Medieval Times

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 17:35

Duke Samira

Door wat ze zei keek hij haar vragend aan. 'Echt? Ik wil niet dat ik iets doe wat jij niet fijn vindt... Leroy vindt het wel oké, maar ik wil echt dat je er achter staat, ik zal er altijd eerlijk over zijn en het nooit zomaar doen...' fluisterde hij. Het zou voor hem wel een enorme opluchting zijn, want hij had het hier enorm moeilijk mee. Hij kreeg het gevoel dat hij Layka niet genoeg kon helpen omdat hij zelf te veel verlangde en dat was vreselijk. 'Ja, dat mag jij zeker.' zei hij zacht. 'Zal ik je meenemen naar onze kamer?'
Nikkay

Aantal berichten : 20489
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 19:07

Layka Samira

"Ja, ik meen het lieve Duke, ik denk dat we dan verder kunnen komen, verder dan dat we nu zijn. Dan pas kan ik met een goed gevoel naast je liggen." Zei ze zachtjes tegen hem. "Dan voel jij je ook beter en hopelijk wat zekerder." Sprak ze liefjes tegen hem. Ze mocht naast hem slapen en hij vroeg of hij haar zou meenemen naar hun kamer. "Graag..." Fluisterde ze. Ze had ook niet het gevoel dat ze kon lopen momenteel.

Lolita Fullbright

Ze hoopte dat het Duke allemaal een beetje hielp en zelf liep ze terug naar de slaapkamer toe die ze deelde met Leroy. Ze stapte zachtjes naar binnen en trok haar badjas weer uit. Ze kroop naast hem in bed en ging dicht tegen zijn warme lichaam aanliggen, ze had het best wel koud.
xAnouk

Aantal berichten : 20276

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 19:50

Duke Samira

'Oké,' zei hij zacht. Hij had niet echt verwacht dat ze het goed zou vinden en hij moest zelf ook nog een beetje wennen aan het idee. Het was zo lang geleden dat hij iets met Lolita gedaan had en hij wist dat hij dit echt nodig had, anders zou hij naar iemand anders gaan en dat was helemaal niet goed, maar hij vond het wel moeilijk. Hij wilde eigenlijk echt niet vreemdgaan. Hij tilde haar op, het was heel zachtjes en lief en zo legde hij haar even later in hun bed neer.

Leroy Fullbright

Hij werd weer wat wakker toen Lolita terug was, ze kwam tegen hem aan liggen en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Wat was dat allemaal?' vroeg hij schor en slaperig aan haar. Het was hartstikke laat en hij wilde morgen eigenlijk weer aan het werk gaan, maar zijn rug deed pijn en misschien moest hij maar een dagje weer wat rustiger aan doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 19:55

Lolita Fullbright

Leroy werd wakker, ze voelde zijn armen om haar heen en hij vroeg haar schor en slaperig wat het allemaal was. "Layka en Duke hadden samen ruzie." Fluisterde ze zachtjes. "Ik denk dat het nu wel weer een beetje gaat met ze." Ze drukte haar lippen zachtjes op die van hem en streelde zacht langs zijn wang.
"Ga maar weer lekker slapen, morgen slapen we uit, dat hebben we allebei wel nodig, denk ik." zei ze hem liefdevol.

Layka Samira

Duke zei er verder niets meer over, hij tilde haar op en legde haar in het bed neer. Hij deed het zo zachtjes en vol liefde dat ze het echt fijn vond. Ze nam nog een paar medicijnen van het nachtkastje met trillende handen, daarna kroop ze onder de dekens, ze was zo moe... toch bleef de pijn wel, al haar gewrichten leken te bonken en daar werd ze helemaal gek van.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 19:58

Leroy Fullbright

Duke en Layka hadden ruzie gehad, ze dacht dat het nu wel weer ging. Hij kon wel raden waar de ruzie over gegaan was en ergens was hij blij dat hij het niet met Lolita had. Vroeger hadden ze vreselijk veel ruzie gehad, maar ook dat was een stuk minder geworden omdat hij algeheel wel wat kalmer was nu. Ze streek langs zijn wang en hij voelde haar lippen op die van hem, daarna zei ze dat hij moest gaan slapen, morgen zouden ze uitslapen. 'Dat klinkt als een heel goed idee...' zei hij zacht. Hij zoende haar nog even en daarna hield hij haar heel dicht tegen zich aan en zakte hij eigenlijk al meteen in slaap.

Duke Samira

Ze pakte nog wat medicijnen en daarna ging ze onder de dekens liggen. Hij deed zijn kleding uit en hij kwam bij haar liggen, hij pakte haar zachtjes en voorzichtig vast. Hij was verdrietig om alles, maar ook omdat Layka nu weer zo enorm veel pijn had. Het was juist wat beter gegaan en hij was bang dat dit alles nog eens veel erger zou maken.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 20:07

Lolita Fullbright

Hij vond het een goed idee om uit te slapen en ze glimlachte even. Hij zoende haar nog even zachtjes, maar daarna viel hij in slaap, ze gaapte even en keek hem liefdevol aan. Hij was zo leuk als hij sliep, zo lief... Ze legde haar hoofd zachtjes tegen hem aan en zakte zo langzaam ook in slaap.

Layka Samira

Duke kwam bij haar liggen en pakte haar zacht en voorzichtig vast, ze kroop dicht tegen hem aan, warmte hielp ook heel erg, dan deed alles minder pijn. "Welterusten, Duke..." Fluisterde ze heel zacht tegen hem en ze sloot wel haar ogen maar echt slapen leek ze niet te kunnen, ze maakte zich teveel zorgen om dingen en ze had teveel pijn
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 20:10

Leroy Fullbright

Hij werd laat in de ochtend wakker, Lolita lag nog in zijn armen en hij glimlachte daardoor. Het was fijn dat hij zich zo goed voelde, hij werd elke ochtend met een heerlijk rustig gevoel wakker en daar was hij blij mee, het deed hem echt goed. Hij streek langzaam langs haar gezicht en daarna kwam hij overeind, hij trok wat kleding aan en hij regelde een ontbijtje, hij nam het mee terug naar hun kamer en hij zette het dienblad op haar nachtkastje neer.

Duke Samira

'Slaap lekker,' fluisterde hij. Hij sloot zijn ogen en hij ademde langzaam in en uit, maar hij wist de slaap niet echt te vatten. Hij voelde zich onrustig, zijn hele lichaam leek onrustig te zijn en hij maakte zich zorgen om alles. Uiteindelijk kwam de zon op en had hij maar af en toe wat geslapen, hij voelde zich totaal niet uitgerust en eigenlijk ook niet zo goed. Het gevoel dat het niet goed ging tussen hem en Layka was vreselijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 20:15

Lolita Fullbright

Ze werd wakker na een tijdje toen ze wat hoorde, er werd net een dienblad op haar nachtkastje neergezet en slaperig kwam ze wat overeind. Ze keek gapend op naar Leroy, ze grijnsde vervolgens naar hem.
"Jij bent ook echt het beste wat me ooit is overkomen." klonk haar stem liefdevol en vrolijk. Ze rekte zich even wat lui uit en trok hem daarna bij haar op het bed.

Layka Samira

Vroeg in de ochtend was ze pas echt in slaap gevallen en nu werd ze helemaal kapot wakker. Ze wreef voorzichtig over haar gezicht heen om toch een beetje wakker te worden en ze keek Duke vermoeid aan. "Goedemorgen." Mompelde ze schor tegen hem. Ze ging voorzichtig rechtop zitten. Al haar spieren voelden stijf en stram.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 20:18

Leroy Fullbright

'Hm, dat hoor ik graag,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze rekte zich uit en daarna werd hij bij haar op het bed getrokken, waarbij hij bijna bovenop haar viel. 'Nou, dat kan je ook gewoon vragen hoor.' plaagde hij haar. Hij trok de dekens aan de kant en hij liet zijn vingers over haar huid glijden, hij zoende haar zacht. 'Misschien moet je eerst ontbijten,' zei hij plagend, al kon hij het niet laten om even kort zijn lippen op haar buik te drukken.

Duke Samira

Hij zag dat Layka ook wakker werd, ze was duidelijk net zo vermoeid als hij en dat vond hij vervelend. Ze kwam moeizaam rechtop zitten en hij kon zien dat het waarschijnlijk nog niet zo goed voelde. 'Doet het veel pijn?' vroeg hij dus ook zacht aan haar. Hij pakte haar hand vast en hij streek met zijn duim over haar huid heen, maar meer durfde hij eigenlijk niet echt meer zo goed te doen, hij was best wel bang dat ze het niet fijn vond en dat ze wel een beetje klaar met hem was voorlopig, al hoopte hij dat het niet zo was. 'Weet je het nog steeds zeker?' vroeg hij heel zachtjes. Misschien had ze zich bedacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 20:26

Lolita Fullbright

Hij vertelde haar dat hij het graag hoorde en vervolgens viel hij bovenop haar. "Dit is veel leuker." Grijnsde ze hem toe. Ze voelde zijn vingers over haar huid glijden en daarna werd ze zachtjes door hem gezoend, ze zoende hem terug en gleed met haar handen door zijn haren heen. Hij plaagde haar dat ze eerst misschien moest ontbijten. "Misschien..." Mompelde ze hem toe. Ze voelde vervolgens zijn lippen op haar buik. "Hmm..." Mompelde ze zacht.

Layka Samira

Duke vroeg haar of het veel pijn deed. Ze knikte een beetje. "Het is nu vooral spierpijn... maar het voelt nog steeds verschrikkelijk... ik kan denk ik vandaag beter in bed blijven." Fluisterde ze. Ze voelde hoe hij haar hand pakte en over haar huid streelde, zachtjes drukte ze een kus op zijn wang. Hij wilde weten of ze het nog steeds zeker weet.
"Ja, zo is het ook niets... Ik vind het vreselijk als je zo onzeker bent, normaal ben je zo zeker van jezelf en van ons, dat ik ook nergens aan twijfel, maar zo... ik kan er niet eens door slapen..." Zuchtte ze zachtjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 20:49

Leroy Fullbright

Ze vond het duidelijk lekker en daardoor keek hij op. 'Hebben we de hele dag samen vandaag? Dan kunnen we er wel een spel van maken... wie het eerste toegeeft..' fluisterde hij. Hij wist dat ze het leuk vond en hij genoot er zelf ook wel van, maar als ze andere plannen had was het misschien niet zo slim. Hij liet zijn vingers langzaam over haar benen glijden en zijn blik gleed over haar heen, Lolita was echt de perfecte vrouw.

Duke Samira

'Dat denk ik ook,' zei hij zacht. Het was beter als ze rustig aan deed, als haar lichaam de tijd kreeg om hier weer even van te herstellen. Ze drukte een kus op zijn wang en daardoor glimlachte hij, het was lief van haar. Ze wist het nog steeds zeker want dit ging zo ook niet, ze vond het vreselijk als hij onzeker was, terwijl hij normaal zo zeker was van hemzelf en van hun. 'Dat ben ik nog steeds, ik vind het moeilijk. Ik weet dat wij hier wel uit komen, maar ik zit zo met mijn eigen gevoel...' fluisterde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 20:59

Lolita Fullbright

Leroy vroeg haar of ze vandaag de hele dag de tijd hadden, dan konden ze er weer een spelletje van maken. Hij fluisterde het tegen haar en ze glimlachte hierdoor. "Je hebt de smaak wel te pakken, of niet?" Vroeg ze plagend. Ze streelde even zachtjes langs zijn gezicht. "Ik wilde vandaag nog wel graag even met Duke praten, over hoe het is gegaan vannacht." Zei ze hem zacht. "Dus dat kan ik of nu meteen doen, of vanavond, dan hebben wij verder de hele dag de tijd voor een leuk spelletje." Ze gaf hem even een knipoog. Zijn vingers gleden over haar benen heen en ze sloot genietend haar ogen even.

Layka Samira

Hij dacht ook dat het verstandig was, ze leunde met haar hoofd weer tegen hem aan en ze luisterde naar hem. Hij was nog steeds zeker van hun, hij vond het alleen moeilijk, hij zat met zijn eigen gevoel. "Ik weet het... het maakt me gewoon zo onzeker..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. "Misschien moet je zo maar naar Lolita. Ik wil er alleen echt niets van merken of weten." Zei ze hem nu. Ze wilde echt niet weten hoe geweldig Lolita was, als hij maar weer met een goed gevoel terug kwam.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 21:02

Leroy Fullbright

'Ja, ik vond het geweldig. Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt en ik wil er graag nog wat meer van genieten, ik vind het heerlijk als ik jou helemaal gek kan maken,' zei hij tegen haar. Ze wilde nog wel naar Duke toe om te praten, dat kon ze nu doen of vanavond. 'Wat wil jij?' vroeg hij zacht. 'Misschien is het beter om het eerst te doen, dan heb je het maar gehad,' zei hij zacht tegen haar. Hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals en daarna glimlachte hij weer naar haar.

Duke Samira

'Terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is, je hoeft niet onzeker te zijn, je bent geweldig,' fluisterde hij. Hij moest misschien zo maar naar Lolita, maar ze wilde er niets van merken en niets van weten. 'Is het voor één keer?' vroeg hij nu zacht aan haar. Ze hadden er eigenlijk nog niets over afgesproken en hij wilde voor de zekerheid weten wat ze wilde en wat niet, zodat het duidelijk was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 21:20

Lolita Fullbright

Hij vond het geweldig en hij had zoiets nog nooit meegemaakt. Hij wilde er graag meer van genieten. Ze grijnsde hierdoor breed naar hem en gaf hem een knipoog. "We hebben ons hele leven nog de tijd." Vertelde ze hem met een grijns. Hij vroeg haar wat zij wilde en stelde voor om eerst naar Duke te gaan. "Ja, ik denk dat dat ook het verstandigste is om te gaan doen." Vertelde ze met een glimlach aan hem. Ze voelde even zachtjes zijn lippen in haar hals.
"Kom, laten we eerst gewoon wat eten." Mompelde ze nu zachtjes, met een liefdevolle glimlach.

Layka Samira

Ze glimlachte dankbaar door zijn lieve woorden, het was fijn dat hij zo lief voor haar probeerde te zijn. Vervolgens vroeg hij of het voor één keer was. "We moeten kijken hoe het uitpakt, als het met mij langer duurt, dan.... tja... misschien dat het dan wel weer nodig is, maar ik weet nog niet of ik dat wil, ik wil dit nu proberen, want ik wil er alles aan doen om ons er weer bovenop te krijgen." Vertelde ze aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 21:23

Leroy Fullbright

'Ja, daar gaan wij van genieten ook,' zei hij lachend tegen haar. Hij vond het zo heerlijk dat het zo ging, dat ze dit nu konden doen. Ze dacht dat het verstandig was en daarna zei ze dat ze eerst gewoon wat moesten eten. 'Nou, vooruit dan maar,' plaagde hij haar een beetje en hij pakte een broodje. Het was lekker, hij genoot van het samen zijn met haar en hij pakte haar hand vast. 'Ik hoop wel een beetje dat het helemaal niet fijn is met Duke,' zei hij nu opeens tegen haar.

Duke Samira

'Ja, je hebt gelijk, we kijken hoe het gaat en hoe het voor jou voelt, ik wil ook dat het tussen ons goed gaat, dat is eigenlijk het enige dat ik wil.' fluisterde hij. Hij hoopte echt dat ze dit allebei konden hebben en dat het uiteindelijk beter zou gaan, hij zag ook wel in dat Lolita niet alles op kon lossen en dat hij meer geduld op moest brengen, maar het werd steeds lastiger. 'Ik wil er alles aan doen om te vechten voor onze relatie,' zei hij zachtjes.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 21:41

Lolita Fullbright

"Natuurlijk gaan we dat doen, ik had me geen beter leven voor kunnen stellen." Zei ze hem nu liefdevol. Ze streelde zachtjes langs zijn hals en begon daarna ook maar te eten. Haar hand werd door hem vastgepakt en hij vertelde haar dat hij hoopte dat het helemaal niet fijn was met Duke.
"Het zal nooit zo geweldig zijn als het nu voelt met jou, lieverd, echt niet, we kennen elkaar nu echt door en door en weten wat we allebei lekker vinden en daar halen we het uiterste uit, elke keer is anders en vreselijk uitdagend. Zo zal het nooit met hem zijn, echt niet. Ik zie het echt meer als hem helpen, hem opluchting geven en verder niet." Vertelde ze hem zacht en lief.

Layka Samira

Hij vond dat ze gelijk had en hij wilde gaan kijken hoe het voor haar voelde, hij wilde dat het goed gong tussen hun, dat was het enige dat hij wilde. Ze glimlachte hierdoor een beetje naar hem. "Ja, vind ik ook, ik zou het heel erg fijn vinden." Fluisterde ze tegen hem terug. Hij wilde er gelukkig ook alles aan doen voor hun relatie, ze kroop tegen hem aan. "dat gaan we doen." Zei ze zacht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 21:44

Leroy Fullbright

'Ik weet het wel, maar je hebt het met hem toch ook altijd fijn gehad? Hij kent jou ook goed en ik hoop dat hij het op dezelfde manier ziet. Dat hij ook weet dat het is om te helpen en niet meer dan dat,' zei hij zacht tegen haar. Hij at nog wat en daarna had hij eigenlijk genoeg gehad. Hij was lang niet zo mager als hij ooit geweest was, maar hij at nog steeds best wel slecht en alles wat hij at deed hij voor Lolita. Zolang hij zich goed voelde was dat gelukkig wel te doen.

Duke Samira

'Het komt goed.' zei hij tegen haar, vol vertrouwen, dat hadden ze allebei ook wel nodig. Hij zoende haar kort en daarna keek hij haar aan. 'Kan ik je zo met een gerust hart alleen laten? Ik zal wat eten en drinken voor je neerzetten, maar misschien kan je nog wel even slapen en wat meer bijkomen...' zei hij zacht. Hij kwam overeind en hij trok zijn kleding aan, hij keek haar even vol liefde aan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 22:04

Lolita Fullbright

"Ja, het was fijn, maar waarom denk je dat ik voor jou heb gekozen, Leroy? Met jou is het zoveel spannender en ik vind het gewoon heerlijk dat je een soort macht uitstraalt... ik weet nog steeds niet hoe ik dat precies moet omschrijven, maar ik geniet er echt van. Ik heb voor jou gekozen en dat zal ik altijd doen." Zei ze hem vol vertrouwen. "Hij ziet het ook als helpen, hij is stapelgek op Layka." Glimlachte ze hem toe. Hij at nog een beetje en ze streek zachtjes langs zijn arm. Daarna kwam ze overeind en trok ze haar kleding aan, niet echt iets bijzonders, gewoon een normale jurk die ze vaker droeg.

Layka Samira

Hij zei haar vol vertrouwen dat het goed kwam, daarna werd ze heel eventjes gezoend en vroeg hij of hij haar zo alleen kon laten. "Ja, dat lukt wel, ik red me wel, ik hoop dat ik nog kan slapen." Zei ze hem zachtjes. Ze vond het heel erg prettig dat hij zo voor haar wilde zorgen en zijn blik zorgde ervoor dat ze zich echt heel erg verliefd voelde.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 22:07

Leroy Fullbright

'Hm, ik vind het ook leuk,' zei hij grijnzend tegen haar. Duke zag het volgens haar ook zo, hij was stapelgek op Layka. Hij knikte even, dat geloofde Leroy zelf ook wel. Het kon niet anders dan dat hij gek was op haar, anders zou hij nooit zo veel moeite doen. Ze streek langs zijn arm en ze kwam overeind, ze trok kleding aan en hij besloot maar gewoon in bed te blijven en nog wat te slapen. Hij had echt wel wat last van zijn rug en het was beter als hij dan nog een beetje kalm deed. 'Veel plezier,' mompelde hij nog, lichtelijk plagend, daarna viel hij eigenlijk alweer in slaap.

Duke Samira

'Ik hoop het ook,' fluisterde hij. Hij gaf haar nog een kusje en daarna ging hij de kamer uit. Hij haalde een hand door zijn haar heen en in de gang bleef hij even staan, hij vond dit wel wat moeilijk en raar. Het was zo lang geleden en hij voelde zo veel verlangen, dat was hij niet gewend en het was verwarrend. Heel erg eigenlijk. Hij hoopte dat dit hem zou helpen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 22:13

Lolita Fullbright

Ze drukte nog zacht een kus op zijn wang toen hij weer in bed ging liggen. "Komt goed." Ze gaf hem een knipoog. Daarna ging ze de gang op en sloot ze de deur zorgvuldig achter zich dicht. Ze kwam op de gang Duke tegen en ze glimlachte naar hem. Ze pakte zijn hand vast. "Hoe ging het met Layka vannacht?" Vroeg ze hem zachtjes en ze nam hem met haar mee een slaapkamer binnen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 22:15

Duke Samira

Hij kwam Lolita tegen, ze pakte hem vast en ze gingen een slaapkamer in, daarna sloot ze de deur. 'Ze heeft heel erg veel pijn, maar ze accepteert het nu wel. Ze begrijpt het en lijkt er achter te staan, ze hoopt dat dit helpt voor ons, dat ik haar zo weer vertrouwen kan geven,' zei hij zacht tegen haar. Hij keek haar heel erg kort aan en hij ademde diep in, daarna keek hij weer naar de grond. Hij vond het vreselijk dat hij zo veel verlangen voelde. Dit was voor hem ook gewoon echt niet leuk meer, hij kon hier niet van genieten, het was geen leuk gevoel.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 22:22

Lolita Fullbright

Hij vertelde dat Layka erg veel pijn had, maar ze accepteerde het wel, ze begreep het en leek erachter te staan, ze hoopte ook dat het zou helpen. "Dat hoopt iedereen." Glimlachte Lolita hem nu toe. Ze merkte dat hij zich er niet lekker bij voelde.
"Eigenlijk keek ik hier stiekem een beetje naar uit... het is zo vreselijk lang geleden..." Fluisterde ze hem nu zachtjes toe. Haar vingers gleden zachtjes over zijn knie heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 22:24

Duke Samira

'Ik vooral, geloof ik,' zei hij glimlachend tegen haar. Ze zei dat ze hier stiekem al een beetje naar uit keek, het was zo lang geleden. Haar vingers gleden over zijn knie en hij ademde diep in, hij vond het leuk om te horen. Hij drukte zachtjes zijn lippen in haar nek, nu kon het eindelijk, hier maakte hij Layka niet echt blij mee. Zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen. Hij leek zo helemaal niet ongeduldig, maar in zijn lichaam ging het heftig tekeer.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 22:31

Lolita Fullbright

Ze voelde vervolgens zijn lippen in haar nek en ze zuchtte genietend, Lolita vond eigenlijk alles wel fijn en het was leuk om het weer een keer voor Duke te proberen, al was het alleen maar om hem te helpen, hij had het namelijk gewoon nodig en zij vond het geen enkel probleem om te doen. Zijn handen gingen over haar lichaam heen en ze ging wat dichterbij zitten. Haar vingers streelden de binnenkant van zijn benen over zijn broek heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 22:33

Duke Samira

Ze genoot er ook echt van en dat vond hij belangrijk, hij had het dus nog wel in zich om iemand echt te laten genieten, het lag niet allemaal echt aan hem. Ze kwam dichterbij zitten en hij voelde haar vingers verder gaan, waardoor hij zacht kreunde. Het was nu wel allemaal nogal heftig en gevoelig, doordat hij zo erg verlangde naar meer en zo weinig kreeg, eigenlijk. Dat zou nu met Lolita wel anders zijn. Hij pakte haar vast en hij zoende haar heftig, het was heerlijk en hij moest het even kwijt.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven