Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/12/2015, 23:17

Koning Stephen Lahero

Er leek iets anders te zijn. Normaal voelde hij zo veel spanning als ze zijn kleding los maakte en nu was dat eigenlijk een stuk minder. Hij wist niet waarom, maar het voelde wel fijn. Hij liet haar haar gang gaan, af en toe spande hij een klein beetje aan, maar het was heel goed te doen. Hij zoende haar weer zachtjes, het was allemaal nogal voorzichtig en hij liet zijn vingers naar haar buik glijden. 'Vind je het oké?' Vroeg hij heel zacht. Hij wilde echt niet hebben dat ze het niet leuk vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/12/2015, 23:19

Koningin Fay Lahero

Hij spande zich haast totaal niet aan en daardoor drukte ze haar lippen liefdevol op zijn borst en trok alles uit. Ze werd zachtjes gezoend, ze vond het heerlijk, zelfs dat het zo voorzichtig ging, dat was echt geen enkel probleem. Zijn vingers gleden naar haar buik en ze hoorde zijn zachte stem.
"Ik vind het heerlijk... ga je gang, ik geniet wel." grijnsde ze hem toe en ze streek zachtjes door zijn haren heen met een liefdevolle glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/12/2015, 23:24

Koning Stephen Lahero

Ze leek het echt allemaal prima te vinden en hij geloofde haar ook. Ze was echt rustig en hij merkte niet dat ze heel heftig was en het heel graag wilde en daar was hij blij mee, want daardoor voelde hij eigenlijk helemaal geen druk. Hij ging verder en hij zoende haar weer, het was wel enorm onwennig en wat raar allemaal, maar hij wist dat hij hier al heel erg tevreden mee kon zijn, de spanning was helemaal nog niet aanwezig, het ging heel erg goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/12/2015, 23:26

Koningin Fay Lahero

ze liet het echt over zich heenkomen, ze wilde kijken hoe ver hij durfde te gaan, want nu wilde hij het ook daadwerkelijk en als zij niets van hem vroeg, dan leek hij het allemaal wel te kunnen. Zelf was ze heel relaxt. Hij zoende haar weer en ze streelde met haar handen over zijn naakte rug en door zijn haren heen. Haar ogen hield ze gesloten en ze voelde wat hij allemaal deed bij haar. Ze hoefde zich niet eens echt in te houden, ze had er een hele tijd geen zin in gehad, ze kon haar verlangen nu ook nog wel even op een laag vuurtje houden, ze geloofde daar echt in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 07:18

Koning Stephen Lahero

Hij genoot er nu best wel van, het was heerlijk dat hij geen spanning voelde. Soms spande hij heel even aan, maar omdat Fay heel rustig en totaal niet wild was, kon hij dit makkelijk hebben. Er leek nu echt geen druk op te staan, al wist hij niet wanneer het wel zou komen, daar was hij een beetje bang voor. Zijn handen gleden over haar huid, nu wat meer ontdekkend, hij wilde alles onder zijn vingers voelen. Hij merkte wel dat het veel met hem deed, het was voor hem ook heel erg lang geleden, maar het was wel fijn.

Carmen Samira

Ze zag dat Esmeralda verdrietig was en daarna vertelde ze ook waarom. Carmen hield haar heel erg stevig vast. 'Rustig maar, dat is niet het einde van de wereld. Je weet niet wat hij daar gaat doen. Misschien praat hij wel met Kenzo en gaat hij daarna gewoon slapen, maar wil hij weer even weg zijn van het kasteel. Misschien hangt hij wel buiten rond en slaapt hij vanavond pas daar. Waarom is hij weg gegaan?' Vroeg ze nu zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 08:31

Koningin Fay Lahero

Ze vond het echt heel erg fijn, misschien kwam het ook wel omdat zij haar rust had gevonden. Zelf was ze echt gekalmeerd nu en sloot gewoon genietend haar ogen bij alles wat hij deed. Haar handen gleden nu langzaam naar beneden over zijn borst heen en ze keek hem doordringend aan om te zien tot waar ze kon gaan voor hij aanspande.
"Stephen... ik vind dit heerlijk... dit is echt genieten, ik vind het fantastisch." Fluisterde ze hem heel zachtjes toe.


Koningin Esmeralda Fullbright

Volgens Carmen was het niet het einde van de wereld. "Meestal gaat het helemaal niet meer goed tussen ons als hij daarheen vlucht..." Snikte ze zachtjes. Ze bleef Carmen vast houden en kalmeerde wel een klein beetje.
"Hij ging weg omdat ik eigenlijk over Leroy en mama sprak, dat die angst niet weggaat en dat ze het moeten gaan zien als een stukje van hun zelf. Toen liep hij weg met de woorden dat ik dus ook zo over hem dacht..." Fluisterde ze eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 09:28

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar handen over zijn lichaam glijden en door wat ze zei glimlachte hij een beetje. 'Ik vind het ook fijn, echt waar... Het is heerlijk zo, ik ben niet gespannen.' zei hij. Op dit moment voelde hij niets, zelfs niet als ze al wat verder ging. Hij ging bij Fay door, hij trok haar iets naar zich toe en hij liet zijn hand langzaam naar beneden glijden, hij wilde graag wat meer voor haar doen nu. Het was zo lang geleden en het ging eindelijk goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 09:32

Koningin Fay Lahero

Hij glimlachte naar haar, hij werd niet gespannen terwijl ze haar hand over zijn borst naar beneden liet glijden. Hij gaf aan dat hij het ook fijn vond, dat hij niet gespannen was. "Dat maakt het ook zo lekker." Grijnsde ze hem toe. Ze gaf hem even een knipoog en kreunde zachtjes toen ze dichter tegen hem aan werd getrokken en zijn hand verder gleed. Ze sloot haar ogen en genoot van wat hij deed. Haar vingers streelden zachtjes zijn onderbuik.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 09:36

Koning Stephen Lahero

Ze had gelijk, het was echt fijn nu, maar hij had geen idee hoe het kwam dat alles nu anders was. Waarom voelde het nu wel goed? Ze ging verder en hij ademde langzaam in, op deze manier liet ze hem wel echt verlangen naar meer, maar het was heerlijk. Hij genoot er van en hij wilde ook echt dat ze verder ging, dat deed hij zelf ook. Ergens in zijn achterhoofd was hij wel bang dat hij zo klaar was en dat het juist voor frustratie zou zorgen, maar hij kon het goed aan de kant zetten en negeren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 09:42

Koningin Fay Lahero

"Mag ik?" Vroeg ze hem heel zachtjes en ze keek hem even aan. Ze wilde wel graag verder gaan om hem ook te verwennen, maar ze wist niet of hij dat ook echt wilde. "Ik wil het alleen maar om jou net zo te verwennen als jij bij mij doet." Voegde ze er met een lieve glimlach aan toe. Ze wilde het niet gewoon om het doen, maar om hem zachtjes te kunnen verwennen zoals hij bij haar deed. Ze kreunde zachtjes door wat hij deed, het was zo fijn...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 09:48

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg of ze verder mocht gaan, ze wilde het alleen maar om hem te verwennen. Hij dacht er even kort over na. Hij vond het moeilijk, want hij wist dat hij het niet lang vol zou kunnen houden en het was gênant om te zeggen en te laten zien, maar toch knikte hij. Het was een stuk minder lekker om alles zelf te doen en het was zo lang geleden dat hij wel weer eens wat anders wilde voelen. Hij ging zachtjes door bij haar en hij ademde diep in en uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 09:58

Koningin Fay Lahero

Hij dacht er wel een tijdje over na, maar uiteindelijk knikte hij haar toe. "Eens kijken of ik het nog kan." Plaagde ze hem een beetje en ze drukte zachtjes haar lippen op de zijne, het was gewoon heel erg fijn. Wanneer hij weer verder ging bij haar, kreunde ze zachtjes en raakte hem nu ook zachtjes aan. Ze deed het heel langzaam en rustig. Weer zoende ze hem eventjes. Ze vond het heerlijk en dat was aan alles te zien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 10:04

Koning Stephen Lahero

Ze plaagde hem nog en hij grijnsde een beetje. 'Ik hoop het toch wel, anders moet je maar veel oefenen...' zei hij nu tegen haar. Hij voelde heel kort een aanraking en hij ademde diep in, hij bewoog zijn lichaam wat meer tegen haar aan omdat hij zo erg verlangde. Het liefst trok hij haar bovenop zich, maar hij wist dat het veel te veel spanning zou geven en dat was juist niet de bedoeling. Hij hoopte dat Fay hem zo goed kende dat hij dit lang vol kon houden, maar hij wist het niet. Als ze ook maar iets te heftig deed zou hij klaar zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 10:10

Koningin Fay Lahero

Hij hoopte het, anders moest ze meer oefenen. Haar ogen twinkelden. "Maar al te graag." Grijnsde ze hem toe. Hij kwam wat meer tegen haar aan te liggen en ze kreunde zelf zachtjes hierdoor. Haar vingers bewogen licht en zacht over zijn huid. Zo zacht dat hij het waarschijnlijk niet eens echt zou voelen, maar wel hard genoeg om het verlangen aan te wakkeren bij hem. Ze lette heel erg goed op hem en stopte zodra ze dacht dat het te erg zou zijn, maar tot nu toe merkte ze nog niets.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 10:14

Koning Stephen Lahero

Haar aanraking was zo enorm zacht en lekker, het zorgde ervoor dat de spanning niet te veel was en hij probeerde er ook niet al te veel aan te denken. Hij ging steeds iets verder bij haar en hij deed echt zijn best om haar te laten genieten. Hij zoende haar langzaam en uitdagend en hij kreunde zacht. 'Weet je wat het meest frustrerend is? Ik wil zo graag die voldoening, ik wil zo graag klaar zijn, maar ik weet dat als ik mij nu laat gaan, dat ik het juist niet voel..' zei hij zacht en eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 10:19

Koningin Fay Lahero

Ze merkte dat dit redelijk goed ging zoals ze het nu deed. Ze voelde hoe hij verder ging bij haar en daardoor kreunde ze genietend. Vervolgens voelde ze zijn lippen weer op die van haar. Heel langzaam en uitdagend, hoe graag ze hem nu heftig wilde zoenen, ze deed het niet, ze ging mee in zijn langzame en uitdagende zoen. Hij begon tegen haar te praten over zijn frustratie.
"Je moet je ook niet laten gaan, geniet gewoon, kijk hoe lang het duurt. Zet er geen druk op... ik weet dat je dan wel die voldoening zult voelen." Fluisterde ze heel lief tegen hem en ze streelde even langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 10:23

Koning Stephen Lahero

Ze was zo lief en hij wist dat ze gelijk had, hij moest zich niet laten gaan, ook al voelde het nu best wel lekker. Hij moest het volhouden en dan zou hij voldoening voelen. De zoen was heerlijk en hij maakte het iets heftiger voor Fay, wat ook veel met hem zelf deed. Hij genoot van alles en doordat ze het zo zachtjes deed, hield hij het vol, al had hij een paar een momentje gehad waarbij hij dacht dat hij het echt niet meer volhield. Het was heel erg fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 10:31

Koningin Fay Lahero

Hij werd nog heftiger. "Rustig..." Kreunde ze zachtjes. "Straks kan ik me bij jou niet meer inhouden... al is het echt heerlijk." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Hoe heftiger hij deed, hoe meer ze ook voor hem wilde doen, maar dat was niet de bedoeling. Hij hield het wel behoorlijk lang voel, ze vond het echt heel erg knap van hem en ook echt ontzettend leuk, dit gaf haar ook een goed gevoel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 10:34

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei grijnsde hij, hij vond het heel leuk dat hij dit voor elkaar kreeg bij haar. Het gaf hem zelfvertrouwen en dat kon hij wel gebruiken. 'Ik vind het te lekker...' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het te fijn om bij haar te doen en daardoor werd ze zelf heftiger. Het was eigenlijk wel lekker en hij vond het nu zo goed gaan dat het niet meer uitmaakte, hij ging verder bij haar, steeds heftiger en steeds uitdagender, hij zoende haar uitgebreid en hij liet het nu eigenlijk allemaal los.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 10:39

Koningin Fay Lahero

Ze zag hem grijnzen, hij vond het te lekker zei hij, ze grinnikte hierdoor even zachtjes.
"Ik ook..." Mompelde ze. "Maar weet dat ik dan ook door blijf gaan." Waarschuwde ze hem met een grijns. Hij ging verder, hij werd zo uitdagend en heftig. Ze kronkelde naast hem door wat hij allemaal deed met zijn vingers, hij besteedde zoveel aandacht aan haar, dat vond ze heerlijk, dat had ze ook gigantisch gemist. Ze kreunde en de zoen die hij haar gaf was echt heerlijk. Ze trok hem wat dichter naar haar toe en ging met haar hand ook iets heftiger verder, ze deed nog wel haar best om het zo rustig mogelijk te houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 11:50

Koning Stephen Lahero

Ze ging heftiger verder bij hem door wat hij deed en hij kreunde diep van verlangen. Daarna lette hij weer vooral op Fay. Zolang hij met haar bezig was ging het heel goed, dan kon hij zich ergens helemaal op concentreren. Hij kreunde nog eens, maar hij bleef doorgaan en hij hield het zelf ook vol. Hij kon er niet tegen als ze alleen iets bij hem deed, want dan lag de focus veel te veel op hem. Dit ging dus blijkbaar wel goed, hij hield het gewoon vol.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 11:57

Koningin Fay Lahero

Hoe goed ze ook haar best deed, ze kon zich niet meer inhouden, het was zo lekker.. Ze genoot echt en ze bereikte haar hoogtepunt met een kreun. Ze zoende Stephen heftig daarna en keek hem met stralende ogen aan. Hij deed het zo goed en nu was zij zelfs eerder klaar dan hij. Dat was toch wel heel bijzonder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 12:04

Koning Stephen Lahero

Het deed hem zo ontzettend goed dat hij dit voor elkaar kreeg. Dat hij het echt volhield omdat hij met Fay bezig was. Dit was een goed begin en misschien konden ze vanuit hier toch verder kijken, nu had hij het idee dat het wel beter zou kunnen worden. Hij ging heftig mee in de zoen en daarna keek hij haar grijnzend aan. 'Ga maar door hoor...' zei hij plagend. Nu ging hij zich ook niet meer inhouden, nu mocht hij zich van zichzelf ook echt laten gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 12:14

Koningin Fay Lahero

Hij ging heel heftig mee in de zoen en ze vond het geweldig... Ze was zo enthousiast hierover en ze was er ongelooflijk blij mee. Hij grijnsde haar vervolgens toe en zei dat ze door mocht gaan.
"Nou vooruit." Plaagde ze en ze bleef er overheen strelen. Ze moest de verleiding weerstaan om niet met haar mond verder te gaan. Maar dat zou waarschijnlijk te heftig zijn voor hem. Daarom liet ze haar handen er zacht overheen glijden om hem te laten genieten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 12:18

Koning Stephen Lahero

Hij vond dit zo heerlijk, hij genoot verschrikkelijk en de sfeer was goed. Alle spanning was weg, dit was een hele grote stap in de goede richting en hij voelde zich ook echt geweldig. Het was heerlijk om zo met elkaar om te gaan. Hij bereikte zijn hoogtepunt toen ze weer door ging en het gaf hem ook echt voldoening. Het voelde zo fijn dat hij nu al zin had om verder te gaan, maar ze moesten dit rustig aan opbouwen om zo min mogelijk spanning te voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum