Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/2/2015, 21:34

Nathan Gerono

'Oké, oké, ik zal aardig zijn, maar ik vind het bijna niet te geloven dat jullie zo met elkaar omgaan,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Bovendien is het veel te leuk om jou te pesten,' voegde hij er aan toe. Ze zei dat hij best wel gemeen was, waardoor de grijns op zijn gezicht groter werd. Door wat ze daarna zei was hij duidelijk een beetje verbaasd, tot hij haar knie voelde. Meteen liet hij haar los, hij had een fonkeling in zijn ogen en nog steeds een grijns op zijn gezicht. 'Doe het dan gewoon met je hand,' plaagde hij haar. 'Dan voel je het tenminste,' voegde hij er aan toe, nog steeds plagend, maar met een fonkeling in zijn ogen.

Koning Stephen Lahero

Ze wist heel goed waar hij bang voor was en ze noemde het nu ook allemaal op, hij slikte even. 'Ik weet het wel, maar toch...' zei hij zacht, zijn stem trilde lichtjes. Hij voelde haar warme handen op zijn hoofd en daarna begon ze zijn slapen te masseren, heel rustig. Meteen ontspande hij, hij sloot zijn ogen en hij ademde diep in. 'Dit is heel fijn...' zei hij zacht. Hij draaide zich iets meer naar haar toe en hij ging dicht tegen haar aanliggen, het was echt heel erg fijn.

Duke Samira

'Ik weet het niet, jongen. Je zou rond kunnen zoeken naar iemand die iets weet, maar ik ben bang dat het hopeloos is. Ik zou niet weten wat je verder zou kunnen doen,' zei hij tegen Devlyn. Hij keek even naar Layka en hij glimlachte zwak naar haar. 'Ik zal morgen vertrekken, oké?' vroeg hij nu zacht, zowel aan Layka als aan Devlyn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 9/2/2015, 21:44

Devlyn Stratton
Hij luisterde naar wat Duke vertelde en knikte op het einde even. Het enigste wat hij zelf kon doen was dus rondvragen of anderen meer wisten, maar waarschijnlijk wisten alleen de mensen daar waar haar moeder nu was meer. En dat werd hem net afgeraden om daar mee naar toe te reizen. Duke had gelijk, het had niet veel zin. Zijn moeder had dit reizen en familie bezoeken met niemand anders besproken dan met hem. 'Dankjewel.' zei Devlyn alleen nog. 'Als het te gevaarlijk voor jou wordt, dan moet je er maar mee stoppen.' zei hij alleen nog. Hij wilde het niet op zijn geweten hebben dat hij Duke in gevaar bracht. Die is voor meer mensen belangrijk.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/2/2015, 22:00

Chayenne Lahero

Hij zou aardig zijn, maar hij vond het niet te geloven dat ze zo met elkaar omgingen, Chayenne haalde daardoor haar schouders even op. “Het is nu eenmaal zo.” Vertelde ze hem. Hij vond het ook veel te leuk om haar te pesten, door wat ze deed, liet hij haar meteen los en plaagde haar dat ze het met haar hand moest voelen, dan voelde ze tenminste wat.
“Niet hier, niet nu en niet bij jou.” Lachte ze nu plagend tegen Nathan terug. Opeens schoot ze overeind.
“Waar is Faith?” Vroeg ze benauwd aan Nathan en ze keek zoekend om zich heen maar het meisje en de hond waren spoorloos. Chayenne schoot overeind en trok haar gewone jurk over het dunne dingetje aan en maakte hem vluchtig vast.


Fay Fuego

“Geen gemaar, ik meen het.” Zei ze hem nu met een glimlach. Hij ontspande helemaal doordat ze zijn slapen masseerde, hij zei zacht dat het heel fijn voelde en hij kwam nog dichter tegen haar aanliggen, ze was altijd zo blij als ze gewoon wat voor hem kon betekenen, al was het zorgen voor een goede nachtrust... “Ga maar lekker slapen...” Fluisterde ze hem zachtjes toe en ze ging langzaam door met waar ze mee bezig was.


Layka Samira

Duke stelde voor wat Devlyn kon doen, het was niet veel, maar er viel ook verder niets te doen. “Ga gewoon lekker verder met je werk.” Glimlachte Layka Devlyn nu toe. Duke zei dat hij morgen wegging, daardoor haalde ze even diep adem en knikte. Het voelde zo definitief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/2/2015, 22:05

Nathan Gerono

Door wat ze zei grijnsde hij weer. 'Je zou er veel van kunnen leren hoor,' zei hij plagend tegen haar, hij vond het veel te leuk. Daarna schoot ze opeens overeind, door wat ze vroeg deed hij hetzelfde. Hij vloekte flink en hij keek om zich heen. 'Je vader vermoord mij,' mompelde hij, daarna liep hij een rondje langs het meertje en keek hij om zich heen. Hij probeerde te voelen waar ze was, maar op de een of andere manier blokkeerde hij helemaal, misschien omdat hij ontzettend ongerust was. Waar was hij ook in godsnaam mee bezig? Was hij helemaal achterlijk geworden? 'Ga je vader en Fay halen,' zei hij, ze moesten zo snel mogelijk gaan zoeken.

Koning Stephen Lahero

Ze fluisterde dat hij lekker moest gaan slapen en hij gleed met zijn vingers over haar rug heen. Hij wilde heel graag gewoon gaan slapen en zijn lichaam was aardig ontspannen, maar nog steeds was het druk in zijn hoofd. Maar dit voelde wel een stuk beter, dat wel. 'Ik kan nog steeds niet slapen,' fluisterde hij. 'Maar je moet wel doorgaan hoor,' voegde hij er aan toe, met een lichte grijns op zijn gezicht.

Duke Samira

'Ik zal voorzichtig zijn, maak je maar geen zorgen,' zei hij zacht tegen Devlyn. 'Ik kom wel weer terug, echt,' voegde hij er aan toe. Hij had hier veel te veel om achter te laten, dat ging niet gebeuren. Hij keek een naar Layka en hij pakte haar hand vast, ze moest zich ook geen zorgen maken, dat was niet nodig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 9/2/2015, 22:14

Devlyn Stratton
Hem werd verteld door Layka dat hij gewoon met z'n werk verder moest gaan. Hij knikte even. Duke zei nog dat hij voorzichtig zou doen. Dat niemand zich zorgen hoefde te maken. 'Dan ga ik weer.' deelde hij mee. Hij zou het boek en de brieven hier laten. Duke had er op dit moment misschien meer aan dan dat hij er aan zou hebben. 'Dankjewel.' zei hij nog een keer, voordat hij zich omdraaide om de kamer uit te gaan.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/2/2015, 22:18

Chayenne Lahero

"Ik wil het samen met Myles leren." Zei ze met een glimlachje tegen hem. Door haar ongerustheid zei hij dat ze haar vader en Fay moest gaan halen.
"Nee, hij moet niet nog ongeruster worden en anders mogen we nooit meer ergens buiten het kasteel zijn, dat wil ik niet, we vinden haar wel." Sprak ze resoluut tegen Nathan.
"Kun je Storm niet terugfluiten?" Vroeg ze aan hem. Ze begon de grond af te speuren naar iets van voetsporen, na een tijdje had ze iets gevonden, glinsterende waterdruppels leidden een spoor ergens naartoe. Het leken voetstappen en zulke druppels konden maar van één iemand zijn, dat was Faith. Ze waren van ijs, voelde Chayenne nu.
"Ze zijn deze kant opgegaan." Zei ze tegen Nathan. Ze begon te lopen en de naam van haar zusje te roepen.


Fay Fuego

Hij fluisterde dat hij nog steeds niet kon slapen, maar ze moest wel doorgaan van hem, ze glimlachte hem daardoor toe en liet haar vingers weer in een gelijkmatig tempo over zijn slapen heen glijden. Aangezien er met Faith niets ernstigs was, voelde ze het ook niet, anders zou ze het als moeder zijnde meteen voelen, vooral met al die krachten, dat gaf toch een nog sterkere band. Ze drukte zacht haar lippen in de haren van Stephen.


Layka Samira

Devlyn ging weer weg en hoewel het nog ochtend was eigenlijk, kroop ze dicht tegen Duke aan. "Zullen we vandaag de hele dag in bed blijven liggen?" Vroeg ze hem mompelend en zachtjes. Ze streek zachtjes langs zijn wang. Ze kon zo ontzettend slecht afscheid nemen... ze wilde nu elke seconde die ze nog had met Duke, samen met hem benutten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/2/2015, 22:22

Nathan Gerono

'Je bent verstandig, Chayenne. Heel verstandig,' zei hij zacht tegen haar, met een glimlach op zijn gezicht. Hij luisterde naar wat ze verder zei en hij zuchtte zacht, als haar iets overkwam dan zou hij hoe dan ook de schuld krijgen, Stephen zou hem nooit meer vertrouwen. Helemaal niet meer. Hij liep met haar mee en hij keek zoekend om zich heen. 'Storm, hierkomen!' riep hij, normaal was de hond vreselijk gehoorzaam maar hij wist niet hoe dat nu zou zijn.

Koning Stephen Lahero

Ze bleef doorgaan en hij voelde haar warme lippen op zijn hoofd, uiteindelijk zakte hij toch langzaam weg. Het kon ook gewoon niet anders als ze zo deed, dan ontspande hij helemaal, ondanks dat hij heel veel opgefokte gevoelens in zijn lichaam had. Hij kroop bijna automatisch nog dichter tegen haar aan, misschien omdat hij eigenlijk nog enorm naar haar verlangde.

Duke Samira

Devlyn vertrok en Layka kroop meteen helemaal tegen hem aan, ze stelde voor om vandaag de hele dag in bed te blijven liggen. 'Dat is goed,' zei hij zacht. 'Ik zal niet heel lang weg zijn, lieverd.. echt niet... ik wil jullie niet in de steek laten en ik blijf liever hier, maar ik ben niet lang weg,' zei hij daarna. Dat kon hij gewoon niet, hij wilde niet meer alleen zijn, nooit meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/2/2015, 22:37

Chayenne Lahero

Nathan vond haar heel verstandig en daardoor gaf ze hem een knipoog, dat wist ze zelf ook wel, ze volgde de sporen, maar ze werden steeds onduidelijker... Nathan riep zijn hond, maar ze zag helemaal niets terugkomen. Ze beet zacht op haar lip.

Faith Lahero

Ze had de tijd van haar leven. Ze rende samen met Storm door het hoge gras, het was ook gewoon prachtig weer, de zon verwarmde haar huid en ze renden achter een paar konijntjes aan, het leek haar wel leuk om zo'n mooi wit konijntje als huisdier te hebben, Storm rende enthousiast met haar mee en daardoor was het spelletje nog veel leuker


Fay Fuego

Het was zo'n fijn gevoel om elk spiertje in zijn lichaam te voelen ontspannen, het deed haar goed dat ze dit soort dingetjes gewoon bij hem voor elkaar kreeg... Hij kroop nog dichter tegen haar aan en pas op het moment dat ze met zekerheid wist dat hij sliep, stopte ze langzaam en sloeg ze haar armen om hem heen, ze sloot nu zelf ook haar ogen en bleef een tijdje zo zitten.


Layka Samira

Hij vond het goed en daardoor glimlachte ze even. Hij zal niet heel lang weg blijven, hij wilde hun niet in de steek laten en bleef liever hier. Hij beloofde haar nog maals dat hij niet lang weg zou blijven.
"Ik heb een hekel aan afscheid nemen..." Mompelde ze zachtjes. "Al is het maar voor eventjes..." FLuisterde ze hem toe, ze keek hem doordringend aan en streelde zachtjes over zijn borst heen. "Ik weet dat het moet, en dat het nodig is, maar ik zal je hoe dan ook missen..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/2/2015, 22:43

Myles Samira

Hij reed naar het kasteel, een pad dat hij eigenlijk uit zijn hoofd kende nu, maar hij werd afgeleid toen hij opeens iets hoorde. Hij keek opzij, zijn paard keek alert om zich heen, het lag dus niet aan hem. Er schoten opeens wat konijnen langs hem, hij sprong van zijn paard en hij tuurde tussen de bomen door. 'Hey,' riep hij daarna, hij herkende Faith vanaf hier en de hond ook. Dit was niet Tornado, dit was de hond van Nathan. Hij ging meteen naar Faith toe. 'Wat doe jij nou hier?' vroeg hij aan haar, met een glimlachje op zijn gezicht.

Nathan Gerono

Hij liep achter Chayenne aan en hij ademde af en toe diep in, hij vervloekte zichzelf meerdere keren. Normaal was hij altijd heel kalm en rustig, maar nu werd hij gewoon misselijk doordat hij zo geschrokken was. Hij had veel beter op moeten letten, veel beter. Hij voelde zich ontzettend schuldig.

Koning Stephen Lahero

Weer had hij een nogal intense en heftige droom. Dat leek elke keer te gebeuren na zo'n dag als vandaag, al was dit wel heel anders. Meestal droomde hij over Fay en Nathan, nu droomde hij iets anders, verschillende dingen die allemaal genoeg met hem deden. Dingen waar hij zelf eigenlijk nooit over nagedacht had, maar die nu opeens ontzettend fijn leken te zijn. Hij droomde ook aardig onrustig, hij bewoog in zijn slaap en hij maakte geluid, misschien kwam dat juist wel omdat het zo intens was of misschien wel door de onrust. Uiteindelijk leek zijn lichaam het genoeg te vinden en werd hij ook wakker, totaal verward omdat het eigenlijk midden in zijn droom was.

Duke Samira

'Ik ook, ik vind het verschrikkelijk en ik wil liever niet weg. Maar dat we elkaar missen is misschien ook wel goed,' zei hij zacht tegen haar. Ze streek over zijn borst heen en hij sloot zijn ogen even, dit voelde ontzettend fijn. Hij drukte kort zijn lippen op die van haar en daarna ging hij weer rustig liggen, hij wilde van elk moment samen genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/2/2015, 22:50

Faith Lahero

Ze stopte toen ze een stem hoorde en ze keek glimlachend op naar Myles en zwaaide vrolijk naar hem, ze rende naar hem toe en stopte bij zijn paard. Hij vroeg haar wat ze hier deed. Daardoor keek ze even om haar heen, dit gebied kende ze helemaal niet...
“Die konijntjes, die waren zo mooi, ik wil graag een konijntje, een mooie witte.” Sprak ze met twinkelende ogen tegen Myles


Chayenne Lahero

Ze was vreselijk bezorgd en ze merkte dat Nathan het ook was. Uiteindelijk hoorde ze haar kleine zusje, een glimlach brak door op haar gezicht.
“Ik hoor haar.” Zei ze opgelucht tegen Nathan, daarna trok ze een sprintje, Myles was met haar aan het praten.
“Hé Myles, heb jij mijn ontsnapte zusje gevonden.” Vroeg ze hem plagend en ze tilde haar zusje op en draaide haar een rondje. Faith begon weer hetzelfde verhaal te vertellen over het konijntje.


Fay Fuego

Ze werd meteen wakker toen Stephen bewoog in zijn slaap. Ze streelde zacht door zijn haren heen en stelde hem zachtjes gerust. Na een tijdje werd hij wakker, totaal verward.
“Rustig maar, liefje... het was een droom, het was niet echt.” Fluisterde ze hem zachtjes toe.



Layka Samira

Hij zei dat het misschien goed was dat ze elkaar zouden missen. “Ik vind er niets goeds aan.” Mompelde Layka nu zachtjes. Ze vond het echt niet leuk dat ze hem zou moeten missen. Hij drukte zacht en kort zijn lippen op de hare. Daarna boog ze zich over hem heen en zoende hem liefdevol en teder. Ze streek langs zijn kaaklijn en had haar ogen gesloten om te genieten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/2/2015, 22:55

Myles Samira

Ze had het over een konijntje, daarna verschenen opeens Nathan en Chayenne ook. Blijkbaar waren ze opzoek naar haar. Storm bleef opvallend achteraan staan, waarschijnlijk wist de hond heel goed dat hij iets fout had gedaan. 'Laten we alsjeblieft terug gaan,' zei Nathan nu, waardoor Myles even glimlachte naar Chayenne. Hij was blij dat hij Faith was tegengekomen, dat wel. 'Waren jullie aan het zwemmen?' vroeg hij nu, aangezien Nathan geen shirt aanhad en Chayenne en Faith er allebei uitzagen alsof ze gezwommen hadden.

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde de stem van Fay tot zich doordringen en door wat ze zei ademde hij langzaam in. 'Nee, dat mocht ik willen,' mompelde hij zacht, nog half in slaap. Hij knipperde even met zijn ogen en hij keek haar aan, daarna zoende hij haar zacht. Zijn hand gleed langzaam over haar lichaam heen, maar het was duidelijk dat hij echt nog half sliep.

Duke Samira

'Het laat zien dat we heel veel van elkaar houden,' zei hij zacht tegen haar. Ze boog over hem heen en hij werd liefdevol door haar gezoend, hij ging daar eigenlijk meteen in mee, hij vond het heerlijk. Ze streek langs zijn gezicht en hij sloot zijn ogen ook, hier kon hij echt geen genoeg van krijgen, helemaal nooit. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij trok haar voorzichtig bovenop hem, hij hield haar stevig maar liefdevol vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/2/2015, 23:10

Chayenne Lahero

Ze glimlachte even vertederd door Faith en knuffelde haar zusje even. "Niet meer zomaar weglopen, oké? Als papa en mama het te horen zouden krijgen, zouden ze heel erg bezorgd zijn, Faith, we moeten heel blij zijn dat we buiten de kasteelmuren mogen spelen." Zei Chayenne doordringend tegen haar. Faith knikte even, wat bedremmeld. "Het maakt nu niet uit." Besloot Chayenne het goed met haar te maken, daardoor glimlachte het meisje weer even naar haar. Nathan vroeg om alsjeblieft terug te gaan.
"Bang om op je donder te krijgen?" Vroeg Chayenne plagend. Myles vroeg haar nu of ze gezwommen hadden en ze knikte met een brede glimlach. "Ja, papa heeft een meertje voor ons gemaakt, het is echt heerlijk." Zei ze enthousiast, daarna begon ze weer richting het kasteel te lopen.


Fay Fuego

Hij mocht willen dat het echt was. Ze glimlachte daardoor even naar hem. "Was het fijn?" Vroeg ze hem zachtjes. ze werd door hem gezoend en ze zoende hem zacht maar liefdevol terug, zijn hand gleed over haar lichaam heen, hij leek wat afwezig te zijn.


Layka Samira

Hij trok haar nu bovenop zijn lichaam en hield haar stevig vast. Ze stopte de zoen heel even en keek hem doordringend aan. "Zullen we vandaag doorbrengen alsof het onze laatste dag samen is?" Vroeg ze hem zachtjes met twinkelende ogen. Ze vond het leuk om hem een beetje te plagen, maar het idee stond haar echt wel aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/2/2015, 23:15

Nathan Gerono

Hij bekeek Myles af en toe een beetje en hij luisterde naar Chayenne en Faith, door wat ze zei keek hij haar even aan en knikte hij. 'Ik ben al eerder weggestuurd, dat wil ik niet nog eens,' zei hij zacht. Waarschijnlijk begreep ze het niet echt, maar hij zou niet weten wat hij moest doen als Stephen hem echt wegstuurde en eigenlijk had hij reden genoeg om dat te doen. Hij hoopte dat het nooit gebeurde. Ze liepen terug en hij stak zijn handen in zijn zakken, hij staarde een beetje voor zich uit en volgde het gesprek niet echt.

Koning Stephen Lahero

Ze wilde weten of het fijn was, daardoor hield hij op en keek hij haar even aan. 'Het was... anders...' mompelde hij tegen haar. Hij wist niet goed hoe hij het moest omschrijven.'Het waren dingen waar ik eigenlijk nooit aan gedacht heb, maar die blijkbaar toch iets met mij doen,' legde hij het iets meer uit. 'Maar het spijt mij dat ik je wakker maakte,' zei hij daarna zacht. Hij ging weer naast haar liggen en hij pakte nu alleen haar hand vast.

Duke Samira

Door wat ze vroeg bleef hij stil, hij zag de twinkeling in haar ogen en hij grijnsde even. 'Dat lijkt mij heerlijk,' zei hij zacht. Hij was hier ontzettend gevoelig voor, nog steeds, helemaal bij Layka. Het was gewoon bijzonder en dat deed hem goed. Hij zoende haar zachtjes, vol liefde. Zijn handen gleden weer over haar rug heen en hij hield haar heel dicht tegen zijn lichaam aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/2/2015, 23:26

Layka Samira

Het leek Duke ook heerlijk, hij grijnsde en daarna zoende hij haar vol liefde en voelde ze zijn handen over haar rug glijden, ze zoende hem zachtjes en liefdevol terug. Haar vingers gleden naar de knoopjes van zijn overhemd, ze waren te klein om los te krijgen, ze kreeg het niet voor elkaar... het kon haar nog steeds zo vreselijk frustreren en boos maken, ze klemde haar kaken op elkaar en bleef het proberen. Al haar aandacht ging daar nu heen. Uiteindelijk liepen de frustraties zo hoog op dat het knoopje van zijn kleding afschoot, ze hoorde hoe het verschillende malen de grond raakte. Layka zuchtte nu even zachtjes en sloot haar ogen even, het deed haar gewoon pijn dat ze zoiets simpels niet meer kon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/2/2015, 23:28

Duke Samira

Hij had eigenlijk niet eens door wat ze deed en hoe moeilijk ze het had, hij was veel te druk bezig met de zoen. Hij vond het heerlijk en nu wilde hij alleen nog maar meer hier blijven. Hij wist niet hoe lang hij weg zou zijn, hoe lang hij dit zou missen, maar hij vond het nu al een vervelende gedachte. Hij was daar niet goed in. Opeens voelde hij wat er gebeurde en daardoor pakte hij voorzichtig haar handen vast. 'Hey, ik kan mezelf prima uitkleden,' zei hij zacht, hij had een glimlachje op zijn gezicht staan en daarna pakte hij zijn overhemd vast. Hij trok het in één keer open, alle knopen schoten er nu af en hij grijnsde even ,daarna zoende hij haar weer zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/2/2015, 11:32

Layka Samira

Haar handen werden door Duke vastgepakt en ze keek hem wat triest aan, hij zei dat hij ook zichzelf prima kon uitkleden en daarna scheurde hij alle knoopjes van zijn overhemd af. Daardoor kwam een toch weer een glimlach op haar gezicht en ze zoende hem vol liefde terug.
"Dankjewel, ik hou heel erg veel van je..." fluisterde ze nu, oprecht dankbaar voor wat hij deed met haar.
"Wil je mij nu ook uitkleden?" Vroeg ze hem poeslief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/2/2015, 12:09

Duke Samira

Hij was blij dat hij weer een lacht op haar gezicht kreeg, hij wilde echt niet dat ze zich over dit soort dingen rot zou voelen. Dat was niet nodig, want hij was alleen maar heel blij dat ze bij hem was en dat ze niet zou sterven. Dat hij niet alleen achter zou blijven. Hij was juist zo gelukkig met haar. Ze bedankte hem en ze zei dat ze heel erg veel van hem hield. 'Dat weet ik, ik hou net zo veel van jou,' fluisterde hij. Door wat ze daarna vroeg grijnsde hij even en hij begon haar kleren los te maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/2/2015, 13:42

Layka Samira

Hij wist het en hij hield net zoveel van haar, daardoor glimlachte ze breed naar hem. Hij begon haar kleding los te maken, ze vond het heerlijkj wat hij deed met haar. Ze gooide haar jurk op de grond en streelde met haar handen over de borst vn Duke heen, ze zoende hem weer vol liefde en ze vond het zo fijn en lekker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/2/2015, 13:44

Duke Samira

'Ga je dit wel een beetje missen als ik weg ben?' vroeg hij aan haar, op plagende toon. Hij wilde wel weten hoe ze er over dacht. Hij werd vol liefde gezoend en hij voelde haar handen op zijn borstkas, hij boog weer wat over haar heen en hij liet zijn handen over haar huid heen glijden. Hij drong langzaam bij haar naar binnen en hij bleef haar aankijken, het was allemaal heel zacht en teder. Hij kon hier heel erg van genieten, meer dan hij ooit gedacht had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/2/2015, 13:51

Layka Samira

"Afschuwelijk erg... ik vind het niet leuk dat je weggaat, maar ik weet wel dat het moet... dat begrijp ik heel goed, maar ik ga je zo erg missen, Duke, heel erg." Sprak ze zachtjes Zijn handen gleden over haar huid heen en daarna drong hij bij haar naar binnen, ze keek hem diep in zijn ogen aan en het voelde zo zacht en lief, het was gewoon ontzettend fijn. Ze slaakte een genietende zucht. Daarna kwam ze bovenop hem zitten en zoende hem, doordringend en feller dan daarvoor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/2/2015, 13:54

Duke Samira

Ze wist dat hij weg moest, maar ze vond het niet leuk. Hij dacht er eigenlijk precies hetzelfde over. Hij moest wel, maar hij wilde niet. Hij wilde liever gewoon hier blijven, bij haar. Opeens kwam ze op hem zitten en hij werd fel gezoend, hij vond dit heerlijk. Misschien stiekem nog wel lekkerder dan wanneer het heel rustig ging, maar hij was altijd voorzichtig met Layka. Ze verdiende dat ook. Maar dit was waar hij van hield, hij hield van het uitdagen, van iemand die niet bang was om te doen wat ze wilde, precies zoals Layka nu deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/2/2015, 14:03

Layka Samira

Ze merkte gewoon aan Duke dat hij dit fijn vond, ze had tegen hem gezegd dat ze deze dag gingen gebruiken alsof het hun laatste dag was samen, daarom wilde ze dit ook, ze vond het zelf ook heel erg leuk eigenlijk, niet altijd, maar als ze zich goed voelde wel. Ze beet plagend in zijn lip en liet haar lippen daarna over zijn hals heen glijden en zoende hem daar, ze schraapte even over zijn huid heen met haar tanden, ze vond het best leuk om dit te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/2/2015, 14:05

Duke Samira

Ze beet op zijn lip, daardoor werd zijn blik verlangend. Layka wist heel goed wat hij lekker vond, maar hij begreep ook wel dat ze dit niet altijd zo wilde. Hij had er respect voor en hij was blij dat ze nu zo ver waren. Dat ze al zo veel bereikt hadden. Hij voelde haar lippen langzaam over zijn huid heen glijden en ze zoende hem in zijn hals. Hij vond dit zo ontzettend lekker, hij had hier echt een zwak voor. Toen hij har tanden op zijn huid voelde kreunde hij diep, zijn handen gleden over haar rug en hij hield haar heel dicht bij zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/2/2015, 14:11

Layka Samira

Hij kreunde doordat ze met haar tanden over zijn huid schraapte, ze vond dit nog steeds zo bijzonder, dat hij haar tanden zo lekker vond terwijl zij het afschuwelijk vond... Zijn handen gleden over haar rug en ze bleef tegen hem aanliggen, ze vond het heel fijn. Ze gleed met haar vingers door zijn haren heen en bleef zacht met haar tanden in zijn nek, af en toe zoende ze hem daar en zoog ze zachtjes. Het was zo leuk
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/2/2015, 14:14

Duke Samira

Hij voelde haar vingers door zijn haren heen glijden en ze bleef met haar lippen bij zijn nek, door alles wat ze deed had hij een klein beetje moeite om niet wilder te worden, dus liet hij zijn handen rustig op haar rug liggen, dan deed hij in ieder geval niet iets heftigs. Hij kreunde af en toe diep, hij vond dit zo ontzettend lekker. Het was jammer dat hij het niet bij haar kon doen, maar dat begreep hij ook wel, hij snapte dat ze dat niet echt meer zag zitten. Hij bereikte na een tijdje zijn hoogtepunt en zijn greep op haar werd iets steviger, maar hij deed enorm zijn best om het rustig te houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum