Griekse Mythologie

Pagina 33 van 33 Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk op 17/11/2014, 22:09

Chayenne Lahero

HIj deed altijd voorzichtig, hij moest alleen wat bewegen, anders kreeg hij alleen maar meer pijn. Hij herstelde ook wel, het kostte alleen tijd.
"Daarom geef ik je ook wat van mijn energie, elke keer... zodat het minder tijd kost." Zei ze met een klein glimlachje tegen hem.
"Kom, ik help je... dat gaat vast beter." Ze ondersteunde hem en keek hem afwachtend aan om te zien of hij al wilde gaan staan.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 17/11/2014, 22:15

Apollo

‘Daarom hou ik ook zo veel van jou,’ zei hij zacht tegen haar. ‘Anders was ik er misschien ook wel niet bovenop gekomen, maar jij helpt mij…’ voegde hij er aan toe, vol liefde. Ze zei dat ze hem hielp, dan ging het vast beter. Hij knikte langzaam. Hij kwam heel voorzichtig overeind, maar hij merkte goed dat hij echt amper op zijn benen kon staan, dus liet hij zich terugzakken op de rand van het bed. Hij zuchtte zacht, misschien moest hij hier nog even mee wachten. Hij keek naar zijn enorm trillende handen en daarna sloot hij zijn ogen. ‘Het gaat nog niet echt.’ Mompelde hij zwakjes tegen haar.
Nikkay

Aantal berichten : 20696
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 17/11/2014, 22:21

Chayenne Lahero

Haar hart maakte een salto door zijn woorden, gewoon omdat hij zo vreselijk lief voor haar was, het betekende heel erg veel.
"Natuurlijk help ik je." Fluisterde ze tegen hem terug, ze keek hem even doordringend maar lief aan in zijn ogen, Apollo was en zou altijd haar droomman blijven...
Hij probeerde op te staan, maar liet zich uiteindelijk zakken. Ze pakte zijn trillende handen zachtjes vast.
"Wacht dan nog een dagje, je mag dan wel snel genezen, maar wat je hebt meegemaakt was denk ik behoorlijk heftig..." Fluisterde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 17/11/2014, 22:44

Apollo

Ze pakte zijn handen vast en ze zei dat hij dan nog een dagje moest wachten. Hij mocht dan wel genezen, wat hij had meegemaakt was waarschijnlijk behoorlijk heftig. Hij slikte even, maar hij reageerde helemaal niet meer. Hij kreeg gewoon weer geen woord over zijn lippen en hij staarde even met een wat lege blik voor zich uit, daarna keek hij weer opzij naar haar. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij kneep zijn ogen dicht. ‘Ik wil gewoon kunnen staan… ik wil kunnen lopen, weg kunnen komen als het nodig is…’ mompelde hij heel erg zacht. Hij hoopte gewoon dat het heel erg snel weer gewoon goed ging en hij hier niet meer aan hoefde te denken.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 17/11/2014, 22:51

Chayenne Lahero

Hij staarde wat voor zich uit en ze streek bezorgd over zijn handen heen, hij leek echt gebroken te zijn en ze wilde het zo graag beter maken. Gelukkig keek hij weer naar haar, ze keek hem bemoedigend en vol liefde aan. Zodra zijn hoofd haar schouder raakte, sloeg ze haar armen stevig om hem heen en wiegde hem zachtjes een klein beetje heen en weer. Hij wilde kunnen staan, kunnen lopen en weg kunnen komen.
"Ik bescherm je, Apollo... er zal je niets overkomen, vertrouw me." Mompelde ze hem zachtjes toe. Ze zou haar leven zelfs voor hem willen geven.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 17/11/2014, 23:03

Apollo

Hij voelde haar armen om zijn lichaam heen ,waardoor hij meteen alleen nog maar meer trilde. Een normaal iemand zou tranen in zijn ogen krijgen, zou emotie laten zien, maar hij deed het niet. Hij kon het niet, daarvoor had het hem allemaal te erg gebroken, het lukte hem niet. Ze zou hem beschermen, hij was veilig. Dat kon hij niet geloven, niet nu. Hij was niet veilig, hij voelde zich al helemaal niet zo. Alles behalve dat. Hij vertrouwde haar wel, maar dit lag gewoon niet in haar handen, het was geen kwestie van vertrouwen. ‘Het ligt niet zo simpel,’ mompelde hij, zijn stem trilde ook enorm. Zijn lichaam voelde zo pijnlijk en gespannen, hij trilde zo erg, als Chayenne hem los liet zou hij waarschijnlijk zelfs onderuit zakken, terwijl hij al zat.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 18/11/2014, 13:43

Chayenne Lahero

Het lag allemaal niet zo simpel voor hem. "Kom, ga weer even liggen... je trilt zo erg.." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze bleef bezorgd naar hem kijken en streek over zijn rug heen.
"Ik weet dat het komt door alles wat je hebt meegemaakt, maar ze kunnen hier niet komen, Apollo, dat kan niet." Legde ze zacht uit.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 18/11/2014, 13:50

Apollo

Ze zei zacht dat hij weer even moest gaan liggen, dus dat deed hij ook. Hij ging weer op het bed liggen en hij draaide zich iets naar haar toe. Ze wist dat het kwam door wat hij meegemaakt had, maar ze konden hier niet komen, dat was onmogelijk. ‘Maar ik kan hier niet eeuwig blijven,’ was zijn reactie. Hij kon zich moeilijk hier opsluiten omdat het dan niet nog eens zou gebeuren. Dat was ook niets voor hem, maar op dit moment stond het nog veel te helder in zijn geheugen. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij kneep zijn ogen dicht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 18/11/2014, 13:55

Chayenne Lahero

Hij ging gelukkig weer liggen en hij zei dat hij hier niet eeuwig kon blijven. "Nee, klopt, maar wel tot je weer sterk bent, tot het weer goed met je gaat." Vertelde ze zacht tegen hem. Hij legde zijn hoofd weer tegen haar aan en daardoor sloeg ze haar armen om hem heen.
"Kun je me er iets over vertellen? Dat helpt om het te verwerken." Vroeg ze zachtjes aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 18/11/2014, 13:58

Apollo

Hij kon hier niet eeuwig blijven, maar wel tot hij weer sterk was. Hij was sterk geweest voor dit gebeurde en dat had niet geholpen. Hij had het totaal niet verwacht en ze waren veel te goed voorbereid geweest, hij had eigenlijk niets kunnen doen en dat vond hij nog wel het ergste. Hij voelde haar armen om zijn lichaam heen en hij ademde langzaam in, ze vroeg of hij iets kon vertellen, dat was goed voor het verwerken. Hij bleef even stil, met zijn ogen dicht. ‘Nee,’ zei hij uiteindelijk. Hij ging er niets over vertellen, hij kon het niet. Hij wilde er niet aan denken en hij wilde niet dat ze wist wat er gebeurd was. Het was niet goed voor haar en bovendien kon hij het nooit over zijn lippen krijgen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 18/11/2014, 14:06

Chayenne Lahero

Hij wilde er niets over vertellen en daardoor gaf ze hem een kus op zijn voorhoofd. "Zou je het bijvoorbeeld wel tegen mijn moeder zeggen?" Vroeg ze aan hem. Ze wist dat hij veel dingen voor haar achterhield, alleen maar omdat hij dacht dat ze het niet aankon en dat ze er te zwak voor was of teveel mens.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 18/11/2014, 14:10

Apollo

Hij kreeg een kus op zijn hoofd van haar, waardoor hij wist dat ze het hem waarschijnlijk niet heel erg kwalijk nam, daardoor ontspande hij weer een beetje, hij wilde niet dat ze boos werd op hem daardoor. Ze vroeg daarna opeens of hij het wel aan haar moeder zou vertellen. Hij keek haar even aan dacht er over na, maar hij wist het niet. Misschien wel eerder, maar dit zou hij zelfs haar waarschijnlijk niet vertellen. ‘Ik denk het niet,’mompelde hij dus ook zacht tegen haar. Met Chayenne wilde hij het er helemaal niet over hebben, ze zou het waarschijnlijk ook gewoon niet begrijpen en niet kunnen hebben. Met Aphrodite was dat anders, maar nog steeds beangstigde het hem veel te erg.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 33 van 33 Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven