Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Griekse Mythologie

2 plaatsers

Pagina 29 van 33 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 21:54

Aron

Hij was eigenlijk meteen bij Apollo, hij merkte meteen aan zijn oude vriend dat hij veel te veel gedronken had en dat hij aardig moest drinken wilde hij op hetzelfde niveau komen. Hij koos er bewust voor om wel wat te drinken, maar niet al te veel. Hij wist dat Apollo verschrikkelijk onvoorspelbaar was nu en als hij zelf niet meer helder was, zou het nog veel gevaarlijker kunnen worden, je wilde geen twee ontspoorde goden op aarde rond laten lopen, eigenlijk al niet één, maar hij kon nu nog een beetje op Apollo letten. Hij had het even kort over Chayenne, Apollo leek nu toch wel meer zichzelf te zijn, ondanks dat hij veel te veel gedronken had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 22:09

Aphrodite

Ze vertelde haar dochter dat Apollo heeft gezegd dat hij van haar hield en dat het hem speet. Chayenne die knikte alleen een beetje, dat kon allemaal wel zo zijn, maar ze zat wel tegen het moment op om Apollo weer te zien.
Ze hadden nog een hele tijd samen met elkaar gepraat, tot laat in de nacht, daarna was Chayenne heel snel in slaap gevallen. Aphrodite wilde de mannen niet in de gaten houden, ze wilde Aron dat vertrouwen gunnen. Nu streek ze door de haren van Chayenne heen en glimlachte ze naar haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 22:13

Aron

Het was laat in de nacht, Apollo was met iemand mee naar huis gegaan en hij besloot hem maar gewoon zijn gang te laten gaan, het maakte hem ook niet zo veel uit. Hij kende geen enkele god die een partner had en ook trouw was aan diegene en Apollo ging zeker niet de uitzondering zijn, Aron zelf waarschijnlijk ook niet. Op wat zoenen na met een paar vrouwen had hij eigenlijk niets gedaan, maar dat was vooral omdat hij amper iets gedronken had en Aphrodite hem nog even goed duidelijk had gemaakt dat ze het niet leuk zou vinden. Dat hield hem niet echt tegen, maar het zorgde er wel voor dat hij het eerst met haar wilde bespreken. Hij vond dat heel belangrijk, hij wilde aangeven waar hij naar verlangde en wat hij zou doen, voor hij het achter haar rug om deed. Maar hij wist dat hij het zichzelf niet te moeilijk moest maken, uiteindelijk ging hij dus toch maar naar haar kamer toe, misschien was ze nog wel wakker en kon hij nog even met haar praten. Hij ging heel voorzichtig en stil naar binnen, hij wilde niemand wakker maken als ze dat niet waren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 22:23

Aphrodite

Ze hoorde de deur open gaan en verrast keek ze toe hoe Aron binnen kwam. Ze glimlachte breed naar hem en kwam voorzichtig van het bed af om Chayenne niet wakker te maken. Ze sloeg haar armen om hem heen en zoende hem zacht en liefdevol, hij rook wel naar andere vrouwen, dat was overduidelijk. Waarom wist ze niet, maar ze vond het gewoon niet leuk. Misschien was ze wel gewoon heel erg jaloers aangelegd en kwam het omdat ze dit gevoel heel erg graag vast wilde houden samen met hem... ze wilde gewoon heel erg graag die magie houden...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 22:27

Aron

Aphrodite kwam eigenlijk meteen uit bed, ze leek blij te zijn hem te zien, daar was hij ook weer blij om. Hij voelde hoe ze haar armen om hem heen sloeg en hij werd door haar gezoend, waar hij direct gretig in mee ging. Ze hield het zacht en liefdevol, maar het koste hem moeite om het op die manier te houden. Hij pakte haar vast bij haar heupen en hij trok haar tegen zijn lichaam aan, hij voelde haar graag dichtbij zich en op dit moment al helemaal. Zijn lippen gleden af naar haar hals en hij bleef haar vrij gretig zoenen. Hij merkte wel dat er iets was, waarschijnlijk had ze iets door, maar het maakte hem niet echt uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 22:32

Aphrodite

Ze werd tegen zijn lichaam aangetrokken en na een tijdje gingen zijn lippen naar haar hals en zoende hij haar daar verder.
"Waar is Apollo?" Vroeg ze mompelend en wat bezorgd aan hem, ze had haar ogen gesloten om van hem te genieten. Ze had niet echt gemerkt dat er wat mis was met Apollo, maar je wist het maar nooit natuurlijk. Ze streek met haar hand door zijn haren heen en bleef dicht tegen hem aan staan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 22:36

Aron

Ze vroeg mompelend aan hem waar Apollo was. ‘Bij iemand,’ mompelde hij zacht. Hij wilde nu niet echt aan Apollo denken, hij wilde haar. Toch wist hij dat het waarschijnlijk niet ging werken, ze konden het niet doen waar Chayenne bij was en ze konden haar ook niet alleen laten. Hoewel Apollo nu niet in de buurt was, wist hij dat de god in staat was om rare dingen te doen en hij kon opeens verschijnen. Hij voelde haar hand door zijn haren gaan en daardoor werd hij nog gretiger, uiteindelijk zette hij haar met haar rug tegen de muur en gleden zijn handen over haar lichaam heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 22:44

Aphrodite

Apollo was bij iemand en daardoor zuchtte ze even diep, hij werkte zich steeds verder in de problemen, steeds verder en verder... Haar blik ging weer naar Aron en hij zette haar tegen de muur aan en voelde ze zijn handen over haar lichaam gaan.
"Je weet dat het nu even niet kan." Mompelde ze tegen hem. Ze keek hem aan en zoende hem weer zachtjes. Natuurlijk wilde ze best, maar ze wilde echt niet dat Chayenne er wat van meekreeg en ze wilde haar ook niet alleen laten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 22:47

Aron

Hij hoorde haar zuchten, waarschijnlijk vond ze het niet leuk dat Apollo dit deed. ‘Je weet dat wij dat soms nodig hebben, Aphrodite. Volgens mij weet jij dat als geen ander. Je zou hem nooit tegen kunnen houden en hij zal waarschijnlijk altijd een beetje zo blijven…’ zei hij zacht tegen haar, maar daarna zoende hij haar weer, al onderbrak hij dat toen ze mompelde dat hij wist dat het nu even niet kon. Hij werd weer gezoend daarna en uiteindelijk onderbrak hij die en keek hij haar met zijn donkere ogen verlangend aan. ‘Ik ben niet voor niets teruggekomen,’ zei hij kort tegen haar. Hij trok haar dicht tegen zich aan, hij ging nog dichter tegen haar aan staan en hij zoende haar weer gretig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 22:54

Aphrodite

"Ik weet het, maar zelf heb ik er geen behoefte aan." Zei ze zacht tegen hem. Zelf had ze absoluut geen behoefte meer om met elke man maar het bed in te duiken. Absoluut niet... Ze werd weer door hem gezoend en daarna zei hij donker dat hij niet voor niets was teruggekomen.
"Ga dan maar weer lekker daarheen, zoek maar zo'n gewillig mens op dan. Als je echt alleen maar voor de seks bent teruggekomen, dan hoeft het voor mij niet eens. Voor liefde, oké, maar puur alleen die lust, dan moet je op dit moment maar ergens anders zijn. Chayenne slaapt net, ik wil haar niet wakker maken en zeker niet in de steek laten." Vertelde ze hem nu duidelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 22:58

Aron

Ze was aardig duidelijk tegen hem en daardoor liet hij haar los, hij voelde dat hij gefrustreerd raakte, maar uiteindelijk haalde hij een paar keer diep adem en zorgde hij ervoor dat hij normaal na kon denken. ‘Ik mag hopen dat ze morgen gewoon weer bij Apollo slaapt,’ zei hij kort tegen haar, want hij vond het echt niet leuk. ‘Je moet niet meer zo’n rotopmerking maken, want dan doe ik het echt. Het is heel wat dat ik terug kom voor jou en amper iets doe, je moet niet zeggen dat ik dan maar een gewillig mens op moet zoeken, dat doet mij pijn. Ik kom terug voor jou, omdat jij dat belangrijk vind, terwijl ik net zo graag naar iemand anders toe ga,’ zei hij tegen haar. Ze moest wel inzien dat hij dit niet voor niets deed, hij luisterde wel naar haar. Hij pakte haar gezicht weer vast en hij zoende haar even, daarna nam hij wat afstand.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 23:09

Aphrodite

Zijn woorden maakten haar behoorlijk stil. Ze had nu echt verwacht dat hij gewoon naar aarde zou vertrekken, maar hij deed het niet, ze deed hem zelfs pijn met die opmerking. Ze voelde hoe hij haar gezicht pakte en nog even zoende.
"Dankjewel, Aron... dankjewel dat je dit voor me doet, dat je dit voor mij over hebt." Zei ze zacht. Ze streelde even langs zijn gezicht.
"Het betekent heel erg veel voor me, zodra ik tijd heb, kom ik naar je toe om het helemaal goed te maken, oké?" Zei ze zacht tegen hem. Dit was ook niet de Aron die ze kende, die zijn eigen plan trok en zich niets van anderen aantrok.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 23:13

Aron

Ze bedankte hem nu uitbundig en daardoor glimlachte hij een beetje, hij hoopte maar dat dit het allemaal waard was, hij hoopte het echt. Hij voelde haar langs zijn gezicht strelen en hij sloot zijn ogen even, het was heerlijk, maar het zorgde er wel voor dat hij alleen maar meer wilde. Het betekende veel voor haar en zodra ze tijd had kwam ze naar hem toe om het goed te maken. ‘Dat mag ik hopen ja,’ zei hij, een beetje chagrijnig, want dit was niet iets dat hij heel erg leuk vond, maar hij deed het voor haar. Hij drukte nog even gretig zijn lippen op die van haar, maar hij vond het genoeg voor nu, daarom zette hij een paar passen naar achteren. ‘Ik zie je dan wel verschijnen, hou jij Apollo ook een beetje in de gaten? Ik kom hier heen zodra hij verschijnt of wat dan ook, maar ik wil graag nog een beetje slapen…’ vroeg hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 23:17

Aphrodite

Hij was een beetje chagrijnig, maar dat vond ze niet zo erg. Hij zoende haar weer even gretig waar ze in mee ging en maakte nog wat mededelingen.
"Welterusten, Aron." Glimlachte ze hem toe. Daarna ging ze weer bij Chayenne liggen en dommelde ze dan beetje in. Al bleef xd wel heel alert van haar omgeving.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 23:21

Aron

Hij ging naar zijn eigen kamer toe en hij liet zich op het bed zakken, hij was heel erg moe, maar meteen slapen ging nog niet. Hij dacht even na over alles van vandaag, hij had dan eigenlijk al genoeg om over na te denken. Hij maakte zich toch wel een beetje zorgen om Apollo, maar hij kon niets voor hem doen, want Apollo zou het toch niet waarderen nu. Hij dacht ook nog even aan Aphrodite, hij paste zijn gedrag wel heel erg aan voor haar, dit was iets wat hij nog nooit gedaan had en hij hoopte echt dat hier iets uit kwam, dat het alles waard was en dat het goed zou gaan tussen hun. Uiteindelijk zakte hij wel in slaap en sliep hij eigenlijk vrij rustig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 23:29

Aphrodite

Chayenne werd behoorlijk laat in de ochtend wakker. Ze kwam wat omhoog en greep pijnlijk naar haar hoofd, ze kreunde zacht even, vanuit het bed kon ze in een van de spiegels kijken en ze zag hoe er rond haar oog een blauwe plek was ontstaan, haar oog stond ook nog eens maar half open.
Aphrodite werd ook wakker met een glimlach.
"Hoe voel je je, meisje?" Vroeg ze aan haar. Chayenne zei zacht dat ze nog een hele hoop pijn had, maar dat het afgezien daarvan wel ging. Aphrodite streek even door haar haren heen en zei dat ze zich maar aan moest kleden, zelf trok de vrouw snel een jurk aan en begeleidde Chayenne naar de kamer van Apollo. Ze bleef zelf bij de deur staan. Hopend dat Apollo ook in de kamer aanwezig was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 23:35

Apollo

Hij was eigenlijk vrij snel weer terug gegaan, hij had zich opgefrist en hij had ook nog een paar uur kunnen slapen, waardoor hij vrij fris wakker werd. Hij had eigenlijk nergens last van, al was dat meestal wel zo. Het was toch een voordeel dat je geen mens was dan. Hij dacht na over gisteren, hij probeerde zich rustig te houden terwijl hij er over nadacht en het ging redelijk. Hij was eigenlijk maar aan het werk gegaan en daarom had hij ook niet door dat Aphrodite en Chayenne zijn kant op kwamen, hij was heel geconcentreerd bezig. Hij keek uiteindelijk toch op en hij zag Chayenne, waardoor hij even slikte. Haar oog zag er niet echt fijn uit en hij wist dat hij het gedaan had, al kon hij het zich moment niet zo goed meer herinneren. Hij kwam heel langzaam overeind, hij wilde haar het liefste meteen in zijn armen nemen, maar dat zou ze waarschijnlijk niet fijn vinden. ‘Het spijt mij,’ mompelde hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 23:42

Chayenne Lahero

Ze bleef als verstijfd staan toen ze ineens oog in oog met Apollo stond.
Hij mompelde heel erg zacht dat het hem speet en ze keek zelf naar de grond. Ze wist niet eens hoe ze hierop moest reageren. Haar hele houding was behoorlijk gespannen, ineens keek ze weer naar hem op. Haar maag maakte een rechtsomkeerd en ze rende naar de badkamer om over te geven. Ellendig bleef ze op de vloer zitten, haar hoofd bonkte en ze voelde zich gewoon afschuwelijk. Tranen gleden over haar wangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 23:48

Apollo

Hij wist totaal niet hoe hij met dit alles om moest gaan, opeens schoot ze weg naar de badkamer en hij hoorde dat ze overgaf. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij zuchtte zacht. Wat was dit allemaal? Hij ging langzaam naar de badkamer en in de deuropening bleef hij staan. ‘Wat is er aan de hand?’ vroeg hij zacht aan haar. ‘Kan ik je ergens mee helpen? Ik kan je hoofdpijn weghalen, als je wilt…’ zei hij, nog zachter. Als ze het niet wilde zou hij het niet doen, hij wilde het wel eerst weten voordat hij iets deed. Het liefste pakte hij haar vast en liet hij haar zien hoe veel hij van haar hield, maar hij wist dat hij afstand moest houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 23:53

Chayenne Lahero

Apollo kwam naar haar toe en vroeg wat er aan de hand was.
"Ik voel me ziek, ellendig en alleen..." fluisterde ze tegen hem. Ze trilde helemaal. "En ook bang." Kwam er piepend achteraan.
"Ik wil het niet als het zo zal gaan, Apollo... ik heb me nog nooit zo gekwetst en angstig gevoeld." Zei ze met tranen in haar ogen, ze trok haar knieën op en hij zei dat hij de hoofdpijn weg kon halen.
"Kan je dan ook die blauwe plek weghalen?" Vroeg ze zacht aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 23:56

Apollo

Ze noemde op hoe ze zich voelde en hij wist niet goed hoe hij moest reageren, maar zodra ze zei dat ze het op deze manier niet wilde, kreeg hij een brok in zijn keel van verdriet. Hij wilde niet dat dit kapot ging, hij had haar nodig. Meer dan ooit had hij iemand nodig in zijn leven en hij wist dat het Chayenne was, hij wist alleen niet wat hem mankeerde en waarom hij zo deed. Ze vroeg zacht of hij ook de blauwe plek weg kon halen en hij reageerde alleen maar door te knikken, daarna kwam hij dichterbij en legde hij zijn hand tegen haar hoofd aan. Hij probeerde alles wat hij vond in haar lichaam dat niet goed zat weg te halen, zodat ze zich hopelijk iets beter voelde. Hij sloeg uiteindelijk zijn arm om haar heen, maar hij sprak nog steeds geen woord. Hij wist niet wat hij moest zeggen en hij voelde zich zo verdrietig dat hij waarschijnlijk niet eens iets over zijn lippen kreeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 09:37

Chayenne Lahero

Ze voelde zijn hand tegen haar hoofd aan en alle pijn verdween. Ze glimlachte nu een beetje.
"Kan je er ook voor zorgen dat ik me niet zo eenzaam voel?" Vroeg ze fluisterend aan hem en ze keek naar hem op met een kleine glimlach. Ze sloeg haar armen om hem heen en legde haar hoofd tegen hem aan.
"Ik ben gewoon bang dat we elkaar steeds meed pijn doen." Fluisterde ze. Eigenlijk bedoelde ze daarmee dat ze niet wilde dat hij haar steeds meer pijn deed.
"Ik hou onwijs veel van je, Apollo... ik wil dit niet zomaar opgeven." Gaf ze aan zodat dar wel duidelijk voor hem was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 09:44

Apollo

Ze vroeg of hij er ook voor kon zorgen dat de eenzaamheid minder werd en daarna kroop ze helemaal tegen hem aan. Hij sloeg voorzichtig zijn armen om haar heen en hij hield haar zo stevig vast, hij wilde helemaal niet dat ze eenzaam was, maar hij leek er gewoon niet voor te kunnen zorgen dat het goed ging. Ze was bang dat ze elkaar steeds meer pijn gingen doen en daardoor slikte hij even. ‘Dat is niet mijn bedoeling,’ zei hij zacht. Ze hield wel heel veel van hem en ze wilde dit niet zomaar opgeven. ‘Dat wil ik ook niet, echt niet…’ zei hij meteen. Alleen al die gedachte maakte hem een beetje angstig, hij wilde dit echt niet opgeven. ‘Het spijt mij echt heel erg,’ zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 09:57

Chayenne Lahero

"Hmm, dit is al beter..." fluisterde ze hem toe toen hij haar stevig vasthield. Ze sloot haar ogen en bleef tegen hem aan staan. Het was ook niet zijn bedoeling om elkaar pijn te doen en ze knikte, dat wist ze en dat begreep ze. Het speet hem heel erg en daardoor zoende ze hem zachtjes. Ze zou het niet zo snel vergeten, maar ze zou het hem wel vergeven.


Aphrodite

Ze vond het goed gaan, daardoor liep ze weg van de deur en ging ze regelrecht naar de kamer van Aron. Ze keek hem doordringend aan, maar wel met een glimlach. Ze streek even over haar lichaam heen en keek daarna een stuk uitdagender, eens zien wat hij ervan vond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 10:03

Apollo

Hij werd zacht door haar gezoend, waar hij direct in mee ging, wel heel langzaam en voorzichtig. Hij was zelf ook enorm geschrokken van wat er gebeurd was en hij wilde niet in herhaling vallen, het was beter als hij wat voorzichtiger was en waarschijnlijk vond Chayenne dat ook wel fijn. Hij streelde zacht met zijn vingers langs haar gezicht en na een tijdje keek hij haar weer glimlachend aan. ‘Ik hou van je,’ zei hij heel zacht, maar aan zijn stem was te horen dat hij het heel erg meende. Hij hield echt van haar, vreselijk veel.

Aron

Hij was eigenlijk pas net wakker, maar hij had zich al aangekleed en hij was klaar om wat te gaan eten toen er opeens iemand binnenkwam. Aphrodite keek hem doordringend maar met een glimlach op haar gezicht aan, waardoor hij ook vanzelf naar haar glimlachte. Hij volgde de beweging die ze maakte met zijn blik en daarna keek hij in haar uitdagende ogen. Hij liep rustig naar haar toe, maar zodra hij eenmaal voor haar stond greep hij haar direct vast en gleden zijn handen over haar lichaam heen. ‘Ik vond het al lang duren,’ zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 29 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 33 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum