Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2015, 21:22

Fay Fuego

Hij grijnsde door haar woorden en zei haar dat zij er ook best mocht wezen. "Is dat alles?" Vroeg ze met een grinnik aan hem. Hij pakte een handdoek en begon haar daarmee af te drogen, ze keek hem doordringend aan terwijl ze de handdoek over haar lichaam voelde glijden. Het was echt heel erg intens... heerlijk. Toen hij klaar was met haar, sloeg ze een badjas losjes om haar lichaam heen en liep ze weer naar de slaapkamer. Ze pakte een fles wijn en twee glazen. Ze vulde de glazen en ging voor het vuur zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2015, 21:26

Koning Stephen Lahero


Ze trok een badjas aan en hij droogde zich nog even wat meer af, daarna deed hij hetzelfde en liep hij achter haar aan. Ze had al wijn ingeschonken en hij liet zich op de kleden zakken, hij staarde even naar het vuur, daarna keek hij weer opzij naar Fay. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar meteen weer, hij kon het gewoon niet laten. Hij liet zijn hand over de badjas glijden die al meteen open ging en zijn vingers streelden over haar huid heen. Hij drukte zijn lippen in haar hals en daarna keek hij haar weer aan. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2015, 21:33

Fay Fuego

Hij liet zich naast haar zakken en staarde naar het vuur, daarna keek hij haar weer aan. Haar kin pakte hij vast en zoende haar. Ze zoende liefdevol terug en zette haar glas wijn even weg, haar armen sloeg ze om zijn nek heen en ze voelde zijn hand over haar badjas glijden, ze liet zich langzaam achterover zakken op de kleden met hem bovenop haar ze streek over zijn voorhoofd langs zijn haren, daarna zoende ze hem weer zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2015, 21:37

Koning Stephen Lahero


Ze liet zich achterover zakken en hij boog meteen weer over haar heen. Hij voelde haar zachte aanrakingen en het was allemaal zo vol liefde. Hij liet zijn hand langzaam over haar lichaam glijden, daarna gleden zijn vingers via haar buik naar beneden. Heel rustig en vol liefde, hij zoende haar ook meteen weer. Hij merkte dat zijn ademhaling wel versnelde, maar dat was ook wel logisch. Hij zou willen dat ze mee kon. Dat ze niet zonder elkaar hoefden te zijn. Maar hij wist dat dit nodig was. Dat het beter was voor hun toekomst. Het zou vast nog vaker voorkomen dat hij een tijde weg moest. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2015, 21:57

Fay Fuego

Ze voelde zijn hand over haar lichaam naar beneden glijden en daardoor begon ze te kreunen en drukte ze haar lichaam tegen het zijne aan. Ze wreef met haar handen over zijn rug heen en zoende hem vol passie. Ze wilde dat deze avond voor altijd kon duren, echt altijd...
"Heb je het nog in je?" Vroeg ze uitdagend. "Die waterdruppels?" Haar ogen twinkelden vrolijk.


Koningin Esmeralda Fullbright

Samen met haar zoontje had ze een heerlijk ritje gemaakt, de zon scheen en het was nog wel koel tussen de bomen door. Ze genoot er echt van en Killian ook wel waarschijnlijk. Ze had hem ook een stukje laten rijden op de wagen. Ze waren echt wel een tijdje weggeweest en nu weer op het landgoed aangekomen. Ze had zich zeker wel vermaakt met haar lieve zoontje. Het paard had ze weer teruggezet bij zijn maatje en de kar en het tuig werd zorgvuldig weggezet door de stalhulpen.
“Schatje, ik ga even naar papa, oké? Ik zie je weer bij het eten, vanavond. Ik vond het heel erg leuk.” Glimlachte ze hem vrolijk toe. Ze drukte een kus op zijn voorhoofd en vervolgens vertrok ze naar de werkkamer van Jay, ze klopte kort aan en wachtte heel eventjes.


Elvira Solore

Ze staarde naar de sterren boven haar, ze had zich altijd een stuk rustiger gevoeld onder een sterrenhemel, alsof ze haar gerust stelden.. ze keek naar elke ster, met haar handen onder haar hoofd gevouwen. Ze haalde diep en rustig adem. Ze wist dat ze op het kasteel beter naar haar vader moest gaan luisteren en respect moest gaan tonen voor Stephen, maar ze vond niet echt dat hij haar respect verdiende, door de manier waarop hij haar behandelde. Hij behandelde haar alsof ze een of andere halvegare was die niet te vertrouwen was, waarom zou ze dan aardig tegen hem zijn... En dan was er daarbij ook nog Nathan, Nathan... wat moest ze daar nu weer mee? Hij was gezellig, dat wel, maar echt een toekomst? Ze wist nog niet zo goed of die er wel in zat voor hun...


Kayton Erogate

Het was al aan het schemeren, maar hij zat buiten op een bankje, hij vond het altijd heerlijk om te voelen hoe het weer afkoelde, al wist hij ook dat het verraderlijk kon zijn, want hij kon nu binnen no time een koutje vatten. Maar hij zat er nu nog niet zo heel erg over in. Hij keek naar de sterren, de sterren die zijn dochter altijd zo bewonderde. Hij dacht aan hoe alles gelopen was, aan wat hij allemaal verloren had in zijn leven, dat was veel, heel erg veel. Bijna al zijn kinderen, zijn eerste vrouw, de helft van zijn leven... Hij zuchtte even zacht.
Daarom was hij zo ongelooflijk blij met Carmen, zij was er altijd voor hem, redde hem wanneer hij het even niet meer zag zitten, leidde hem af... elke keer weer wilde hij aan haar laten zien hoe ongelooflijk veel ze wel niet voor hem betekende. Er was alleen een ding wat nooit meer zou kunnen, hij vroeg zich af of Carmen het miste, hij miste het namelijk wel en dat kon voor hem soms behoorlijk frustrerend zijn. Daarom zat hij nu even buiten, af te koelen, na te denken... hij kon nog niet bij haar in bed liggen, dat ging gewoon niet...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2015, 10:10

Koning Stephen Lahero


Ze vroeg of hij het nog in zich had, waardoor hij even grijnsde. 'Ja, natuurlijk heb ik het nog in mij... Ik doe het graag,' zei hij tegen haar. Hij liet meteen de waterdruppels over haar huid heen glijden, hij vond het heerlijk om haar te laten genieten en dat deed hij graag. Hij zoende haar weer in haar hals en hij bleef doorgaan. Hij wist hoe fijn ze het vond en daarom wilde hij haar ook laten genieten. 


Koning Jay Fullbright


Hij was hard aan het werk, hij had besprekingen gehad en er werd gewerkt aan hun nieuwe plannen. Er werd grond bewerkt en er werden huizen gebouwd, het ging echt heel erg goed en daardoor werd hij alleen maar fanatieker. Hij keek niet eens op toen er op de deur geklopt werd. 'Kom maar binnen,' zei hij alleen. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2015, 10:13

Nathan Gerono


Hij liep door het kasteel heen, hij verveelde zich nu al. Hij wilde wat te doen hebben, ook al was het avond. Hij kon hier niet zo goed tegen. Hij kon wel wat gaan drinken in de herberg, maar daar had hij eigenlijk ook niet zo veel zin in. Hij liep naar buiten toe, hij kon natuurlijk ook gewoon een stukje gaan lopen, of rijden. Storm volgde hem trouw, zoals eigenlijk altijd. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2015, 10:34


Fay Fuego

Hij had het nog in zich, hij deed het ook graag. Haar ogen twinkelden, meteen gleden de waterdruppels over haar huid, ze kreunde zacht en legde haar hoofd in haar nek terwijl ze van hem genoot. Zijn lippen waren in haar hals te voelen en ze genoot echt met volle teugen van hem, hij kon dit echt zo ontzettend goed, het was zo verschrikkelijk lekker.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze mocht binnen komen, daardoor opende ze de deur en stapte ze naar binnen toe. Ze glimlachte naar Jay. “Harde werker.” Zei ze liefdevol tegen hem. Ze kwam naar hem toe en drukte een kus op zijn voorhoofd.
“Waarom wilde je niet mee met mij en Killian? Het was echt heel erg leuk.” Glimlachte ze hem nu toe en ze kwam op zijn bureau te zitten.


Chayenne Lahero

Ineens was Tornado weg. Ze keek om zich heen, wat verbaasd, daarna zag ze hem weer in een flits, hij rende op Strom af om met hem te spelen. Ze grinnikte even en hield de hand van Myles stevig vast. Daarna keek ze naar de twee honden, haar blik gleed omhoog naar Nathan.
“Hoi Nathan.” Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2015, 10:56

Koning Stephen Lahero


Hij vond het echt geweldig om te zien dat ze hier zo van genoot, dat deed hem goed. Het gaf hem wat meer zelfvertrouwen. Hij bekeek het water op haar huid, het zag er prachtig uit. Ze was zo mooi en hij vond het alleen maar leuk om nu naar haar te kijken, het water maakte het af. Hij zoende haar weer heftig, hij verlangde steeds meer naar haar. 


Koning Jay Fullbright


Het was Esmeralda die binnenkwam, ze zei dat hij een harde werker was en ze kwam op zijn bureau zitten. Ze wilde weten waarom hij niet mee was gegaan met haar en Killian. 'Ik wilde graag doorwerken en ik had een bespreking, anders was ik wel mee gegaan...' Zei hij tegen haar. Hij had het wel leuk gevonden om mee te gaan, maar hij wilde ook graag doorwerken als hij eenmaal bezig was, zeker nu. Hij wilde zijn plannen gewoon graag uitvoeren. 


Nathan Gerono


Opeens had hij er een hond bij en daarna zag hij Myles en Chayenne verschijnen. Hij grijnsde daardoor een beetje. 'Wat doen jullie zo laat nog buiten, in het donker?' Vroeg hij plagend aan hun. De honden vonden het erg leuk samen, zoals altijd. Het was mooi om te zien. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2015, 11:07


Fay Fuego

Ze zag hem naar haar kijken, zelf vond hij het ook mooi, ze zag het aan hem, ze vond het onwijs lekker en het was ook goed voor Stephen, dat zag ze aan alles. Ze werd weer heftig door hem gezoend. “Heerlijk dat we nu nog zo van elkaar kunnen genieten.” Hijgde ze. Ze trok hem dicht tegen haar aan, ze voelde het water tussen hun lichamen, het deerde haar niet, het was binnen een paar seconden weer verdwenen door haar warme huid.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wilde graag doorwerken en hij had een bespreking, anders was hij wel meegegaan. “Het gaat goed hé? Vroeg ze nu aan hem met een glimlach. Hij was hard aan het werk en leek er ook van te genieten. “Ik ben er vanochtend voor ik met Killian weg ging nog even geweest, het begint er echt op te lijken.” Zei ze tegen hem. “Is het al tijd voor een pauze?” Plaagde ze.



Chayenne Lahero

Nathan vroeg plagend wat ze hier nog zo laat in het donker deden. “Wandelen, wat anders?” Vroeg ze plagend. Ineens merkte ze nog iemand op, op het bankje, wat alleen en eigenlijk best zielig. Het was haar opa. Ze bleef even stil, keek eerst even Nathan aan en daarna keek ze naar haar opa die zo diep in gedachten was dat hij hun niet eens op leek te merken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2015, 12:07

Nathan Gerono


Ze zei dat ze aan het wandelen waren en ze vroeg nog wat ze anders zouden doen. 'Oh, er zijn genoeg mogelijkheden,' plaagde hij haar nog even. Hij volgde daarna haar blik naar het bankje, Kayton zat daar alleen. Chayenne keek weer naar hem en daardoor ademde hij diep in. 'Lopen jullie nog maar even een stukje met Storm en Tornado. Ik praat wel even met hem...' Zei hij zacht tegen haar. 


Koning Jay Fullbright


'Ik vind het leuk dat het zo goed gaat, daardoor wil ik alleen nog maar meer plannen maken,' zei hij glimlachend. Het maakte hem gelukkig, hij had een hele hoop ambities en daarom werd hij er blij van als hij iets kon bereiken. Ze was er wezen kijken, hij wilde er zelf ook snel naar toe. Misschien morgen wel. Esmeralda wilde weten of hij al tijd had voor een pauze. 'Ik heb wel een paar minuten,' zei hij glimlachend tegen haar. Hij had al aan één stuk door gewerkt, nu kon het dus ook wel even. 


Koning Stephen Lahero


'Ik ben er heel erg blij mee... Je hoort vaak genoeg dat het na een tijd saai wordt. Daar hebben wij gelukkig helemaal geen last van...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar weer en daarna drukte hij haar zacht op de grond. Hij drong bij haar naar binnen, hij kon gewoon niet meer wachten, hij verlangde heel erg naar haar. Hij zoende haar bijna constant en zijn hand gleed over haar lichaam heen. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2015, 12:20



Chayenne Lahero

Zij moesten doorlopen van Nathan, dan ging hij wel even met Kayton praten. “Ja, is goed...” Zei ze zacht tegen hem met een knikje. Daarna floot ze Tornado zachtjes en nam ze de honden en Myles mee de andere kant op. Ze drukte een kusje op zijn wang en legde haar hoofd wat tegen hem aan.


Kayton Erogate

Hij keek nu voor het eerst even op. Hij had vaag wat gehoord, hij knipperde met zijn ogen en keek naar de figuren die er waren, hij herkende Chayenne en Myles die net wegliepen en Nathan die naar hem toe kwam.



Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het leuk dat het zo goed ging en daardoor wilde hij alleen maar meer plannen maken. “Begrijp ik, maar soms moet je ook even wat anders tussendoor doen.” Zei ze lichtelijk plagend. Hij had wel een paar minuten pauze zei hij. Ze glimlachte hem toe en streelde langs zijn gezicht. “Ik hou van je...” Fluisterde ze hem zacht en liefdevol toe. Ze was ontzettend gek op Jay.



Fay Fuego

“Het zal nooit saai worden, dat geloof ik echt niet, we verzinnen elke keer weer wat nieuws.” Glimlachte ze. Ze werd op de grond gedrukt door Stephen en hij drong bij haar naar binnen. Ze werd de hele tijd gezoend, het maakte haar buiten adem, maar ze vond het heerlijk. Ze voelde hoe hij over haar lichaam streelde. “Oh, Stephen...” Kreunde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2015, 12:36

Koning Jay Fullbright


Ze begreep het, dat gelukkig wel. 'Ik werk gewoon graag...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij hield er echt van, maar hij wist ook wel dat hij af en toe een beetje rust nodig had. 'Ik hou ook van jou, heel erg veel...' Zei hij zacht tegen haar. Hij ging mee in de zoen en hij trok haar iets meer naar zich toe. 'Waar is Killian?' Vroeg hij aan haar, met zijn lippen in haar hals. Hij liet ze iets afglijden naar beneden en daarna keek hij haar grijnzend aan. 


Koning Stephen Lahero


'Ik denk ook niet dat het zal gebeuren...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij vermaakte zich echt prima en hij kwam niets tekort. Voor hem zou dit nooit saai worden, het was veel meer dan hij ooit had gehad. Ze genoot er duidelijk van en hij stopte de zoen even om adem te halen. 'We kunnen ook gewoon de hele nacht door gaan...' Zei hij plagend tegen haar. 


Myles Samira


Hij liep verder met Chayenne en hij keek af en toe naar de twee honden. Daarna pakte hij haar vast en zoende hij haar even. Hij streek langs haar gezicht en hij keek haar even glimlachend aan. 'Zullen we naar de andere kant van het kasteel lopen? Richting de rand van het bos?' Stelde hij voor. 


Nathan Gerono


Hij ging naast Kayton zitten en hij staarde kort voor zich uit, daarna keek hij opzij naar de man. 'Je bent zeker wel blij dat ze terug is... Je hebt een prachtige dochter, Kayton...' Zei hij glimlachend en vriendelijk tegen hem. Nathan was niet het type om meteen te vragen wat er aan de hand was, zo was hij niet. Hij wilde overal over praten, maar rustig aan en alleen als iemand zich op zijn gemak voelde bij hem. Anders niet. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2015, 13:05

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij werkte gewoon graag. “Weet ik toch, maar ik heb ook aandacht nodig...” Ze trok even een pruillipje en grinnikte daarna even. Hij hield ook heel erg veel van haar en ze werd iets meer naar hem toegetrokken, zijn lippen gleden daarna af naar haar hals en hij vroeg aan haar waar Killian was. “Ik denk nu weer terug op zijn kamer... hij is zo lief, Jay, echt een schatje, er zit helemaal geen kwaad in onze jongen.” Glimlachte ze nu.



Fay Fuego

Ze konden ook de hele nacht doorgaan. “Dat kan, maar dan val jij morgenochtend van je paard.” Plaagde ze, ze duwde hem om en rolde bovenop hem. Haar ogen stonden vrolijk en ondeugend. “Ik wil gewoon lekker dicht tegen je aan kruipen vannacht en slapen als een roosje.” Lachte ze hem nu toe. “Jouw sterke armen om mijn lichaam...” Zei ze nog.



Kayton Erogate

Nathan begon gelukkig over heel iets anders. Hij vroeg hem of hij blij was dat ze terug is, en hij gaf aan dat zijn dochter prachtig was.
“Om eerlijk te zijn, ze is de mooiste van al mijn dochters...” Glimlachte hij. “Ook de meest ontembare en de wildste.” Klonk zijn stem wat zachter en hij zuchtte even zachtjes. “Ik vind het jammer dat ze haar broers en zussen niet meer kan zien...” Zei hij wat verdrietig. “Maar ze lijkt er zelf niet echt iets om te geven... ze hoorde er ook nooit echt helemaal bij, dat kwam door mijn vrouw toen... die accepteerde mijn slippertje niet echt...” Hij keek naar de grond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2015, 13:20

Nathan Gerono


'Ze is geweldig. De eerste vrouw die mij voor langere tijd interessant lijkt.' Zei hij grijnzend tegen Kayton. 'Het leven loopt soms gewoon zoals het loopt... Daar is niets aan te doen. Wat gebeurt dat gebeurt. Ik denk dat als je echt zielsveel van elkaar houdt, dat je dat accepteert. Dat je geen jaloezie kent, niet echt...' Zei hij daarna. Hij wist het zelf ook gewoon niet echt, hij had nooit echt een relatie gehad. 'Je hebt haar nu in ieder geval terug. Ze vind het zelf ook leuk, maar het is wennen, natuurlijk... Ik vond het ook heel raar toen ik hier kwam, maar voor haar is dat door vroeger veel erger.' Zei hij. 


Koning Jay Fullbright


'Als je niet genoeg aandacht krijgt moet je het gewoon laten weten, dan maak ik tijd voor je...' Zei hij grijnzend tegen haar. Ze sprak over Killian, zo vol liefde. 'Ik ben ook heel erg blij met hem. Hij is geweldig...' Zei hij, hij meende het duidelijk. Hij liet zich weer op de stoel zakken en hij trok haar naar zich toe. 


Koning Stephen Lahero


'Dat is toch niet zo erg? Ik weet zeker dat Lucius mij wel wakker houdt...' Zei hij grijnzend. Hij werd opeens omgedraaid en hij liet zijn handen over haar lichaam heen gaan. 'Dat is ook wel heerlijk, natuurlijk. Ik wil ook gewoon nog lekker slapen met jou. Dat ga ik ook missen...' Zei hij plagend tegen haar. Hij pakte haar gezicht vast en hij zoende haar meteen weer. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/2/2015, 15:24

Kayton Erogate

Nathan vond zijn dochter geweldig, de eerste vrouw die hem voor langere tijd interessant leek. “Ik denk ik wel dat ze bij jou in goede handen is.” Glimlachte Kayton even naar hem. “Maar pas wel op, zodra het serieus wordt, wordt het haar vaak te heet onder haar voeten, ze is een kampioen in vluchten.” Gaf Kayton hem mee als wijze raad. Volgens Nathan was er geen jaloerzie als je zielsveel van elkaar hield.
“Mijn eerste vrouw was van een gearrangeerd huwelijk, dat was anders. Dat moest, van mijn vader. Daarom geef ik mijn kinderen ook de keuze, ze mogen trouwen met wie ze willen.” Hij had een wat weke glimlach rond zijn lippen staan. Het was maar goed dat hij er zo over dacht, anders had hij Leroy nooit een kans gegeven...
“Ik weet dat ze zich wel red, Nathan, daar liggen mijn zorgen ook helemaal niet.” Legde hij uit.


Koningin Esmeralda Fullbright

Als ze niet genoeg aandacht kreeg, moest ze het laten weten, want dan maakte Jay tijd voor haar vrij. “Ik laat het nu toch weten?” Klonk haar stem lichtelijk eigenwijs tegen hem. Hij vond hun zoon ook geweldig. Ze ging nu op zijn schoot zitten. “Zullen we morgen weer bij het gebied gaan kijken en dan Killian meenemen? Hem wat dingetjes uitleggen?” Vroeg ze nu aan Jay, ze probeerde de twee zo vaak mogelijk samen te laten zijn.


Fay Fuego

“Het zou een slecht begin van je reis zijn, Stephen.” Plaagde ze hem terug. Hij wilde ook gewoon lekker met haar slapen, dat ging hij ook missen... Hij moest eens weten hoe erg zij het ging missen... Ze vond alleen slapen afschuwelijk... Haar gezicht werd vastgepakt en ze dacht er niet langer meer over na, ze zoende hem terug en bewoog haar lichaam tegen de zijne aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/2/2015, 16:28

Nathan Gerono


'Je hoeft je daar geen zorgen om te maken. Ze zal het bij mij niet zo snel heet onder de voeten hebben, want ik kan daar ook niet echt tegen. Ik ben niet gemaakt voor een serieuze relatie...' Zei hij glimlachend. Hij vertelde over zijn relatie en hij knikte langzaam. 'Dat lijkt mij verschrikkelijk....' Zei hij zacht. 'Fay is bang dat Lucius zoiets bij Stephen gaat flikken,' zei hij daarna. Kayton gaf aan dat Elvira niet de reden van zijn zorgen was. 'Dat was mij al duidelijk. Anders was ik er niet over begonnen,' zei hij glimlachend. 


Koning Jay Fullbright


'Ja, bijdehandje, dat is zo. Maar zeg het dan even iets van te voren...' Plaagde hij haar een beetje. Ze vroeg of ze morgen samen met Killian naar het gebied zouden gaan. 'Dat is goed, maar ik wil wel wat dingen regelen als ik daar ben,' zei hij tegen haar. Het was niet dat hij constant bij haar zou zijn dan. Hij moest gewoon werken. Hij wilde het wel zeggen, zodat ze niet teleurgesteld zou zijn. 


Koning Stephen Lahero


'Dat is zo,' zei hij zacht. Daarna ging ze weer door en hij ademde diep in. Hij kreunde en hij sloot zijn ogen weer, dit was echt heerlijk. Hij kon er nu weer echt van genieten en dat had hij toch wel gemist. Na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt en greep hij haar weer vast. Hij zoende haar zachtjes en hij sloeg zijn armen om haar heen. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2015, 00:43

Kayton Erogate

Nathan vertelde hem dat hij niet gemaakt was voor een serieuze relatie, Elvira zou het niet snel heet onder haar voeten krijgen bij hem.
"Ik snap het, jullie lijken echt op elkaar." Zei Kayton glimlachend tegen hem. Nathan vertelde dat Fay bang was dat Lucius ook zoiets als zijn eerste huwelijk van plan was. "Daar hoeft ze niet bang voor te zijn, zij en Stephen horen echt bij elkaar... bovendien kan zoiets gemakkelijk ongedaan worden gemaakt." Sprak Kayton nu nuchter. Nathan had door dat zijn dochter het probleem niet was. Hij zuchtte even. "Ik ben zelf het probleem." Hij wist heel goed dat praten hielp, maar hij schaamde zich dood en met Carmen hierover praten vond hij niet fijn.



Fay Fuego

Samen hadden ze van een wijntje genoten voor de openhaard. Het was echt fijn en ongelooflijk ontspannen en lekker. Na een tijdje werd het echt laat en ook Tijs om te gaan slapen, eenmaal in bed, kroop ze dicht tegen hem aan zoals ze gezegd had. Ze voelde de angst langzaam opkomen, vanaf morgen moest ze het een tijdje zonder hem doen... kon ze dat wel? Terwijl haar gedachten steeds verder gingen, klemde ze zich vast aan Stephen zonder het echt te merken. Haar greep werd steeds steviger.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2015, 06:20

Koning Stephen Lahero


Hij lag eigenlijk gewoon heel lekker te slapen, tot hij opeens wakker werd en hij wist helemaal niet waardoor. Hij voelde al snel de greep van Fay op zijn lichaam, waardoor hij zachtjes haar handen vast pakte en ze los maakte. Het voelde niet echt heel erg fijn, maar waarschijnlijk kwam het omdat ze hem zou gaan missen. Hij drukte even zacht zijn lippen op haar wang. 


Nathan Gerono


'Te veel op elkaar lijken is ook niet altijd goed,' zei hij zacht. 'Ik denk ook niet dat Lucius dat gaat doen. Hij gaat vast iets doen, maar niet dit...' Zei hij tegen Kayton. 'Maar Stephen trapt er echt niet in... Ik denk dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn...' Zei hij zacht tegen hem. Kayton zei dat hij zelf het probleem was. 'Ik weet dat ik geen slimme raadsman ben of iemand uit een goede familie, maar ik heb een hoop levenservaring en ik wil graag mensen helpen. Misschien kan ik dat bij jou ook, ik zou je op zijn minst advies kunnen geven...' 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2015, 09:48

Fay Fuego

Haar handen werden ineens losgemaakt door Stephen en ze kreeg een kus op haar wang. "Sorry..." fluisterde ze heel zachtjes. Ze kroop helemaal naar hem toe en beet zachtjes op haar lip. Ze voelde de tranen in haar ogen prikken.
"Ik hou van je..." sprak ze met een bibberende stem. Ze wilde niet teveel aan gaand gevoelens toegeven, ze wilde dat Stephen gewoon ging, zij moest zijn geluk niet in de weg staan, dat was het laatste dat ze wilde...



Kayton Erogate

"Dat weet ik Nathan, het zijn gewoon kleine dingetjes die jullie allebei gemeen hebben, Elvira had nooit iets gemeen met iemand hier, ik denk dat ze daardoor ook is weggegaan." Legde hij nu rustig uit aan Nathan. Nathan dacht dat Stephen er niet in zou trappen. "Nee, Stephen is ook vreselijk intelligent." Gaf Kayton aan. Nathan was geen raadsman, maar wel iemand met veel levenservaring, misschien kon hij helpen. Of advies geven.
"Mijn probleem is nogal permanent..." fluisterde hij. Hij keek naar de grond. "Je weet dat ik veel heb meegemaakt... dat werd me fataal toen ik mijn dochter de laatste keer wilde redden..." gaf hij aan. "Ik en Carmen kunnen nooit meer..." hij slikte even. Hij wees even naar zijn kruis. "Het is er niet meer." Zijn woorden waren haast onverstaanbaar. "Ik weet dat het Carmen niet uitmaakt... maar... ik voel nog wel alles. Samen met haar in bed liggen is soms gewoon onmogelijk voor mij..." legde hij wat ongemakkelijk uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2015, 09:59

Koning Stephen Lahero


Ze werd wakker en hij zag de tranen in haar ogen. Hij voelde gewoon dat het moeilijker werd, hij wilde haar niet alleen laten, maar het moest. Hij moest dit doen. 'Kom eens...' Zei hij zacht. Hij sloeg zijn armen stevig om haar heen en hij drukte een kus in haar haren. Hij wist ontzettend goed hoe zwaar ze het vond en dat maakte het nog moeilijker. 'Je redt het wel. Na een paar dagen zal het bijna normaal zijn en als ik weer terug ben zijn we alleen maar blij dat ik dit gedaan heb,' zei hij zacht tegen haar. 



Nathan Gerono


Hij luisterde aandachtig naar het verhaal van Kayton en hij bleef even stil. Dit was inderdaad wel een permanent probleem en hij was ook niet echt iemand die hier advies over kon geven. 'Misschien zijn er nog wel mogelijkheden,' opperde hij zacht, na een tijdje. Hij wist niet hoe voorzichtig hij moest zijn met sommige uitspraken. 'Er zijn mensen die je misschien zouden kunnen helpen, ik zou het geen heksen willen noemen...' Zei hij zacht tegen Kayton, ietwat op zijn hoede. Bij Stephen hoefde hij dit waarschijnlijk niet te zeggen. 'Ik weet het niet, ik heb er niet zo heel verstand van, maar ik weet wel dat er veel mogelijk is als je de juiste mensen weet te vinden,' 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2015, 10:14

Fay Fuego

Hij pakte haar steviger vast en ze voelde zijn lippen op haar hoofd. Ze zou het wel redden volgens Stephen. "Het is gewoon nu... het moment van afscheid nemen komt dichterbij en... ik weet niet zo goed of ik dat wel kan... het is wel belangrijk, dat weet ik..." fluisterde ze met een licht bibberende stem.



Kayton Erogate

Nathan gaf aan dat er wel mogelijkheden waren. Er waren mensen, heksen, die konden helpen. Kayton schudde zijn hoofd een beetje. "Ik weet het niet, Nathan. Het zijn vaak verraderlijke vrouwen die er altijd iets voor terugwillen, bovendien weet ik ook niet of ik Carmen er een plezier mee doe..." gaf hij zacht aan. "En al kunnen ze er wat aan toveren, wie zegt dat het dan op het oude lijkt? Ik vind het moeilijk." Hij zuchtte even diep.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2015, 10:25

Nathan Gerono


'Dat weet ik, maar als je het zou willen zou ik bereid zijn om iets te regelen voor je. Ik ken wel wat mensen waar ik vandaag kom en ik zou terug kunnen gaan. Ik weet dat ik dan een hoop gezeur krijg, maar dat komt ook wel goed, maar dan moet je het wel willen.' Zei hij. Hij wist niet of hij Carmen er wel een plezier mee deed, daardoor keek Nathan hem even doordringend aan. 'Daar moet jij je geen zorgen om maken. Ik denk dat je haar er een plezier mee zou doen. Dat meen ik,' zei hij zacht. Hij zou samen met Elvira terug kunnen gaan, dan kon hij meteen wat dingen afhandelen. 'Dat weet ik ook niet, maar helemaal niets is nog altijd het ergste. Ik zou er niet mee kunnen leven...' Mompelde hij. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2015, 10:31

Kayton Erogate

Nathan was bereid iets te regelen voor hem. Hij glimlachte hiervoor zwakjes. Hij kon teruggaan naar waar hij vandaan kwam, al zou dat wel voor een hoop gezeur zorgen.
"Ik zou niet willen dat je in de problemen komt door mij, Nathan, echt niet." Zei hij nu tegen de man. Het was aardig van hem,aar op dit moment wist Kayton het echt nog niet. Volgens Nathan deed hij Carmen er een plezier mee en alles was beter als niets. Kayton knikte even hiervoor. "Dat is waar, ik schaam me dood... ik durf het haar niet eens te laten zien..." sprak hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2015, 16:44

Nathan Gerono


'Je moet je nooit schamen voor iets waar je niets aan kunt doen...' Zei hij tegen Kayton. 'Het hoeft ook niet, maar als je het ooit zou willen, dan moet je het laten weten, ik kan wel wat regelen.' Zei hij glimlachend tegen Kayton. Dan had hij in ieder geval de optie, ook al was hij daar nu misschien nog niet aan toe. Hij kon het in ieder geval overwegen. 'Hij keek even verderop, Chayenne en Myles waren uit het zicht verdwenen. 'Is er iets dat ik kan doen om Elvira te laten weten dat ik er ben, zonder haar een bedrukkend gevoel te geven?' Vroeg hij nu aan Kayton. De man kende haar goed en hij wilde Kayton de kans geven om hem ook te helpen. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum