Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 15:36

Koning Thobias Hiddon

Ze pakte hem nu vast en bewoog haar hand, waardoor hij weer diep kreunde. Hij liet zijn tong weer verder glijden, terwijl hij met zijn hand ook verder ging en daarna zoog hij zachtjes. Het was echt heerlijk om dit te doen, het verlangen was heel sterk, maar daardoor voelde het ook echt geweldig. Zijn hele lichaam tintelde door wat ze deden en hij zoog steeds ietsjes harder, maar hij zorgde ervoor dat het geen moment echt pijn zou doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 15:39

Dany

Hij kreunde diep en zijn tong gleed verder over haar huid, hij deed het heerlijk en ze bleef zacht kreunen door hem, het was zo fantastisch wat er gebeurde. Hij begon te zuigen en een aangenaam gevoel ging door haar lichaam heen en haast meteen daarna bereikte ze haar hoogtepunt. Haar hand bleef langzaam bewegen bij hem en ze streelde hem met haar andere hand haast overal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 15:42

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde de spanning in haar lichaam en daarna bereikte ze haar hoogtepunt. Ze ging door bij hem en hij sloot zijn ogen, het was zo ontzettend lekker. Hij kreunde diep en daarna bereikte hij ook zijn hoogtepunt, hij kon ook niet anders als ze hem zo aanraakte. Hij ademde diep in en daarna keek hij opzij naar haar, hij streek langs haar wang en hij zoende haar langzaam, daarna keek hij haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 15:51


Dany

Hij bereikte ook zijn hoogtepunt en ze keek hem even doordringend aan. Ze voelde hoe hij langs haar wang streelde en haar vervolgens langzaam zoende. Ze zoende hem langzaam en lief terug.
Daarna zuchtte ze even zachtjes. “Jemig, Thobias…” Mompelde ze omdat het zo enorm heftig was geweest. Ze had er echt van genoten, echt heel erg…
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 15:55

Koning Thobias Hiddon

Haar zoen was eigenlijk heel lief en door wat ze daarna zei grijnsde hij een beetje. 'Ik vond het ook nogal heftig ja.' stemde hij in. Hij streek langs haar wang en daarna keek hij haar weer aan. 'Wat gaan we nu doen?' vroeg hij zachtjes. Hij wist niet of ze dit tussen hun wilde houden of dat ze dat niet kon, dat ze hier eerlijk over wilde zijn. Maar misschien wilde ze dit wel tussen hun houden, als het hier bij bleef. Ze zouden niet verder gaan, dus misschien ging dat wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 16:11

Dany

Hij vond het ook nogal heftig. Ze voelde zijn vingers langs haar wang glijden en hij vroeg wat ze nu gingen doen. “Nu gaan we weer terug naar het kasteel en ga ik Jason vertellen dat ik niets heb gedaan tegen mijn zin of onder dwang.” Glimlachte ze een beetje naar hem. Ze kwam langzaam overeind en trok haar jurk langzaam weer aan terwijl ze bleef glimlachen, ze had het geweldig gevonden..

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 16:13

Koning Thobias Hiddon

Ze gingen weer terug naar het kasteel en ze ging Jason vertellen dat ze niets tegen haar zin of onder dwang had gedaan. 'Het zou wat zijn als je zou zeggen dat ik je gedwongen had.' zei hij nu plagend tegen haar. Hij kwam overeind en hij maakte zijn broek dicht, daarna keek hij naar haar. 'Wat ga ik Destiney vertellen?' vroeg hij nu zachtjes. Als Dany iets tegen Jason zou zeggen, was hij bijna verplicht om het Destiney te vertellen. Hij wilde niet dat Dany en Jason tegen haar moesten liegen, maar hij wist niet zo goed wat zijn vrouw hier van ging vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 16:22


Dany

“Dan vermoord hij je, denk ik.” Zei ze tegen Thobias terug toen hij aangaf dat het wel wat zou zijn als ze zou zeggen dat hij haar gedwongen had. Hij vroeg wat hij aan Destiney moest vertellen.
“Ik vind het wel belangrijk als we allemaal eerlijk zijn…” Gaf ze zachtjes aan. “Misschien kun je haar vertellen dat we iets verder zijn gegaan? Maar dat we het wel goed besproken hebben?” Vroeg ze aan hem met een twijfeling in haar stem, ze vond het moeilijk, Destiney was er echt fel tegen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 16:26

Koning Thobias Hiddon

'Laten we dat dan maar niet uit proberen, ik heb liever nog wat langer te leven.' zei hij zacht. Hij wist dat Jason waarschijnlijk echt gek zou worden als hij dat hoorde. Zijn broer accepteerde veel, maar waarschijnlijk had Dany gelijk en zou hij gek worden als hij haar zou dwingen. Dat zou dan ook nooit gebeuren. Ze vond het belangrijk als ze allemaal eerlijk waren, hij kon misschien zeggen dat ze iets verder waren gegaan, maar dat ze het goed besproken hadden. Hij ademde diep in, dit zou hoe dan ook op enorme ruzie uitlopen, dat wist hij nu al. 'Zie je het zitten om mee te gaan en het samen te vertellen?' vroeg hij nu zacht. Hij wist dat het zijn probleem was, dat hij fout zat, Dany niet echt. Maar ergens had hij het gevoel dat Destiney zou denken dat er veel meer gebeurd was als hij het zou vertellen, Dany geloofde ze misschien wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 16:31


Dany

Hij vroeg of ze het zag zitten om het samen te vertellen. Ze keek hem vertwijfeld aan. “Is dat wel zo verstandig?” Vroeg ze zacht aan hem en ze beet even op haar lip terwijl ze erover nadacht. “Ze wantrouwt me momenteel echt… misschien kun je beter Jason vragen… Hij is er sowieso veel beter in dan ik. Hij kan dit soort dingen.” Gaf ze heel zacht aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 16:33

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg of het wel zo'n goed idee was, ze beet op haar lip en daardoor keek hij weg. Het was ongepast op dit moment, maar het deed ontzettend veel met hem, het enige wat hij dan wilde was haar aanraken. Hij probeerde die gedachte uit zijn hoofd te zetten en hij slikte even. Destiney wantrouwde Dany op dit moment, hij kon het beter aan Jason vragen, die was er sowieso veel beter in. 'Oke, dus dan gaan we eerst naar hem, vertellen we hem wat er gebeurd is en ga ik vragen of hij mee wilt om het Destiney te vertellen. Denk je dat hij dat wilt?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 16:36


Dany

Hij gaf aan dat ze dat zouden doen en hij vroeg of Jason het zou willen. “Ik weet het niet, maar ik denk van wel, het ligt eraan hoe ik het bij hem breng… Ik zal hem eerst even alleen spreken, dan kom ik er wel achter wat hij wel en niet wilt.” Vertelde ze hem zachtjes. Langzaam klauterde ze nu de boomhut weer uit en keek ze naar de prachtige bloemen. Het was hier buiten ook zo enorm mooi.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 16:39

Koning Thobias Hiddon

Hij knoopte zijn overhemd dicht en hij streek zijn kleding recht, daarna klom hij achter haar aan. 'Dat is goed, ik wacht wel. Dan hoor ik wel of hij het wilt of niet. Ik zou het waarderen, maar ik begrijp het ook als hij het misschien niet zo ziet zitten.' zei hij tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij glimlachte even naar haar. 'Ik vond het echt geweldig.' zei hij daarna zachtjes, omdat hij dat ook echt vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 16:42

Dany

Hij vond het goed en zei dat hij zou wachten, dan hoorde hij het wel of hij het wel of niet wilde. Hij waardeerde het, maar begreep ook als Jason het niet wilde. Ze knikte daardoor eventjes. “Ja, dat kan ik begrijpen.” Klonk haar stem zacht. Hij pakte haar hand en zei dat hij het echt geweldig vond. “Ik ook…” Fluisterde ze heel zacht tegen hem terug. Daarna liep ze met hem terug naar het kasteel toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 16:44

Koning Thobias Hiddon

Ze kon het ook begrijpen en gelukkig had ze het ook geweldig gevonden, eenmaal bij het kasteel ademde hij diep in en liet hij haar voorzichtig los. 'Ga maar. Ik ben in mijn werkkamer en dan hoor ik het wel.' fluisterde hij. 'En maak vooral goed duidelijk dat ik je niet gedwongen heb.' plaagde hij haar nog even, met een lichte fonkeling in zijn ogen. Daarna liet hij haar gaan en liep hij zelf zijn werkkamer in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 17:50

Dany

Ze werd bij het kasteel voorzichtig door hem losgelaten. Ze moest gaan, hij was in zijn werkkamer. "Oké, is goed." Fluisterde ze tegen hem terug. Hij plaagde haar nog even, het liet haar lachen en daarna ging hij weg. Ze ging op zoek naar Jason, zou hij al klaar zijn met de training?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 18:02

Jason Hiddon

Hij had zich net omgekleed en hij liep door de gangen toen hij Dany zag. Hij pakte haar vast en hij gaf haar een kusje, daarna nam hij haar mee hun kamer in. 'Ben je buiten geweest?' Vroeg hij plagend, omdat haar huid een beetje koud was. Hij ging op de rand van het bed zitten en hij keek vrolijk op naar haar, hij had heerlijk getraind, hij voelde zich goed en dat was ook duidelijk te merken. Hij zat op dit moment echt goed in zijn vel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 18:09

Dany

Ze kwam hem tegen en hij pakte haar meteen vast en ze kreeg een kusje van hem. Zijn vrolijkheid was aanstekelijk. "Ja, ik heb met Thobias een rondje gewandeld en meteen maar eens mijn trouwjurk laten maken." Lachte ze vrolijk naar hem. Ze kwam bij hem zitten op het bed. "Ik heb ook doorgegeven wat ik ongeveer voor jou wilt, maar je moet er zelf nog wel eventjes heen om te kijken of je mijn ideeën goed vind." Klonk haar stem vrolijk.
"Ik euh... ik moet je alleen wel weer wat vertellen.." Sprak ze nu wat mompelend. Ze schaamde zich er echt voor. Jason was alles wat ze wilde, waarom deed ze dit dan met Thobias?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 18:23

Jason Hiddon

Ze was enorm enthousiast en ze vertelde over haar trouwjurk en over zijn pak, dat vond hij heel erg leuk om te horen. Hij was blij om te merken dat ze er nog net zo enthousiast over was om te gaan trouwen. Daarna had ze het opeens over iets anders en hij keek haar vragend aan. 'Vertel maar... Je kunt alles bij mij kwijt en ik zal er nooit boos om worden, ik hou van je. Wees er niet bang voor, je mag altijd alles zeggen, echt waar...' zei hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 22:11

Dany

Hij zei dat ze het mocht vertellen, ze kon alles aan hem kwijt en hij zou nooit boos worden, hij hield van haar. Ze pakte daarom zijn hand zachtjes vast.
"Ik weet het, maar ik schaam me er gewoon voor, ik heb alles wat mijn hartje begeert bij jou..." Fluisterde ze hem toe en ze keek hem aan.
"Thobias nam me mee naar een plek waar hij vroeger altijd kwam, het was er onwijs mooi en we begonnen elkaar aan te raken... het was echt niet meer dan dat, we hebben elkaar aangeraakt en hij wilde eigenlijk meer, maar ik heb hem gezegd dat ik dat niet wilt, dat ik dit genoeg vond zo, want ik wil absoluut niet dat jij straks denkt dat je niet goed genoeg voor me bent, net nu je het zo geweldig gaat doen. Ik ben zo bang dat ik alles met jou verpest door mijn acties..." Klonk haar stem zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 22:18

Jason Hiddon

'Dat weet ik, ik weet dat je mij nooit zult verlaten. Ook niet voor hem.' zei hij zacht tegen haar. Hij maakte zich daar totaal geen zorgen om. 'Maar ik weet ook dat er misschien andere dingen zijn die fijn voelen, die heftig zijn, die je zou willen, maar wat niet kan omdat ik dat zou kunnen begrenzen. Maar dat is niet hoe ik werk. Ik word er gelukkig van om jou gelukkig te zien. Dat vind ik belangrijk en ik ben niet jaloers. Helemaal niet jaloers, dus waarom zou ik het dan tegen houden?' vroeg hij haar nu. Het was er mooi en ze begonnen elkaar aan te raken, het was echt niet meer dan dat, zeh adden elkaar aangeraakt en hij wilde hem meer, ze had gezegd dat ze het niet wilde, dat ze het genoeg vond, want ze wilde niet dat hij dacht dat hij niet goed voor haar was. 'Dat denk ik niet. Ik voel dat het tussen ons goed zit, maar ik begrijp ook heel goed dat het voor jou misschien op dat moment heel heftig is en dat je daar in mee wilt gaan.' zei hij tegen haar. 'Je verpest niets, ik hou van je. Heeft hij je gedwongen? Ging hij door toen je aangaf dat je niet meer wilde?' vroeg hij nu wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 22:22

Dany

Ze was Jason zo dankbaar voor zijn denkwijze, hi jwas zo geweldig... ze begreep hem nog steeds niet helemaal, dat hij er zo luchtig over kon denken, maar ze waardeerde het wel. Ze waardeerde het aan hem dat hij zijn gevoel volgde en wist dat het goed zat. Dat hij daar ook niet aan twijfelde, dat maakte hem zo sterk.
"Je bent echt de geweldigste persoon die ik ken... ik geef zo ongelooflijk veel om je... ik ben gewoon graag voorzichtig omdat ik je echt geen pijn wilt doen. Omdat ik wil aangeven dat ik aan je denk op dat soort momenten. Dat ik je nooit zal vergeten en zeker nooit zal verlaten." Klonk haar stem zachtjes tegen hem en ze streelde langs zijn wang met een glimlach.
"Thobias heeft niets tegen mijn zin gedaan. Hij respecteerde mijn keuze en gaf aan dat het een grens was waar we ons aan moesten houden. Hij heeft me daar helemaal vrij in gelaten." Stelde ze Jason gerust.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 22:27

Jason Hiddon

Hij glimlachte door haar lieve complimentjes, hij vond dit echt heel erg fijn om te horen, het gaf hem ook echt een goed gevoel. 'Ik waardeer het dat je voorzichtig bent, maar ik kan het hebben, echt. Ik waardeer je eerlijkheid, ik vind dat echt heel erg fijn, maar maak je er niet zo veel zorgen om.' zei hij tegen haar. Het was heel fijn dat ze aan hem dacht en hem niet zou vergeten, het was fijn om te horen, maar hij vertrouwde er ook echt op. Ze streek langs zijn wang en ze zei dat Thobias niets tegen haar zin had gedaan, hij respecteerde haar keuze en gaf aan dat het een duidelijke grens was. 'Voel jij je daar ook goed bij?' vroeg hij daarom aan haar. Hij kon zich voorstellen dat het op dat moment lastig was om het zo te zien, om je daar aan te houden. Dany wist dat hij er geen problemen mee had, maar voor Destiney lag dat natuurlijk anders. 'Ik ben blij dat hij je respecteert, want dat is mijn enige eis. Hij mag je nooit dwingen, verder is het voor mij oké.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/12/2016, 22:31

Dany

Hij waardeerde hetwel, maar hij kon het echt wel hebben. Ze moest zich er niet zoveel zorgen om maken. "Je bent zo lief...kan ik niet iets voor je terug doen? Ik wil niet dat jij alleen maar alles geeft en toelaat en het lijkt nu alsof ik alleen maar dingen neem en er niets voor terug doe..." Fluisterde ze zachtjes, daar voelde ze zich echt schuldig over.
Hij vroeg of ze zich goed voelde over de grens en ze knikte eventjes, voor nu was het wel genoeg vond ze. Hij zei dat hij blij was dat Thobias haar respecteerde, dat was zijn enige eis, hij mocht haar nooit dwingen, verder was het voor hem oké. Ze knuffelde hem daardoor even liefdevol en streelde door zijn haren heen. "Ik hou van je..." Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/12/2016, 22:41

Jason Hiddon

'Ik heb geen idee wat je terug zou kunnen doen.' zei hij tegen haar. Hij wist dat ze hier anders over dacht dan hij en dat respecteerde hij ook, daarom zou hij niets met iemand anders doen, al dacht hij er soms wel aan. Dat kon geen kwaad, dat wist hij, maar hij wilde heel duidelijk haar keuzes wel respecteren. 'Wat heb je zelf voor idee? Is er iets waarmee je iets voor mij zou willen doen?' vroeg hij haar nu. Ze knuffelde hem en streek door zijn haren, ze zei dat ze van hem hield. 'Ik ook van jou.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum