Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 10:32

Nathan Gerono


Door wat ze zei haalde hij zijn schouders op. 'Vind je het niet erg dat Stephen dat voor haar doet?' Vroeg hij mompelend aan haar. Hij had er zelf nooit echt bij nagedacht, het maakte hem ook eigenlijk niets uit. Door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd. ' Je bent gewoon jaloers...' zei hij lachend. 'Maar met jou kan ik hier helaas niets doen. Anders had ik je wel laten merken dat jij nog altijd het leukste bent.' zei hij zachtjes. Met die woorden raakte hij heel even haar hand aan, maar hij deed verder niets, dat kon hier echt niet. Hij keek haar wel even diep in haar ogen aan, met een glimlachje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 10:38

Koningin Fay Lahero

"Tja, jij doet het niet voor haar, iemand moet het toch doen. Ik vind het wel lief dat Stephen een beetje voor haar wilt zorgen." Zei ze en ze haalde haar schouders een beetje op. Bovendien had Stephen genoeg geld en was hij nu eenmaal zo lief. Hij vond dat ze jaloers was en hierdoor grijnsde ze hem toe. "Echt niet!" Riep ze vrolijk uit. Hij vertelde dat hij het met haar alleen niet doen, anders had hij haar wel laten merken dat ze de leukste was. "En Elvira dan?" Vroeg ze zacht aan hem. Ze voelde hoe hij even haar hand aanraakte en ze keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 10:57

Nathan Gerono

Ze was niet echt jaloers, ze vond het zo te zien ook echt niet zo heel erg en Nathan was gewoon zo. Hij schudde zijn hoofd even en ze vroeg naar Elvira. 'Gedeelde eerste plek, denk ik... Ik vind het heel lastig. Ik wil echt verder en ik zie ook wel in dat het tussen ons echt niets kan worden, maar heel soms bedenk ik wel hoe fijn het zou zijn...' Fluisterde hij. 'Maar ik haal mij niets in mijn hoofd hoor, maar af en toe een beetje wat bedenken kan geen kwaad toch?' Vroeg hij zachtjes aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 11:11

Koningin Fay Lahero

Ze hadden een gedeelde eerste plek en Nathan bedacht zich wel eens hoe fijn het met haar zou zijn. "Ik denk niet dat we het samen lang volhouden hoor.. Dan krijgen we ruzie zoals net." Plaagde ze hem nu. Ze was ervan overtuigd dat zoals het nu was, het beter was. Hij zou zich niets in zijn hoofd halen, maar hij kon zich af en toe wel wat bedenken. "Iets minder mag best, je kan ook aardig zijn zonder te flirten hoor." Plaagde ze hem nu grijnzend.
"Wil je nu wel of niet wat kopen? Anders gaan we weer terug."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 11:15

Nathan Gerono

'Ik denk dat het nog best wel eens mee zou kunnen vallen.' zei hij zacht tegen haar. 'Die ruzie's komen niet door wat er tussen ons is. Die komen omdat het niet zo goed gaat met mij. Toen wij samen woonden was er nooit wat aan de hand, dat ging eigenlijk altijd goed...' zei hij zacht. Hij kon gewoon heel erg goed opschieten met Fay. 'Dat lukt mij niet, ik kan niet anders, dat ga jij mij ook niet afnemen hoor, blijven flirten mag gewoon...' plaagde hij haar nu. 'Ik weet het niet... laten we het maar niet doen, ik weet niet of Elvira er wel van houdt en straks maak ik alles erger...Als het weer goed met mij gaat en alle is over ,dan geef ik haar wel iets,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 12:56

Koning Jay Fullbright

‘Ja, dat is zo, ik hoop dat het allemaal gewoon weer goed komt, dat het weer zo is zoals vroeger,’ fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij drukte heel zacht zijn lippen op die van haar. ‘Ik kan echt niet wachten tot het ook echt kan… eigenlijk moeten we naar Kayton toe, dan kunnen we het met hem overleggen. Maar ik vind het veel te leuk om even met jou te zijn,’ zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar nog eens en hij streek langs haar hals. Hij wist dat hij niet te ver moest gaan, want Esmeralda was er waarschijnlijk nog helemaal niet klaar voor om het zo vaak en spontaan te doen, maar hij hield daar juist wel van.

Leroy Fullbright

Hij was weggezakt, tegen Lolita aan. Nu kwam hij langzaam overeind, hij tilde haar heel zachtjes op en hij legde haar op het bed neer. Daarna liep hij weg, de badkamer in. Hij ademde diep in, hij voelde zich raar, al zijn gevoelens waren heel erg verwarrend. Hij maakte heel langzaam zijn overhemd open, nu kon hij het pas voor het eerst, nu Lolita sliep en niet in de buurt was. Hij bekeek de plekken op zijn huid, hij zag er echt niet meer uit. Het was afschuwelijk, overal zaten littekens en beschadigingen, hij walgde van zichzelf. Hij maakte langzaam zijn riem los en hij ademde diep in. Hij durfde het eigenlijk gewoon niet, maar hij moest dit leren. Hij legde zijn zwaard aan de kant en hij liet het bad vol lopen, maar hij durfde eigenlijk nog niet echt de rest van zijn kleding uit te doen. Het moest wel. Als hij normaal met Lolita om wilde kunnen gaan, dan moest hij dit leren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 14:23

Koningin Fay Lahero

Hij vertelde waar de ruzies eigenlijk vandaan kwamen en daardoor glimlachte ze een klein beetje. "Daar heb je ook wel weer gelijk in, ik weet dat er vroeger nooit wat aan de hand was, maar toen hield ik nog niet zoveel van je als nu... toen was het gewoon voor de lol en nu is het toch wel een stukje serieuzer." Legde ze aan hem uit. Hij wilde niets kopen voor Elvira want hij wilde het niet erger maken. Als het weer goed ging, dan zou hij haar wel wat geven.
"Dat is misschien ook wel verstandig." Glimlachte ze. Ze nam hem weer met haar mee in de richting van het kasteel.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij hoopte ook echt dat alles weer goed kwam en dat het weer werd zoals vroeger. "Zelfs beter dan vroeger, want we hebben Ivan natuurlijk ook nog." Grijnsde ze naar Jay. Ze voelde zijn vingers langs haar wang en daarna zoende hij haar zachtjes. Ze moesten eigenlijk naar Kayton toe, maar hij was graag even met haar samen. Ze werd nogmaals door hem gezoend en ze hield hem zachtjes vast. Daarna stopte ze toch echt. "Hoe sneller we naar Kayton gaan, hoe eerder we Killian terug krijgen." Grijnsde ze hem nu toe. Ze gaf hem even een knipoog en trok hem met haar mee.


Lolita Fullbright

Langzaam werd ze wakker en rekte ze zich lui even uit, ze keek om zich heen, maar Leroy was nergens te bekennen. Hij was niet hier. Ze haalde even diep adem en luisterde goed, maar daarna hoorde ze het water kletteren en ademde ze rustig uit. Hij was in de badkamer, dan kon ze met een gerust hart nog even verder slapen. Ze keek even naar de brief op het nachtkastje, die had ze nog aan Leroy moeten geven, maar toen sliep hij al. Hij zou hem vast vanzelf vinden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 14:30

Nathan Gerono

'Het is voor mij ook wel iets serieuzer geworden,' zei hij zacht tegen haar. Hij nam het best wel serieus, maar dat kwam gewoon omdat zijn gevoelens voor haar toch wel sterk waren. Hij wist dat hij zich daar niet door moest laten leiden, maar het was er nou eenmaal wel en daar konden ze niet zo veel aan doen. Eenmaal vlak bij het kasteel hield hij haar stil. Hij pakte haar vast en hij streek langs haar wang. 'Het spijt mij van alles, maar als het weer beter met mij gaat maak ik alles helemaal goed.' fluisterde hij, daarna zoende hij haar heel zachtjes.

Koning Jay Fullbright

'Ja, precies,' zei hij glimlachend tegen haar. Door wat ze daarna zei grinnikend tegen haar. Hij werd al meegetrokken en hij volgde haar gewoon, hij liep met haar naar Kayton toe en hij klopte aan op de deur. 'Kayton, Esmeralda en ik wilden nog even met jou praten,' zei hij tegen de gesloten deur, in de hoop dat Kayton er nog was en ook tijd had.

Leroy Fullbright

Hij liet zich heel moeizaam in het warme water zakken, hij trilde over zijn hele lichaam doordat hij zo bang was. Hij vond het vreselijk, de spanning deed pijn en hij dacht constant aan wat ze met hem gedaan hadden, het maakte hem nog banger. Uiteindelijk ging het wel. Hij probeerde te denken aan Lolita, hij probeerde te denken aan alle goede momenten die hij met haar had en uiteindelijk ontspande hij helemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 14:46

Koningin Fay Lahero

Hij gaf aan dat het voor hem ook serieuzer was geworden en hierdoor knikte ze met een glimlach. bijna voor het kasteel hield hij haar staande. Ze werd door hem vastgepakt en hij streelde langs haar wang. Hij vertelde dat het hem speet van alles en dat hij het helemaal goed zou maken met haar. "Dat is lief, dankjewel." Fluisterde ze en ze zoende hem zachtjes en liefdevol terug.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij grinnikte door haar en ze gaf hem een knipoog. Gelukkig vond hij het niet erg dat ze hem zo onderbrak, want echt dat zoenen en alles, dat zag ze nog niet helemaal zitten. Zo vond ze het nog wel leuk, maar het moest niet te heftig worden. Hij klopte aan bij Kayton en die opende meteen de deur.
"Dus, jullie hebben een keuze gemaakt?" Vroeg hij redelijk enthousiast aan de twee met een grote grijns.


Lolita Fullbright

Na een tijdje was ze echt klaar wakker en keek ze om zich heen. Wat moest ze nu doen met Leroy? Ze wist totaal niet wat hij wel en niet aankon nu.
"Leroy?" Riep ze, vanaf haar bed. Ze ging langzaam overeind zitten. "Mag ik naar je toe komen of wil je dat niet?" Vroeg ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 14:51

Nathan Gerono

Ze vond het lief van hem en ze ging liefdevol mee in de zoen. Na een tijdje stopte hij het en keek hij haar weer aan. 'Dit ga ik missen,' fluisterde hij. Heel zacht drukte hij zijn lippen in haar nek en daarna omhelsde hij haar kort. Hij ademde diep in en hij liet haar weer los, hij vond het heel lastig, hij wilde dit niet, hij vond het vreselijk, maar het moest. 'Gaan we naar Elvira en Stephen toe?' vroeg hij zacht. Hij zag er duidelijk tegenop.

Koning Jay Fullbright

'Ja, zeker... we kunnen niet wachten,' zei hij tegen Kayton, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij had nooit echt veel geduld, maar als het om zijn zoon ging al helemaal niet. Hij kon niet wachten tot hij Killian weer in zijn armen kon houden en hij had hier al zo'n lange tijd enorm naar uit gekeken.

Leroy Fullbright

Hij hoorde zijn naam en daardoor keek hij op. Lolita vroeg of ze naar hem toe mocht komen. Hij haalde diep adem, hij vond het lastig, maar hij moest dit doen en het ging nu goed, dus misschien was het wel een goed idee. 'Ja, kom maar... maar voorzichtig, alsjeblieft,' smeekte hij nu bijna. Hij vond het moeilijk, maar hij wilde dit wel heel graag, hij moest hier doorheen voor dat het beter zou worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 17:06

Koningin Fay Lahero

Hij ging het missen, ze voelde zijn lippen in haar nek en daarna omhelsde hij haar. Ze knuffelde hem liefdevol eventjes en daarna werd ze weer losgelaten door hem. Hij wilde weten of ze naar Elvira en Stephen gingen, hierdoor knikte ze een beetje. "Ja, we kunnen het beste alles met elkaar bespreken en dan kijken we ook wat zij willen en wat ze ervan vinden." Glimlachte ze hem nu toe.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay gaf aan dat ze niet konden wachten en hierdoor grijnse ze zelf ook even. "Nee, inderdaad, we willen hem heel erg graag terug." Lachte ze Kayton toe. Het maakte Kayton ook vrolijk doordat ze zo enthousiast waren. "En wat had je om hem mee tot leven te wekken?" Vroeg Kayton nu aan Jay, aangezien de jongen dat nog niet verteld had.


Lolita Fullbright

Hij gaf aan dat ze wel mocht komen, maar dat ze voorzichtig moest zijn. Hij smeekte het haast. "Natuurlijk." Sprak ze tegen hem. Ze kwam langzaam uit bed en trok een badjas aan. Heel voorzichtig liep ze dichterbij. Vlakbij de ingang van de badkamer bleef ze staan.
"Ik zal niet kijken." Sprak ze zacht. Ze schuifelde de badkamer in en keek naar de grond. Ze stond heel ontspannen en bleef zo doodstil even staan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 17:33

Nathan Gerono

'Oké,' zei hij zacht. Hij vond het niet leuk, hij was heel erg bang dat hij de volle laag zou krijgen, maar het moest maar, het was zijn eigen schuld. Hij liep met haar naar binnen toe en hij hoorde dat Elvira en Stephen bij elkaar waren, daarom klopte hij aan op de kamer. Hij hoorde dat hij binnen mocht komen en daarom deed hij dat ook, hij haalde heel diep adem en hij stapte naar binnen toe. Stephen leek verbaasd te zijn hem hier te zien.

Koning Jay Fullbright

'We hebben zijn pony, als dat te doen is... anders heb ik ook zijn zwaardje, waar hij altijd mee oefende... maar hij was heel erg gehecht aan die pony,' fluisterde hij nu. Hij vond het nog steeds heel erg moeilijk om er over te praten, maar nu kwam het wel weer goed. Hij had zijn zoon straks weer terug en daardoor was hij ook echt heel erg vrolijk.

Leroy Fullbright

Ze zei dat ze niet zou kijken en daarna hoorde hij de deur open gaan. Hij keek op naar haar, ze keek inderdaad niet, ze stond doodstil en ze deed niets. Hij haalde langzaam adem, zo ging het wel, maar hij moest hier doorheen. 'Je mag kijken, maar alsjeblieft... als je het vreselijk vindt moet je weg lopen...' zei hij zachtjes. Hij zou het niet aan kunnen zien als ze hem nu walgelijk vond door hoe hij er uit zag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 17:52

Koningin Fay Lahero

Ze kwamen samen de kamer binnen en ze glimlachte een beetje naar Stephen. Ze had het cadeau voor hem nog in haar handen, ze legde die eerst maar even op het bureau neer, dat wilde ze hem geven wanneer ze met z'n tweeën samen waren.
"Nathan en ik hebben besproken dat het verstandig is om hem hier in een kamer te houden en in de gaten te houden, wat vinden jullie?" Vroeg ze zachtjes aan hen. Elvira bleef wat naar de grond kijken en knikte alleen even. Ze vond het heel moeilijk om nu gewoon in een ruimte te zijn met Nathan.


Kayton Erogate

"Ik vind de pony wat gevaarlijk... stel dat het fout gaat, dan heeft hij geen pony meer." Vertelde Kayton zacht. "Het zwaardje moet te doen zijn." Knikte hij nu met een glimlach. "Hebben jullie die hier? Dan ga ik naar White Castle om met Faith te overleggen." Vertelde hij aan de twee.


Lolita Fullbright

Ze had het idee dat het wel goed ging met hem. Hij bleef heel rustig en zei tegen haar dat ze mocht kijken, maar ze moest weglopen als ze het vreselijk vond.
"Dat vind ik sowieso niet, ik vind je mooi, hoe je ook bent." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Daarna keek ze langzaam op en keek ze hem recht in zijn ogen aan met een lieve blik in haar ogen. Ze keek nog niet naar zijn lichaam, ze wist dat hij dat liever niet had, bovendien wist ze dat het er verschrikkelijk uit zag en dat het hem nog steeds pijn deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 17:54

Koning Stephen Lahero

Fay begon te vertellen wat ze besproken had en hij zag dat het nogal ongemakkelijk was tussen Elvira en Nathan. 'Ik denk het ook, ik denk dat het een goed idee is, maar er moet zeker iets veranderen,' zei hij duidelijk. Hij zag Nathan diep ademhalen en Stephen keek even naar Elvira. 'Fay, breng jij hem weg?' vroeg hij. Hij had het idee dat Nathan elk moment kon gaan vluchten en hij bleef zelf liever bij Elvira, die had het hard nodig, zo te zien.

Ben even snel naar huis
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 18:02

Koningin Fay Lahero

Stephen was het duidelijk met haar eens en ze glimlachte hierdoor eventjes, het was fijn dat hij het ermee eens was. Hij vroeg ook of zij Nathan weg wilde brengen, hierdoor knikte ze even.
"Ja, kom, dan vinden we wel een kamer voor je." Glimlachte ze Nathan toe en ze trok hem aan zijn hand met haar mee. Het cadeau voor Stephen lag nu nog op het bureau, maar hopelijk had hij dat gewoon niet in de gaten. Ze liep de kamer uit en ging met Nathan naar een slaapkamer zoeken voor hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 18:52

Nathan Gerono

Zijn hand werd vastgepakt en hij liep met Fay mee, maar hij had echt de neiging om zich los te trekken en weg te lopen. Hij rilde even, hij vond dit echt afschuwelijk. 'Hoe lang laten jullie mij daar zitten?' vroeg hij zacht. Als hij helemaal geen vrouwen zou zien, dan zou het vast ook wel mee vallen met hem, dan kon hij er toch niet aan wennen? Hij wist het niet, maar hij zag er in ieder geval echt enorm tegenop, hij had al zijn wilskracht nodig om mee te lopen.

Koning Jay Fullbright

'Ja, dat is wel zo... dan pak ik het zwaardje even, ik ben zo terug,' riep hij. Hij liep meteen weg om even later terug te komen met het zwaardje van Killian, hij had het al die tijd bewaard en hij was er wel blij mee. Hij ademde diep in en hij gaf het aan Kayton. Hij was opgewekt, maar hij voelde heel veel dingen, hij wilde echt dat dit goed ging, hij wilde Killian zo graag terug en daar hield hij echt aan vast.

Leroy Fullbright

'Nu niet... nu ben ik vreselijk,' fluisterde hij. Hij kon er zelf niet eens naar kijken. Lolita keek op naar hem, ze keek strak in zijn ogen en hij keek doordringend terug. Hij voelde zijn hartslag omhoog gaan, maar het was wel redelijk te doen. 'Het gaat wel.' zei hij dus ook tegen haar, heel erg zachtjes. 'Ik hou van je... ik vertrouw je... jou wel.' fluisterde hij.

Koning Stephen Lahero

Hij sloeg zijn armen weer om Elvira heen en zo hield hij haar vast. 'Het komt echt goed met hem, Elvira. Dat weet ik zeker. Hij komt hier wel weer uit, al wordt het moeilijk. Hij heeft genoeg motivatie gehad, ik weet zeker dat hij het wilt.' zei hij. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar even kort, daarna ging hij op de bank zitten en trok hij Elvira tegen zich aan. 'Waar ben je nou het meeste bang voor? Ik zie dat je het lastig vindt...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 19:17

Koningin Fay Lahero

Ze nam hem mee naar de kamer toe endeed de deur achter haar dicht. Hij wilde weten hoe lang ze hem daar lieten zitten. "Ik weet het niet, tot jij eraan toe bent om er weer uit te komen." Sprak ze hem zachtjes toe. "Het komt allemaal wel goed, ik weet zeker dat het allemaal wel goed komt." Sprak ze hem liefdevol toe.


Kayton Erogate

Jay was al heel erg gauw weer terug met het zwaardje en kayton pakte die voorzichtig aan.
"Oké, dan ga ik maar, ik kom zo snel mogelijk terug en ik hoop dat Faith ertoe in staat is, anders zoek ik naar een andere manier." Sprak hij zacht tegen de twee. Hij hield het zwaardje stevig in zijn handen. Esmeralda keek hem vrolijk aan en knikte. "Ik ben zo benieuwd." Zei ze meteen en ze pakte Jay stevig vast.


Lolita Fullbright

"Jij vind jezelf vreselijk, maar dat zegt nog niet dat ik er ook zo over denk." Glimlachte ze hem nu toe. Hij zei zachtjes tegen haar dat het wel goed ging, hij hield van haar en hij vertrouwde haar, hierdoor glimlachte ze liefdevol naar hem.
"Ik hou ook heel erg veel van jou." Fluisterde ze liefdevol. Heel voorzichtig kwam ze een beetje dichterbij. "Ik ben zo ongelooflijk trots op je, je doet het echt fantastisch." Zei ze trots en liefdevol tegen hem.


Elvira Solore

Stephen vertelde haar dat het echt goed kwam met Nathan. "Hij lijkt het nu tenminste te willen... ik snap niet hoe Fay dat voor elkaar krijgt." Sprak ze zachtjes tegen Stephen. Ze keek naar het bureau van Stephen. "wat is dat eigenlijk?" Ze knikte naar het cadeau wat daar lag. Ze zoende hem zacht even terug en ging bij hem zitten.
"Ik ben bang dat hij nogmaals vreemdgaat... dan is het gewoon klaar.." Mompelde ze zacht tegen hem. "Ik wil zo even met hem praten denk ik."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 19:40

Nathan Gerono

De deur werd dicht gedaan en hij haalde diep adem. Hij ging op de rand van het bed zitten en hij staarde naar de grond. 'Het voelt heel erg vreselijk... ik wil dit niet, ik wil niet vastzitten,' fluisterde hij. Hij wist dat hij dit moest en dat hij nu ook echt niet terug moest krabbelen, maar hij wilde dit niet. 'Oké,' fluisterde hij uiteindelijk en hij ademde diep in. 'Laat mij maar alleen dan', mompelde hij.

Leroy Fullbright

'Ik weet het niet... ik kan het moeilijk geloven, het is walgelijk,' fluisterde hij. Ze hield ook van hem en ze kwam dichterbij. Ze zei zelfs dat ze trots was. 'Allemaal voor jou,' zei hij zacht tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij drukte zelfs zachtjes zijn lippen op haar wang. 'Wil je bij mij komen zitten?' vroeg hij voorzichtig. Hij dacht dat hij er wel aan toe was. Hij hoopte dat ze het ook kon.

Koning Stephen Lahero

'Ik weet het ook niet, maar ik wil er ook niet al te veel over nadenken, daar word ik meestal niet veel gelukkiger van.' zei hij zacht. Ze wilde weten wat er op het bureau lag en hij haalde zijn schouders op. 'Iets wat Fay heeft gehaald, denk ik,' zei hij zacht. Hij werd zacht gezoend en ze ging bij hem zitten, ze was bang dat hij nogmaals vreemdging. 'Zolang hij daar zit gaat dat in ieder geval niet gebeuren. We zullen allemaal elke dag een paar keer met hem gaan praten en zo kunnen we hem steeds verder helpen.' zei hij. 'Dat is goed. Red je dat alleen?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 19:59

Koningin Fay Lahero

"Ik weet dat je daar een hekel aan hebt, maar we komen allemaal langs om je gezelschap te houden, het komt allemaal goed." glimlachte ze. Ze streek even over zijn rug heen en hij vertelde haar dat ze hem maar alleen moest laten. "Oké, succes, Nathan." Fluisterde ze en ze drukte een kus op zijn voorhoofd. Daarna liep ze de kamer uit en ging ze op weg naar Stephen.


Lolita Fullbright

Hij kon het moeilijk geloven, het was walgelijk. "Ik vind het gewoon sneu voor je..." Fluisterde ze zacht tegen hem. Hij gaf aan dat hij het allemaal voor haar deed.
"Voelt het ook allemaal een beetje goed voor je?" Wilde ze weten, dat vond zij namelijk het belangrijkste. Hij pakte haar hand en ze voelde zijn lippen op haar wang. Ze keek hem liefdevol aan, hij wilde dat ze bij hem kwam zitten. "In bad? Weet je dat wel zeker? Ik wil voorzichtig met je doen." grijnsde ze hem toe, al vond ze het wel heel leuk dat hij dit voorstelde aan haar, gewoon dat hij het leek te kunnen.


Elvira Solore

Hij wilde er niet al te veel over nadenken, want hij werd er zelf ook niet echt gelukkig van. "Ik weet het.." Mompelde ze zachtjes. Bij het pakketje haalde hij zijn schouders op en zei dat het van Fay was. Hij gaf ook aan dat Nathan niets kon doen zolang hij in die kamer zat en ze gingen elke dag met hem praten en bij hem zijn. Ze knikte hierdoor met een kleine glimlach even. "Ik red me wel." Zei ze hem nu. Ze kwam overeind en kneep nog even zachtjes in zijn hand, daarna liep ze de kamer uit. Onderweg kwam ze Fay tegen, die sprak haar even bemoedigend toe en vertelde dat Nathan er wel echt spijt van had. Daarna klopte ze aan op de slaapkamer deur van Nathan.
"Nathan, ik ben het..." Fluisterde ze haast onhoorbaar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 20:05

Nathan Gerono

'Oké,' zei hij zachtjes. Hij vond het echt moeilijk, hij wilde niet vastzitten, dat was het ergste. Hij keek op toen hij opeens een klopje op de deur hoorde. Het was Elvira. Hij hoorde het meteen, al zei ze het heel erg zacht. 'Ik kan de deur helaas niet open doen.' mompelde hij. Elvira mocht natuurlijk wel binnen komen, als ze dat wilde. Hij wist het niet. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij ademde nog eens diep in.

Leroy Fullbright

'Het voelt wel oké... jij bent het... dan kan ik het wel aan.' zei hij zacht. Ze vroeg of hij het wel echt wilde, daardoor glimlachte hij. 'Anders zou ik het niet zeggen... als je mij alles laat bepalen, dan gaat het wel, geloof ik. Dan weet ik dat ik niet bang hoef te zijn. Ik hou de controle wel graag zelf.' zei hij eerlijk tegen haar, maar dat snapte ze vast wel. Lolita wist meestal heel erg goed hoe hij zich voelde en dit begreep ze waarschijnlijk als geen ander.

Koning Stephen Lahero

'Je bent sterk, Elvira. Ik zal je steunen in alles, dat doen wij allemaal.' zei hij tegen haar. Ze vertrok naar Nathan en hij bleef achter. Waarschijnlijk kwam Fay zo wel zijn kant op. Hij wreef even langs zijn slapen en hij ging weer op de bank zitten, hij sloot zijn ogen en hij leunde wat achterover. Hij merkte dat hij moe werd, het was allemaal nogal intensief, maar hij hielp wel heel erg graag. Hij wilde Elvira het gevoel geven dat ze er niet helemaal alleen voor stond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 20:16

Elvira Solore

Nathan mompelde haar toe dat hij de deur niet open kon doen. Ze keek even naar de deur en zag dat die op slot zat. "Wil je dat ik binnenkom? Of zal ik weggaan?" Vroeg ze tegen de dichte deur aan hem. Haar stem klonk lichtelijk onzeker. Hij leek het altijd zo leuk te hebben met Fay, dan viel zij vast weer enorm tegen, bovendien wist ze niet zo heel erg goed hoe ze op hem moest reageren. Ze had hem nog steeds niet echt vergeven voor wat hij had gedaan.


Lolita Fullbright

Voor Leroy voelde het wel oké, zij was het en dat kon hij wel aan. Hij wilde ook echt dat ze bij hem kwam zitten Anders zei hij het niet. Hij wilde wel alles zelf bepalen, dan wist hij dat hij niet bang hoefde te zijn.
"Zal ik eerst gewoon aan de andere kant van het bad gaan zitten? Ik vind het zelf ook nog een beetje spannend..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Ze liet de badjas langzaam van haar lichaam glijden en ze liet zich zachtjes in het bad zakken.


Koningin Fay Lahero

"Hé, Stephen." Glimlachte ze toen ze de kamer in liep. Ze pakte het cadeau van het bureau af en liep naar de bank toe, ze ging voorzichtig bij hem zitten.
"Ik heb met Nathan een rondje over de markt gelopen en toen vond ik dit... ik kon het echt niet laten liggen, het lijkt haast wel voor jou gemaakt..." Fluisterde ze zacht en liefdevol. Ze gaf hem het cadeau voorzichtig aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 20:20

Nathan Gerono

Ze vroeg of hij wilde dat ze binnenkwam en daardoor ademde hij diep in. 'Ja, natuurlijk... maar alleen als jij het ook wilt... ik snap heel goed dat je niet zo blij met mij bent.' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het lastig, hij vond het heel erg lastig, hij wilde haar helemaal geen pijn doen en dat had hij wel heel erg gedaan. Hij kwam overeind en hij liep heen en weer door de kamer, hij vond het nu al heel vervelend en hij zou hier nog wel even zitten.

Leroy Fullbright

Door wat ze voorstelde knikte hij langzaam. 'Ja, dat is een goed idee. Ik snap ook wel dat het voor jou net zo spannend is als voor mij, misschien vind ik het daarom ook wel niet zo heel erg eng,' zei hij tegen haar. Hij wilde dat ze zich hier ook goed bij voelde, het moest voor hun allebei goed te doen zijn, want anders was het ook niet goed. Hij wilde ook het goede doen voor Lolita. Ze liet de badjas vallen en ze stapte bij hem in bad, hij glimlachte naar haar, al was hij duidelijk gespannen.

Koning Stephen Lahero

Fay kwam binnen en hij glimlachte naar haar. Ze pakte iets van het bureau af, dat was dus waar Elvira het over had gehad. Ze kwam naar hem toe en hij pakte het aan, hij liet zijn vingers over de schede heen glijden en hij keek haar dankbaar aan. 'Echt heel erg mooi... je bent lief,' fluisterde hij. Hij pakte haar hand en hij drukte zachtjes zijn lippen op haar wang. 'Hoe was het met Nathan?' vroeg hij daarna aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 20:30

Elvira Solore

Hij wilde natuurlijk wel dat ze binnenkwam, maar alleen als zij het ook wilde, hij snapte het als ze niet zo blij met hem was. "Ik weet het gewoon allemaal even niet zo goed." Mompelde ze hem toe. Ze haalde de deur van het slot af en kwam langzaam naar binnen toe. Ze keek naar hem op en glimlachte wat zwakjes naar hem.


Lolita Fullbright

Hij vond het zelf ook een goed idee, hij snapte dat het voor haar net zo spannend was als voor hem. Daarom vond hij het waarschijnlijk ook niet zo eng. "Nee, ik ook niet." Glimlachte ze hem nu toe. Hij was wel wat gespannen toen ze bij hem in bad kwam zitten en zelf was ze ook een beetje gespannen. Ze haalde even diep adem en keek naar hem.
"Daar zitten we dan." Sprak ze lichtelijk plagend tegen hem. Zachtjes pakte ze zijn hand vast.


Koningin Fay Lahero

Hij was duidelijk dankbaar voor het cadeau dat hij kreeg, hij vond het mooi en ze was lief. Hij pakte haar hand vast en ze voelde zijn lippen op haar wang. "Is dat alles?" Vroeg ze lichtelijk plagend aan hem. Hij wilde weten hoe het met Nathan was.
"Heftig... we hebben behoorlijk ruzie gemaakt, maar daardoor zag hij wel in dat hij dit nodig had... Daar ben ik blij om. Hoe was het met Elvira?" Vroeg ze vervolgens aan hem. Ze streek even liefdevol door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/12/2015, 20:37

Nathan Gerono

'Dat snap ik heel goed.' zei hij toen ze aangaf dat ze het zelf ook allemaal niet zo heel erg goed wist. Ze kwam daarna binnen en hij glimlachte even naar haar. 'Ik ben wel blij dat je nog naar mij toe wilt komen.' zei hij eerlijk. Hij ging weer zitten en hij keek naar haar. 'Het spijt mij echt, Elvira... ik weet dat ik het vanmiddag misschien niet zo liet zien, maar ik weet wel dat ik een probleem heb... ik wil er echt iets aan doen, maar het is nog een beetje lastig om het echt toe te geven.' zei hij zachtjes.

Leroy Fullbright

Door wat ze zei grijnsde hij zelfs een beetje. 'Nou, het is al heel wat hé... we zitten bij elkaar in bad,' plaagde hij haar nu. Vroeger deden ze de wildste dingen en nu was hij zo blij dat ze bij elkaar in bad konden zitten. Ze pakte zijn hand vast en even ging er een schok door hem heen, maar daarna kneep hij zachtjes in haar hand. 'Je bent geweldig,' fluisterde hij eerlijk.

Koning Stephen Lahero

'Sorry, ik ben er echt blij mee, maar ik ben een beetje moe,' gaf hij toe. Hij voelde zich niet zo geweldig. Hij wreef langs zijn voorhoofd en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik ben blij dat je dat gedaan hebt, want hij heeft echt hulp nodig en ik hoop dat het goed komt met hem en ook met Elvira,' zei hij tegen haar. 'Ze was er aardig kapot van, ze weet niet zo goed wat ze moet en ze weet ook niet hoe ze er mee om moet gaan. Natuurlijk is ze blij dat Nathan nu wel hulp wilt, maar ik weet dat ze er wel aan twijfelt. Dat doe ik zelf ook.' zei hij eerlijk. Hij vond het moeilijk om in te schatten of Nathan hier ook echt bovenop kon komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/12/2015, 20:56

Elvira Solore

Hij was blij dat ze nog bij hem wilde komen. Ze knikte een klein beetje en hij gaf ook nog eens aan dat het hem echt speet, dat hij wist dat hij dat die middag nog niet zo heel erg liet zien, maar hij wist heel goed dat hij een probleem had en hij wilde er ook wel wat aan doen.
"Dat is al goed van je." Ze ging op het bed zitten, ver uit zijn buurt. Elke keer wanneer ze hem aankeek, deed het pijn, pijn dat hij haar bedrogen had.


Lolita Fullbright

Hij grijnsde en gaf toe dat het al heel wat was. Ze vond het heerlijk dat hij haar plaagde, daar genoot ze echt van en daardoor kreeg ze ook een dromerige blik in haar ogen.
"Oh, sorry, ik had je moeten waarschuwen dat ik je hand wilde pakken." Sprak ze meteen geschrokken door zijn reactie. Maar ze was zo dromerig geweest, dat ze er niet eens bij stil had gestaan. Daarna zei hij dat ze wel geweldig was. Daardoor glimlachte ze hem liefdevol toe. "Jij ook, schatje." Ze gaf hem een knipoog.


Koningin Fay Lahero

"Dat kan natuurlijk ook." Fluisterde ze, ze zag hem langs zijn voorhoofd wrijven en daardoor kwam ze overeind en masseerde ze zachtjes zijn schouders met warmte. Hij vertelde dat hij blij was dat ze het had gedaan, want hij was het ermee eens dat Nathan hulp nodig had. "Ja, ik hoop het ook voor ze, Nathan moet er ook wat meer spijt van krijgen, want het leek hem nog vrij weinig te deren." Vond ze. "Niet twijfelen, geef hem vertrouwen, hij kan het wel." Vertrouwde ze erop. Daarna legde ze haar handen op zijn hoofd om hem van zijn hoofdpijn te verdoen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum