Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 15:09

Jason Hiddon

Ze zag hem, een klein jongetje dat altijd tegen de boom aan geleund zat en met haar sprak. Hij pakte haar hand vast en nu zag hij inderdaad ook wat hij bedoelde. 'Dat ben ik. Maar ik kan het mij maar amper herinneren.' zei hij zachtjes. Hij sloeg zijn armen om haar middel heen en hij bleef dicht tegen haar aan staan. 'Ik hou echt van je, waarschijnlijk vond ik je toen al leuk.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 15:16

Dany

Hij pakte haar hand en zei inderdaad dat hij dat was. Haar ogen twinkelden daardoor, ze vond het echt fijn dit. Hij zei wel dat hij het zich maar amper kon herinneren. “Dat komt misschien nog wel…” Ze streek met haar vingers door zijn haren heen. Hij kwam dicht tegen haar aan staan en zei dat hij echt van haar hield en haar waarschijnlijk toen al leuk vond.
“Ik ook… jij was de enige met wie ik echt kon praten… Ik ben zo blij dat jij dat was, dat we gewoon echt bij elkaar horen.” Sprak ze stralend en ze zoende hem zacht.
“ Laten we maar gaan eten.” Zei ze met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 20:17

Jason Hiddon

'Ik ben blij dat we elkaar opnieuw gevonden hebben, want ik ben echt zo gek op jou.' zei hij zacht tegen haar. Hij werd gezoend en daarna zei ze dat ze nu maar moesten gaan eten. Hij knikte even en hij nam haar mee het bootje in. Het paard stond nog te wachten en hij tilde haar in het zadel, daarna kwam hij weer bij haar zitten. 'Ik ben zo blij met je.' Fluisterde hij. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen in haar hals en hij reed richting de herberg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 20:22

Dany

Heerlijk vond ze het, het voelde als een droom eigenlijk, alsof het allemaal niet echt was en alsof ze in een sprookje leefden, ze vond het geweldig, dat wel. Het was fantastisch om zo met hem samen te zijn. Ze reden weer samen op het paard naar het dorp toe en ze keek naar hem. met een glimlach. "ik ben ook dolblij met jou..." Fluisterde ze tegen hem terug en ze sprong bij de herberg van het paard af en keek naar hem op. "Heb je nog meer verrassingen?" Vroeg ze hem nu plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 21:24

Jason Hiddon

'Ik weet niet of je dit een verrassing vindt, maar ik wil gewoon graag een mooie avond met je hebben, dus heb ik hier de grootste kamer geboekt. Dan kunnen we dansen, iedereen van het kasteel komt vanavond hier heen, ik heb het al geregeld. We hebben ons prive feestje, omdat jij dat verdient. Dan hoeven we niet meer terug en krijgen we morgenochtend ontbijt hier, zodat we daarna rustig naar huis kunnen. Maar nu eerst lekker eten.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 21:27

Dany

Ze grijnsde door wat hij zei tegen haar. "Dat is wel een verrassing." Klonk haar stem vrolijk en ze knuffelde hem stevig en lief. "Heb je ook aan een mooie jurk gedacht?" Vroeg ze plagend aan hem. Ze pakte zijn hand vast en ging met hem aan een prachtig gedekte tafel zitten. Ze keek zelf weer naar haar ring vol bewondering, hij schitterde zo ongelooflijk mooi.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 21:44

Jason Hiddon

'Ik heb wat dingen meegenomen, het ligt allemaal al klaar, dus je moet zelf maar kijken wat je leuk vindt.' zei hij tegen haar. Hij ging bij haar zitten en hij pakte haar hand vast. Hij streek met zijn vinger langs haar ring, het gaf hem een geweldig gevoel dat ze echt gingen trouwen. Het eten werd al heel snel op tafel gezet, ze hadden extra hun best gedaan en hij vond het leuk, hij was echt wat dromerig, hij kon het allemaal amper geloven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 21:50

Dany

Haar ogen twinkelden, "je bent echt geweldig, Jason... je denkt echt aan alles." Sprak ze vrolijk tegen hem. Ze keek toe hoe hij met zijn vinger langs haar ring streek en haar blik was liefdevol. Ze was stapelgek op deze man.
"Nu nog een kindje en ons leven is echt perfect." Sprak ze zachtjes tegen hem en ze kneep even in zijn hand. Ergens was ze wel bang dat dit een keer op zou houden... maar dat losten ze dan wel weer op, dat deden ze nu ook. Ze keek naar het heerlijke eten met een grijns.
"Eet smakelijk, lieverd." Klonk haar stem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 21:58

Jason Hiddon

'Ik doe gewoon mijn best.' zei hij grijnzend. Daarna zei ze dat er nu nog een kindje moest komen, dan was hun leven perfect. 'Dat komt vanzelf goed, waarschijnlijk.' zei hij zacht tegen haar. 'Jij ook, geniet er van, want ik ga dit niet elke avond doen.' zei hij plagend. Daarna begon hij te eten, het smaakte heel erg goed, net als de wijn. Hij was blij dat hij dit goed had gedaan, hopelijk kon ze elke keer met veel positieve gevoelens terugdenken aan deze dag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 22:00

Dany

Hij dacht dat het vanzelf goed zou komen en ze grijnsde. "Als we het maar vaak genoeg doen samen." Plaagde ze. Hij zei dat hij dit niet elke avond ging doen en daardoor trok ze een pruillipje. "Niet eens?" Vroeg ze hem nu. "Af en toe toch wel?" Vroeg ze en ze streek met haar voet even zachtjes langs zijn been. Ze vond het heerlijk om zo samen met hem te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 22:04

Jason Hiddon

'Dan komt het vast vanzelf goed.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het in ieder geval allemaal echt geweldig gaan, hij had niets te klagen en hij hoopte dat het voor Dany ook zo was, maar dat idee had hij wel. Ze vroeg of het niet eens zo was en af en toe toch wel. Hij wilde net reageren toen hij haar voet langs zijn been voelde glijden, daardoor viel hij stil. 'Af en toe wel.' zei hij daarna zacht, wat schor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 22:10

Dany

Hij zei dat het vanzelf goed zou komen en ze grijnsde toen hij stil viel door wat ze deed, hij zei daarna schor dat hij dit af en toe voor haar zou doen. "Als ik nou doorga... doe je het dan vaker dan af en toe?" Vroeg ze plagend en uitdagend aan hem. Ze was benieuwd in hoeverre ze hem kon chanteren, maar ze deed het gewoon voor de lol, ze vond het zo leuk om hem te verleiden en te plagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 22:12

Jason Hiddon

Door wat ze op uitdagende toon zei ademde hij langzaam in. 'Misschien, je moet eerst doorgaan om te kijken of dat werkt.' plaagde hij haar nu, al merkte hij heel goed dat dit hem niet koud liet. Hij wilde ook echt dat ze doorging, hij vond dit veel te leuk. Hij dronk wat van zijn wijn en daarna keek hij weer naar haar, ze was zo ongelofelijk mooi. Als ze hem dan ook nog zo uitdaagde, dan had hij er zo veel zin in. Dat was hij totaal niet gewend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 22:16

Dany

Ze moest eerst doorgaan om te kijken of het werkte. "Hmm..." Ze keek hem uitdagend aan en ze deed haar schoen uit. Ze liet haar tenen langzaam omhoog glijden en ging via zijn binnenbeen verder en raakte hem uitdagend aan. "Werkt het al?" Vroeg ze hem met een ondeugende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 22:18

Jason Hiddon

Hij voelde dat ze iets deed en daarna gleden haar tenen opeens langs zijn been omhoog. Hij zakte iets meer onderuit en hij ademde diep in, nu ging ze nog een stuk verder en daarna vroeg of ze of het al werkte. 'Ja, het werkt.' zei hij schor tegen haar. Hij vond het echt heerlijk, hij begreep niet zo goed hoe dit gevoel zo sterk kon zijn, maar hij wilde echt niet dat ze ophield en hij hoopte dat ze het ook echt leuk vond om te doen, maar daar leek het wel op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 22:27

Dany

Hij zakte onderuit en hij zei dat het werkte. Ze grinnikte zachtjes en keek diep in zijn ogen terwijl ze verder ging bij hem. "Dus nu ga je me elke dag verrassen?" Sprak ze met een uitdagende grijns tegen hem. Ze pakte zijn hand vast en streelde met haar vingers over de zijne heen met een glimlach. Dit vond ze heerlijk om te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 22:31

Jason Hiddon

Ze ging verder en vroeg of hij haar elke dag ging verrassen. 'ik ga mijn best doen.' zei hij, zijn stem klonk nog steeds schor. Ze pakte zijn hand vast en hij voelde haar vingers over zijn hand heen glijden en daardoor ademde hij langzaam in. 'Je doet echt ontzettend veel met mij.' fluisterde hij. 'Nu heb ik zo veel zin in je.' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 22:34

Dany

Wanneer hij zei dat hij zijn best ging doen, was ze tevreden. Ze hield op en keek hem plagend aan. "Hmm... blijkbaar kan ik jou geweldig chanteren, heel fijn om te horen." Lachte ze en ze gaf hem een knipoog. Het was zo leuk om hem te pesten. "Ik heb ook best wel heel erg veel zin in jou." Sprak ze hem uitdagend toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 22:37

Jason Hiddon

Ze hield op en zei dat ze hem blijkbaar geweldig kon chanteren. 'ik doe gewoon graag iets als ik iets van jou krijg,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze gaf daarna toe dat ze ook best wel veel zin in hem had. Daardoor was het nog veel erger. 'Misschien kunnen we ons alvast gaan omkleden...' zei hij zacht, nu helemaal schor. Hij wilde haar echt heel erg graag nu, hij merkte het heel erg aan zichzelf.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 22:41

Dany

Hij deed graag iets als hij wat van haar kreeg. Hij stelde ook voor om alvast te gaan omkleden. "Omkleden?" Plaagde ze hem. Ze kwam overeind en trok hem aan zijn hand met haar mee. Ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan en liep samen met hem naar de mooiste slaapkamer van de herberg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 22:45

Jason Hiddon

Hij werd weer door haar geplaagd, maar daarna kwam ze al overeind en werd hij meteen meegenomen. Hij vond het nog steeds echt niet te geloven dat ze zo veel voor elkaar kon krijgen met hem. Hij ging de kamer in en hij pakte haar vast, meteen zoende hij haar heftig. Hij maakte haar kleding los, het viel hem eigenlijk niet eens op dat hij zelf steeds meer initiatief nam, het ging bijna automatisch.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 22:48

Dany

Ze werd in de kamer door hem vastgepakt en hij zoende haar heftig. Kreunend zoende ze hem terug en liet ze hem alles doen wat hij wilde. Na een tijdje was haar kleding uitgetrokken door hem en ze bracht haar handen onder zijn shirt en bevoelde zijn lichaam. Ze trok alles uit en trok zijn lichaam dicht tegen haar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 22:50

Jason Hiddon

Hij voelde haar handen onder zijn shirt glijden en hij kreunde zachtjes, alles was altijd zo gevoelig, het was elke keer bijzonder als ze hem zo aanraakte, hij vond het zo lekker allemaal. Ze trok zijn kleding uit en hij werd dicht tegen haar aangetrokken, daarna zoende hij haar meteen weer. 'Wacht, horen we nu niet te wachten tot we getrouwd zijn? ' vroeg hij plagend aan haar. Hij streek langs haar wang en daarna drukte hij zachtjes zijn lippen in haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 23:01

Dany

Ineens plaagde hij haar, of ze niet moesten wachten tot ze getrouwd waren. Ze kreeg daardoor ineens een idee. Met twinkelende en ondeugende ogen keek ze Jason aan en ze zette twee passen terug. Ze beet zacht op haar lip en liet haat voet langzaam langs haar eigen been omhoog bewegen.
"Dat kan jij niet." Daagde ze hem nu uit. Eens zien wat hij daarop terug had...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 23:02

Jason Hiddon

Ze kreeg een twinkeling in haar ogen en daarna stapte ze opeens achteruit, ze beet op haar lip en hij zag haar voet langs haar been glijden, waardoor hij even slikte. Ze zei dat hij het niet kon, haar woorden waren zo uitdagend en hij merkte dat hij dit ook echt geweldig vond. 'Misschien wel. Ik kon mij altijd best goed inhouden.' zei hij zachtjes. Maar dit had hij dan ook nog nooit gemerkt, hij wist niet dat het zo veel met hem deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum