucht op. Hij vond het best wel lekker en hij had ook aardig trek gekregen. Hij keek naar haar, een fonkeling lag in zijn donkere ogen en hij zoende haar zachtjes, daarna keek hij haar weer aan. ' Je bent lief...' Fluisterde hij. 'Vind je het goed als ik zo een stukje ga lopen met Reagan? Ik wil je niet alleen laten als je het niet wilt.' Zei hij heel zacht, maar hij zei het tenminste wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 16:03

Koningin Destiney Hiddon

Hij grijnsde haar toe en begon te eten, ze keek hem vrolijk aan daardoor. Niet veel later werd ze door hem gezoend en fluisterde hij haar toe dat ze lief was, stralend keek ze hem aan en daarna vroeg hij zelfs of ze het erg vond als hij ging lopen met Reagan, hij wilde haar niet alleen laten. Ze sloeg haar armen enthousiast om hem heen en knuffelde hem. Meteen kromp ze kreunend in elkaar, maar ze keek hem wel heel enthousiast aan.
"Ja, ga lekker met hem wandelen, misschien wilt Serena wel bij mij blijven. Je bent zo leuk, Thobias, je doet het echt geweldig, ik ben echt trots." Sprak ze vrolijk en opgetogen tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 18:10

Koning Thobias Hiddon

Ze werd heel enthousiast en ze knuffelde hem, hij wilde haar heel stevig vastpakken, maar ze kreunde al van de pijn. 'Voorzichtig doen.' zei hij meteen zacht tegen haar. Hij moest lekker met Reagan gaan lopen en misschien wilde Serena wel hier blijven. Hij keek even naar de vrouw, die meteen knikte. 'Dat wil ik wel, geen probleem. Alleen maar gezellig.' zei ze meteen tegen Destiney, want ze vond het echt heel erg leuk. 'Voorzichtig doen.' zei Thobias nu nog eens zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 18:17

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei haar zacht dat ze voorzichtig moest doen en daardoor knikte ze eventjes. "Je maakt me gewoon zo blij..." Grijnsde ze hem toe met een twinkeling in haar ogen. Serena wilde wel bij haar blijven en het liet haar eventjes glimlachen. Nogmaals zei Thobias dat ze voorzichtig moest doen. "Jij ook, knapperd, ik zie je zo weer, ga maar lekker met Reagan naar buiten." Ze gaf hem even een knipoog en ging daarna weer wat meer liggen.
Reagan keek naar ze met een grijns en at ook wat dingetjes, daarna wachtte hij tot Thobias klaar was om te gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 18:51

Koning Thobias Hiddon

Hij drukte zachtjes zijn lippen op haar wang en hij knikte even, hij zou zeker voorzichtig doen, altijd. Hij streek langs haar wang en hij keek haar diep in haar ogen aan, hij was echt gek op haar. Hij kwam na een tijdje overeind en hij keek naar Reagan, hij wilde echt graag even naar buiten, even genieten van de rust en van de frisse lucht. 'Zullen we gaan?' vroeg hij aan Reagan. Serena kwam al overeind en ze ging bij Destiney zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 18:56

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn lippen op haar wang en hij knikte, hij zou voorzichtig doen, daardoor glimlachte ze naar hem. Hij keek diep in haar ogen en ze keek er vol liefde in terug. Daarna kwam hij overeind. "Veel plezier." Glimlachte ze naar hem. Serena kwam bij haar zitten en ze glimlachte breed naar de vrouw, vol goede moed over Thobias.


Koning Reagan Tridon

Thobias vroeg of ze zouden gaan en hij knikte. "Ja, kom op." Grijnsde hij vrolijk naar zijn vriend. Hij pakte nog een appel en nam er een flinke hap uit, daarna begon hij te lopen, het kasteel uit, de buitenlucht in. Grijze wolken waren te zien en hij keek zorgelijk naar de lucht, het was ook echt onwijs koud en niet zo heel erg veel later vielen ook de eerste vlokken sneeuw uit de lucht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 19:38

Koning Thobias Hiddon

Ze wenste hem nog heel erg veel plezier en daarna vertrok hij samen met Reagan. Het was echt heel erg koud, maar hij was het wel gewend en hij vond het niet zo erg, eigenlijk was het juist wel fijn. Hij vond het heerlijk, het leek hem zelfs rust te geven. Na een tijdje kwamen er sneeuwvlokken uit de hemel vallen en hij keek op naar boven, het zou ook wel blijven liggen, waarschijnlijk zou het de komende maanden zo blijven.

Serena Lomaz

'het gaat echt heel erg goed hé? Nog even en hij is weer helemaal normaal, je doet duidelijk v eel met hem, hij doet zo zijn best en jij ook, ik vind het echt leuk om te zien,' zei ze positief. Thobias was echt gek op haar. 'Toch is het wel een beetje rare situatie, zo met Gwynn... 'fluisterde ze. Ze had het er nog niet echt met iemand over gehad, maar het was moeilijk te begrijpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 19:44

Koning Reagan Tridon

Thobias bleef wel heel erg stil, maar hij genoot duidelijk ook van de rust die de sneeuw uitstraalde. Er was ook momenteel niemand buiten, het was ook wel behoorlijk koud, dat zeker.
"Het gaat wel snel beter nu zij er is." Glimlachte Reagan hem toe, heel blij hiermee.


Koningin Destiney Hiddon

"Ja, het gaat zeker heel erg goed. Ik ben er zo blij mee, gisteren had ik dit echt niet verwacht, maar nu... Hij doet het echt goed." Glimlachte ze naar Serena. Ze ging voorzichtig wat meer rechtop zitten op het bed en keek naar haar. Ze sprak over Gwynn en Destiney knikte eventjes. "Ja, het is heel raar en soms heel onbegrijpelijk, maar ik vind haar echt heel aardig, ze is heel lief en dat maakt het denk ik wel dragelijk." Legde ze zacht uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 19:54

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben gek op haar, maar als jij mij niet meegenomen had, was het nooit zo snel beter gegaan, dan was ik gek geworden. Dan was ik doorgedraaid en had ik mezelf echt iets aan gedaan,' zei hij eerlijk tegen zijn vriend. 'Ik weet niet wat er met mij gebeurd, maar soms heb ik er last van... alsof ik opgesloten zit, Reagan. In mijn eigen hoofd. Het is doodeng, echt vreselijk,' flusiterde hij. Hij kon dit alleen maar met Reagan bespreken, want die vertrouwde hij heel erg, meer dan wie dan ook.

Serena Lomaz

'Hij is gek op je en Reagan heeft de afgelopen dagen aardig zijn best gedaan bij hem,' zei ze zacht tegen Destiney. 'Ik hoop het voor je, want het is duidelijk dat hij dit echt nog niet kan. Hij was echt vreselijk in paniek toen hij met ons mee kwam,' zei ze zacht. 'Ik vind wel dat je heel lief voor hem bent, ik vind het knap dat je zo goed voor hem bent.' zei ze zacht tegen Destiney. Ze wist niet of ze dat zelf wel zou kunnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 20:03

Koning Reagan Tridon

Hij was gek op Destiney en als hij hem niet had meegenomen, was het nooit zo snel gegaan. "Ik weet het, je had rust nodig, dat zag ik duidelijk aan je." Glimlachte hij Thobias toe. "Hier is het veel rustiger dan bij jou, hier kun je altijd tot rust komen als je daar aan toe bent." Sprak hij zachtjes. Hij vertelde dat hij er soms last van had, dat hij dan opgesloten zat in zijn eigen lichaam. Hij knikte eventjes ernstig daardoor. "Ik begrijp het wel ergens, ik heb dat ook wanneer ik in paniek doorsla, maar ik sla zo erg door dat ik buiten bewustzijn raak, daardoor heb ik er daarna geen last van, behalve dat ik heel erg uitgeput ben." Legde hij uit.


Koningin Destiney Hiddon

"Ja, daar ben ik wel heel erg blij mee, Reagan heeft het echt heel erg goed gedaan." Grijnsde ze Serena breed toe. "Ja, ik merk steeds meer aan hem dat er dingen niet goed zijn, maar hij is wel heel erg sterk en ik hou heel veel van hem." Legde ze zacht uit. Serena vond het lief en knap dat ze zo goed voor hem was. "Echt waar? Zou jij het anders doen?" Vroeg ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 20:13

Koning Thobias Hiddon

'Gelukkig ken jij mij aardig goed.' plaagde hij zijn vriend. 'Dat vind ik heel fijn, ik denk dat ik ook nog wel even nodig heb. Ik weet niet hoe lang het goed blijft gaan, of het al een beetje stabiel is,' zei hij zacht tegen Reagan. Hij kon nu redelijk normaal praten en hij voelde zich wel oké, maar hij wist niet voor hoe lang dat zo zou zijn. 'Dat is ook heel vervelend. Ik ga afleiding zoeken en mezelf pijn doen, terwijl ik dat niet eens echt wil. Ik kan er niets aan doen.' fluisterde hij.

Serena Lomaz

'Ik weet niet of ik het zou kunnen, maar ik ben best wel onzeker en ik zou heel snel denken dat iemand mij minder leuk vindt. Maar ik zie aan Thobias wel dat hij echt zielsveel van je houdt en dat hij het echt moeilijk heeft, anders zou hij dit niet zo lastig vinden. Toch is het wel een beetje raar. Ik had het nooit verwacht... niet dat hij met Gwynn... nee, echt niet,' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 20:21

Koning Reagan Tridon

"Ja, gelukkig wel, ik heb zelfs Gwynn nog geschreven om te vragen wat ik moest doen met je, gelukkig bevestigde ze de dingen die ik al deed, dat was ook wel fijn." Zei hij wel heel eerlijk tegen zijn vriend. "Ik weet het ook niet, maar zullen we er eerst maar voor zorgen dat je een nacht doorslaapt en weer normaal eet." Plaagde hij zijn vriend. Hij vond het van hem ook heel vervelend en legde uit wat hij deed en dat hij ern iets aan kon doen. "Dat weet ik. Dat maakt het ook zo moeilijk." Glimlachte hij zijn vriend toe.


Koningin Destiney Hiddon

Ze glimlachte lichtelijk door de woorden van Serena. "Daar heb ik niet zo'n last van gelukkig." Zelf was ze niet gauw onzeker. "Inderdaad, het is ook wel heel erg goed aan Thobias te zien, ik zie het zelf ook en ik vind het heel erg leuk dat hij zoveel van me houdt." Vertelde ze glimlachend.
"Ach... ik had het ook nooit verwacht, maar hij heeft het nog nooit echt gedaan terwijl hij wat moet mij had, dus dat valt wel mee, het komt denk ik wel goed." Knikte ze vervolgens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 20:24

Koning Thobias Hiddon

Reagan zei iets over Gwynn en daardoor staarde hij zijn vriend even aan, dit vond hij wel echt moeilijk. Hij mistte haar enorm, hij had dat gevoel alleen nog maar erger door alles, maar hij wist dat hij even tijd nodig had. 'Ja, dat lijkt mij het beste. We zien het wel, ik hoop dat het nu wel even een tijdje goed blijft gaan,' fluisterde hij. Dat hoopte hij echt heel erg, maar hij wist het natuurlijk niet.

Serena Lomaz

'Gelukkig niet, dat scheelt denk ik wel een beetje,' zei ze tegen Destiney. 'Dat kan ik mij voorstellen, maar het is ook goed voor hem. Toen hij nog avonden alleen in de herberg kwam had ik af en toe best wel medelijden met hem,' gaf ze toe. Het was niet echt leuk, maar nu was hij wel gelukkig met Destiney en dat was goed, dan zou het ook wel beter gaan. 'Dat valt inderadad mee, ik hoop dat het zo blijft,' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/4/2016, 20:40

Koning Reagan Tridon

Wanneer hij over Gwynn sprak, merkte Reagan gewoon aan hem dat het wel heel moeilijk was om over dat onderwerp te praten. Daardoor bleef hij even stil en wachtte hij af. Het was wel bizar dat hij weer zo goed kon praten, alsof hij helemaal weer uit zijn schulp was gekropen.
"Ik hoop het ook, ik hoop het zo erg voor je, Thobias." Klonk zijn stem doordringend en lief tegen zijn vriend.


Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte even zachtjes wanneer Serena aangaf dat ze hem eigenlijk best wel zielig vond wanneer hij alleen in de herberg kwam. "waarom heb je het eigenlijk nooit met hem gedaan en vind je het geen probleem om Reagan te helpen?" Vroeg ze nu aan Serena, ze was er gewoon heel erg nieuwsgierig naar.


Remi Kaskadar

Hij had het wel heel lekker gevonden met Gwynn, maar het was voor hem niet geweldig, hij kon er niet zo heel erg van genieten eigenlijk. Toch was het heel erg lekker en had hij er zeker geen spijt van.
"Ik hoop dat jij het ook lekker vond?" Vroeg hij aan haar. Hij pakte haar kin nog even vast en zoende haar eventjes zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/4/2016, 20:51

Koning Thobias Hiddon

'Het komt wel goed,' fluisterde hij, maar hij moest vooral zichzelf die hoop geven, daar moest hij ook echt aan vasthouden. Het zou wel goed komen, dat moest gewoon, maar het was heel erg lastig. Nu hij aan Gwynn dacht had hij het alweer heel moeilijk. Straks moest hij wel kiezen. Straks had hij geen keuze meer en moest hij haar los laten, hij wist het niet, hij was doodsbang. Hij wilde het niet, hij kon dat niet.

Serena Lomaz

'Ik heb in een wat dronken bui wel eens met hem gezoend, maar dat was het ook. Ik vind hem aardig, maar hij is veel te heftig voor mij, echt veel te... dat kan ik niet aan, dat kan ik niet bijhouden en helemaal niet voor één keertje. Nee, het is totaal mijn type niet, geloof ik,' zei ze tegen haar. 'Hij leek het wel eens een sport te vinden om het toch voor elkaar te krijgen, maar ik zag het nooit zitten en nu ben ik daar maar blij mee ook, want anders was het nog ingewikkelder geweest met Reagan.' zei ze tegen haar.

Gwynn Hiddon

Het was anders met Remi, maar lekker was het wel en het was ook wel een opluchting, dus dat was ook wel fijn. Hij zei dat hij hoopte dat ze het ook lekker had gevonden en ze grijnsde een beetje. 'Natuurlijk,' zei ze tegen hem. 'Voor iemand die op mannen valt wist je aardig wat je moest doen.' pestte ze hem daarna weer, ze werd nog even gezoend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum