Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 14:43

Lolita Fullbright

Hij plaagde haar dat het logisch was. Daarna knikte hij en zei hij zachtjes dat hij het heel erg zeker wist. Hij ging zachtjes verder, zijn lippen op haar buik en ze kreunde zachtjes. Haar ogen hield ze gesloten terwijl ze ervan genoot wat hij deed. Hij deed het alleen wel heel erg voorzichtig en na een tijdje stopte hij. Ze werd rustig gezoend en hij ging met zijn hand verder.
"Leroy, ik kan het niet zo... ik wil niet dat je pijn hebt. Laat het maar, doe alsjeblieft voorzichtig." Zei ze nu heel erg zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 15:05

Leroy Fullbright

Ze zei dat ze het zo niet wilde, ze wilde niet dat hij pijn had. Hij ademde diep in en hij hield toch op, het was echt wel vervelend dat het zo gevoelig was. 'Het spijt mij, ik wil echt doorgaan. Misschien gaat het straks wel ietsje beter. Dat hoop ik een beetje...' Fluisterde hij. Hij vond het ook echt niet leuk dat hij nu niet verder kon gaan, vooral voor Lolita niet. Hij wist echt wel dat ze eigenlijk meer wilde. Hij vond het best wel vervelend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 16:58

Lolita Fullbright

Hij hield op en zei dat het hem speet, dat hij echt wel door wilde gaan en misschien ging het straks wel beter. "Sst.. het hoeft je niet te spijten, je hebt pijn, je kunt er niets aan doen, lieverd." Sprak ze hem zachtjes toe. "We zien het straks wel." Glimlachte ze naar hem. "Maar als je het niet heel erg vind, zorg ik er even voor dat dit erge verlangen weg is." Fluisterde ze nu, anders kon ze het echt niet zo erg inhouden en ze wilde echt niet dat Leroy teveel van zijn lichaam vroeg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 17:18

Leroy Fullbright

Ze vond het niet erg, het hoefde hem niet te spijten. Ze zei dat ze het straks wel zouden zien en hij knikte, dat vond hij wel prima. Door wat ze daarna zei keek hij haar weer aan. Dit vond hij een beetje dubbel. Hij begreep het wel, maar toch was het wat raar. Hij besloot dat maar te negeren. 'Hmm, als ik het kan zien vind ik dat denk ik niet zo heel erg...' zei hij uiteindelijk tegen haar, met een glimlachje op zijn gezicht. Hij was jammer dat het nodig was omdat hij het niet kon, maar hij begreep het wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 18:06

Lolita Fullbright

Hij keek haar aan, ze wist dat hij het niet al te leuk vond. Hij vond het goed als hij het kon zien, dan dacht hij dat het niet zo heel erg was. "Dank je." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze streek zachtjes over haar eigen lichaam heen en kroop dichter tegen Leroy aan, ze voelde dat het bij haar wel heel erg hoog zat, ze had het echt nodig, ze wilde zo graag, daarom was dit beter. Dan kon ze het beter zo dan dan zich opdringen tegen Leroy.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 19:40

Leroy Fullbright

Hij wist nog niet echt wat hij hier nou van vond. Het had wel iets uitdagends, maar hij wilde het liever gewoon zelf doen bij haar. Dat was een stuk beter dan dit. Ze kwam wat dichterbij en hij keek haar even aan. Hij vroeg zich af hoe vaak ze dit nou eigenlijk deed. Hij vond er zelf niet zo veel aan om het bij zichzelf te doen. Soms was het niet anders, maar meestal deed hij het veel liever met Lolita. Dat was duizend keer lekkerder. Hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals en hij zuchtte even. 'Ik kan dit niet bekijken, maar ik wil niet dat je dit doet als ik er niet bij ben...' Gaf hij toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 19:50

Lolita Fullbright

"Leroy..." Kreunde ze zacht toen hij aangaf dat hij het niet kon bekijken, maar dat hij ook niet wilde dat ze het deed als hij er niet bij was.
"Het brand gewoon, ik wil het echt doen, ik kan hier niet tegen. Duke heeft me helemaal gek gemaakt zodat ik van jou kon genieten, maar als jij pijn hebt, dan zit genieten er voor jou helemaal niet in. Ik moet het echt kwijt." Klonk haar stem zachtjes en wat smekend, ze werd hier echt gek van, dit hield ze echt niet vol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 19:56

Leroy Fullbright


Ze smeekte hem bijna en hij ademde diep in. Hij wist het echt niet, hij vond dit heel erg lastig. Hij had dit liever niet. Hij vond het zelf heel erg opwindend, maar hij wist niet wat hij moest doen. Hij pakte haar hand en hij legde die nu op zijn lichaam neer, terwijl hij zelf verder ging hij haar. Hij wilde dit veel liever en dan deed het maar een beetje pijn, hij wilde niet dat ze het zelf deed. Niet meer. Hij deed zijn uiterste best om haar te verwennen, zodat ze ook echt opgelucht zou zijn. 'Vind je het fijn zo?' Vroeg hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 20:03

Lolita Fullbright

Haar hand werd door hem vastgepakt en op zijn lichaam neergelegd. ze keek hem even aan en glimlachte toen hij zelf verder ging met zijn vingers. Het leek hem niet eens zo heel erg veel pijn te doen. Hij vroeg of ze het fijn vond zo.
"Ja, dit vind ik heel fijn, dankjewel." Fluisterde ze, ze drukte zachtjes haar lippen in zijn hals en gleed met haar vingers over zijn onderbuik heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 20:18

Leroy Fullbright

'Als we het een beetje rust houden dan hou ik dit ook nog wel vol.' zei hij tegen haar. Dit was te doen. Ze drukte haar lippen in zijn hals en ze gleed verder met haar vingers, daardoor kreunde hij zachtjes. 'Dit is fijn...' zei hij zachtjes. Haar lippen voelden zo vertrouwd en dit was een stuk beter dan dat hij maar gewoon moest toekijken, hier werd hij gelukkiger van. Hij bleef doorgaan bij haar, hij wilde haar echt laten genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 20:22

Koning Jay Fullbright

'Dat dacht ik al....' zei hij lachend tegen haar. Ze vond het niet zo erg als hij het nog zou verbeteren, maar hij wist niet of hij dat nog zou kunnen. Dit was misschien wel optimaal, maar misschien kon hij het na een tijdje wel nog meer verbeteren voor haar. Ze pakte opeens twee stukken taart en hij grijnsde. 'Lekker hoor,' zei hij lachend tegen haar. Hij pakte de taart aan en hij nam een hap, het smaakte best wel lekker. 'Wat ga je zo doen?' vroeg hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 20:31

Lolita Fullbright

Hij hield het vol als ze het een beetje rustig hielden, ze glimlachte naar hem. "Fijn.. ik vind dit heerlijk." Hij kreunde ook zachtjes en daardoor glimlachte ze. Ze bleef hem zachtjes zoenen en zachtjes strelen, ze was heel erg voorzichtig met hem, maar ze vond dit heerlijk, gewoon zo rustig een beetje met hem bezig zijn, dat was echt goed genoeg, maar ze had wel echt iets nodig.


Koningin Fay Lahero

Hij grijnsde toen ze de taart tevoorschijn haalde. Ze gaf hem een knipoog daardoor en ze gaf hem de taart aan. Ze nam ook een hapje. "Hmm... dit is heerlijk." Sprak ze genietend tegen hem. Hij wilde weten wat ze ging doen straks. "Dat weet ik eigenlijk nog niet." Ze haalde haar schouders een beetje op. "Weet jij nog wat leuks?" vroeg ze met een glimlach aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 20:41

Leroy Fullbright

Ze vond het heerlijk zo, daardoor grijnsde hij een beetje. Ze bleef hem zoenen en strelen, dit was fijn dit vond hij zelf echt een stuk beter omdat hij er nu bij betrokken werd. Hij kreunde zachtjes en hij werd wel iets fanatieker nu, hij vond het vreselijk lekker en daardoor kon hij zich niet helemaal meer inhouden. Het ging gewoon niet helemaal goed. Hij zoende haar wat heftiger en zijn hand gleed over haar lichaam heen, terwijl hij doorging.

Koning Jay Fullbright

'Dat vind ik ook,' zei hij grijnzend tegen haar. De taart smaakte hem heel erg goed. Hij vond het ook echt fijn om bij haar te zijn nu. Dat was het aller leukste. 'Ik weet het niet, ik wil nog trainen en verder niet,' zei hij zacht tegen haar. 'Maar als jij wilt kunnen we nog wel even wat samen doen, misschien met Ivan? Ik wil ook niet al te laat naar bed vanavond...' zei hij daarna glimlachend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 20:49

Lolita Fullbright

Hij werd iets fanatieker, dat vond ze zo leuk aan hem, als het goed ging, werd hij steeds fanatieker, met alles, hij deed dan gewoon steeds meer zijn best. Toen hij haar heftig zoende, bereikte ze haar hoogtepunt, ze beet op zijn lip en keek hem met een genietende blik even aan, daarna kroop ze dicht tegen hem aan. "Ik hou toch zo vreselijk veel van je..." Mompelde ze liefdevol tegen hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wist nog niet wat hij ging doen, hij wlde nog wat gaan trainen, maar verder wist hij niet echt wat. Hij stelde voor om nog wat samen te gaan doen, misschien samen met Ivan.
"Ja, dat vind ik leuk, hij leeft ook zo erg op als we samen zijn, dan vind hij het nog leuker." Glimlachte ze breed naar Jay.
"Vanavond slapen we bij Kayton en Carmen." Vertelde ze aan hem. Het leek haar eigenlijk wel bijzonder en fijn als Jay er ook was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 21:15

Leroy Fullbright

Hij merkte dat ze haar hoogtepunt bereikte en hij grijnsde een beetje. Het was hem toch gelukt en dat vond hij heel erg fijn, daar genoot hij van. Het maakte hem gelukkig dat hij iets kon doen, dat ze het niet zelf hoefde te doen. Hij vond het fijn dat hij het voor elkaar kreeg. 'Ik hou ook van jou,' zei hij zacht. 'Ik wil niet dat je het ooit nog zelf doet. Dan doe ik het wel gewoon.' zei hij daarna met een grijnsje op zijn gezicht. Dat vond hij een beter idee.

Koning Jay FUllbright

'Dat vind ik ook leuk, ik ben blij dat het goed met hem gaat, dat hij zo gelukkig is, dat vind ik fijn,' zei hij zacht tegen haar. 'Dat is goed,' zei hij daarna. Hij vond het heel fijn om met haar te zijn, hij vond het fijn om dit gevoel te hebben. Hij was echt gelukkig met haar zo, dit was heerlijk. 'Vinden ze het niet erg dat ik er dan ook bij ben?' vroeg hij wel voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 21:41

Lolita Fullbright

Hij hield ook van haar en daarna zei hij dat ze het nooit meer zelf mocht doen, dan deed hij het liever. "Oké, oké, jij krijgt alle eer, maar weet wel dat ik heel veeleisend wordt dan." Plaagde ze hem nu. "Dus... moet ik je vandaag de hele dag verwennen?" Vroeg ze hem nu met een grijns, aangezien hij van haar echt het bed niet meer uit mocht nu hij zoveel pijn had.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij was heel erg blij dat het goed ging met Ivan, dat hij zo gelukkig was. "Dat vind ik ook, ik vind het heerlijk om hem zien te genieten, ik ben ook wel een beetje verliefd op hem." Grinnikte ze nu zachtjes. Hij vroeg aan haar of ze het niet erg vonden als hij erbij was.
"Ik denk dat ze dit wel een goede keuze vinden. Ze zien dat we vooruit willen, dat we elkaar begrijpen en tot oplossingen komen." Glimlachte ze nu.
"Hoe gaat het nu eigenlijk als je Carmen tegen komt? Gaat dat ook al beter?" Vroeg ze ineens zachtjes, ze wist dat hij niet heel erg goed met Carmen om kon gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 21:48

Leroy Fullbright

'Dat maakt mij helemaal niets uit, ik wil het gewoon voor jou doen,' zei hij tegen haar. Dat was het belangrijkste voor hem. Door wat ze daarna zei grijnsde hij uitdagend naar haar. 'Dat mag natuurlijk altijd, vandaag helemaal. Ik mag zeker geen kant op van jou...' zei hij lachend. Hij pakte haar vast en hij zoende haar langzaam, daarna ging hij weer dicht tegen haar aan liggen. Hij was zo blij dat dit allemaal goed ging tussen hun.

Koning Jay Fullbright

'Nou, ik word jaloers hoor.' zei hij lachend tegen haar. Hij kon het gelukkig goed hebben. Dit wel, verder was hij wel aardig jaloers. Ze dacht wel dat ze het een goede keuze vonden, ze wilden dat ze vooruit gingen. Hij knikte even, hij hoopte het wel, hij wilde ze niet tot last zijn. Door wat ze daarna vroeg haalde hij zijn schouders op. 'Ik zie haar niet zo vaak. Ik weet het niet precies,' zei hij eerlijk. 'Als het niet gaat vanavond zal ik weg gaan,' mompelde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 22:08

Lolita Fullbright

Het maakte hem niets uit, hij wilde het gewoon doen voor haar. Ze vond het heel erg lief van haar. Ze zag hem vervolgens uitdagend grijnzen en daardoor schudde ze haar hoofd een beetje.
"Nee, je mag geen kant op, je ligt zo echt precies goed." Grijnsde ze hem toe en ze kroop tegen hem aan toen hij haar zoende en ze ging er zachtjes en liefdevol in mee.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Ah, op onze kleine schat wordt je toch niet jaloers?" Plaagde ze hem nu eventjes. "Zullen we het anders eerst even aan ze vragen? Dan kun je zien hoe je op Carmen reageert en dan kan je vannacht gewoon bij ons slapen, dat zou ik heel erg fijn vinden." Vertelde ze hem nu zachtjes en ze streek even over zijn hand heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 22:15

Leroy Fullbright

'Wat ben je allemaal van plan?' vroeg hij mompelend aan haar. Hij mocht geen kant op, hij lag precies goed zo. Ze kroop tegen hem aan en ze ging mee in de zoen. 'Zo blijven we aan de gang...' mompelde hij zacht tegen haar. Hij liet zijn handen weer over haar lichaam glijden, maar hij bleef wel rustig, hij wilde zichzelf niet nog meer pijn doen, dan bleef het zo en hij wilde juist dat het wel herstelde. Het had hem nu wel lang genoeg geduurd.

Koning Jay Fullbright

'Misschien een klein beetje,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Ja, dat kunnen we wel doen, dan weten we het, ik wil niet dat ze het vervelend vinden,' zei hij tegen haar. Ze streek over zijn hand heen en hij keek haar glimlachend aan. 'Wil je het ze meteen vragen?' vroeg hij. Hij hoopte dat het goed ging, dat hij normaal met haar om kon gaan en dat het goed voelde, anders kon hij daar beter ook niet slapen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 22:27

Lolita Fullbright

Hij vroeg mompelend wat ze allemaal van plan was, ze merkte dat ze weer meer van hem wilde, dat mocht ze niet willen, hij had pijn, ze moest hem met rust laten. "Sorry... ik vind je gewoon veel te lekker." Zei ze wat onschuldig tegen hem. Ze ging nu rechtop zitten naast hem en pakte alleen zachtjes zijn hand vast en ze streelde over zijn vingers. "Je moet lekker uitrusten, roep maar wanneer je wat van me nodig hebt." Glimlachte ze nu liefdevol tegen hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Ga je met me mee het vragen?" Vroeg ze nu zachtjes aan hem en ze keek hem even met een glimlachje aan. "Dat scheelt weer heen en weer geloop." Sprak ze zachtjes. Dat zou voor haar heel erg veel schelen namelijk. Ze kwam voorzichtig overeind en blies de kaarsjes alvast uit, de rest zouden de bediendes wel doen, daarna keek ze Jay aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 22:33

Leroy Fullbright

'Dat vind ik helemaal niet zo erg als zou moeten,' zei hij grijnzend tegen haar. Door wat ze daarna zei keek hij haar verbaasd aan, ze ging rechtop zitten en pakte zijn hand. Ze zei dat hij uit moest rusten, hij moest haar roepen als hij wat van haar nodig had. 'Dat heb ik nu,' zei hij plagend. Hij zoende haar weer en hij trok haar dichter naar zich toe. 'Ik rust nu toch ook uit?' vroeg hij plagend. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar weer langzaam.

Koning Jay Fullbright

'Ja, natuurlijk ik wil er graag bij zijn,' zei hij zacht tegen haar. Hij kwam ook overeind en hij keek toe hoe ze de kaarsen uitblies. Hij pakte haar hand heel erg voorzichtig vast, iets aarzelend. Misschien wilde ze het niet, maar hij hoopte dat dit nu normaal voor haar was, want hij had er veel steun aan, hij vond het best wel moeilijk om naar Carmen en Kayton te gaan, maar hij wilde er wel bij zijn en met de steun van Esmeralda lukte het hem wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 22:51

Lolita Fullbright

Hij vond het helemaal niet zo erg als zou moeten. Daarna keek hij haar verbaasd aan en plaagde hij haar dat hij haar hulp nodig had, ze werd door hem gezoend en dichter tegen hem aangetrokken. Ze kwam dichter tegen hem aanliggen door wat hij deed. "Ik wil mezelf niet zo opdringen, ik wil echt niet dat je pijn hebt." Zei ze heel voorzichtig tegen hem en ze streelde liefdevol langs zijn wang.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wilde graag met haar mee en ze voelde hoe hij heel voorzichtig haar hand pakte, dit zorgde wel voor spanning bij haar en ze liet zijn hand weer zachtjes los. "Sorry, Jay, het gaat beter als ik het zelf doe... " Fluisterde ze hem zachtjes en wat schuldig toe. Ze keek hem aan en pakte nu heel erg voorzichtig het puntje van zijn vingers vast en keek hem weer voorzichtig aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 22:55

Leroy Fullbright

'Je dringt jezelf totaal niet op, ik vind het juist heerlijk als je zo bent, dit is precies wat ik nodig heb,' zei hij tegen haar. 'Ik heb geen pijn als het allemaal heel rustig gaat. Als je niets doet ben ik gespannen en dat gaat pijn doen,' zei hij daarna. Ze streek langs zijn wang en hij keek diep in haar ogen. 'Ik hou zo veel van je,' zei hij nu zachtjes. 'Oké, ik ga wel eerst even slapen, misschien is dat beter...' fluisterde hij.

Koning Jay Fullbright

Ze liet haar hand los, hij ademde langzaam in. 'Ik begrijp het wel, het is geen probleem,' fluisterde hij. Natuurlijk vond hij het jammer, maar misschien wilde hij wel te veel. Dat wilde hij altijd, dus dat zou nu niet anders zijn. Ze pakte voorzichtig het puntje van zijn vingers en hij glimlachte dankbaar. 'Je bent veel te lief. Het maakt niet uit als jij het niet wilt, echt niet... je moet doen wat voor jou goed voelt.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/12/2015, 23:08

Lolita Fullbright

Hij vond dat ze zich totaal niet opdrong aan hem, hij vond haar heerlijk zo en het was precies wat hij nodig had. Hij had ook geen pijn als het rustig ging, als ze helemaal niets deed, werd hij gespannen. "Oké, oke, duidelijk." Grijnsde ze hem nu toe. Ze gaf hem een klein kusje op zijn lippen en hij stelde voor dat hij misschien moest gaan slapen. "Doe maar lekker, ik blijf bij je." Fluisterde ze zachtjes tegen hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij begreep het al en het was geen probleem, ze merkte dath ij het jammer vond en daarom genoot ze alleen nog maar meer van zijn dankbare blik. Hij vond haar veel te lief, het maakte niet uit als ze het niet wilde.
"Nee, het gaat allemaal wel, maar ik moet het wel zelf doen en me er goed bij voelen. Al kan ik de ene dag heel veel, wilt dat nog niet zeggen dat ik het de volgende dag weer kan, ik moet me echt goed voelen, wil ik dit soort dingen kunnen." Legde ze hem zachtjes uit. Ze klopte nu aan bij de deur van Carmen en Kayton.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/12/2015, 23:12

Leroy Fullbright

Ze zei dat het duidelijk was en daarna dat hij lekker moest gaan slapen, ze zou bij hem blijven. 'Fijn,' fluisterde hij. Hij legde zijn hoofd dicht tegen haar aan en hij trok de dekens wat meer over hun heen. Het was fijn om een dagje samen met haar te zijn, dat deed hem altijd wel goed. Het liet hem zien dat het echt goed ging tussen hun. Hij zakte wel al vrij snel weg in slaap, daaruit bleek wel dat hij zijn rust nog echt nodig had. Misschien wilde hij wel te veel.

Koning Jay Fullbright

'Oké, ik ben heel blij dat je het zo duidelijk en eerlijk aangeeft,' zei hij tegen haar. Dan kon hij er veel makkelijker mee om gaan, dan kon hij alleen maar begrip opbrengen en dat was fijn. Hij liep met haar mee en hij knikte even. 'Ja, dat snap ik, het is logisch,' zei hij. Ze klopte aan en Carmen deed de deur open, hij ademde diep in. 'Kom binnen,' zei ze meteen vriendelijk. Hij keek kort opzij naar Esmeralda, daarna stapte hij toch naar binnen toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum