Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 13:57

Lolita Fullbright

"Precies. We kunnen het echt wel. Gewoon een beetje vertrouwen hebben in jezelf." Ze gaf hem even met een grijns een knipoog. Hij dacht ook wel dat hun lukte. "Goed zo." Grijnsde ze tevreden tegen hen. "Eigenlijk ben ik wel heel erg nieuwsgierig wat er nog meer voor leuke en lieve dingen in de brieven staan." Ze was ook gewoon echt super nieuwsgierig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 13:58

Leroy Fullbright

'Ik doe mijn best, maar ik heb geloof ik vooral heel erg veel vertrouwen in jou.' fluisterde hij. Zo was het ook eigenlijk echt, hij hield daar ook aan vast. Ze was tevreden dat hij positief was en daarna zei ze eigenlijk dat ze nieuwsgierig was wat er in de brieven stond. Het liet hem glimlachen en hij pakte ze er nu toch weer bij. 'Welke moet ik lezen?' vroeg hij zacht aan haar. Hij wilde het wel, hij was nu weer rustig, nu kon hij het wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 14:26

Lolita Fullbright

Hij fluisterde haar toe dat hij vooral veel vertrouwen had in haar, hierdoor glimlachte ze hem liefdevol toe. "Wat lief... ik ben er ook heel erg blij mee." sprak ze zacht. Hij glimlachte toch door wat ze tegen hem zei en vroeg aan haar welke hij moest lezen.
"Naar welke ben jij het meest nieuwsgierig?" Vroeg ze hem nu. "Van welk persoon denk je dat je de brief het meeste zal geloven?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 14:30

Leroy Fullbright

Door wat ze zei glimlachte hij en drukte hij heel zacht maar vol liefde zijn lippen op haar wang. 'Ik ben zo blij dat het zo goed gaat met ons. Ondanks alles heb ik nog nooit zo veel vertrouwen gehad in jou, in onze relatie... altijd twijfelde ik of het wel stand zou houden na alles en nu weet ik dat het echt zo is, dat wij altijd bij elkaar zullen blijven,' fluisterde hij. Hij begon ook echt meer het gevoel te krijgen dat hij goed genoeg was voor Lolita. Ze wilde weten naar welke brief hij het nieuwsgierigste was en welke hij het meeste zal geloven. 'Die van Kayton.... maar ik ben bang dat het mij verdrietig maakt,' fluisterde hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 14:35

Lolita FUllbright

Ze kreeg een kus op zijn wang van hem en hierdoor grijnsde ze hem breed toe. Hij was blij dat het goed ging met hun samen. "Echt waar? Daar ben ik heel erg blij mee... ik vind het fijn dat je het nu weet, ik zal je echt nooit in de steek laten. Nooit." Sprak ze zacht tegen hem, maar wel heel erg eerlijk. Hij wilde die van Kayton wel lezen, maar hij was wel bang dat het hem verdrietig maakte.
"Kayton heeft jou toch nog nooit teleurgesteld? Je kent hem zelfs langer dan dat je mij kent. Ik denk dat je hem wel kan geloven, dat alles wat erin staat echt waar is." Fluisterde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 14:36

Leroy Fullbright

'Ja, echt waar... het voelt heel goed tussen ons, maar ik weet nu nog niet zo goed hoe ik je dat moet laten zien,' zei hij glimlachend tegen haar. Voor hem was dat altijd al lastig geweest, waarschijnlijk waren er jaren in hun relatie geweest dat hij het amper had laten zien, maar Lolita was vreselijk belangrijk voor hem. 'Nee, dat heeft hij nog nooit gedaan, ik geloof hem wel, maar juist daarom vind ik het eng... ik weet dat ik elk woord kan geloven, maar daarom denk ik dat het mij verdrietig maakt,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 14:40

Lolita Fullbright

"Dat maakt ook niet uit... ik vind het ook heel erg fijn samen met jou en het gevoel is gewoon goed. Je hoeft het niet te laten zien, ik kan het voelen. Zo zijn we in geen jaren met elkaar omgegaan." vertelde ze hem zacht en lief. Hij gaf aan dat Kayton hem inderdaad nog nooit teleur had gesteld en hij wist dat hij elk woord kon geloven.
"Misschien dat het je eerst verdrietig maakt, maar dat je er na een tijdje wel gelukkig van kan worden." Vertelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 14:44

Leroy Fullbright

'Daar ben ik blij mee...' zei hij zacht tegen haar. 'Oké, ik probeer het wel gewoon, dan merk ik het vanzelf.' fluisterde hij. Hij pakte de brief en hij ademde diep in, daarna begon hij toch te lezen. Zijn ogen gleden over de regels heen, natuurlijk maakte het hem wel verdrietig, maar dat was niet eens zo heel negatief. Hij was blij met de lieve en oprechte woorden van Kayton en hij wist dat dit de waarheid was, dat kon niet anders. Het was wel moeilijk, de tranen liepen over zijn gezicht en uiteindelijk legde hij de brief toch weg en ademde hij trillend in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 16:37

Lolita Fullbright

"Dat hoor ik graag van je." Glimlachte ze hem liefdevol toe toen hij het gewoon wilde proberen. Hij las de brief van Kayton en ze streek zachtjes over zijn rug heen terwijl hij het las. Af en toe las ze een woordje mee en het liet haar glimlachen. Wanneer Leroy de brief weglegde, keek ze hem even aan. "Wat vond je ervan? Zo erg was het helemaal niet of wel?" Vroeg ze hem lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 16:38

Leroy Fullbright

Ze wilde weten wat hij er van vond, het was niet zo erg. 'Nee, het was heel lief,' fluisterde hij, zijn stem klonk schor. Het was echt vreselijk lief, daarom was hij ook zo emotioneel. 'Ik zou naar hem toe willen gaan om hem te bedanken, om te zeggen dat het allemaal goed zit tussen ons en dat het wel weer goed komt, maar ik weet gewoon dat het niet kan... dat ik veel te bang ben,' fluisterde hij. Het zou heel lang duren voor hij een man weer onder ogen kon komen, waarschijnlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 16:43

Kayton Erogate

Gelukkig was Jay er heel erg enthousiast over. Hij wist haast zeker dat Esmeralda er blij mee was. "Ga haar maar heel gauw opzoeken dan, ik wacht hier wel, dan kunnen jullie daarna hierheen komen en dan spreken we het nog even door met z'n drieën." Zei Kayton breed glimlachend tegen de jongen. "Denk ook maar na over iets wat van hem is, Faith had ook mijn zwaard gebruikt om mij terug te halen." Vertelde hij.



Layka Samira

Ze had weer echt genoten van Duke, het verlangen bij haar was ook opgelaaid en ze vond het heel erg leuk om hem ook te verwennen. Nu lag ze uitgeput in het bed en keek ze met een brede glimlach naast haar naar Duke. "Ik ben echt stapelgek op je." Fluisterde ze hem toe en ze streek met haar vingers over zijn borst heen.


Lolita Fullbright

Leroy vond het gelukkig heel lief wat er in de brief stond. Hij wilde graag naar Kayton toe om hem te bedanken en te zeggen dat alles goed zat, maar hij kon het niet, hij wist dat hij veel te bang was. "Misschien moet je hem eerst eens schrijven, dat je hem op een gegeven moment zo erg mist, dat je hem wilt zien. Dat dat gevoel meer aanwezig is dan de angst... misschien lukt het je dan wel." Sprak ze zachtjes tegen hem en ze streek door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 16:48

Koning Jay Fullbright

'Dat doe ik... en ik weet al iets hoor.' zei hij tegen Kayton, daarna ging hij meteen weg. Hij wilde het met Esmeralda bespreken, hij was zo blij en enthousiast. Hij kon niet wachten om zijn zoon terug te hebben, dan zou alles voor altijd goed zijn, dat wist hij zeker. Hij ging bij Esmeralda naar binnen, hij moest moeite doen om zijn enthousiasme een beetje te bedwingen. 'Ik moet iets met je bespreken,' zei hij dus ook, er lag een fonkeling in zijn ogen.

Duke Samira

'Ik ook op jou, het was geweldig,' fluisterde hij. 'Deed ik het wel een beetje goed?' plaagde hij haar daarna. Hij had heel duidelijk kunnen merken dat ze het lekker vond en dat maakte hem blij, het was echt heel fijn om zo met haar om te gaan. Ze streek over zijn borst heen en hij keek haar glimlachend aan, vol liefde. 'Je bent zo'n heerlijke vrouw hé. Ik ben trots op je,' zei hij.

Leroy Fullbright

'Dat is een goed idee, dat kan ik wel proberen,' zei hij. Hij kwam langzaam overeind en hij ging uit bed, hij ging aan het bureau zitten en hij pakte wat spullen, daarna keek hij weer even naar Lolita. Hij vond het wel lastig, maar hij moest hier doorheen, dat zou het voor hun allemaal beter maken.

Kayton,

Ik heb net jouw brief gelezen. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb de neiging om naar je toe te gaan en je te laten zien dat je nog net zo belangrijk voor mij bent, dat ik om je geef en dat je een geweldige vriend bent, maar het kan nog niet. Ik zou het nog niet aankunnen, ik ben veel te bang. Ik wilde het je wel zeggen, dus daarom deze brief. Ik ben je vreselijk dankbaar voor alles.

Leroy


Hij vouwde de brief op en hij keek even naar Lolita, hij durfde de brief niet eens af te geven aan een wachter, dus kwam hij maar wat aarzelend overeind.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 21:20

Nathan Gerono

Na wat hij met Elvira gedaan had, was het weer een paar dagen wel goed gegaan, maar hij merkte nu alweer even dat het allemaal niet genoeg was. Hij begreep niet precies waardoor het erger werd, misschien wel doordat het verwarrend was en hij uiteindelijk toch meer nodig had. Het werd steeds erger, hij probeerde zich bij Elvira nog een beetje in te houden, maar hij wilde het al steeds vaker en hij wist dat hij dat niet van haar kon vragen. Hij zocht andere oplossingen, hij hielp zichzelf van de spanning af, hij probeerde uitdagingen uit de weg te gaan, maar het leek niet te helpen. Nu zat hij een biertje te drinken in de herberg, hij wilde namelijk ook niet contant rond Elvira hangen, dat zou ook niet goed gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 22:14


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze was met wat brieven bezig en keek opeens op toen Jay binnen kwam, hij stormde haast binnen en ze grijnsde hem toe door zijn enthousiasme, ze wist niet waarom, maar ze vond het leuk om het te zien. Hij moest iets met haar bespreken. “Ik hoop dan maar dat het echt iets heel leuks is, anders vertrouw ik die blik in je ogen echt niet.” Plaagde ze hem nu met een grijns en ze pakte zijn hand even vast met een glimlach.


Layka Samira

“Volgens mij kreunde ik luid genoeg om te laten merken dat je het goed deed.” Plaagde ze hem met een grijns terug. Ze keek doordringend in zijn liefdevolle ogen. Zijn woorden lieten haar glunderen. “Ik doe mijn best, ik ben heel blij dat je zo lief bent voor me. Je bent leuk.” Grijnsde ze tegen hem en ze drukte haar lippen zachtjes op die van hem.


Lolita Fullbright

Ze ging in een kleermakerszit op het bed zitten en ze keek toe hoe Leroy de brief schreef. Ze hield haar hoofd iets schuin en glimlachte naar hem. Hij was echt heel erg leuk zo. Nadat hij de brief klaar had, keek ze naar hem op. Hij kwam wat aarzelend overeind en zij sprong meteen van het bed af. “Kom maar, ik geef hem wel aan een wachter mee, geen probleem, maar je niet druk.” Glimlachte ze hem liefdevol toe. Ze pakte de brief van hem aan en gaf die aan een wachter die voor de deur stond, ze vroeg vriendelijk of hij het aan Kayton wilde geven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 22:25

Koning Jay Fullbright

'Kayton vertelde mij dat hij met Faith Killian terug kan laten komen... hij wilde het alleen als het goed ging, maar het gaat nu goed...' zei hij heel enthousiast. Hij had het haar niet eerder willen vertellen, maar nu wist hij dat het kon lukken, nu wilde hij het ook echt heel erg graag. Hij was zo enthousiast en hij liep naar haar toe, hij pakte haar vast. 'Hij weet alleen niet wat het goede moment is. Kan het nu? Of is dat te verwarrend?'

Duke Samira

'Ik hoor het gewoon graag nog een keertje extra,' zei hij plagend tegen haar. 'Jij bent nog veel leuker en je moet mij niet zo veel meer uitdagen,' zei hij zacht. Hij streek langs haar lippen en hij ademde diep in, daarna zoende hij haar iets heftiger. Hij trok haar lichaam tegen zich aan en hij sloeg zijn armen om haar heen. Het voelde allemaal echt geweldig en hij was er blij mee.

Leroy Fullbright

Ze pakte de brief aan en gaf hem aan een wachter, hij glimlachte dankbaar naar haar toen ze klaar was. Hij pakte haar vast en hij streek met zijn vingers langs haar gezicht. Hij keek haar diep in haar ogen aan en daarna zoende hij haar kort. 'Dankjewel.' fluisterde hij. Hij liet zich weer op het bed zakken en zijn blik gleed langzaam over haar heen, daarna glimlachte hij weer naar haar.

Nathan Gerono

Er kwam een leuke vrouw naast hem zitten en toen ze hem uit begon te dagen gleed zijn blik over haar heen. Ze had hetzelfde figuur als Elvira, zijn blik gleed omhoog, ze had dezelfde kleur ogen. Daardoor grijnsde hij een beetje, maar hij besloot het spel mee te spelen, dat maakte het leuker. Ze vroeg of hij wat wilde drinken aan een tafeltje en hij ging mee, hij had zelf ook al aardig wat gedronken, maar hij vermaakte zich goed en Elvira leek het niet erg te vinden. Hij ging naast haar zitten en al heel snel voelde hij haar vingers over zijn broek glijden, hij verlangde enorm naar. Het was druk in de herberg, dat maakte het nog spannender. Onder de tafel gleed haar hand in zijn broek, hij moest moeite doen om zich stil te houden nu, zo lekker was dit. Dit zou hij normaal gesproken met Elvira niet doen, hij wist helemaal niet dat ze hier voor open stond. Ze ging verder, na een tijdje keek ze rond en ging ze zelfs verder met haar mond. Hij had nooit gedacht dat Elvira zo veel lef had, maar hij vond het alleen maar leuker worden. Ze stopte en maakte zijn broek weer dicht, daarna werd hij achter haar aan meegenomen naar een kamer. Het was verschrikkelijk lekker, al was het jammer dat hij waarschijnlijk over een uurtje weer wilde. 'Jezus, Elvira, dat was echt heerlijk...' zei hij zacht, toen hij klaar was. Hij wilde haar net zoenen toen ze hem vragend aankeek. 'Elvira? Hoe kom je daar bij? Zo heet ik helemaal niet...' zei de vrouw. Hij ademde diep in, zijn blik gleed nog eens over haar heen en hij schudde zijn hoofd. Hij kwam heel gehaast overeind, hij trok nog sneller zijn kleding aan en daarna schoot hij de herberg uit. Dit kon niet echt gebeurd zijn. Dit kon hij haar niet vertellen. Hij slikte even, hij was aardig in paniek. Misschien moest hij even met Fay praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 22:42

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze knipperde met haar ogen en haar mond viel open door wat Jay zei. Hij was echt door de dolle heen en pakte haar vast, terwijl zij nog vol onbegrip naar hem keek. “Killian terugbrengen? Kan dat?” Fluisterde ze Jay toe. Hij sprak over het goede moment. “Nu? Ik zou het fijn vinden als Killian terug kan komen, ik mis hem heel erg…” Fluisterde ze zacht tegen hem en ze sloeg haar armen stevig om hem heen.


Layka Samira

Ze gaf hem een knipoog met een brede glimlach. Hij gaf aan dat hij haar nog veel leuker vond en dat ze hem niet zoveel moest uitdagen. “Ik weet niet eens wat ik doe.” Lachte ze vrolijk naar hem. Hij streek met zijn vingers langs haar lippen en ze keek hem met een liefdevolle blik even aan. Daarna zoende hij haar, het was heftig en ze werd tegen hem aangetrokken, zijn armen stevig om haar heen. Ze sloeg haar armen om zijn hals en ze zoende hem heftig terug.


Lolita Fullbright

Ze werd door Leroy vastgepakt en ze voelde zijn vingers langs haar gezicht glijden. Ze werd door hem gezoend en daarna bedankte hij haar. Ze glimlachte hem liefdevol toe. “Geen probleem, lieverd.” Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze hielp hem graag. Zachtjes legde ze haar hoofd tegen hem aan toen hij bij haar kwam zitten en ze sloot haar ogen eventjes.


Koningin Fay Lahero

Ze had eindelijk zelf iets gevonden wat ze kon doen, het was beter voor haar als ze bezig was wanneer Stephen aan het werk was. Dan verveelde ze zich niet zo. Ze gaf de kinderen af en toe les en verder had ze zo haar eigen kleine projectjes om het dorp zo mooi mogelijk te maken. Ze wilde dat de mensen in het dorp het echt fantastisch hadden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 22:46

Koning Jay Fullbright

Ze was net zo enthousiast, ze hing om hem heen en zei dat ze Killian heel erg miste. 'Kayton dacht dat het misschien verwarrend was, nu er zo veel aan de hand is... maar wij kunnen het hem toch gewoon uitleggen? Ik wil hem heel erg graag terug hebben, vanaf dan zal het allemaal weer goed blijven gaan, dat weet ik zeker,' fluisterde hij.

Duke Samira

'Ik weet het ook niet, maar je doet het wel, heel erg.' zei hij plagend tegen haar. 'Als je zo doorgaat kunnen we dit wel de hele dag doen,' zei hij daarna plagend. Hij werd heel heftig terug gezoend en hij ademde diep in. 'Hoe was je van plan mij te belonen?' vroeg hij daarna plagend aan haar, maar met een hele grote grijns op zijn gezicht.

Nathan Gerono

Al snel had hij Fay gevonden en hij liep naar haar toe, toen hij voor haar stond haalde hij een hand door zijn haren heen. Hij wist niet zo goed hoe hij dit nou weer moest uitleggen. 'Heb je even tijd?' vroeg hij dus eerst maar zacht, aan zijn stem was te horen dat er echt iets aan de hand was. Het ging ook gewoon niet goed met hem, tussen hem en Elvira leek het daardoor ook niet te lopen en hij wist dat het helemaal kwam door hem, hij verlangde onmogelijke dingen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/12/2015, 22:55

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde haar dat Kayton dacht dat het misschien verwarrend was doordat er zoveel aan de hand was. Ze dacht er even over na. "Ja, misschien wel... maar hij kent je vader ook bijna niet... hij was nog heel klein toen hij doodging en hij was al overleden toen hij terug kwam natuurlijk..." vertelde ze zacht aan Jay. "We moeten hem dan eerst heel rustig alles uitleggen, dan komt het denk ik wel goed, uiteindelijk." Fluisterde ze.


Koningin Fay Lahero

Nathan bleef voor haar staan en daardoor keek ze hem wat bezorgd aan. Hij vroeg haar zelfs met zachte stem of ze tijd had.
"Ja, natuurlijk, voor jou heb ik altijd tijd." Zei ze hem zachtjes. Ze pakte hem bij zijn arm vast en nam hem voorzichtig mee een kamer in en ze ging langzaam zitten. Wat zou er aan de hand zijn?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/12/2015, 22:59

Koning Jay Fullbright

'Ja, dat is denk ik het beste. Als we het hem uitleggen en voor alles de tijd nemen, moet het goed komen... maar ik wil hem zo graag terug,' zei hij zacht. Al die tijd was dat waar hij aan vast had gehouden, het was ook hetgene dat hem zo slecht had laten voelen. Sinds de dood van Killian was hij echt veranderd en hij wilde dat het weer terug ging naar vroeger, dat het weer zo goed zou gaan, dat ze dit vast konden houden.

Nathan Gerono

Ze had tijd voor hem, ze had altijd tijd. Hij slikte even, hij raakte zo erg in de war van alles. Ze pakte hem vast en hij werd meegenomen een kamer in, hij ging zelf ook zitten en hij staarde voor zich uit. 'Het gaat de laatste tijd niet zo goed en nu heb ik iets heel erg doms gedaan....' fluisterde hij. 'Elvira heeft door dat ik niet genoeg heb aan alles, dat ik steeds meer wil, daarom had ze laatst iets verzonnen. Ze had zich helemaal aangekleed als iemand anders, ik herkende haar ook niet en dat zorgde voor heel veel spanning. We hadden afgesproken het vaker te doen en ik dacht... ik dacht dat het Elvira was.' zei hij, waarschijnlijk was het nogal moeilijk te volgen. Hij had gedronken en het verhaal was waarschijnlijk ook niet echt logisch. 'Misschien had ik het kunnen zien, ik had het kunnen weten, ze deed allemaal dingen die Elvira nooit zou doen, maar ik wilde het zo graag...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/12/2015, 17:57

Koningin Esmeralda Fullbright

"Ja, het komt wel goed, jij bent nu ook rustiger dus jij kan hem ook dingen vertellen zonder dat hij door het lint gaat." Sprak ze zachtjes tegen hem. Ze knuffelde Jay nu weer even met een grijns. "Oh, het lijkt me zo heerlijk als hij weer terug is..." Sprak ze nu. Ze miste hem zo ongelooflijk erg.


Koningin Fay Lahero

Ze keek Nathan ernstig aan door wat hij allemaal begon te vertellen tegen haar. Hij had wat doms gedaan. Hij vertelde over wat hij met Elvira deed, ze kleedde zich aan als een andere vrouw en daarna begon hij wat totaal anders te vertellen. Ze begreep eruit dat hij het met een andere vrouw had gedaan terwijl hij dacht dat het Elvira was.
Fay schudde haar hoofd een beetje. "Nathan... dit is echt niet goed... Het begint echt heel erg ernstig te worden... wil je nog wel met Elvira verder? Ik bedoel... als ze zich ook nog eens moet verkleden om het spannend te maken? Het hoort niet zo te zijn... Bovendien weet ik dat ze keihard haar best doet voor jou om het zo spannend mogelijk te maken, maar jij moet ook aan dat verlangen werken, want dit is niet echt normaal meer. Ik bedoel het niet lullig, Nathan, maar ik meen het wel serieus en ik wil je altijd helpen met alles waar je moeite mee hebt, echt waar. Ik wil je hiermee echt niet kwetsen, maar ik wil wel dat het duidelijk is voor je." Vertelde ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/12/2015, 18:03

Nathan Gerono

Door wat ze vertelde zuchtte hij zacht. Hij wist het wel, maar hij vond het wel heel lastig. 'Ik weet het... De afgelopen tijd ging het al zo slecht en ik wil echt wel met haar verder, maar het gaat niet meer... Ik ga haar pijn doen, ik ga steeds verder en ik kan hier zelf niet eens meer mee omgaan.' Fluisterde hij. 'Ik doe mijn best om het te negeren, maar wat kan ik er aan doen? Ik denk dat ik alles wel geprobeerd heb en ik geloof dat het nou niet zo erg is dat er echt iets aan moet gebeuren. Hoe veel mensen maken niet een keer een foutje? Het is niet zo erg, toch? Ik hou echt van haar, Fay...' Fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/12/2015, 18:14

Koningin Fay Lahero

Hij wist het en de afgelopen tijd ging het al zo slecht. Hij wilde met haar verder, maar het ging niet meer en hij ging haar pijn doen. Hij kon er zelf ook niet echt mee omgaan. Hierdoor slikte ze even.
"Nathan, dit is niet zomaar een foutje... Ik vind gewoon echt niet dat je dit kan maken en als je het haar vertelt, weet je al dat ze er heel veel verdriet van krijgt..." Fluisterde ze nu doordringend. "Als je echt zoveel van haar houdt, zorg je ervoor dat je een manier kan vinden, dat meen ik echt. Je geeft heel snel dingen op, dat is nergens voor nodig, want je kunt het wel. Je bent haar al die tijd toch behoorlijk trouw geweest en het is ook lang goed gegaan, waarom nu dan niet?" Vroeg ze zachtjes aan hem. Dat begreep ze echt niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/12/2015, 18:34

Nathan Gerono

Hij merkte dat dit niet goed ging. Hij merkte dat hij verdrietig en gefrustreerd raakte en hij haalde diep adem. 'Ik had verwacht dat je mij zou steunen... Je bent altijd mijn beste vriendin geweest en nu doe je alsof ik dit expres doe... Alsof ik het niet echt wil en zwak ben... Je weet toch hoe veel moeite ik gedaan heb? je weet toch dat ik van haar hou? Waarom doe je zo? Nu heb ik niemand meer... Ik kwam juist jouw hulp vragen..' zei hij zacht. Hij was niet vaak zo gevoelig, maar nu vond hij het echt heel erg moeilijk. Hij kwam ook meteen overeind, hij wilde niet meer met haar praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/12/2015, 18:43

Koningin Fay Lahero

Ze pakte stevig zijn arm vast en keek hem doordringend aan. "Ik wil je helpen, maar soms helpt het jou beter om het in een keer in te zien en op je kop te krijgen. Dat meen ik ook echt." Vertelde ze aan hem.
"Daarom doe ik het, al merk ik nu wel dat je te veel in de war bent, het was niet de juiste aanpak. Het spijt me. Kom maar..." Zei ze zacht en ze sloeg haar armen om hem heen. "Je weet toch hoe slecht ik met dit soort dingen ben?" Vroeg ze nu aan hem.
"Ik weet dat je van haar houdt..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/12/2015, 18:54

Nathan Gerono

Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij ademde diep in. 'Ik weet het allemaal niet meer... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik weet dat het erger wordt, het was altijd al op de grens, maar nu is het niet meer te doen. Ik weet dat ik een manier moet vinden om hier mee om te gaan, maar dat kan ik niet. Ik heb echt alles geprobeerd wat ik weet, wat moet ik nou doen? Ik kan het haar niet eens vertellen, wat moet ik nu? Ik raak haar kwijt en dan gaat het vast alleen maar slechter.' Fluisterde hij. Hij kon bijna nergens anders aan denken. Hij wilde het niemand laten merken, maar het begon echt veel te erg te worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum