Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 20:24

Dany

Hij was in zichzelf gekeerd bezig en ze zag wel aan hem dat hij onzeker was, nog steeds, het was zonde, hij kon zoveel meer kracht en zekerheid uitstralen, dan zou ze echt wegsmelten van hem, maar dit was voor haar wel veel intiemer. Hij liet zich alleen aan haar zo zien. Hij keek in haar ogen en vroeg of het haar beviel.
"Ja... je bent goddelijk." Fluisterde ze hees. Hij kwam naar haar toe en ze greep hem vast en zoende hem vol passie terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 20:32

Jason Hiddon

Ze fluisterde hees dat hij goddelijk was en daardoor glimlachte hij, maar hij werd al vastgegrepen en vol passie gezoend. Hij vond het heerlijk, van Dany kon hij ondertussen een hele hoop hebben, zelfs als het heftig en onverwachts was. Het had een tijd geduurd en hij had nog steeds soms dat hij opeens wel ergens van schrok of wat bang was, maar het was zo veel beter. Hij legde zijn hand in haar hals en na een tijdje stopte hij de zoen en keek hij haar aan. 'Je wilde naar buiten, toch?' vroeg hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Leeftijd : 30

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 20:46

Dany

Hij stopte na een tijdje en vroeg grijnzend of ze naar buiten wilde, dat was haar plan geweest.
"Nog even niet." Sprak ze hem toe en ze keek hem uitdagend aan. "Wil jij wel eerst naar buiten?" Vroeg ze en ze streek met haar vingers over zijn borst heen en af en toe zette ze haar nagels zacht in zijn huid.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 20:48

Jason Hiddon

Ze zei dat ze nog even niet naar buiten wilde en haar blik was uitdagend. Ze vroeg of hij wel eerst wilde en daarna voelde hij haar vingers over zijn borst glijden, af en toe waren haar nagels duidelijk te voelen en hij kreunde zachtjes. 'Nee, ik vind het wel goed om nog even hier te blijven.' zei hij zachtjes tegen haar, wat schor. Ze deed heel snel heel veel met hem, het uitdagen was meestal nogal heftig voor hem.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 20:56

Dany

Hij kreunde zachtjes door wat ze deed en gaf aan dat hij het wel goed vond om nog even hier te blijven. Haar ogen twinkelden daardoor en ze trok zijn broek weer langzaam uit.
"Je ziet er echt geweldig uit, echt geweldig." Fluisterde ze hees en ze beet zacht in zijn oorlel. Ze verlangde nu opeens echt heel erg naar hem. HEt was niet erg vond ze zelf, ze deden het de laatste tijd toch steeds minder.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 20:58

Jason Hiddon

Hij zag de twinkeling in haar ogen en daardoor glimlachte hij een beetje, hij wist niet zo goed waar dit opeens vandaan kwam, maar hij vond het niet zo erg. Meestal liet hij alles over aan Dany, hij zou haar ook niet zo snel uitdagen, dat was hij nog niet echt gewend, hij vond het moeilijk, dus deden ze het eigenlijk alleen maar als Dany dit liet merken. Ze trok zijn broek weer langzaam uit en ze zei dat hij er geweldig uitzag, hij wist echt niet hoe hij met zo veel complimentjes om moest gaan, dat was duidelijk. Ze beet in zijn oorlel en hij kreunde zachtjes, ze deed allemaal dingen die echt heftig voor hem waren.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 21:06

Dany

Hij reageerde niet echt op haar ccomplimentjes, maar ze wist dat hij het wel leuk vond om te horen. Hij kreunde doordat ze in zijn oorlel beet en ze duwde hem zachtjes op het bed neer. Haar lippen gleden naar zijn hals en ze streelde over zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 21:08

Jason Hiddon

Hij werd op het bed geduwd en daarna gleden haar lippen naar zijn hals, hij sloot zijn ogen en hij genoot van alles wat ze deed, hij vond het echt heel erg fijn. Haar handen gleden over zijn spieren heen, waardoor hij automatisch een beetje aanspande. Hij liet haar wel een beetje haar eigen gang gaan, dat deed hij nog steeds heel erg, hij vond het heel moeilijk om zelf iets te doen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 21:17

Dany

Hij deed niets en leek gewoon te genieten van haar. Ze had liever dat hij de kleding van haar lijf scheurde, maar zo was hij sowieso niet, ze mocht het niet van hem verwachten, maar hoe gek ze hem ook probeerde te maken, hij nam daartoe geen aanstalte.
"Doe eens wild." Plaagde ze hem nu en ze beet zacht in zijn lip bij die woorden. Ze wilde het op een leuke manier brengen en hem niet bang of onzeker maken.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 21:24

Jason Hiddon

Ze zei opeens dat hij eens wild moest doen en ze beet op zijn lip, waardoor hij zijn adem inhield en helemaal niet meer reageerde. Waarschijnlijk had ze echt geen idee hoe ongelofelijk heftig dit voor hem al was, hij kon niet wild doen, dat ging gewoon niet. Hij wist ook niet of het wel kwam. Hij ademde diep in om weer wat bij te komen en hij keek naar haar. 'Sorry, maar ik kan dit al amper hebben.' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht. Het was echt heel heftig voor hem en hij kon zijn eigen lichaam amper onder controle houden. Hij vond het wel leuk, maar hij vond het rustige ook prima. Dat was hij gewend.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 21:28

Dany

Hij ademde diep in en zei daarna dat hij dit al amper kon hebben, daardoor bleef ze even stil en keek ze hem met twinkelende ogen aan. "Echt?" Vroeg ze hem nu en ze gaf hem een klein kusje.
"Hmm... ik had er juist zo'n zin in dat je de kleding van mijn lijf zou scheuren." Plaagde ze hem nu. Ze trok langzaam haar kleding uit. "Maar het is helemaal niet erg." Zei ze daarna, dat meende ze ook echt.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 21:31

Jason Hiddon

Ze vroeg of het echt zo was en hij knikte heel langzaam. Het was echt zo en dat was soms nog wat moeilijk voor hem. Door wat ze daarna zei glimlachte hij weer een beetje. 'Ik weet niet of ik dat ooit zal kunnen.' gaf hij zachtjes toe aan haar. Hij wist niet of hij dat wel in zich had. 'Ik wil je wel graag tevreden houden.' zei hij daarna zacht. Hij zoende haar langzaam en hij keek haar weer aan, hij wilde liever niet dat ze iets tekort kwam, maar hij wist ook hoe hij was.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 21:34

Dany

Hij wist niet of hij het ooit wel zou kunnen, ze vond het wel jammer, want af en toe vond ze dat gewoon echt geweldig, maar het was niet erg, ze was stapelgek op Jason en ze wilde gewoon lekker dingen met hem samen doen, dat was wat ze ook fijn vond. "Je bent geweldig en ik ben altijd tevreden." Ze zoende hem langzaam en genietend terug. Daarna trok ze haar kleding helemaal uit en gleed ze met haar handen zacht over zijn lichaam heen.
"Maar ik zou het wel echt heel lekker vinden als je mij ook aanraakt." Fluisterde ze nu.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 21:38

Jason Hiddon

Ze was echt tevreden en hij voelde dat ze het meende, maar hij wist dat het ergens ook heel erg vervelend voor haar was. Dat moest wel. Ze trok haar kleding nu uit en ze raakte hem aan, daarna zei ze dat ze het heel erg fijn vond als hij haar ook zou aanraken. 'Oh, euh ja. Dat kan wel natuurlijk.' zei hij tegen haar. Hij liet zijn handen nu ook zachtjes over haar lichaam glijden, hij merkte wel dat hij enorm gespannen was door de uitdaging van Dany, zijn hele lichaam leek te tintelen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 21:40

Dany

Ze kreunde zachtjes toen hij haar aanraakte en ze zoende hem zacht en liefdevol. "Ik houd van je..." Klonk haar stem zachtjes. Ze ging nu op het bed liggen en trok hem bovenop haar terwijl haar handen zacht over zijn rug gleden en ze hem dichtbij haar hield.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 21:43

Jason Hiddon

Ze zei dat ze van hem hield en hij keek haar vol liefde aan, daarna werd hij opeens bovenop haar getrokken en hij keek haar weer verbaasd aan. Hij had veel liever dat het andersom was, maar Dany leek er nogal zin in te hebben en hij merkte dat de spanning bij hem alleen maar erger leek te worden. Hij wist niet zo heel goed wat het veroorzaakte, misschien wel dat ze het niet zo vaak deden en dat ze nu opeens wel heel heftig voor hem was. Hij raakte haar wel aan, maar hij voelde heel goed dat de spanning er voor zorgde dat hij er bijna geen zin meer in had, zijn lichaam leek niet echt meer te willen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 21:48

Dany

"Sorry..." Fluisterde ze nu ineens tegen hem en ze liet hem langzaam los en keek hem doordringend aan. "Het spijt me, ik wil je niet ongemakkelijk laten voelen, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik wil het gewoon heel graag, misschien iets te graag..." Ze zuchtte even zacht en keek hem weer aan. "Laten we anders maar gewoon naar buiten gaan." Ze wilde gewoon graag dat hij zich op zijn gemak voelde, dat verdiende hij.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 21:51

Jason Hiddon

'Misschien wil ik je iets te graag geven wat je wilt, maar ik kan het nog niet, ik durf het allemaal echt nog niet goed.' zei hij zacht tegen haar. Hij vond dit soort dingen enorm moeilijk. Ze was nu wel heel lief voor hem maar hij voelde zich er best wel rot over, maar hij wist dat het nu toch niet meer ging werken. Dat ging echt niet lukken. 'Ja, laten we maar gaan wandelen, dan kan ik weer even ontspannen en proberen we het vanavond, oké?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij kwam overeind en hij raakte zijn kleding weer op, nu was hij ook niet zo trots op zijn lichaam, hij schaamde zich dat hij dit niet kon.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 21:54

Dany

Hij wilide het haar iets te graag geven, maar hij kon het nog niet, hij durfde het niet goed. "Dat is begrijpelijk... het maakt echt niet uit, je bent een schatje en geweldig." KLonk haar stem zacht tegen hem. Hij wilde maar gaan wandelen, dan kon hij ontspannen en zouden ze het vanavond proberen. "Ja, goed idee, het is ook niet erg als het dan niet lukt." Glimlachte ze hem toe, hij moest zich niet verplicht gaan voelen, dat was nergens voor nodig. Hij leek zich te schamen toen hij zijn kleding opraapte, ze kwam daardoor overeind en pakte hem zachtjes vast.
"Er is niets waar je je voor hoeft te schamen, Jason, je bent echt geweldig, echt waar. Ik hou vreselijk veel van je." Sprak ze doordringend en lief.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 22:01

Jason Hiddon

Ze was zo ontzettend lief voor hem en daardoor kalmeerde hij gelukkig wel weer een beetje, al merkte hij ook dat de spanning niet zo heel erg makkelijk verdween. ' Je bent heel lief en ik hou van je... Ik hou echt heel erg veel van je.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij gaf haar een kusje en daarna keek hij weer in haar mooie ogen. 'Het gaat wel, maar ik wil gewoon even wandelen en wat rustiger worden. Ik weet dat ik mij niet echt hoef te schamen, maar het voelt zo zwak.'
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 22:06

Dany

Het lief zijn zorgde ervoor dat het verlangen verdween en dat ze zich verliefd voelde, dat was goed, dan kon ze dingen rustig aan doen. Zou ze zo zijn omdat ze zoveel bij Thobias was? Het kon best... Hij vond haar heel lief en hij hield van haar, heel erg veel. Ze glimlachte daardoor en kuste hem lief terug. Het ging wel, hij wilde gewoon even wandelen en rustiger worden, hij wist dat hij zich niet hoefde te schamen maar het voelde zwak.
"Dat ben je absoluut niet, je bent zo sterk..." Klonk haar stem zacht en lief.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 22:09

Jason Hiddon

Hij trok nu wel zijn kleding helemaal aan en hij keek weer naar haar. 'Het is lief dat je het zegt, maar ik voel mij er nou niet echt heel erg mannelijk door, het voelt niet fijn.' zei hij zacht. Hij wilde er verder liever ook niet over praten, het maakte nu toch niet meer uit en hij hoopte gewoon dat het vanavond wel goed zou gaan en dat ze het tenminste normaal konden doen, want dat heftige werd hem toch niet. Misschien ging het wel als ze elkaar iets rustiger zouden uitdagen, maar hij durfde het niet zo goed voor te stellen. 'Gaan we?' Vroeg hij zacht toen ze klaar waren.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 22:13

Dany

Hij vond het lief dat ze het zei, maar hij voelde zich er niet mannelijk door, hete voelde niet fijn. "Hoe kan ik ervoor zorgen dat je je beter voelt?" Vroeg ze zacht en lief aan hem. Ze trok een nette en mooie jurk aan, het was lang geleden dat ze een jurk had gedragen en het stond haar ontettend goed. Hij vroeg na een tijdje of ze gingen. Ze knikte eventjes.
"Ja, we gaan... Jason, je weet toch dat je me alles kan vertellen?" Klonk haar stem zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 14/12/2016, 22:16

Jason Hiddon

'Ik denk niet dat we er nu iets aan kunnen veranderen... Waarschijnlijk gaat het wel beter als het vanavond wel lukt.' zei hij zacht. Dan zou het vast wel wat beter voelen, want dit was niet echt heel erg fijn voor hem. Ze trok een hele mooie jurk aan, ze was ook echt prachtig, dat vond hij altijd. Ze vroeg daarna of hij wel wist dat hij haar alles kon vertellen en hij knikte langzaam, maar hij kon het echt niet. Nu was goed te merken dat hij hier nog steeds echt problemen mee had, het was niet makkelijk voor hem. Hij pakte haar hand nu vast en nam haar mee naar buiten, hij wilde even wat frisse lucht.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 14/12/2016, 22:23

Dany

Hij dacht niet dat ze er iets aan konden veranderen en waarschijnlijk ging het beter als het vanavond wel lukte. "Oké, dan wachten we tot vanavond om je een beter gevoel te geven." Glimlachte ze hem liefdevol toe. Hij pakte haar hand en nam haar met zich mee. Op haar vraag had hij alleen maar wat geknikt, maar door zijn stilte had ze wel in de gaten dat er iets aan de hand was, vertelde hij haar maar gewoon wat er was... ze wilde hem liever niet dwingen en ging daarom gewoon met hem mee.
Ze sloeg haar arm om hem heen en liep zo met hem door het dorp. "Iedereen lijkt zo opgelucht nu de sneeuw weer is gesmolten." Sprak ze meteen glimlach
xAnouk
xAnouk

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven