Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Griekse Mythologie

2 plaatsers

Pagina 28 van 33 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 16:37

Aphrodite

Hij zei dat hij het er gewoon niet graag over had en ze knikte daardoor. "Dat begrijp ik, maar het zal niet beter worden als je niet praat." Legde ze hem zacht en voorzichtig uit, ineens vroeg hij naar haar en Aron. Daardoor glimlachte ze.
"Eigenlijk, Apollo, eigenlijk is hij precies wat ik nodig had..." Fluisterde ze nu, ze straalde zelfs een beetje. "Ik had het nooit verwacht, maar ik vind hem toch wel onwijs aantrekkelijk en nu hij gewoon aardig doet, is hij nog leuker." Glimlachte ze.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 16:52

Apollo

Zoals hij verwacht had begon ze over Aron te praten, waardoor hij even glimlachte, het werkte, ze sprak over iets wat ze leuk vond en hij vond dat eigenlijk ook wel fijn, nu kon hij even ergens anders aan denken. Hij dronk zijn glas leeg en hij keek haar aan, ze straalde helemaal. ‘Eigenlijk past hij ook wel goed bij je. Het is best een goede gozer, af en toe is het een beetje een etterbak en gaat hij wat te ver, maar hij heeft in principe een goed hart,’ zei hij nu. Hij ging niet voor niets al jaren goed met hem om, alleen de laatste tijd niet meer. Aron was daarvoor een goede vriend geweest. Hij keek haar even doordringend aan, daarna keek hij weer naar zijn glas. Het was weer bijgevuld en hij nam een paar slokjes, hij voelde zich echt nog niet goed en hij wist gewoon niet wat hem bezielde. Normaal was hij niet zo erg opvliegend, al had hij altijd periodes gehad waarin hij om helemaal niets kwaad werd.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 17:53

Aphrodite

Hij glimlachte nu, waarschijnlijk wilde hij dus liever over wat anders praten.
Hij gaf aan dat Aron wel goed bij haar paste en het was best een goede gozer. In principe had hij een goed hart.
"Ik heb hem nog nooit zo lief en zorgzaam gezien." Glimlachte ze nu.
"Hij is nu weer bij Chayenne, maar ze lijkt hem al veel meer te accepteren dan daarvoor, gelukkig... Hij is ook echt heel aardig tegen haar en doet gigantisch zijn best." Vertelde ze Apollo, misschien zelfs lichtelijk trots.
"Hij is echt wel heel leuk." Mompelde ze nu tegen hem glimlachend en dromerig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 17:58

Apollo

Hij dronk af en toe wat van zijn drinken en hij luisterde naar wat ze allemaal vertelde over Aron. Ze had wel gelijk, Aron veranderde zichtbaar en dat was positief. Hij was inderdaad veel zorgzamer en liever dan hij ooit geweest was en hij wist dat het door Aphrodite kwam, het was eigenlijk wel goed. Het was duidelijk aan haar te merken dat ze hem echt heel erg leuk vond en hij vond het fijn om te zien. Hij was blij dat Chayenne hem ook meer begon te accepteren, hij was daar nu ook. Eigenlijk was hij Aron daar wel dankbaar voor. Hij dronk zijn glas leeg en hij keek haar aan, ze had een dromerige blik in haar ogen. Hij pakte even haar hand vast en hij kneep er zacht in. ‘Als je er nou eens voor kon zorgen dat ik mij ook zo voelde…’ zei hij zacht, met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Hij voelde zich wat draaierig, maar eigenlijk was het niet een heel vervelend gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 18:05

Aphrodite

Hij pakte haar hand met de vraag of ze hem ook zo kon laten voelen. Ze pakte met twee handen zijn hand nu beet.
"Denk dan eens aan de dag dat je Chayenne voor het eerst ontmoette... aan het moment dat je voor het eerst in haar brutale ogen keek." Zei ze hem zacht en met een glimlach. "Vergeet die woede en omarm de liefde die je voor haar voelt." Ze gaf hem wat positieve energie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 18:09

Apollo

Hij luisterde naar haar stem en hij deed precies wat ze van hem vroeg, hij voelde hoe ze zijn hand vastpakte. Hij merkte aan zichzelf dat het hem goed deed, maar het was niets in vergelijking met hoe vrolijk hij normaal was. Werd het hem dan echt allemaal te veel? Hij opende zijn ogen even en hij keek in de ogen van Aphrodite, ze had nog steeds zijn hand vast. Hij had niet eens door dat hij bijna automatisch zijn hand in haar hals legde en daarna zijn lippen op die van haar drukte. Hij zoende haar heel intens en nog met aardig wat passie, al was het na een paar seconde voorbij omdat tot hem doordrong wat hij deed. Hij keek haar met grote ogen aan, wat bezielde hem vandaag? Hij leek echt totaal niet zichzelf te zijn. ‘Verdomme, sorry, dat was totaal niet mijn bedoeling… ik… ‘ begon hij stamelend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 18:13

Aphrodite

Ze schrok behoorlijk van hem toen hij haar vanuit het niets zoende. Ze was ook te verbijsterd om ook maar iets te doen en hij hield al op toen ze weer een beetje bij kwam van de verbijstering.
Hij bood zijn excuses aan en zei dat het totaal niet zijn bedoeling was.
"Ach, het is al een vooruitgang, je bent niet meer zo boos." Glimlachte ze wat waterig, ze was er zeker van dat Aron dit gezien had, zou hij het heel erg vinden? Het was helemaal niet haar bedoeling geweest en die van Apollo eigenlijk ook niet, dan telde het toch niet?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 18:16

Apollo

Hij wist niet precies wat hij van haar moest verwachten, maar ze zei dat het al een hele vooruitgang was, hij was nu niet meer zo boos. Daardoor brak er voor het eerst vandaag een grijns op zijn gezicht door en werd zijn blik iets helderder. ‘Ik word altijd vrolijker als ik met een mooie vrouw zoen,’ zei hij nu plagend tegen haar. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar even zo vast, daarna liet hij haar weer los. ‘Ik heb veel te veel gedronken, je moet mij maar niet al te serieus nemen…’ zei hij daarna tegen haar. Hij was zo vreselijk bij dat Aphrodite een goede vriendin van hem was, hij wist soms echt niet wat hij zonder haar moest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 18:27

Aphrodite

Hij werd altijd vrolijker als hij met een mooie vrouw zoende, daardoor grinnikte ze even en schudde ze haar hoofd.
"Apollo, je bent en blijft onverbeterlijk." Plaagde ze hem. Ze werd stevig door hem vastgehouden en daarna werd ze weer losgelaten. Hij had veel te veel gedronken en ze moest hem niet al te serieus nemen.
"Weet ik, Apollo, het lijkt me ook verstandig als jij en Chayenne vannacht niet bij elkaar slapen." Zei ze zacht tegen hem.
"Ik ben blij dat je al iets vrolijker bent... Ik zie je niet graag zo boos." Klonk het nu best wel lief tegen hem, ze vond het echt fijn als hij gewoon normaal kon reageren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 18:30

Apollo

Hij bleef onverbeterlijk en daardoor grijnsde hij even, dat wist hij zelf ook wel. Hij vond dit gewoon veel te leuk. Ze wist het en het leek haar verstandiger dat hij en Chayenne niet bij elkaar sliepen vanavond, daardoor zuchtte hij zacht en leunde hij wat achterover. ‘Waar slaap ik dan?’ vroeg hij, zijn stem klonk zielig. ‘Ik ga niet alleen slapen, of wil je soms dat ik bij jou blijf?’ vroeg hij nu met een plagende grijns op zijn gezicht aan haar. Ze zei heel lief dat ze blij was dat hij iets vrolijker was, ze zag hem niet graag boos. ‘Niet zo lief doen, dan wil ik je alleen maar meer zoenen, helemaal nu,’ zei hij heel eerlijk tegen haar. Hij was echt verschrikkelijk eerlijk als hij dronken was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 18:40

Aphrodite

Hij vroeg haar waar hij dan zou slapen. Hij ging niet alleen slapen of ze mocht willen dat hij bij haar bleef.
"Nou, jij slaapt gewoon in je eigen bed en ik ook in mijn eigen." Grinnikte ze. "Het is vannacht niet anders dan dat je alleen slaapt, denk ik..." Mompelde ze, ze wist niet of hij hier echt heel erg fel op tegen was.
Ze moest niet zo lief doen want dan wilde hij haar helemaal zoenen.
"Ik zeg het alleen omdat je een gewone vriend van me bent, Apollo, niet meer, niet minder. Ik wil graag dat je gelukkig wordt met mijn dochter."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 18:43

Apollo

Ze sliep gewoon in haar eigen bed en hij ook in zijn eigen bed. ‘En Chayenne dan?’ vroeg hij aan haar. Waarschijnlijk sliep Chayenne bij haar, want het zou niet werken als ze alsnog bij hem in dezelfde kamer was. Het was niet anders dan dat hij alleen sliep en hij zuchtte zacht. Dat ging nooit goed, dat wist hij nu al. Hij besloot er maar niets van te zeggen, hij wist ook wel dat het niet verstandig was om bij Chayenne te slapen zo, hij zocht het zelf wel uit. Als Chayenne bij haar was had ze er toch geen last van. Ze zei het alleen maar omdat hij een gewone vriend van haar was. ‘Een gewone? Nou, nu beledig je mij. Voor mij ben jij toch wel mijn beste vriendin hoor…’ zei hij tegen haar, een zwakke glimlach stond op zijn gezicht en hij bestelde nog een glas wijn, het maakte nu toch niet meer uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 18:51

Aphrodite

Hij vroeg naar Chayenne. "Zij slaapt bij mij, Aron slaapt vannacht ook in zijn eigen bed." Zei ze tegen Apollo, zodat hij niet bang hoefde te zijn voor iets anders tussen hun drie.
Hij plaagde haar een beetje. "Oké, oké, je bent mijn allerbeste vriend." Plaagde ze hem terug. Hij bestelde nog een glas wijn en eigenlijk wist ze al dat hij een andere vrouw op zou zoeken die nacht, maar er was niets wat ze kon doen daaraan. Het was niet aan haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 19:05

Apollo

Chayenne sliep bij haar, Aron zou ook alleen slapen. Eigenlijk zorgde dat er voor dat Apollo het idee kreeg om Aron straks mee te vragen om nog wat te drinken, hij eist eigenlijk wel zeker dat hij dat wel leuk vond en dat hij het ook geen goed idee vond om alleen te slapen. Waarschijnlijk zouden ze snel genoeg iemand vinden die wel de nacht met hun door wilde brengen, maar ook dat zei hij maar niet tegen Aphrodite, al dacht hij dat ze ook wel begreep dat Aron haar niet meteen trouw was. Tenminste, daar ging hij van uit. Hij keek haar even aan, daarna nam hij weer een paar slokken wijn. 'Ik ben echt heel erg blij met jou, weet je dat?' Vroeg hij met een glimlach op zijn gezicht aan haar. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 19:20

Aphrodite

Hij leek even in gedachten te zijn. Ze wist niet zo heel erg goed waarover, maar het maakte ook niet zo heel erg veel uit. Hij gaf aan dat hij heel erg blij met haar was, ze glimlachte daar even door.
"Ik hoop maar dat jij me ook zou helpen, als ik ergens mee zit." Glimlachte ze hem nu toe.
"Kan ik je met een gerust hart alleen laten? Gaat het allemaal weer?" Vroeg ze nu aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 19:25

Apollo

Ze vroeg of ze hem met een gerust hart alleen kon laten, of hij zich weer goed voelde nu. 'Mag ik haar ook niet even zien?' Vroeg hij nu zacht. Hij wilde haar even zien en even spreken, nu al helemaal. Hij zag niet goed in dat het wel eens fout kon gaan omdat hij niet zo helder nadacht, hij wilde het gewoon goed maken en hij wilde even bij haar zijn. 'Ik zal van haar afblijven, ik wil haar gewoon even zien... Ik wil even met haar praten...' Zei hij, half smekend en wat onduidelijk. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 19:38

Aphrodite

Ze keek hem even vertwijfeld aan toen hij vroeg of hij Chayenne niet even even mocht zien. Hij wilde haar gewoon heel graag even zien en wilde met haar praten. Zijn stem klonk smekend en daardoor had ze het moeilijk.
"Je weet dat ze vreselijk van streek kan raken hé?" Vroeg ze aan hem voor de zekerheid.
"Bovendien heb je net behoorlijk veel wijntjes achterover geslagen... ben je wel in staat om echt met haar te praten?" Vroeg ze doordringend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 19:48

Apollo

Ze kon vreselijk van streek raken en ze vroeg of hij zich dat wel realiseerde. 'Ja, dat weet ik... Ik wil gewoon even met haar praten, ik voel mij best wel schuldig...' Zei hij zacht tegen haar. 'Ik heb wel eens meer gedronken...' Mompelde hij daarna, al begon hij nu toch wel te twijfelen. Was het wel een goed idee? Hij wist het niet zeker, hij wilde niet alles kapot maken. 'Zeg haar anders maar gewoon dat het mij spijt en dat ik van haar hou...' Zei hij dacht tegen haar. Dat was goed genoeg, dan kon hij niet nog meer kapot maken dan dat hij nu al gedaan had. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 19:57

Aphrodite

Hij wist dat ze van streek kon raken, hij wilde gewoon even met haar praten en voelde zich wel heel schuldig. Hij zei nu mompelend dat hij wel eens meer gedronken had, al zag ze de twijfel in zijn ogen. Nu zei hij maar dat ze moest zeggen dat het hem speet en dat hij van haar hield.
"Dat zal ik doen, Apollo." Ze pakte even zijn hand vast en glimlachte naar hem.
"Oké, dan ga ik weer naar haar toe." Knikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 20:59

Apollo

Ze zou het doen en ze zei dat ze nu weer naar haar toe ging, waardoor hij langzaam knikte. Hij voelde dat ze zijn hand vastpakte en hij kneep er zachtjes in. ‘Ik hou ook van jou, dat weet je hé…’ zei hij zacht tegen haar. Daarna liet hij haar los en liet hij haar gaan, hij wist dat het beter was dat hij niet meeging, dat hij Chayenne nog even met rust liet, maar hij vond het wel verschrikkelijk moeilijk. Hij wist dat hij haar ontrouw zou zijn vannacht en hij hoopte maar dat ze hem dat uiteindelijk zou vergeven, of dat ze er niet achter kwam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 21:16

Aphrodite

Ze stond al gauw weer in haar eigen kamer bij Chayenne en Aron. Ze keek Aron even doordringend aan om te zien wat hij ervan vond dat Apollo haar gezoend had, ze wilde dit sowieso voor Chayenne verzwijgen, want het stelde helemaal niets voor. Ze hoefde hierdoor niet van slag te raken.
"Apollo wilde met je samen wat drinken." Zei ze tegen Aron op doordringende toon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 21:23

Aron

Hij zag Aphrodite meteen heel doordringend naar hem kijken, hij wist wel waardoor dat kwam en hij glimlachte geruststellend. Hij overleefde het wel, Aron was niet zo snel jaloers, eigenlijk helemaal niet. Bovendien was het Apollo, het maakte hem niet zo veel uit. Als ze het dan met iemand deed, dan liever met Apollo, hij vond het vervelender als het met een mens was, of iemand die hij totaal niet mocht. Ze zei doordringend tegen hem dat Apollo iets met hem wilde drinken. Hij wist dat ze met Chayenne hier wilde blijven, het was niet de bedoeling dat hij bij haar sliep deze nacht. Hij liep naar haar toe en hij drukte kort zijn lippen op die van haar. ‘Ik zie je morgen,’ zei hij tegen haar, hij keek daarna even naar Chayenne met een glimlachje op zijn gezicht. ‘Houden jullie het een beetje rustig vannacht, samen? Want anders ben ik er liever bij…’ zei hij plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 21:43

Aphrodite

Hij glimlachte haar geruststellend toe en daardoor haalde ze opgelucht adem. Ze keek hem dankbaar aan. Ze voelde de lippen van Aron heel even op de van haar en hij zei dat hij haar morgen zou zien. Ook vroeg hij aan Chayenne of ze het een beetje rustig hielden.
"Afgezien van die pyjamaparty?" Vroeg haar dochter plagend aan Aron.
Aphrodite keek naar Aron en ze pakte zijn hand even vast.
"Alsjeblieft, hou je het ook een beetje rustig?" Vroeg ze hem zachtjes. Op de een of andere manier zou ze het verschrikkelijk vinden als hij vreemd ging. Ze gaf hem nog een kus en liet hem daarna los.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 5/11/2014, 21:47

Aron

Ze pakte zijn hand vast en hij wist dat er iets belangrijks kwam, ze straalde het gewoon uit. Ze vroeg of hij het alsjeblieft ook rustig hield, waardoor hij langzaam in ademde. Hij ging wat drinken met Apollo, waarschijnlijk wist ze wel hoe dat meestal verliep en hij wist dat zelf net zo goed. Hij had zich niet echt gerealiseerd dat ze het zo verschrikkelijk vond als hij iets met iemand anders deed. ‘We zullen wel zien hoe de avond loopt,’ zei hij alleen maar. Hij ging haar geen dingen beloven, dat wilde hij niet, want dan zou hij die beloftes breken. Hij wist niet hoe de avond zou lopen en hij wist al helemaal niet hoe het zou eindigen, maar hij ging haar niet beloven dat er niets gebeurde. Hij werd weer door haar losgelaten en hij keek haar nog even doordringend aan, daarna brak er weer een glimlachje door op zijn gezicht. ‘Heel veel plezier samen en zodra er iets gebeurd ben ik weer terug,’ zei hij, met een scheve grijns op zijn gezicht, omdat je dat op heel veel manieren op kon vatten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 5/11/2014, 21:52

Aphrodite

Hij kon het haar niet beloven, ze zag het aan zijn blik. Hij vertelde ook dat ze wel zouden zien hoe de avond zou verlopen. Ze knikte daardoor een beetje, ze had het in ieder geval tegen hem gezegd, hij had zelf de keuze om er nu rekening mee te houden of niet.
Hij wenste hen veel plezier samen en zodra er wat gebeurde, was hij weer terug. Ze grinnikte een beetje daardoor.
"Let goed op Apollo en veel plezier." Zei ze nu nog tegen hem net voordat hij weg ging. Nu ging ze bij Chayenne op het bed zitten. Het meisje keek haar vragend aan, want wat had ze allemaal met Apollo besproken?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 28 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 33 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum