Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 20:05

Fay Fuego

Hij zou haar ook niet iets vragen waarvan ze dacht dat ze het niet zou kunnen, plaagde hij. Ze voelde zijn hand op haar rug en zijn lippen in haar hals. Hij vertelde dat hij hier een keer enorme ruzie had gehad met Felicia, hij kon zich niet zo erg concentreren als er zo'n mooie vrouw bij hem zat.
"Wen er maar aan." Plaagde ze hem nu. "Ga zitten en concentreer je." Ze wees met een grijnsje naar zijn stoel en keek hem vrolijk en plagend aan.


Elvira Solore

"Ik denk het niet." Zei ze nu zacht toen hij aangaf dat het benauwde gevoel zou wennen. Hij had het ook nog wel eens. Hij vroeg haar om een rondje om het kasteel te lopen samen. Ze knikte hierdoor even. "Ja, dat lijkt me wel wat." Knikte ze nu naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 20:10

Koning Stephen Lahero

'Nou zeg, niet zo streng tegen mij,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij ging zitten en daarna trok hij haar simpel bovenop zich. 'Ik concentreer mij wel, op jou,' zei hij plagend tegen haar. Hij zoende haar zacht en hij legde zijn hand in haar hals. Hij hield haar heel dicht bij zich en hij bleef haar zoenen, hij vond het gewoon veel te leuk en het gaf hem afleiding. Dit zorgde ervoor dat hij heel rustig bleef.

Nathan Gerono

'Ik weet het zeker, echt. Vertrouw mij maar een beetje, ik weet dat je dat lastig vindt, maar het kan geen kwaad,' zei hij tegen haar. Het leek haar wel wat, daardoor glimlachte hij en liep hij eerst de tuinen in. Het was prachtig nu, de tuin lag er echt heel erg mooi bij en je kon er aardig lang doorheen lopen. 'Bevalt het je hier wel? Blijf je een paar dagen?' vroeg hij nu aan haar. Hij verwachtte dat ze daarna wel weer naar huis zou gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 20:24

Fay Fuego

Hij ging zitten en ze werd bovenop hem getrokken, hij concentreerde zich wel op haar, ze schudde haar hoofd hierdoor even met een grinnik. Ze voelde zijn hand in haar hals en hij trok haar dicht tegen zich aan en bleef haar zoenen. Ze gaf zich aan hem over en zoende hem vol overgave terug. Het was heerlijk.



Elvira Solore

"Je kent me niet, Nathan." zei ze zachtjes tegen hem. Hij zei dat ze het lastig vond, maar het kon geen kwaad. Hij vroeg of het haar hier beviel en of ze een paar dagen bleef.
"Als ik terug ga, vragen ze meteen of het gelukt is, ik zeg van niet en de volgende vraag is meteen of ik jou vermoord heb omdat je van de opdracht afzag... Ik heb geen zin om terug te gaan." Zei ze heel eerlijk tegen hem en ze keek hem even doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 20:29

Nathan Gerono

'Jij kent mij ook niet, Elvira. Maar ik kan mensen aardig inschatten en jij kan dat ook. Dat is ons werk. Ik ben niet achterlijk,' zei hij tegen haar. Door wat ze zei glimlachte hij een beetje. 'Je kan hier wel blijven,' zei hij dus ook. 'Je bent in ieder geval bij mij welkom en zolang jij je een klein beetje gedeisd houdt accepteert Stephen een hele hoop. Meer dan jij denkt,' zei hij, hij knipoogde even naar haar.

Koning Stephen Lahero

Ze ging er gewoon in mee, dit was het verschil met hoe het met Felicia was gegaan. Ze was heel erg boos op hem geworden, Fay deed dat niet. Hij glimlachte een beetje naar haar en daarna streek hij langs haar wang. 'Ik hou van je,' fluisterde hij. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij zoende haar weer, dit was zo ontzettend lekker. Zoenen met Fay was al zo bijzonder, hij vond het heerlijk. Hij liet zijn hand over haar lichaam heen glijden, en zijn lippen gingen naar haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 20:47

Elvira Solore

Hij kon mensen aardig inschatten, dat kon zij ook, ze knikte even, hij was niet achterlijk. "Jammer hoor." Plaagde ze hem nu een beetje. Ze mocht blijven van hem, ze was bij hem welkom en zolang ze zich gedeisd hield, accepteerde Stephen ook een hoop.
"Dankjewel." Zei ze met een glimlach naar hem. "Ik waardeer het ook echt wel, ik wil alleen niet graag veranderen, ik wil mezelf niet kwijtraken."


Fay Fuego

De zoen werd gestopt en Stephen streek langs haar wang. "Ik hou ook van jou..." Fluisterde ze terug naar hem, ze werd dichter naar hem toegetrokken en opnieuw gezoend. Daarna voelde ze zijn lippen naar haar hals glijden. "Je moest nog heel veel werk doen, zei je." Mompelde ze nu zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 20:51

Nathan Gerono

Hij werd weer geplaagd door haar en het liet hem weer grijnzen. Ze bedankte hem daarna en ze zei dat ze het ook echt waardeerde, ze wilde alleen zichzelf niet kwijtraken. 'Hey, dat hoeft ook niet. Ik vind je juist zo leuk omdat je jezelf bent. Je moet gewoon leren hoe je tegenover andere mensen moet doen, tegenover Stephen. Dat is alles. Verder kan je altijd jezelf zijn. Je kan gewoon bij mij slapen, maar als je dat niet wilt kan je ook wel een eigen kamer krijgen. Ik vind gezelschap gezellig, maar ik kan ook ontzettend goed tegen alleen zijn en ik ben gesteld op mijn vrijheid, net zoals jij.' zei hij tegen haar.

Koning Stephen Lahero

Ze zei mompelend dat dat hij nog veel werk moest doen. 'Ik verdien wel even pauze,' zei hij zacht tegen haar. Zijn handen gleden weer langzaam over haar lichaam, hij trok haar jurk iets omhoog en zijn handen gleden langzaam over haar benen heen, heel zacht. Zijn vingertoppen voelden heerlijk op haar huid, hij genoot hier echt heel erg van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 20:57

Elvira Solore

Ze hoefde zichzelf niet kwijt te raken, hij vond haar juist zo leuk omdat ze zichzelf was. "Oh, dus je vind me leuk?" Klonk haar stem wat uitdagend tegen hem. Ze moest leren hoe ze tegenover andere mensen moest doen, tegenover Stephen. Ze knikte even daardoor. Ze kon bij hem slapen, maar ze kon ook haar eigen kamer krijgen. "Ik dacht dat ik bij jou moest slapen, dat dat de bedoeling was, maar dat vind ik ook geen probleem." Ze haalde haar schouders even op. Ze vond het wel prettig om in de nacht het bed met een man te delen.


Fay Fuego

Hij verdiende wel even pauze, daardoor viel haar protest haast meteen weg, ze wist de vorige nacht nog heel erg goed en ze wilde daar dolgraag nog een keer van genieten. Haar jurk werd iets omhoog getrokken door hem en hij streelde over haar benen. Ze sloot haar ogen om hiervan te genieten en ging zo zitten zodat hij er beter bij kon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 21:02

Duke Samira

Hij ademde diep in en uit. ‘Ik ben al een paar uur onder weg…’ zei hij nu tegen haar, zodat ze begreep waarom hij even rustig aan deed. Hij was gewoon doodmoe. ‘Zullen we anders even ergens overnachten en daarna in één keer terug rijden?’ stelde hij voor. Ze kon zelf waarschijnlijk ook wel een goed bed gebruiken en hij verging van de honger en de dorst. Hij was in één keer hier naar toe gereden omdat hij haar snel had willen vinden, maar hij kon toch beter even wat rusten tussendoor.

Nathan Gerono

'Natuurlijk vind ik je leuk! Ik ben gek op mooie vrouwen met karakter, die helemaal zichzelf zijn....' zei hij plagend tegen haar. 'Niets is de bedoeling, je moet doen wat je zelf wilt. Ik vind het heel lekker, maar je bent mijn bezit niet. Dat zou ik ook niet willen, helemaal niet...' zei hij tegen haar. 'Ik denk dat het de komende dagen misschien wel fijn is, zodat Stephen er een beetje vertrouwen in krijgt...' zei hij.

Koning Stephen Lahero

Ze ging anders zitten en hij keek haar even grijnzend aan, hij ging gewoon verder en hij zoende haar weer zacht. Dit was echt heel fijn, hij vond het nog steeds apart dat ze zo veel accepteerde. Ze had eigenlijk nog nooit tegen hem gezegd dat hij moest ophouden of dat hij te ver ging, terwijl hij dat vroeger zo vaak hoorde. Zijn lippen gleden weer naar haar hals en hij bleef verder gaan, daarna zette hij haar simpel op het bureau neer. Hij legde zijn zwaard aan de kant en hij duwde haar langzaam achterover, hij ging dicht tegen haar aanstaan en hij keek haar uitdagend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 21:06

Elvira Solore

Hij was gek op mooie vrouwen met karakter, die helemaal zichzelf waren. Ze grinnikte hierdoor even, al was ze niet helemaal zichzelf, totaal niet eigenlijk... Het was meer een soort masker voor haar. Niets was hier de bedoeling, ze was niet zijn bezit. "Zo kwam je gisteren wel over." Merkte ze op, ze wilde hem er wel bewust van maken. Het was de komende dagen misschien wel fijn als ze bij hem verbleef, zodat Stephen een beetje vertrouwen erin kreeg.
"Vertrouwen dat het me niet om zijn goud gaat?" Vroeg ze nu wat kort door de bocht.


Fay Fuego

Ze kreunde zachtjes, hij deed dit elke keer geweldig, ze kon er zo ontzettend van genieten, zijn lippen waren weer in haar hals te voelen en hij bleef maar verder gaan. Niet veel later werd ze door hem op het bureau neergezet, ze grijnsde naar hem en pakte zijn kin vast toen hij zijn zwaard aan de kant had gelegd en zoende hem nu hevig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 21:15

Nathan Gerono

Hij zag haar nadenken en daardoor bleef hij stil staan. 'Je wordt vanzelf jezelf Elvira. Denk je dat dit is hoe ik ben? Ik weet dat ik gisteren zo over kwam, maar dat is een houding. Dat is hoe ik met dingen omga,' legde hij haar uit. 'Ik vind het leuk en misschien ook wel opwindend, maar het is niet echt hoe ik ben,' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd. 'Bij mij kan je dat zeggen ,besef je dat je het bij hem niet hoeft te flikken,' zei hij zacht.

Koning Stephen Lahero

Hij werd weer hevig gezoend en hij ging daar meteen in mee. Hij maakte zijn riem langzaam los en hij bleef haar zoenen, hij gooide zijn jasje ook aan de kant want hij had het nu snikheet. Hij deed verder niet de moeite om zich helemaal uit te kleden, hij maakte zijn broek los en hij trok haar jurk nog verder omhoog, daarna drong hij al bij haar naar binnen. Hij ging er maar vanuit dat niemand het zou flikken om zomaar binnen te komen, maar het was toch wel spannend zo, normaal deed hij dit niet zo snel, maar na vannacht. Het was zo ontzettend lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 21:25

Elvira Solore

Ze werd vanzelf zichzelf weer, hij was ook niet zo, gisteren kwam hij dan zo over, maar dat was een houding. "Ik ken het." Zei ze nu met een glimlachje tegen hem. Hij vond het leuk en ook wel opwindend. "Hmm, een soort rollenspel dus?" Klonk haar stem nu plagend daardoor. Ze kon dit bij hem wel zeggen, maar bij Stephen moest ze dit niet flikken.
"Waarom niet? Ik ben helemaal niet op goud uit... Dan maakt het toch niet uit?" Vroeg ze nu aan hem.


Fay Fuego

Haar hart schoot omhoog door wat hij deed, Door de manier waarop hij vol passie zich hierin wierp, dat vond ze heerlijk. Hij maakte alleen maar zijn broek los en trok haar jurk omhoog. Ze trok hem aan zijn overhemd dicht naar haar toe om hem te blijven zoenen, terwijl ze tussendoor zachtjes kreunde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 21:33

Nathan Gerono

Ze zei glimlachend dat ze het kende, door wat ze daarna zei werd zijn blik uitdagend. 'Bijvoorbeeld. Ik hou van ontzettend veel dingen, maar niet van dingen die standaard zijn. Ik vind het snel saai, het moet voor mij uitdagend blijven,' zei hij tegen haar. Hij was er best wel eerlijk in, maar dat kon bij haar vast niet zo veel kwaad. 'Dat weet ik wel, maar hij niet, hij vertrouwd mensen amper en al helemaal niet als je niet beleefd bent. Hij is strak opgevoed en hij is altijd zo netjes geweest, voor hem is dat belangrijk, terwijl wij dat niet zo snappen,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Hij heeft gewoon even tijd nodig om hier aan te wennen en daarna kan je wat meer doen,' legde hij uit.

Koning Stephen Lahero

Ze trok hem dichter naar hem toe en hij werd nog steeds gezoend, hij kon amper adem halen, maar dat maakte hem niet uit. Het was hier eigenlijk veel te warm voor, maar hij kon gewoon niet wachten. Hij wilde van haar genieten, zo vaak mogelijk. Zijn handen gleden over haar lichaam heen, het was gretig en hij vond het echt ontzettend lekker. Hij ging aardig heftig tekeer, het voelde weer net zo als vroeger. Hij tilde haar na een tijdje simpel op en hij liet zich op de stoel zakken, meteen trok hij Fay weer bovenop zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 21:56

Fay Fuego

Ze hapte af en toe tussen de zoen door naar adem, het viel echt niet mee, maar het was wel onwijs lekker en ze genoot echt ontzettend van Stephen. Na een tijdje tilde hij haar op, even dacht ze dat hij al klaar was, maar hij ging op de stoel zitten en ze ging lustig door. Ze liet haar lippen afglijden naar zijn hals en zoende hem daar hevig en schraapte met haar tanden over zijn huid heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 21:59

Koning Stephen Lahero

Hij was duidelijk niet de enige die hier zo van genoot, dit was echt heel erg lekker en Fay vond dat ook. Hij voelde haar tanden over zijn huid schrapen en daardoor hapte hij even naar adem, hij kneep zijn ogen dicht. Hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam heen gaan en hij kreunde diep, daarna bereikte hij zijn hoogtepunt. Hij was helemaal uitgeput en zijn overhemd kleefde aan zijn huid door het zweet, maar het was wel gewoon ontzettend lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 22:13

Fay Fuego

Hij bereikte uiteindelijk zijn hoogtepunt en hij was helemaal uitgeput, ze keek hem met een brede grijns aan, pakte zijn gezicht nog even vast en zoende hem. "Moeten we onze oude regel weer invoeren?" Vroeg ze hem nu plagend en met een grijns. Één keer seks per dag, dat was hem en nu wist ze eigenlijk pas weer waarom ze die ingevoerd hadden destijds. Nu herkende ze het weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 22:17

Koning Stephen Lahero

'Nee, geen regels meer, ik wil het nu zo vaak kunnen doen als wij willen,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar nog eens en daarna leunde hij uitgeput achterover. 'Nu moet ik eerst in bad en mij omkleden, als er zo iemand binnenkomt heb ik wat uit te leggen,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij was echt helemaal bezweet en hij had het ook echt heel erg warm. Normaal had hij het eerder koud, dus het was al een hele prestatie. Hij zoende haar nog eens en hij trok haar jurk weer een beetje recht, hij liet haar wel gewoon op hem zitten. 'Nog een keer?' vroeg hij nu uitdagend en grijnzend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 22:22

Fay Fuego

Hij wilde geen regels meer. "Oh, dat is nieuw." Plaagde ze hem nu, hij wilde het zo vaak kunnen doen als ze zelf wilde en daardoor grijnsde ze even breed. Hij moest nu eerst in bed en zich omkleden, want als er zo iemand binnen kwam, had hij wat uit te leggen.
"Dan gaan we toch samen in bad?" Vroeg ze hem plagend. Ze kwam van hem af. Hij vroeg haar om nog een keer en ze trok hem overeind. "In bad?" Vroeg ze plagend aan hem. Ze trok hem dicht tegen haar aan en zoende hem weer vurig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 22:26

Koning Stephen Lahero

'Heel, heel erg soms ben ik een beetje flexibel,' zei hij grijnzend tegen haar. Misschien kwam het omdat hij zich eindelijk een beetje goed voelde. Ze vroeg of ze dan samen in bad zouden gaan, dat leek hem heerlijk. Ze kwam van hem af en daarna werd hij overeind getrokken, door haar vraag knikte hij langzaam en hij werd meteen weer gezoend. Zijn handen gleden weer over haar lichaam heen en hij ademde diep in. 'Kom, we gaan,' zei hij daarna. Hij deed zijn broek weer dicht en hij maakte zijn riem vast, daarna zoende hij haar weer kort.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 22:30

Fay Fuego

"Je bent nu niet alleen een beetje flexibel hoor..." Plaagde ze weer. "Al weet ik niet of ik dit elke dag volhoud." Voegde ze er met een grinnik aan toe. Ze gingen zei hij, daarna werd ze nog even kort gezoend en nam ze hem mee naar hun slaapkamer, eenmaal daar ontdeed ze zichzelf meteen van haar jurk en liep huepwiegend naar de badkamer toe om daar het water alvast aan te zetten. Ze wachtte op Stephen terwijl ze tegen de deurpost leunde, lichtelijk uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 22:32

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij nu niet alleen een beetje flexibel was, ze wist alleen niet of ze dit elke dag vol zou houden. 'Ik wel, maak je daar maar geen zorgen over,' plaagde hij haar. 'Ik zorg gewoon dat je niet zonder kunt,' voegde hij er aan toe. Hij wist dat hij heel erg goed in staat was om haar gek te maken. Eenmaal in hun slaapkamer trok ze meteen haar jurk uit en ze liep naar de badkamer, hij ademde diep in door wat ze deed. Hij trok zijn overhemd uit en gooide die aan de kant, daarna volgde zijn riem. Hij liep naar haar toe en hij greep haar direct vast, hij zoende haar heftig en verlangend. Hij kreeg er echt geen genoeg meer van. Hij had dit gevoel al een tijd niet meer gehad en hij was zo blij dat het weer terug was. Alsof ze net samen waren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 22:35

Fay Fuego

"We hebben ook nog zo onze verplichtingen." Sprak ze lachend tegen hem toen hij zei dat hij er gewoon voor ging zorgen dat ze niet meer zonder kon. Hij kwam naar haar toe en greep haar vast, ze werd meteen heftig en verlangend door hem gezoend, ze sloeg haar armen om zijn nek heen en drukte haar lichaam tegen hem aan terwijl ze hem vurig terug zoende. Ze trok hem met haar mee het bad in en kwam bovenop hem te zitten. Ze grijnsde hem breed toe, pakte nu de zeep en zeepte zijn lichaam in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 22:37

Koning Stephen Lahero

'Hm, als mijn vrouw heb je de verplichting om aan mijn behoeftes te voldoen, dat weet je toch?' vroeg hij nu plagend aan haar. Hij voelde haar lichaam tegen hem aan en daarna werd hij meegetrokken het bad in. Ze kwam ook nog eens meteen op hem zitten en hij kreunde zacht doordat haar handen over zijn lichaam heen gleden. 'Bevalt het je nog steeds?' vroeg hij daarna. Hij had wel een grijns op zijn gezicht staan, maar diep van binnen zou er altijd die onzekerheid zitten. Hij drukte zijn lippen zachtjes in haar hals en zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen, alsof hij het opnieuw wilde ontdekken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/2/2015, 22:45

Fay Fuego

"Maar... koning Lahero, ik ben nog niet jouw vrouw, dus je hebt nog even pech." Lachte ze nu plagend en ze beet even heel ondeugend in zijn neus.
"Of het me bevalt? Hoe durf je dat aan me te vragen, ik geniet!" Ze was ontzettend vrolijk. Zijn lippen voelde ze in haar hals en zelf gleed ze met de zeep over zijn rug heen, heel gelijkmatig en rustig. Zijn handen waren op haar huid te voelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/2/2015, 22:48

Koning Stephen Lahero

'Dat is zo... maar ik had zo het idee dat jij toch van plan was om met mij te trouwen, dus dan kan je maar beter alvast in het ritme komen,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze beet in zijn neus en daardoor werd zijn greep steviger. 'Pas op jij,' zei hij plagend. Ze vroeg hoe hij het durfde te vragen, ze genoot er van en ze was ontzettend vrolijk. Hij voelde haar handen langzaam over zijn huid heen glijden, het was een heerlijk en ontspannen gevoel. Hij sloot zijn ogen en hij bleef haar ondertussen zacht in haar hals zoenen, dit was echt genieten. 'Misschien moet ik de rest van de middag maar even niet werken...' zei hij mompelend. Hij dacht toch dat het niet zo'n goed idee was om meteen de hele dag te gaan werken, hij merkte dat hij heel duidelijk afleiding zocht, dan kon hij het maar beter toegeven. Morgen zou hij het wel opnieuw proberen, hij had nu toch al wat kunnen doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2015, 11:52

Fay Fuego

"Dat komt vast door deze mooie ring die je mij gegeven hebt." Klonk haar stem nu plagend tegen hem. Ze draaide de prachtige ring even in het rond. Ze voelde hoe zijn greep verstevigde toen ze hem plagend in zijn neus beet, hij zei plagend dat ze op moest passen.
Ze kreunde zachtjes toen hij haar in haar hals zoende, hij mompelde daarna dat hij misschien de rest van de middag even niet moest werken. "Hmm, dat klink wel heel erg aantrekkelijk, gewoon de hele dag lekker samen zijn." Glimlachte ze liefdevol.
"Maar, vandaag is wel echt een uitzondering, Stephen..." Plaagde ze nu. Dit konden ze namelijk echt niet elke dag doen, dat kon gewoon niet. Voor vandaag vond ze het goed, zelfs een heel erg aantrekkelijk idee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum