Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 22:45

Dany

Hij had geen idee wat ze voor hem terug kon doen en hij vroeg wat ze zelf vooor idee had, iets waarmee ze iets voor hem kon doen.
"Ik weet niet zo goed wat..." Klonk haar stem heel erg zachtjes tegen hem. Ze wist het echt niet zo goed, ze vond het lastig. Hij hield ook van haar en dat liet haar glimlachen.
"Ik had nog wel een vraagje... ik weet niet of je het wilt, je moet het eerlijk zeggen hoor." Zei ze hem nu zacht en ze keek weer in zijn ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 22:49

Jason Hiddon

'Het maakt niet uit, het komt wel goed, het hoeft ook niet, maar misschien komen we nog ergens op. Het is zeker geen verplichting.' zei hij tegen haar. Ze had nog een vraagje en ze wist niet of hij het wilde, maar hij moest het eerlijk zeggen. 'Ja hoor, geen enkel probleem. Zeg maar wat je wilt, waarschijnlijk wil ik het wel.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar eerst even zachtjes en daarna keek hij haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 22:54

Dany

Het maakte hem niet uit en hij zei ook dat het wel goed kwam, het hoefde ook niet, misschien kwamen ze wel ergens op, het was geen verplichting. "Je moet het me wel zeggen hoor als je een idee hebt, ik sta voor heel veel dingen open." Glimlachte ze hem lief toe. Hij vond haar vraag geen enkel probleem en gaf aan dat hij het waarschijnlijk toch wel wilde. Ze zoende hem liefdevol en zacht terug.
"Wil je met Thobias samen met Destiney hierover praten... ik weet dat het absoluut niet jouw probleem is, maar ik denk dat ze het van mij niet accepteert, dat ze zich aangevallen voelt omdat ze denkt dat ik aan de kant van Thobias sta... ik denk dat ze jou veel meer accepteert." Fluisterde ze hem zacht toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 23:03

Jason Hiddon

'Dan zal ik het aangeven.' zei hij tegen haar. Als hij iets wist zou hij het doen, al had hij zelf ook even de tijd nodig om hier goed over na te kunnen denken. Hij vond het nog steeds wat lastig om in te schatten wat hij zelf wilde en fijn vond. Door wat ze van hem vroeg dacht hij ook even na over alles. ' Ja, ik wil het wel. Ik wil het wel bespreken. Vindt Thobias dat ook oké? wil hij wel dat ze het weet?' Vroeg hij nu. Hij wist dat Thobias veel meer de neiging had om alles achter te houden, al was Jason er van overtuigd dat het het wantrouwen van Destiney echt alleen maar zou aanwakkeren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 23:08

Dany

"Denk er maar over na." Glimlachte ze hem toe, hij mocht daar vond ze best de tijd voor nemen. Dat was niet erg. Hij dacht even na en zei dat hij het wel wilde en vroeg of Thobias het oké vond.
"Ja, hij vroeg aan me wat hij haar moest vertellen en ik vond dat hij eerlijk moest zijn. Hij weet zelf ook wel dat ze het anders vroeg of laat van één van ons te horen krijgt omdat ik tegen jou wel eerlijk ben. Daarom vroeg hij of ik mee wilde om het te vertellen, maar ik denk dat het verstandiger is als jij het doet, misschien samen met hem, ik weet niet wat jou prettiger lijkt." Legde ze zachtjes aan hem uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 23:13

Jason Hiddon

'Ik denk ook dat eerlijkheid het beste is. als hij echt over alles eerlijk en duidelijk is, zal ze hem daardoor meer gaan vertrouwen en dat is belangrijk.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik vind dat ik hem er wel bij moet betrekken. Anders is het alsof hij zich er makkelijk van af wilt maken en het is goed als Destiney ziet wat hij voor haar voelt. Anders gaat ze meteen aan alles twijfelen, maar dat moet ze niet doen. Ik hoop dat ze het als iets positiefs kan gaan zien dat hij eerlijk is over alles, dat hij daarom ook niet zomaar te ver zal gaan.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 23:22

Dany

"Dat denk ik inderdaad ook, maar het is al heel wat dat hij het nu zo wilt doen, hij heeft daar moeite mee." Sprak ze hem zacht toe. Dit vond ze voor Thobias zijn doen al een hele grote stap.
Ze glimlachte door zijn ideeën en knikte eventjes. "Zo dacht ik er inderdaad ook over... als iemand het kan, dan kan jij het, Jason. Thobias is in zijn werkkamer. Wil je het nu doen?" Vroeg ze aan hem met een klein glimlachje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 23:26

Jason Hiddon

' Ja, je hebt gelijk. Voor hem is het een enorme stap, dus we moeten er blij mee zijn. Het is goed dat hij dit nu zo wilt.' zei hij. Ze vroeg of hij het meteen wilde doen en hij knikte even. 'Dan hebben we het maar gehad. Ik zie je daarna weer en ik hou van je.' zei hij zacht tegen haar. Hij zoende haar nog kort even en daarna ging hij naar Thobias toe. Hij besprak het allemaal even, Thobias leek opgelucht te zijn dat hij hulp kreeg en ze liepen samen naar Destiney toe. Hij klopte aan en stapte met Thobias naar binnen bij Destiney. 'Ik wil graag ergens over praten.' zei Thobias als eerste en Jason keek hem bemoedigend aan, maar daarna ook naar Destiney. Ze kon wel wat steun en vertrouwen gebruiken nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 23:32

Koningin Destiney Hiddon

Ze was net eventjes aan het uitrusten, ze had een drukke dag achter de rug gehad en dat was ook duidelijk aan haar te zien. Ze keek op toen de deur geopend werd en zag Jason en Thobias samen binnenstappen. Thobias wilde ergens over praten en ze haalde haar piekerige haar uit haar gezicht en keek hem nieuwsgierig aan. Waarom was Jason eigenlijk mee?
"Oké..." Zei ze alleen zachtjes met een klein glimlachje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 23:35

Koning Thobias Hiddon

Hij viel nu eigenlijk helemaal stil, hij vond dit soort dingen zo enorm moeilijk. Jason keek hem weer aan en daardoor kreeg hij een klein beetje moed. 'Nou, ik was dus met Dany vanmiddag en het is iets verder gegaan dan een zoen. We hebben elkaar ook aangeraakt en ik wil daar over wel eerlijk zijn tegenover jou. Ik deed het niet om je pijn te doen.' zei hij zacht. Hij zag Jason even knikken, blijkbaar deed hij toch wel iets goed, al voelde het niet zo. ' We hebben het met elkaar besproken en afgesproken dat het niet verder gaat dan dit... Maar ik... Ik wilde het niet voor je achterhouden.' Fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 23:40

Koningin Destiney Hiddon

Hij bleef stil en begon na een tijdje pas weer te praten. Ze luisterde naar hem en slikte eventjes door wat hij zei. Hij deed het niet om haar pijn te doen, ze wist dat nu, ze wist dat niets van wat hij deed bedoeld was om haar met opzet pijn te doen. Ze zouden niet verder gaan dan dit, maar hij wilde het niet voor haar achter houden.
"Ik vind het fijn dat je eerlijk bent tegen me, dat waardeer ik zeer." Sprak ze zachtjes tegen hem.
"Waarom heb je het gedaan? Is het omdat je het met mij niet meer lekker vind?" Wilde ze van hem weten. Ze begreep gewoon niet waarom hij dit soort dingen deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 23:42

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het waardeerde en dat zorgde echt voor enorm veel opluchting. Misschien begon hij nu ook een beetje te leren dat dit toch echt de beste aanpak was voor alles. Ze vroeg waarom hij het deed, of hij het met haar niet meer lekker vond. 'Jawel, nog net zo veel. Ik vind het heerlijk met jou.' zei hij meteen en met volle overtuiging. 'Het is gewoon... Het voelde goed op dat moment, het gevoel was sterk en het is totaal niet omdat ik er met jou niet van geniet, want dat doe ik wel.' Legde hij uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/12/2016, 15:47

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat het met haar nog net zo heerlijk was, hij klonk vol overtuigen en ze glimlachte daardoor een beetje. Het voelde alleen op dat moment goed en het gevoel was zo sterk en totaan iet omdat hij er met haar niet van genoot. Ze knikte daardoor eventjes een beetje, ze kon er op de een of andere manier wel een beetje begrip voor opbrengen, waarom wist ze ook niet precies.
"Wat nu als ik hetzelfde zou doen?" Vroeg ze hem rustig. Ze kon niet echt beoordelend zijn op dit moment, ze luisterde gewoon naar hem en was verder wel benieuwd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/12/2016, 15:51

Koning Thobias Hiddon

Ze leek na te denken en ze vroeg wat er zou gebeuren als ze hetzelfde zou doen. Daardoor staarde hij haar verbaasd aan, zoiets was nog nooit ter sprake geweest. Hij keek even kort opzij naar Jason, die verder stil bleef en hun vooral liet praten. 'Ik... ik weet het niet. Het ligt er aan in welke situatie en met wie, denk ik.' zei hij zacht tegen haar. Hij haalde een hand door zijn haren en hij probeerde het voor zich te zien. 'Ik weet niet of ik het erg zou vinden.' gaf hij toe. Misschien niet als het alleen aanraken was en hij wist wie het was, als hij wist dat er niet meer achter zat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/12/2016, 15:58

Koningin Destiney Hiddon

Hij staarde haar verbaasd aan en ze haalde een beetje haar schouders op. "Ik weet nog niet of ik dat ook echt wil." Stelde ze hem een beetje gerust. Hij gaf aan dat hij het niet wist, het lag aan de situatie en met wie. "Dat weet ik eigenlijk nog niet." Glimlachte ze een beetje naar hem. Hij wist niet of hij het erg zou vinden, dat liet haar even knikken. Dus het kon misschien wel. Misschien vond hij het niet eens zo'n slecht idee.
"Hmm... oké." Knikte ze daardoor een beetje. "Ik vind het allemaal wel een beetje moeilijk om echt te beseffen..." Mompelde ze nu en ze wreef over haar gezicht heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/12/2016, 16:03

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze niet wist of ze dat ook echt wilde. Hij knikte even, hier moesten ze het duidelijk nog even over hebben. Ze vond het allemaal moeilijk te beseffen en daarna stapte hij naar haar toe en sloeg hij zijn armen om haar heen. 'Snap ik heel goed.' fluisterde hij alleen maar. Hij begreep het ook echt heel erg goed, maar het was voor hem ook lastig. Hij wilde haar geen pijn doen, maar op zo'n moment was het moeilijk in te houden. 'Als jullie willen kunnen jullie zo naar Dany en mij komen om nog wat te drinken en misschien nog wat te bespreken. Dan laat ik jullie nu alleen.' zei Jason, die daarna ook vertrok.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/12/2016, 16:07

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn armen om haar heen en ze kroop tegen hem aan. Ze hield hem zachtjes vast en luisterde naar Jason.
"Bedankt..." Sprak ze de man zacht toe. Daarna keek ze op naar Thobias. "Ik wil echt absoluut niet dat je seks met haar hebt, Thobias..." Sprak ze hem nu toe, dat was iets wat ze écht niet wilde. Ze wilde niet nog een keer een vrouw die mogelijk zwanger van hem kon zijn... het was al erg genoeg met Gwynn die David had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/12/2016, 16:33

Koning Thobias hiddon

Ze bedankte Jason nog even en daarna keek ze op naar hem, ze wilde absoluut niet dat hij seks met Dany had. Dat was heel erg duidelijk. 'Dat weet ik, het zal niet gebeuren. Ik wil het risico ook niet nemen.' fluisterde hij. Op het moment zelf wilde hij het misschien wel, maar hij wist dat het echt niet verstandig was, het mocht niet gebeuren. Hij streek langs haar wang en hij gaf haar een kusje, daarna nam hij haar mee naar de bank en ging hij daar met haar zitten. 'Ben je boos op mij?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/12/2016, 16:39

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde dat risico ook niet nemen en zek nikte eventjes. Ze werd door hem meegenomen naar de bank en hij vroeg of ze boos op hem was. "Niet eens echt... ik wist wel dat dit kon gebeuren... het is nu eenmaal niet anders, ik ben blij dat je eerlijk wilt zijn tegen mij, dat waardeer ik echt." Sprak ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/12/2016, 16:43

Koning Thobias Hiddon

Ze was niet eens echt boos op hem, ze wist wel dat dit kon gebeuren, het was nou eenmaal niet anders, ze was blij dat hij eerlijk wilde zijn tegen haar, dat waardeerde ze echt. 'Ik vind het heel moeilijk, maar ik zie nu wel in dat het beter is.' zei hij zacht tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. 'Maar... zou je zelf wel eens iets met iemand anders willen proberen?' vroeg hij nu zacht. 'Als je dat wilt, dan moet je het zeggen... dan kunnen we er afspraken over maken... heb je iemand in gedachten waarmee je dat zou willen?' vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/12/2016, 16:53

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het wel heel moeilijk, maar hij zag wel in dat het beter was. Ze glimlachte daardoor een beetje. "Dat vind ik heel erg fijn om te horen, want het werkt voor mij wel echt een stuk beter." Glimlachte ze hem toe. Hij pakte haar hand en kneep er eventjes in. Hij wilde meer weten, dan konden ze afspraken maken. "Nee, ik denk niet dat ik het zou kunnen met iemand... Jason is de enige die ik eventueel genoeg vertrouw, maar ik denk ook niet dat hij het wilt. Misschien wel... ik kan hem dan wel beter dingen uitleggen, maar het zou dan alleen zijn om hem dingen te leren." Legde ze aan Thobias uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/12/2016, 17:12

Koning Thobias Hiddon

'Dan blijf ik dat doen. Ik wil dat het voor jou ook goed te doen is.' zei hij zacht tegen haar. Ze vertelde wat ze dacht, ze dacht niet dat ze het zou kunnen met iemand, Jason was de enige die ze eventueel genoeg vertrouwde, maar ze dacht niet dat hij het zou willen. 'Heb je wel eens gemerkt dat hij interesse heeft? Ik weet niet hoe Dany er over denkt, maar je zou altijd eens kunnen kijken hoe hij op je reageert.' zei hij tegen haar. 'Denk je dat je hem meer kunt leren?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/12/2016, 19:23

Koningin Destiney Hiddon

Hij bleef het dan doen en wilde dat het voor haar goed te doen was. "Dankjewel, ik vind het heel lief van je." Klonk haar stem zachtjes tegen hem en liefdevol. Ze wilde wel laten zien dat ze het echt waardeerde. Want hij had aangegeven dat hij het nodig had. Hij vroeg of ze wist of Jason interesse had. "Ik weet wel waar zijn interesses liggen, dus op zich kan ik hem wel geïnteresseerd maken. Ik denk ook dat ik hem heel veel kan leren, hij deed al zo erg meer zijn best nadat ik met hem gepraat heb... dat kan ik denk ik wel." Zei ze tegen hem met een glimlachje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/12/2016, 19:28

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het lief van hem en daardoor straalde hij zelfs een beetje, dit deed hem echt heel erg goed. Hij voelde zijn zelfvertrouwen groeien, het was ergens voor hem ook een enorme opluchting dat hij nu eerlijk kon zijn over alles. Dat was bijzonder voor hem. Ze gaf aan dat ze wist waar de interesses van Jason lagen, dus ze zou hem geïnteresseerd kunnen maken. Ze dacht ook dat ze hem veel kon leren, hij deed al zo veel meer zijn best nadat ze gepraat hadden. 'Ja, dat hoorde ik. Dany was onder de indruk.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. 'Zou je het leuk vinden om te doen? Ik weet niet goed hoe Dany over dit soort dingen denkt, maar we kunnen altijd kijken.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/12/2016, 19:34

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat Dany onder de indruk was en dat liet haar even glimlachen. Hij straalde ook helemaal door haar woorden en dat vond ze heel erg leuk om te zien, het was goed voor hem, heel goed.
Hij vroeg of ze het leuk vond om te doen, hij wist niet hoe Dany erover zou denken. "We kunnen het overleggen, ik zou dit wel heel erg leuk vinden om te doen eigenlijk, dan doe ik ook nog wat goeds..." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum