Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 26 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 10:16

David Hiddon

Het was gezellig op de markt, redelijk druk, waar hij meestal wel een beetje moeite mee had. Daarom bleef hij nu ook dicht bij Joy en hield hij haar hand vast, daardoor vond hij het nu niet zo heel erg om tussen alle drukte langs de kraampjes te lopen, maar in zijn eentje zou hij waarschijnlijk echt gek worden van onrust en weg gaan. Hij keek even opzij naar haar, al kon hij niet echt heel goed meer inschatten wat ze allemaal dacht, hij vertrouwde er op dat ze het tegen hem zou zeggen.

Koning Thobias Hiddon

Ze leek het echt lekker te vinden en daardoor ging hij door, alle spullen vielen van het bureau en hij hoorde het hout kraken onder hun lichamen, maar dit was echt geweldig, echt heerlijk zo. Hij beet in haar hals en daarna keek hij haar aan, zijn bewegingen enorm krachtig en heftig en zo bereikte hij ook zijn hoogtepunt. Het was heerlijk, het voelde als een soort opluchting omdat hij zich deze keer volledig mocht laten gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 10:45

Joy

Het was heel erg druk en ze keek eventjes op naar David. "Is het niet te druk voor je?" Vroeg ze hem zachtjes en lief en ze kneep eventjes in zijn hand met een klein glimlachje rond haar lippen. Ze hield echt van hem en ze wilde graag dat het goed met hem ging.

Koningin Destiney Hiddon

Ze hoorde alles van het bureau vallen en ze moest zich ook stevig vasthouden. Het bureau kraakte zelfs en dat liet haar nog dieper kreunen. Hij beet haar zelfs en ze voelde dat het behoorlijk heftig was. Na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt en ze was helemaal doodop. Haar lichaam brandde een beetje en ze voelde in haar hals. Bloed plakte aan haar vingers en ze keek weer naar Thobias.
"Ik vond het niet eens zo heel erg, maar ik geloof wel dat ik nu gigantische spierpijn van je krijg..." Sprak ze hem toe. Ze hoopte dat dit ergens zou helpen stiekem, zou hij nu stoppen met dingen met Dany te doen? Als dat zou zijn, dan wilde ze dit zeker vaker met hem doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Leeftijd : 29

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 11:07

Koning Thobias Hiddon

Hij keek naar wat ze deed, naar de plek in haar hals. Het bloedde een beetje, maar ze leek het niet zo heel erg te vinden. Door wat ze zei grijnsde hij en sloeg hij zijn armen om haar heen. Daarna begon hij zich af te vragen waar dit opeens vandaan kwam. Was dit omdat ze hem meer wilde geven? Zodat hij niets met Dany zou doen misschien? Hij besloot het niet hardop te zeggen, want misschien was het wel een totaal verkeerde inschatting van hem. ' Kom, dan maak ik die plek even schoon.' zei hij zacht. Hij trok zijn kleding aan zodat ze naar hun slaapkamer konden.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 11:27

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn armen om haar heen en ze genoot van zijn warmte. Ze kroop dicht tegen hem aan en sloot haar ogen. Ze moest met hem meekomen, dan maakte hij de plek even schoon. Ze knikte eventjes.
"Vond je het wel fijn?" Vroeg ze aan hem, aangezien hij daar niets over gezegd had. Ze trok moeizaam haar jurk aan, ze voelde het al behoorlijk.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 11:31

David Hiddon

Ze vroeg of het niet te druk was voor hem en daardoor ademde hij even langzaam in. 'Met jou er bij gaat het wel.' zei hij zachtjes. Hij hoefde hier niet echt heel erg lang te blijven, maar zolang hij samen met haar was, kon hij dit wel volhouden. 'Als je iets leuks ziet moet je het zeggen, ik weet nooit zo goed wat ik moet kopen voor iemand, maar ik wil je wel graag iets geven.' zei hij tegen haar. Hij kon niets uitzoeken, hij had geen idee wat hij dan moest kiezen.

Koning Thobias Hiddon

Ze kroop eerst tegen hem aan, maar daarna nam ze wat afstand om haar jurk aan te trekken. Het was duidelijk dat ze het wel voelde, maar dat was ook niet zo gek, hij had zich echt flink laten gaan. Ze vroeg of hij het wel fijn vond en daardoor knikte hij meteen. ' Ja, het was... Anders. Ik had het niet verwacht, maar ik vond het wel heel erg leuk.' zei hij tegen haar. Het was heerlijk om je zo te kunnen laten gaan en het gaf hem een geweldig machtig gevoel, maar het was vooral bijzonder omdat hij dit nooit deed. Hij hielp haar een beetje met haar jurk en daarna sloeg hij zijn arm om haar heen en nam hij haar mee naar hun kamer.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 11:36

Joy

Met haar erbij ging het wel, daardoor keek ze hem liefdevol eventjes aan en streelde ze met haar duim over zijn hand heen. "Ik houd van je, David..." Klonk haar stem heel erg lief tegen hem. Ineens zei hij dat als ze wat leuks zag, ze het moest zeggen, hij wist nooit wat hij moest kopen, maar hij wilde haar wel iets geven.
"Echt waar?" Vroeg ze nu aan hem. Ze had nog nooit een cadeau van iemand gehad eigenlijk. "Ik weet niet eens wat ik moet kiezen dan..." Fluisterde ze hem toe.

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat het anders was, hij had het niet verwacht, maar hij vond het wel heel erg leuk. "Fijn om te horen." Glimlachte ze hem toe. Ze keek hem met een liefdevolle blik eventjes aan, ze had echt heel erg veel voor hem over, heel veel... "Zou je het vaker willen?" Vroeg ze zacht. Hij hielp haar gelukkig met haar jurk en ze kroop dicht tegen hem aan toen ze samen naar de kamer toe liepen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 11:45

David Hiddon

Door wat ze zei staarde hij haar even aan. 'Ik ook van jou.' zei hij uiteindelijk heel erg zacht en wat onder de indruk van alles. Hij was gek op haar, hij vertrouwde haar enorm en hij wist dat het heel veel betekende dat ze dit tegen hem zei. Echt heel erg veel. Daarna glimlachte hij een beetje. ' Je hoeft niet in één keer iets te verzinnen. We lopen nog een rondje en als je iets ziet dat je mooi vindt, dan zeg je het. Als je niets vindt, dan misschien de volgende keer weer.' zei hij tegen haar.

Koning Thobias Hiddon

'Ik zou het wel leuk vinden om vaker te doen, maar alleen als je er niet echt last van hebt, als jij het niet vervelend vindt.' zei hij zacht. Hij vond het wel iets hebben, maar hij wilde echt niet dat ze dagen last had van wat ze deden, dat was het nou ook weer niet waard. Hij pakte een doekje en hij maakte de plek een beetje schoon, daarna keek hij weer in haar ogen. 'Vind je dit ook leuk of doe je het echt alleen maar voor mij?' Vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 11:54

Joy

Hij staarde haar aan en ze besefte zich dat ze dit voor het eerst zei, maar ze meende het wel, ze hield ongelooflijk veel van hem en ondanks dat hij heel anders was dan ieder ander, maakte dat haar helemaal niets uit. Hij zei zachtjes dat hij ook van haar hield. Ze bleef even staan en drukte heel zachtjes haar lippen op die van hem. Ze zoende hem heel kort eventjes en keek hem daarna weer aan. "Ik ga wel kijken of ik wat moois vind." Glimlachte ze nu. "Ik vind het al heel bijzonder dat je me iets wilt geven." Zei ze zachtjes.

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat hij het leuk zou vinden om vaker te doen, alleen als zij er niet echt last van had, als ze het niet heel vervelend vond. "Als jij me beloofd om daarna heel erg lief voor met te zijn." Plaagde ze een beetje en ze gaf hem een knipoog. Ze voelde hoe hij de plek schoonmaakte.
"Ik weet niet... op dat moment wilde ik het echt heel graag proberen en ik heb er ook zeker geen spijt van, het was wel spannend." Grijnsde ze een beetje.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 12:09

David Hiddon

'Natuurlijk wil ik je iets geven. Graag zelfs.' zei hij zacht tegen haar. Hij keek naar haar en ze zoende hem zelfs, hij ging er langzaam in mee en daarna keek hij naar haar, de liefde was in zijn ogen te zien. Gevoelens waren nog steeds raar voor hem, maar hij wist nu wel wat hij voor haar voelde. 'Ik denk echt dat ik verliefd op je ben.' zei hij nu heel erg zachtjes tegen haar. Hij wist niet hoe ze er op zou reageren, maar hij voelde het wel heel erg.

Koning Thobias Hiddon

'Ik wil daarna zeker heel erg lief voor je zijn. Dat wil ik nu ook hoor.' Fluisterde hij. Ze vond het wel spannend, maar waarschijnlijk was het nou niet echt heel erg lekker voor haar. Hij legde haar zachtjes op het bed en hij zoende haar langzaam. ' Wil je een massage? Dan kan je lichaam weer een beetje bijkomen, misschien is dat wel zo lekker voor je spieren.' zei hij tegen haar. Hij hoopte dat ze er dan minder last van had.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 12:18

Joy

Hij wilde haar zelfs graag iets geven, het liet haar glimlachen. Ze vond het echt heel erg leuk en lief van hem. Hij keek haar zelfs vol liefde aan en ze streelde eventjes langs zijn wang. Het was goed dat hij verliefd op haar werd. Dat zou alles veel makkelijker voor haar maken. Hij zei het nu ook en ze glimlachte. "Ik ben ook verliefd op jou en ik ben heel erg blij dat je het ook voelt." Klonk haar stem lief tegen hem.

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde zeker heel lief voor haar zijn en daardoor keek ze hem liefdevol aan. "Ik ben blij om dat te horen." Glimlachte ze naar hem. Ze werd door hem op het bed neergelegd en ze zoende hem langzaam terug. Hij wilde weten of ze een massage wilde, hij dacht dat het ook wel goed was voor haar spieren. "Dat lijkt me echt geweldig... wil je dat voor me doen?" Ze keek hem met een kleine grijns aan.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 12:28

David Hiddon

Door wat ze nu zei glimlachte hij, het was heel erg fijn om van haar te horen. Het deed hem goed. ' Kom, dan lopen we verder, we moeten straks natuurlijk ook nog wat eten.' zei hij zacht. Hij pakte haar hand weer vast en hij kneep er zachtjes in, hij was echt enorm blij met haar. Het gevoel dat ze hem gaf was geweldig, bij joy voelde hij zich nooit raar, hij voelde zich normaal en dat betekende heel erg veel voor hem. Ze liet hem bepaalde gevoelens zien die hij anders nooit begreep.

Koning Thobias Hiddon

'Maar natuurlijk.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij trok haar kleding uit en hij pakte wat lekkere olie, daarna boog hij over haar heen en liet hij zijn handen over haar huid heen glijden. Hij masseerde haar eerst zachtjes, om haar lichaam weer wat los te maken en op te warmen, daarna maakte hij ook haar spieren los. Er waren wel wat plekken op haar huid te zien omdat hij zo ruw was geweest.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 12:37

Joy

Ze zouden verder lopen samen, want ze moesten ook nog Iers eten. "Oké vooruit dan maar." Lachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Hij pakte weer haar hand vast en ze liep dichtbij hem weer met hem mee langs de kraampjes. Haar ogen gleden over alle mooie dingen heen, alles was ook best wel duur... vooral voor haar idee...
"Dat ziet er mooi uit..." Klonk haar stem ineens tegen hem en ze nam hem mee naar een kraampje toe en pakte een heel dun en mooi kettinkje op, er hing een heel klein steentje aan.

Koningin Destiney Hiddon

Haar kleding werd weer door hem uitgetrokken en ze ging op bed liggen. Ze voelde zijn zachte handen op haar lichaam en ze sloot haar ogen eventjes. "Dit is heerlijk...." Fluisterde ze tegen Thobias en ze zuchtte genietend. Zo kon ze waarschijnlijk zelfs in slaap vallen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 13:02

Koning Thobias Hiddon

Hij vond dit ook best wel leuk om te doen, het was voor hem helemaal geen straf om haar aan te raken en van haar te genieten op deze manier, hij vond het heerlijk om te doen. Zeker als hij merkte dat ze het fijn vond. Zachtjes drukte hij zijn lippen op haar schouder en daarna ging hij weer door, heel rustig, hij wilde haar vooral heel erg laten genieten van alles, hij wilde dat ze er zo min mogelijk last van had dat hij zo wild was geweest.

David Hiddon

Hij liep met haar mee en hij keek even op toen ze iets leek te zien wat ze mooi vond, hij bleef even naar het kettinkje kijken en daarna keek hij in haar ogen. 'Ik vind het ook mooi.' zei hij zacht. Hij pakte het kettinkje op en overlegde even met de man die het verkocht, daarna gaf hij hem het geld en gaf hij de ketting aan Joy. ' Wil je dat ik hem meteen om doe?' Vroeg hij zachtjes aan haar. Hij deed enorm zijn best, juist omdat hij zo veel voor haar voelde.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 16:45

Koningin Destiney Hiddon

Ze genoot er wel echt heel erg van, het was heerlijk wat hij deed, maar ze kon het zich bijna niet meer herinneren wanneer hij dit voor het laatst gedaan had. Ze voelde zijn zachte lippen op haar schouder en zuchtte weer genietend. "Ik houd van je." Klonk haar stem lief tegen hem.

Joy

Hij vond het kettinkje ook erg mooi en ze keek hem glimlachend aan. Hij kocht het ook meteen voor haar. "Wat lief!" Zei ze met twinkelende ogen. Hij vroeg of hij hem meteen om moest doen en ze knikte eventjes. "Ja, natuurlijk, het is een super mooi cadeau." Zei ze met twinkelende ogen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 18:00

David Hiddon

Hij moest het natuurlijk meteen om doen, ze vond het een heel gaaf cadeau. 'Oké, kom maar dan.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij haalde haar haren aan de kant en daarna deed hij heel erg voorzichtig en lief het kettinkje bij haar om. Hij vond het heel erg mooi staan, dus hij hoopte dat ze er blij mee zou zijn. 'Zullen we nu dan maar naar de herberg lopen en wat eten? Ik begin wel een beetje trek te krijgen.' zei hij tegen haar. Hij vond het ook heel leuk om samen daar te zijn.

Koning Thobias Hiddon

Hij bleef zachtjes doorgaan en hij glimlachte toen ze zei dat ze van hem hield. 'Ik hou ook echt enorm veel van jou.' Fluisterde hij vol liefde. Hij was gek op haar. Hij zoende haar zachtjes en hij streek langs haar gezicht. ' Je kan nog wel even lekker blijven liggen, dan ga ik nog wat werken en zie ik je vanavond weer. Ik wil anders ook het bad wel even vol laten lopen, misschien is dat lekker?' Stelde hij nu voor.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 18:11

Joy

Hij haalde haar haren aan de kant en deed heel voorzichtig de ketting bij haar om. Ze voelde er eventjes aan en keek daarna stralend naar David. "Dankjewel, ik vind het zo lief!" Klonk haar stem tegen hem. Hij vroeg of ze nu maar naar de herberg zouden gaan en wat eten. Hij begon trek te krijgen. "Ja, laten we dat maar gaan doen, ik heb ook al wel een beetje honger." Ze pakte zijn hand weer vast en liep met hem naar de herberg toe.

Koningin Destiney Hiddon

Hij hield ook heel erg veel van haar. Ze zoende hem lief eventjes terug. Hij vond dat ze nog wel even lekker kon blijven liggen, anders wilde hij ook wel het bad laten vollopen voor haar. "Hmm... stop je nu al weer met de massage?" Vroeg ze nu aan hem met een plagende blik in haar ogen. "Ik wil wel eventjes in bad, dat lijkt me heerlijk." Glimlachte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 18:21

Koning Thobias Hiddon

'Ik geef je morgen weer een massage, dan zal je wel het meeste van de spieren voelen.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij gaf haar nog even een kusje en daarna keek hij weer naar haar. 'Ik zal het even regelen voor je.' zei hij tegen haar. Hij kwam overeind en hij liet het bad vol lopen, hij deed er heerlijk geurende olie in en daarna liep hij terug naar haar. ' Je kan er zo lekker in, als je mij nodig hebt weet je mij te vinden.' zei hij tegen haar.

David Hiddon

Hij nam haar mee de herberg in, het was er gezellig druk, maar niet zo erg als op de markt gelukkig, dan kon hij nu een beetje tot rust komen. Dat had hij ook echt nodig, want anders zou de onrust hem waarschijnlijk wel wat te veel worden. Hij bestelde voor hun meteen wat te eten en te drinken en daarna ging hij met haar zitten. Hij legde zijn hand op haar been en hij keek in haar ogen. 'Ik vind het heel gezellig met je.'
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 18:29

Koningin Destiney Hiddon

Hij zou haar morgen weer een massage geven. Hij liet ook het bad meteen voor haar vollopen. "Wat ben je toch lief!" Klonk haar stem liefdevol tegen hem. Ze knuffelde hem eventjes en glimlachte breed. "Ga maar lekker weer aan het werk, ik vermaak me wel." Lachte ze hem toe en ze stapte in het heerlijk warme en fijn geurende bad.

Joy

Ze werd meegenomen de herberg in. David bestelde alvast, ook voor haar en daarna ging ze naast hem op één van de banken zitten. Ze kroop dicht tegen hem aan en voelde zijn hand op haar been. Hij zei haar dat hij het heel gezellig met haar vond. "Ik ook met jou... het is heerlijk." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 18:37

Koning Thobias Hiddon

Hij gaf haar nog een kusje, hij hield echt enorm veel van haar. 'Ik hoop dat je er van geniet en tot straks.' Fluisterde hij. Hij liep de kamer uit en hij ging zijn werkkamer in, hij moest nog even wat aan het werk gaan. Het was op het moment dan wel rustig, maar hij wilde wel alles op orde hebben. Hij kon niet zomaar de hele tijd niet werken, dat was ook niet goed, hij vond het gelukkig ook wel heel erg leuk om te doen.

Jason Hiddon

Hij had getraind, zich even omgekleed en nu liep hij door de gang heen, hij wilde even naar Destiney toe, hij ging regelmatig naar haar toe om even met haar te praten, dat vond hij zelf ook fijn en hij wist dat het voor haar ook wel fijn kon zijn. Hij klopte kort aan en stapte daarna haar slaapkamer in, maar hij zag haar niet meteen. 'Destiney?' Vroeg hij dus ook, omdat er wel iemand in de badkamer leek te zijn. Dan zou hij wel weer weg gaan.

David Hiddon

Het eten was er al heel erg snel en hij genoot er van, het smaakte goed, hij vermaakte zich ook gewoon heel erg goed met haar en toen ze klaar waren keek hij weer naar haar. 'Heb je zin om met mij te dansen? Als we veel oefenen worden we steeds beter...' zei hij tegen haar. Hij vond het wel heel erg leuk, dus hij hoopte dat ze dat ook vond en er net zo van genoot als hij dat deed.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 18:45

Koningin Destiney Hiddon

Ze sloot haar ogen en zakte langzaam in slaap. Ze was zo moe en het warme water maakte haar helemaal rozig. Het was echt heerlijk. Ineens schrok ze wakker toen ze iemand haar naam hoorde roepen.
"Ik zit in bad!" Riep ze terug. Ze keek even om zich heen, maar er lagen geen handdoeken in de buurt of een badjas. Daarom bleef ze maar gewoon in bad, als ze het goed had gehoord was het Jason.

Joy

Het eten was heerlijk en ze genoot samen met David, af en toe keek ze hem eventjes aan met een glimlach en wanneer ze klaar waren met het eten vroeg hij of ze zin had om met hem te gaan dansen. Ze twijfelde eventjes, maar hij zei dat ze wel steeds beter zouden worden als ze veel zouden oefenen. "Je hebt gelijk, laten we het maar gewoon doen. Van proberen leer je het meeste toch?" Vroeg ze aan hem met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 18:50

Jason Hiddon

Het duurde heel even voor hij een reactie terug kreeg van haar en ze zei dat ze in bad zat, verder niets. daardoor bleef hij gewoon staan. Hij liep richting de deur van de badkamer en daar dacht hij kort na. 'Ik wilde gewoon even gezellig langskomen, maar zal ik anders straks even terug komen?' Vroeg hij haar nu. Hij wist niet hoe lang ze nog in bad zou vinden en misschien vond ze het wel heel erg vervelend als hij hier op haar stond te wachten.

David Hiddon

Ze aarzelde, maar wilde het uiteindelijk toch. 'Oefenen is goed.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij nam haar met zich mee en daarna pakte hij haar zachtjes vast. 'Gewoon ontspannen, mij vasthouden en meegaan in mijn bewegingen, dat is alles.' zei hij zacht tegen haar. Hij luisterde naar de muziek en daarna bewoog hij heel rustig, terwijl hij haar vast hield, zodat ze hem makkelijk kon volgen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 18:59

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde gezellig even langskomen, hij wilde ook straks wel terug komen. "Nee, ik vind het wel gezellig dat je er bent, alleen ligt mijn badjas en de handdoeken nog in de slaapkamer. Wil je die anders aangeven?" Vroeg ze nu aan hem, want ze wilde hem eigenlijk niet wegsturen.

Joy

Hij gaf aan dat oefenen goed was en ze lachte daardoor eventjes, hij had ook wel gelijk. Hij pakte haar vast en vertelde wat ze moest doen. Daardoor knikte ze eventjes en probeerde ze met hem mee te gaan, ondanks dat ze moest ontspannen, was ze toch nog wel een beetje gespannen en daardoor waren haar bewegingen wat houterig.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 19:05

Jason Hiddon

Ze wilde niet dat hij weg ging, ze vond het gezellig dat hij er was, maar haar spullen lagen nog hier. Ze vroeg of hij het wilde aangeven en daardoor keek hij even rond in de kamer. Al snel had hij de handdoek en haar badjas. 'Ik heb ze...' zei hij dus ook. Hij opende heel voorzichtig de deur van de badkamer, hij voelde zich lichtelijk ongemakkelijk, maar Destiney had het aan hem gevraagd en leek het totaal niet raar te vinden, dus misschien was het niet zo erg. Hij kwam dichterbij en hij glimlachte even naar haar, daarna gaf hij haar de handdoek aan.

David Hiddon

Ze deed duidelijk haar best, maar het ontspannen wilde nog niet echt lukken. daarom bleef hij even stil staan en streelde hij zachtjes met zijn vingers langs haar wang. 'Kijk in mijn ogen en luister naar de muziek, verder niets. Dat is alles. Ontspan. Laat je lichaam met mij meebewegen en geniet er van.' Fluisterde hij. Hij gaf haar een kusje en hield haar daarna dicht tegen zich aan, zodat ze zich op hem kon focussen en zo begon hij weer zachtjes te dansen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 28/12/2016, 19:11

Koningin Destiney Hiddon

Hij had ze gevonden en opende de deur. Hij kwam de badkamer binnen en was wat ongemakkelijk. "Het is oké..." Zei ze zachtjes en ze glimlachte naar hem terug. Ze pakte de handdoek van hem aan en kwam overeind. Ze wikkelde hem om haar lichaam heen en stapte uit het bad zonder dat er ook maar wat van haar lichaam te zien was, behalve haar benen en armen natuurlijk. Ze droogde met een andere handdoek haar haren en keek weer naar Jason.
"Hoe gaat het met het regelen van jullie bruiloft?" Vroeg ze aan hem.

Joy

Hij bleef even stil staan en ze voelde zijn vingers langs haar wang. Ze keek hem in zijn ogen en luisterde naar hem. Ze glimlachte daardoor eventjes en knikte. "Ik ga het proberen." Fluisterde ze. Ze voelde het kusje op haar lippen en daarna bewoog ze met hem mee, ze hield hem stevig vast en bleef in zijn ogen kijken.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 28/12/2016, 19:18

Jason Hiddon

Ze zei dat het oké was en daardoor ontspande hij nu wel een beetje, als Destiney zei dat het goed was, dan vertrouwde hij daar ook op. Ze stapte uit het bad en ze droogde haar haren een beetje af, hij keek kort naar de grond en zijn blik gleed heel even naar haar voeten, maar zodra hij doorhad dat dat iets met hem deed keek hij weer op. Ze vroeg hoe het ging met het regelen van de bruiloft en daardoor glimlachte hij direct. 'Heel erg goed, het gaat hard nu.' zei hij enthousiast. 'Gaat het ook wel goed met jou? Je wordt toch niet ziek?' Vroeg hij nu, omdat ze in bad had gezeten. Hij merkte dat hij de neiging kreeg om weer naar haar voeten te kijken, maar hij wist het in te houden.

David Hiddon

Ze deed haar best en hij bleef een tijdje zo doorgaan, hij keek in haar mooie ogen en hij hield haar lichaam dicht tegen zich aan. 'Je doet het enorm goed.' Fluisterde hij, daarna zoende hij haar zachtjes. Hij bleef heel dicht tegen haar aan staan, dit was eigenlijk alles waar het bij bleef tussen hun en hij deed enorm zijn best om zich daar ook aan te houden, al wilde hij enorm graag meer en vond hij het soms moeilijk. Nu voelde hij het ook, doordat ze zo dicht bij elkaar waren was het nog sterker en hij voelde hoe zijn lichaam tijdens het dansen op haar reageerde. Waarschijnlijk zou ze het wel voelen, hij hoopte dat ze het niet zo erg vond, hij kon er niks aan doen en hij vond het dansen echt heel leuk.
Nikkay
Nikkay

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven