Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Griekse Mythologie

2 plaatsers

Pagina 16 van 33 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 14:18

Chayenne Lahero

"K snap dat het gevaarlijk is... maar jij bent er toch?" Het laatste voegde ze er vrolijker en plagend aan toe. Hik ging nu echt weg en ze zagen elkaar die middag wel weer. Ze knikte en werd nog even door hem gezoend.
"Ik zie je later." Mompelde ze nog, maar hij was al weg.
Ze ruimde alle spulletjes op die ze met het ontbijten hadden gebruikt en waste alles af. Ze ruimde verder het huis nog een beetje op en ging daarna naar buiten toe, ze was nog ruim op tijd voor haar afspraak, maar ze was liever te vroeg dan te laat.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 14:23

Aron

Hij wachtte geduldig tot ze naar buiten kwam, hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en hij liep achter haar aan. Ze had een geweldig figuur, hij moest toegeven dat Apollo wel wist wat hij uitzocht. Dat was vast ook de enige reden dat hij voor haar koos, ze was gewoon heel erg mooi. Deed hij serieus al die moeite voor een nachtje met haar? Dat had hij dan weer niet verwacht. Zodra ze wat weg waren bij haar huis liep hij naar haar toe. ‘Niet schrikken,’ zei hij tegen haar, er stond een glimlach op zijn gezicht toen hij voor haar ging staan. Hij liet zijn blik even bewonderend over haar heen gaan, daarna keek hij haar weer aan. Ze zou waarschijnlijk meteen zien dat hij een god was, daarom had hij ook voor een bepaalde aanpak gekozen. ‘Ik ben een goede vriend van Apollo,’ zei hij tegen haar, zodat ze waarschijnlijk iets minder wantrouwend zou zijn. Hij hoefde ook niet meteen haar vertrouwen te hebben, dit ging hij goed aanpakken. Hij wilde ook het vertrouwen van Apollo winnen en dan zouden ze wel zien hoe dit liep.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 14:32

Chayenne Lahero

Iemand zei tegen haar dat ze niet moest schrikken, aan de stem hoorde ze meteen al dat ze op haar hoede moest zijn, het was een god, dat kon ze alleen al horen.
Hij kwam voor haar te staan en leek haar te keuren. "Zeg, ik ben geen stuk vlees." Sprak ze bijdehand tegen hem. Ze keek hem even fel aan. Hij zei dat hij een goede vriend van Apollo was. "Oh?" Klonk haar stem nog een stuk zachter.
"Is er iets?" Vroeg ze aan hem, ze wilde weten waarom hi haar opzocht, al beviel zijn blik haar niet echt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 14:35

Aron

Door wat ze zei grijnsde hij, ze was lekker fel. Nu begreep hij wel waarom Apollo zo veel moeite voor haar deed, maar blijkbaar was hij goed bezig. ‘Ik zou niet zo kijken naar vlees, ik ben mij heel goed bewust dat je meer bent dan dat,’ zei hij tegen haar, zijn stem klonk uitdagend. Zodra hij zijn naam genoemd had leek ze zich zorgen te maken en vroeg ze of er iets was, waardoor hij langzaam zijn hoofd schudde. ‘Nee, helemaal niet. Ik was gewoon ontzettend nieuwsgierig wie zijn hart veroverd had en ik wilde je van dichtbij bekijken,’ zei hij tegen haar. Het was ook wel waar, hij loog daar niet echt over. Hij was ontzettend nieuwsgierig naar haar, omdat hij niet goed begreep wat Apollo moest in een relatie. Het was niets voor hem, maar blijkbaar had ze iets wat hem aantrok. Hij begreep wel dat ze heel mooi was, maar hij zou nooit zo veel moeite doen voor iemand.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 14:47

Chayenne Lahero

Ze rilde even toen hik vertelde dat ze meer was dan alleen vlees, de manier waarop hij het zei, vond ze helemaal niets.
Ze keek naar zijn gezicht, hij zag er ook perfect uit, toch voelde ze zich veel minder tot hem aangetrokken, Apollo was veel belangrijker voor haar.
Het bleek dat de god haar van dichtbij wilde bekijken en nieuwsgierig was naar wie het hart van Apollo had veroverd. De blik in haar ogen werd zacht wanneer ze zijn naam weer hoorde.
"Ik dus." Zei ze tegen hem met een lichte grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 15:10

Aron

Ze leek echt helemaal gek te zijn op Apollo, wanneer hij zijn naam noemde reageerde ze daar enorm op. Hij had het echt goed voor elkaar. 'Ja, en nu ik je zo zie begrijp ik dat ook wel...' Zei hij tegen haar. Ze was echt een bijzondere verschijning. 'Ik loop met je mee, Apollo laat het dan niet zo merken, hij is wel bezorgd na wat er gebeurd is. Het is een stuk veiliger dat ik met je mee loop en hij zou het mij niet vergeven als ik je nu gewoon laat gaan...' Zei hij tegen haar. Het maakte niet uit dat ze het niet nodig vond, want hij deed het gewoon. Hij wilde nog wat langer in haar buurt zijn, straks moest hij weer weg, deze ontmoeting was wel even genoeg voor vandaag. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 15:16

Chayenne Lahero

"Ohja?" Vroeg ze zacht aan de man toen hij vertelde dat hij Apollo wel begreep. Liep ze dus toch meer gevaar dan ze dacht. Als ze echt zo aantrekkelijk werd gevonden...
Hij liep met haar mee vertelde hij, Apollo was bezorgd en het was veiliger als ze met hem meeliep.
"Nee, dat hoeft niet hoor. Ik ben er zo. Geen probleem en Apollo merkt her wel wanneer ik in gevaar ben." Vertelde ze met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 15:30

Aron

Ze zei dat het niet nodig was, Apollo merkte het wel als ze in gevaar was. 'Het was geen vraag hoor. Ik loop met je mee,' zei hij op doordringende toon tegen haar. Bij Apollo had ze misschien iets te zeggen, maar dat was niet altijd zo. Ze moest haar plek wel een beetje weten. Ze was geen god, er bleef een verschil en ze bepaalde zeker niet wat er gebeurde. 'Apollo laat jou misschien alles zelf bepalen, maar zo werkt het niet in de wereld...' Zei hij hard en duidelijk. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 15:44

Chayenne Lahero

"En toch bedank ik. Ik kan op meZelf letten." Sprak ze net zo strak tegen hem terug. Ze keek hem doordringend aan en haar ogen lichtten weer even op. Hij mocht dan wel een god zijn, dit was haar leven en ze deed wat ze zelf wilde, nu werd ze misschien nog wel extra tegendraads.
"Jawel, ik bepaal wat er gebeurd in mijn leven. Want het is mijn leven en ik ga niet volgens de regels van een ander leven." Ze liep nu bij hem vandaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 15:56

Aron

Hij grijnsde doordat ze er tegenin ging, dit vond hij alleen maar leuk, ze zou haar zin toch niet krijgen. 'Prima, bedankt maar. Dat maakt mij helemaal niets uit,' zei hij tegen haar, lachend. Hij liep met haar mee toen ze wegliep, dit konden ze lang volhouden, hij ging niet opgeven. Ze had pech, ze moest leren dat ze niet bepaalde wat hier gebeurde, zeker niet. Ze moest haar plek weten en dat zou haar alleen maar leuker maken, hij zorgde daar wel voor, geen enkel probleem. Hij keek even opzij naar haar, zijn blik strak en doordringend. 'Je denkt misschien dat je heel wat bent, maar dat is dus niet zo. Je kan beter gewoon toegeven...' zei hij hard.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 16:11

Chayenne Lahero

Hij gaf niet oP en ze vond het vreselijk irritant. Echt heel erg irritant. Ze snoof kwaad doordat hij met haar meeliep.
Ze zei niets meer, nou dan liep hij maar met haar mee, dat moest hij maar zelf weten. Ze ging er niet meer op in en keek strak voor zich uit. Ze wist nu wel dat hij haar helemaal niet in de gaten moest houden van Apollo. Dan zou hij haar respecteren
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 16:36

Aron

Hij wist dat hij op haar zenuwen werkte, maar hij bleef toch doorgaan. Hij gaf niet zomaar op. Na een paar minuten pakte hij haar hand vast en keek hij haar doordringend aan. 'Volgens mij heb je wel door dat je niet alles zelf kunt bepalen. Ik zal je alleen laten en ik zal Apollo zeggen hoe je mij behandeld hebt. Hier zul je niet ver mee komen, ben ik bang... Maar ik ben echt wel bereid om je wat dingen bij te leren hoor...' Zei hij tegen haar. 'Volgens mij moet je sowieso nog een hoop leren. Nu ben je misschien wel leuk voor hem, maar heb je er over nagedacht hoe het is als je het één keer met hem gedaan hebt? Dan is er geen bal meer aan omdat je totaal geen ervaring hebt en niets kunt... Hij zal snel iets anders zoeken. Geloof mij maar... Maar, bij mij zal je altijd welkom zijn,' zei hij grijnzend tegen haar. Daarna verdween hij meteen. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 18:03

Chayenne Lahero

Hij pakte haar hand vast en keek haar doordringend aan, ze bleef daardoor stil staan en keek hem ook aan. Volgens hem had ze wel door dat ze niet alles zelf kon bepalen, ze zweeg, hij ging Apollo vertellen hoe ze hem behandeld had.
"Prima, ga je gang." Ze haalde haar schouders daardoor even op. Ze werd er niet echt warm of koud van.
Zijn volgende woorden maakten haar wel lichtelijk bang, maar ze had het met Apollo al zovaak over de toekomst gehad, dat ze eigenlijk er niet heel bang voor was. Hij zei ook dat hij haar wel wat bij kon leren en dat ze bij hem altijd welkom was.
"Sodemieter toch op." Siste ze. Hij verdween al en ze stapte het kantoor binnen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 18:09

Aron

Hij was aardig tevreden met zichzelf. Ze vond hem dan misschien niet zo heel erg leuk, dat kon nog wel eens veranderen als hij over een tijdje een andere aanpak zou kiezen. Hij kon haar ook altijd nog dwingen, of wat dan ook. Hij verzon wel wat, als god kon ze hem waarschijnlijk toch niet goed weerstaan. Hij twijfelde even, zou hij nu naar Apollo gaan om met hem te praten, of zou hij wachten tot zijn nieuwe vriendinnetje hem vertelde over zijn bezoek? Dat leek hem wel heel interessant, dus koos hij er voor om zelf nu niet naar Apollo te gaan. Bovendien had hij nog wel wat te doen en kon hij ook Chayenne tussendoor een beetje in de gaten houden, om haar wat beter te leren kennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 19:08

Ik maak later dan nog wel een andere vrouwelijke aan Razz

Chayenne Lahero

Ze haalde even diep adem, wat een arrogante kwast was die man, ze wist niet eens zijn naam. Ze vond het eng dat hij eigenlijk alles van haar in de gaten kon houden, hij was tenslotte een god...
Ze was wat warrig wanneer ze met de mensen sprak over het baantje. Daardoor werd ze ook helaas niet aangenomen... ze stapte met een zucht weer naar buiten. Allemaal de schuld van die vervelende kwal... ze was er dan gewoon met haar hoofd niet helemaal bij en was al een tijdje aan het malen over wat hij zou doen en wat hij kon doen...


Aphrodite

Ze had toevallig gezien wat er gebeurde met haar dochter en wie er bij haar was. Ze verscheen tegenover Aron en keek hem strak aan.
"Wat heb je in je hoofd gehaald, Aron?" Vroeg ze hem nu doordringend en donker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 20:13

Aron

Hij had het ergens al wat verwacht, maar het was alleen maar leuk om te zien dat ze ook echt kwam. Ze vroeg wat hij zich in zijn hoofd had gehaald en daardoor grijnsde hij even. ‘Helemaal niets bijzonders, mag ik niet wat nieuwe vrienden maken?’ vroeg hij haar. ‘Als ze bij Apollo hoort, wil ik haar toch ook leren kennen, dan zal ik haar toch vaker zien. Ik was gewoon benieuwd, echt helemaal niets bijzonders…’ zei hij lachend tegen haar. Hij vond dit wel vermakelijk en Aphrodite vond het niet leuk, dat was eigenlijk alleen maar leuker voor hem. ‘Je hebt wel een vreselijk mooie dochter hoor,’ zie hij nu tegen haar.

Apollo

Hij had het gevoel dat er iets was, al was het geen direct gevaar, dat had hij dan ook wel weer door. Maar het zorgde ervoor dat hij wel weer naar haar toe ging, gewoon voor de zekerheid. Hij pakte haar hand vast en hij keek haar even doordringend aan. ‘Wat is er?’ vroeg hij zacht. Hij wist dat hij in haar hoofd kon, hij kon uitzoeken wat ze dacht, wat er aan de hand was, dat kon hij eigenlijk bij iedereen. Bij een halfgod zou het lastiger zijn en bij een god was het nog moeilijker, maar hij kon het wel. Hij wilde het alleen niet, hij wilde liever gewoon met haar praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 20:41

Aphrodite

Hij vroeg aan haar of hij geen nieuwe vrienden mocht maken. "Dit valt niet onder nieuwe vrienden maken, je hebt een plan in je hoofd met haar en Apollo." Zei ze en ze sloeg haar armen over elkaar heen. Hij wilde haar leren kennen, al ze bij Apollo hoorde.
"Volgens mij stelt Apollo dit ook niet echt op prijs... Je bemoeit je met zaken die je niets aangaan." Vertelde ze duidelijk aan hem. Hij zei nu dat ze een vreselijke mooie dochter had en ze knikte. Dat wist ze al.


Chayenne Lahero

Ineens was Apollo daar weer en ze omhelsde hem stevig. Hij vroeg haar wat er aan de hand was.
"Er was hier een god, hij zei dat hij een vriend van je was, maar hij was niet zo aardig... ik vond hem niet aardig. Hij gaf aan dat je na een keer genoeg van me zou hebben en dan was hij er wel voor me want hij zag me ook wel zitten." Vertelde ze hem zacht mompelend.
"Nu heb ik ook nog eens niet de baan, want ik was heel erg afgeleid door wat hij allemaal tegen me zei." Sprak ze teleurgesteld.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 20:51

Aron

Dit was geen nieuwe vrienden maken volgens haar, hij had een plan in zijn hoofd. ‘Ach, Aphrodite. Ik mag toch ook een beetje lol maken?’ vroeg hij nu aan haar. ‘Hij vindt het vast niet zo heel erg, ik heb helemaal niets gedaan wat hij mij kwalijk zou kunnen nemen. Doe eens niet zo chagrijnig, dat is helemaal nergens voor nodig. Je moet eens een beetje lol maken,’ zei hij tegen haar. ‘Bovendien kan je er toch niets aan doen, ik bepaal zelf wel wat ik doe. Jij bent degene die zich met levens van iemand anders bemoeid…. Dat kan je mij niet kwalijk nemen,’ zei hij tegen haar.

Apollo

Hij werd stevig door haar omhelsd, waardoor hij zich meteen weer super voelde. Ze deed dat toch best wel snel met hem en dat maakte hem gewoon blij. Ze zei dat er een god was, waardoor zijn blik serieuzer en minder vrolijk werd. Wie bemoeide zich met hem? Ze vond hem niet aardig, hij had gezegd dat hij na één keer genoeg van haar zou hebben. ‘Dat geloof je toch niet?’ vroeg hij daardoor aan haar. Dan kon ze wel naar die god toe, want die zag haar ook wel zitten. Hij wist eigenlijk wel wie het was toen ze zei dat de god gezegd had een vriend van hem te zijn. Hij had niet zo heel veel vrienden gehad in zijn leven en iemand die dit zou doen, kon er eigenlijk ook maar één zijn. De rest zou wel aandacht besteden aan haar, maar niet op aarde. Ze zouden niet hier naar toe komen. Ze had niet eens de baan daardoor. ‘Ik weet wel wie het is,’ mompelde hij. ‘Ik zorg ervoor dat hij uit je buurt blijft,’ zei hij daarna. Hij wist niet of hij dat kon, maar hij zou het hem wel heel erg duidelijk maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 21:07

Aphrodite

"Dit is geen lol, je speelt met een leven, Aron, voor jou maakt dat misschien niets uit, maar voor mij en Apollo wel." Vertelde ze hem zacht.
"Hij is gek op haar, Aron, als je iets doet wat bij hem maar een klein beetje verkeerd valt, dan heb je Apollo op je dak, dat kan ik je verzekeren." Ze moest niet zo chagrijnig doen en een beetje lol maken. Ze zuchtte en rolde met haar ogen.
"Je denkt dat je alles zelf bepaald, maar er zijn dingen die je niet kunt bepalen." Vertelde ze doordringend.


Chayenne Lahero

Hij vroeg haar of ze het geloofde. "Nee, niet echt, misschien dat ik er soms bang voor ben omdat je iedereen kan krijgen, maar ik hoop dat we samen sterk genoeg zijn." Vertelde ze hem met een lichte glimlach. Ze leunde tegen hem aan en vond het heerlijk om weer bij hem te zijn.
Hij wist over wie ze het had en hij zal ervoor zorgen dat hij uit haar buurt bleef.
"Graag... het voelde niet fijn." Vertelde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 21:17

Aron

‘Ach, komop nou! Ik doe nog helemaal niets, en nu stel je je echt een beetje aan. Bovendien zal Apollo niet zo heel erg snel wat doen en ik kan hem wel aan, ik maak mij er niet zo druk over,’ zei hij tegen haar. ‘Ik maak misschien ook wel kans, als ze er achter komt dat Apollo net zo goed een hartenbreker is. Maar ik ben natuurlijk volgens jou niet geschikt voor haar. Je ziet hem eerder als een goede partner…’ zei hij tegen haar. Zijn blik was doordringend. ‘Maar we zullen wel eens zien hoe het allemaal loopt…’

Apollo

Ze geloofde het niet echt, maar ze was er soms wel bang voor omdat hij iedereen kon krijgen. ‘Jij ook,’ mompelde hij, omdat het voor hem hetzelfde voelde. Misschien was het anders omdat ze nog nooit zulk soort dingen gedaan had, maar toch vond hij het net zo lastig. Wat als er een god was die haar hart wilde winnen en dat ook voor elkaar kreeg? Dat gevoel zat hem ook wel dwars, maar hij kon er niet zo veel aan doen. Hij hoopte gewoon dat het goed kwam tussen hun. ‘Gelukkig voelde het niet fijn, ik vind het ook niet leuk dat hij zoiets doet…’ zei hij tegen haar. ‘Mag ik mee met jou naar huis?’vroeg hij nu zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 21:25

Aphrodite

"Wat ben je toch een eikel, Aron." Mopperde ze, er viel echt niet met hem te praten. "Je bekijkt het maar." Zei ze nog, daarna verdween ze weer ergens in de wolken om alleen te zijn.


Chayenne Lahero

Hij mompelde dat zij ook iedereen kon krijgen. "Maar ik wil alleen jou." Fluisterde ze en ze kneep even in zijn hand. Hij vond het gelukkig dat het niet fijn voelde, hij vond het zelf ook niet leuk dat hij zoiets deed en vroeg of hij wel met haar mee naar huis mocht. Ze glimlachte daardoor breed en knikte.
"Graag." Zei ze zacht tegen hem. Ze omhelsde hem weer even stevig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 21:31

Aron

Ze zei dat hij echt een eikel was, maar dat boeide hem niet zo heel erg veel, dat vonden wel meer mensen en het maakte hem niet zo bijzonder veel uit dat ze dat vonden. Ze verdween, waardoor hij even grijnsde en daarna verder liep, hij ging gewoon verder met zijn eigen dingen en hij zou later op de dag wel eens zien wat hij met Apollo en Chayenne kon.

Apollo

‘Ik wil ook alleen jou en ik wil jou heel erg graag,’ zei hij zacht tegen haar. Hij zoende haar ook even, het was aardig heftig, maar hij bleef lief voor haar. Ze had graag dat hij meeging naar huis en daardoor glimlachte hij even. ‘Laten we maar gaan dan,’ zei hij tegen haar. Hij sloeg zijn arm om haar middel heen en hij liep terug richting haar huis, het voelde zo goed om gewoon al met haar te lopen, hij vond het echt heel fijn met haar. ‘Je moet Aron maar gewoon negeren. Hij zal niet zo heel snel iets doen, maar hij vindt het heerlijk om mensen te irriteren. Vroeger waren we vrienden, maar dat is eigenlijk gewoon kapot gelopen en nu wil hij mij waarschijnlijk ergens pijn mee doen en jij bent een makkelijker prooi nu…’ zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 21:41

Chayenne Lahero

Ze werd heftig door hem gezoend, maar ze raakte er steeds beter aan gewend. Ze zouden gaan naar haar huis en ze voelde zijn arm om haar middel. Ze legde haar hand op zijn rug en leunde lichtelijk tegen hem aan. Zo liepen ze gezellig samen naar huis.
Ze moest Aron negeren, zo heette de God dus. Hij zou niet zo heel erg snel iets doen, maar hij vond het heeriljk om mensen te irriteren.
"Daar is hij ook wel goed in." Mopperde ze tegen hem. Ze waren vroeger vrienden, maar dat was kapot gegaan volgens Apollo. Zij was een makkelijke prooi. Nu gaf ze hem een stomp.
"Tss, mij een beetje makkelijk noemen." Plaagde ze hem. Ze opende de deur weer en haar vader kwam haar nieuwsgierig tegemoet.
"En?" Vroeg hij aan haar. Ze schudde haar hoofd. "Geen succes, het paste niet zo bij me." Vertelde ze hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 31/10/2014, 21:46

Apollo

Ze zei dat Aron ook erg goed was in irriteren, daardoor glimlachte hij. ‘Als het daar bij blijft overleef ik het wel. Hij moet verder niets flikken,’ zei hij. Hoewel zijn stem niet eens zo dreigend klonk was duidelijk dat hij het echt meende, anders zouden dingen niet zo goed aflopen, waarschijnlijk. Hij kreeg een stomp door wat hij zei en hij grijnsde daardoor even. ‘Nou, makkelijk op die manier niet. Helemaal niet zelfs en ik doe nog wel zo mijn best,’ zei hij plagend tegen haar. ‘Dus zijn type ben je dan dus niet echt, volgens mij gaat hij meer voor makkelijk…’ zei hij daarna. De deur ging open en haar vader kwam meteen naar haar toe, ze zei dat ze geen succes had, het paste toch niet zo bij haar. Hij ademde langzaam in, hij vond het niet leuk dat ze hierdoor moest liegen, maar als ze haar vader zou gaan vertellen over Aron, zou het waarschijnlijk niet goed komen. De man leek Apollo nu meer te accepteren, maar als daar allemaal gezeik met de goden bijkwam, zou dat wel eens kunnen veranderen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 31/10/2014, 21:59

Chayenne Lahero

Als het bij het irriteren bleef, dan overleefde hij het wel, hij moest verder alleen niets flikken. Zelf vond ze dat irriteren helemaal niet zo fijn, maar misschien moest ze er maar aan wennen...
Ze was niet makkelijk op die manier, daarom was ze ook niet het type van Aron. "Toch was hij er wel heel erg duidelijk in... maar ik weet het niet... hij is wel in staat om te dreigen denk ik..." Mompelde ze wat zachtjes.
Ze had nog even wat woorden gewisseld met haar vader, maar ging daarna met Apollo naar haar kamer toe.
Eenmaal daar ging ze op haar bed zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 16 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 33 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 33  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum