Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 21:16

Lucius Legos

‘Ik had ook niet verwacht dat het makkelijk zou zijn,’ zei hij tegen haar. Ze leek er niet echt blij mee te zijn, hij legde het boek aan de kant en hij keek op naar haar. ‘Het lukt je wel, als je maar vasthoudend bent. Als het niet lukt, dan is het maar zo. We overleven het ook wel zonder die informatie, het komt wel goed. Zolang je maar je best doet ben ik al heel tevreden,’ zei hij tegen haar. Hij werd door haar gezoend, daardoor greep hij haar vast en zoende hij haar iets wilder. ‘Heeft hij verder helemaal niets gezegd?’ vroeg hij zacht.

Koning Stephen Lahero

Ze wist dat hij zijn best deed en daardoor glimlachte hij even. Gelukkig maar. Hij hoopte dat ze altijd vertrouwen in hem zou hebben, dat had hij eigenlijk ook wel nodig. ‘Ik zou het helemaal niet erg vinden als je naar Nathan gaat, Fay. Echt niet. Daar moet jij je geen zorgen om maken. Ik heb liever dat je bij hem bent dan alleen. Echt waar… dan voel ik mij iets minder schuldig,’ zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. ‘Ik hou van je, Fay. Ik hou zo ontzettend veel van je. Ik zie je morgen ochtend weer…’ zei hij zacht. Hij drukte heel even zijn lippen op haar voorhoofd, daarna vertrok hij toch echt. Hij liep naar de kamer van Feline toe en hij klopte aan, daarna stapte hij meteen naar binnen, hij wilde niet dat ze bang was en zo zag ze meteen dat hij het was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 4/12/2014, 21:22

Devlyn Stratton
Chayenne veranderde van gedachten. Ze wilde liever Carmen opzoeken in plaats van Nathan. Hij haalde zijn schouders even op. 'Als ik maar iets te doen heb. Kan ik gelijk horen hoe de stoel op wielen haar bevalt.' zei hij, waarna hij opstond om met Chayenne mee te lopen. 'Best raar om te beseffen dat ze eigenlijk mijn tante is. Ze heeft mijn moeder vaak geholpen toen ze nog hier op White Castle werkte en Carmen als generaal had.' vertelde hij.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 21:35

Aurora Legos

Hij had ook niet verwacht dat het makkelijk zou zijn en hij gaf aan dat het haar wel lukte, ze zouden het wel overleven zonder die informatie, het kwam allemaal wel goed. Ze werd vastgepakt en wilder gezoend, ze vond het totaal niet erg, het was heerlijk eigenlijk. Hij wilde weten wat er nog meer gezegd werd.
"Nou, als hij het vertelt, dan worden we allebei vermoord." Gaf ze als eerste aan. "Hij heeft het vroeger wel vaker met Fay gedaan want Fay heeft een tijdje bij hem gewoond en ze doen het dus ook wel eens met z'n drieën." Ze had een klein grijnsje rond haar lippen daardoor.


Fay Fuego

Hij vond het niet erg als ze naar Nathan ging, daar moest ze zich geen zorgen maken, hij had liever dat ze bij Nathan was dan alleen want dan voelde hij zich minder schuldig.  
"Je hoeft je niet schuldig te voelen, lieverd." Zei ze lief tegen hem. Hij zei dat hij ontzettend veel van haar hield en daardoor glimlachte ze een klein beetje.
"Ik ben ook onwijs gek en verliefd op jou." Ze voelde zijn lippen even op haar voorhoofd. "Tot morgenochtend." Zei ze lief tegen hem.


Kayton Erogate

Hij had in het begin heel hectisch, maar daarna heel rustig en fijn gepraat. Hij had het allemaal begrepen en hij had het fijn gevonden om uiteindelijk alles te bespreken, hij vertelde Jay best veel, maar de pijn die ze hem gedaan hadden, liet hij achterwege. Hij was opgelucht en ging met een gerust hart weg bij Jay. Hij had hem en Esmeralda nagezwaaid en ze heel erg veel succes gewenst met hun kindje, hij zou zeker komen kijken wanneer het geboren werd, zijn eerste achterkleinkind. Hij keek er nu echt naar uit, echt heel erg.


Chayenne Lahero

Hij leek het allemaal prima te vinden en dan hoorde hij meteen hoe de stoel beviel, Chayenne knikte daardoor. "Volgens mij wel goed." Glimlachte ze breed. Hij zei dat hij het raar vond dat Carmen eigenlijk zijn tante was en daardoor grinnikte ze een beetje.
"En ze is mijn stiefoma." Lachte ze nu naar Devlyn. Ze klopte aan op de slaapkamerdeur van Carmen, wachtend op een geluid dat ze binnen mochten komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 21:42

Lucius Legos

Hij luisterde naar wat ze vertelde en hij dacht even dat hij haar niet goed verstond. ‘Wat?’ vroeg hij dus ook. ‘Dat had ik niet achter Stephen gezocht…’ mompelde hij daarna. Hij had het echt totaal niet verwacht en meestal kon hij dat soort dingen redelijk inschatten. Nu blijkbaar niet. ‘Je zegt het alsof je het wel leuk vindt,’ zei hij daarna. Hij leunde wat achterover en hij zuchtte zacht. ‘Ik hoop dat die vriendinnen van je wat voor elkaar krijgen bij Stephen, maar als ik het zo hoor moet dat wel lukken,’ mompelde hij. Daarna kwam hij overeind.

Carmen Samira

Ze zat rechtop in bed, wat nu gelukkig goed ging. Zo kon ze tenminste een beetje haar spieren normaal gebruiken. Ze was een boek aan het lezen, veel meer was er eigenlijk niet te doen. Toen er op de deur geklopt werd keek ze langzaam op. ‘Kom maar binnen,’ zei ze daarna meteen. Ze klapte het boek dicht en legde het aan de kant, benieuwd naar wie er binnen zou komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 4/12/2014, 21:50

Devlyn Stratton
'Ow ja, dat is waar ook. Ze is samen met jouw opa, Kayton.' viel hem in, nadat Chayenne aangaf dat Carmen haar stiefoma is. 'Wees niet bang dat ik je stalk, mijn moeder heeft het gewoon graag over de tijd en de mensen toen ze hier woonde.' voegde hij er nog aan toe met een knipoog. Hij keek toe hoe Chayenne op de deur klopte en hoorde aan de andere kant dat ze binnen mochten komen. Hij opende de deur en gebaarde dat Chayenne voor mocht. Zodra ze allebei binnen waren, deed hij de deur achter hun dicht. 'Goedenavond.' begroette hij Carmen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 21:57

Feline Siera

Ze wachtte af tot de deur open zou gaan, het zou een gok zijn, maar waarschijnlijk was Stephen de enige die binnen kon komen. Ze maakte haar jurk los en wanneer de deur open ging, liet ze de jurk van haar schouders glijden zodat ze naakt voor zijn neus stond.
"Oh, sorry..." Fluisterde ze zacht, maar ze bleef wel staan, ze stond op haar gemakje, het deerde haar vrij weinig dat hij haar zo zag.


Aurora Legos

Ze grijnsde toen het leek alsof hij haar niet goed verstond. "Nou, echt wel." Lachte ze nu naar hem. "Het schijnt dus dat Fay en Nathan hem behoorlijk ver kunnen krijgen. Hij gaf aan dat ze het zei alsof ze het wel leuk vond.
"Hmm, misschien vind ik dat ook wel." Sprak ze lichtelijk uitdagend tegen hem. Hij gaf aan dat hij hoopte dat haar vriendinnen wat voor elkaar zouden krijgen.
"We zien het wel." Knikte ze nu. Het waren er twee, ze konden allebei hun slag slaan.


Chayenne Lahero

Ze hoorde dat ze binnen mochten komen en daardoor opende ze de deur weer.
"Hé, Carmen." Zei ze met een glimlach tegen haar en ze kwam dichterbij. Ze ging bij haar op het bed zitten. Ze zat alweer rechtop.
"Hoe gaat het met je?" Vroeg ze met een glimlach aan haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 22:06

Koning Stephen Lahero

Hij sloot de deur achter zich en toen hij zich omdraaide stond ze voor hem, naakt. Ze bood haar excuses aan en hij ademde diep in. ‘Sorry, ik had niet zomaar binnen moeten komen, dat was niet mijn bedoeling,’ mompelde hij. Hij boog voorover en hij raapte met zijn vrije hand haar jurk op. Hij gaf die meteen aan en hij bleef met zijn rug tegen de muur aan staan. Hij ademde langzaam in. ‘Ik… euh… wil je wel even alleen laten… dan kom ik zo weer terug…’ zei hij. Dit had hij totaal niet verwacht en dit waren situaties waar hij echt niet mee om kon gaan. Hij was eigenlijk gewoon niets gewend, al helemaal dit soort dingen niet. Hij dwong zichzelf om rustig te blijven ademen en hij keek strak in haar ogen.

Lucius Legos

Ze zei dat het scheen dat Nathan en Fay hem heel ver konden krijgen. ‘Ik had het echt niet verwacht…’ zei hij tegen haar. Ze zei uitdagend dat ze dat misschien ook wel vond. ‘Serieus?’ vroeg hij daardoor. Hij kon het zich maar moeilijk voorstellen. Heel moeilijk. Eigenlijk gewoon helemaal niet. Ze zouden het wel zien, hij knikte daardoor langzaam. ‘Ja, we zien het vanzelf wel. Maar we krijgen hem wel aan de grond…’ zei hij tegen haar.

Carmen Samira

Chayenne en Devlyn kwamen binnen, daardoor glimlachte ze. Chayenne vroeg hoe het ging. ‘Het gaat eigenlijk wel goed. Ik heb niets te klagen,’ zei ze tegen hun. ‘Maar hebben jullie niet iets te doen wat minder saai is dan mij bezoeken,’ zei ze daarna plagend tegen Chayenne. Ze vond het eigenlijk geweldig, maar dat was waarschijnlijk ook wel te zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 4/12/2014, 22:20

Devlyn Stratton
Hij zag dat Carmen in bed zat, met een glimlach op haar gezicht. Hij had gehoord hoe erg ze er aan toe moest zijn geweest, maar daar leek het nu totaal niet meer op. Wat goed nieuws is natuurlijk. Chayenne vroeg al snel hoe het met Carmen ging en zat al snel op bed. Hij volgde iets langzamer en ging op een stoel zitten. Hij merkte dat de vraag vooral aan Chayenne gericht was. 'Hoe rijdt en zit de stoel?' vroeg hij Carmen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 22:22

Feline Siera

Hij bood ook zijn excuses aan en zei dat hij niet zomaar binnen moest komen, hij pakte haar jurk op en gaf die aan, ze hield die voor haar lichaam. “Rustig maar...” Mompelde ze tegen hem.
“Je hoeft met niet alleen te laten, het gaat prima, rustig... je hebt toch wel eens vaker een naakte vrouw gezien?” Plaagde ze hem nu een beetje. Ze bleef hem doordringend aankijken.


Aurora Legos

“Wauw, dat ik jou dan weer verrast heb.” Plaagde ze hem een beetje en ze ging dichterbij hem staan.
“Hmm, ja, misschien wel.” Knikte ze uiteinelijk toen hij haar serieus vroeg of ze dit wilde. Hij gaf wel aan dat ze Stephen aan de grond kregen en ze knikte daardoor, zo klonk het toch niet echt heel prettig.


Fay Fuego

Ze klopte gewoon maar bij Nathan aan. Daarna ging ze langzaam naar binnen toe. “Sorry hoor... ik voel me een beetje eenzaam en ik dacht dat jij me wel op kon vrolijken.” Glimlachte ze Nathan toe, ze sloot de deur weer achter haar dicht en keek naar hem.


Chayenne Lahero

Carmen had niets te klagen vertelde ze, maar ze vroeg zich wel af of ze iets te doen hadden wat minder saai was dan haar bezoeken.
“We doen het voor de gezelligheid!” Lachte Chayenne nu. Tornado legde zijn kop op het bed neer en kwispelde met zijn staart terwijl hij naar Carmen keek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 22:34

Koning Stephen Lahero

Hij stond echt helemaal met zijn rug tegen de muur aan gedrukt en hij voelde zich ontzettend in het nauw gedreven, hij bleef staan, maar duidelijk niet op zijn gemak. Hij hoefde haar niet alleen te laten, ze plaagde hem een beetje met de vraag of hij wel vaker een naakte vrouw had gezien. ‘Waarschijnlijk niet zo vaak als jij denkt,’ mompelde hij. Ze bleef voor hem staan en hij zette een pasje naar voren, maar daarna liep hij langs haar naar de tafel. Hij legde zijn spullen neer en hij haalde nog eens diep adem. Hij wist niet precies wat dit allemaal was, maar hij raakte er van in de war.

Lucius Legos

Ze kwam dichterbij en plaagde hem, maar hij reageerde er niet op. ‘Het gaat niet gebeuren. In ieder geval niet met mij er bij,’ zei hij tegen haar, zijn stem klonk doordringend en bevelend. Hij moest er niet aan denken. Hij vond het zwak, zeker als het idee van haar kwam. Dan gaf hij simpelweg toe en dat was helemaal niets voor hem. Nee, hij wilde het niet. Hij liet al ontzettend veel toe en dat viel hem zwaar.

Nathan Gerono

Hij stond net zijn broek dicht te maken toen er op de deur geklopt werd en Fay binnen kwam. ‘Gelukkig ben jij het maar,’ zei hij lachend tegen haar. Als het iemand anders was geweest, was het nogal genant geweest. Maar Fay had wel raardere dingen gezien dan dit. Hij trok zijn shirt weer aan en daarna kwam hij naar haar toe. ‘Waarom voel je je eenzaam? Waar is Stephen?’ vroeg hij zacht aan haar.

Carmen Samira

‘Het bevalt goed, bedankt voor je hulp,’ zei ze tegen Devlyn met een glimlach op haar gezicht. Ze was er ook echt blij mee, maar ze wilde het liefste gewoon weer alles zelf kunnen. Chayenne zei dat ze hier voor de gezelligheid waren. ‘Nou, gelukkig maar,’zei ze plagend tegen haar. Ze keek even naar de hond en schudde haar hoofd. ‘Hij groeit al aardig hé…’ zei ze daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 22:44


Feline Siera

Ze hield haar jurk voor haar, zodat hij nog wel wat van har lichaam zag, maar niet alles. Hij zei dat hij waarschijnlijk niet zo vaak een naakte vrouw had gezien als zij dacht. Hij liep langs haar heen en zette zijn spullen neer, ze kwam dichterbij.
“Het is niet eng ofzo, ik val je niet aan.” Sprak ze met een flauw glimlachje.


Aurora Legos

Hij zei bevelend dat het niet ging gebeuren, in ieder geval niet met hem erbij. Ze grinnikte daardoor. “Ik pestte je maar wat, Lucius.” Glimlachte ze hem nu vrolijk toe. “Bovendien, met jou is het veel beter dan met Nathan.” Ze gaf hem daarna een knipoog, daarna liet ze zich achterover op het bed zakken.


Fay Fuego

Ze zag nu pas dat hij zijn broek aan het dichtmaken was. Hij droeg niet eens een shirt. Hij zei dat hij blij was dat zij het was.
“Met wie heb jij hier liggen rollenbollen?” Vroeg ze hem nu plagend. Hij wilde weten waarom ze zich eenzaam voelde en ze plofte neer op de bank.
“Er is hier ineens een of ander wijffie dat bedreigd wordt door haar exman en nu wil ze bescherming van Stephen, echt gestoord, maar goed, hij met zijn goede hart blijft nu een nachtje bij haar, om te werken en over haar te waken.” Ze rolde even met haar ogen, het was eigenlijk wel een bizar verhaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 4/12/2014, 22:50

Devlyn Stratton
Chayenne gaf aan dat ze hier waren voor de gezelligheid. En Carmen bedankte hem voor de hulp bij de stoel. 'Graag gedaan.' zei hij met een glimlach op zijn gezicht. 'Wordt er goed voor je gezorgd? Heb je al gegeten, gedronken of een frisse neus gehaald?' vroeg hij daarna, gewoon op een vriendelijke toon. 'Ik wil gerust wat voor je halen. Of misschien kunnen we samen met z'n drietjes, of eigenlijk vieren, een ommetje maken.' voegde hij er aan toe.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 22:50

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde dat ze dichterbij kwam, ze zei dat het niet eng was, maar voor hem was het misschien nog wel meer dan dat. Ze viel hem niet aan of zo. ‘Zo voelt het anders wel,’ mompelde hij. Hij draaide zich langzaam om, nog steeds wist hij niet wat hij moest doen. Hij wilde haar niet alleen laten, straks werd ze doodsbang en hij had beloofd hier te zijn. Maar hij wilde hier ook niet blijven, hij had zo het gevoel dat het niet goed ging komen. Hij haalde trillend adem en langzaam keek hij op naar haar. Hij kon verschrikkelijk veel hebben, maar hier voelde hij zich toch niet zo geweldig bij. ‘Wat wil je van mij?’ vroeg hij, zijn stem trilde enorm.

Nathan Gerono

Door haar vraag grijnsde hij. ‘Aurora,’ was zijn antwoord. Hij verwachtte dat Fay dat niet tegen Lucius zou zeggen, dus kon hij het haar wel vertellen. ‘Het was bijzonder lekker,’ zei hij daarna plagend. ‘Al is het met jou ook geweldig, natuurlijk…’ zei hij daarna, hij meende het duidelijk. Ze vertelde over Stephen en hij ging naast haar zitten. Hij zuchtte zacht. ‘Soms begrijp ik hem echt niet, hij kan de hele nacht naast jou liggen…’ mompelde hij zacht. ‘Vertrouw je hem wel?’ vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 23:02

Feline Siera

Het voelde wel eng en hij draaide zich om, waardoor ze op haar plek bleef staan. Hij keek langzaam naar haar op en vroeg met trillende stem wat ze van hem wilde.
"Ik voel me zo ongewenst en alleen, ik vroeg me af... wat vind u? Ben ik lelijk?" Vroeg ze hem nu voorzichtig en ze liet de jurk weer vallen, ze kneep in haar buik.
"Hij zei altijd dat ik dik was..." Fluisterde ze hees tegen hem, ze keek weer naar haar op met een wat hulpeloze blik in haar ogen, zo leek ze gewoon wat gestoord, maar ze moest iets. Hoe ging ze dit anders ooit voor elkaar krijgen?


Fay Fuego

Ze proestte het uit toen hij zei dat het met Aurora was. "Wat? Dat meen je niet!" Lachte ze nu. "Aurora? Man, die doet alles wat Lucius zegt, die komt echt niet hier liggen rollebollen met jou, het was zeker die lelijke bediende die een oogje op je heeft?" Plaagde ze hem vrolijk.
Hij zei dat hij Stephen soms echt niet begreep als hij heel de nacht naast haar kon liggen. Ze zuchtte even.
"Meer dan alleen liggen en misschien elkaars hand vasthouden zou het niet zijn." Mompelde ze nu. Er werd haar gevraagd of ze Stephen vertrouwde.
"Blind." Gaf ze als antwoord. "Maar die vrouw..." Mompelde ze erachteraan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 23:09

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze zich ongewenst voelde. Ze liet de jurk zakken en hij kon niet anders dan zijn blik over haar lichaam laten gaan, ze kneep in haar buik en zei dat hij altijd had gezegd dat ze dik was. Ze vroeg wat hij van haar vond, maar hij wist echt helemaal niets meer uit te brengen. ‘Je bent niet lelijk…’ mompelde hij alleen maar, anders dan bleef hij wel heel erg stil en hij had het gevoel dat het alleen maar in zijn nadeel werkte. De hulpeloze blik in haar ogen zorgde ervoor dat hij niet wegging, maar hij deed verder eigenlijk helemaal niets. Hij stond er zelf net zo hulpeloos bij.

Nathan Gerono

Hij schudde zijn hoofd door haar. ‘Lelijke bediende?’ vroeg hij lachend. ‘Ik doe het alleen met heel erg aantrekkelijke vrouwen, dat zou jij moeten weten. Ze wilde vast een keer wat anders en ik heb gisteren een heel gezellig gesprek met haar gehad. Ik begrijp wel dat ze terug kwam,’ zei hij tegen haar, op plagende toon. Meer dan liggen en handen vast houden zou het niet zijn. ‘Alles beter dan niets, toch?’ was zijn reactie, al begreep hij wel dat ze het niet leuk vond. Ze vertrouwde Stephen blind, alleen die vrouw niet. ‘Dan moet je naar ze toe en het eerlijk uitspreken. Dat werkt altijd het beste… tenminste, bij dit soort dingen…’ zei hij zacht. 'Of je laat hem daar en je blijft bij mij...' voegde hij er nog wat zachter aan toe, met een fonkeling in zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 23:17

Feline Siera

Hij zei alleen mompelend dat ze niet lelijk was. "Echt niet?" Vroeg ze aan hem. Ze ging met haar handen al haar lichaamsdelen af en masseerde of kneedde die even en zei daarna tegen hem wat haar ex-man daar lelijk van vond, met nog steeds een hulpeloze blik in haar ogen, toch bleef ze hem bekijken, om te zien hoe ver ze hem in het nauw dreef.


Fay Fuego

Ze lachte met hem mee en werd vrolijk van hem. hij zei dat handen vasthouden meer was dan niets en ze knikte. "Ja, dat zeker." Knikte ze. Hij vertelde dat ze naar ze toe moest en het eerlijk moest uitspreken, dat werkte altijd het beste volgens Nathan. Of ze liet hem daar en ze bleef zelf bij hem.
"Ik wil hem gewoon dat vertrouwen geven, dan laat ik hem zien dat ik hem niet overal controleer." Ze legde haar hoofd nu tegen Nathan aan.
"Als je maar wel weet dat ik vannacht in mijn eigen bed slaap, alleen." Sprak ze wat scherp, maar plagend tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 4/12/2014, 23:19

Devlyn Stratton
Chayenne gaf aan dat ze hier waren voor de gezelligheid. En Carmen bedankte hem voor de hulp bij de stoel. 'Graag gedaan.' zei hij met een glimlach op zijn gezicht. 'Wordt er goed voor je gezorgd? Heb je al gegeten, gedronken of een frisse neus gehaald?' vroeg hij daarna, gewoon op een vriendelijke toon. 'Ik wil gerust wat voor je halen. Of misschien kunnen we samen met z'n drietjes, of eigenlijk vieren, een ommetje maken.' voegde hij er aan toe.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 23:24

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg of hij haar echt niet lelijk vond en hij volgde haar handen over haar lichaam heen. Hij stond ademloos te kijken naar wat er gebeurde. Hij voelde alle gevoelens als een gek door zijn lichaam heen gaan en hij wist echt niet meer wat hij nu moest doen, langzaam maar zeker begonnen zijn gevoelens af te dwalen en hij zette een stap naar haar toe, zijn handen gleden nu over haar lichaam heen, waarschijnlijk was hij ijskoud en verschrikkelijk gretig. Na een paar seconde hield hij op en draaide hij zich om. Dit was niet wat hij wilde. Gaf hij dan zo makkelijk toe aan iets? Aan een wanhopige vrouw? Blijkbaar wel. Hij schoot de kamer uit, hij liet zijn spullen gewoon achter. Hij wist dat Fay bij Nathan was ,dus zonder ook maar iets te zeggen ging hij daar de kamer binnen. Hij wilde niets liever dan bij haar zijn, zeker als hij zo in de war was.

Nathan Gerono


‘Ik begrijp het wel en ik vind het heel erg goed van je,’ zei hij glimlachend tegen haar. ‘Maar je bent hier altijd welkom. Ook ik wil best alleen naast je liggen en je hand vast houden, als je dat nodig hebt,’ zei hij met een knipoog tegen haar, maar hij meende het wel. Hij zou heel erg veel voor haar doen. Opeens vloog de deur open, het was Stephen die binnenkwam en Nathan keek hem even aan. Wat was er nou allemaal aan de hand? Stephen leek totaal verward te zijn en de temperatuur in de kamer daalde meteen naar een nulpunt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 23:35

Feline Siera

Ineens gleden zijn handen over haar lichaam, ze had het voor elkaar! En toen, ineens was hij weg, verdwenen.. ze merkte dat zijn handen koude plekken op haar lichaam achter lieten, het duurde even en daarna was ze weer warm. Ze huiverde even en besloot een compleet spel met hem te spelen, ze vouwde haar jurk netjes op en ging in het bed liggen en sloot haar ogen, ze merkte vanzelf wel wanneer er iemand binnen kwam.


Fay Fuego

Hij begreep het en vond het erg goed van haar, daardoor glimlachte ze een beetje, dan deed ze het dus toch wel goed.
“Dat weet ik, Nathan, maar dan slaap ik liever alleen.” Gaf ze toch aan. Ineens kwam Stephen binnen, hij zag er verward uit en hij werd ijskoud. Daardoor stond ze meteen op en pakte ze hem vast.
“Rustig, lieverd, rustig... ik ben nu bij je.” Fluisterde ze hem zacht en liefjes toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 23:42

Koning Stephen Lahero

Fay kwam meteen naar hem toe en hij sloeg zijn armen om haar heen, meteen trok hij haar heel erg dicht naar zich toe. Zijn handen gleden over haar rug heen en hij moest moeite doen om zijn ademhaling onder controle te houden, het ging eigenlijk gewoon niet. Ze zei dat hij moest kalmeren, dat ze er nu bij was. Dat was alleen niet zo heel erg makkelijk. Nathan kwam overeind. ‘Ik laat jullie even alleen,’ zei hij zacht, daarna vertrok hij. Stephen bleef Fay vasthouden en hij had zijn ogen gesloten. Hij wist niet precies wat hij tegen haar moest zeggen, zo erg in de war was hij. Hij kon gewoon niet begrijpen wat er net gebeurd was en hij gaf zichzelf enorm de schuld van alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 23:46

Fay Fuego

Nathan zei dat hij hun even alleen liet en ze knikte alleen even daardoor. Het was lang geleden dat Stephen haar op deze manier had vastgehouden, zo dicht tegen hem aan... als hij niet zo in de war was geweest, had ze het heerlijk gevonden. Ze streelde door zijn haren heen.
"We zijn samen, rustig maar, liefje... adem rustig in en uit..." bleef ze zacht tegen hem mompelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2014, 23:49

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze samen waren, dat hij rustig in en uit moest ademen. Hij deed enorm zijn best om dat ook echt te doen. ‘Het spijt mij… het spijt mij zo ontzettend erg…’ zei hij zacht. Hij voelde zich enorm schuldig en dat werd met de seconde erger. ‘Ik had nooit weg moeten gaan… ik dacht… ik wil bij jou zijn, Fay. Bij niemand anders… alleen maar bij jou…’ zei hij, zijn stem trilde enorm en hij had het zelf ijskoud, wat geen goed teken was. Hij was enorm in paniek, het werd langzaam iets minder, maar zijn lichaam reageerde nog precies hetzelfde en dat was niet goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2014, 23:58

Fay Fuego

Hij zei dat het hem ontzettend speet en daardoor beet ze even op haar lip, wat zou hij met die vrouw gedaan hebben? Hij had zijn kleding nog aan, dat was al een opluchting. Maar verder... wat was er verder gebeurd?
Hij had nooit weg moeten gaan, verder sprak hij nog wat warrig en zei hij dat hij alleen bij haar wilde zijn.
"Ik ben niet boos, schatje, ik hou onwijs veel van je." Fluisterde ze, ze liet hem nu langzaam op de bank zakken en hield haar armen om hem heen geslagen, ze verwarmde hem met haar kracht, ze werkte eigenlijk zijn kracht tegen, het ging zelfs redelijk goed. Ze keek hem nu diep in zijn ogen aan. "Gaat het met je?" Vroeg ze voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2014, 00:03

Koning Stephen Lahero

Ze was niet boos, ze hield onwijs veel van hem. Dat zou wel waar zijn, maar het voelde nog niet echt zo. Hij had haar enorm teleurgesteld en zichzelf nog veel meer. Ook al was er eigenlijk niets gebeurd. Hij had haar wel aangeraakt, hij had naar haar gekeken en dat vond hij afschuwelijk. Zo hoorde hij alleen naar Fay te kijken, niet meer dan dat. Hij leunde tegen haar aan, ze vroeg aan hem of het ging. ‘Ik heb mij wel eens beter gevoeld,’ zei hij zacht. Hij legde zijn hand in haar hals en daarna zoende hij haar, het was heel erg gretig en wanhopig. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij bleef doorgaan. Hij wilde haar ook niet meer loslaten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2014, 00:09

Fay Fuego

Hij gaf aan dat hij zich wel eens beter gevoeld had en daardoor glimlachte ze zwakjes naar hem, zijn stem trilde gelukkig an niet zo erg meer. Ze voelde zijn handen in haar hals en ze werd door hem gezoend. Het was gretig en wanhopig. Ze zoende hem terug, maar na een tijdje voelde ze het verlangen in haar naar boven komen, ze gleed met haar handen over zijn borst en na een tijdje stopte ze.
Hijgend beëindigde ze de zoen en ze keek Stephen verlangend aan. Ze slikte even en keek naar de grond.
"Het word me teveel..." fluisterde ze hem met een trillende stem toe, hij had haar gezegd dat ze het moest vertellen wanneer het verlangen haar teveel werd.
"Wat is er nou precies gebeurd waardoor je zo overstuur bent?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum