Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Griekse Mythologie

2 plaatsers

Pagina 30 van 33 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 10:25

Chayenne Lahero

De zoen was heel erg lief en voorzichtig, maar dat vond ze juist heerlijk, ze genoot er in volle teugen van. Hij zei daarna dat hij van haar hield, daardoor werd de blik in haar ogen liefdevol.
"Ik ook van jou." Fluisterde ze tegen hem terug, daarna sloeg ze weer haar armen om hem heen.
"Je betekent zoveel voor me, Apollo... ik ben alleen heel erg bang dat het weer gebeurd." Fluisterde ze hem toe.


Aphrodite

Hij kwam naar haar toe en greep haar vast,hij vond het al lang duren.
"Hoe langer je wacht, hoe beter het wordt." Zei ze met een knipoog tegen hem.
"Oké, om het goed te maken van gisteren, mag je doen met me wat je wilt." Klonk haar stem uitdagend, ze was stiekem wel heel erg nieuwsgierig naar zijn fantasieën
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 12:11

Apollo

Ze hield ook heel erg veel van hem, maar ze was gewoon bang dat het fout ging, nog een keer. 'Ik ben ook bang, Chayenne. Maar daardoor ben ik juist voorzichtig. Ik wil dit niet nog een keer en ik zal mezelf heel erg goed in de gaten houden. Ik wil er alles aan doen om het te voorkomen en ik zal er elke keer met je over praten, oké? Als ik nog iets moet doen wat jij fijn vindt dan moet je het zeggen...' Zei hij zacht maar doordringend tegen haar. Hij wilde dat ze er vertrouwen in had dat het goed kwam en hij probeerde haar de ruimte te geven om aan te geven wat ze wel en niet wilde. Hij hoopte dat het hielp. 

Aron

Door wat ze zei werd zijn blik iets donkerder, ze wilde duidelijk kijken wat hij zelf wilde en dat liet hem glimlachen. 'Nou, vooruit dan maar...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij pakte haar vast, trok heel simpel haar jurk uit en hij zoende haar terwijl hij dat deed. 'Je mort niet bang zijn, want ik zal je nooit echt pijn doen en ik hou op zodra jij dat wilt,' zei hij duidelijk tegen haar, daarna lag ze uit het niets helemaal vastgebonden op het bed. Hoewel hij niet echt slecht was, hield hij nog steeds enorm van alles dat wat duister was en dat was meestal toch wel te merken. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 13:39

Chayenne Lahero

Hij was ook bang, maar daardoor was hij juist voorzichtig, hij wilde het niet nog en keer en zou zichzelf goed in de gaten houden, ook wilde hij er alles aan doen om het te voorkomen en zou hij met haar erover praten.
Gelukkiger kon hij haar nu niet maken. "Fijn, Apollo, heel erg fijn... Dat wil ik heel erg graag." Zei ze met een brede glimlach tegen hem.
"Besefte je dit keer wel wat je hebt gedaan?" Wilde ze graag van hem weten, waarschijnlijk niet, maar ze vond het gewoon belangrijk om dit allemaal te weten.


Aphrodite

Ze zag zijn ogen donkerder worden, waarschijnlijk stond het hem wel aan. Haar jurk werd meteen uitgetrokken en hij zoende haar, ze zoende hem glimlachend terug. Hij zei dat ze niet bang moest zijn, want hij zal haar nooit echt pijn doen en hij hield op zodra ze dat wilde.
"Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig, laat maar zien." Zei ze tegen hem. Ineens lag ze op het bed, ze kwam iets overeind maar merkte dat hij haar vastgebonden had.
"Nou, nou." Sprak ze uitdagend tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 13:46

Apollo

Ze vond het heel erg fijn en daardoor glimlachte hij, hij was er blij mee. Hij wilde dat ze zich goed voelde, dat vond hij echt belangrijk. Hij wilde gewoon goed maken wat hij kapot had gemaakt door zich zo te gedragen. Ze vroeg of hij zich deze keer wel besefte wat hij gedaan had en hij schudde heel langzaam zijn hoofd. 'Eigenlijk helemaal niet... Ik kan mij niet herinneren wat er gebeurde, helemaal niet... Ik weet dat ik je vreselijk behandelde, maar ik weet niet meer wat ik gedaan heb en hoe het komt,' zei hij tegen haar. Hij wist het echt niet, het was allemaal heel erg vaag, alsof het automatisch gebeurde. 

Aron

Hij had een wat uitdagende grijns op zijn gezicht staan, ze zag er echt geweldig uit zo. Ze leek het totaal niet erg te vinden en dat maakte het nog net wat leuker. Hij kwam langzaam naar haar toe en hij gleed nog veel langzamer met zijn vingers over haar huid heen. Hij had zichzelf perfect onder controle, elke aanraking was zo licht dat het waarschijnlijk maar net te voelen was. Hij drukte heel erg zacht zijn lippen op haar huid, terwijl zijn handen over haar lichaam bleven glijden, heel zachtjes en heel gelijkmatig. Hij kon iemand helemaal gek maken en hij wist duidelijk precies wat hij moest doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 14:12

Chayenne Lahero

Hij schudde zijn hoofd, hij wist dus echt niet wat hij gedaan had, ze vond het jammer. Hij wist dat hij haar vreselijk behandelde maar hij wist niet meer wat hij had gedaan en hoe het kwam.
"Oké, ik vond het wel heel erg eng... hoe kan ik het voorkomen?" Wilde ze weten. Ze wilde het echt niet nog een keer meemaken.


Aphrodite

Ze voelde zijn vingers langzaam en zacht over haar huid glijden, ze sloeg een genietende zucht en sloot haar ogen. Daarna drukte hij zijn lippen ook op haar huid en ze begon zacht te kreunen en kromde af en toe haar tenen omdat ze het heerlijk vond wat hij met haar deed. Ze vond het echt fantastisch.
"Oh... Aron..." Kreunde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 15:53

Apollo

Hij haalde langzaam zijn schouders op. 'Ik weet het niet, ik heb geen idee eigenlijk... Anders zou ik het meteen tegen je zeggen, want ik wil dit ook niet. Ik heb ook nooit gemerkt dat ik zo kan doen, niemand heeft er ooit iets over gezegd...' Zei hij tegen haar. Hij wist wel dat dit vaker gebeurd moest zijn. Hij had het alleen nog nooit door gehad op deze manier. Misschien ook wel logisch, want hij was altijd meteen weg ns zoiets. 'Heb je enig idee wat zou kunnen helpen? Ik heb het gewoon niet door...' Zei hij zacht tegen haar. 

Aron

Hij keek haar doordringend aan met een grijnsje op zijn gezicht. Ze leek het nogal lekker te vinden en daar genoot hij juist heel erg van. Hij hield op en hij keek haar even uitdagend aan. 'Bevalt het al?' Vroeg hij. Heel langzaam trok hij zijn shirt uit en hij legde het aan de kant. Hij kwam bij haar zitten en hij drukte zacht zijn lippen in haar hals. Hij vond dit echt heerlijk. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 17:57

Chayenne Lahero

APollo wist het echt niet, hiervoor had hij dit gedrag ook nooit bij zichzelf opgemerkt en niemand had het ooit tegen hem gezegd.
Hij vroeg aan haar of ze enig idee had.
"Ik weet het niet, ik had echt nooit gedacht dat je echt zou slaan..." Fluisterde ze en ze slikte even. "Misschien helpt het als ik je naam zeg? Als ik iets doe waardoor ik je aandacht krijg... Maar ik weet niet wat dat zou zijn..." Fluisterde ze zacht.


Aphrodite

Het beviel hem wel dat ze het zo lekker leek te vinden, hij vroeg haar nu of het al beviel en ze knikte. "Heerlijk..." Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze keek toe hoe hij zijn shirt uittrok en ze likte even langs haar lippen. Daarna voelde ze zijn lippen in haar hals.
"Kus me, Aron, alsjeblieft... ik wil je zo graag zoenen..." Kreunde ze hem nu toe en ze zette haar nagels in het bed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 18:04

Apollo

Ze wist het ook niet, ze had nooit gedacht dat hij echt zou slaan. Zijn gezicht betrok een beetje, hij vond het echt heel erg dat hij dat serieus gedaan had. ‘Ik ook niet,’ mompelde hij heel zacht. Hij was eigenlijk helemaal niet zo. Ging het hem dan toch te snel? Dat was hier toch geen reden voor? Hij had geen idee wat er met hem aan de hand was, het was gewoon belachelijk en daarom vond hij het ook zo erg. Hij wilde dit helemaal niet. Ze vroeg of het zou helpen als ze zijn naam zei, iets wat zijn aandacht trok. ‘Ik weet het niet zo goed, maar we kunnen het proberen,’ zei hij.

Aron

Ze smeekte hem om haar te zoenen, waardoor hij haar grijnzend aankeek. ‘Jij hebt mij een hele nacht laten wachten, dus wacht jij nu ook maar,’ zei hij tegen haar. Zijn handen gleden weer heel langzaam en uitdagend over haar lichaam heen, langzaam gleden ze naar boven tot aan haar mond, zacht raakte hij haar lippen aan. Hij zoende haar niet en hij drukte opnieuw zijn lippen in haar hals. Hij wilde haar helemaal gek maken, hij vond het geweldig en meestal kreeg hij de kans niet. Nu zou ze eens voelen hoe het voor hem was als ze hem liet wachten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 18:21

Chayenne Lahero

Hij had het ook niet verwacht en daardoor hield ze hem nog iets steviger vast. Ze putte er gewoon zoveel troost uit...
Hij gaf aan dat ze het konden proberen als ze zijn naam zei. "Hoe ben je er nu eigenlijk weer uit gekomen?" Wilde ze van hem weten, haar moeder is met hem gaan praten en daarna was het eigenlijk weer beter gegaan met hem. Als haar moeder een bepaalde handeling had uitgevoerd, kon ze dat zelf ook proberen.


Aphrodite

Hij plaagde haar, ze moest wachten want hij had de hele nacht gewacht, ze trok een pruillipje daardoor.
"Aron... kom op..." Smeekte ze. Ze wist hoe leuk hij het vond en stiekem vond ze het ook wel leuk om het zo lang mogelijk uit te kunnen houden tot het verlangen haar teveel zou worden.
Hij raakte haar lippen aan en ze beet zachtjes daardoor. Daarna waren zijn lippen weer in haar hals en ze begon wat te kronkelen. Het was echt te lekker en ze beet nu op haar lip.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 18:26

Apollo

Ze vroeg hoe hij er nu weer uit was gekomen en daardoor dacht hij even aan gisterenavond. ‘Ik weet het niet zo goed. Je moeder kwam met mij praten en toen ging het al wel weer wat beter. Ik geloof niet dat ze iets bijzonders gedaan heeft, maar ik weet het niet precies. Misschien kan je proberen om het aan haar te vragen, misschien weet ze wel wat geholpen heeft…’ zei hij tegen haar. Hij wist het zelf echt niet, misschien kwam hij nog ergens op, maar hij verwachtte het eigenlijk niet.

Aron

Hij had alleen maar constant een grijns op zijn gezicht staan, maar hij was niet echt gevoelig voor haar gesmeek. Daarvoor vond hij dit veel te leuk, het was precies wat hij wilde bereiken en hij vond dit echt geweldig. Hij voelde haar bewegen en daardoor greep hij haar stevig vast. ‘Ik zou voortaan twee keer nadenken voor je mij zo lang laat wachten,’ zei hij nu tegen haar. ‘Want dan pak ik je daarna elke keer terug,’ voegde hij er zacht aan toe. Hij drukte zijn lippen in haar hals en langzaam gleed hij af naar beneden, het was maar goed dat hij zichzelf zo onder controle had. Hij hield op bij haar onderbuik en hij kwam weer wat omhoog.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 18:34

Chayenne Lahero

Hij wist het niet, haar moeder kwam met hem praten en toen ging het al wel weer beter, maar hij dacht dat ze niets bijzonders had gedaan, hij wist het alleen niet precies.
"Oké, dan zal ik het wel een keer aan haar vragen." Knikte ze.
"Maar voortaan zal ik je niet meer zo laten verlangen, dat was denk ik ook niet goed." Vertelde ze hem nu verstandig.


Aphrodite

Hij vond het leuk, misschien wel iets te leuk. Ze werd nu stevig door hem vastgegrepen. Voortaan moest ze van hem twee keer nadenken voor hij haar zo lang liet wachten.
"Misschien vind ik dit zelf ook wel leuk... normaal krijg ik niet zoveel aandacht van mannen, seksuele aandacht." Fluisterde ze hees tegen hem. Zijn lippen gingen tergend langzaam naar beneden toe.
Ze kromde haar rug en drukte haar lichaam wat meer tegen zijn lippen aan. Op een gegeven moment stopte hij en kwam hij weer omhoog.
"Aron... ga nou door.... alsjeblieft..." Kreunde ze, haar lichaam begon wat te trillen, maar wanneer hij ophield, stopte het trillen ook.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 19:25

Apollo

Ze zou het er met haar moeder over hebben en daarna dacht ze ook dat het niet goed was om hem zo veel te laten verlangen. Daardoor keek hij haar even aan, hij wist het echt niet. ‘Ik ben bang dat als je dat niet doet, het voor mij totaal niet meer interessant is,’ zei hij zacht. Hij kreeg zo veel aandacht van vrouwen, vrouwen die hem wel uitdaagden, dat hij dacht dat Chayenne daardoor minder interessant voor hem was, maar dat wilde hij niet. Juist niet. Hij wilde zich volledig focussen op haar, maar nu liep alles gewoon niet goed en dan werkte het ook niet.

Aron

Ze zei dat ze dit misschien wel leuk vond, normaal kreeg ze nooit zo veel seksuele aandacht van mannen. ‘Vanaf nu krijg je voldoende aandacht van mij,’ zei hij tegen haar. Hij zou er voor zorgen dat ze totaal geen interesse had in andere mannen, dat ze volledig verzadigd zou zijn door hem. Hij wist dat hij daar prima toe in staat was, hij kon vrouwen totaal gek maken, zo gek dat ze alleen maar bij hem wilden zijn, alleen maar een paar minuten aandacht van hem wilden krijgen en hij vond het heerlijk, hij vond het een geweldig spel waar hij soms nog wel eens wat ver in kon gaan. Ze zei kreunend dat hij door moest gaan, waardoor hij haar met zijn donkere ogen doordringend en uitdagend aankeek. ‘Dat gaat gebeuren wanneer ik denk dat het daar tijd voor is. Maar ik kan je hier toch ook gewoon nog even een tijdje laten wachten?’ vroeg hij aan haar, met een grijnsje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 19:37

Chayenne Lahero

Hij was bang dat als ze het niet deed, het voor hem niet meer interessant was. Ze haalde daardoor even heel erg diep adem. Ze vond het eng. Wat moest ze nu eigenlijk doen? Ze wist totaal niet wat ze nu moest doen.
"Dus... ik moet je wel uitdagen, maar niet teveel, ik moet je laten wachten maar niet teveel..." Ze slaakte daardoor een zachte zucht en keek hem aan. Ze vond dit heel erg moeilijk.


Aphrodite

Vanaf nu zou ze voldoende aandacht van hem krijgen. "Oh, maar daar was ik ook helemaal niet bang voor." Zei ze zacht tegen hem met een ondeugende blik in haar ogen. Ze wist dat dit een spelletje voor hem was, maar dit kon zij ook, de volgende keer was het haar beurt, al wist ze nog niet precies of het wel wat voor har was, om het te ondergaan vond ze heerlijk, maar om het zelf te moeten doen? Ze wist het niet zo heel erg goed.
Hij ging pas verder als hij dacht dat het daar tijd voor was, maar hij kon haar ook nog wel even laten wachten.
"Nee... Aron. Ga alsjeblieft gewoon nog even door." Kreunde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 20:06

Apollo

Ze leek het moeilijk te vinden, maar voor hem was dit ook niet echt heel erg makkelijk. 'Ik denk het... Je moet er een evenwicht in zoeken, denk ik...' Zei hij zacht tegen haar. Ze zouden wel zien hoe het dan ging, misschien kwam het wel gewoon door alles bij elkaar, omdat ze opeens hier was, ze was ook nog eens vreselijk mooi en hij had een paar dagen moeten wachten, wat hij ook totaal niet gewend was. Het kon best gewoon alles bij elkaar zijn, hij hoopte het eigenlijk een beetje. Hij wilde liever dat dit gewoon eenmalig was, al had hij het gevoel dat het niet zo was, want hij had haar ook geslagen, dat had er eigenlijk los van gestaan. 

Aron

Ze was helemaal niet bang dat ze niet genoeg aandacht zou krijgen en daardoor grijnsde hij even. 'Ik ook niet...' Zei hij tegen haar. Ze leek het echt fijn te vinden en daardoor was het voor hem een stuk leuker. Dit zou hij vaker doen, hij vermaakte zich enorm zo. Misschien was het voor hem ook wel genoeg, maar daar ging hij maar niet vanuit. Hij had dit nodig en hij vond het veel te leuk, ook bij andere vrouwen. Hij wilde ze helemaal gek maken, heerlijk was het. Van haar moest hij gewoon doorgaan, zijn blik gleed langzaam over haar lichaam heen en uiteindelijk drukte hij zijn lippen op die van haar en zoende hij haar heftig en verlangend.  
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 20:15

Chayenne Lahero

Ze moest er evenwicht in zoeken volgens Apollo. Ze knikte daardoor even. Ja, maar dat vond ze wel vreselijk moeilijk. Verder was hij stil en ze zuchtte even zacht.
"Nou, dan ga ik me maar een keer aankleden." Ze droeg nog steeds een badjas van toen ze uit haar moeders kamer was gekomen. Het zat wel lekker natuurlijk, maar ze moest toch wel gewoon normale kleding aan.


Aphrodite

Ze keek naar hem hoe hij haar lichaam bekeek en er ging een huivering door haar lichaam, zelfs dat vond ze fijn. Nu ineens zoende hij haar heftig. Kreunend zoende ze hem terug, ze wilde hem vastgrijpen, maar dat kon ze niet, ze zat nog steeds vast. Ze begon heviger te trillen en spande even aan, daarna ontspande ze helemaal en sloot ze haar ogen. Ze ademde wat zwaar. Oh, het was echt heerlijk, dat een man dit bij haar zo voor elkaar kon krijgen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 20:28

Apollo

'Ik zal vreselijk mijn best doen om dit te voorkomen voortaan, echt...' Zei hij tegen haar. Ze ging kleren aandoen en daardoor glimlachte hij even, hij pakte haar vast en hij drukte zacht zijn lippen op die van haar. 'Ik hou van je...' Zei hij zacht tegen haar. Hij meende het echt, hij hield heel erg veel van haar, hij was gek op haar en hij wilde dat het weer goed ging tussen hun, niets liever dan dat. 'Zullen we vandaag gewoon wat dingen samen gaan doen? Ik wil graag bij je zijn...' Zei hij tegen haar. Hij hoopte dat ze daar wel hetzelfde over dacht. 

Aron

Hij voelde hoe ze aanspande en daarna meteen weer ontspande. Hij keek haar met een glimlachje op zijn gezicht aan. Ze was echt geweldig. Dit was zo heerlijk, voor hem was het ook pure ontspanning. Hij genoot dan ook zichtbaar. Hij vond het wel genoeg zo, hij vond dat hij zelf ook lang genoeg gewacht had. Hij maakte zijn broek los en hij trok die nog net zo beheerst uit, hij had zichzelf echt heel erg goed onder controle en daarom kon hij dit doen, al had het wel wat jaren gekost. Hij wist dat ze nu verschrikkelijk ongeduldig zou zijn en daar keek hij eigenlijk enorm naar uit, hij maakte haar dus ook in één keer los en hij keek haar doordringend aan. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 20:41

Chayenne Lahero

Hij zei nu ineens dat hij echt zijn b est ging doen om dit te voorkomen. Daarna werd ze vastgepakt door hem en zoende hij haar. Ze sloeg haar armen hierdoor even om zijn nek heen en fluisterde terug dat ze ook van hem hield. Ze glunderde weer en werd langzaam steeds iets vrolijker door hem. Nu stelde hij voor om vandaag samen te blijven, hij wilde heel erg graag bij haar zijn.
Daardoor sloeg haar hart een slag over en knikte ze met een vrolijke blik in haar ogen. "Wil je me alles hier laten zien?" Vroeg ze enthousiast aan hem. Ze knuffelde hem nu even en liep daarna naar de kast toe met al haar nieuwe spulletjes. Ze trok een roze jurk uit de kast dit keer, deze was veel simpeler dan de groene. Het had van de voorkant een hele simpele vorm, alleen haar rug was helemaal open.


Aphrodite

Eindelijk maakte hij zijn broek los, ze haalde daardoor diep en trillend adem. Ineens was ze los en keek hij haar doordringend aan. Ze kwam daardoor omhoog en trok hem aan zijn schouders bovenop haar. Haar handen gleden over zijn rug, haar nagels krasten in zijn rug en ze zoende hem heftig. Ze drukte haar onderbuik tegen hem aan en keek hem tussendoor verlangend aan, maar haar lippen bleven op die van hem alsof ze aan hem vast zat geplakt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 20:58

Apollo

Hij had het voor elkaar gekregen, ze was weer vrolijk en hij was ontzettend blij om dat te zien, het maakte hem meteen ook vrolijk en er stond een glimlach op zijn gezicht. ‘Ja, ik wil je hier alles laten zien. Met liefde. Dan weet je tenminste de weg zonder mij,’ zei hij plagend tegen haar. Waarschijnlijk wilde ze toch nog niet zonder hem weg, maar dat maakte niet uit. Je wist nooit wanneer het van pas kwam. Ze koos een jurk uit en hij staarde naar haar. ‘Je bent echt heel erg mooi, Chayenne.’ Fluisterde hij, hij meende elk woord.

Aron

Zoals hij verwacht had werd hij opeens vastgegrepen en naar haar toe getrokken, hij voelde haar nagels in zijn rug krassen en hij voelde haar lichaam tegen dat van hem aan. Hij kreunde daarom diep, al had hij amper de kans om te ademen, omdat hij constant gezoend werd. ‘Rustig maar, ik loop niet weg,’ zei hij plagend tegen haar. Hij drong bij haar naar binnen, hij was nu ook heel gretig, maar hij nam enorm de tijd om haar gewoon intens te zoenen en haar lichaam te strelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 21:12

Chayenne Lahero

Hij wilde haar met liefde alles laten zien zodat ze de weg wist zonder hem. Ze grinnikte vrolijk naar hem. "Ik denk dat ik voorlopig nog even niet alleen overal heenga." Sprak ze daarna een stuk zachter.
Wanneer ze de jurk aan had, zei hij dat ze echt heel erg mooi was. Haar glimlach werd breder. "Dankjewel, lieverd." Fluisterde ze zacht terug tegen hem en ze streek langs zijn gezicht. Ze zoende hem zachtjes en liefdevol even.


Aphrodite

Ze moest rustig doen, want hij liep niet weg. "Oh, je maakte me helemaal gek." Kreunde ze nu tegen hem. Ze voelde hoe hij naar binnen drong bij haar en daardoor legde ze haar hoofd in haar nek en kreunde ze diep. Ze werd intens door hem gezoend en hij streelde haar lichaam, ze bleef een beetje ruig ondanks dat hij eigenlijk best wel lief deed, maar ze kon zich niet meer inhouden, hij had haar zo gek gemaakt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 21:17

Apollo

‘Hoeft ook niet, ik ga graag overal mee naar toe. Ik zou het liefste constant bij je zijn en nu lijkt dat steeds meer werkelijkheid te worden.’ Zei hij zacht tegen haar. Ze bedankte hem, streek langs zijn gezicht en daarna werd hij vol liefde gezoend. Het zorgde ervoor dat hij vlinders in zijn buik kreeg en zijn ademhaling versnelde even. ‘Ik ben heel erg verliefd op jou…’ fluisterde hij. Het goede en positieve gevoel kwam weer terug, dit was heerlijk, dit wilde hij constant hebben. Hij liet haar weer los en hij keek haar even doordringend aan, een glimlach brak weer door op zijn gezicht.

Aron

Haar kreunende woorden deden hem goed, hij hoorde het graag. Hij voelde dat ze best wel ruig deed, maar daar deed hij dit ook voor. Hij vond het een geweldig gevoel en op deze manier genoot hij het meeste van alles, dit was echt heerlijk. Hij zoende haar eigenlijk steeds heftiger, ze stak hem enorm aan. ‘Als je niet snel rustiger doet ben ik zo klaar hoor,’ zei hij mompelend tegen haar, wel op plagende toon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 21:35

Chayenne Lahero

Het hoefde ook niet voor hem, hij ging graag overal mee naartoe en was het liefste constant bij haar. Nu leek dat ook steeds meer werkelijkheid te worden. Normaal zei hij altijd tegen haar dat hij wel eens tijd voor zichzelf nodig had, maar nu gaf hij aan dat hij constant bij haar wilde zijn.
Ze merkte dat ze steeds meer weer het oude verliefde gevoel weer terug kreeg. Hij zei nu dat hij heel erg verliefd op haar was, daardoor gaf ze hem een knipoog en hing ze weer om zijn nek.
"Ik ben ook echt stapelgek op jou en verliefd en alles!" Zei ze weer wat dromerig. Ze zoende hem nu nog een keer, alsof ze er geen genoeg van kon krijgen.


Aphrodite

Hij werd ook ruwer en reageerde heftiger op haar. Daarna plaagde hij haar mompelend dat als ze niet snel rustige werd, hij zo klaar was.
"Dus nu moet ik perse rustig aan doen?" Vroeg ze hem plagend, ze liet haar vingers nu ineens strelend over zijn huid gaan. "Ik weet nog niet of dat me bevalt." Sprak ze met een pruillipje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 21:44

Apollo

Ze hing opeens om zijn nek en daardoor keek hij haar grijnzend aan, voor hij ergens op kon reageren werd hij alweer door haar gezoend. Hij ging er graag in mee, maar na een tijdje hield hij toch op. ‘Beetje voorzichtig zijn, hoewel ik het wel vreselijk lekker vind hoor…’ fluisterde hij tegen haar. Zijn handen gleden over haar rug heen, langzaam over haar huid en hij pakte haar toch weer vast en hij trok haar naar zich toe.

Aron

‘Hm, nee, ik hou wel van het ruige,’ zei hij grijnzend tegen haar. ‘Als je af en toe iets rustiger doet komt het helemaal goed,’ zei hij daarna plagend. En anders zou hij zo weer zin hebben, dat was niet zo’n probleem. Zeker met zo iemand als Aphrodite niet, want ze was verschrikkelijk mooi en ook nog eens enorm aantrekkelijk. De spanning die er tussen hun hing was ongelofelijk en hij genoot daar echt van. ‘Je bent heerlijk,’ mompelde hij, daarna beet hij zacht in haar nek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 21:53

Chayenne Lahero

Ze moest een beetje voorzichtig zijn, al vond hij het wel vreselijk lekker.
"Ik ook." Mompelde ze. "Ik weet het ook wel, maar ik voel me weer goed en fijn en gewoon verliefd." Sprak ze uit, ze voelde zich heerlijk op haar gemak nu. Ze voelde zijn handen op haar huid en ze werd vastgepakt.
"Oké, laten we dan maar gaan." Glimlachte ze breed.


Aphrodite

Hij hield wel van het ruige en daardoor grijnsde ze naar hem.
"Natuurlijk kunnen we het best een keertje liefdevol doen, geen enkel probleem, er zijn nog zoveel verschillende dingen en manieren die we samen kunnen proberen, ik kan haast niet wachten." Sprak ze nu met een twinkeling in haar ogen. Hij mompelde haar toe dat ze heerlijk was.
"Jij bent ook onwijs lekker..." Kreunde ze nu. Hij beet in haar nek en daardoor drukte ze haar lichaam weer hevig tegen hem aan.
"Dit is ook onwijs lekker..." Sprak ze er nog zachtjes achteraan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 6/11/2014, 22:09

Apollo

Ze voelde zich weer goed en verliefd en dat liet hem weer grijnzen. ‘Ik ook, ik voel mij buitengewoon geweldig en dat komt alleen maar door jou,’ zei hij lachend tegen haar. Ze wilde gaan, terwijl hij nu eigenlijk gewoon wilde blijven. Hij wist dat hij zich daar maar over heen moest zetten, hij moest leren dat hij niet constant zijn zin kreeg en dat hij zich gewoon aan moest passen. ‘Ja, we gaan,’ zei hij dus ook meteen en hij pakte haar hand vast, daarna nam hij haar mee naar buiten.

Aron

Hij luisterde naar wat ze zei, maar hij kon nergens op reageren, hij was veel te druk bezig met wat ze deden en hij had geen aandacht voor iets anders, daarvoor was het eigenlijk gewoon te lekker. Hij beet nog eens zacht in haar hals en daarna zoende hij haar weer heftig. Zijn handen gleden wild over haar lichaam heen, maar echt pijn zou hij haar niet zo snel doen. In ieder geval niet zonder dat ze hem daar toestemming voor gaf, of wat dan ook. Hij bereikte zijn hoogtepunt en hij greep haar daardoor iets steviger vast, maar ze kon het waarschijnlijk wel hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 6/11/2014, 22:20

Chayenne Lahero

Hij voelde zich ook geweldig en dat kwam alleen maar door haar. Ze glimlachte daardoor naar hem. Hij zei dat ze gingen en hij pakte haar hand vast en nam haar mee naar buiten.
"Of gaat het al niet meer? Ik wil er wel rekening mee houden, Apollo." Zei ze nu wat zachter en bezorgder tegen hem.


Aphrodite

Hij antwoordde niet eens, hoezo mannen konden geen twee dingen tegelijk? Ze grinnikte er zachtjes door. Hij was zo wild, maar toch zo gecontroleerd en hij deed haar absoluut geen pijn. Wanneer hij zijn hoogtepunt bereikte, greep hij haar vast. Ze genoot ervan.
Hijgend keek ze hem erna aan. "Oh, Aron... je doet echt wat met me." Mompelde ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 30 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 33 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum