Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/12/2016, 21:29

Dany

Hij pakte haar hand en ze keek hem liefdevol aan daardoor. Hij sloot zich niet van haar af en dat vond ze heel fijn, het gaf haar een warm gevoel. Hij wilde graag elke dag iets leuks met haar doen, ze had gelijk, het was druk genoeg de komende tijd, ze moesten zich daarop focussen en daardoor knikte ze eventjes. "Ja, dat moeten we doen." Klonk haar stem zacht. Ze voelde zelfs zijn hand ophaar been en zijn hoofd tegen haar aan.
"Push jezelf niet te ver...." Klonk haar stem heel zacht tegen hem. Hij hield heel erg veel van haar en hij was blij dat ze zo lief voor hem was, altijd. Het liet haar glimlachen en ze kreeg een kusje van hem.
"Ik houd ook vreselijk veel van jou en ik vind het afschuwelijk om te zien dat het slecht met je gaat..." Zei ze eerlijk tegen hem. Hij vroeg of Thobias boos op hem was.
"Nee, hij is joust heel erg bezorgd om je en hij wilt ook helpen..." Glimlachte ze een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/12/2016, 21:38

Jason Hiddon


'Doe ik niet... Ik wil gewoon heel erg graag bij je zijn, ik hou van je, ik vind het fijn om je aan te raken en dit is niet erg.' zei hij zachtjes en vol liefde tegen haar. Dit was voor hem nog wel te doen, al kon het ook komen omdat hij nog steeds het verlangen in zijn lichaam voelde, het was niet weg, daardoor ging hij altijd iets verder dan hij anders zou doen. 'Ik denk niet dat hij mij ooit zou kunnen helpen, maar ik ben wel echt heel erg blij dat hij niet boos is.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/12/2016, 21:41

Dany

"Ach lieverd..." Klonk haar stem warm en lief door zijn woorden en ze glimlachte. Hij kon haar zoveel liefde geven. "Ik kan niet wachten tot ik je mijn man mag noemen..." Fluisterde ze liefdevol tegen hem. Ze legde haar hand zacht op zijn rug en streelde hem zachtjes.
"Thobias kan je vertellen dat de dingen die jij raar vind eigenlijk heel erg normaal zijn... " Glimlachte ze een beetje. "Hij wilt net zo graag als ik en als Destiney dat jij gelukkig bent."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/12/2016, 21:47

Jason Hiddon

' Je bent een schatje, ik hou van je, heel erg veel.' zei hij zacht en lief tegen haar. Hij was ook echt heel gek op Dany, daarom deed hij ook zo enorm hard zijn best om alles goed te doen voor haar. Ze vertelde wat Thobias kon doen en daardoor knikte hij even heel langzaam. 'Ik vind het moeilijk om dat zo in te zien en met hem te bespreken.' zei hij heel erg zacht. 'Ik denk niet dat ik dat kan.' zei hij daarna. Op dit moment voelde het alsof hij niets kon. Hij voelde liever niets en hij besprak liever niets, alsof het beter was als het gevoel helemaal niet bestond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/12/2016, 21:54

Dany

"Ik houd ook heel erg veel van jou...." Nu kreeg ze pas weer een beetje het gevoel dat het wel goed kon komen. Hij vond het moeilijk om het zo in te zien bij Thobias en daardoor knikte ze even. "Dat komt misschien nog wel, je bent niets verplicht, lieverd." Glimlachte ze hem toe. "Kom eerst maar weer een beetje tot rust, ik denk dat dat beter is." Dacht ze hardop en ze streelde weer over zijn rug heen.
"Wil je gaan slapen?" Vroeg ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/12/2016, 22:01

Jason Hiddon

Dany stelde hem eigenlijk best wel goed gerust, al bleef hij nog steeds wat trillen door alle emoties van vandaag. Gelukkig verwachtte ze niet dat hij meteen alles met Thobias zou bespreken, daar was hij blij mee, het was best wel een opluchting voor hem. ' Ja, ik wil wel slapen nu, ik ben best wel heel erg moe. Jij ook?' Vroeg hij heel zacht en lief aan haar. Als ze nog wakker wilde blijven zou hij dat ook doen, dat was ook prima, hij deed wat Dany wilde. Bij elkaar liggen was waarschijnlijk ergens heel fijn, maar ook lastig voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/12/2016, 22:07

Dany

Hij trilde nog steeds wel een beetje, maar hij was wel veel beter op zijn gemak, dat vond ze prettig om te merken, ze kon hem nog steeds helpen. Hij wilde ook wel slapen en vroeg of zij ook moe was en ze knikte eventjes. "Vreselijk moe..." Fluisterde ze hem toe. Langzaam trok ze haark leding uit en kroop ze in het heerlijke bed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/12/2016, 22:11

Jason Hiddon

Ze was vreselijk moe en daardoor kwam hij ook overeind, hij zag dat ze haar kleding uit trok en in bed kroop en hij deed langzaam hetzelfde. Hij pakte haar vast en hij ademde langzaam in, het was zo verwarrend dat hij zo veel verschillende dingen voelde. Hij was doodsbang, maar hij verlangde er zo enorm naar. 'Ik wil je niet ongelukkig maken. Ik wil je een perfect leven zonder zorgen geven en dat lukt niet, het spijt mij.' zei hij nu zachtjes. Hij sloeg voorzichtig zijn armen om haar heen en hield haar zo vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/12/2016, 22:18

Dany

Hij pakte haar vast in bed en ze kroop tegen hem aan. Hij zei dat hij haar niet ongelukkig wlide maken, hij wilde haar een prefect leven geven zonder zorgen en dat lukte niet. "Jason... een perfect leven is niet wat ik wil, ik wil een leven samen met jou, zolang het maar met jou is... ik houd zoveel van je..." Klonk haar stem liefdevol tegen hem. "Het hoeft je allemaal niet te spijten, ik ben blij met je zoals je bent en ik houd van elk stukje van je." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/12/2016, 22:21

Jason Hiddon

Door wat ze zei kreeg hij nu weer tranen in zijn ogen, maar hij geloofde haar wel. Het kwam recht uit haar hart en daardoor twijfelde hij nu geen seconde aan wat ze zei. Hij lag dicht tegen haar aan en hij zoende haar nu zelfs langzaam. ' Je bent zo lief, ik hou van je, enorm veel. Jij bent ook alles wat ik wil.' zei hij heel zacht. Hij streek langs haar wang en hij merkte dat hij echt helemaal kapot was, want hij zakte al tegen haar aan in slaap. Dat liet wel zien hoe erg hij haar eigenlijk vertrouwde, hij was zo gek op Dany.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/12/2016, 22:27

Dany

"Niet huilen schatje..." Fluisterde ze hem toe toen ze de tranen in zijn ogen zag. Hij zoende haar langzaam en ze ging er heel voorzichtig in mee. Hij vond haar lief en hij hield enorm veel van haar, ze was ook alles wat hij wilde. Het liet haar glimlachen. Hij zakte daarna tegen haar aan in slaap en ze streelde langs zijn wang. "hoe heb ik toch ooit aan je kunnen twijfelen, knappe lieve man.... je bent zo gek op me dat je alles voor me over hebt en me volledig vertrouwt... ik zou je vertrouwen nooit beschadigen lieverd." Fluisterde ze tegen de slapende Jason en ze streek langs zijn wang. Daarna pakte ze hem in haar armen en zakte ze in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/12/2016, 22:31

Jason Hiddon

Hij droomde soms een beetje onrustig, maar omdat hij dicht tegen Dany aan lag, bleef hij redelijk kalm en sliep hij aan Ă©Ă©n stuk door, wat heel fijn was voor hem..Hij kon zijn rust heel erg goed gebruiken nu. In de ochtend werd hij wakker en lag hij nog net zo dicht tegen haar aan, een tijdje was dat heel erg fijn, maar daarna begon hij het verlangen alweer te voelen en dat vond hij heel vervelend. Hij wilde het niet, hij kon er toch niks mee, hij was toch te bang, maar het gevoel was zo vervelend en het leek steeds sneller in hem op te komen, het werd alleen maar erger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/12/2016, 22:37

Dany

De volgende ochtend werd ze langzaam wakker en ze keek langzaam naar Jason met een glimlach. "Goedemorgen knapperd..." Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze zag aan hem dat hij het gevoel weer had. "Je weet toch dat het oké is om jezelf aan te raken? Ik wil het ook voor je doen, dan voel je je wel veel beter..." Fluisterde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/12/2016, 22:40

Jason Hiddon

Dany werd ook wakker en door wat ze zei glimlachte hij een beetje, al werd zijn blik daarna al snel weer serieus. 'Ik... Ik weet niet goed hoe het moet.' zei hij heel zachtjes. Hij verbaasde zich er nog steeds over dat ze het niet raar vond. Hij had liever dat Dany het deed, maar hij wist niet of hij dat aan kon. Hij wilde alleen wel echt van het gevoel af. Het was zo vervelend. ' Wil je... Wil je mij misschien laten zien wat ik moet doen? Of is dat raar?' Vroeg hij heel erg zachtjes aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/12/2016, 22:44

Dany

Hij keek haar serieus aan en gaf aan dat hij niet wist hoe het moest. Hij vroeg of ze wilde laten zien wat hij moest doen. "Ik wil het je wel laten zien, het is niet raar, het zou gewoon fijn zijn als het je helpt, dan zijn we een stapje verder." Klonk haar stem zachtjes. Ze pakte zijn hand zachtjes vast en legde hem uit wat hij moest doen met een zachte en lieve stem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/12/2016, 08:40

Jason Hiddon

Ze zei dat het echt niet raar was en hij knikte daardoor heel even. Hij geloofde het wel, maar het voelde voor hem best wel lastig. Ze begon hem uit te leggen wat hij moest doen en hij ademde heel langzaam in. ' Hoe vaak kan ik dit doen?' Vroeg hij heel zachtjes aan haar. Hij zoende haar nu heel zachtjes en wat aarzelend, hij raakte zichzelf heel voorzichtig aan, maar dat voelde echt nog enorm raar. ' Is het niet gek als ik het doe waar jij bij bent?' Vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/12/2016, 09:14

Dany

Hij vroeg hoe vaak hij dit kon doen. "Zo vaak als je wilt." Glimlachte ze daardoor naar hem. Ze werd zacht en aarzelend door hem gezoend en ze zoende hem daardoor liefdevol terug. Hij raakte zichzelf aan en wilde weten of het niet gek was omdat zij erbij was. "Nee, niet echt hoor. Ik wil ook wel weggaan? Dan ga ik even in bad." Sprak ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/12/2016, 12:47

Jason Hiddon

Hij mocht het zo vaak doen als hij wilde en daardoor knikte hij even. Na de zoen zei ze dat het niet gek was, maar ze wilde ook wel weg gaan, dan ging ze even in bad. Hij aarzelde, want haar aanwezigheid stelde hem ergens wel gerust, maar aan de andere kant schaamde hij zich ook een beetje. 'Maak het bad maar klaar en ga er maar in, dan kom ik er zo bij en probeer ik het wel even.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij vond het een beetje raar, maar als het werkte, zou het wel fijn zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/12/2016, 13:01

Dany

Hij aarzelde eventjes, maar ze gaf hem alle rust om er even over na te denken. Hij zei haar dat ze het bad alvast klaar moest maken en er alvast in kon gaan, dan kwam hij zo bij haar.
"Is goed liefje." Zei ze zacht en ze kwam langzaam overeind en liep naar de badkamer toe om alvast een heerlijk bad klaar te zetten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/12/2016, 13:19

Jason Hiddon

Dany vond het goed en ze ging de badkamer in, waardoor hij alleen achter bleef. Hij probeerde wat dingen uit en na een tijdje voelde het wel fijn, maar het was waarschijnlijk iets wat hij wat vaker moest doen en wat langer om ook echt zijn hoogtepunt te bereiken. Hij besloot het voor nu maar even te laten en hij kwam overeind, daarna pakte hij wat spullen voor zichzelf en ging hij de badkamer in, om bij Dany in bad te stappen. 'Ik vind het wel fijn, maar ik denk dat ik het nog wat meer moet oefenen, jij bent er beter in.' Zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/12/2016, 16:34

Dany

Zou ze het gewoon doen? Wat Thobias haar gezegd had? Ze ging in het heerlijke bad zitten en streek met haar vingers over haar onderbuik heen, langzaam iets verder en ze zuchtte even genietend. Door de frustratie van Jason vergat ze haar eigen verlangen en nu voelde ze toch wel dat ze er erg veel zin in had. Zacht kreunde ze terwijl ze langzaam verder ging. Ze schrok even op toen Jason binnenkwam en keek hem met een rood hoofd aan.
"Euhm, gelukkig." Stotterde ze een beetje en ze haalde haar handen weer boven het water. "Met oefenen word alles beter." Glimlachte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/12/2016, 16:38

Jason Hiddon

Dany leek van hem te schrikken en ze had een rood hoofd, daarna had hij door dat ze ergens mee bezig was geweest. Hij kwam nu zachtjes bij haar zitten en hij keek haar aan. 'Doe je het vaker zelf?' Vroeg hij nu zachtjes. Hij legde zijn hand onder het water op haar been neer en hij streek heel voorzichtig met zijn vingers over haar huid. Onder water durfde hij het wel iets meer en als ze het allebei een beetje zelf deden, konden ze het misschien ook een beetje bij elkaar doen. Hij was zelf toch nog niet tot zijn hoogtepunt gekomen en daardoor had hij er nu wel zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/12/2016, 16:42

Dany

Hij kwam bij haar zitten en vroeg of ze het vaker zelf deed. "Nee, eigenlijk niet, maar het is wel weer een keertje fijn." Glimlachte ze hem toe. Ze voelde zijn hand op haar been en hij streelde over haar huid. Ze vond het heel erg fijn wat hij deed en keek hem met een lieve blik in haar ogen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/12/2016, 16:46

Jason Hiddon

Ze deed het niet zo vaak. Misschien moest hij het dan ook maar niet al te vaak doen, dat was waarschijnlijk niet zo heel erg normaal. Hij zag dat ze wel genoot van wat hij deed en daardoor ging hij nu heel aarzelend en heel voorzichtig iets verder, maar hij durfde het duidelijk nog niet zo goed. Hij raakte zichzelf onder het water ook een beetje aan, dat voelde wel lekker, maar nog steeds was hij gespannen. Hij kon er daarom niet helemaal van genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/12/2016, 16:50

Dany

"Ik deed het niet zo vaak omdat jij alles veel beter kon en daar genoot ik veel meer van." Fluisterde ze met een glimlach. Met een aarzeling ging hij verder bij haar en hij raakte zichzelf ook aan. Ze keek hem vol vertrouwen aan en liet hem zijn gang maar een beetje gaan. Het zou vanzelf beter gaan voor hem, dat wist ze zeker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum